Suvestinė redakcija nuo 2018-04-28
Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-04-05; TAR 2016-04-05, i. k. 2016-07671
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL MOKINIŲ PRIĖMIMO Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠŲ PATVIRTINIMO
2012 m. kovo 21 d. Nr. 1-313
Tauragė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290, 2011, Nr. 52-2504) 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804) 29 straipsniu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr. 79-3869), Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK–1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809; 2011,Nr. 96-4533, Nr. 163-7788), Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526), Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti:
1.1. Neteko galios nuo 2018-04-28
Punkto naikinimas:
Nr. 1-109, 2018-04-25, paskelbta TAR 2018-04-27, i. k. 2018-06712
2. Neteko galios nuo 2018-04-28
Punkto naikinimas:
Nr. 1-109, 2018-04-25, paskelbta TAR 2018-04-27, i. k. 2018-06712
3. Pripažinti netekusiu galios Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2008 m. kovo 13 d. sprendimą Nr. 1-499 „Dėl Mokinių priėmimo į Tauragės rajono savivaldybės bendrojo lavinimo mokyklas ir švietimo įstaigas, vykdančias neformaliojo ugdymo programas, tvarkų patvirtinimo“.
4. Paskelbti šį sprendimą Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų skelbimo ir įsigaliojimo tvarkos įstatymo 12 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
1 priedas. Neteko galios nuo 2018-04-28
Priedo naikinimas:
Nr. 1-109, 2018-04-25, paskelbta TAR 2018-04-27, i. k. 2018-06712
Priedo pakeitimai:
Nr. 1-88, 2016-03-31, paskelbta TAR 2016-04-07, i. k. 2016-08246
Priedas. Neteko galios nuo 2018-04-28
Priedo naikinimas:
Nr. 1-109, 2018-04-25, paskelbta TAR 2018-04-27, i. k. 2018-06712
PATVIRTINTA
Tauragės rajono savivaldybės tarybos
2012 m. kovo 21 d. sprendimo Nr. 1-313
2 priedas
PRIĖMIMO Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis tvarkos aprašas (toliau – Tvarka) reglamentuoja asmenų priėmimą į Tauragės rajono savivaldybės švietimo ir sporto ugdymo įstaigas, vykdančias formaliojo ir neformaliojo švietimo programas (toliau – neformaliojo ugdymo įstaigas).
2. Į Tauragės rajono savivaldybės neformaliojo ugdymo įstaigas priimami Tauragės rajono savivaldybės teritorijoje gyvenantys arba šioje teritorijoje besimokantys mokiniai.
3. Už neformalųjį ugdymą būreliuose, studijose, klasėse ir sporto grupėse mokamas Tauragės rajono savivaldybės tarybos nustatyto dydžio mokestis.
4. Užmokesčio lengvatos taikomos Lietuvos Respublikos įstatymų ir Tauragės rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.
5. Neformaliojo ugdymo įstaigose studijos, būreliai, klubai, sporto grupės, muzikos ir meno klasės gali būti steigiamos atsižvelgiant į mokinių interesus bei gebėjimus, jų tėvų pageidavimus, pedagogų pasirengimą ir turimą materialinę bazę.
II. PRIĖMIMAS
7. Būrelius, klubus, studijas, sporto grupes bei muzikos ir meno klases Tauragės rajono savivaldybės neformaliojo ugdymo įstaigose gali lankyti vaikai ir jaunimas nuo 3 iki 19 metų, o įgyvendinant įvairias programas – kiti bendruomenės nariai (tėvai, seneliai ir kt.).
8. Vaikai ir jaunimas į būrelius, klubus, studijas ir sporto grupes priimami atsižvelgiant į vaikų ir jų tėvų pageidavimus, saviraiškos poreikius, vaiko gebėjimus, amžių, muzikinius, meninius, sveikatos duomenis bei neformaliojo ugdymo įstaigos intelektualines ir materialines galimybes.
9. Vaikai ir jaunimas į būrelius, studijas, klubus, sporto grupes, muzikos bei meno klases neformaliojo ugdymo įstaigose priimami:
9.1. Tauragės rajono moksleivių kūrybos centre (MKC) į pirmąsias meno klases – iki rugsėjo 5 d., į būrelius, klubus ir studijas – iki rugsėjo 10 d.
9.2. Tauragės vaikų ir jaunių sporto mokykloje į pradinio rengimo pirmų metų grupes – iki spalio 1 d.
9.3. Tauragės rajono muzikos mokykloje – į pirmąsias muzikos klases – mokslo metų pabaigoje, birželio mėnesį, papildomai priimami iki rugsėjo 30 d.
10. Muzikos ir dailės klases lankyti pageidaujantiems mokiniams organizuojamas meninių gebėjimų patikrinimas.
III. DOKUMENTŲ PRIĖMIMAS IR JŲ ĮFORMINIMAS
12. Į Tauragės rajono muzikos mokyklą ir sporto mokyklą mokiniai priimami pateikę prašymus ir pasirašę sutartis: vaikas iki 14 metų – vieno iš tėvų (globėjų ) prašymą, 14–16 metų vaikas – vieno iš tėvų (rūpintojų) rašytinį sutikimą (į sporto grupes ir muzikos klases privalo pateikti sveikatos pažymėjimą). Mokinių priėmimas į MKC įforminamas sutartimi su mokinio tėvais arba globėjais.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Apie vaikų priėmimą į Tauragės savivaldybės neformaliojo ugdymo įstaigas, jų vykdomas programas kiekvienais metais skelbiama žiniasklaidoje ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.
Tauragės rajono savivaldybės
teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos 1 priedas
SPRENDIMAS „DĖL MOKINIŲ PRIĖMIMO Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR Į NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO MOKYKLAS TVARKŲ PATVIRTINIMO“
Nr. |
Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
|
P a p r a s t u m a s |
|||
1. |
Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį? |
|
Ne (0) |
N u o s e k l u m a s |
|||
2. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams? |
|
Ne (0) |
S t r u k t ū r a |
|||
3. |
Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą? |
Taip (0) |
|
6. |
Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti? |
|
Ne (1) |
8. |
Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
9. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
Į g y v e n d i n i m a s |
|||
12. |
Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija? |
Taip (0) |
|
13. |
Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti? |
Taip (0) |
|
14. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) – 0,07.
Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.
Tauragės rajono savivaldybės
teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos 2 priedas
SPRENDIMAS „DĖL MOKINIŲ PRIĖMIMO Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR Į NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO MOKYKLAS TVARKŲ PATVIRTINIMO“
Nr |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
|
N a u d i n g u m a s |
|||
1. |
Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
|
Ne (0) |
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)? |
|
Ne (0) |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0) |
|
P r i e i n a m u m a s |
|||
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
14. |
Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (1) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) – 0.07
Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.
Pakeitimai:
1.
Tauragės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. 1-88, 2016-03-31, paskelbta TAR 2016-04-07, i. k. 2016-08246
Dėl Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 21 d. sprendimo Nr. 1-313 „Dėl Mokinių priėmimo į Tauragės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas ir neformaliojo vaikų švietimo mokyklas tvarkos aprašų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Tauragės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. 1-109, 2018-04-25, paskelbta TAR 2018-04-27, i. k. 2018-06712
Dėl Priėmimo į Tauragės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo patvirtinimo