Įsakymas netenka galios 2018-03-21:
Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas
Nr. V-113, 2018-03-16, paskelbta TAR 2018-03-20, i. k. 2018-04214
Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir teritorinių darbo biržų priežiūros veiklos optimizavimo
Suvestinė redakcija nuo 2015-11-01 iki 2018-03-20
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 116-5830, i. k. 11322DBISAK000V-605
LIETUVOS DARBO BIRŽOS prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL Lietuvos darbo biržos prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos IR TERITORINIŲ DARBO BIRŽŲ PRIEŽIŪROS veiklos optimizavimo
2013 m. spalio 31 d. Nr. V-605
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975; 2010, Nr. 81-4228) ketvirtojo skirsnio nuostatomis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“ (Žin., 2010, Nr. 53-2613; 2011, Nr. 92-4374; 2012, Nr. 89-4657) 5.1, 5.2 ir 5.5 punktais bei šiuo nutarimu patvirtinto Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių aprašo 9–17 punktais ir vykdydamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugsėjo 4 d. pasitarimo protokolo Nr. 51 pavedimus:
1. Tvirtinu Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir teritorinių darbo biržų priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo matavimo ir vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Skiriu Užimtumo rėmimo skyriaus vedėją Viliją Sanajevienę, kurios funkcijos – užtikrinti, kad Lietuvos darbo biržoje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – LDB) ir teritorinėse darbo biržose (toliau – TDB) būtų pasiektas ūkio subjektų priežiūros funkcijų optimizavimo tikslas ir uždaviniai, nustatyti Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių apraše, bendradarbiauti priežiūros funkcijų optimizavimo klausimais su kitomis institucijomis, ekspertų komisija, kurios personalinę sudėtį tvirtina ūkio ministras, priežiūros funkcijų optimizavimą koordinuojančiomis Lietuvos Respublikos teisingumo ir ūkio ministerijomis.
3. Įpareigoju TDB direktorius:
3.1. paskirti atsakingą asmenį, kurio funkcijos – užtikrinti, kad TDB būtų pasiektas ūkio subjektų priežiūros funkcijų optimizavimo tikslas ir uždaviniai, nustatyti Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių apraše, bendradarbiauti priežiūros funkcijų optimizavimo klausimais su LDB paskirtu atsakingu asmeniu, pildyti ir teikti LDB šio įsakymo 1 punktu patvirtinto aprašo prieduose nustatytos formos periodines lenteles;
4. Pavedu:
4.1. iki 2013 m. gruodžio 31 d. Užimtumo rėmimo, Darbo išteklių ir Teisės skyriams užtikrinti, kad būtų parengti visi LDB ir TDB priežiūros veiklos sričių, nurodytų šio įsakymo 1 punktu patvirtintame apraše, patikrinimų atlikimo tvarkos aprašai ir kontroliniai klausimynai;
4.2. Darbo išteklių ir Teisės skyriams iki 2014 m. balandžio 30 d. parengti vieningą konsultavimo LDB ir TDB tvarką, užtikrinančią, kad besikreipiantis asmuo gautų vienodą konsultaciją iš bet kurio LDB ar TDB vardu konsultuojančio asmens;
4.3. Informacinių technologijų skyriui pasirengti vieningos konsultavimo LDB ir TDB tvarkos įgyvendinimui pagal Vienodos ir kokybiškos asmenų konsultavimo praktikos užtikrinimo gaires, patvirtintas Lietuvos Respublikos teisingumo ministro ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2012 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. 1R-23/4-892 (Žin., 2012, Nr. 108-5474).
4.4. Užimtumo rėmimo ir Darbo išteklių skyriams:
4.4.1. iki 2013 m. gruodžio 31 d. įdiegti ir, planuojant bei atliekant ūkio subjektų patikrinimus, taikyti rizikos vertinimo sistemą;
4.4.2. 2 kartus per metus – iki gegužės 1 d. ir iki lapkričio 1 d. – peržiūrėti parengtus kontrolinius klausimynus, atsižvelgiant į ūkio subjektų bei LDB ir TDB darbuotojų, vykdančių ūkio subjektų priežiūros funkcijas, pateiktas pastabas ir teisės aktų pakeitimus;
4.4.3. rengiant naujus ir (arba) atnaujinant kontrolinius klausimynus, jų projektus derinti su Lietuvos Respublikos ūkio ministerija;
4.5. Finansų apskaitos ir Personalo ir administravimo skyriams užtikrinti priemonių ir finansinių bei žmogiškųjų išteklių paskirstymą, kad būtų sudarytos tinkamos sąlygos pasiekti LDB ir TDB metiniuose veiklos planuose suformuluotų priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo kriterijų siektinas reikšmes;
PATVIRTINTA
Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus
2013 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. V-605
LIETUVOS DARBO BIRŽOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS IR TERITORINIŲ DARBO BIRŽŲ PRIEŽIŪROS VEIKLOS EFEKTYVUMO IR REZULTATYVUMO MATAVIMO IR VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – LDB) ir teritorinių darbo biržų (toliau – TDB) priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo matavimo ir vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja LDB ir TDB priežiūros veiklos sritis, priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo matavimo tvarką, nustato priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo rodiklius ir jų skaičiavimo metodus.
2. LDB ir TDB priežiūros veiklos tikslas – užtikrinti nedarbo mažinimą ir laisvų darbo vietų užpildymą.
3. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatyme (Žin., 2004, Nr. 96-3519; 2011, Nr. 155-7352), Lietuvos Respublikos užimtumo rėmimo įstatyme (Žin., 2006, Nr. 73-2762; 2009, Nr. 86- 3638), Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme (Žin., 1991, Nr. 36-969; 2004, Nr. 83-2983), Lietuvos Respublikos įstatyme dėl užsieniečių teisinės padėties (Žin., 2004, Nr. 73-2539) ir šiuos įstatymus įgyvendinančiuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II. LDB IR TDB PRIEŽIŪROS VEIKLOS SRITYS
4. Neteko galios nuo 2015-11-01
Punkto naikinimas:
Nr. V-644, 2015-10-27, paskelbta TAR 2015-10-27, i. k. 2015-16965
5. TDB priežiūrą atlieka ir ūkio subjektų patikrinimus vykdo šiose veiklos srityse:
III. LDB IR TDB PRIEŽIŪROS VEIKLOS EFEKTYVUMO IR REZULTATYVUMO MATAVIMAS
6. LDB ir TDB priežiūros veiklos efektyvumas ir rezultatyvumas matuojamas ir vertinamas pagal šių įstaigų vykdomos priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo rodiklius.
7. Aprašo 10.1–10.13 punktuose nurodyti rodikliai matuojami kas mėnesį, pildant Aprašo 1 priede nustatytos formos lentelę, o Aprašo 10.14 –10.16 punktuose nurodyti rodikliai – kas ketvirtį, atliekant ūkio subjektų apklausas ir jų rezultatus suvedant į Aprašo 2 priede nustatytos formos lentelę.
8. Kiekviena TDB matuoja savo vykdomos priežiūros veiklos efektyvumą ir rezultatyvumą ir, mėnesiui bei ketvirčiui pasibaigus, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas teikia LDB užpildytas Aprašo 1 ir 2 prieduose nustatytos formos lenteles.
IV. LDB IR TDB PRIEŽIŪROS VEIKLOS EFEKTYVUMO IR REZULTATYVUMO VERTINIMO RODIKLIAI IR JŲ SKAIČIVIMO METODAI
10. LDB ir TDB priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo rodikliai:
10.1. LDB ir TDB priežiūros veiklos tikslo – užtikrinti nedarbo mažinimą ir laisvų darbo vietų užpildymą – pasiekimo lygis.
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100,
R=Z/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą teritorinių darbo biržų įdarbintų asmenų, panaudojant remiamojo įdarbinimo, paramos darbo vietoms steigti ar profesinės reabilitacijos priemones, teikiant valstybės pagalbą socialinėms įmonėms, skaičius;
Z – per ataskaitinį periodą įdarbintų užsieniečių, gavusių leidimus dirbti Lietuvos Respublikoje, skaičius;
Y – bendras per ataskaitinį periodą teritorinių darbo biržų įdarbintų asmenų skaičius (įskaitant įdarbintus užsieniečius);
10.2. padėties 3 priežiūros veiklos srityse, kuriose yra didžiausia reikšmingos žalos ar pavojaus visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimo rizika, pokytis (siekiama perspektyvinio gerėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų pasirinktos priežiūros srities ūkio subjektų patikrinimų, kurių metu nustatyti pažeidimai, už kuriuos ūkio subjektams taikytos poveikio priemonės, skaičius;
Y – per ataskaitinį periodą atliktų tos priežiūros srities ūkio subjektų patikrinimų skaičius;
10.3. didelės rizikos ūkio subjektų patikrinimų dalis, palyginti su visais patikrinimais (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų rizikingiausiai grupei priskirtų ūkio subjektų (ūkinių veiklų, objektų) patikrinimų skaičius;
Y – bendras per ataskaitinį periodą atliktų patikrinimų skaičius (įskaitant neplaninius patikrinimus);
10.4. vidutinio ar mažo rizikingumo ūkio subjektų patikrinimų dalis, palyginti su visais patikrinimais (siekiama perspektyvinio mažėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=(X+Y)/Z x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų vidutinės rizikos grupei priskirtų ūkio subjektų (ūkinių veiklų, objektų) patikrinimų skaičius;
Y – per ataskaitinį periodą atliktų mažos rizikos grupei priskirtų ūkio subjektų (ūkinių veiklų, objektų) patikrinimų skaičius;
Z – bendras per ataskaitinį periodą atliktų patikrinimų skaičius (įskaitant neplaninius patikrinimus);
10.5. patikrinimų, atliktų naudojant kontrolinius klausimynus, dalis, palyginti su visais patikrinimais (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų patikrinimų, kurių metu buvo naudojami kontroliniai klausimynai, skaičius;
Y – bendras per ataskaitinį periodą atliktų patikrinimų (planinių ir neplaninių) skaičius;
10.6. atliktų patikrinimų, įspėjant ūkio subjektą, dalis, palyginti su visais patikrinimais (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų planinių ir neplaninių patikrinimų, apie kuriuos iš anksto pranešta tikrinamam ūkio subjektui, skaičius;
Y – bendras per ataskaitinį periodą atliktų patikrinimų (planinių ir neplaninių) skaičius;
10.7. viešai skelbta informacija apie planinius patikrinimus.
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
Konstatuotinas faktas, ar priežiūros institucijos interneto svetainėje patalpintas aktualus planinių patikrinimų planas / informacija apie planinius patikrinimus;
10.8. atliktų neplaninių patikrinimų, padėjusių užkirsti kelią žalos visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimui, kai ši žala ar pavojus reikšmingi, dalis, palyginti su visais neplaniniais patikrinimais (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų neplaninių patikrinimų, kurių metu nustatyti pažeidimai, už kuriuos ūkio subjektams taikytos poveikio priemonės, skaičius;
Y – per ataskaitinį periodą atliktų visų neplaninių patikrinimų skaičius;
10.9. žmogiškųjų išteklių pasiskirstymas pagal priežiūros veiklos sritis:
10.9.1. žmogiškųjų išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų rizikos vertinimui, planavimui ir analizei (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų (objektų, ūkinių veiklų) rizikingumo vertinimą ir su tuo susijusias planavimo ir analizės veiklas, skaičius;
Y – bendras įstaigos darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų priežiūros funkcijas, skaičius;
10.9.2. žmogiškųjų išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų konsultavimui, informavimui ir prevencijai (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo būdas:
R=X/Y x 100, kur:
X – darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų konsultavimo funkcijas, skaičius;
Y – bendras įstaigos darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų priežiūros funkcijas, skaičius;
10.9.3. žmogiškųjų išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų fiziniams patikrinimams (siekiama perspektyvinio mažėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų (objektų) fizinius patikrinimus, skaičius;
Y – bendras įstaigos darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų priežiūros funkcijas, skaičius;
10.10. patikrinimų vidutinė trukmė (valandomis / dienomis) (siekiama perspektyvinio mažėjimo iki nustatytos minimalios patikrinimo trukmės).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų visų patikrinimų ūkio subjektų veiklos vykdymo vietoje trukmė valandomis;
Y – per ataskaitinį periodą atliktų visų ūkio subjektų patikrinimų skaičius;
10.11. iniciatyvų siekiant mažinti nepagrįstų, neproporcingų ūkinės veiklos suvaržymų, skaičius (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X; R=Y, kur:
X – per ataskaitinį periodą priežiūros institucijos (LDB ar TDB) aukštesniam pagal pavaldumą viešojo administravimo subjektui (atitinkamai Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ar LDB) pateiktų pasiūlymų naikinti ar pakeisti nepagrįstą teisinį reguliavimą arba pašalinti teisės aktų spragas skaičius;
Y – per ataskaitinį periodą institucijos (atitinkamai Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ar LDB) priimtų sprendimų, šalinančių teisinio reglamentavimo spragas, mažinančių priežiūros naštą ūkio subjektams ir optimizuojančių ūkio subjektų priežiūros veiklą, skaičius;
10.12. darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų priežiūrą, dalyvavusių kvalifikacijos tobulinimo kursuose ir mokymuose, skaičius (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X, kur:
X – institucijos darbuotojų, vykdančių rizikos vertinimo, planavimo ir analizės, konsultavimo, informavimo ir prevencijos bei fizinių patikrinimų funkcijas, per ataskaitinį periodą dalyvavusių su vykdomų funkcijų atlikimu susijusiuose kvalifikacijos tobulinimo kursuose ir mokymuose, skaičius;
10.13. atliktų bendrų patikrinimų su kitomis priežiūros institucijomis dalis, palyginti su visais neplaniniais patikrinimais.
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – per ataskaitinį periodą atliktų bendrų patikrinimų su kitomis priežiūros institucijomis, skaičius;
Y – bendras per ataskaitinį periodą atliktų neplaninių patikrinimų skaičius;
10.14. gautų ūkio subjektų atsiliepimų, teigiančių, kad priežiūros institucijos konsultacija buvo naudinga, padėjo suprasti teisės aktus ir jų laikytis, procentas nuo gautų bendrų atsiliepimų (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – ūkio subjektų (respondentų), teigiamai įvertinusių teiginį, kad priežiūros institucijos konsultacija buvo naudinga, padėjo suprasti teisės aktus ir jų laikytis, skaičius;
Y – visų apklausoje dalyvavusių ūkio subjektų (respondentų) skaičius;
10.15. gautų ūkio subjektų, teigiančių, kad kontroliniai klausimynai padėjo suvokti teisės aktų reikalavimus ir geriau juos įgyvendinti, procentas, palyginti su visais atsiliepimais kontrolinių klausimynų apklausos anketose (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – ūkio subjektų (respondentų), teigiamai įvertinusių teiginį, kad kontroliniai klausimynai padėjo suvokti teisės aktų reikalavimus ir geriau juos įgyvendinti, skaičius;
Y – visų apklausoje dalyvavusių ūkio subjektų (respondentų) skaičius;
10.16. gautų ūkio subjektų atsiliepimų, teigiančių, kad pirmaisiais veiklos metais gavo naudingų konsultacijų ir jiems nebuvo taikytos poveikio priemonės, išskyrus atvejus, kai jos buvo būtinos ir neišvengiamos, siekiant užkirsti kelią reikšmingos žalos ir pavojaus visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimui, procentas, nuo bendrai gautų šių ūkio subjektų atsiliepimų (siekiama perspektyvinio didėjimo).
Rodiklio (R) skaičiavimo metodas:
R=X/Y x 100, kur:
X – ūkio subjektų (respondentų), teigiamai įvertinusių teiginį, kad pirmaisiais veiklos metais gavo naudingų konsultacijų ir jiems nebuvo taikytos poveikio priemonės, skaičius;
Y – visų apklausoje dalyvavusių ūkio subjektų (respondentų) skaičius.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11. LDB atlieka TDB pateiktų užpildytų Aprašo 1 ir 2 prieduose nustatytos formos lentelių palyginamąją analizę, taip pat, pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui (mėnesiui, ketvirčiui, metams), atlieka LDB veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo rodiklių reikšmių pokyčio analizę, palyginant ankstesnių ataskaitinių laikotarpių rezultatus, ir skelbia ataskaitinių laikotarpių analizės rezultatus LDB interneto svetainėje.
12. LDB ir TDB metiniuose veiklos planuose privalo nustatyti priežiūros veiklos vertinimo kriterijus, suformuluotus pagal LDB ir TDB veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo rodiklius, ir siektinas jų reikšmes planavimo periodui. Pasiektas vertinimo kriterijų reikšmes LDB ir TDB privalo nurodyti savo metinėse veiklos ataskaitose.
Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir teritorinių darbo biržų priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo matavimo ir vertinimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir teritorinių darbo biržų periodinių priežiūros veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo matavimų lentelės forma)
LIETUVOS DARBO BIRŽOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS IR TERITORINIŲ DARBO BIRŽŲ _________M._____________MĖN. PRIEŽIŪROS VEIKLOS EFEKTYVUMO IR REZULTATYVUMO MATAVIMO LENTELĖ1
___ m. ________________ ___ d.
(lentelės užpildymo data)
Eil. Nr. |
Vertinimo rodikliai |
Rodiklių reikšmės |
Pastabos ir paaiškinimai |
|
vnt. |
proc. |
|||
1. |
Užtikrinti nedarbo mažinimą ir laisvų darbo vietų užpildymą: |
|
|
|
- teritorinių darbo biržų įdarbintų asmenų, panaudojant remiamojo įdarbinimo, paramos darbo vietoms steigti ar profesinės reabilitacijos priemones, teikiant valstybės pagalbą socialinėms įmonėms, dalis, palyginti su visais teritorinių darbo biržų įdarbintais asmenimis; |
___/___2 |
|||
- įdarbintų užsieniečių, gavusių leidimus dirbti Lietuvos Respublikoje, dalis, palyginti su visais teritorinių darbo biržų įdarbintais asmenimis |
___/___ |
|||
2. |
Padėties 3 priežiūros veiklos srityse, kuriose yra didžiausia reikšmingos žalos ar pavojaus visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimo rizika, pokytis (lyginant su praėjusiu ataskaitiniu laikotarpiu): |
|
|
|
1. ___________________ |
___/___ |
|||
2. ___________________ |
___/___ |
|||
3. ___________________ |
___/___ |
|||
3. |
Didžiausios rizikos ūkio subjektų patikrinimų dalis, palyginti su visais patikrinimais |
___/___ |
|
|
4. |
Vidutinės ar mažos rizikos ūkio subjektų dalis, palyginti su visais patikrinimais |
___/___ |
|
|
5. |
Patikrinimų, atliktų naudojant kontrolinius klausimynus, dalis, palyginti su visais patikrinimais |
___/___ |
|
|
6. |
Atliktų patikrinimų, įspėjant ūkio subjektą, dalis, palyginti su visais patikrinimais |
___/___ |
|
|
7. |
Viešai skelbta informacija apie planinius patikrinimus |
___/___ |
|
|
8. |
Atliktų neplaninių patikrinimų, padėjusių užkirsti kelią žalos visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimui, kai ši žala ar pavojus reikšmingi, dalis, palyginti su visais neplaniniais patikrinimais |
___/___ |
|
|
9. |
Žmogiškųjų išteklių pasiskirstymas pagal priežiūros veiklos sritis: |
|
|
|
- išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų rizikos vertinimui, planavimui ir analizei; |
___/___ |
|||
- išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų konsultavimui, informavimui ir prevencijai; |
___/___ |
|||
- išteklių dalis priežiūros veiklos sričių ūkio subjektų fiziniams patikrinimams |
___/___ |
|||
10. |
Patikrinimų vidutinė trukmė (valandomis / dienomis) |
|
|
|
11. |
Iniciatyvų siekiant mažinti nepagrįstų, neproporcingų ūkinės veiklos suvaržymų, skaičius: |
|
|
|
- priežiūros institucijos (LDB ar TDB) aukštesniam pagal pavaldumą viešojo administravimo subjektui (atitinkamai Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ar LDB) pateiktų pasiūlymų naikinti ar pakeisti nepagrįstą teisinį reguliavimą arba pašalinti teisės aktų spragas skaičius; |
________4 |
|||
- institucijos (atitinkamai Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ar LDB) priimtų sprendimų, šalinančių teisinio reglamentavimo spragas, mažinančių priežiūros naštą ūkio subjektams ir optimizuojančių ūkio subjektų priežiūros veiklą, skaičius |
________ |
|||
12. |
Darbuotojų, atliekančių ūkio subjektų priežiūrą, dalyvavusių kvalifikacijos tobulinimo kursuose ir mokymuose, skaičius |
________ |
|
|
13. |
Atliktų bendrų patikrinimų su kitomis priežiūros institucijomis dalis, palyginti su visais neplaniniais patikrinimais |
___/___ |
|
|
_________________
1 Pavadinimas rašomas priklausomai nuo lentelės formą pildančio subjekto – jeigu lentelės formą pildo TDB, lentelės formos pavadinimas pradedamas žodžiais „Teritorinės darbo biržos“, jeigu LDB – rašomas visas pavadinimas.
2 Nurodomas santykis.
3 Nurodoma TAIP arba NE.
4 Nurodomas skaičius.
___________ (pareigos) |
___________ (parašas) |
_______________ (vardas, pavardė) |
2 priedas. Neteko galios nuo 2015-11-01
Priedo naikinimas:
Nr. V-644, 2015-10-27, paskelbta TAR 2015-10-27, i. k. 2015-16965
Pakeitimai:
1.
Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas
Nr. V-644, 2015-10-27, paskelbta TAR 2015-10-27, i. k. 2015-16965
Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. spalio 31 d. įsakymo Nr. V-605 „Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir teritorinių darbo biržų priežiūros veiklos optimizavimo“ pakeitimo