Suvestinė redakcija nuo 2025-01-22
Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-02-02, i. k. 2022-01775
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-01 „ĮGYVENDINTI „TŪKSTANTMEČIO MOKYKLŲ“ PROGRAMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. vasario 1 d. Nr. V-153
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, 87 punktu, Plėtros programos pažangos priemonės aprašo forma ir Plėtros programos pažangos priemonės apraše nurodytos informacijos pagrindimo aprašo forma, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, siekdama įgyvendinti 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimo CM 4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo priedo D.1.1.3. 3 papriemonę „Tūkstantmečio mokyklų programa“, 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“, 3 strateginio tikslo „Didinti švietimo įtrauktį ir veiksmingumą, siekiant atitikties asmens ir visuomenės poreikiams“ 3.1 uždavinį „Pagerinti ugdymosi rezultatus ir sumažinti jų atotrūkį“, 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“, pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“, taip pat atsižvelgdama į 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis finansuojamų ar iš dalies finansuojamų projektų įgyvendinimo laikinosios tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 7 d. įsakymu Nr. 1K-240 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis finansuojamų ar iš dalies finansuojamų projektų įgyvendinimo laikinosios tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktą,
t v i r t i n u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo
ir sporto ministro
2022 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V-153
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-01 „ĮGYVENDINTI „TŪKSTANTMEČIO MOKYKLŲ“ PROGRAMĄ“ APRAŠAS
I SKYRIUS
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-01 „ĮGYVENDINTI „TŪKSTANTMEČIO MOKYKLŲ“ PROGRAMĄ“ SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė
|
||||||
P-12-003-03-01-01-01 |
Produkto |
Įsigaliojęs teisės aktas dėl bendrojo ugdymo programas vykdančių švietimo įstaigų veiklos kokybės išorinio vertinimo metodikos tvarkos aprašo |
Vnt. |
n/a |
n/a |
1 (2022) |
- |
P-12-003-03-01-01-02 |
Produkto |
Įsigalioję formaliojo švietimo programas vykdančių mokyklų tinklo kūrimo taisyklių pakeitimai |
Vnt. |
n/a |
n/a |
1 (2021) |
-
|
P-12-003-03-01-01-03 |
Produkto |
Įsigalioję teisės aktai dėl pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ |
Vnt. |
n/a |
n/a |
1 (2021) |
-
|
P-12-003-03-01-01-04 |
Produkto |
Savivaldybių parengti ir patvirtinti bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos planai pagal patvirtintas naujas formaliojo švietimo programas vykdančių mokyklų tinklo kūrimo taisykles |
Vnt. |
0 (2021) |
n/a |
48 (2022) |
- |
P-12-003-03-01-01-05 |
Produkto |
Mokyklų, gavusių paramą veiklos kokybei gerinti, skaičius |
Skaičius |
0 (2021) |
75 |
150 (2026) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-01 |
Rezultato |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis |
Proc. |
71,2 (6–10 balų) (2021–2022) 48,2 (7–10 balų) (2021–2022) |
72,6 (6–10 balų) (2024–2025) 50,0 (7–10 balų) (2024–2025) |
74 (6–10 balų) (2029–2030) 52,0 (7–10 balų) (2029–2030) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-02 |
Rezultato |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis |
Proc. |
25,2 (6–10 balų) (2021–2022) 16,2 (7–10 balų) (2021–2022) |
33 (6–10 balų) (2024–2025) 20 (7–10 balų) (2024–2025) |
35 (6–10 balų) (2029–2030) 26 (7–10 balų) (2029–2030) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-03 |
Rezultato |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis |
Proc. |
4,0 (2020–2021) |
2,0 (2024–2025) |
1,0 (2029–2030) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-04 |
Rezultato |
Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose |
Skaičius |
11,3 (2020–2021) |
11,8 (2024–2025) |
12,3 (2029–2030) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-06 |
Produkto |
Parengta komunikacijos strategija |
Vnt. |
0 |
n/a |
1 (2022) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-07 |
Produkto |
Įgyvendinta viešinimo kampanija |
Vnt. |
0 |
n/a |
3 (2026) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-08 |
Produkto |
Savivaldybių švietimo būklės statistinė analizė |
Vnt. |
0 |
1 |
2 (2026) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-09 |
Produkto |
Rekomendacijos dėl mokyklų veiklos tobulinimo krypčių |
Vnt. |
0 |
n/a |
4 (2022) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-10 |
Produkto |
Suderintų projekto pažangos planų skaičius |
Vnt. |
0 |
n/a |
48 (2023) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-11 |
Produkto |
Mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projektuose dalyvavusių savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų |
Proc. |
0 |
n/a |
> 50 (2026 m.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-12 |
Produkto |
Parengta pažangos ataskaita |
Vnt. |
0
|
2 (2022 ir 2023) |
-
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-13 |
Produkto |
Mokyklinio ugdymo programas įgyvendinančių švietimo įstaigų veiklos kokybės išorinio vertinimo metodika pristatyta socialiniams partneriams ir pateikta viešoms 2 savaičių konsultacijoms |
Vnt. |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-01-01-14 |
Produkto |
Tūkstantmečio mokyklų pažangos programa pristatyta socialiniams partneriams ir pateikta viešoms 2 savaičių konsultacijoms |
Vnt. |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-05 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asm.
|
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-06 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
Asm. |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-01-01-07 |
Rezultato |
Naujų arba modernizuotų vaikų priežiūros ir švietimo įstaigų mokymo klasių talpumas |
Asm. |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ |
Skyriaus pakeitimai:
Nr. V-1588, 2023-12-21, paskelbta TAR 2023-12-21, i. k. 2023-24868
Nr. V-64, 2025-01-21, paskelbta TAR 2025-01-21, i. k. 2025-00667
II SKYRIUS
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-01 „ĮGYVENDINTI „TŪKSTANTMEČIO MOKYKLŲ“ PROGRAMĄ“ FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. eurų) |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
1.1.1. lėšų pavadinimas ir finansavimo šaltinio kodas |
|
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM (kodas 1.1.1.1.2) |
44 100 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
|
1.2.1. lėšų pavadinimas ir finansavimo šaltinio kodas |
|
... |
|
1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
|
1.3.1 lėšų pavadinimas ir finansavimo šaltinio kodas |
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (kodas 1.3.3.1.57) |
210 000 |
1.6. Tikslinės paskirties valstybės biudžeto lėšos |
|
1.6.1. lėšų pavadinimas ir finansavimo šaltinio kodas |
|
... |
|
2. Kitos lėšos |
|
2.1.Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
|
2.3. Kitos viešosios lėšos |
|
IŠ VISO: |
254 100 |
III SKYRIUS
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-01 „ĮGYVENDINTI „TŪKSTANTMEČIO MOKYKLŲ“ PROGRAMĄ“ VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Valstybei svarbus ar (ir) Ministro Pirmininko strateginių projektų portfelio projektas (įrašomas požymis: VS, MPP) |
Prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Valstybės pagalba (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklis |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė |
Įgyvendi-nimo pradžia (metai, ketv.) |
Adminis-truojančioji institucija |
Dalyvau-janti ministe-rija |
1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus |
R |
- |
- |
MPP |
Ne |
Ne |
- |
0 |
- |
P– Įsigalioję formaliojo švietimo programas vykdančių mokyklų tinklo kūrimo taisyklių pakeitimai |
1 |
2021 m. IV ketv. |
CPVA |
VRM, KM |
P – Įsigaliojęs teisės aktas dėl bendrojo ugdymo programas vykdančių švietimo įstaigų veiklos kokybės išorinio vertinimo metodikos tvarkos aprašo |
1 |
2021 m. IV ketv. |
||||||||||||
P– Įsigalioję teisės aktai dėl pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ |
1 |
2021 m. IV ketv. |
||||||||||||
P – Savivaldybių parengti ir patvirtinti bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos planai pagal patvirtintas naujas formaliojo švietimo programas vykdančių mokyklų tinklo kūrimo taisykles |
48 |
2022 m. I ketv. |
||||||||||||
2. Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą |
M |
ESFA |
P |
MPP |
Taip |
Ne |
D |
210 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P – Rekomendacijos dėl mokyklų veiklos tobulinimo krypčių |
4 |
2022 m. I ketv. |
CPVA |
VRM, KM |
P – Savivaldybių švietimo būklės statistinė analizė |
2 |
2022 m. I ketv. |
||||||||||||
P – Suderintų projekto pažangos planų skaičius |
48 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P – Parengta komunikacijos strategija |
1 |
2022m. I ketv. |
||||||||||||
P – Įgyvendinta viešinimo kampanija |
3 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P – Mokyklų, gavusių paramą veiklos kokybei gerinti, skaičius |
150 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (proc.) |
52,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (proc.) |
47,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis (proc.) |
1,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose |
12,3 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P – Mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projektuose dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų |
>50 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
44 100 |
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
P – Rekomendacijos dėl mokyklų veiklos tobulinimo krypčių |
4 |
2022 m. I ketv. |
CPVA |
VRM |
||||||||
P – Savivaldybių švietimo būklės statistinė analizė |
2 |
2022 m. I ketv. |
||||||||||||
P – Suderintų projekto pažangos planų skaičius |
48 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P – Parengta komunikacijos strategija |
1 |
2022 m. I ketv. |
||||||||||||
P – Įgyvendinta viešinimo kampanija |
3 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P - Mokyklų, gavusių paramą veiklos kokybei gerinti, skaičius |
150 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį lietuvių k. mokymosi pasiekimų lygį (7–10 balų) pasiekusių mokinių dalis (proc.) |
52,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį (7–10 balų) pasiekusių mokinių dalis (proc.) |
47,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis (proc.) |
1,0 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
R – Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose |
12,3 |
2022 m. II ketv. |
||||||||||||
P – Mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projektuose dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų |
>50 |
2022 m. II ketv.“ |
Skyriaus pakeitimai:
Nr. V-1588, 2023-12-21, paskelbta TAR 2023-12-21, i. k. 2023-24868
Priedų pakeitimai:
2 PP aprašo priedas (PFSA) (pagal V-64)
Priedo pakeitimai:
Nr. V-1896, 2022-11-30, paskelbta TAR 2022-11-30, i. k. 2022-24245
Nr. V-238, 2023-03-01, paskelbta TAR 2023-03-01, i. k. 2023-03715
Nr. V-830, 2023-06-15, paskelbta TAR 2023-06-15, i. k. 2023-11937
Nr. V-1588, 2023-12-21, paskelbta TAR 2023-12-21, i. k. 2023-24868
Nr. V-756, 2024-07-10, paskelbta TAR 2024-07-10, i. k. 2024-12843
Nr. V-64, 2025-01-21, paskelbta TAR 2025-01-21, i. k. 2025-00667
3 PP priedas (horizontalieji principai)
Priedo pakeitimai:
Nr. V-64, 2025-01-21, paskelbta TAR 2025-01-21, i. k. 2025-00667
1 PP aprašo priedas (pagrindimas)
Priedo pakeitimai:
Nr. V-1588, 2023-12-21, paskelbta TAR 2023-12-21, i. k. 2023-24868
Nr. V-64, 2025-01-21, paskelbta TAR 2025-01-21, i. k. 2025-00667
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-1896, 2022-11-30, paskelbta TAR 2022-11-30, i. k. 2022-24245
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-238, 2023-03-01, paskelbta TAR 2023-03-01, i. k. 2023-03715
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-830, 2023-06-15, paskelbta TAR 2023-06-15, i. k. 2023-11937
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-1588, 2023-12-21, paskelbta TAR 2023-12-21, i. k. 2023-24868
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
5.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-756, 2024-07-10, paskelbta TAR 2024-07-10, i. k. 2024-12843
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
6.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-64, 2025-01-21, paskelbta TAR 2025-01-21, i. k. 2025-00667
Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V-153 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo