Suvestinė redakcija nuo 2019-08-13 iki 2020-02-14

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 58-2816, i. k. 111225CISAK00T1-390

 

Nauja redakcija nuo 2019-08-13:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

 

VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2011 m. gegužės 3 d. Nr. T1-390

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 2 dalimi, Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“, 7.4 papunkčiu:

1. Tvirtinu pridedamus:

1.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles;

1.2. Licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąlygų laikymosi priežiūros kontrolinį klausimyną;

1.3. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną.

2. Nustatau, kad:

2.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojai bei kiti asmenys pastabas ir pasiūlymus dėl šio įsakymo 1.2 ir 1.3 papunkčiuose nurodytų klausimynų gali teikti Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos el. paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt;

2.2. Pasikeitus teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo gegužės 1 d., šio įsakymo 1.2 ir 1.3 papunkčiuose nurodyti klausimynai turi būti peržiūrimi nuo vasario 1 d. iki gegužės 1 d., o pasikeitus teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo lapkričio 1 d. – atitinkamai nuo rugpjūčio 1 d. iki lapkričio 1 d. Teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo kitų datų, ar esant žymiems neatitikimams galiojantiems teisės aktams, kontroliniai klausimynai turi būti peržiūrimi ir keičiami iki teisės akto įsigaliojimo, neatsižvelgiant į aukščiau nurodytas datas.

3. Pasilieku sau įsakymo vykdymo kontrolę.

 

 

 

 

Direktorius                                                                                      Juozas Galdikas

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 21 d. įsakymo

Nr. T1-1754-(1.1.)  redakcija)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklės

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VASPVT) atliekamų patikrinimų taisyklės nustato VASPVT atliekamų ūkio subjektų planinių ir neplaninių patikrinimų jų veiklos vietoje (toliau – patikrinimai) atlikimo pagrindus, tvarką ir trukmę (toliau – Taisyklės).

2. VASPVT patikrinimų tikslai:

2.1. nustatyti, ar Lietuvos Respublikos rinkai teikiamos, rinkoje platinamos ir naudojamos teisės aktų reikalavimus atitinkančios medicinos priemonės (prietaisai) (toliau – medicinos priemonė);

2.2. nustatyti, ar ūkio subjektai asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikia pagal teisės aktų reikalavimus;

2.3. teikti ūkio subjektams metodinę pagalbą.

3. Jei Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ar sveikatos apsaugos ministro įsakymai VASPVT prižiūrimiems ūkio subjektams nustato kitokią jų patikrinimo tvarką, taikomos šių teisės aktų nuostatos, o šios Taisyklės taikomos tiek, kiek jiems neprieštarauja.

4. Šių Taisyklių nuostatos netaikomos nagrinėjant pacientų ar jų atstovų skundus dėl pacientams teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo įvertinimo ir (ar) pacientų teisių pažeidimo / nepažeidimo fakto nustatymo bei vykdant neplaninę asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo priežiūrą.

5. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimu Nr. 937 „Dėl Licencijavimo pagrindų aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2001 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 679 „Dėl in vitro diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) saugos techninio reglamento patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. V-18 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) saugos techninio reglamento ir Aktyviųjų implantuojamųjų medicinos priemonių (prietaisų) saugos techninio reglamento patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-839 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ patvirtintais Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatais.

6. Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka šių Taisyklių 5 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

7. VASPVT, vadovaudamasi šių Taisyklių 5 punkte nurodytais teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis, atlieka šių ūkio subjektų veiklos patikrinimus:

7.1. asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių ūkio subjektų;

7.2. medicinos priemonių rinkos subjektų:

7.2.1. medicinos priemonių gamintojų;

7.2.2. medicinos priemonių gamintojų įgaliotųjų atstovų;

7.2.3. medicinos priemonių importuotojų;

7.2.4. medicinos priemonių platintojų;

7.2.5. medicinos priemonių naudotojų.

8. VASPVT atliekamus ūkio subjektų veiklos patikrinimus vykdo VASPVT valstybės tarnautojai (toliau – tarnautojai), kurių funkcijas, teises, pareigas ir atsakomybę nustato šių Taisyklių 5 punkte nurodyti teisės aktai, kiti teisės aktai bei pareigybių aprašymai.

 

II SKYRIUS

PATIKRINIMŲ RŪŠYS IR ATLIKIMO PAGRINDAI

 

9. VASPVT atlieka planinius ir neplaninius ūkio subjektų veiklos patikrinimus.

10. Planinių ir neplaninių patikrinimų metu gali būti tikrinama visa ūkio subjekto veikla arba atitinkama ūkio subjekto veiklos sritis.

11. VASPVT planinius patikrinimus atlieka pagal VASPVT direktoriaus įsakymu patvirtintus ūkio subjektų veiklos patikrinimų planus. Patikrinimų planų projektus pagal šių Taisyklių nuostatas rengia VASPVT struktūrinių padalinių, atsakingų už atitinkamų ūkio subjektų veiklos patikrinimą, vadovai. Inicijuoti VASPVT direktoriaus įsakymo dėl patikrinimų plano pakeitimo projektą gali VASPTV struktūrinių padalinių, atsakingų už atitinkamų ūkio subjektų veiklos patikrinimą, vadovai, direktoriaus pavaduotojai ir VASPVT direktorius. VASPVT direktoriaus įsakyme dėl patikrinimų plano pakeitimo turi būti nurodomi pakeitimo motyvai.

Šio punkto pirmoje pastraipoje nurodyti patikrinimų planai ir jų pakeitimai (įskaitant dokumentus, kuriais remiantis atliekami plano pakeitimai) skelbiami VASPVT internetinėje svetainėje.

12. VASPVT gali būti tvirtinami visų prižiūrimų ūkio subjektų patikrinimų atitinkamo laikotarpio planai arba patikrinimų planai atskirų grupių ūkio subjektams.

13. Planiniam patikrinimui ūkio subjektai atrenkami pagal bent vieną iš šių rizikos kriterijų:

13.1. Ūkio subjekto veiklos sritis patenka į Lietuvos Respublikos Vyriausybės programų, susijusių su asmens sveikatos priežiūra, ir (ar) Sveikatos apsaugos ministerijos formuluojamas prioritetines sritis, susijusias su padidėjusia teisės aktų pažeidimų rizikos tikimybe;

13.2. VASPVT nėra anksčiau planine ar neplanine tvarka tikrinusi ūkio subjekto veiklos atitinkamos srities;

13.3. VASPVT praėjusiais kalendoriniais metais dėl ūkio subjekto veiklos yra gavusi skundų, pranešimų ar kitos informacijos, jog tokia ūkio subjekto veikla galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų ir ši informacija pasitvirtino;

13.4. VASPVT praėjusiais kalendoriniais metais ūkio subjektui taikė teisės aktuose nustatytas poveikio priemones ir (ar) sankcijas už VASPVT teisėtų nurodymą nevykdymą.

14. Sudarant patikrinimų planus, atsižvelgiama į VASPVT finansinius ir žmogiškuosius išteklius patikrinimams atlikti.

15. Planinis ūkio subjekto patikrinimas negali būti atliekamas dažniau kaip vieną kartą per metus.

16. Planinis ūkio subjekto patikrinimas negali būti atliekamas anksčiau kaip po šešių mėnesių nuo atitinkamos licencijos išdavimo dienos.

17. Neplaninius patikrinimus VASPVT atlieka esant bent vienam iš šių pagrindų:

17.1. gavus Sveikatos apsaugos ministerijos pavedimą;

17.2. jeigu neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindą nustato įstatymas ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimtas teisės aktas.

18. Neplaninius patikrinimus VASPVT gali atlikti esant bent vienam iš šių pagrindų:

18.1. turint rašytinės informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl ūkio subjekto veiklos, kuri gali neatitikti teisės aktų reikalavimų;

18.2. siekiant užtikrinti, kad būtų pašalinti ūkio subjekto veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai.

19. Patikrinimą atlieka atskirai kiekvienam patikrinimui VASPVT direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, susidedanti ne mažiau kaip iš dviejų tarnautojų (toliau – Komisija), kuriai minėtu įsakymu pavedama atlikti konkretaus ūkio subjekto veiklos ar tik atitinkamos veiklos srities patikrinimą.

20. VASPVT direktoriaus įsakyme, kuriuo sudaroma Komisija, nurodoma:

20.1. patikrinimo pagrindas ir rūšis (planinis ar neplaninis);

20.2. Komisijos narių pareigos, vardai ir pavardės;

20.3. tikrinamas ūkio subjektas ir jo kodas;

20.4. tikrinimo vieta (-os) (adresas ar adresai);

20.5. tikrinimo objektas (patikrinimo užduotis, nurodant, kokia ūkio subjekto veikla ir kokia apimtimi tikrinama);

20.6. tikrinimo data.

21. Komisijos narys negali atlikti patikrinimo, jeigu jis turi asmeninį suinteresuotumą, t. y.:

21.1. yra susijęs artimos giminystės arba svainystės ryšiais su tikrinamo ūkio subjekto savininku, vadovu ar kitais ūkio subjekto darbuotojais;

21.2. yra tikrinamo ūkio subjekto darbuotojas ar buvęs tikrinamo ūkio subjekto darbuotoju ir nuo darbo santykių pasibaigimo yra praėję mažiau kaip vieneri metai;

21.3. yra tikrinamo ūkio subjekto akcininkas.

22. Jeigu paaiškėja šių Taisyklių 21 punkte nurodytos aplinkybės, Komisijos narys privalo nedelsdamas raštu informuoti savo tiesioginį vadovą. Sprendimą dėl Komisijos nario dalyvavimo patikrinime priima VASPVT direktorius.

23. Ūkio subjektas turi teisę įstatymų nustatyta tvarka skųsti VASPVT direktoriaus įsakymą atlikti neplaninį patikrinimą, tačiau apskundimas nesustabdo patikrinimo atlikimo.

 

III SKYRIUS

PLANINIŲ PATIKRINIMŲ ATLIKIMO TVARKA

 

24. VASPVT struktūrinio padalinio, atsakingo už atitinkamų ūkio subjektų veiklos patikrinimą, vadovas, likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki planinio patikrinimo pradžios, organizuoja parengimą rašto, kuriuo ūkio subjekto vadovas informuojamas apie priimtą sprendimą atlikti patikrinimą, nurodant patikrinimo pagrindą, datą, vietą ir objektą bei, jei reikia, pateikiant preliminarų dokumentų, kuriuos ūkio subjektas turės pateikti patikrinimą atliekančiai Komisijai, sąrašą. Draudžiama reikalauti pateikti konkrečios prašomos formos duomenis ar dokumentus, jeigu jų rengimas nenumatytas teisės aktuose, jeigu tam reikėtų sukurti dokumentus ar informacijos rinkmenas ir tai būtų susiję su neproporcingai didelėmis darbo ir laiko sąnaudomis.

25. Rašte, kuriuo ūkio subjektas informuojamas apie priimtą sprendimą atlikti patikrinimą, taip pat nurodoma, kad ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo patikrinimo metu turės teisę pateikti klausimus dėl jo veiklą reglamentuojančių ir VASPVT prižiūrimų  teisės aktų taikymo ir prašyti suteikti metodinę pagalbą.

26. Ūkio subjekto vadovui raštu informavus VASPVT apie objektyvias aplinkybes, dėl kurių nurodytą dieną negali būti atliekamas patikrinimas, bendru VASPVT struktūrinio padalinio, atsakingo už atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovo ir ūkio subjekto vadovo sutarimu gali būti numatyta kita patikrinimo data. VASPVT gavus informacijos arba ūkio subjekto vadovui raštu informavus apie tai, kad nurodytą dieną jau yra numatyti kitų viešojo administravimo subjektų planiniai ūkio subjekto patikrinimai, suderinus su ūkio subjekto vadovu numatoma kita patikrinimo data arba atliekamas bendras dviejų ar daugiau viešojo administravimo subjektų patikrinimas, jeigu patikrinimo objektas ir forma yra tarpusavyje susiję.

27. Komisijos nariai, atvykę į patikrinimo vietą, privalo prisistatyti ūkio subjekto vadovui ar jo įgaliotam asmeniui, pateikti valstybės tarnautojų pažymėjimus bei šių Taisyklių 20 punkte nurodyto įsakymo kopiją dėl patikrinimo, taip pat pasirašyti ūkio subjekto pateiktame ūkio subjekto atliekamų tikrinimų registravimo žurnale.

28. Ūkio subjekto patikrinime turi dalyvauti ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo. Patikrinime taip pat gali dalyvauti kiti tikrinamo ūkio subjekto darbuotojai, turintys ūkio subjekto vadovo pavedimą dėl dalyvavimo.

29. Komisija, atlikdama patikrinimą, turi teisę nemokamai gauti dokumentų kopijas ar išrašus, kurių tikrumą patvirtina ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo, imti bandinį (medicinos priemonę ar tam tikrą medicinos priemonių kiekį, reikalingą atitikčiai teisės aktų reikalavimams patikrinti), fotografuoti tikrinamus objektus (ne asmenis).

30. Komisija tikrina ūkio subjektą pagal šių Taisyklių 20 punkte nurodytame VASPVT direktoriaus įsakyme nustatytą užduotį.

31. Tuo atveju, jei patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančio ūkio subjekto licencijos sąlygų laikymosi priežiūra, Komisija turi vykdyti patikrinimą asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal VASPVT direktoriaus įsakymu patvirtintą Licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąlygų laikymosi priežiūros kontrolinį klausimyną.

311. Kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė, Komisija turi vykdyti patikrinimą asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal VASPVT direktoriaus įsakymu patvirtintą Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną .

Papildyta punktu:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

 

32. Pirminiai patikrinimo rezultatai ūkio subjekto veiklos patikrinimo vietoje įforminami VASPVT direktoriaus įsakymu nustatytos formos planinio patikrinimo klausimynu (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė  arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra) ir patikrinimo aktu (1 priedas), surašomu Komisijos pirmininko pagal jo ir kitų patikrinime dalyvavusių Komisijos narių surinktą bei aptartą medžiagą, ir kuriame nurodoma:

Punkto pakeitimai:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

32.1. patikrinimo data;

32.2. patikrinimo pagrindas ir rūšis;

32.3. tikrintas ūkio subjektas ir jo kodas;

32.4. tikrinamo ūkio subjekto atstovai, dalyvavę atliekant patikrinimą;

32.5. tikrinimo vieta (-os) (adresas ar adresai);

32.6. tikrinimo objektas;

32.7. tikrinimo metu nustatytos faktinės tyrimo aplinkybės;

32.8. tikrinimo metu ūkio subjekto atstovų nepateikti dokumentai, paaiškinimai ir kita informacija;

32.9. terminas, kuris negali būti ilgesnis kaip 2 darbo dienos, per kurį ūkio subjektas gali pateikti paaiškinimus kartu su jais pagrindžiančiais dokumentais ir / ar kitą patikrinimo akte nurodytą trūkstamą informaciją;

32.10. pridedami dokumentai.

33. Patikrinimo aktas ir planinio patikrinimo klausimynas (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė  arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra)   surašomas dviem egzemplioriais, jį pasirašo visi Komisijos nariai ir ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo. Vienas patikrinimo akto ir planinio patikrinimo klausimyno egzempliorius paliekamas ūkio subjektui.

Punkto pakeitimai:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

 

34. Jei ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo atsisako pasirašyti patikrinimo aktą ir (ar) planinio patikrinimo klausimyną (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra), tai pažymima patikrinimo akte ir aktas kartu su planinio patikrinimo klausimynu per 2 darbo dienas išsiunčiamas ūkio subjektui (jei ūkio subjektas yra Lietuvos nacionalinei sveikatos sistemai priklausanti viešoji įstaiga – ir jos steigėjui) registruotu laišku su įteikimu.

Punkto pakeitimai:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

 

35. Kiekvienas Komisijos narys, pagal savo kompetenciją nustatęs teisės aktų pažeidimus, už kuriuos atsakomybė numatyta Administracinių nusižengimų kodekso 53, 54, 59, 61, 505, 507 straipsniuose, turi surašyti administracinių teisės nusižengimų protokolą, vadovaudamasis VASPVT direktoriaus įsakymu, kuriuo suteikti įgaliojimai surašyti administracinių teisės nusižengimų protokolus. Administracinių teisės nusižengimų protokolas rašomas patikrinimo vietoje atlikimo metu.

36. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pateikia patikrinimo išvadas Komisijos pirmininkui, kuris įvertinęs visą tikrinimo medžiagą, įskaitant iš ūkio subjekto gautą šių Taisyklių 32.9 punkte nurodytą informaciją, derindamas su kitais patikrinime dalyvavusiais Komisijos nariais ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo patikrinimo akto surašymo parengia Patikrinimo ataskaitos projektą (2 priedas), kuriame surašo patikrinimo išvadas. Komisijos narių suderintą ir vizuotą Patikrinimo ataskaitos projektą pasirašo Komisijos pirmininkas.

37. Parengtas Patikrinimo ataskaitos projektas vizuojamas VASPVT darbo reglamento nustatyta tvarka ir pateikiamas patikrinimą inicijavusio VASPVT struktūrinio padalinio vadovui.

38. Kai patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančio ūkio subjekto licencijos sąlygų laikymosi priežiūra arba medicinos priemonės ir patikrinimo metu teisės aktų reikalavimų pažeidimų nenustatyta, ūkio subjektas per 5 darbo dienas nuo Patikrinimo ataskaitos patvirtinimo informuojamas VASPVT raštu.

39. Kai patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančio ūkio subjekto licencijos sąlygų laikymosi priežiūra ir patikrinimo metu buvo nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai:

39.1. ir yra realus pavojus pacientų sveikatai ar gyvybei, teisės aktuose numatyta poveikio priemonė ir (ar) sankcija paskiriama nedelsiant po pažeidimo nustatymo;

39.2. ūkio subjektas informuojamas VASPVT raštu, jame nurodant konkretų terminą teisės aktų reikalavimų pažeidimams pašalinti ir įspėjamas apie galimą licencijos (jos dalies) galiojimo sustabdymą:

39.2.1. ūkio subjektui per nustatytą terminą VASPVT pateikus teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas organizuoja parengimą rašto, kuriuo ūkio subjektas informuojamas apie teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo tinkamumą;

39.2.2. ūkio subjektui per nustatytą terminą nepateikus VASPVT patikrinimo metu nustatytų teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo faktą įrodančių dokumentų arba šie dokumentai neįrodo, kad teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra pašalinti, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas ar jo pavedimu kitas tarnautojas dėl atlikto patikrinimo rengia VASPVT direktoriaus įsakymo projektą, kuriame konstatuojami patikrinimo metu nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai ir paskiriama teisės aktuose numatyta poveikio priemonė ir (ar) sankcija.

40. Kai patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančio ūkio subjekto licencijos sąlygų laikymosi priežiūra ir patikrinimo metu nustatomas (-i) tik mažareikšmis (-iai) (kai pažeidžiami tik ūkio subjekto vadovo patvirtinti vidaus veiklą reglamentuojantys teisės aktai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai), prieš priimant šių Taisyklių 39.2.2 papunktyje nurodytą VASPVT direktoriaus įsakymą, esant motyvuotam ūkio subjekto vadovo ar jo įgalioto asmens prašymui, suteikiamas papildomas 30 dienų terminas mažareikšmiam (-iams) teisės aktų reikalavimų pažeidimui (-ams) pašalinti, pateikiant VASPVT tokio pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus.

41. Kai patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančio ūkio subjekto licencijos sąlygų laikymosi priežiūra ir patikrinimo metu buvo nustatytas (-i) tik mažareikšmis (-iai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai) ir ūkio subjektas, įspėtas apie galimą licencijos (jos dalies) galiojimo sustabdymą, per nurodytą terminą pašalina visus VASPVT nustatytus mažareikšmius teisės aktų reikalavimų pažeidimus bei pateikia VASPVT tokio pažeidimo (-ų) pašalinimo faktą įrodančius dokumentus, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas organizuoja parengimą rašto, kuriuo ūkio subjektas informuojamas apie teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo tinkamumą. Jei ūkio subjektas iki VASPVT nurodyto termino nepašalina visų VASPVT nustatytų mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų, VASPVT direktoriaus įsakymas priimamas šių Taisyklių39.2 papunktyje nustatyta tvarka.

42. Kai planinio patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir patikrinimo metu teisės aktų reikalavimų pažeidimų nenustatyta, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas ar jo pavedimu kitas tarnautojas dėl atlikto patikrinimo rengia VASPVT direktoriaus įsakymo projektą, kuriame konstatuojama, kad patikrinimo metu nustatyta, jog ūkio subjekto veikla, susijusi su asmens sveikatos priežiūra, organizuojama nepažeidžiant teisės aktų reikalavimų.

43. Kai planinio patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir patikrinimo metu buvo nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas ar jo pavedimu kitas tarnautojas dėl atlikto patikrinimo rengia VASPVT direktoriaus įsakymo projektą, kuriame konstatuojami patikrinimo metu nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai ir paskiriama teisės aktuose numatyta poveikio priemonė ir (ar) sankcija. Klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo ūkio subjektui, esant Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 60 straipsnyje numatytiems pagrindams, svarstomas dalyvaujant ūkio subjekto vadovui ar jo įgaliotam atstovui. Apie nurodytą aptarimą ūkio subjektas informuojamas ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas (skaičiuojama nuo pranešimo išsiuntimo dienos), pateikiant Patikrinimo ataskaitos ir direktoriaus įsakymo projektus. VASPVT direktoriaus įsakymo projekto svarstymas protokoluojamas, pildant Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus įsakymo dėl planinio asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo patikrinimo atlikimo projekto svarstymo protokolą (3 priedas). Jei ūkio subjekto atstovas (-ai) neatvyksta nurodytu laiku – įsakymas priimamas be aptarimo. Jei ūkio subjekto atstovas (-ai) praneša raštu apie nedalyvavimą svarstyme dėl įsakyme numatytų poveikio priemonių ir (ar) sankcijų, sprendimas gali būti priimamas pranešimo gavimo dieną.

44.Kai planinio patikrinimo objektas buvo planinė asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir patikrinimo metu nustatomas (-i) tik mažareikšmis (-iai) (kai pažeidžiami tik ūkio subjekto vadovo patvirtinti vidaus veiklą reglamentuojantys teisės aktai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai), kartu su šių Taisyklių 43 punktuose nurodytų dokumentų projektais ūkio subjektui pateikiamas rašytinis nurodymas, įpareigojant ūkio subjektą iki VASPVT nurodyto termino, kuris negali būti ilgesnis nei 5 darbo dienos, pašalinti mažareikšmį (-ius) teisės aktų reikalavimų pažeidimą (-us), pateikiant VASPVT tokio pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus. Šis terminas motyvuotu ūkio subjekto vadovo ar jo įgalioto asmens prašymu gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 3 darbo dienoms.

45. Kai planinio patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir patikrinimo metu buvo nustatytas (-i) tik mažareikšmis (-iai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai) ir ūkio subjektas, įspėtas apie galimą licencijos (jos dalies) galiojimo sustabdymą, per nurodytą terminą pašalina visus VASPVT nustatytus mažareikšmius teisės aktų reikalavimų pažeidimus bei pateikia VASPVT tokio pažeidimo (-ų) pašalinimo faktą įrodančius dokumentus, klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų nebesvarstomas, o VASPVT direktoriaus įsakymas priimamas be ūkio subjekto atstovų dalyvavimo. Jei ūkio subjektas iki VASPVT nurodyto termino nepašalina visų VASPVT nustatytų mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų, VASPVT direktoriaus įsakymo projektas svarstomas šių Taisyklių 43 punkte nustatyta tvarka.

46.Kai planinio patikrinimo objektas buvo asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir patikrinimo metu buvo nustatyta, kad įstaigos arba jos padalinio (filialo) atliekama sveikatos priežiūra neatitinka teisės aktų ar normatyvinių dokumentų reikalavimų ir dėl to yra realus pavojus pacientų sveikatai arba daroma žala žmonių sveikatai, nuostoliai juridiniams ir fiziniams asmenims,

sprendimas dėl priežiūros priemonės taikymo įstaigai priimamas nedelsiant, netaikant šio įsakymo 45 punkte nustatytos poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo ūkio subjektui svarstymo procedūros.

47.Kai patikrinimo objektas buvo medicinos priemonės ir patikrinimo metu buvo nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai, VASPVT raštu įspėja medicinos priemonių rinkos subjektą apie nustatytus pažeidimus ir įpareigoja juos pašalinti per 45 dienų nuo įspėjimo gavimo dienos terminą. Medicinos priemonių rinkos subjektas taip pat informuojamas apie teisę per 14 darbo dienų nuo įspėjimo gavimo dienos pateikti paaiškinimus.

48. Šių Taisyklių 47 punkte nurodytas pažeidimų pašalinimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgesniam kaip 45 dienų terminui nuo tokio sprendimo gavimo dienos.

49. Šių Taisyklių  47 ir 48 punktų nuostatos netaikomos, kai taikyti poveikio priemones yra būtina siekiant kuo skubiau užtikrinti visuomenės sveikatos saugą ir viešąjį interesą.

50. Medicinos priemonių rinkos subjektui per nustatytą terminą VASPVT pateikus teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo medicinos priemonių rinkos subjekto veiklos patikrinimą, vadovas organizuoja parengimą rašto, kuriuo minėtas subjektas informuojamas apie teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo tinkamumą.

51. Kai yra šių Taisyklių  49 punkte nustatytos aplinkybės arba Medicinos priemonių rinkos subjektui per nustatytą terminą nepateikus VASPVT patikrinimo metu nustatytų teisės aktų reikalavimų pažeidimo pašalinimo faktą įrodančių dokumentų arba šie dokumentai neįrodo, kad teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra pašalinti, VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo medicinos priemonių rinkos subjekto veiklos patikrinimą, vadovas ar jo pavedimu kitas tarnautojas dėl atlikto patikrinimo rengia VASPVT direktoriaus įsakymą, kuriame konstatuojami patikrinimo metu nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai ir paskiriama teisės aktuose numatyta poveikio priemonė.

52. Kai patikrinimo objektas buvo medicinos priemonės ir patikrinimo metu nustatomas (-i) tik mažareikšmis (-iai) (kai pažeidžiami tik medicinos priemonių rinkos subjekto vadovo patvirtinti vidaus veiklą reglamentuojantys teisės aktai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai), medicinos priemonių rinkos subjektui pateikiamas rašytinis nurodymas, įpareigojant iki VASPVT nurodyto termino, kuris negali būti ilgesnis nei 5 darbo dienos, pašalinti mažareikšmį (-ius) teisės aktų reikalavimų pažeidimą (-us), pateikiant VASPVT tokio pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus. Šis terminas motyvuotu medicinos priemonių rinkos subjekto vadovo ar jo įgalioto asmens prašymu gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 3 darbo dienoms.

53. Kai patikrinimo objektas buvo medicinos priemonės ir patikrinimo metu buvo nustatytas (-i) tik mažareikšmis (-iai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai) ir medicinos priemonių rinkos subjektas per nurodytą terminą pašalina visus VASPVT nustatytus mažareikšmius teisės aktų reikalavimų pažeidimus bei pateikia VASPVT tokio pažeidimo (-ų) pašalinimo faktą įrodančius dokumentus„ rengiamas šių Taisyklių 50 punkte nurodytas raštas. Jei medicinos priemonių rinkos subjektas iki VASPVT nurodyto termino nepašalina visų VASPVT nustatytų mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų, taikomos atitinkamos šių Taisyklių 47, 48ir 51 punktų nuostatos

54. Šių Taisyklių 39.2.2 papunktyje, 42, 43ir 51 punktuose nurodytais pagrindais priėmus VASPVT direktoriaus įsakymą, VASPVT per 3 darbo dienas nuo įsakymo priėmimo išsiunčia ūkio subjektui, kurio veikla buvo tikrinama, Patikrinimo ataskaitos ir VASPVT direktoriaus įsakymo kopijas.

 

IV SKYRIUS

NEPLANINIŲ PATIKRINIMŲ ATLIKIMO TVARKA

 

55. Neplaniniai patikrinimai atliekami šių Taisyklių 27–54punktuose nustatyta tvarka, išskyrus šiame Taisyklių skyriuje bei šių Taisyklių 23 punkte nustatytus ypatumus.

Kai patikrinimo objektas buvo medicinos priemonės, tikrinamos muitinėse, šių Taisyklių 39-54 punktai netaikomi, o šių Taisyklių 36 punkte nurodytos patikrinimo ataskaitos pagrindu VASPVT struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vadovas organizuoja parengimą rašto, kuriuo atitinkama muitinė informuojama apie atlikto patikrinimo rezultatus.

56. Neplaniniai patikrinimai atliekami iš anksto neįspėjus ūkio subjekto ir jiems nėra taikomi šių Taisyklių 24 punkte nustatyti įspėjimo terminai.

57. Šių Taisyklių 17.1 ir 18.1 punkte nurodytas neplaninis patikrinimas atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo Sveikatos apsaugos ministerijos pavedimo ar kitų institucijų prašymo gavimo dienos.

58. Neplaninių patikrinimų metu tikrinama ūkio subjekto veiklos sritis priklauso nuo neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindo

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

59.Visi patikrinimo dokumentai segami į ūkio subjekto bylą, kuri saugoma atitinkamame VASPVT struktūriniame padalinyje, atsakingame už atitinkamų ūkio subjektų veiklos priežiūrą, pagal VASPVT Dokumentacijos planą.

60. Komisija, jei tokia buvo sudaryta, turi užtikrinti informacijos apie paciento buvimą sveikatos priežiūros įstaigoje, jo sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, taip pat visos kitos asmeninio pobūdžio informacijos apie pacientą, konfidencialumą.

61. Ūkio subjektas, nesutinkantis su šių Taisyklių 19 punkte nurodytu VASPVT direktoriaus įsakymu, kuriuo sudaroma Komisija neplaniniam patikrinimui atlikti, arba nesutinkantis su šių Taisyklių 39.2.2 papunktyje, 42, 43 ir 51 punktuose nurodytais sprendimais, turi teisę per trisdešimt dienų nuo sprendimo įteikimo dienos paduoti skundą Vyriausiajai administracinių ginčų komisijai arba Vilniaus apygardos administraciniam teismui.“

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T1-1144, 2016-07-07, paskelbta TAR 2016-07-08, i. k. 2016-19482

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių

1 priedas

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 21 d. įsakymo

Nr. T1-1754-(1.1.) redakcija)

 

(Patikrinimo akto forma)

 

(Herbas)

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

PATIKRINIMO AKTAS

Nr. _____

(data)

_________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 20.. m. ... mėn. .. d. įsakymu Nr. .....

„Dėl............................................................................................................................................ “

Akreditavimo tarnybos sudaryta komisija, dalyvaujant ______________________________

___________________________________________________________________________

(tikrinamo subjekto atstovų pareigos, vardas ir pavardė)

__________________________________________________________________________ ,

atliko: ____________________________________________________________________

(tikrinamo ūkio subjekto pavadinimas, kodas, tikrinimo adresas (-ai))

__________________________________________________________________ patikrinimą.

(nurodoma planinis ar neplaninis patikrinimas)

Patikrinimo objektas __________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Patikrinimo metu nustatyta: _____________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Ūkio subjekto nepateikti dokumentai, paaiškinimai ir kita informacija: __________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

PRIDEDAMA:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Iš viso prie šio akto pridedamų lapų:_______________

Ūkio subjekto paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją prašome pateikti iki: __________________________________________________________________________

Patikrinimo aktas surašytas dviem egzemplioriais.

 

Akreditavimo tarnybos Komisijos pirmininkas

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

Akreditavimo tarnybos Komisijos nariai

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Su patikrinimo aktu susipažinau ir 1 egzempliorių gavau. Trūkstamus dokumentus, paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją įsipareigojame pateikti per komisijos nurodytą laiką (jei nurodyti nepateikti dokumentai ar kita informacija).

 

(Ūkio subjekto vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T1-1144, 2016-07-07, paskelbta TAR 2016-07-08, i. k. 2016-19482

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių

2 priedas

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 21 d. įsakymo

Nr. T1-1754-(1.1.) redakcija)

 

 

(Patikrinimo ataskaitos forma)

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

____________________skyriaus vedėjui

 

Patikrinimo ataskaitA

Nr. ________

(data)

__________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 20..... m. ................ mėn. ..... d. įsakymu Nr. .............. „Dėl...............................................................................................................“ Akreditavimo tarnybos sudaryta komisija patikrinusi__________________________________________________________

__________________________________________________________________________ ,

(ūkio subjekto pavadinimas, kodas, adresas)

atsižvelgiant į 20........ m. ................... mėn. ............ d. patikrinimo aktą Nr. ................ bei į

__________________________________________________________________________

(ūkio subjekto paaiškinimai ir pateikti dokumentai)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ ,

nustatė, kad: _______________________________________________________________

(patikrinimo išvados)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ .

Išvada: ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Akreditavimo tarnybos Komisijos pirmininkas

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

Akreditavimo tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už atitinkamo ūkio subjekto veiklos patikrinimą, vedėjas

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T1-1144, 2016-07-07, paskelbta TAR 2016-07-08, i. k. 2016-19482

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių

3 priedas

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 21 d. įsakymo

Nr. T1-1754-(1.1.) redakcija)

 

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus įsakymo projekto svarstymo protokolo forma)

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

DIREKTORIAUS ĮSAKYMO DĖL PLANINIO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS IR PRIEINAMUMO PATIKRINIMO ATLIKIMO PROJEKTO SVARSTYMO PROTOKOLAS

 

_________________ Nr. _____________

(data)

Vilnius

 

Įsakymo dėl planinio asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo patikrinimo atlikimo projekto svarstymas įvyko _______________________

data (laikas)

 

1. Planinis asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo patikrinimas atliktas:

____________________________________________________________

(ūkio subjekto  pavadinimas)

 

Patikrinimo ataskaitos Nr.: ________________________________________________

2. Direktoriaus įsakymo projekto svarstyme dalyvauja:

2.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie SAM (toliau –Akreditavimo tarnyba) atstovai:

Svarstymo pirmininkas:________________________________________________________

Svarstymo sekretorius:_________________________________________________________ Svarstymo nariai: ____________________________________________________________

 

2.2.

Ūkio subjekto atstovas (-ai): ______________________________________________

 

3. Ūkio subjekto atstovo (-ų) pastabos ir pasiūlymai:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ūkio subjekto atstovo (-ų) pastabų ir pasiūlymų tęsinys Įsakymo projekto svarstymo protokolo priede:

€ yra                        € nėra

 

4. Ūkio subjekto atstovo (-ų ) pateiktų pastabų ir pasiūlymų įvertinimas ir Akreditavimo tarnybos atstovų priimtas sprendimas dėl Akreditavimo tarnybos direktoriaus įsakymo:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Protokolo priedai:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Akreditavimo tarnybos atstovai:

Svarstymo pirmininkas                             _______________              ___________________

(parašas)                                        (vardas ir pavardė)

Svarstymo sekretorius                                 _______________              ____________________

(parašas)                                         (vardas ir pavardė)

Svarstymo nariai:

_______________                                  _______________              __________________

(pareigos)                                                                       (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              __________________

(pareigos)                                                                       (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

Ūkio subjekto atstovai:

_______________                                  _______________              __________________

(pareigos)                                                                       (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              __________________

(pareigos)                                                                       (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              __________________

(pareigos)                                                                       (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. T1-1144, 2016-07-07, paskelbta TAR 2016-07-08, i. k. 2016-19482

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 21 d. įsakymo

Nr. T1-1754-(1.1.)  redakcija

 

 

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

Biudžetinė įstaiga, buveinė A. Juozapavičiaus g. 9, LT-09311, Vilnius, tel. (8 5) 261 5177, faks. (8 5) 212 7310, el. paštas vaspvt@vaspvt.gov.lt, interneto svetainė www.vaspvt.gov.lt.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 191352247

________________________________________________________________________________________________________________________

 

LICENCIJUOJAMŲ ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

SĄLYGŲ LAIKYMOSI PRIEŽIŪROS

KONTROLINIS KLAUSIMYNAS

 

 

 

______________ Nr. ____________

(data)

 

_______________

(vieta)

 

Patikrinimo pradžia: ___: ___ val.       

Patikrinimo pabaiga: ___: ___ val.

 

Jeigu Jūs turite klausimų dėl šiame klausimyne nurodytų reikalavimų, dėl tikrinančio asmens veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: (8 5) 212 2346, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8:00–17:00 val., V – 8:00–15:45, pietų pertrauka – 12:00–12:45.

 

Patikrinimą atlikęs asmuo (-ys) ir (ar) kitas (-i) patikrinimo dalyvis (-ai) (vardas, pavardė, pareigos):

 

 


Patikrinimo pagrindas:

 

 


Patikrinimo tipas:

 

          planinis;

          neplaninis.

Asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) pavadinimas ir rekvizitai, Licencijos Nr. ir išdavimo data (juridinio asmens buveinės adresas, tikrinamos veiklos adresas (jeigu skiriasi nuo buveinės adreso), telefono numeris, fakso numeris, elektroninio pašto adresas, juridinio asmens  kodas arba fizinio asmens vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris, fakso numeris, elektroninio pašto adresas, asmens kodas):

 

 

 


ASPĮ įgalioti darbuotojai (pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), telefono numeris, elektroninio pašto adresas), dalyvavę patikrinime:

 

 

 


Informacija, pranešimai ASPĮ

 

 

 

 


Eil.

Nr.

Kontroliniai klausimai

 

Atitikimas reikalavimams

Taip

Ne

Neaktualu

Kita informacija, pastabos

 

Kontrolinis klausimynas parengtas atsižvelgiant į Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklių patvirtinimo“, ir specialiuosius atitinkamų licencijuojamų  sveikatos priežiūros paslaugų                  reikalavimus (http://www.vaspvt.gov.lt/node/338)

 

 

 

 

1.

Ar ASPĮ turi įregistravimo dokumentus:  įstatus (nuostatus)

 

 

 

 

2.

Ar ASPĮ patalpose yra, kaip numato teisės aktai:

 

 

 

 

2.1.

-     gydytojo kabinetas

 

 

 

 

2.2.

-     procedūrinis kabinetas

 

 

 

 

2.3.

-     pacientų laukiamasis

 

 

 

 

2.4.

-     palatos

 

 

 

 

2.5.

-     priėmimo - skubiosios pagalbos

 

 

 

 

2.6.

-     operacinės

 

 

 

 

2.7.

-     kita (pagal specialiuosius sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus)

 

 

 

 

3.

Ar ASPĮ sveikatos priežiūros specialistai, teikiantis sveikatos priežiūros paslaugas turi:

 

 

 

 

3.1.

- turi pareigines darbuotojų instrukcijas

 

 

 

 

3.2.

- profesinį kvalifikacijos pažymėjimą (-us) ar kitus dokumentus

 

 

 

 

3.3.

- paros užtikrinimo dokumentą (-us)

 

 

 

 

3.4.

- asmens sveikatos priežiūros specialistų sąrašas* (žiūrėti Klausimyno priedą Nr. 1)

 

 

 

 

3.5.

- kita (pagal specialiuosius sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus)

 

 

 

 

4.

Ar ASPĮ yra medicinos priemones (prietaisai) privalomos paslaugai teikti, jų dokumentai, kaip numatyta teisės aktuose:

 

 

 

 

4.1.

med. priemonių (prietaisų) sąrašas* (žiūrėti Klausimyno priedą Nr. 2), išskyrus vienkartines med. Priemones (prietaisus)

 

 

 

 

4.2.

Įstaigos, įmonės medicinos punkto (sveikatos tarnybos), sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlė

 

 

 

 

4.3.

Anafilaksinio šoko vaistų ir medicinos pagalbos priemonių rinkinys

 

 

 

 

4.4.

vienkartinės med. priemonės (prietaisai)

 

 

 

 

4.5.

kitos priemonės

 

 

 

 

5.

Ar ASPĮ turi sutartis su kitomis įstaigomis/įmonėmis dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, kaip numatyta teisės aktuose:

 

 

 

 

5.1.

-     dėl laboratorinių diagnostinių tyrimų

 

 

 

 

5.2.

-    kita (pagal specialiuosius sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus)

 

 

 

 

6.

Ar ASPĮ:

 

 

 

 

6.1.

turi Vidaus tvarkos taisykles

 

 

 

 

6.2.

- Vidaus tvarkos taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigų 46 straipsnio reikalavimais.

 

 

 

 

6.3.

užtikrina prieinamumą pacientams susipažinti su Vidaus tvarkos taisyklėmis

 

 

 

 

6.4.

kiti dokumentai ir / ar informacija (pagal sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus)

 

 

 

 

6.5.

kiti dokumentai ir / ar informacija (pagal specialiuosius sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus)

 

 

 

 

* pagal asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo vietą (adresą).

 

 

 

_______________________________           __________________    ___________________

(patikrinimą atlikusio asmens pareigų pavadinimas)                                 (parašas)                                  (vardas ir pavardė)

 

 

____________________________________________

 

Licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų

sąlygų laikymosi priežiūros

kontrolinis klausimynas

1 priedas

 

________________________________________________________________________

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, kodas)

________________________________________________________________________

(veiklos adresas)

________________________________________________________________________

(telefonas, faksas, el. paštas)

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ SĄRAŠAS

______________ Nr. __________

(data)

 

Eil. Nr.

Licencijuojama paslauga

Asmens sveikatos

priežiūros

specialisto

vardas,

pavardė

Profesinė kvalifikacija

Licencijos / spaudo Nr.

Pareigybės

pavadinimas (pagal licencijuojamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas)

Darbo sutarties numeris

Darbo krūvis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________                               __________________                                                __________________________________

( pareigų pavadinimas )                                                                (parašas)                                                                                                    (vardas ir pavardė)

 

 

____________________________________________________

 

Licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų

sąlygų laikymosi priežiūros

kontrolinis klausimynas

2 priedas

 

 

 

________________________________________________________________________

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, kodas )

 

________________________________________________________________________

(veiklos adresas)

 

________________________________________________________________________

(telefonas, faksas, el. paštas)

 

NAUDOJAMŲ MEDICINOS PRIEMONIŲ (PRIETAISŲ) SĄRAŠAS, IŠSKYRUS VIENKARTINES PRIEMONES

______________ Nr. __________

(data)

 

Licencijuojama paslauga

Medicinos priemonės (prietaiso) pavadinimas

Tipas /

modelis

Partijos /

serijos numeris

Gamintojo pavadinimas

Pagaminimo data

CE

ženklas

yra / nėra

 

Naudojimo vieta

(pvz., skyrius, kab. Nr.)

Naudojimo instrukcija lietuvių kalba

yra/nėra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________                               __________________                                                __________________________________

(pareigų pavadinimas)                                                                (parašas)                                                                                                    (vardas ir pavardė)

 

 

____________________________________________________

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2019 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr.T1-1201

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

PLANINIO KONSOLIDUOTO PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

______________ Nr. ____________

(data)

_______________

(vieta)

 

Patikrinimo pradžia: ____: ___ val.     

Patikrinimo pabaiga: ____: ___ val.

 

 

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimynas (toliau – Klausimynas) parengtas atsižvelgus į Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles, patvirtintas Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“, ir specialiuosius reikalavimus, keliamus atitinkamų licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui ir medicinos priemonių (prietaisų) naudojimui.

 

Tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) pavadinimas:

________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ASPĮ licencijos Nr. ir išdavimo data: __________________________________________________

 

ASPĮ veiklos, kuri tikrinama, adresas:

________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ASPĮ atstovaujančio (-ių) darbuotojo (-ų), dalyvavusio (-ių) patikrinime, kontaktinė informacija (vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Eil. Nr.

Kontroliniai klausimai

Taip

Ne

Neaktualu

Kita informacija, pastabos

BENDRIEJI KLAUSIMAI

1.  

Ar ASPĮ turi leidimą-higienos pasą? [7] 12.3p.

 

 

 

 

2.  

Ar ASPĮ turi patvirtintą įstaigos organizacinę struktūrą? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

3.  

Ar ASPĮ turi Vidaus tvarkos taisykles? [1] 46 str. 1 d.

 

 

 

 

4.  

Ar ASPĮ turi Mokamų paslaugų teikimo tvarkos aprašą? [5] 9.1 p.

 

 

 

 

5.  

Ar ASPĮ turi Paciento (jo atstovo) teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarką? [1] 46 str. 2 d. 3 p.; [3] 6.1 p.

 

 

 

 

6.  

Ar ASPĮ turi Pacientų skundų nagrinėjimo tvarką? [4] 6.3 p.

 

 

 

 

7.  

Ar ASPĮ turi Informacijos apie pacientą teikimo kitiems asmenims ir institucijoms tvarką? [4] 6.2 p.

 

 

 

 

8.  

Ar ASPĮ turi Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarką? [8] 2, 8 p.

 

 

 

 

9.  

Ar ASPĮ turi Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarką? [4] 18.5.4 p.

 

 

 

 

10.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į darbą, darbo biržą ar ugdymo instituciją (apsk. f. Nr. 094/a) išdavimo tvarką? [4] 18.5.5 p.

 

 

 

 

11.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į ikiteisminio tyrimo įstaigą, prokuratūrą, teismą ar karo prievolę administruojančią krašto apsaugos sistemos instituciją (apsk. f. Nr. 094-1/a) išdavimo tvarką? [4] 18.5.5 p.

 

 

 

 

12.

Ar ASPĮ turi Išrašų iš pacientų medicinos dokumentų siuntimo (gavimo) elektroniniu būdu tvarkos aprašą? [4] 18.5.6 p.

 

 

 

 

13.

Ar ASPĮ turi Slaugos proceso valdymo aprašą? [4] 18.5.7 p.

 

 

 

 

14.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl atsakingo už slaugos proceso valdymą asmens paskyrimo? [4] 18.6 p.

 

 

 

 

15.

Ar atsakingas už slaugos proceso valdymą asmuo turi profesinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Slaugos proceso kokybės valdymas“ baigimo pažymėjimą? [4] 18.6 p.

 

 

 

 

16.

Ar nustatyti įstaigos organizaciniai ir klinikiniai (įskaitant slaugos) kokybės rodikliai? [4] 18.2 p.

 

 

 

 

17.

Ar ASPĮ analizuoja nustatytų organizacinių ir klinikinių kokybės rodiklių kasmetinės stebėsenos rezultatus? [4] 18.3 p.

 

 

 

 

18.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl vidaus medicininio audito grupės sudarymo? [4] 14 p.

 

 

 

 

19.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės vadovas yra įgijęs reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [4] 141 p.

 

 

 

 

20.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės medicinos auditoriai yra įgiję reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [4] 143 p.

 

 

 

 

21.

Ar ASPĮ turi Vidaus medicininio audito veiklos aprašą? [4] 16.2 p.

 

 

 

 

22.

Ar ASPĮ turi metinį vidaus medicininio audito planą? [4] 16.3 p.

 

 

 

 

23.

Ar ASPĮ analizuoja vidaus medicininio audito veiklą? [4] 16.12 p.

 

 

 

 

24.

Ar ASPĮ analizuoja pacientų apklausos rezultatus? [4] 18.4 p.

 

 

 

 

25.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo tvarką? [4] 16.7 p. 

 

 

 

 

26.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo žurnalą? [4] 16.7 p.

 

 

 

 

27.

Ar ASPĮ analizuoja užregistruotų neatitikčių priežastis? [4] 16.7 p.

 

 

 

 

28.

Ar ASPĮ turi Pranešimų apie nepageidaujamus įvykius registravimo tvarką? [9] 6 p.

 

 

 

 

29.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai turi galiojančias atitinkamos praktikos licencijas? [3] 16 str. 1 d.

 

 

 

 

30.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai, dalyvaujantys atitinkamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikime, turi tobulinimosi, numatyto, specialiuosiuose atitinkamų paslaugų teikimo reikalavimuose,  dokumentus? [10] 1 p.

 

 

 

 

31.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai turi pareigines instrukcijas? [1] 46 str. 3 d.

 

 

 

 

32.

Ar ASPĮ pateikė Akreditavimo tarnybos komisijai sveikatos priežiūros specialistų sąrašą? [7] 12.5 p.

 

 

 

 

33.

Ar ASPĮ turi visas teisės aktų nustatyta tvarka privalomas medicinos priemones (prietaisus) licencijoje nurodytoms paslaugoms teikti? [7] 12.7 p.

 

 

 

 

34.

Ar ASPĮ patikrintų medicinos priemonių (prietaisų) ženklinimas atitinka teisės aktų reikalavimus? [6] 6 p.

 

 

 

 

35.

Ar ASPĮ patikrintų vienkartinių medicinos priemonių (prietaisų) galiojimo data nėra pasibaigusi? [6] 7 p.

 

 

 

 

36.

Ar ASPĮ patikrintos medicinos priemonės (prietaisai) saugomos ir laikomos, kaip numatė medicinos priemonių (prietaisų) gamintojas?  [6] 8 p.

 

 

 

 

37.

Ar ASPĮ patikrintos nenaudojamos, sugedusios, neparuoštos naudoti medicinos priemonės (prietaisai) yra laikomos atskirai nuo naudojamų medicinos priemonių (prietaisų) ir yra paženklintos įspėjamuoju užrašu?  [6] 14 p.

 

 

 

 

38.

Ar ASPĮ turi įrašus apie patikrintų Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2 ir 3 priede nenurodytų medicinos priemonių (prietaisų) tinkamumą naudoti? [6] 22 p.

 

 

 

 

39.

Ar atliekama ASPĮ patikrintų medicinos priemonių (prietaisų) su matavimo funkcija metrologinė patikra? [6] 36 p.

 

 

 

 

40.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) kalibravimą darbo vietoje? [6] 37 p.

 

 

 

 

41.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) vidinę laboratorinių tyrimų kokybės kontrolę? [6] 37.2 p.

 

 

 

 

42.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) išorinę laboratorinių tyrimų kokybės kontrolę? [6] 37.2 p.

 

 

 

 

43.

Ar ASPĮ turi ir nuolat pildo ir atnaujina visų ASPĮ naudojamų neimplantuojamųjų medicinos priemonių (prietaisų) ir in vitro diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų), kurių veikimas priklauso nuo elektros ar kitokio energijos šaltinio, apskaitos žurnalus? [6] 38 p.

 

 

 

 

44.

Ar ASPĮ patikrintos Aprašo 2 ir 3 prieduose nurodytos medicinos priemonės (prietaisai), taip pat laboratoriniai analizatoriai, išskyrus kompaktiškus maksimalios reikšmės termometrus, kompaktiškus elektroninius neinvazinius kraujospūdžio matuoklius bei neinvazinius kraujospūdžio matuoklius su gyvsidabrio arba aneroidiniu manometru, turi medicinos priemonių (prietaisų) pasus? [6] 41 p.

 

 

 

 

45.

Ar ASPĮ turi medicinos priemonių (prietaisų) incidentų žurnalą? [6] 43 p.

 

 

 

 

46.

Ar ASPĮ turi Įstaigos, įmonės medicinos punkto (sveikatos tarnybos), sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlę? [11] 1, 2 p.

 

 

 

 

47.

Ar ASPĮ turi Anafilaksinio šoko vaistų ir medicinos pagalbos priemonių rinkinį? [12]  1, 2 p.

 

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

48. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriaus nuostatus? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

49. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriaus darbo organizavimo tvarkos aprašą? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

50. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje teikiamų paslaugų tvarkos aprašą dėl į ASPĮ besikreipiančių savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo užtikrinimo? [15] 6 p.

 

 

 

 

51. 

Ar ASPĮ turi sutartis dėl į ASPĮ besikreipiančių savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo užtikrinimo? [7] 12.8 p.;  [15] 6 p.

 

 

 

 

52. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo-skubiosios pagalbos paslaugų teikimo tvarkos aprašą? [13] 19 p.

 

 

 

 

53. 

Ar ASPĮ turi stebėjimo paslaugos teikimo tvarkos aprašą? [13] 17 p.; [14] 3 p.

 

 

 

 

54. 

Ar stebėjimo paslaugos teikiamos ASPĮ priėmimo skubios pagalbos skyriuje? [14] 4 p.

 

 

 

 

55. 

Ar stebėjimo paslaugos teikiamos ASPĮ stacionaro skyriuje? [14] 4 p.

 

 

 

 

56. 

Ar ASPĮ turi Planinės hospitalizacijos tvarkos aprašą? [13] 10 p.

 

 

 

 

57. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje taikomus diagnostikos, gydymo bei slaugos protokolus? [4] 11 p.

 

 

 

 

58. 

Ar ASPĮ turi Pacientų pervežimo į kitą asmens sveikatos priežiūros įstaigą, kai ligoninė negali suteikti reikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų į priėmimo skubios pagalbos skyrių besikreipiantiems pacientams, organizavimo tvarkos aprašą? [13] 14 p.

 

 

 

 

59. 

Ar ASPĮ turi Konsultacijų organizavimo priėmimo skubios pagalbos skyriuje tvarkos aprašą? [13] 11 p.

 

 

 

 

60. 

Ar ASPĮ turi Konsultacijų registravimo priėmimo skubios pagalbos skyriuje registravimo žurnalą? [17] 11 p.

 

 

 

 

61. 

Ar ASPĮ turi Medicinos dokumentų, pildomų priėmimo skubios pagalbos skyriuje, pildymo tvarką? [4] 18.5.2 p.

 

 

 

 

62. 

Ar ASPĮ turi sutartį dėl teleradiologijos paslaugų teikimo visą parą? [7] 12.8 p.; [13] 36 p.; [16] 19 p.

 

 

 

 

63. 

Ar ASPĮ (mažoji rajono lygmens ligoninė) turi sutartį dėl endoskopijos paslaugų teikimo ASPĮ nedarbo metu? [7] 12.8 p.; [13] 37 p.

 

 

 

 

64. 

Ar ASPĮ visą parą atlieka laboratorinius tyrimus, įrašytus ASPĮ licencijoje? [13] 341 p.

 

 

 

 

65. 

Ar ASPĮ pildo Pacientų registravimo priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje žurnalą (apsk. f. Nr. 001/a)? [13] 39 p.; [17] 5 p.

 

 

 

 

66. 

Ar ASPĮ priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje pildo Ambulatorinių pacientų registravimo žurnalą (apsk. f. Nr. 074/a)? [13] 39 p.;  [17] 96 p.

 

 

 

 

67. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje paslaugas teikiančių asmens sveikatos priežiūros specialistų darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius? [7] 12.5; [13] 8, 22, 23, 24 p.

 

 

 

 

68. 

Ar ASPĮ turi radiologijos, echoskopijos ir endoskopijos tyrimų atlikimą visą parą užtikrinančių specialistų darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius? [13] 36, 37 p.

 

 

 

 

69. 

Ar ASPĮ Priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje dirbantys gydytojai (išskyrus  skubiosios medicinos gydytojus), slaugytojai (tarp jų skubiosios medicinos pagalbos slaugos specialistai ir išplėstinės praktikos slaugytojai), akušeriai, įgiję  skubiosios medicinos pagalbos slaugos specializaciją, ir paramedikai per paskutinius 5 metus (išskyrus priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje pradėjus dirbti per 5 metus po atitinkamos profesinės kvalifikacijos įgijimo) yra išklausę ne trumpesnį kaip 36 val. skubiosios medicinos pagalbos teikimo vaikams ir suaugusiesiems papildomojo profesinės kvalifikacijos tobulinimo kursą? [13] 20 p.

 

 

 

 

 

ASPĮ pateikė Komisijai lydraštį su Klausimyno atsakymus pagrindžiančių dokumentų kopijų sąrašu:

Taip £    Ne £

 

Patikrinimą atlikę Akreditavimo tarnybos darbuotojai / komisijos pirmininkas ir komisijos nariai:

 

Komisijos pirmininkas      ____________________          __________________    ___________________

(pareigos)                                                         (parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

Komisijos nariai:

 

ASPĮ atstovai:

 

 

 

Jei turite klausimų dėl šiame Klausimyne nurodytų reikalavimų, Akreditavimo tarnybos tikrinančio darbuotojo veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: (8 5) 262 9607, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu: A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8:00–17:00 val., V – 8:00–15:45 val., pietų pertrauka – 12:00–12:45 val.

 

 

Teisės aktų žymėjimas klausimyne:

 

1.   Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;

2.   Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas;

3.   Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;

4.   Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“;

5.   Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 357 „Dėl Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąrašo, kainų nustatymo ir jų indeksavimo tvarkos bei šių paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkos“;

6.   Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

7.   Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“;

8.   Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. V-184 „Dėl Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

9.   Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. V-401 „Dėl Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašo patvirtinimo“;

10. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymas Nr. V-680 „Dėl teisės verstis siaura medicinos praktika įgijimo“;

11. Įstaigos, įmonės medicinos punkto (sveikatos tarnybos), sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlės aprašymas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-450 „Dėl sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios pagalbos rinkinių“;

12. Anafilaksinio šoko vaistų ir medicinos pagalbos priemonių rinkinio aprašymas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-450 „Dėl sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios pagalbos rinkinių“;

13. Specialieji reikalavimai stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos priėmimo-skubiosios pagalbos skyriui, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. V-1073 „Dėl Specialiųjų reikalavimų stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos priėmimo-skubiosios pagalbos skyriui patvirtinimo“;

14. Stebėjimo paslaugos teikimo ir apmokėjimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. V-1111 „Dėl Stebėjimo paslaugos teikimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo tvirtinimo“;

15. Savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymu Nr. V-856 „Dėl Savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

16. Radiologijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. V-881 „Dėl Radiologijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

17. Privalomų sveikatos statistikos apskaitos ir kitų tipinių formų, pildomų sveikatos priežiūros įstaigose, sąrašas ir saugojimo terminai, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 515 „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atskaitomybės tvarkos“.

______________________

Papildyta priedu:

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-55, 2012-01-23, Žin., 2012, Nr. 12-549 (2012-01-26), i. k. 112225CISAK000T1-55

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 "Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-138, 2013-02-06, Žin., 2013, Nr. 15-764 (2013-02-09), i. k. 113225CISAK00T1-138

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 "Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1527, 2013-11-13, Žin., 2013, Nr. 118-5976 (2013-11-16), i. k. 113225CISAK0T1-1527

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 "Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo" papildymo

 

4.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1238, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-10, i. k. 2014-12056

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

5.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-225, 2015-02-09, paskelbta TAR 2015-02-11, i. k. 2015-02068

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1144, 2016-07-07, paskelbta TAR 2016-07-08, i. k. 2016-19482

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1754-(1.1.), 2018-12-21, paskelbta TAR 2018-12-28, i. k. 2018-21737

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

8.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1201, 2019-08-08, paskelbta TAR 2019-08-12, i. k. 2019-13090

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymo Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo