Suvestinė redakcija nuo 2006-07-04 iki 2007-02-22
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2005, Nr. 95-3585, i. k. 105231GISAK0001-233
PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO IR KAI KURIŲ PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS
2005 m. liepos 29 d. Nr. 1-233
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento (Žin., 1994, Nr. 63-1238) ir vidaus reikalų ministro 2004 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. 1V-8 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių vidaus reikalų ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (Žin., 2004, Nr. 12-348) nuostatomis bei siekdamas gerinti Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo organizavimą:
1. Tvirtinu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamentą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiais galios:
2.1. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2002 m. balandžio 30 d. įsakymą Nr. 83 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“;
2.2. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2002 m. gegužės 17 d. įsakymą Nr. 93 „Dėl dokumentų rengimo ir vizavimo“;
2.3. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2002 m. lapkričio 20 d. įsakymą Nr. 190 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2002 m. balandžio 30 d. įsakymo Nr. 83 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“.
PATVIRTINTA
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamento prie Vidaus reikalų ministerijos
direktoriaus 2005 m. liepos 29 d. įsakymu
Nr. 1-233
PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) darbo tvarką. Šio reglamento nuostatos taikomos departamentui pavaldžioms įstaigoms tiek, kiek departamento darbo reglamentas reglamentuoja jų veiklą.
2. Departamentas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, vidaus reikalų ministro įsakymais, departamento nuostatais, departamento direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.
3. Departamentas savo veiklą grindžia teisėtumo, teisingumo, įstatymo viršenybės, objektyvumo, veiklos viešumo ir konfidencialumo derinimo, pagarbos žmogaus teisėms, visuomenės moralės, humanizmo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais demokratinio administravimo principais.
II. BENDRIEJI DEPARTAMENTO STRUKTŪROS IR DARBO KLAUSIMAI
DEPARTAMENTO DIREKTORIUS, DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAI IR PATARĖJAI
4. Departamentui vadovauja direktorius, kuris prižiūri ir koordinuoja departamentui pavaldžių įstaigų veiklą, atsako už departamentui pavestų uždavinių vykdymą bei darbo organizavimą.
5. Lietuvos Respublikos Seime, Lietuvos Respublikos Prezidentūroje, Lietuvos Respublikos Vyriausybėje (toliau – atitinkamai Seimas, Prezidentūra, Vyriausybė), kitose valstybės institucijose ir įstaigose departamentui atstovauja departamento direktorius arba jo įgalioti direktoriaus pavaduotojai ar kiti departamento valstybės tarnautojai.
6. Laikinai nesant direktoriaus, jo pareigas eina vidaus reikalų ministro paskirtas vienas iš direktoriaus pavaduotojų.
7. Direktorius leidžia įsakymus ir jais patvirtintus kitus teisės aktus. Direktoriaus įsakymai įforminami direktoriaus įsakymų blanke (1 priedas).
8. Prireikus kelių institucijų vadovai gali leisti bendrus įsakymus. Šie vadovų įsakymai įforminami ne blanke.
9. Direktorius prižiūri ir koordinuoja departamento struktūrinių padalinių veiklą pats arba per pavaduotojus, taip pat departamentui pavaldžių įstaigų veiklą – per šių įstaigų vadovus. Direktoriaus pavaduotojai, įgalioti direktoriaus, pagal savo kompetenciją skiria įpareigojimus ir kontroliuoja, kaip jie vykdomi.
10. Departamento struktūriniams padaliniams vadovauja direktoriaus pavaduotojai, kurie yra tiesiogiai atsakingi direktoriui, išskyrus departamento Vidaus audito tarnybą, Organizacinį, Finansų skyrius ir Patarėjų grupę, kurie yra tiesiogiai pavaldūs direktoriui.
11. Direktoriaus pavaduotojai pagal kuravimo sritį atsako už departamento struktūrinių padalinių veiklą. Taip pat jiems pagal kompetenciją pavesta:
11.1. formuoti valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklos strategiją ir kontroliuoti jos įgyvendinimą, organizuoti ir užtikrinti nacionalinių ir kitų programų vykdymą, departamentui pavaldžių įstaigų valdymą, tarptautinį bendradarbiavimą, departamento administravimą;
11.2. formuoti techninės plėtros politiką, koordinuoti informacinį aprūpinimą, pareigūnų mokymą ir parengtį;
12. Departamento patarėjai pagal kuravimo sritį organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja direktoriaus pavedimų vykdymą departamentui pavaldžiose įstaigose. Taip pat pagal kompetenciją padeda direktoriui organizuoti departamentui pavaldžių įstaigų valdymą ir veiklą, užtikrinti Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, vidaus reikalų ministro ir direktoriaus įsakymų bei kitų teisės aktų vykdymą departamentui pavaldžiose įstaigose.
DEPARTAMENTO STRUKTŪRINIAI PADALINIAI
13. Departamento struktūrą sudaro valdybos, inspekcijos, tarnybos, skyriai, poskyriai, grupės (toliau – departamento struktūriniai padaliniai).
14. Departamento struktūrą tvirtina departamento direktorius, atsižvelgdamas į departamento uždavinius ir funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos įstatymuose, Vyriausybės nutarimuose, departamento nuostatuose bei kituose teisės aktuose.
15. Departamento struktūriniams padaliniams vadovauja viršininkai arba vedėjai (toliau – padalinių vadovai), kurie gali turėti pavaduotoją (-us).
16. Departamento struktūriniai padaliniai užtikrina įstatymuose, Vyriausybės nutarimuose ir kituose teisės aktuose departamentui nustatytų uždavinių įgyvendinimą, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja departamentui pavaldžių įstaigų veiklą ir teikia joms rekomendacijas, formuoja bendrą pavaldžių įstaigų veiklos ir personalo strategiją, užtikrina valstybinių programų įgyvendinimą, organizuoja departamento direktoriaus sprendimų vykdymą bei jų kontrolę.
17. Departamento struktūriniai padaliniai savo darbą organizuoja vadovaudamiesi direktoriaus įsakymu patvirtintais departamento padalinių nuostatais, o padalinių vadovai ir valstybės tarnautojai – pareigybių aprašymais, parengtais ir patvirtintais pagal Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymo ir vertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 685 (Žin., 2002, Nr. 51-1953), darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis ir gaunantys darbo užmokestį iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – darbuotojai) – pareigybių aprašymais ar pareiginėmis instrukcijomis.
18. Departamento padalinių vadovai asmeniškai atsako už padaliniams pavestų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą, darbo organizavimą, darbo drausmę, valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų teisės pažeidimų prevenciją, taip pat už departamento direktoriaus ir departamento direktoriaus pavaduotojų rezoliucijų ir žodinių pavedimų vykdymą.
19. Departamento struktūrinių padalinių vadovai turi užtikrinti, kad į darbą priimami darbuotojai prieš jiems pradedant eiti pareigas būtų supažindinti su Darbuotojo informaciniu paketu.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1-291, 2005-09-30, Žin., 2005, Nr. 118-4299 (2005-10-06), i. k. 105231GISAK0001-291
Departamento darbo planavimas ir veiklos ataskaitos
20. Departamento veikla organizuojama vadovaujantis Vidaus reikalų ministerijos ir departamento vadovybės aprobuotais, viešai paskelbtais strateginiais veiklos planais, kuriuose apibūdinami pagrindiniai departamento tikslai ir uždaviniai ir jų įgyvendinimo būdai. Departamento strateginės veiklos planai rengiami atsižvelgiant į Vidaus reikalų ministerijos ilgalaikį strateginį veiklos planą. Veiklos planuose numatytų priemonių įgyvendinimą kontroliuoja departamento Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius.
21. Departamente sudaromi šie planai:
21.1. strateginis veiklos (einamųjų metų).
Departamento strateginio veiklos plano projektą, kuriame numatomos programos, jų tikslai, uždaviniai ir priemonės bei finansiniai ištekliai joms vykdyti, taip pat siektini veiklos rezultatai, rengia Planavimo ir visuomenės informavimo bei Finansų skyriai. Pasiūlymus dėl plano rengimo teikia departamento struktūriniai padaliniai.
Departamento strateginį veiklos planą tvirtina vidaus reikalų ministras. Atsakingus už programų vykdymą valstybės tarnautojus paskiria departamento direktorius įsakymu.
Departamento strateginės veiklos plano įgyvendinimo metų ataskaitą rengia Planavimo ir visuomenės informavimo bei Finansų skyriai. Informaciją apie priemonių vykdymą Planavimo ir visuomenės informavimo skyriui teikia departamento padaliniai. Ataskaita teikiama Vidaus reikalų ministerijai bei Finansų ministerijai. Pasibaigus biudžetiniams metams, departamento Vidaus audito tarnyba teikia direktoriui programų vykdymo vertinimo ataskaitas, o jų kopijas – Planavimo ir visuomenės informavimo ir Finansų skyriams;
21.2. departamento investicijų (3 m.).
Departamento investicijų planą rengia Finansų, Plėtros ir Technikos skyriai. Tvirtina departamento direktorius ir teikia Vidaus reikalų ministerijai bei Finansų ministerijai.
Vyriausybei priėmus nutarimą dėl Valstybės investicijų programoje numatytų einamiesiems metams kapitalo investicijų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus, įsakymais tvirtinamos departamento investicijų projektų, kuriems skirtos lėšos, įgyvendinimo priemonės;
21.3. ilgalaikis strateginis veiklos (daugiau kaip 6 metų).
Ilgalaikis strateginis veiklos planas rengiamas pagal atskirą departamento direktoriaus įsakymą, kur nurodoma rengėjų darbo grupė, terminai. Šį planą departamento direktorius teisės aktų nustatyta tvarka teikia tvirtinti vidaus reikalų ministrui;
21.4. departamento veiklos pagrindinių priemonių (1 metų).
Departamento veiklos pagrindinių priemonių planas sudaromas atsižvelgiant į Vyriausybės programos priemonių įgyvendinimo, Vyriausybės nutarimais patvirtintų tikslinių programų priemonių įgyvendinimo, Vidaus reikalų ministerijos pagrindinių priemonių, departamento strateginį veiklos, ilgalaikį strateginį veiklos, specialiųjų priemonių ir kitus planus. Jame nurodomos priemonės, jų vykdytojai ir vykdymo terminai.
Departamento pagrindinių priemonių planą sudaro Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius, kuriam pasiūlymus kiekvienais metais iki gruodžio 10 dienos pateikia departamento struktūriniai padaliniai. Planas turi būti parengtas ir patvirtintas departamento direktoriaus iki sausio 31 dienos. Departamento pagrindinių priemonių plane numatytų priemonių vykdymo kontrolę atlieka bei informuoja direktoriaus įsakymu paskirtą atsakingą direktoriaus pavaduotoją apie priemonių vykdymą Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius. Jeigu įvykdyti priemonių per nustatytą terminą negalima dėl objektyvių priežasčių, apie tai turi būti pranešta direktoriaus pavaduotojui. Gavus leidimą pratęsti įvykdymo terminą, būtina apie tai pranešti departamento Planavimo ir visuomenės informavimo skyriui;
21.5. departamento padalinių (3 mėn. ar 6 mėn. arba 1 m.).
Departamento struktūriniai padaliniai gali rengti savo darbo planus, už kurių rengimą ir vykdymą atsakingi šių padalinių vadovai;
22. Tipiniai specialiųjų priemonių planai sudaromi ekstremalių situacijų, nepaprastosios padėties bei kitiems ypatingiems atvejams.
23. Situaciniai specialiųjų priemonių planai sudaromi sprendžiant atskiras departamento padalinių veiklos užduotis.
24. Prireikus rengėjai gali savo iniciatyva rengti teisės aktus, nenurodytus departamento veiklos pagrindinių priemonių plane. Iniciatorius, siūlydamas rengti teisės akto projektą, kuriame numatoma iš esmės keisti arba nustatyti teisinių santykių reguliavimą, departamento direktoriui parengia tarnybinį pranešimą, kuriame išdėsto teisės aktu sprendžiamos problemos esmę, teisės akto tikslus ir uždavinius, laukiamus teigiamus rezultatus bei siūlymus dėl teisės akto rengėjo paskyrimo.
PASITARIMAI PAS DEPARTAMENTO DIREKTORIŲ, OPERATYVINIAI PASITARIMAI
25. Einamieji departamento ir jam pavaldžių įstaigų veiklos klausimai aptariami pasitarimuose pas direktorių, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja direktoriaus pavaduotojai, departamento struktūrinių padalinių, pavaldžių įstaigų vadovai, kiti direktoriaus pakviesti asmenys.
26. Pasitarimai pas direktorių rengiami direktoriaus iniciatyva, jo nurodytu laiku. Medžiagą pasitarimams pas direktorių teikia bei direktoriaus priimtų sprendimų įgyvendinimą pagal kompetenciją organizuoja direktoriaus pavaduotojai arba direktoriaus pavedimu departamento struktūrinių padalinių vadovai.
27. Direktoriaus nustatytu periodiškumu departamente organizuojami operatyviniai pasitarimai, kuriuose dalyvauja direktoriaus pavaduotojai ir departamentui pavaldžių įstaigų vadovai.
28. Esant būtinumui, direktoriaus pavaduotojas gali organizuoti departamento struktūrinių padalinių vadovų, kitų valstybės tarnautojų ar darbuotojų pasitarimus jiems pavestų uždavinių vykdymo klausimais.
29. Prireikus departamento padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų vadovai apie jų vadovaujamų padalinių, įstaigų nuostatuose įvardytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, taip pat vidaus reikalų ministro bei kitų pavedimų vykdymą turi informuoti direktoriaus pavaduotojus (pagal veiklos sritį), o atskirais atvejais – direktorių.
DOKUMENTŲ PASIRAŠYMAS IR TVIRTINIMAS
30. Direktorius pagal kompetenciją pasirašo:
30.1. raštų blanke (2 priedas) įformintus dokumentus, siunčiamus Respublikos Prezidentui, Seimo Pirmininkui ir jo pavaduotojams, Seimo komitetų pirmininkams, Seimo komitetams, Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo kontrolierių įstaigos vadovui, Seimo kontrolieriams, Ministrui Pirmininkui, Vyriausybės kancleriui, ministrams, Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo pirmininkui, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininkui, valstybės kontrolieriui, Lietuvos banko valdybos pirmininkui, generaliniam prokurorui, vidaus reikalų viceministrui, Vidaus reikalų ministerijos sekretoriams, departamentų ir įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos vadovams, teismams ir kitoms valstybės ar savivaldybės institucijoms ar įstaigoms, užsienio šalių analogiškų tarnybų vadovams, kitus įstatymų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų jam priskirtus pasirašyti dokumentus;
30.3. buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės dokumentus, kuriuose būtinas įstaigos vadovo parašas. Nesant direktoriaus, jo pavedimu šiuos dokumentus gali pasirašyti direktoriaus pareigas einantis direktoriaus pavaduotojas;
30.4. informacinius siunčiamuosius dokumentus, kurie rengiami ir tvirtinami siekiant departamento struktūriniams padaliniams ir pavaldžioms įstaigoms paaiškinti, kaip įgyvendinti Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių, Vyriausybės nutarimų, vidaus reikalų ministro, departamento direktoriaus įsakymų bei kitų teisės aktų nuostatas;
31. Prieš direktoriui pasirašant dokumentus, pagal kompetenciją juos vizuoja direktoriaus pavaduotojas, atitinkamo departamento padalinio ar departamentui pavaldžios įstaigos vadovas, kalbos tvarkytojas ir, jei reikia, Juridinio skyriaus valstybės tarnautojas.
32. Direktorius ar direktoriaus pavaduotojai pagal kompetenciją tvirtina:
33. Direktoriaus pavaduotojai pagal kompetenciją pasirašo:
33.1. direktoriui pavedus departamento lydraščius-teikimus dėl teisės aktų projektų teikimo įvertinti Vidaus reikalų ministerijoje, taip pat dėl teisės aktų projektų derinimo su suinteresuotomis institucijomis;
34. Departamento struktūrinių padalinių vadovai pagal savo kompetenciją turi teisę pasirašyti informacinio pobūdžio raštus departamentui pavaldžioms įstaigoms, taip pat raštus, kuriais, vykdydami direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų rezoliucijas ar pavedimus, departamento struktūriniai padaliniai ir pavaldžios įstaigos turi pateikti jų kompetencijai priklausančią informaciją. Pagal kompetenciją jie gali susirašinėti elektroniniu būdu su užsienio valstybių atitinkamų institucijų darbuotojais, preliminariai spręsdami darbo klausimus.
35. Finansų skyriaus viršininkas, jo pavaduotojas antro parašo teise pasirašo banko ir kasos dokumentus, buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės dokumentus, departamento programų sąmatas, departamento direktoriui įgaliojus – kitus finansinio ir ūkinio pobūdžio dokumentus.
DARBO LAIKAS
37. Departamente pirmadienį–ketvirtadienį dirbama nuo 8 valandos iki 17 valandos, o penktadienį – nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių. Pertrauka pailsėti ir pavalgyti – nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių. Šeštadienis ir sekmadienis – poilsio dienos. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda. Esant tarnybiniam būtinumui, direktorius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais, gali nustatyti kitokį darbo laiką. Dirbantiems pamainomis pagal iš anksto patvirtintus darbo grafikus valstybės tarnautojams nustatoma ne ilgesnė kaip 24 valandų pamainos trukmė ir viršijanti 40 valandų per savaitę (7 dienų laikotarpį) darbo laiko norma, bet ne ilgesnė kaip 48 valandų per savaitę (7 dienų laikotarpį) darbo laiko norma.
38. Departamento padalinių vadovai skiria valstybės tarnautoją ar darbuotoją, atsakingą už darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą, ir nustatyta tvarka atitinkamai ši funkcija yra įrašoma į pareigybių aprašymą arba į darbo santykius nustatančią sutartį.
39. Departamente darbo laiko apskaita tvarkoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 27 d. nutarimu Nr. 78 „Dėl darbo laiko apskaitos žiniaraščio pavyzdinės formos ir jo pildymo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 18-528), Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento direktoriaus 2004 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. 41 „Dėl darbo laiko apskaitos organizavimo“ ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo laiko apskaitą.
40. Valstybės tarnautojas ar darbuotojas privalo nedelsdamas informuoti departamento struktūrinio padalinio, kuriame jis dirba, vadovą bei valstybės tarnautoją ar darbuotoją, atsakingą už žiniaraščio pildymą, apie neatvykimą į darbą ir šio neatvykimo priežastį.
41. Atostogų metu susirgęs ir iš gydymo įstaigos gavęs nedarbingumo pažymėjimą valstybės tarnautojas ar darbuotojas privalo nedelsdamas informuoti departamento padalinio, kuriame jis dirba, vadovą bei valstybės tarnautoją ar darbuotoją, atsakingą už žiniaraščio pildymą, apie nedarbingumo pažymėjime nurodytos ligos pradžią, o pasveikus – apie nedarbingumo pažymėjime nurodytos ligos pabaigą.
KOMISIJŲ, DARBO GRUPIŲ SUDARYMAS IR JŲ VEIKLA
42. Vykdant Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, vidaus reikalų ministro ir direktoriaus įsakymų nuostatas, direktoriaus įsakymu sudaromos nuolatinės ar laikinosios komisijos, darbo grupės.
43. Nuolatinės komisijos sudaromos direktoriaus įgaliotai ilgalaikei funkcijai vykdyti. Direktorius įsakymu tvirtina komisijos sudėtį ir nuostatus, kuriais komisija vadovaujasi savo veikloje.
44. Laikinosios komisijos sudaromos direktoriaus įsakymu direktoriaus pavestai trumpalaikei funkcijai vykdyti.
45. Nuolatinės ir laikinosios komisijos sudaromos iš komisijos pirmininko, esant būtinumui, jo pavaduotojo (-ų), narių ir sekretoriaus.
46. Didelės apimties bei sudėtingiems teisės aktams parengti direktoriaus įsakymu sudaroma darbo grupė iš darbo grupės vadovo, esant būtinumui, jo pavaduotojo (-ų) bei narių.
47. Departamente komisijos, darbo grupės gali būti sudarytos iš departamento struktūrinių padalinių, departamentui pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų, Vidaus reikalų ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos, kitų valstybės ir savivaldybės institucijų bei įstaigų, taip pat mokslo institucijų atstovų.
Tokio pobūdžio komisijos ar darbo grupės sudėtis gali būti tvirtinama direktoriaus įsakymu, minėtų institucijų bei įstaigų vadovams sutikus.
III. PAVEDIMAI, JŲ VYKDYMAS IR VYKDYMO KONTROLĖ
48. Pavedimai gali būti duodami direktoriaus įsakymais ar rezoliucijomis, direktoriaus pavaduotojų rezoliucijomis, kitokia rašytine ar žodine forma.
49. Direktorius duoda pavedimus direktoriaus pavaduotojams, departamento struktūrinių padalinių vadovams, valstybės tarnautojams, departamentui pavaldžių įstaigų vadovams. Direktoriaus pavaduotojai duoda pavedimus pagal jiems direktoriaus nustatytą kompetenciją.
50. Pavedimų vykdymą organizuoja direktoriaus pavaduotojai pagal direktoriaus nustatytas kuravimo sritis. Departamento padalinių vadovai pagal savo kompetenciją asmeniškai atsako už departamento direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų rezoliucijose nurodytų pavedimų įvykdymą ir kokybę.
51. Dokumentus su departamento vadovybės rezoliucijomis departamento Bendrasis skyrius perduoda departamento struktūrinių padalinių vadovams arba departamentui pavaldžių įstaigų už raštvedybą atsakingiems darbuotojams Dokumentų, susijusių su Vidaus reikalų ministerijos veikla, rengimo, tvarkymo ir valdymo, pavedimų vykdymo kontrolės organizavimo instrukcijos (toliau – Instrukcija), patvirtintos vidaus reikalų ministro 2003 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 1V-190 (Žin., 2003, Nr. 65-2985), nustatyta tvarka.
52. Jei pavedimas duotas keliems vykdytojams, atsakingas už jį vykdytojas (jis pavedime nurodomas pirmas) privalo organizuoti šio pavedimo vykdymą. Už pavedimo įvykdymą nustatytu laiku yra atsakingas pirmasis vykdytojas ir kiti vykdytojai.
53. Pavedimų vykdymą Instrukcijos ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka kontroliuoja departamento Bendrasis skyrius.
54. Pavedimai (išskyrus pavedimus parengti atitinkamą teisės akto projektą) turi būti įvykdomi per 10 darbo dienų nuo jų gavimo departamente, jeigu nenurodytas konkretus įvykdymo laikas. Pavedimai parengti atitinkamo teisės akto projektą turi būti įvykdyti per 3 mėnesius nuo jų gavimo departamente dienos, jeigu pavedime arba įstatyme ar kitame teisės akte, kurio pagrindu duodamas pavedimas, nenurodytas konkretus įvykdymo laikas.
55. Pavedimų dėl kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų departamentui pateiktų derinti teisės aktų projektų įvykdymo terminai nustatomi vadovaujantis Vyriausybės darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 (Žin., 1994, Nr. 63-1238; 2003, Nr. 27-1089), nustatytais terminais.
56. Departamento Bendrasis skyrius apie kontroliuojamų pavedimų vykdymo terminus primena vykdytojams likus 3 darbo dienoms iki termino pabaigos. Gautų dokumentų užduoties įvykdymo terminas skaičiuojamas nuo dokumento gavimo departamente dienos, o vidaus dokumentų – nuo jų pasirašymo ar patvirtinimo datos.
58. Atskirų dokumentų kategorijų tipiniai dokumentų užduočių įvykdymo terminai nustatomi teisės aktų bei šio Reglamento 3 priede nustatyta tvarka.
Individualus dokumentų užduočių įvykdymo terminas nurodomas dokumento tekste arba rezoliucijoje.
59. Jeigu įvykdyti pavedimo per nustatytą terminą negalima dėl objektyvių priežasčių, nedelsiant apie tai turi būti pranešta pavedimą davusiam direktoriui, direktoriaus pavaduotojui. Gavus leidimą pratęsti įvykdymo terminą, būtina apie tai pranešti Bendrajam skyriui.
60. Departamento direktoriaus nustatytas terminas parengti teisės akto projektą gali būti pratęstas tik tuo atveju, kai vykdytojas departamento direktoriui pateikia motyvuotą prašymą ar departamento direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą, jei terminas buvo nustatytas įsakymu.
61. Pavedimo vykdymas kontroliuojamas tol, kol jis įvykdomas. Laikoma, kad pavedimas įvykdytas, jeigu išspręsti visi jame pateikti klausimai arba į juos atsakyta iš esmės. Jei pavedimas įvykdomas netinkamai, visa medžiaga nustatyta tvarka grąžinama rengėjams tobulinti teisės aktų bei šio Reglamento nustatyta tvarka pratęsus įvykdymo terminus.
IV. ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS
62. Departamente rengiami įstatymų, Vyriausybės nutarimų, vidaus reikalų ministro įsakymų, departamento direktoriaus įsakymų bei kitų teisės aktų projektai (toliau – teisės aktų projektai).
63. Rengiami teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo (Žin., 1995, Nr. 41-991), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d nutarimo Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 1994, Nr. 63-1238), vidaus reikalų ministro 2004 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. 1V-8 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių vidaus reikalų ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (Žin., 2004, Nr. 12-348) patvirtintos tvarkos, Įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 1998 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 104 „Dėl įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijų“ (Žin., 1998, Nr. 87-2416; 2002, Nr. 50-1923), ir Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 19 (Žin., 2001, Nr. 30-1009), kitų teisės aktų, taip pat Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų nuostatas.
64. Direktorius įsakymais tvirtina tuos teisės aktus, kuriuose nustatomos individualaus arba bendro pobūdžio elgesio taisyklės, teisės ir pareigos jam pavaldiems ir nepavaldiems asmenims.
65. Teisės aktų projektus rengia departamento struktūriniai padaliniai ir direktoriaus įsakymu sudarytos darbo grupės. Teisės aktų projektų rengimą direktorius gali pavesti departamentui pavaldžioms įstaigoms pagal jų kompetenciją.
Teisės aktų leidybos iniciatyva
66. Pasiūlymus dėl teisės aktų projektų bei galiojančių teisės aktų tobulinimo departamento direktoriui teikia direktoriaus pavaduotojai, departamento padalinių ir pavaldžių įstaigų vadovai pagal savo kompetenciją.
67. Departamento padaliniai, departamentui pavaldžios įstaigos, pagal savo kompetenciją negalėdami išspręsti su jų valdymo sritimis susijusių klausimų, gali teikti atitinkamus teisės aktų projektus direktoriui, kai šiuos projektus pavizuoja atitinkamą sritį kuruojantis direktoriaus pavaduotojas.
68. Departamento padaliniai, departamentui pavaldžios įstaigos, siūlydamos rengti teisės akto projektą, kuriame numatoma iš esmės keisti arba nustatyti teisinių santykių reguliavimą, direktoriui parengia tarnybinį pranešimą, kuriame išdėsto teisės akte sprendžiamos problemos esmę, teisės akto tikslus ir uždavinius, laukiamus teigiamus rezultatus bei siūlymus dėl darbo grupės sudarymo.
TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ svarstymas ir derinimas
69. Teisės aktų projektai (ir priedai, jeigu jie yra) rengėjų turi būti suderinti su departamento padaliniais, su kurių kompetenciją jie yra susiję:
69.1. Finansų skyriumi – teisės aktų projektai, kurie susiję su piniginiais ištekliais, darbo užmokesčio mokėjimu, apskaita ir finansavimu;
69.2. Tarptautinių ryšių skyriumi – teisės aktų projektai, susiję su Lietuvos Respublikos ratifikuotomis tarptautinėmis sutartimis ar santykiais su Europos Sąjunga;
69.3. Organizaciniu skyriumi – teisės aktų projektai, susiję su valstybės tarnautojų tarnyba ir darbo santykiais;
70. Departamento struktūriniai padaliniai, taip pat departamentui pavaldžios įstaigos savo išvadas dėl pateiktų derinti projektų pateikia per 5 darbo dienas nuo teisės akto projekto gavimo departamento struktūriniame padalinyje ar departamentui pavaldžioje įstaigoje dienos, jeigu nenurodyta kitaip.
71. Norminio pobūdžio teisės aktų projektai (ir priedai, jeigu jie yra), suderinti su departamento struktūriniais padaliniais, pateikiami derinti departamento Juridiniam skyriui. Juridinis skyrius įvertina, ar teisės akto projektas neprieštarauja galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams, Vyriausybės nutarimams ir kitiems teisės aktams ir ar atitinka juridinės technikos reikalavimus.
Norminio pobūdžio teisės aktą privalo vizuoti projektą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas ar jį rengusios darbo grupės vadovas, projektą rengusio departamento struktūrinio padalinio ar pavaldžios įstaigos vadovas, kalbos tvarkytojas, teisininkas.
72. Teisės akto projekto derinimo faktas patvirtinamas valstybės tarnautojo, su kuriuo šis projektas turi būti suderintas, viza, kurią sudaro valstybės tarnautojo parašas, vardas ir pavardė, data ir pareigų pavadinimas. Vizuodamas projektą, valstybės tarnautojas patvirtina, kad jis yra susipažinęs su teisės akto projektu, jam pritaria ir prisiima atsakomybę pagal savo kompetenciją.
73. Jeigu valstybės tarnautojas nepritaria pateiktam dokumento projektui, jis gali jį vizuoti su pastaba, o prireikus savo pastabas bei pasiūlymus išdėstyti atskirame rašte.
Jeigu dėl pateikto teisės akto projekto pateikiama pastabų, į kurias rengėjai neatsižvelgia, iškilusiems prieštaravimams pašalinti direktorius arba direktoriaus pavaduotojas, kuruojantis teisės akto projektą rengusį struktūrinį padalinį, gali organizuoti pasitarimą.
74. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Seimo nutarimų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko potvarkių, vidaus reikalų ministro įsakymų ir kitų teisės aktų projektai rengiami ir Vidaus reikalų ministerijai teikiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ ir vidaus reikalų ministro 2004 m. sausio 13 d. įsakymu Nr. 1V-8 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių vidaus reikalų ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios“.
KITŲ INSTITUCIJŲ PATEIKTŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ DERINIMAS
75. Departamentas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka teikia pastabas ir pasiūlymus dėl jam pateiktų derinti kitų viešojo administravimo institucijų parengtų įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų projektų.
76. Pateiktus departamentui derinti kitų institucijų teisės aktų projektus direktorius (arba jo raštišku pavedimu direktoriaus pavaduotojai) vizuoja tik tada, kai dėl šių teisės aktų projektų teikę pastabas ir pasiūlymus struktūriniai padaliniai juos patikrina ir vizuoja šių teisės aktų projektų kopijas. Jeigu dėl pateikto vizuoti teisės akto projekto direktorius turi pastabų ar pasiūlymų, jis jį vizuoja su pastaba, kuri išdėstoma atskirame lape.
DIREKTORIAUS ĮSAKYMŲ RENGIMAS, DERINIMAS, TEIKIMAS IR SKELBIMAS
77. Direktorius leidžia įsakymus dėl:
77.2. departamento struktūrinių padalinių nuostatų patvirtinimo, departamentui pavaldžių įstaigų nuostatų patvirtinimo, departamentui pavaldžių įstaigų vadovų pareigybių aprašymo patvirtinimo;
77.3. departamento valstybės tarnautojų (išskyrus departamento direktoriaus pavaduotojus) ir darbuotojų priėmimo į pareigas (darbą) ir atleidimo iš pareigų (darbo), atostogų suteikimo, nuobaudų skyrimo valstybės tarnautojams ir darbuotojams, jų skatinimo;
77.4. departamentui pavaldžių įstaigų vadovų bei valstybės tarnautojų, turinčių vidurinės ir aukštesniosios grandies vidaus tarnybos laipsnius, taip pat pavaldžių įstaigų personalo tarnybos vidaus tarnybos pareigūnų priėmimo į pareigas ir atleidimo iš pareigų, tarnybinių nuobaudų skyrimo, skatinimo ar apdovanojimo;
78. Departamento struktūrinių padalinių valstybės tarnautojai rengia, o padalinių vadovai teikia direktoriui direktoriaus įsakymų projektus.
79. Direktoriui pasirašius įsakymą, direktoriaus įsakymo ir jų priedų elektroninę versiją dokumento rengėjas privalo išsiųsti elektroniniu paštu suinteresuotiems departamento struktūrinių padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojams, turintiems elektroninio pašto dėžutę.
80. Direktoriaus įsakymų projektai, susiję su departamento struktūrinių padalinių veiklos sritimis, rengėjų turi būti suderinti su suinteresuotais padaliniais šio Reglamento nustatyta tvarka. Teikiami direktoriui pasirašyti įsakymai ir jais tvirtinami dokumentai turi būti vizuoti projektą rengusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo ir suinteresuotų departamento struktūrinių padalinių vadovų, kalbos tvarkytojo ir, jei reikia, tam įgalioto departamento Juridinio skyriaus valstybės tarnautojo, suderinti su suinteresuotomis įstaigomis.
81. Direktoriaus įsakymai ir įsakymais patvirtinti kiti teisės aktai, kuriuose nustatomos, keičiamos ar pripažįstamos netekusiomis galios teisės normos, skelbiami departamento interneto tinklalapyje ir „Valstybės žiniose“ ir įsigalioja kitą dieną po jų paskelbimo, jeigu pačiuose teisės aktuose nenustatoma vėlesnė jų įsigaliojimo diena. Šie įsakymai, oficialiai pateikti skelbti „Valstybės žiniose“, redakcijai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. rugpjūčio 23 d. nutarimo Nr. 918 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Ministro Pirmininko potvarkių, ministrų, Vyriausybės įstaigų, kitų valstybės valdymo institucijų vadovų įsakymų ir įsakymais patvirtintų kitų teisės aktų pateikimo oficialiai skelbti „Valstybės žiniose“ ir skelbimo interneto tinklapiuose tvarkos“ (Žin., 1999, Nr. 71-2236; 2003, Nr. 28-1144) ir vidaus reikalų ministro 2004 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. 1V-8 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių vidaus reikalų ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ bei VĮ Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ 2005 m. gegužės 16 d. rašte Nr. S-120 „Dėl pasirašytų įstatymų, norminių teisės aktų ir informacijos pateikimo „Valstybės žinių“ redakcijai“ nustatyta tvarka.
82. Departamento direktoriaus įsakymai, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, „Valstybės žiniose“ ir departamento interneto tinklalapyje neskelbiami. Šie teisės aktai rengiami, įforminami, registruojami, tvarkomi ir saugomi laikantis įslaptintų dokumentų raštvedybos ir įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimų.
83. Kai departamento direktoriaus įsakymai turi būti paskelbti „Valstybės žiniose“ arba „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“, rengėjas privalo tai nurodyti departamento direktoriaus įsakymo paskirstymo (išsiuntimo) rodyklėje, o departamento Bendrajam skyriui pateikti lydraštį „Valstybės žinioms“, pasirašytą direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojų, bei kompiuterinę laikmeną su įsakymo tekstu arba persiųsti tekstą elektroniniu paštu.
V. PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS BEI INTERESANTŲ APTARNAVIMAS
84. Piliečiai ir kiti asmenys aptarnaujami departamente, jų prašymai ir skundai nagrinėjami Viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarimo Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105), vidaus reikalų ministro 2003 m. balandžio 24 d. įsakymo Nr. 1V-144 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Vidaus reikalų ministerijoje taisyklių“ (Žin., 2003, Nr. 40-1859), departamento direktoriaus 2002 m. lapkričio 27 d. įsakymo Nr. 198 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo bei informacijos teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente reglamento patvirtinimo ir informacijos atstovų paskyrimo“ ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
85. Žodiniai prašymai, taip pat paklausimai, gauti elektroniniu paštu, kai negalima identifikuoti siuntėjo, raštu pateikti anoniminiai prašymai paprastai nenagrinėjami, išskyrus ypatingus atvejus, siekiant, kad nenukentėtų pareiškėjo ar valstybės interesai. Sprendimą dėl tokio prašymo nagrinėjimo priima direktorius arba jo įgaliotas asmuo.
87. Asmenų pasiūlymai, prašymai ir skundai, kurių sprendimas nėra Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento kompetencija, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, jeigu kitaip nenustatyta kituose teisės aktuose, persiunčiami kompetentingai institucijai ir raštu apie tai pranešama asmeniui. Kai prašymą ar skundą turi nagrinėti teismas, jis grąžinamas pareiškėjui pateikiant visą reikalingą informaciją.
88. Direktorius, direktoriaus pavaduotojai departamente, savo darbo vietoje, kartą per mėnesį nustatytomis dienomis pagal iš anksto departamento direktoriaus patvirtintą grafiką priima interesantus. Departamento direktoriaus pavedimu pagal kompetenciją gali priimti interesantus ir departamento padalinių vadovai.
VI. DEPARTAMENTO RAŠTVEDYBOS TVARKYMAS
90. Departamento raštvedybą tvarko departamento Bendrasis skyrius kartu su departamento struktūriniais padaliniais ir departamentui pavaldžiomis įstaigomis, vadovaudamasis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus, vidaus reikalų ministro ir departamento direktoriaus teisės aktais, reglamentuojančiais raštvedybą bei archyvų darbą, ir savo nuostatais.
91. Departamento Bendrasis skyrius organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja raštvedybos reikalavimų įgyvendinimą departamento struktūriniuose padaliniuose, jam pavaldžiose įstaigose, teikia metodines rekomendacijas dėl raštvedybos reikalavimų vykdymo. Už dokumentų rengimą, tvarkymą, saugojimą bei jų užduočių vykdymo kontrolę departamento padaliniuose ir pavaldžiose įstaigose atsakingi jų vadovai bei paskirti atsakingi už dokumentų tvarkymą padalinių valstybės tarnautojai ar darbuotojai. Departamento struktūriniai padaliniai rengia, įformina, tvarko dokumentus, sudaro ir saugo bylas iki atidavimo archyviniam saugojimui.
92. Parengti dokumentai turi būti registruojami jų pasirašymo ar tvirtinimo dieną, gauti dokumentai – jų gavimo dieną. Gauti dokumentai skirstomi į registruotinus ir neregistruotinus. Registruotini dokumentai registruojami kompiuterinėse dokumentų registravimo sistemose ar atitinkamuose dokumentų registracijos žurnaluose. Neregistruojami gauti informaciniai pranešimai apie posėdžius ir pasitarimus, reklaminiai lankstinukai, konferencijų programos, periodiniai leidiniai, sveikinimo laiškai, asmeninio pobūdžio laiškai, kvietimai ir kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į dokumentų apskaitos sistemą.
93. Dokumentus, gautus iš Lietuvos Respublikos Prezidentūros, Seimo, Vyriausybės, ministerijų ir žinybų ir asmenų (fizinių ir juridinių), užsienio šalių, departamento Bendrasis skyrius pateikia direktoriui ar direktoriaus pavaduotojams (pagal kompetenciją) arba perduoda atitinkamų struktūrinių padalinių ar departamentui pavaldžių įstaigų viršininkams. Jeigu dokumentas gautas ne pirmą kartą, dokumentą pateikiant departamento direktoriui, direktoriaus pavaduotojui pagal direktoriaus nustatytas administravimo sritis, nurodomas prieš tai gautą dokumentą nagrinėjęs departamento struktūrinis padalinys ar departamentui pavaldi įstaiga.
94. Užsienio kalba gauti dokumentai nagrinėjami vadovaujantis vidaus reikalų ministro 2003 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. 1V-128 „Dėl Užsienio kalba paštu, elektroniniu paštu ir kitais būdais gautų dokumentų nagrinėjimo tvarkos patvirtinimo“.
95. Departamento vadovybė, departamento struktūrinių padalinių ar departamentui pavaldžių įstaigų viršininkai, skirdami dokumentą vykdyti, rašo rezoliuciją pirmame dokumento lape. Rezoliucijoje, be nurodomų dokumentų užduočių vykdytojų, gali būti trumpai išdėstoma, kaip spręsti dokumente keliamus klausimus, taip pat gali būti nurodomas užduoties įvykdymo terminas.
96. Dokumentai su rezoliucija grąžinami Bendrajam skyriui, kuris šiuos dokumentus perduoda vykdytojams bei kontroliuoja departamento vadovybės pavedimų vykdymo terminus.
97. Dokumentas atiduodamas rezoliucijoje numatyto struktūrinio padalinio valstybės tarnautojui arba vykdytojui tik šiam pasirašius dokumentų apskaitos žurnale. Jei dokumentą pavesta vykdyti keliems vykdytojams, pirmajam vykdytojui atiduodamas dokumento originalas, kitiems vykdytojams – dokumento kopijos.
98. Valstybės tarnautojai, tiesiogiai gavę dokumentus, adresuotus departamento vadovybei ar departamentui iš kitų institucijų ar žinybų, privalo juos nedelsdami perduoti departamento Bendrajam skyriui užregistruoti. Dokumentus, gautus tiesiogiai iš departamento vadovybės, vykdytojas taip pat privalo nedelsdamas užregistruoti departamento Bendrajame skyriuje.
99. Bendrasis skyrius tikrina, ar siunčiamieji dokumentai tinkamai įforminti. Ne pagal raštvedybos reikalavimus parengti dokumentai grąžinami rengėjams.
100. Ne pirmieji vykdytojai privalo, nelaukdami pirmojo vykdytojo priminimų, pagal savo kompetenciją laiku teikti reikiamą informaciją pirmajam vykdytojui. Už parengto dokumento kokybę vienodai atsako visi vykdytojai.
101. Departamento vadovybės pasirašytus įsakymus tvarkomosios organizacinės veiklos klausimais ir jais patvirtintus kitus teisės aktus, taip pat įstaigos vidaus informacinius dokumentus registruoja, daugina, tvirtina ir išsiunčia departamento Bendrasis skyrius.
102. Departamento vadovybės pasirašytus įsakymus personalo, atostogų ir komandiruočių klausimais registruoja, daugina, tvirtina departamento Organizacinis skyrius, išsiunčia Bendrasis skyrius.
103. Kartu su direktoriui ar direktoriaus pavaduotojui pateikiamu pasirašyti informaciniu siunčiamuoju dokumentu turi būti pateikiamas ir nustatyta tvarka vizuotas dokumento egzempliorius (informacinį siunčiamąjį dokumentą rengusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo, jo tiesioginio vadovo ar kito padalinio, kuriam pavaldus dokumentą rengęs skyrius, vadovo, suinteresuotų departamento struktūrinių padalinių, pavaldžių įstaigų vadovų, direktoriaus pavaduotojų pagal direktoriaus nustatytas administravimo sritis, kalbos tvarkytojo). Jeigu informacinis siunčiamasis dokumentas yra atsakomasis, jis teikiamas pasirašyti kartu su dokumentu, į kurį atsakoma, ir kitais susijusiais dokumentais. Pasirašyto ir užregistruoto informacinio siunčiamojo dokumento originalas ar teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos jo kopijos išsiunčiami adresatams, o patvirtintas vizuotas dokumento egzempliorius (nustatyta tvarka ir dokumento originalas) paliekamas jį rengusiame padalinyje kartu su dokumento, į kurį atsakoma, originalu raštvedybos bylai formuoti (išskyrus pateiktus vizuoti teisės aktų projektų originalus, kurie grąžinami projekto iniciatoriui).
104. Siunčiamajame informaciniame dokumente turi būti nurodyta dokumento rengėjo nuoroda (dokumentą parengusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo vardas (vardo raidė) ir pavardė, galimi ryšio duomenys (telefono numeris, fakso numeris, elektroninio pašto adresas). Siunčiamame atsakyme į gautą dokumentą turi būti dokumento, į kurį atsakoma, nuoroda (dokumento data ir numeris). Jeigu informacinis siunčiamasis dokumentas, kurį pasirašo direktorius, direktoriaus pavaduotojai, bus siunčiamas apibendrintai nurodytiems adresatams pagal atskirą adresatų sąrašą, rengėjas departamento Bendrajam skyriui kartu su pasirašytu informaciniu siunčiamuoju dokumentu bei adresatų sąrašu turi pateikti tiek informacinio siunčiamojo dokumento kopijų, kiek yra nurodyta adresatų. Rengėjas kiekvienoje informacinio siunčiamojo dokumento kopijoje turi įrašyti konkretų adresatą bei prireikus pateikti visų adresatų tikslių adresų sąrašą (kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, fizinių asmenų).
105. Pasirašyti direktoriaus įsakymai tvarkomosios organizacinės veiklos klausimais ir jais patvirtinti kiti teisės aktai registruojami departamento Bendrajame skyriuje jų pasirašymo ar tvirtinimo dieną ir perduodami departamento struktūriniams padaliniams bei išsiunčiami departamentui pavaldžioms įstaigoms pagal rengėjo pateiktą ir padalinio vadovo pasirašytą paskirstymo (išsiuntimo) rodyklę. Šie dokumentai saugomi departamento Bendrajame skyriuje ir paprastai duodami susipažinti tik vietoje.
106. Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslaptį sudarantys dokumentai traukiami į apskaitą, rengiami, įforminami, siunčiami, gaunami, naudojami, dauginami, naikinami bei saugomi laikantis Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo (Žin., 1999, Nr. 105-3019; 2004, Nr. 4-29) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintų dokumentų raštvedybą ir įslaptintos informacijos apsaugą, reikalavimų. Užsienio valstybių ar tarptautinių organizacijų paslaptį sudaranti informacija, perduota Lietuvos Respublikai, saugoma ir naudojama Tarptautinių sutarčių įstatymo ir Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nustatyta tvarka.
107. Jeigu oficialius raštus reikia perduoti skubiai, jie gali būti perduodami faksu, tačiau nustatyta tvarka paprastai adresatui išsiunčiamas ir jo originalas.
Gauti faksimilinio ryšio ar kitokiais telekomunikacijų įrenginiais informaciniai dokumentai, jei yra užtikrinta jų teksto apsauga ir galima identifikuoti siuntėjo parašą, atspausdinami ir registruojami bendra tvarka. Jei vėliau atsiunčiamas dokumento originalas, jis registruojamas ta pačia data ir numeriu, kaip anksčiau telekomunikacijų įrenginiais gautas dokumentas.
108. Dokumentai, susiję su užsienio ir tarptautinėmis institucijomis bei organizacijomis, rengiami Vyriausybės darbo reglamento ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VII. VISUOMENĖS INFORMAVIMAS IR INFORMACIJOS TEIKIMAS PAGAL VISUOMENĖS PAKLAUSIMUS
110. Visuomenės informavimu apie departamento veiklą ir palankios viešosios nuomonės apie departamentą formavimu rūpinasi Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius. Išplatinti pranešimai ir kita informacija visuomenės informavimo priemonėms ir visuomenei privalo atspindėti oficialią departamento poziciją.
111. Su visuomenės informavimo priemonėmis bendrauja departamento direktorius, departamento direktoriaus pavaduotojai ir departamento Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius. Departamento direktoriui ar departamento direktoriaus pavaduotojams pavedus su visuomenės informavimo priemonėmis gali bendrauti kiti departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai.
112. Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius kartu su kitų departamento struktūrinių padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų vadovais ir valstybės tarnautojais teikia informaciją visuomenės informavimo priemonėms bei visuomenei, komentuodamas su departamento kompetencija susijusius klausimus, informuodamas apie departamento vadovų arba valstybės tarnautojų vizitus, susitikimus, pasitarimus, svarbiausius sprendimus, pasirašytus dokumentus bei kitus su departamento veikla susijusius klausimus, taip pat rengia pranešimus spaudai aktualiais klausimais. Pranešimus pasirašo Planavimo ir visuomenės informavimo skyriaus viršininkas, raštu arba žodžiu suderinęs juos su direktoriumi, direktoriaus pavaduotojais pagal kuruojamas veiklos sritis. Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius taip pat apibendrina su departamento veikla susijusią informaciją spaudoje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse ir teikia ją direktoriui, direktoriaus pavaduotojams.
113. Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius direktoriaus pavedimu operatyviai reaguoja į visuomenės informavimo priemonėse pasirodžiusias tikrovės neatitinkančias žinias ir, suderinęs su direktoriumi ar direktoriaus pavaduotojais pagal jų įgaliojimams priskirtą veiklos sritį, pateikia visuomenės informavimo priemonėms oficialią departamento poziciją dėl jų.
114. Planavimo ir visuomenės informavimo skyrius organizuoja spaudos konferencijas, rengia joms informacinius paketus, organizuoja departamento vadovų ir valstybės tarnautojų interviu su visuomenės informavimo priemonių atstovais. Departamento vadovai spaudos konferencijose informuoja žurnalistus ir visuomenę apie ypatingos reikšmės įvykius, susijusius su departamento veikla.
115. Informacija pagal visuomenės paklausimus teikiama Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 10-236) nustatyta tvarka.
VIII. UŽSIENIO VALSTYBIŲ OFICIALIŲ ASMENŲ IR TARPTAUTINIŲ ORGANIZACIJŲ ATSTOVŲ PRIĖMIMAS
116. Užsienio valstybių oficialių asmenų, tarptautinių institucijų ir organizacijų atstovų susitikimus su direktoriumi, su direktoriaus pavaduotojais organizuoja departamento Tarptautinių ryšių skyrius.
117. Ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki susitikimo darbotvarkė ir susijusi su susitikimu kita medžiaga pateikiama direktoriui, direktoriaus pavaduotojams bei padalinių vadovams pagal direktoriaus nustatytas administravimo sritis. Išimtiniais atvejais darbotvarkė ir kita susijusi su susitikimu medžiaga gali būti pateikiama likus mažiau kaip 3 darbo dienoms.
Apie įvykusį susitikimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po susitikimo departamento Tarptautinių ryšių skyrius informuoja atitinkamus departamento padalinius.
IX. TARNYBINĖS KOMANDIRUOTĖS
119. Departamento direktoriaus pavaduotojų, departamento struktūrinių padalinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, pavaldžių įstaigų vadovų išvykimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienį, taip pat pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojų išvykimas į tarnybines komandiruotes užsienyje organizuojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 74-2555) nustatyta tvarka.
120. Įsakymus dėl tarnybinių komandiruočių į užsienį bei Lietuvos Respublikos teritorijoje rengia Organizacinis skyrius ir pasirašo departamento direktorius arba jo įgaliotas pavaduotojas. Įsakyme turi būti nurodyta siunčiamo į tarnybinę komandiruotę darbuotojo vardas, pavardė, pareigos, komandiruotės tikslas, vietovė (vietovės), komandiruotės trukmė ir apmokamos komandiruotės išlaidos. Jei siunčiant į tarnybinę komandiruotę išmokamas avansas, turi būti nurodytas jo dydis, neviršijantis numatomų komandiruotės išlaidų. Įsakyme taip pat nurodoma transporto priemonės markė ir modelis, jei į komandiruotę vykstama įstaigos ar komandiruoto darbuotojo transporto priemone.
121. Departamento valstybės tarnautojai ir darbuotojai į užsienio valstybes komandiruojami oficialių kvietimų, tarptautinių susitarimų, bendradarbiavimo programų ar planų pagrindu.
122. Darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių užsienyje, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas departamento direktoriui pateikia ataskaitas apie pavedimo arba užduoties atlikimą ir atitinkamus dokumentus apie komandiruotės metu patirtas faktines išlaidas. Jeigu į komandiruotę vyko grupė, apibendrintą ataskaitą departamento direktoriui teikia grupės vadovas. Tarnybinių komandiruočių užsienyje ataskaitos per 5 darbo dienas pateikiamos ir Tarptautinių ryšių skyriui.
123. Darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Lietuvos Respublikoje, apie pavedimo arba užduoties atlikimą raštu arba žodžiu informuoja departamento padalinio vadovą, direktoriaus pavaduotojai ir padalinių vadovai – direktorių, jeigu kitaip nenustatyta departamento direktoriaus įsakyme dėl komandiruotės.
X. ATOSTOGŲ SUTEIKIMO TVARKA
124. Kasmetinės, nemokamos, papildomos mokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti bei atostogos dėl valstybės tarnautojo perkėlimo į kitas pareigas departamento struktūrinių padalinių vidaus tarnybos pareigūnams ir valstybės tarnautojams, taip pat pavaldžių įstaigų vadovams suteikiamos Valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) bei Vidaus tarnybos statuto (Žin., 2003, Nr. 42-1927) nustatyta tvarka. Kitos tikslinės atostogos departamento valstybės tarnautojams ir vidaus tarnybos pareigūnams suteikiamos Darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569) nustatyta tvarka.
125. Kasmetinės, nemokamos ir tikslinės atostogos departamento darbuotojams suteikiamos Darbo kodekso nustatyta tvarka.
126. Atostogos suteikiamos departamento direktoriaus įsakymu pagal patvirtintą atostogų grafiką. Departamento Organizacinis skyrius kartą per mėnesį iki einamojo mėnesio 25 d. parengia įsakymo projektą dėl atostogų suteikimo darbuotojams, atostogausiantiems kitą mėnesį
Punkto pakeitimai:
Nr. 1-171, 2006-04-28, Žin., 2006, Nr. 50-1852 (2006-05-06), i. k. 106231GISAK0001-171
127. Departamento struktūrinių padalinių vidaus tarnybos pareigūnų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei departamentui pavaldžių įstaigų vadovų kasmetinių atostogų grafiką sudaro departamento Organizacinis skyrius ir iki einamųjų metų vasario 1 d. pateikia jį tvirtinti departamento direktoriui.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1-171, 2006-04-28, Žin., 2006, Nr. 50-1852 (2006-05-06), i. k. 106231GISAK0001-171
128. Darbuotojai, dėl svarbių priežasčių negalintys grafike nurodytu laiku išeiti atostogų arba pageidaujantys pasinaudoti dalimi atostogų, turi pateikti direktoriui raštišką prašymą.
XI. valstybės TARNAUTOJŲ ir kitų darbuotojų apdovanojimas, SKATINIMAS IR PAŠALPOS
130. Departamento ir pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojai apdovanojami, skatinami arba jiems gali būti suteikiama vienkartinė materialinė pašalpa vadovaujantis Valstybės tarnybos įstatymu, Vidaus tarnybos statutu, vidaus reikalų ministro 2003 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. 1V-299 „Dėl Vidaus reikalų sistemos pareigūnų skatinimo ir apdovanojimo taisyklių bei Vidaus reikalų ministerijos žinybinių ženklų nuostatų patvirtinimo“, departamento direktoriaus 2003 m. spalio 13 d. įsakymu Nr. 177 patvirtintais Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos žinybinių ženklų nuostatais, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie vidaus reikalų ministerijos valstybės tarnautojų ir statutinių valstybės tarnautojų vienkartinių piniginių išmokų mokėjimo taisyklėmis, patvirtintomis departamento direktoriaus 2004 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. 113 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos apskaitos politikos patvirtinimo“, bei kitais teisės aktais.
131. Departamento darbuotojai skatinami, gauna priedus, priemokas bei vienkartines pinigines išmokas darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka bei vadovaujantis Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priedų, priemokų ir vienkartinių piniginių išmokų išmokėjimo taisyklėmis, patvirtintomis departamento direktoriaus 2004 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. 113 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos apskaitos politikos patvirtinimo“.
XII. Drausminės ir tarnybinės nuobaudos
132. Departamento valstybės tarnautojai už tarnybinius nusižengimus gali būti traukiami tarnybinėn atsakomybėn, o už departamentui padarytą materialinę žalą – materialinėn atsakomybėn Valstybės tarnybos įstatymo bei Vidaus tarnybos statuto nustatyta tvarka.
133. Departamento darbuotojai už darbo drausmės pažeidimus gali būti traukiami drausminėn, o už departamentui padarytą materialinę žalą – materialinėn atsakomybėn darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
XIII. REIKALŲ PERDAVIMAS KEIČIANTIS DEPARTAMENTO VADOVAMS BEI KITIEMS DEPARTAMENTO VALSTYBĖS TARNAUTOJAMS AR DARBUOTOJAMS
135. Keičiantis direktoriui, reikalų perdavimas organizuojamas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka.
136. Keičiantis direktoriaus pavaduotojui, jei nėra paskirto naujo direktoriaus pavaduotojo, reikalai perduodami direktoriaus įgaliotam pareigūnui. Keičiantis direktoriaus pavaduotojams, departamento valstybės tarnautojams reikalai bei dokumentai perduodami pagal reikalų perdavimo ir perėmimo aktą.
137. Atleidžiami iš pareigų (darbo) arba perkeliami į kitas pareigas kiti departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai privalo teisės aktų nustatyta tvarka perduoti reikalus (nebaigtus vykdyti dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus), taip pat turimus dokumentus ir bylas, informacinę bei norminę medžiagą, knygas, įgytas už departamento lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą, už kurį departamento valstybės tarnautojas ar darbuotojas materialiai atsakingas, departamento padalinio vadovui.
Departamento padalinio vadovas paskiria valstybes tarnautoją ar darbuotoją, atsakingą (-us) už perduotų reikalų tvarkymą.
XIV. ANTSPAUDO NAUDOJIMAS
138. Departamentas turi antspaudą su Lietuvos valstybės herbu bei papildomą herbinį antspaudą su skaitmeniu „02“.
139. Departamento antspaudus saugo ir už jų naudojimą atsako Bendrojo skyriaus viršininkas ir Finansų skyriaus viršininkas. Jų nesant, departamento antspaudus saugo ir už jų naudojimą atsako direktoriaus įgalioti departamento valstybės tarnautojai. Direktorius gali nustatyti kitokią departamento antspaudų saugojimo ir naudojimo tvarką.
140. Departamento antspaudai su Lietuvos valstybės herbu naudojami vadovaujantis policijos generalinio komisaro 2002 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 657 „Dėl Leidimų užsakyti pagaminti antspaudus su Lietuvos valstybės ar savivaldybės herbu išdavimo, antspaudų saugojimo, apskaitos, sunaikinimo bei veiklos ataskaitos pateikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 127-5767).
XV. ARCHYVO TVARKYMAS
141. Archyviniai dokumentai tvarkomi, naudojami ir saugomi Archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982), Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus, vidaus reikalų ministro įsakymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamento prie Vidaus reikalų ministerijos
darbo reglamento
1 priedas
PRIEŠGAISRINES APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO
PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
2005 m. d. Nr.
Vilnius
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie VRM darbo reglamento
2 priedas
(Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie VRM direktoriaus
2006 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. 1-240
redakcija)
PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTAS PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
2006-00-00 Nr.
Į Nr.
________________________________________________________________________________
Juridinių asmenų registras Švitrigailos g. 18 Tel. (8 5) 271 6866 El. p. pagd@vpgt.lt
Kodas 188601311 LT-03223 Vilnius Faks. (8 5) 216 3494 PVM mokėtojo kodas
LT886013113
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1-240, 2006-06-29, Žin., 2006, Nr. 74-2840 (2006-07-03), i. k. 106231GISAK0001-240
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamento prie Vidaus reikalų ministerijos
darbo reglamento
3 priedas
DOKUMENTŲ UŽDUOČIŲ ĮVYKDYMO TERMINŲ ATMINTINĖ
Dokumento pavadinimas |
Užduoties įvykdymo terminas |
Prezidento, Seimo Pirmininko ir jo pavaduotojų, Vyriausybės kanclerio pavedimai |
Per 10 darbo dienų, jei nenurodytas konkretus įvykdymo terminas |
Išvados Vyriausybei dėl derinamų nutarimų projektų |
Per 5 darbo dienas, jei nenurodytas konkretus įvykdymo terminas Per 10 darbo dienų, jei pateikiami didelės apimties ir sudėtingi projektai (apie tai iš anksto informuoja projektą rengusi institucija) |
Išvados dėl Ministro Pirmininko potvarkių, kitų sprendimų projektų ar atitinkamų pasiūlymų |
Per 2 darbo dienas (išskyrus atvejus, kai pavedimui įvykdyti būtinas trumpesnis derinimo laikas) |
Seimo nario paklausimas |
Per 10 darbo dienų |
Seimo kontrolieriaus paklausimas, kai atsakymą reikalaujama pateikti nedelsiant |
Per 5 darbo dienas, jei nenurodytas konkretus įvykdymo terminas |
Ministerijų, įmonių, įstaigų, organizacijų, bendrovių ir kitų institucijų raštai |
Per 15 kalendorinių dienų, jei pačiame dokumente ar vadovybės rezoliucijoje nenurodytas konkretus įvykdymo terminas |
Vadovybės pavedimai, kai rezoliucijoje nenurodytas konkretus įvykdymo terminas ir užrašyta „Skubiai“ |
Neatidėliotinai, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas |
Asmenų pasiūlymai, prašymai, skundai |
Per 30 kalendorinių dienų Per 14 kalendorinių dienų, kai nereikalingas papildomas tyrimas bei patikrinimas Per 20 kalendorinių dienų Seimo narių persiųsti rinkėjų pasiūlymai, prašymai, skundai Per 3 darbo dienas, jeigu kitaip nenustatyta kituose teisės aktuose, persiunčiami kompetentingai institucijai, kai juose iškeltus klausimus nepriklauso spręsti Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui |
______________
Pakeitimai:
1.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Įsakymas
Nr. 1-291, 2005-09-30, Žin., 2005, Nr. 118-4299 (2005-10-06), i. k. 105231GISAK0001-291
Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2005 m. liepos 29 d. įsakymo Nr. 1-233 "Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento ir kai kurių Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus įsakymų paskelbimo netekusiais galios" pakeitimo
2.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Įsakymas
Nr. 1-171, 2006-04-28, Žin., 2006, Nr. 50-1852 (2006-05-06), i. k. 106231GISAK0001-171
Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2005 m. liepos 29 d. įsakymo Nr. 1-233 "Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus įsakymų pripažinimo netekusiais galios" pakeitimo
3.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Įsakymas
Nr. 1-240, 2006-06-29, Žin., 2006, Nr. 74-2840 (2006-07-03), i. k. 106231GISAK0001-240
Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2005 m. liepos 29 d. įsakymo Nr. 1-233 "Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus įsakymų pripažinimo netekusiais galios" pakeitimo