Suvestinė redakcija nuo 2024-12-04

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2023-05-30, i. k. 2023-10494

 

 

KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO SUDARYMO, VYKDYMO IR ASIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 4 d. Nr.TS-77

Kazlų Rūda

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, 16 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 8 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-05-14 nutarimu Nr. 543 patvirtintomis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis Kazlų Rūdos savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.Pripažinti netekusiu galios Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2022-03-28 sprendimo Nr. TS-51 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą.

Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo dienos gali būti skundžiama Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, 44240 Kaunas) arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                      Mantas Varaška  

 

PATVIRTINTA

Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos

2023-05-04 sprendimu Nr. TS-77

(Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos

2024 m. lapkričio 25 d.

sprendimo Nr. TS-204 redakcija)

 

KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO SUDARYMO, VYKDYMO IR ASIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kazlų Rūdos savivaldybės (toliau tekste – ir Savivaldybė) biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašas (toliau tekste – Aprašas) nustato Savivaldybės biudžeto rengimo, tvirtinimo, jo vykdymo, biudžeto asignavimų administravimo procedūras, asignavimų valdytojų ir kitų subjektų, vykdančių atitinkamo asignavimų valdytojo programas, vadovų teisių bei pareigų įgyvendinimo tvarką.

2. Pagrindinės sąvokos:

2.1. Savivaldybės biudžetas – Savivaldybės tarybos tvirtinamas Savivaldybės biudžeto pajamų ir asignavimų planas biudžetiniams metams.

2.2. Asignavimai – Savivaldybės biudžete patvirtinta planuojamų išlaidų suma, kurią asignavimų valdytojas turi teisę biudžetiniais metais gauti iš savivaldybės biudžete numatytų lėšų, pateikęs paraišką Savivaldybės administracijos Finansų skyriui (toliau tekste – ir Finansų skyrius), patvirtintoms programoms finansuoti.

2.3. Biudžetiniai metai – 12 mėnesių biudžeto laikotarpis, prasidedantis sausio 1 dieną ir pasibaigiantis gruodžio 31 dieną.

2.4. Savivaldybių biudžetų asignavimų valdytojai – savivaldybės administracija ir (ar) jos struktūriniai padaliniai bei savivaldybės biudžetinės įstaigos, nurodyti savivaldybės tarybos patvirtintame savivaldybės biudžete.

2.5. Biudžetinių įstaigų pajamos – biudžetinių įstaigų gautos pajamos už trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuomą, teikiamas paslaugas (išskyrus paslaugas už kurias mokama valstybės rinkliava ir žyminis mokestis), kitos gautos pajamos, kurių panaudojimo paskirtis nustatyta Europos Sąjungos teisės aktuose, tarptautinėse sutartyse, įstatymuose arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose ir kurios įmokamos į savivaldybės biudžetą ir naudojamos vadovaujantis įstatymais arba Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais šių įstaigų vykdomoms programoms finansuoti.

2.6. Programa – strateginio veiklos plano dalis, skirta asignavimų valdytojo tęstinės veiklos uždaviniams įgyvendinti.

2.7. Programos sąmata – dokumentas, kuriame pagal kiekvieną programos priemonę, šių priemonių ekonominę ir funkcinę išlaidų klasifikacijas, tvirtinamas finansų ministro, nurodomos 3 biudžetinių metų planuojamų asignavimų sumos programai vykdyti.

2.8. Finansavimas – lėšų pervedimas į asignavimų valdytojų ir savivaldybės biudžetinių įstaigų sąskaitas programoms vykdyti ir kitų subjektų sąskaitas atitinkamo asignavimų valdytojo programoms vykdyti.

2.9. Ekonominė biudžeto pajamų ir asignavimų klasifikacija (toliau – ekonominė klasifikacija) – biudžeto pajamų ir asignavimų suskirstymas pagal bendrus ekonominius lėšų kaupimo ir skirstymo požymius.

2.10. Funkcinė asignavimų klasifikacija (toliau – funkcinė klasifikacija) – asignavimų suskirstymas pagal valstybės funkcijas.

3. Pagrindinės Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos arba vartojamos Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme bei kituose teisės aktuose.

4. Savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo metodikos klausimus tiek, kiek jų nenustato įstatymai ir Vyriausybės nutarimai, nustato Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau tekste – Finansų ministerija).

5. Savivaldybės biudžeto balanso rodiklis valdomas taip, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 4 dalyje.

6. Biudžeto teisinis pagrindas yra Savivaldybės tarybos priimti sprendimai dėl atitinkamų biudžetinių metų Savivaldybės biudžeto patvirtinimo.

7. Biudžeto pajamų ir asignavimų ekonominę ir funkcinę klasifikaciją nustato Finansų ministerija.

8. Informaciją apie patvirtintą biudžetą, jo vykdymą skelbia Savivaldybės meras (toliau tekste – ir Meras) Savivaldybės interneto svetainėje.

 

II. VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ TAM TIKRŲ METŲ BIUDŽETO PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTO RENGIMAS

 

9. Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymo projektus rengia Finansų ministerija.

10. Savivaldybės administracija (toliau tekste – ir Administracija), vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinto tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymo projekto rengimo plano nuostatas, nustatytais terminais teikia Finansų ministerijai informaciją apie prognozuojamas savivaldybės pajamas, teikia duomenis apie pasikeitusį mokinių skaičių rugsėjo 1 d., asignavimų poreikį valstybės biudžeto specialiosioms tikslinėms dotacijoms, skiriamoms savivaldybių biudžetams. Asignavimų poreikis valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms, kurias valstybė pagal įstatymus perduoda savivaldybėms, atlikti apskaičiuojamas pagal valstybės institucijų ir įstaigų patvirtintas lėšų apskaičiavimo metodikas, asignavimų poreikis ugdymo reikmėms finansuoti – pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarką.

 

III. PROGRAMŲ SĄMATOS

 

11. Savivaldybės biudžetui (toliau tekste – Biudžetas) sudaryti ir vykdymo ataskaitų rinkiniams rengti naudojamos finansų ministro patvirtintos formos.

12. Programų sąmatos sudaromos pagal programas, programų priemones, programų finansavimo šaltinius, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos straipsnius.

13. Biudžeto asignavimų valdytojams pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų asignavimų panaudojimo teisinis pagrindas yra asignavimų valdytojų vadovų patvirtintos šių įstaigų programų sąmatos.

14. Asignavimai metų pradžioje iki biudžeto patvirtinimo dienos, kol patvirtinamos programų sąmatos, asignavimų valdytojui kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų šių asignavimų valdytojui skirtų lėšų ir skiriami tik tęstinei veiklai bei įstatymuose nustatytiems įsipareigojimams finansuoti bei įsiskolinimams dengti.

15. Sudarydami programų sąmatas asignavimų valdytojų vadovai turi užtikrinti, kad praėjusių metų įsiskolinimai būtų numatyti padengti planuojamais metais, neviršijant tiems metams skirtų asignavimų.

 

IV. Savivaldybės biudžeto rengimas, tvirtinimas IR KEITIMAS

 

16. Savivaldybės tarybos sprendimu tvirtinamame savivaldybės biudžete nurodoma vienų biudžetinių metų savivaldybės biudžeto rodikliai bei savivaldybės biudžeto rodikliai antriesiems ir tretiesiems biudžetiniams metams.

17. Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių biudžeto pajamų nustatymo metodikos įstatymu, Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintais savivaldybių biudžetų finansiniais rodikliais, Vyriausybės patvirtintomis valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis, valstybinės statistikos duomenimis, Savivaldybės tarybos patvirtintais savivaldybės strateginio planavimo dokumentais, taip pat savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų programomis ir jų sąmatų projektais, taikydamas strateginio planavimo ir biudžeto sudarymo pagal programas principus, Meras organizuoja savivaldybės biudžeto sudarymą ir teikia savivaldybės tarybai biudžeto projektą.

18. Biudžeto pajamos ir išlaidos planuojamos pagal Seimo patvirtintus finansinius rodiklius, Finansų ministerijos numatomas pajamas savivaldybės teritorijoje, ministerijų ir valstybės institucijų pranešimus apie planuojamas specialios tikslinės dotacijos sumas valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, valstybės investicijų programai vykdyti, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, iš apskrities perduotoms įstaigoms išlaikyti, mokymo reikmėms ir specialiųjų klasių ūkio išlaidoms finansuoti, asignavimų valdytojų pateiktus skaičiavimus apie numatomas gauti pajamas.

19. Biudžeto projektas rengiamas Savivaldybės mero nustatyta tvarka ir terminais.

20. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai, vadovaudamiesi nustatytais teisės aktais, sudaro pirmųjų metų vykdomų programų sąmatų projektus pagal finansavimo šaltinius, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus ir juos pateikia nustatytais terminais Savivaldybės administracijos Finansų skyriui.

21. Finansų skyrius priima ir analizuoja Kazlų Rūdos savivaldybės biudžetinių įstaigų, administracijos struktūrinių padalinių, kitų subjektų pirmųjų metų programų sąmatų projektus, programas. Tikrina, ar programų sąmatų projektuose pateikti skaičiavimai yra tikslūs, ar laikomasi taupumo rėžimo, ar numatyti asignavimai dengti esamus įsiskolinimus. Finansų skyrius susistemina gautus duomenis ir rengia pirminį savivaldybės biudžeto projektą, kuriame tvirtinami Biudžeto sandaros įstatymo 16 straipsnio 1 dalyje nustatyti rodikliai. Pirminis biudžeto projektas teikiamas Savivaldybės merui, kuris toliau organizuoja jo svarstymą ir tvirtinimą savivaldybės Taryboje.

22. Savivaldybės meras parengtą biudžeto projektą pateikia Savivaldybės tarybai jos reglamento nustatyta tvarka. Savivaldybės taryba biudžeto projektą svarsto atsižvelgdama į Mero  pranešimus, Savivaldybės tarybos komitetų pasiūlymus ir išvadas.

23. Savivaldybės taryba biudžetą patvirtina per du mėnesius nuo tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymo priėmimo dienos.

24. Biudžetas tvirtinamas savivaldybės tarybos sprendimu. Sprendime nurodoma:

24.1. vienų biudžetinių metų savivaldybės biudžeto rodikliai:

24.1.1. bendra vienų biudžetinių metų pajamų suma ir jų paskirstymas pagal pajamų rūšis;

24.1.2. bendra vienų biudžetinių metų asignavimų suma ir jų paskirstymas savivaldybės administracijai ir (ar) savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams ar savivaldybės biudžetinėms įstaigoms programoms vykdyti;

24.1.3. planuojama metinė įsiskolinimų (mokėtinų sumų, išskyrus sumas paskoloms grąžinti) pokyčio suma;

24.2. savivaldybės biudžeto rodikliai antriesiems ir tretiesiems biudžetiniams metams:

24.2.1. bendros antrųjų ir trečiųjų biudžetinių metų planuojamų pajamų sumos;

24.2.2. bendros antrųjų ir trečiųjų biudžetinių metų planuojamų asignavimų sumos.

25. Jeigu savivaldybė nustatytu laiku nepatvirtina biudžeto, lėšos iš valstybės biudžeto savivaldybei iki biudžeto patvirtinimo laikinai nepervedamos.

26. Savivaldybės tarybai patvirtinus biudžetą, asignavimų valdytojų vadovai ne vėliau kaip per 15 darbo dienų patvirtina programas ir jų sąmatas pirmiesiems biudžetiniams metams pagal finansavimo šaltinius, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos straipsnius ir pateikia Savivaldybės administracijos Finansų skyriui.

27. Finansų skyrius, vadovaudamasis patvirtintu biudžetu ir asignavimų valdytojų vadovų patvirtintomis programų sąmatomis, atsižvelgdamas į Finansų ministerijos paskelbtą pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą gyventojų pajamų mokesčio planą, sudaro pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą (išlaidų sąrašą) pagal asignavimų valdytojus, programas, finansavimo šaltinius,  valstybės funkcijas ir išlaidų ekonominę klasifikaciją, kurį tvirtina Meras.

28. Savivaldybės meras per 30 darbo dienų patvirtintą ir pagal finansų ministro nustatytas formas paruoštą biudžetą pateikia Finansų ministerijai.

29. Savivaldybė einamaisiais biudžetiniais metais iš valstybės biudžeto gautas lėšas, kurios skiriamos teisės aktuose nustatytoms savivaldybių savarankiškosioms ir valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, įtraukia į savivaldybės biudžeto pajamas.

30. Biudžetas Savivaldybės tarybos sprendimu keičiamas jei:

30.1. keičiamas Kazlų Rūdos savivaldybės strateginis veiklos planas;

30.2. Seimo įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ministerijų įsakymais skiriamos papildomos ir tikslinės lėšos;

30.3. gautos Europos Sąjungos ir tarptautinės paramos ar kitos lėšos;

30.4. keičiasi asignavimų valdytojai;

30.5. paskirstomas biudžeto lėšų likutis (jei tvirtinant biudžetą buvo nepaskirstytas);

30.6. biudžetas vykdomas ir, atsiradus papildomam asignavimų poreikiui, paskirstomos gautos viršplaninės pajamos;

30.7. nevykdomas biudžeto pajamų planas ir būtina mažinti ar perskirstyti biudžeto asignavimus;

30.8. perskirstomos lėšos mokymo reikmėms;

30.9.  asignavimų valdytojai gauna viršplaninių pajamų už teikiamas paslaugas.

31. Savivaldybės tarybos sprendimo projektus dėl biudžeto keitimo rengia Finansų skyrius.

32.Tikslinant patvirtinto biudžeto pajamas ir išlaidas, Tarybos sprendimo projekto aiškinamajame rašte nurodomos konkrečios pakeitimo priežastys. Asignavimų valdytojams pateikiama biudžeto asignavimų pakeitimo pažyma. Pažyma yra pagrindinis dokumentas asignavimų valdytojų vadovams tikslinti išlaidų sąmatas. Asignavimų valdytojų vadovai, gavę pažymą apie biudžeto asignavimų pakeitimus, sudaro patikslintą programos sąmatą ir patvirtintą pateikia savivaldybės administracijos Finansų skyriui.

33. Savivaldybė gali skolintis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka, neviršydama Fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstituciniame įstatyme ir tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme nustatytų skolinimosi limitų.

34. Biudžetinės įstaigos savo vardu negali skolintis lėšų, prisiimti jokių skolinių įsipareigojimų.

 

 

V. Savivaldybės biudžeto vykdymas ir aSIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMAS

 

35. Savivaldybės biudžeto vykdymą organizuoja Meras.

36. Biudžeto pajamų ir išlaidų buhalterinę apskaitą informacinėje sistemoje veda, patvirtintų biudžete programų finansavimą ir jo kontrolę vykdo Finansų skyrius.

37. Biudžeto mokėjimo operacijų vykdymą organizuoja Administracija per Lietuvos Respublikos finansų įstaigas.

38. Meras per 2 darbo dienas nuo ataskaitinio mėnesio pabaigos pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai duomenis apie tiesiogiai į savivaldybės biudžeto sąskaitas pervestas lėšas, taip pat pateikia užpildytą finansų ministro patvirtintą formą.

39. Valstybinė mokesčių inspekcija, remdamasi mokesčių ir kitų įmokų į biudžetus apyskaitos duomenimis, per 5 darbo dienas nuo mėnesio pabaigos Merui pateikia pajamų vykdymo ataskaitų rinkinį pagal pajamų rūšis.

40. Biudžetui priskirtus mokesčius, kitas įmokas ir rinkliavas Valstybinė mokesčių inspekcija perveda į savivaldybės iždo sąskaitas per su Meru suderintus terminus.

41. Į konkrečių metų biudžeto pajamas įskaitomos įmokos, kurios į Valstybinės mokesčių inspekcijos surenkamąsias sąskaitas, taip pat Valstybės iždo bei savivaldybės biudžeto sąskaitas, į kurias mokėtojai įmokas perveda tiesiogiai, patenka iki gruodžio 31 dienos įskaitytinai.

42. Į konkrečių metų biudžeto panaudotus asignavimus įskaitomos perduotinos lėšos, kurių mokėjimo pavedimų įvykdymo pradžia nustatyta iki gruodžio 31 dienos įskaitytinai.

43. Baudos už administracinius teisės pažeidimus įskaitomos į tą biudžetą, iš kurio išlaikoma institucija ar įstaiga, kurios įgaliotas pareigūnas surašė administracinio teisės pažeidimo protokolą arba skyrė baudą, išskyrus kituose įstatymuose nustatytus atvejus. Tokių baudų įskaitymo ir paskirstymo tvarką nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija. Tais atvejais, kai administracinis teisės pažeidimas yra užfiksuotas iš savivaldybės biudžeto išlaikomomis arba eksploatuojamomis stacionariomis ar mobiliosiomis teisės pažeidimo fiksavimo sistemomis, bauda už administracinį teisės pažeidimą įskaitoma: 50 procentų į savivaldybės biudžetą, 50 procentų – į valstybės biudžetą.

44. Administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius valstybinės žemės nuomos pajamas apskaito atskiroje kaupiamojoje sąskaitoje ir paskutinę mėnesio dieną sukauptas sumas perveda į savivaldybės biudžeto sąskaitą.

45. Administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius gautas materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas apskaito atskiroje kaupiamojoje sąskaitoje ir iki paskutinės mėnesio darbo dienos sukauptas sumas perveda į savivaldybės materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo sąskaitą. Administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius, pervedęs lėšas, pateikia Finansų skyriui Pažymą apie įmokėtas materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas (Aprašo 2 priedas).

46. Biudžetinės įstaigos, išskyrus Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnaziją, gautas biudžetinių įstaigų pajamas kaupia atskiroje biudžetinės įstaigos sąskaitoje. Biudžetinės įstaigos biudžetinių įstaigų pajamas perveda į savivaldybės biudžetinių įstaigų pajamų sąskaitą (Nr. LT457300010113331427) ne rečiau kaip kartą per mėnesį arba priešpaskutinę darbo dieną.  Pervedę lėšas, biudžetinės įstaigos pateikia Finansų skyriui Pažymą apie įmokėtas biudžetinių įstaigų pajamas (Aprašo 1 priedas) ir nustatytais terminais teikia lėšų gavimo paraiškas grąžinti lėšas (Aprašo 3 priedas).

47. Užtikrinant Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos ir kiekvieno jos skyriaus banko sąskaitų savarankiškumą biudžetinių įstaigų pajamų gavimui:

47.1 Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija ir kiekvienas jos skyrius gautas pajamas už teikiamas paslaugas kaupia atskirose banko sąskaitose;

47.2. Į Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos sąskaitą (Nr. LT457300010113331427 – už biudžetinių įstaigų teikiamas paslaugas gautos lėšos) įmokos pervedamos iš Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos ir kiekvieno jos skyriaus atskirų banko sąskaitų;

47.3. Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija, pateikdama Finansų skyriui mokėjimo paraišką, nurodo Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos arba skyriaus, kuriam prašo gauti lėšų, banko sąskaitos numerį;

47.4. Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija ir kiekvienas jos skyrius gali teikti mokėjimo paraiškas dėl tų sumų, kurios pervestos į Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos sąskaitą.

48. Finansų skyrius Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos ir kiekvieno jos skyriaus pervestų įmokų į Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos sąskaitą ir Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijai ir jos skyriams pervestų lėšų apskaitą veda atskirai.

49. Biudžetinių įstaigų pajamos naudojamos šių įstaigų tikslams įgyvendinti ir jų vykdomoms programoms finansuoti.

50. Biudžetinės įstaigos vykdomoms programoms finansuoti pirmiausia naudoja asignavimus, gautus iš biudžetiniais metais įmokėtų į biudžetą pajamų, o tik po to – biudžeto lėšas.

51. Gautos iš patalpų nuomininkų įmokos už trečiųjų asmenų suteiktas komunalines paslaugas (šildymą, elektros energiją, vandenį ir panašiai) nepriskiriamos biudžetinių įstaigų pajamoms ir naudojamos už šių asmenų suteiktas paslaugas sumokėti.

52. Visos per biudžetinius metus į Valstybinės mokesčių inspekcijos biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą įmokėtos gyventojų pajamų mokesčio sumos pervedamos biudžetui pagal patvirtintas tiems metams šio mokesčio dalis.

53. Mokesčio mokėtojo permokėtos mokesčių sumos, kurios lieka permokos sumas įskaičius mokestinei nepriemokai padengti, grąžinamos Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

54. Asignavimų valdytojai teikia finansinių ir biudžeto vykdymo rinkinius, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme.

55. Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo nuostatomis Meras organizuoja savivaldybės biudžeto sudarymą ir vykdymą, teikia savivaldybės tarybai savivaldybės biudžeto projektą, biudžeto tikslinimą ir savivaldybės metinių ataskaitų rinkinį.

56. Seniūnas yra seniūnijos vadovas, seniūnijai skirtų asignavimų valdytojas.

57. Savivaldybės biudžeto lėšos yra naudojamos tik savivaldybės funkcijoms: Savivaldybės tarybos ar Mero patvirtintiems savivaldybės planavimo dokumentams įgyvendinti, savivaldybės biudžetinėms įstaigoms išlaikyti ir viešųjų paslaugų teikimui organizuoti.

58. Asignavimai iš biudžeto išduodami tik toms išlaidoms, kurios numatytos biudžeto programose, padengti. Įstaigos finansuojamos vadovaujantis patvirtintomis programų sąmatomis, mokėjimo paraiškose nurodant priemones.

59. Biudžetinė įstaiga programų išlaidoms padengti pirmiausiai turi naudoti asignavimus, gautus iš einamaisiais metais įmokėtų į biudžetą biudžetinės įstaigos pajamų, įskaitant ankstesniais metais nepanaudotus šių lėšų likučius ir viršplanines pajamas, išskyrus konkrečiam tikslui numatytas lėšas, kurių negali naudoti kitiems tikslams.

60. Asignavimų valdytojai patys neturi  teisės pateikti mokėjimo paraiškų dėl tos sumos, kuri nebuvo įmokėta į biudžetą.

61. Asignavimai patvirtintoms programų sąmatoms finansuoti išduodami Savivaldybės mero nustatyta tvarka pagal pateiktas Gautinų lėšų paraiškas asignavimams pervesti (Aprašo 3 priedas). Paraiškų suvestinė ataskaitą asignavimams pervesti tvirtina Meras, ar jo įgaliotas asmuo. Finansų skyrius gali nepriimti paraiškų arba laikinai sustabdyti paraiškų apmokėjimą, jei jos netinkamai įformintos arba padaryta klaidų, jei jos pateiktos nesilaikant nurodytų terminų, taip pat jei prašoma lėšų suma viršija asignavimų valdytojo programos sąmatoje ketvirčiais numatytas išlaidas. Lėšų pervedimo mokėjimo nurodymus (skaitmeninėse laikmenose) pasirašo Administracijos direktorius ir Finansų skyriaus vedėjas (jų nesant – juos pavaduojantys darbuotojai).

62. Gautinų lėšų paraiškas pasirašo ir už jų duomenų teisingumą atsako paraišką pateikusios įstaigos vadovas ar jo įgaliotas asmuo ir vyriausiasis buhalteris.

63. Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos lėšos administruojamos taip, kaip nustatyta Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos pasirašytose tarptautinėse sutartyse arba kituose aktuose dėl atitinkamos Europos sąjungos finansinės paramos arba kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos.

64. Biudžeto vykdymo, biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų programų sąmatų vykdymo ir ataskaitų sudarymo taisykles bei formas tvirtina finansų ministras.

65. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius rengia Finansų skyrius ir teikia Finansų ministerijai finansų ministro nustatytais terminais. Savivaldybių biudžetų vykdymo ataskaitų rinkinių sudėties, turinio ir teikimo reikalavimai nustatyti Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme.

66. Administracijos padaliniai atsiskaito atitinkamoms valstybės institucijoms ir įstaigoms už valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir jų vykdymui skirtus asignavimus šių institucijų nustatyta tvarka. Švietimo ir mokslo ministerijai – už mokymo lėšų panaudojimą šios ministerijos nustatyta tvarka.

67. Finansų skyrius, gavęs iš Valstybinės mokesčių inspekcijos ataskaitą apie biudžeto pajamų vykdymą pagal pajamų rūšis, kas mėnesį paruošia ir pateikia Savivaldybės vadovams informaciją apie biudžeto pajamų plano vykdymą;

68. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį Lietuvos Respublikos Biudžeto sandaros įstatymo ir Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo nustatyta tvarka tvirtina Savivaldybės taryba pagal šio Aprašo 24.1 punkte nurodytus rodiklius ir atsižvelgdama į tam tirų metų biudžeto patvirtinimo įstatymu patvirtintus rodiklius.

69. Savivaldybės apyvartinės lėšos sudaromos iš savivaldybės biudžeto lėšų likučio, o kai jo nepakanka, – iš biudžeto pajamų.

70. Savivaldybės sudaro Mero rezervą, kuris turi būti ne mažesnis kaip 0,25 procento ir ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant valstybės dotacijų savivaldybės biudžetui). Mero rezervo dydį kasmet nustato Savivaldybės taryba, tvirtindama tam tikrų metų savivaldybės biudžetą.  

71. Metų pabaigoje likusios nepanaudotos tikslinės paskirties lėšos, nustatytos savivaldybės biudžetui tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme, kurios per metus buvo skirtos biudžetui pagal atskirus įstatymus ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus arba panaudotos ne pagal  tikslinę paskirtį, iki sausio 10 dienos pervedamos iš biudžeto sąskaitos į Valstybės iždo sąskaitą, jeigu tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme nenustatyta kitaip. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai nepanaudotas biudžeto lėšas grąžina į savivaldybės biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip iki sausio 5 d.

72. Į tam tikrų metų savivaldybės biudžeto panaudotus asignavimus įskaitomos lėšos, kurios paskutinę metų darbo dieną rezervuotos įstaigos banko sąskaitoje kaip pradėtas vykdyti mokėjimo pavedimas konkrečiam gavėjui (jeigu yra turėtas sąnaudas patvirtinantys dokumentai) ir kurios kitų metų pirmąją darbo dieną tokia pat suma bus pervestos tam pačiam gavėjui.

73. Biudžeto gautos viršplaninės pajamos (atmetus viršplanines pajamas, įstatymų nustatyta tvarka skirtas kitų savivaldybių negautoms pajamoms padengti) skirstomos Savivaldybės tarybos sprendimu.

74. Nevykdant pajamų surinkimo plano, finansavimas iš biudžeto vykdomas Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka. Jeigu numatoma, kad nustatytas pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Mero teikimu sprendimą dėl biudžete numatytų programų finansavimo priima Savivaldybės taryba.

 

VI. BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ GAUNAMA PARAMA (PINIGINĖS LĖŠOS) PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS LABDAROS IR PARAMOS ĮSTATYMĄ, BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DEPOZITAI IR KITOS LĖŠOS

 

75. Biudžetinės įstaigos gautą paramą (pinigines lėšas) gali naudoti biudžetinių įstaigų uždaviniams įgyvendinti ir funkcijoms atlikti.  

76. Gautos paramos apskaita tvarkoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymu ir naudojama pagal atskirą biudžetinės įstaigos vadovo patvirtintą išlaidų sąmatą. Sąmata turi būti suderinta su paramos teikėju tuo atveju, kai sudaroma paramos teikimo sutartis, kurioje ši sąlyga numatyta.

77. Biudžetinių įstaigų depozitai – laikinai šių įstaigų saugomos ir tam tikrų aplinkybių arba susitarimų turimos lėšos. Depozitinės lėšos laikomos atskiroje banko sąskaitoje ir susidarius atitinkamoms aplinkybėms grąžinamos asmenims arba organizacijoms (toliau tekste – depozitoriai), kuriems jos priklauso.

78. Biudžetinės įstaigos depozitus saugo terminuotą laikotarpį:

78.1. lėšas, kurios turi būti grąžintos fiziniams asmenims, – 3 metus po šių lėšų grąžinimo sąlygose nustatyto termino, o teisėsaugos institucijų (vidaus reikalų sistemos, prokuratūros ir teismų) depozitų sąskaitose laikomus iš areštuotų ir kitų asmenų paimtus pinigus – 6 mėnesius nuo teismo grąžinti paimtus pinigus jų savininkui išsiuntimo registruotu laišku dienos;

78.2. lėšas, kurios turi būti grąžintos biudžetinėms įstaigoms, – iki biudžetinių metų pabaigos;

78.3. lėšas, kurios turi būti grąžintos kitiems juridiniams asmenims, – metus po šių lėšų grąžinimo sąlygose nustatyto termino.

79. Depozitoriams nustatytu laiku neatsiėmus savo lėšų, biudžetinės įstaigos perveda jas į biudžeto pajamas.

80.Kitoms biudžetinių įstaigų lėšoms priskiriamos:

80.1.  įplaukos, gautos atsitikus draudiminiam įvykiui, kai draudimo išmokos gavėjas yra biudžetinė įstaiga;

80.2. pagal Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą gauta parama (lėšos);

80.3. tarptautinių ir užsienio organizacijų lėšos, skirtos ankstesniais biudžetiniais metais turėtoms dalyvavimo jų organizuojamose programose, projektuose ir tyrimuose išlaidoms kompensuoti;

80.4. biudžetinių įstaigų skelbiamų konkursų dalyvių mokesčiai;

80.5. netesybos;

80.6. lėšos, teisės aktų nustatyta tvarka gautos konkretiems gavėjams – fiziniams asmenims – išlaikyti (globos (rūpybos) išmokos, nustatytos Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme);

80.7. lėšos, gautos iš kitos biudžetinės įstaigos už teikiamas paslaugas;

80.8. kitos įplaukos, gautos iš juridinių ir fizinių asmenų tam tikroms nenumatytoms biudžetinių įstaigų programų sąmatose išlaidoms padengti ir kurios nėra gautos kaip asignavimai. Lėšos naudojamos pagal atskirą įstaigos vadovo patvirtintą sąmatą įstaigos funkcijoms atlikti.

 

VII. ASIGNAVIMŲ VALDYTOJŲ PAREIGŲ IR TEISIŲ, NUMATYTŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS BIUDŽETO SANDAROS ĮSTATYME, ĮGYVENDINIMAS

 

81. Asignavimų valdytojų vadovai privalo:

81.1. naudoti skirtus biudžeto asignavimus savo vadovaujamos įstaigos programoms vykdyti, paskirstyti juos pavaldžioms biudžetinėms įstaigoms ir kitiems subjektams, kuriems galimybė biudžeto lėšas gauti numatyta jų veiklos sritį reglamentuojančiuose įstatymuose, Vyriausybės nutarimuose, priimtuose vadovaujantis Strateginio valdymo įstatymu arba Vyriausybės nutarimuose, priimtuose vadovaujantis tiesiogiai taikomais Europos Sąjungos teisės aktais ir tarptautinėmis sutartimis, nustatančiais Europos Sąjungos ar atskirų valstybių finansinės paramos, teikiamos Lietuvai, administravimo tvarką, programoms vykdyti;

81.2. organizuoti iš biudžeto finansuojamų programų rengimą ir vykdymą;

81.3. nustatyti ir tvirtinti vadovaujamos biudžetinės įstaigos programas, jų sąmatas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius, neviršydami šioms programoms patvirtintų bendrųjų asignavimų sumų;

81.4. Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo nustatyta tvarka ir terminais teikti ataskaitų rinkinius;

81.5. kontroliuoti ir vykdyti savo vadovaujamų biudžetinių įstaigų įsipareigojimus, atlikti pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiamų ataskaitų rinkinių analizę;

81.6. užtikrinti pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiamų ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku;

81.7. užtikrinti programų vykdymo ir paskirtų asignavimų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.

82. Asignavimų valdytojų vadovai turi teisę:

82.1. biudžetiniais metais, suderinę su Savivaldybės administracijos Finansų skyriumi, keisti patvirtintų jų vadovaujamų įstaigų, jiems pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų vykdomoms programoms patvirtintų biudžeto lėšų pagal ekonominę klasifikaciją paskirtį. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai informuoja apie tai Merą ar jo įgaliotą asmenį, teikdami Pažymą apie programos sąmatos keitimą (Aprašo 4 priedas), neviršydami patvirtintų tam tikrai programai bendrųjų asignavimų sumų. Nepanaudota asignavimų tęstinei veiklai suma, jeigu nėra įsiskolinimų, gali būti naudojama investicijų projektams, kurie finansuojami iš tęstinės veiklos lėšų, o kai investicijų projektų nėra, – pažangos priemonėms, jeigu investicijų projektams ar pažangos priemonėms numatyta skirti lėšų atitinkamų metų valstybės arba savivaldybės biudžetuose, papildomai finansuoti, išskyrus kituose įstatymuose, reglamentuojančiuose savivaldybių biudžetų lėšų naudojimą, nustatytus atvejus. Asignavimai darbo užmokesčiui gali būti didinami tik iš sutaupytų asignavimų ir tik tais atvejais, kai toks padidinimas nelemia papildomo asignavimų poreikio kitais biudžetiniais metais;

82.2. biudžetiniais metais, suderinę su Savivaldybės administracijos Finansų skyriumi, vieną kartą per ketvirtį keisti bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą programai vykdyti. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų vadovai informuoja apie tai Merą ar jo įgaliotą asmenį, teikdami Pažymą apie programos sąmatos keitimą (Aprašo 4 priedas).

83. Finansų skyrius, gavęs Mero ar jo įgalioto asmens nurodymą (rezoliuciją), atlieka keitimus biudžeto apskaitos programoje „FinISA“ ir išduoda asignavimų valdytojams paruoštą Pažymą - pranešimą ir jį pasirašo. Asignavimų valdytojų vadovai pagal Pažymą – pranešimą  tikslina programų išlaidų sąmatas ir jas pateikia Finansų skyriui.

84. Asignavimų valdytojų vadovai, norėdami teisės aktų nustatyta tvarka keisti patvirtintų bendrųjų  asignavimų sumas, teikia Savivaldybės Merui prašymus ir prideda Merui ar jo įgaliotam asmeniui Pažymą apie programos sąmatos keitimą (Aprašo 4 priedas). Prašyme nurodomos priežastys, paskatinusios keisti asignavimų paskirtį. Finansų skyrius, gavęs Mero nurodymą, ruošia asignavimų pakeitimo projektą ir teikia svarstyti Savivaldybės tarybai.

85. Asignavimų valdytojas pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 2 punktą skirdamas biudžeto lėšų kitam subjektui, kuris yra nepavaldi biudžetinė įstaiga arba nebiudžetinė įstaiga,  pasirašo su juo biudžeto lėšų naudojimo sutartį (išskyrus Aprašo 87 punkte nurodytus atvejus), kurioje nurodoma:

85.1. subjektui skiriamų biudžeto lėšų suma ir asignavimų valdytojo programa, pagal kurią skiriamos lėšos;

85.2.biudžeto lėšų naudojimo tikslinė paskirtis;

85.3. veiklos, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, vertinimo kriterijai (ne mažiau kaip vienas);

85.4. planuojamas detalus biudžeto lėšų paskirstymas pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją, išskyrus tuos atvejus, kai už vykdomus darbus arba teikiamas paslaugas atsiskaitoma pagal teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintus įkainius arba tarifus;

85.5. atsiskaitymas asignavimų valdytojui už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, ir jos vertinimo kriterijų įvykdymą;

85.6. atsiskaitymas asignavimų valdytojui už biudžeto lėšų panaudojimą (nurodant išlaidų ekonominę paskirtį) ir asignavimų valdytojui pareikalavus buhalterinės apskaitos dokumentų, kuriais pagrindžiamas lėšų panaudojimas, sąrašo, kuriame pateikiami asignavimų vykdytojo nustatyti duomenys, arba šių dokumentų kopijų pateikimas;

85.7. kad biudžetiniams metams pasibaigus subjektų disponuojamose sąskaitose esančios biudžeto lėšos grąžinamos asignavimų valdytojui, skyrusiam biudžeto lėšas;

85.8. prireikus kitos nuostatos, padedančios asignavimų valdytojui užtikrinti programų vykdymo ir paskirtų asignavimų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.

86. Biudžeto lėšų naudojimo sutartis nepasirašoma, kai iš asignavimų valdytojui patvirtintų asignavimų:

86.1. skiriamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervo lėšos;

86.2. skiriamos Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos lėšos, jeigu teisės aktuose nustatyta kitokia šių lėšų skyrimo tvarka;

86.3. pagal Lietuvos Respublikos geros valios kompensacijos už žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą įstatymą skiriama piniginė kompensacija Lietuvos Respublikos Vyriausybės kompensacijomis disponuoti paskirtam fondui;

86.4. pervedamos valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos;

86.5. teisės aktų nustatyta tvarka iš valstybės biudžeto savivaldybių biudžetams skiriamos lėšos kompensuoti savivaldybių negautoms pajamoms už praėjusius biudžetinius metus arba savivaldybių turėtoms išlaidoms, atsiradusioms einamaisiais biudžetiniais metais;

86.6. savivaldybėms paskirstomos lėšos kai tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme nustatyta lėšų paskirtis;

86.7. skiriamos lėšos teisės aktuose nustatyta kitokia biudžeto lėšų skyrimo tvarka.

87. Asignavimų valdytojai, organizuodami iš Savivaldybės biudžeto programų vykdymą, turi teisę Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka iš įmonių, įstaigų ir organizacijų pirkti paslaugas ir darbus, nepriskirtus asignavimų valdytojo ar jam pavaldžių biudžetinių įstaigų funkcijoms. Asignavimų valdytojai su įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis atsiskaito iš asignavimų valdytojams patvirtintų asignavimų už faktiškai atliktus darbus ir paslaugas, numatytus sutartyse.

 

VIII. KONTROLĖ  IR VERTINIMAS

 

88. Biudžeto asignavimų valdytojų ir jiems pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų programų vykdymą vertina administracijos Centralizuoto vidaus audito skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymu ir kitais vidaus auditą reglamentuojančiais teisės aktais.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

89. Aprašas keičiamas, naikinamas ar stabdomas jo galiojimas Savivaldybės tarybos sprendimu.

90. Tai, kas nereglamentuota šiame Apraše, sprendžiama, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

_____________________________

 

Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo,

vykdymo ir asignavimų administravimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

 

_______________________________________

(Asignavimų valdytojas                                     

 

Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Finansų skyriui

 

PAŽYMA

APIE ĮMOKĖTAS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMAS

 

20___  m.________   ___d. Nr.

 

Eurais ir centais

 

Pajamų rūšis

Mokėjimo

nurodymas

Pervesta nuo metų pradžios

data

suma

(su paskutine įmoka)

Pajamos už prekes ir paslaugas, iš jų:

 

 

 

už prekes ir paslaugas

 

 

 

už prekes ir paslaugas (turto nuoma pagal sutartis)

 

 

 

už patalpų nuomą (pagal sutartis)

 

 

 

už patalpų nuomą (gyvenamųjų patalpų nuomos mokesčio dalis – kaupiamosios lėšos)

 

 

 

už išlaikymą švietimo įstaigose

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas                                         

(vardas, pavardė)                                                    (parašas)                                     A.V.                 

 

 

 

 

Vyriausiasis (vyresnysis) buhalteris      

(vardas, pavardė)                                           (parašas)

 

 

 

 

 

 

Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo,

vykdymo ir asignavimų administravimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

 

_______________________________________

(Asignavimų valdytojas                                     

 

Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Finansų skyriui

 

PAŽYMA

APIE ĮMOKĖTAS MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO

REALIZAVIMO PAJAMAS

 

20___  m.________     ___d. Nr.

 

Eurais ir centais

 

Pajamų rūšis

Mokėjimo

nurodymas

Pervesta nuo metų pradžios

data

suma

(su paskutine įmoka)

Turto realizavimo pajamos, iš jų:

 

 

 

ilgalaikio materialiojo turto pardavimo įplaukos

 

 

 

nematerialiojo turto pardavimo įplaukos

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas                                         

(vardas, pavardė)                                                    (parašas)                                     A.V.                 

 

 

 

 

Vyriausiasis (vyresnysis) buhalteris      

(vardas, pavardė)                                           (parašas)

 

 

 

 

 

 

 

Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo,

vykdymo ir asignavimų administravimo 

tvarkos aprašo

3 priedas

 

TVIRTINU

____________________

_____________________
                                                                                                                                                                         _____________________

 

_____________________________________________________

(Asignavimų valdytojo pavadinimas, kodas)

 

___________________________________________________

(sąskaitos numeris)

 

 

Kazlų Rūdos savivaldybės merui ar jo įgaliotam asmeniui

 

GAUTINŲ LĖŠŲ PARAIŠKA Nr. ___

(data)

 

Prašome skirtas lėšas pervesti į nurodytą banko sąskaitą.

 

 

Asignavimų

šaltinis

 

Programa

 

Priemonė

 

Funkcija

 

Išlaidų

ekonominis  straipsnis

 

Ekonominio

straipsnio

pavadinimas

 

Metų

sąmata

 

Apyskaitinio

laikotarpio

sąmata

 

Asignavimai

 

Likutis

 

Prašoma

lėšų

suma

 

Pastaba

 

Pervesti

datai

 

 

 

 

______________________________________

(vadovo pareigos, vardas pavardė, parašas)

 

_______________________________________

(finansininko pareigos, vardas pavardė, parašas)

 

 

Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo,

vykdymo ir asignavimų administravimo

tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

 

 

Kazlų Rūdos savivaldybės Merui ar jo įgaliotam asmeniui

 

PAŽYMA Nr.

APIE PROGRAMOS SĄMATOS KEITIMĄ

 

20 __ m._________________ ____ d. Nr.

 

Funkcinės klasifikacijos kodas

 

 

 

 

 

Asignavimų valdytojo pavadinimas 

________________________________________________________________________________

 

Pakeitimų pagrindas (privaloma įrašyti)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

tūkst. Eur (viena vieta po kablelio)                                                                               

 

Finansavimo

šaltinis*

Kodas

Pakeitimo sumos (+,-)

 

Programos

Priemonės

Ekonominės

klasifikacijos

Metinė, iš viso

I

II

III

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

* B – biudžetas; D – valstybinės funkcijos; K – mokinio krepšelis; S – specialiosios programos; P – biudžetinių įstaigų pajamos; G – skolintos lėšos; V – BDK; Z,H – kitos dotacijos ir lėšos

 

 

Įstaigos vadovas                                                                                              A.V. 

(vardas, pavardė)                              (parašas)

 

 

Rengėjo nuoroda                                       

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kazlų Rūdos savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-204, 2024-11-25, paskelbta TAR 2024-12-03, i. k. 2024-21306

Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 4 d. sprendimu Nr. TS-77 patvirtinto Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašo pakeitimo