Suvestinė redakcija nuo 2015-10-23 iki 2016-02-08

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2014-03-03, i. k. 2014-02512

 

PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2014 m. sausio 30 d. Nr. T2-2

Palanga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804) 67 straipsnio 1 ir 2 dalimis, Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo (Žin., 2013, Nr. 140-7044) 3 ir 4 straipsniais, Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134; 2013, Nr. 94-4699) 1 punktu, 9 punktu, Palangos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Palangos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gegužės 31 d. sprendimo Nr. T2-165 „Dėl Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą;

2.2. Palangos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. balandžio 4 d. sprendimą Nr. T2-81 „Dėl Tarybos 2012 m. gegužės 31 d. sprendimo Nr. T2-165 pakeitimo“.

 

 

 

Meras                                                                                                                          Šarūnas Vaitkus


 

PATVIRTINTA

Palangos miesto savivaldybės tarybos

2014 m. sausio 30 d. sprendimo Nr. T2-2

1 punktu

 

PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašas (toliau tekste – Aprašas) reglamentuoja mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo principus ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, bendrąjį ugdymą teikiančiose mokyklose ar įstaigose, taip pat pedagoginės psichologinės pagalbos ir neformaliojo vaikų švietimo mokykloms taikymą.

2. Mokinio krepšelio lėšas sudaro dvi dalys:

2.1. 94 procentus mokinio krepšelio lėšų proporcingai paskirsto švietimo įstaigoms Palangos miesto savivaldybės taryba;

2.2. 6 procentus mokinio krepšelio lėšų, vadovaudamasi šiuo Aprašu, Palangos miesto savivaldybės administracija skiria mokymo reikmėms tenkinti.

3. Skiriant mokinio krepšelio lėšas švietimo įstaigoms siekiama:

3.1. užtikrinti efektyvų mokinio krepšeliui finansuoti skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą;

3.2. didinti švietimo įstaigų vadovų atsakomybę komplektuojant klases, grupes;

3.3. stiprinti švietimo įstaigų finansinį savarankiškumą.

 

II. 94 PROCENTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS IR

NAUDOJIMAS

 

4. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika (toliau tekste – Metodika), apskaičiuojamas kiekvienos švietimo įstaigos sutartinių mokinių skaičius.

5. Skaičiuojant mokinio krepšelio lėšas ateinantiems biudžetiniams metams, mokinių skaičius fiksuojamas pagal ugdymo įstaigų einamųjų metų rugsėjo 1 d. Mokinių duomenų registro duomenis.

6. Vienam sutartiniam mokiniui pagal Metodiką skiriama vienoda lėšų suma –mokinio krepšelio dydis, kuris nustatomas kiekvienais metais vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu.

7. Savivaldybės švietimo įstaigoms biudžetiniams metams lėšos skiriamos pagal apskaičiuotą jų sutartinių mokinių skaičių padaugintą iš mokinio krepšelio dydžio.

8. Palangos sanatorinei mokyklai (kurioje mokomi mokiniai, atvykę trumpai gydytis į sanatoriją) biudžetiniams metams lėšos apskaičiuojamos pagal vidutinį metinį mokinių (gydomų) skaičių. Vidutinis metinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus praėjusių mokslo metų kiekvieno mėnesio vidutinį mokinių skaičių ir šią sumą padalijus iš to laikotarpio mėnesių, kuriais buvo mokinių, skaičiaus. Vidutinis mėnesinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus kiekvieną dieną buvusius mokinius ir šį bendrą skaičių padalijus iš mėnesio dienų, kuriais buvo mokinių, skaičiaus. Į mokinių skaičių įskaičiuojami tik tie mokiniai, kurie buvo mokomi. Vidutinis mokinių skaičius, gautas 1-4, 5-8, 9-10 ir 11-12 klasių grupėse, kiekvienoje grupėje apvalinamas iki sveiko skaičiaus.

9. Dėl pasikeitusių sutartinių mokinių skaičiaus einamųjų metų rugsėjo 1 dieną švietimo ir mokslo ministro įsakymu specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti, tarp miesto švietimo įstaigų perskirstoma pagal rugsėjo 1 dienos duomenis.

10. Mokyklos skirtas mokinio krepšelio lėšas naudoja šioms mokymo reikmėms tenkinti:

10.1 darbo užmokesčiui pagal ugdymo planą (ir apmokėti už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo valandas, finansuojamas iš mokinio krepšelio lėšų), mokyklos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti, mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti, taip pat darbo užmokesčiui ir paslaugoms, susijusioms su psichologine, specialiąja pedagogine, specialiąja ir socialine pedagogine pagalba; ne mažiau kaip 3 procentai šių lėšų turi būti skiriama psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai ir socialinei pedagoginei pagalbai organizuoti ir paslaugoms apmokėti; iš šiame punkte nurodytų mokinio krepšelio lėšų gali būti mokama už darbą pedagoginiams darbuotojams, nurodytiems Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąraše, patvirtintame švietimo ir mokslo ministro 2003 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. ĮSAK-1407 (Žin., 2003, Nr. 97-4367), išskyrus užmokestį už darbą, kai mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu teikiamos papildomos paslaugos (pailgintos dienos grupės, popamokinė mokinių priežiūra, klubai, būreliai, stovyklos, ekskursijos ir kita), taip pat už darbą mokyklos bibliotekos darbuotojams, gestų kalbos vertėjams, mokytojų padėjėjams ir darbuotojams, kurių funkcijoms priskiriamas mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas;

10.2. vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintu Bendrojo ugdymo dalyvių vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašu;

10.3. mokinių pažintinei veiklai ir profesiniam orientavimui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinių pažintinei veiklai skirtų lėšų naudojimo metodinėmis rekomendacijomis ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinių profesiniam konsultavimui skirtų lėšų naudojimo metodinėmis rekomendacijomis:

10.3.1. šios lėšos naudojamos sumokėti:

10.3.1.1. už mokinių dalyvavimą kitų švietimo paslaugų teikėjų organizuojamose pažintinėse edukacinėse programose ir projektuose;

10.3.1.2. už bilietus į pažintinius objektus;

10.3.1.3. už mokinių ir juos lydinčių asmenų kelionės (transporto) į pažintinius objektus išlaidas;

10.3.1.4. už gido paslaugas;

10.3.1.5. veiklai, susijusiai su profesiniu konsultavimu (seminarai, paskaitos, kiti renginiai);

10.3.1.6. renginiuose dalyvaujančių mokinių nakvynei;

10.3.1.7. patalpų nuomai organizuojant renginius;

10.3.1.8. mokinių kelionėms į renginius (seminarus, konferencijas, profesinių ir aukštųjų mokyklų muges, parodas ir kt.);

10.3.1.9. renginiuose dalyvaujančių mokinių maitinimo išlaidoms;

10.3.1.10. mokymo priemonėms, literatūrai, mokomosioms kompiuterinėms priemonėms, skirtoms profesiniam konsultavimui, įsigyti, informacinės medžiagos gamybai.

10.3.2. šių lėšų negalima naudoti:

10.3.2.1. kelionių į užsienį ir su jomis susijusioms išlaidoms apmokėti;

10.3.2.2. mokytojo darbui apmokėti už organizuojamą pažintinę veiklą;

10.3.2.3. mokinių išvykoms į olimpiadas, konkursus, sporto varžybas ir pan. apmokėti;

10.3.2.4. pramoginių renginių lankymo ir organizavimo išlaidoms apmokėti;

10.3.2.5. projektų, programų parengimo išlaidoms apmokėti;

10.3.2.6. mokinių poilsiui organizuoti.

10.4. mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti;

10.5. informacinėms ir komunikacinėms technologijoms (IKT) diegti ir naudoti:

10.5.1. internetui diegti ir naudoti;

10.5.2. duomenų bazėms tvarkyti;

10.5.3. elektroniniams dienynams tvarkyti;

10.5.4. apmokėti už darbą IKT aptarnaujantiems darbuotojams;

10.5.5. kitoms išlaidoms, susijusioms su IKT.

11. Šios tvarkos 10.2 punkte nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti mokyklos turi skirti ne mažiau kaip 80 procentų, o 10.3-10.5 punktuose nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti – ne mažiau kaip 40 procentų pagal mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo metodiką atitinkamoms mokymo reikmėms nurodytų rekomenduojamų mokinio krepšelio lėšų sumų.

 

III. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERSKIRSTYMAS

 

12. Savivaldybės tarybos sprendimu tarp Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų dėl pasikeitusio mokinių skaičiaus pagal einamųjų metų rugsėjo 1 d. mokinių duomenų registrą mokinio krepšelio lėšos perskirstomos nuo  rugsėjo 1 d. iki einamųjų metų pabaigos (jeigu tokia galimybė numatyta atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme):

12.1. kiekvienai mokyklai skiriama mokinio krepšelio lėšų suma, apskaičiuota pagal sutartinių mokinių skaičių einamųjų metų rugsėjo 1 dieną. Šios lėšos paskirstomos ir naudojamos laikantis Aprašo II skyriaus nuostatų;

12.2. mokinio krepšelio lėšų suma, gauta iš bendros perskirstomos sumos atėmus sumas, perskirstomas pagal Aprašo 12.1 punktą, mokykloms paskirstoma proporcingai joms iki perskirstymo nustatytoms metinėms mokinio krepšelio lėšų sumoms. Šias lėšas mokyklos skiria darbuotojams, kuriems už darbą apmokama iš mokinio krepšelio lėšų, darbo užmokesčiui, išeitinėms išmokoms ir kitoms su darbo santykiais susijusioms išmokoms bei kompensacijoms mokėti.

 

IV. 6 PROCENTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS IR

NAUDOJIMAS

 

13. 6 procentai mokinio krepšelio lėšų paskirstomi taip:

13.1. Palangos švietimo pagalbos tarnybai – pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti;

13.2. brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti;

13.4. profesinės linkmės moduliams neformaliojo švietimo mokyklose finansuoti. Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu skirtos lėšos naudojamos neformaliojo vaikų švietimo mokyklų, įgyvendinančių pradinio ir pagrindinio muzikavimo programas, gabių ir itin gabių muzikai mokinių skirtai programai įgyvendinti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintu Profesinės linkmės muzikinio ugdymo modulio aprašu;

13.5. neformaliojo švietimo programoms finansuoti skiriama ne mažiau kaip 100 procentų apskaičiuotų lėšų pagal Metodikoje atitinkamai mokymo reikmei nurodytos rekomenduojamos mokinio krepšelio lėšų sumos. Lėšos paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Neformaliojo vaikų švietimo įstaigos lėšas naudoja neformaliojo vaikų švietimo programoms, mokinių užimtumo socializacijos bei prevencijos  veiklos programoms įgyvendinti;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-266, 2015-09-30, paskelbta TAR 2015-10-22, i. k. 2015-16646

 

13.6. švietimo įstaigoms – pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti;

13.7. finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių ir kitų) mokymuisi mobiliosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose. Lėšos mokykloms skiriamos pagal poreikį, o paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

14. Pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti skiriama ne mažiau kaip 80 procentų apskaičiuotų lėšų pagal mokymo reikmių koeficientus ir mokinio krepšelio lėšų sumas, nurodytas Metodikoje.

15. Palangos švietimo pagalbos tarnyba gautas mokinio krepšelio lėšas naudoja darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms.

16. Brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti lėšų skiriama pagal poreikį. Lėšos paskirstomos pasibaigus brandos egzaminų pagrindinei ir pakartotinei sesijai, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos. Lėšos mokykloms paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

17. Bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui didinti skiriamos nustatytos mokinio krepšelio lėšos mokykloms, kurioms trūksta lėšų darbo užmokesčiui ir įmokoms socialiniam draudimui. Lėšų trūkumas – tai skirtumas tarp faktiško lėšų poreikio ir pagal Metodiką apskaičiuotos lėšų sumos. Lėšos paskirstomos proporcingai kiekvienai mokyklai mokinio krepšelio lėšų trūkumui padengti, įgyvendinant bendruosius ugdymo planus ar vykdomas programas.

18. Trūkstant mokinio krepšelio lėšų bendrojo ugdymo mokyklų pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti lėšos neskiriamos.

19. Neformaliojo vaikų švietimo įstaigos iki spalio 10 d. pateikia Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui mokyklą lankančių mokinių sąrašus, suderintus su bendrojo ugdymo mokyklų vadovais, fiksuojant einamųjų metų spalio 1 d. datą. Pavyzdinė duomenų lentelės forma pateikiama šio aprašo 1 priede:

19.1. neformaliojo vaikų švietimo įstaigos iki kiekvieno mėnesio 5 dienos pateikia Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui informaciją apie į mokyklą atvykusius ir išvykusius vaikus. Pavyzdinė duomenų lentelės forma pateikiama šio aprašo 2 priede;

19.2. kasmet iki spalio 10 d. Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui pateikia į neformaliojo švietimo įstaigą priimtų mokinių sąrašus pagal klases (grupes, būrelius), patvirtintus įstaigos vadovo įsakymu;

19.3. lėšos neformaliojo švietimo įstaigoms pervedamos einamųjų metų ketvirtą ketvirtį.

20. Įstaigos, vykdančios neformalųjį vaikų švietimą, gautas lėšas naudoja pedagoginių ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms.

21. Apmokėjimo už pagrindinės sesijos valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, lietuvių kalbos (gimtosios) valstybinių brandos egzaminų teksto rašymo dalies ir mokyklinių brandos egzaminų kandidatų darbų vertinimą, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimo tvarkos aprašą įsakymu tvirtina Palangos miesto savivaldybės administracijos direktorius. Aprašą rengia Švietimo skyrius vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintais Rekomendaciniais įkainiais.

22. Profesinės linkmės moduliams lėšų skiriama pagal poreikį. Neformaliojo švietimo įstaigos iki einamųjų metų spalio 15 d. pateikia Švietimo skyriui duomenis apie mokykloje įgyvendinamą profesinės linkmės ugdymo modulį. Lėšos neformaliojo švietimo įstaigoms skiriamos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

23. Nepanaudotos lėšos, skirtos profesinės linkmės moduliams neformaliojo švietimo mokyklose ir neformaliam švietimui, papildančiam bendrąsias pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas finansuoti, brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti, pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti perskirstomos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERDAVIMAS

 

24. Mokiniui, perėjus iš vienos Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos į kitą, mokinio krepšelio lėšos neperskirstomos.

25. Mokinio krepšelio lėšos perskirstomos už mokinį, perėjusį į kitos savivaldybės arba valstybės biudžeto asignavimų valdytojo (toliau tekste – kitas švietimo teikėjas) finansuojamą mokyklą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinio krepšelio lėšų perskirstymo už mokinį, perėjusį į kito subjekto finansuojamą mokyklą, metodinėmis rekomendacijomis.

26. Mokinio krepšelio lėšos Tarybos sprendimu perskirstomos pagal mokinio krepšelio lėšų perskirstymo tarpusavio suderinimo aktą (toliau tekste – Suderinimo aktas), kurio pavyzdinė forma pateikiama šio aprašo 3 priede.

27. Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos Savivaldybės administracijos Švietimo skyriui už praėjusį mėnesį, iki kito mėnesio 5 d., pateikia atvykusių ir išvykusių į kitų subjektų finansuojamas mokyklas mokinių sąrašus, kuriuose nurodo mokinio vardą, pavardę, atvykimo bei išvykimo datą, klasę ir mokyklos pavadinimą, iš kurios mokinys atvyko arba į kurią mokinys išvyko.

28. Mokinio krepšelio lėšų perskirstymas, kai mokiniai atvyksta iš kitų subjektų finansuojamų mokyklų:

28.1. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus atsakingi specialistai suderina atvykusių mokytis į Palangos miesto savivaldybės mokyklas mokinių sąrašus su kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų, iš kurių mokyklų atvyko mokiniai, atsakingais darbuotojais, užpildo patvirtinto Suderinimo akto atitinkamas grafas, įrašydami mokinio vardą ir pavardę, mokyklą, iš kurios išvyko, klasę, mokyklą, į kurią atvyko, klasę, atvykimo datą, atlieka skaičiavimus ir užpildo šias grafas: mėnesiai ir perduodamų lėšų suma. Aktai tarp savivaldybių derinami švietimo ir mokslo ministro įsakymu nustatytais terminais;

28.2. Suderinimo akto 2 egzemplioriai, pasirašyti Švietimo skyriaus vedėjo, kartu su  Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens pasirašytu lydimuoju raštu, siunčiami derinti subjektui, iš kurio finansuojamos mokyklos mokinys yra atvykęs.

29. Mokinio krepšelio lėšų perskirstymas, kai mokiniai išvyksta į kitų subjektų finansuojamas mokyklas:

29.1. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus atsakingi specialistai pagal Mokinių duomenų registrą patikslina duomenis apie išvykusius iš mokyklų mokinius (esant netikslumų derina duomenis su kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų atsakingais darbuotojais), patikrina skaičiavimus bei pateikia akto 2 egzempliorius pasirašyti Švietimo skyriaus vedėjui. Vieną akto egzempliorių kartu su Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens pasirašytu lydimuoju raštu grąžina subjektui, į kurio finansuojamą mokyklą mokinys išvyko;

29.2. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus specialistai apibendrina visų aktų duomenis, sudaro suvestines ir kartu su suderintų gautų (grąžintų) iš kitų savivaldybių Suderinimo akto kopijomis pateikia Savivaldybės administracijos Biudžeto skyriui dėl švietimo įstaigoms numatytų mokinio krepšelio lėšų tikslinimo ir lėšų perdavimo kitoms savivaldybėms, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos (vienų mokslo metų pabaiga) ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos (kiti mokslo metai);

29.3. Savivaldybės administracijos Buhalterija su kitomis savivaldybėmis ar kitais švietimo teikėjais atsiskaito iš Administracijai atsiskaitymams dėl mokinių migracijos skirtų asignavimų pagal Biudžeto skyriaus atsakingų specialistų patikrintus pateiktus duomenis.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Mokinio krepšelio lėšos naudojamos vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymą ir vykdymą, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro tvirtinamas lėšų naudojimo atitinkamoms mokymo reikmėms tenkinti rekomendacijas, šį Aprašą ir pagal asignavimų valdytojo patvirtintas išlaidų sąmatas.

31. Iš mokinio krepšelio lėšų gali būti mokamos teisės aktų nustatytos privalomos su pedagoginių ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbo santykiais susijusios valstybinio socialinio draudimo, sveikatos draudimo įmokos ir išmokos šiems darbuotojams.

32. Gautos iš kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų mokinio krepšelio lėšos už atvykusius mokinius gali būti naudojamos atsiskaityti su kitomis savivaldybėmis ar kitais švietimo teikėjais už išvykusius iš Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų mokinius pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintas metodines rekomendacijas.

33. Nepanaudotas per metus lėšas mokinio krepšeliui finansuoti Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos grąžina į Savivaldybės biudžeto sąskaitą iki einamųjų metų gruodžio 31 d., Savivaldybės administracijos Biudžeto skyrius grąžina Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijai iki kitų metų sausio 10 d.

34. Už mokinio krepšelio lėšų naudojimą pagal paskirtį atsako Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų vadovai (asignavimų valdytojai).

35. Už Aprašo įgyvendinimą ir kontrolę atsakingas Palangos miesto savivaldybės administracijos direktorius.

36. Informacija, kurios reikia mokinio krepšelio lėšų sumai apskaičiuoti, teikiama Švietimo informacinių technologijų centrui Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

________________________________


 

Palangos miesto savivaldybės

mokinio krepšelio lėšų paskirstymo

ir naudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

____________________________________________

(neformaliojo švietimo įstaigos pavadinimas)

 

 

DUOMENYS APIE MOKINIUS, PASIRINKUSIUS NEFORMALIOJO

ŠVIETIMO ĮSTAIGĄ

 

 

Eil. Nr.

Bendrojo lavinimo mokykla, iš kurios atvyko

Mokinio vardas, pavardė

Atvykimo data

Išvykimo data

Mėnesių skaičius

Perduodamų lėšų suma, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

___________________                      ___________________          ______________________

(įstaigos vadovas)                                                    (parašas)                                       (vardas, pavardė)

 

 

_________________________________              ____________________                        ______________________________

(ataskaitą sudariusio asmens pareigos)                                (parašas)                                        (vardas, pavardė)

 

 

SUDERINTA

 

 

_________________________________              ____________________                        _______________________________

(asmens pareigos)                                                             (parašas)                                         (vardas, pavardė)

_________________________________


 

Palangos miesto savivaldybės

mokinio krepšelio lėšų paskirstymo

ir naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

NEFORMALIOJO UGDYMO ĮSTAIGŲ

DUOMENYS APIE ATVYKUSIUS IR IŠVYKUSIUS MOKINIUS

 

 

 

 

 

Eil.

Nr.

 

 

 

Mokinio vardas, pavardė

 

Informacija apie išvykimą

 

 

Informacija apie atvykimą

 

Klasės (grupės, būrelio), iš kurios mokinys išvyko, pavadinimas

 

Mokinio išvykimo data

 

Bendrojo ugdymo mokyklos, kurioje mokinys mokosi, pavadinimas ir adresas

 

Klasės (grupės, būrelio), į kurią mokinys atvyko, pavadinimas

 

Mokinio atvykimo data

 

Bendrojo ugdymo mokyklos, kurioje mokinys mokosi, pavadinimas ir adresas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________                __________________      ____________________

(Mokyklos vadovo, vardas, pavardė)                                      (parašas)                                 (data) 

 

 

_______________________________

 


 

Palangos miesto savivaldybės

mokinio krepšelio lėšų

paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERSKIRSTYMO TARPUSAVIO SUDERINIMO AKTAS

 

 

 

 

Eil.

Nr.

 

 

 

Mokinio vardas, pavardė

Informacija apie išvykimą

Informacija apie atvykimą

Mėnesių, už kuriuos skaičiuojama perduodamų lėšų suma, skaičius

 

 

Perduodamų lėšų suma, tūkst. Lt

 

mokyklos, iš kurios išvyko mokinys, pavadinimas ir adresas

 

klasė, kurioje mokinys mokėsi

 

mokyklos, į kurią atvyko mokinys, pavadinimas ir adresas

 

klasė, į kurią atvyko mokinys

 

mokinio atvykimo data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

SUDERINTA

 

_______________________________________________________                  ________________                _________________

(subjekto pavadinimas, įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė)                         (parašas)                                (data) 

 

 

SUDERINTA

 

_______________________________________________________                  ________________                __________________

(subjekto pavadinimas, įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė)                             (parašas)                               (data) 

 

_______________________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Palangos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-266, 2015-09-30, paskelbta TAR 2015-10-22, i. k. 2015-16646

Dėl Tarybos 2014 m. sausio 30 d. sprendimo Nr. T2-2 pakeitimo