Suvestinė redakcija nuo 2024-06-29
Sprendimas paskelbtas: TAR 2021-12-27, i. k. 2021-27100
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLŲ, MAŽINANT SOCIALINĘ ATSKIRTĮ, PREVENCINIŲ PRIEMONIŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. gruodžio 23 d. Nr. TS-331
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 14 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Lietuvos Respublikos šeimos stiprinimo įstatymo 14 straipsnio 1 dalies 5, 6 punktais, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 34 straipsnio 2 dalimi ir atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės 2021-2023 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos 2021 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. TS-5 „Dėl Utenos rajono savivaldybės 2021-2023 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, 10.1.1.15 priemonę „Bendruomeninės veiklos stiprinimas“, įvertinusi Utenos miesto seniūnijos išplėstinės seniūnaičių 2021 m. gruodžio 10 d. sueigos protokolą Nr. 9, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų veiklų, mažinant socialinę atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
3. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
PATVIRTINTA
Utenos rajono savivaldybės tarybos
2021 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. TS-331
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLŲ, MAŽINANT SOCIALINĘ ATSKIRTĮ, PREVENCINIŲ PRIEMONIŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Utenos rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų veiklų, mažinant socialinę atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja nevyriausybinių organizacijų veiklos, mažinant socialinį atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo projektų (toliau – projektai) reikalavimus pareiškėjams; finansuojamas projektų veiklas ir tikslines asmenų grupes; tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas; projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą; projektų finansavimo sutarties pasirašymą, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką; projektų įgyvendinimo kontrolę.
2. Projektų finansavimo tikslas – gerinti asmenų su negalia, senyvo amžiaus asmenų socialinę integraciją, mažinti socialinę atskirtį, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą, organizuojant prevencines priemones, stiprinti Utenos rajono savivaldybės ir nevyriausybinio sektoriaus bendradarbiavimą, tarpusavio pagalbą, tenkinant visuomenės poreikius.“
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
3. Lėšos projektams finansuoti kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete kaip atskira Socialinės apsaugos plėtojimo programos priemonė.
4. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme (toliau – Nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymas) ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
5. Projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos (kaip ji apibrėžta Nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme ir turėti Juridinių asmenų registre įregistravusi žymą, kad juridinis asmuo yra nevyriausybinė organizacija), asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos, viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Utenos rajono savivaldybė), kurių buveinė teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registre užregistruota, veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje ir paslaugas numatoma teikti Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) gyventojams (toliau – pareiškėjas)
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
6. Projektų veiklos neturi dubliuoti teisės aktų nustatytų veiklų, finansuojamų iš valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.
8. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:
III SKYRIUS
FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS
9. Finansuojama projektų veikla:
9.1. bendruomenėje teikiamai pagalbai (asmenims su negalia ir (ar) senyvo amžiaus asmenims ir jų šeimoms) plėtoti;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
9.2. socialinės rizikos veiksnių (smurto artimoje aplinkoje, žalingų įpročių, nusikalstamos veikos) prevencinėms priemonėms įgyvendinti;
IV SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRIORITETAI, TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
11. Projektų finansavimo prioritetai:
11.1. kurie skirti asmenų su negalia, kuriems Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymo nustatyta tvarka nustatytas sunkus ar vidutinis dalyvumo lygis, 0-40 procentų dalyvumo lygis, individualus pagalbos poreikis arba didelis ar vidutinis individualių poreikių lygis, poreikiams tenkinti;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
11.2. kurie mažina asmenų su negalia, senyvo amžiaus žmonių socialinę atskirtį ir gerina jų gyvenimo kokybę;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
12. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:
12.1. tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;
12.3. skirtos asmenų, kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti pareiškėjo), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);
13. Netinkamos finansuoti išlaidos:
13.1. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
13.3. finansinių operacijų išlaidos, komisinis mokestis už valiutos keitimą, nuostoliai, atsiradę dėl užsienio valiutos keitimo, kitos finansinės išlaidos;
13.4. išlaidos, nesusijusios su finansuojamomis paslaugomis, bei kitos tiesiogiai su projekto įgyvendinimu nesusijusios išlaidos;
V SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA
14. Konkursą projektams atrinkti (toliau – Konkursas) skelbia Utenos rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija). Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt. nurodoma:
14.4. telefono ryšio numeris ir elektroninio pašto adresas pasiteirauti, konsultacijų su konkursu susijusiais klausimais;
14.5. informacija apie tai, kad projektai Savivaldybės administracijai turi būti siunčiami elektroniniu paštu;
16. Projektų įgyvendinimo laikotarpis: projekto vykdymo pradžia – sausio 1 d., pabaiga – gruodžio 31 d. (konkretaus projekto vykdymo trukmę numato pareiškėjas).
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
17. Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 10 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės interneto svetainėje pranešimo paskelbimo dienos.
18. Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
18.1. pareiškėjo ir partnerio (jei projektą vykdys kartu su partneriu (-iais) steigimo dokumentą (-us), pvz., nuostatus, įstatus, steigimo sutartį; religinės bendruomenės ir bendrijos, neturinčios savo statuto ar įstatų, turi pateikti savo kompetentingos vadovybės raštą, patvirtinantį, kad ši religinė bendruomenė pagal religinės bendrijos kanonus ar statutus turi teisę teikti atitinkamas paslaugas);
19. Projekto paraiška rengiama užpildant projekto paraiškos formą (toliau – Paraiška) (1 priedas). Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba, kompiuteriu ir pasirašyta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę bei pareigas. Paraiška ir Aprašo 18 punkte nurodyti dokumentai turi būti pateikti Savivaldybės administracijai vienu elektroniniu laišku PDF formatu ar kitu formatu, kurį būtų galima peržiūrėti naudojant Microsoft Office programinę įrangą.
20. Paraiškos, pateiktos kitu nei konkurso skelbime nurodytu būdu ir (ar) elektroninio pašto adresu, konkurso paraiškų registre neregistruojamos ir nevertinamos.
21. Pareiškėjai, rengdami projektus, turi teisę raštu ir žodžiu gauti informaciją bei konsultacijas su konkursu susijusiais klausimais, kurios teikiamos konkurso skelbime nurodytu telefono ryšio numeriu ir elektroninio pašto adresu. Į pareiškėjo pateiktus klausimus turi būti atsakoma naudojantis tomis pačiomis priemonėmis, kuriomis pareiškėjas pateikė klausimą, per 3 darbo dienas nuo klausimo gavimo Savivaldybės administracijoje dienos.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS
23. Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Nevyriausybinių organizacijų veiklos, mažinant socialinį atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).
231. Projektų paraiškos vertinamos dviem etapais:
Papildyta punktu:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
232. Projektas nevertinamas ir nesvarstomas:
23.12. jei paraiška pateikta pasibaigus paraiškų priėmimo terminui ar nesilaikant nustatytos paraiškos formos ir pildymo tvarkos;
23.22. jei pareiškėjas laiku neatsiskaitė už praėjusiais kalendoriniais metais finansuotų projektų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka.
Papildyta punktu:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
233. Savivaldybės administracijos skyriaus, atsakingo už socialinių paslaugų ir kitos socialinės paramos organizavimą (toliau – Skyrius), atsakingas už projektų įgyvendinimą, specialistas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės paraiškos gavimo dienos vertina atitiktį administracinės atitikties reikalavimams (Aprašo 3 priedas). Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška netinkamai, nevisiškai užpildyta, trūksta papildomos informacijos, nepateikti privalomi dokumentai, pareiškėjas raštu informuojamas apie galimybę patikslinti informaciją bei pateikti trūkstamus dokumentus per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos raštiško pranešimo. Jei per nustatytą terminą trūkumai nepašalinami, paraiška toliau nevertinama.
Papildyta punktu:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
24. Komisijos sudėtį, darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
25. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 4 nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
26. Komisijos nariai turi teisę:
26.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;
27. Komisijos nariai privalo:
27.1. prieš gaudami bet kokią su konkursui pateiktų paraiškų vertinimu susijusią informaciją, pasirašyti Konfidencialumo pasižadėjimą užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą;
27.3. pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.
27.4. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, vertinimo anketas perduoda Komisijos sekretoriui. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas nuo vertinimo anketų gavimo dienos parengia projektų vertinimo suvestinę.
27.5. Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:
28. Komisija, įvertinusi Komisijos sekretoriaus projektų vertinimo suvestinėje pateiktus duomenis ir kitą su projektais, jų vertinimu susijusią informaciją priima protokolinį sprendimą, kuriame nurodo projektų finansavimo ar nefinansavimo, paslaugų ir (ar) išlaidų finansavimo ar nefinansavimo argumentus, projektų finansavimo dydžius, ir pateikia savivaldybės administracijos direktoriui siūlymą dėl lėšų skyrimo (neskyrimo) projektams finansuoti. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą, priima sprendimą dėl lėšų skyrimo (neskyrimo) projektams finansuoti.
29. Paraiškos, kurios neatitinka šiame Apraše nurodytų reikalavimų arba pateiktos praleidus nustatytą paraiškų teikimo terminą, nevertinamos.
30. Komisija, nustačiusi, kad kai kurios Paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei Paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui gali siūlyti mažesnę nei Paraiškoje prašoma finansavimo sumą.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas
31. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu skyrus finansavimą projektams, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie projekto finansavimą. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydamas motyvus.
32. Pareiškėjui pateikus patikslintą projektą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis) (2 priedas). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslintos paraiškos su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.
33. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl skirto finansavimo projektui priėmimo.
34. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 33 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms priemonėms ar veikloms.
35. Projekto vykdymo laikotarpiu atsiradus nenumatytų, Apraše nenustatytų ir ne dėl pareiškėjo veiksmų kilusių aplinkybių, įskaitant ekstremalios situacijos paskelbimą, dėl kurių pareiškėjui nepakanka skirtų lėšų projekte numatytoms paslaugoms teikti, kad būtų pasiekti laukiami projekto rezultatai, ar dėl kurių pareiškėjas turi teikti papildomas paslaugas, nenumatytas projekte (didinti paslaugų apimtis arba keisti paslaugų pobūdį), kad būtų pasiekti laukiami projekto rezultatai ar papildomi rezultatai, Savivaldybės administracija gali papildomai skirti lėšų projektams finansuoti:
35.1. atsiradus Aprašo 35 punkto pirmojoje pastraipoje nurodytoms aplinkybėms, , Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus apie galimybę papildomai skirti lėšų projektams finansuoti. Pareiškėjai per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos, Savivaldybės administracijai pateikia prašymą, kuriame turi būti nurodytos aplinkybės, paslaugos, kurias pareiškėjai vykdė ar įsipareigoja vykdyti, prašomų lėšų pagrindimas;
35.2. Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrius ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo visų prašymų gavimo dienos Aprašo nustatyta tvarka inicijuoja lėšų poreikio pagrindimo įvertinimą ir siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui skirti papildomą projekto finansavimą;
35.3. pareiškėjai per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo apie papildomo finansavimo skyrimą priėmimo dienos raštu informuojami apie papildomai skirtas lėšas projektui įgyvendinti. Pareiškėjas per 10 darbo dienų nuo pranešimo gavimo dienos Savivaldybės administracijai pateikia patikslintą projekto sąmatą ir (ar) paraišką, ir (ar) laukiamus rezultatus. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo susitarimą dėl Sutarties papildymo.
VIII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS
36. Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.
38. Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.
39. Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas.
40. Projekto vykdytojas, laiku nepateikęs ataskaitų, per 15 kalendorinių dienų privalo grąžinti lėšas, skirtas projekto įgyvendinimui.
41. Lėšų neskiriama, jeigu ankščiau projektams finansavimą gavęs pareiškėjas neatsiskaitė už skirtų lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį.
42. Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė
45. Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.
46. Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas.
47. Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.
48. Nustačius pažeidimus, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.
50. Jei skyrus finansavimą projektui, projekto vadovas atsisako vykdyti projektą, jį gali vykdyti kitas projekto vykdytojo paskirtas asmuo.
51. Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.
X SKYRIUS
baigiamosios nuostatos
54. Pareiškėjas turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
55. Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas Savivaldybės biudžeto lėšomis.
56. Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Utenos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
Utenos rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų veiklos,
mažinant socialinį atskirtį, prevencinių
priemonių finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Projekto paraiškos forma)
Utenos rajono savivaldybės administracijai
PROJEKTO PARAIŠKA
_________________________
(Data)
|
(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę)
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ
2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI
(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį - iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)
Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma Eur |
2.1. Iš Utenos rajono savivaldybės administracijos prašomos lėšos |
|
2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti): |
|
|
|
|
|
2.3. Bendra projekto suma |
|
III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS
4. Projekto vadovas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefono numeris |
|
|
Elektroninio pašto adresas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos projekte |
|
|
5. Projekto finansininkas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefono numeris |
|
|
Elektroninio pašto adresas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos projekte |
|
|
6. Kiti vykdytojai (Nurodoma jei projekte numatyti) |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefono numeris |
|
|
Elektroninio pašto adresas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos projekte |
|
IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
7. PROJEKTO TIKSLAS (Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir glaustai suformuluotas) |
|
8. PROJEKTO UŽDAVINIAI (nurodyti, kaip numatoma įgyvendinti tikslą) |
|
9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS (iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei ar visuomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo eigoje numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją) |
|
10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius) |
|
11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS (nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta (miestas, kaimas); ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau) |
|
12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)
Eil. Nr.
|
Veiklos pavadinimas |
Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga) |
Paslaugos periodiškumas (kartai per savaitę, trukmė (val.) |
Veiklų įgyvendinimo vieta |
20................ metai |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma iš savivaldybės (eurais) |
Išlaidų pagrindimas (pagrįsti ir detalizuoti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos) |
1. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydį) |
||
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
||
3. |
Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro, draudimo išlaidos) |
||
4. |
Prekės, priemonės, reikmenys (skirtos projekto vykdymui) |
||
5. |
Kitos pagrįstos išlaidos, susijusios su projekte numatomų veiklų vykdymu) |
||
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5) |
|
14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Laukiami rezultatai |
|||
Iš viso paslaugas gaus asmenų: |
Iš jų: |
||||
Vaikai |
Suaugę asmenys |
Pensinio amžiaus asmenys |
|||
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|||||
Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________ |
|||||
Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______ |
15. PROJEKTO TIKSLINĖ (-ĖS) ASMENŲ GRUPĖ (-ĖS):
15.1. Bendras paslaugas gausiančių asmenų skaičius per metus ____, iš jų:
Vaikų _________________;
asmenų su negalia _______ ;
pensinio amžiaus ________.
15.2. Įgyvendinant projektą paslaugas gausiančių asmenų, suskirstytų pagal negalios pobūdį ir darbingo amžiaus asmenų, suskirstytų pagal dalyvumo lygį, skaičius bei pensinio amžiaus asmenų, suskirstytų pagal individualių poreikių lygį, skaičius:
Eil. Nr. |
Negalios pobūdis |
Darbingo amžiaus asmenų skaičius
|
Iš jų nustatytas dalyvumo lygis |
Pensinio amžiaus asmenų skaičius |
Iš jų nustatytas individualių poreikių lygis |
|||
0–25 proc. |
30–40 proc. |
45–55 proc. |
Vidu- tinis |
Dide- lis |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
17. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Tvirtinu: 1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. 2. Pareiškėjas nėra pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos (ES) arba Lietuvos Respublikos valstybės ar kitų viešojo sektoriaus lėšų. 3. Projekto sąmatoje numatytos išlaidos nebuvo ir nebus finansuojamos ES investicijų, valstybės biudžeto, Utenos rajono savivaldybės biudžeto ar kitomis viešojo sektoriaus lėšomis. 4. Pareiškėjui nėra iškelta byla dėl bankroto, jis nėra reorganizuojamas, pertvarkomas ar likviduojamas. 5. Projektas nėra padalytas į mažesnius projektus (vykdomus to paties ar kito vykdytojo), kuriems įgyvendinti būtų prašoma Utenos rajono savivaldybės lėšų pagal kitas programas. 6. Teisės aktų nustatyta tvarka pateikti finansinių ataskaitų rinkinys ir veiklos ataskaita. Man žinoma, kad, gavęs finansinę paramą, turėsiu informuoti Utenos rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, pateikti projekto ataskaitas ir paprašius, patvirtintas išlaidas pateisinančių dokumentų kopijas bei kitą aktualią informaciją. Sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, prašoma finansavimo suma ir skirta/neskirta finansavimo suma) būtų skelbiama Utenos rajono savivaldybės interneto svetainėje. |
18. PARAIŠKOS PRIEDAI
18.1. Projektą vykdančios pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.
Organizacijos vadovas/įgaliotas asmuo ______________ _________________________ (pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
(Jeigu pareiškėjas antspaudą privalo turėti)
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Utenos rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų veiklos,
mažinant socialinį atskirtį, prevencinių
priemonių finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
projekto VYKDYMO IR LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
20 m.___________ d. Nr.
Utena
Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija, atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens __________________________________(pareigos, vardas, pavardė), veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus ar suteiktą įgaliojimą, ir_______________________ (juridinio asmens pavadinimas), atstovaujami _______________________ (pareigos, vardas, pavardė), veikiančio (-ios) pagal ____________________________, (toliau – Vykdytojas) sudarė šią projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES DALYKAS
1. Šios Sutarties dalykas yra Utenos rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų veiklos, mažinant socialinį atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo 20___ metams projekto __________________________________(pavadinimas) vykdymas.
Projektas finansuojamas iš Socialinės apsaugos plėtojimo programos (kodas ___) _________ priemonės „_____________“.
Projekto veiklą vertinti pagal šį (-iuos) kriterijų (-us): ____________________________ .
II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Savivaldybės administracija įsipareigoja:
2.1. vadovaudamasi Savivaldybės administracijos direktoriaus 20_____ m. _______________ d. įsakymu Nr._____ „Dėl _____“, pervesti Vykdytojui ___________ Eur (suma žodžiais) iš savivaldybės biudžeto lėšų, Projektui vykdyti dalimis kas ketvirtį pagal Vykdytojo pateiktą paraišką (Sutarties 4 priedas).
3. Savivaldybės administracija turi teisę:
3.1. tikrinti, ar finansavimą Projektui įgyvendinti gavęs Vykdytojas laikosi sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Projekto įgyvendinimo ir Vykdytojui pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;
3.2. kontroliuoti finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį;
3.3. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:
3.3.1. yra faktiškai patirtos ir apmokėtos projekto vykdymo laikotarpiu, t. y. nuo to ketvirčio, kada pasirašoma Sutartis, iki projekto įgyvendinimo pabaigos, numatytos sutartyje, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, o išlaidas pateisinančiuose ir apmokėjimą įrodančiuose dokumentuose nurodytas turinys leidžia identifikuoti išlaidų ir projekto sąsajas;
3.4. atsiradus pagrįstų įtarimų, kad Vykdytojas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti Vykdytoją ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju Savivaldybės administracija nustato Vykdytojui protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o Vykdytojas, pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti Savivaldybės administraciją, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. Jei Vykdytojas per nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja Savivaldybės administracijos, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, Savivaldybės administracija vienašališkai Sutartį nutraukia;
4. Vykdytojas įsipareigoja:
4.1. pateikti lėšų naudojimo sąmatą (Sutarties 1 priedas) Savivaldybės administracijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo;
4.3. teikti Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka nustatytos formos finansines ir veiklos ataskaitas:
4.3.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, užpildytą pagal Forma Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos);
4.3.2. veiklos vykdymo ir vertinimo ataskaitą, (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos) (Sutarties 2 priedas);
4.3.3. baigus vykdyti projektą per 10 kalendorinių dienų, Finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę (Sutarties 3 priedas) ir pareikalavus dokumentų, pagrindžiančių padarytas išlaidas, patvirtintas kopijas (sutartys ir priėmimo-perdavimo aktai, prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo-pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, darbo užmokesčio žiniaraščiai, kelionių dokumentai bei kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą);
4.4. grąžinti Savivaldybės administracijai visas per 20__ metus Projektui skirtas nepanaudotas lėšas ne vėliau kaip iki 20__ m. ___________ __ d.
4.5. viešai skelbti Utenos rajono visuomenei informaciją apie vykdomą projektą ir projekto finansuotoją – Utenos rajono savivaldybę. Projekto reklaminėje medžiagoje naudoti Savivaldybės ženklą.
5. Vykdytojas turi teisę:
5.1. iš anksto raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visų su projekto įgyvendinimu (pvz., projekto veiklų vykdymo trukmės, laikotarpio pasikeitimą, išlaidų projekto vykdymui, negalėjimą pasiekti projekto uždavinių, tikslų ir (ar) laukiamų rezultatų ir kt.) susijusių pakeitimų esmę ir priežastis. Jokie su Savivaldybės administracija raštu nesuderinti projekto nukrypimai, keičiantys projekto apimtį, projekto išlaidas ar kitaip keičiantys projektą, nėra leidžiami;
5.2. Savivaldybės administracijai patenkinus Vykdytojo prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą ir (ar) projekto veiklas, ir (ar) jų vykdymo laikotarpį, ir (ar) trukmę, ir vietą, per 5 darbo dienas nuo prašymo patenkinimo dienos atitinkamai patikslinti Išlaidų sąmatą ir (ar) projekto veiklų įgyvendinimo planą. Vykdytojas gali teikti prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą tik dėl nepatirtų išlaidų, išskyrus atvejus, kai tinkamos finansuoti išlaidos sumažėjo.
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
8. Vykdytojas privalo nedelsdamas raštu pranešti Savivaldybės administracijai, jei negali įvykdyti projekto arba jei projekto vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą.
9. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS
11. Jei Vykdytojas nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, Savivaldybės administracija turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs Vykdytoją apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.
12. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol Savivaldybės administracijai bus pateiktos Sutarties 4.3 punkte nurodytos ataskaitos, o nepanaudotas lėšų likutis pervestas į Sutartyje nurodytą sąskaitą.
14. Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Savivaldybės administracijos iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus Vykdytoją apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.
15. Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.
17. Sutartis sudaryta dviem (2) egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI
Utenos rajono savivaldybės administracija Adresas Tel. El. p. Įstaigos kodas Telefono numeris Elektroninio pašto adresas Mokėjimo įstaigos pavadinimas Mokėjimo įstaigos kodas sąskaitos numeris |
Vykdytojo pavadinimas Adresas Tel. El. p. Įstaigos kodas Telefono numeris Elektroninio pašto adresas Mokėjimo įstaigos pavadinimas Mokėjimo įstaigos kodas sąskaitos numeris |
(pareigų pavadinimas)
(vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
(pareigų pavadinimas)
(vardas, pavardė) ______________________________ (parašas) |
A.V. |
A.V. |
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Projekto vykdymo ir lėšų
naudojimo sutarties
1 priedas
(Vykdytojo pavadinimas)
LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA
(data ir numeris)
(sudarymo vieta)
Programa: |
|
(Kodas)
Priemonė: |
|
(Kodas)
Valstybės funkcija: |
|
(Kodas)
Pagrindas:_______________________________________________________________________________________
(Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo Nr., data)
(Eur)
Išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio |
Iš viso: |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv.
|
IV ketv. |
||||||
kodas |
pavadinimas |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso asignavimų: |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
|
|
|
|
|
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
|
|
|
|
|
(Specialistas, atsakingas už sutarties (projekto) sudarymą) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Projekto vykdymo ir lėšų
naudojimo sutarties
2 priedas
(Veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitos forma)
__________________________________________________________
(Vykdytojo pavadinimas)
20___ M. _____ KETVIRČIO VEIKLOS VYKDYMO IR VERTINIMO ATASKAITA
20_ m. ________ d. Nr. ____________
Eil. Nr. |
Veiklos srities pavadinimas |
Pasiekti rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
Lėšų panaudojimas (eurais) |
|||||
Iš viso paslaugas gavo asmenų |
|
Iš jų: |
Patvirtin-tas finansavi-mas iš viso: (metams) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) |
||||
vaikai |
asmenys su negalia ir jų šeimos |
senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos |
||||||
1. |
|
|||||||
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) _________.
Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) ________ .
|
|
|
||
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Projekto vykdymo ir lėšų
naudojimo sutarties
3 priedas
FINANSINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ,
SUVESTINĖ
____________________
(data)
Eil. Nr. |
Išlaidų ekonominė klasifikacija |
Ūkio subjektas, surašęs apskaitos dokumentą |
Apskaitos dokumentas |
Ūkinės operacijos turinys |
Apmokėta iš skirtų lėšų pagal dokumentą |
||||||||||||||||||
straipsnis |
pavadinimas |
pavadinimas |
kodas |
pavadinimas |
data |
numeris |
Suma (Eur, ct) |
Pavedimo numeris |
data |
Suma (Eur, ct.) |
|||||||||||||
Iš viso |
|||||||||||||||||||||||
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.
__________________________ ___________________ _______________________
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
__________________________ ______________________ _______________________
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Projektų vykdymo ir lėšų
naudojimo sutarties
4 priedas
(Paraiškos lėšų poreikiui forma) |
||
PARAIŠKA LĖŠŲ POREIKIUI |
||
________________ Nr. ____ (data) |
||
Pareiškėjo pavadinimas |
||
Pareiškėjo kodas |
||
Sąskaitos Nr. |
||
Telefonas |
||
Lėšų šaltinis |
Lėšų poreikis ketvirčiui (eurai) |
|
Savivaldybės biudžetas |
||
Iš viso: |
||
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos)) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Utenos rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų veiklos, mažinant socialinį atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo forma)
ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS
_______________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
_____________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
Administracinės atitikties reikalavimai |
Taip / Ne |
Pastabos |
1. Paraiška pateikta iki paraiškų pateikimo termino pabaigos |
||
2. Paraiška pateikta vienu iš kvietime teikti paraiškas nurodytų būdų |
||
3. Užpildyta patvirtintos formos paraiška |
||
4. Užpildytos visos reikalingos paraiškos dalys |
||
5. Paraiška pasirašyta pareiškėjo ar jo įgalioto asmens |
|
|
6. Pareiškėjas atitinka kvietime teikti paraiškas nustatytus reikalavimus |
|
|
7. Pareiškėjas laiku atsiskaitė už praėjusiais kalendoriniais metais finansuotų projektų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka |
|
|
8. Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka yra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinį ir veiklos ataskaitą (pagal viešus Juridinių asmenų registro duomenis) |
|
|
Papildyta priedu:
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Pakeitimai:
1.
Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. TS-234, 2024-06-27, paskelbta TAR 2024-06-28, i. k. 2024-11986
Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2021 m. gruodžio 23 d. sprendimo Nr. TS-331 „Dėl Utenos rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų veiklų, mažinant socialinę atskirtį, prevencinių priemonių finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo