Suvestinė redakcija nuo 2024-11-30

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-08-27, i. k. 2020-17922

 

 

PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO KULTŪROS IR MENO PROJEKTŲ KOFINANSAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2020 m. rugpjūčio 27 d. Nr. 1-229

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 13 punktu ir Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi, 5 straipsnio 1 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti pridedamus Panevėžio miesto kultūros ir meno projektų kofinansavimo nuostatus.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                    Rytis Mykolas Račkauskas

 

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2020 m. rugpjūčio 27 d. sprendimu Nr. 1-229

 

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS KULTŪROS IR MENO PROJEKTŲ KOFINANSAVIMO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.     Panevėžio miesto savivaldybės kultūros ir meno projektų kofinansavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto lėšomis kofinansuojamų kultūros ir meno projektų paraiškų teikimo ir vertinimo tvarką, lėšų skyrimo ir jų panaudojimo tvarką, projektų vykdymo ir atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarką.

2.     Kiekvienais metais Panevėžio miesto savivaldybės biudžete (Kultūros ir meno programoje) numatoma lėšų kultūros ir meno projektams kofinansuoti.

3.     Biudžeto lėšomis kofinansuojami tik tie kultūros ir meno projektai, kuriems dalinis finansavimas skirtas iš Lietuvos kultūros tarybos kultūros rėmimo ir kitų valstybės fondų ir kurie nėra finansuojami iš kitų Savivaldybės programų lėšų.

4.     Projektų vykdytojai, gaunantys kofinansavimą iš Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto kultūros ir meno projektams įgyvendinti, turi supažindinti visuomenę su kofinansuojamais projektais (žiniasklaidos priemonėse, leidiniuose, susitikimuose su visuomene, spaudos konferencijose ir kt.), pristatyti Panevėžio miesto savivaldybę kaip projektą kofinansavusią instituciją.

5.     Nuostatuose vartojamos sąvokos:

5.1. Finansavimo sąlygos – Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto lėšomis (toliau – savivaldybės biudžetas) kofinansuojamų kultūros ir meno projektų pareiškėjams specialiuosius reikalavimus nustatantis dokumentas.

5.2. Kvietimas – siūlymas teikti paraiškas, kuriame nurodomas teikimo terminas ir reikalavimai.

5.3. Paraiška – dokumentas, teikiamas Panevėžio miesto savivaldybės administracijai (toliau – Savivaldybės administracija) šiuose Nuostatuose nustatyta tvarka siekiant gauti kofinansavimą kultūros ir meno projektui įgyvendinti.

5.4. Pareiškėjas – juridinis asmuo, teikiantis paraišką.

5.5. Projektas – tam tikro laikotarpio kryptingos veiklos priemonių visuma, kurių tikslas – suteikti kultūros paslaugų arba sukurti kultūros produktą, skirtą visuomenės kultūriniams, meniniams ir švietėjiškiems poreikiams tenkinti.

5.6. Projekto vykdytojas – už projekto, kofinansuoto savivaldybės biudžeto lėšomis, įgyvendinimą atsakingas pareiškėjas, pasirašęs sutartį.

5.7. Projekto įgyvendinimo laikotarpis – laikotarpis, kurio pradžioje turi būti pradėtos, o pabaigoje baigtos visos projekto veiklos.

5.8. Projekto išlaidų sąmata – dokumentas, teikiamas kartu su projekto paraiška (kaip jos sudedamoji dalis), kuriame pareiškėjas ir (ar) projekto vykdytojas nurodo būsimų ir (ar) esamų išlaidų sumą, būtiną projektui įgyvendinti.

5.9. Projekto vadovas – projekto vykdytojo įgaliotas fizinis asmuo, organizuojantis projekto įgyvendinimą.

5.10. Komisija – Savivaldybės mero potvarkiu patvirtinta Kultūros ir meno projektų vertinimo komisija, nagrinėjanti pateiktas paraiškas ir atrenkanti projektus kofinansuoti.

5.11. Sutartis – projekto kofinansavimo sutartis, sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo. Sutarties forma tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

5.12. Garantinis raštas – Savivaldybės administracijos raštiškas įsipareigojimas kofinansuoti kultūros ir meno projektą, nefinansuojamą iš kitų Savivaldybės programų lėšų, jeigu projektui bus skirtas dalinis finansavimas iš Lietuvos kultūros tarybos ar kitų valstybės fondų.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS

 

6.     Projektus dėl kofinansavimo gali teikti tik Panevėžio mieste registruotos ir veiklą vykdančios įstaigos, turinčios juridinio asmens teises ir išlaikomos iš valstybės ar savivaldybės biudžetų, kitos ne pelno siekiančios įstaigos ir organizacijos, užsiimančios kultūrine ir menine veikla.

7.     Paraišką, kai projektą įgyvendina daugiau nei vienas juridinis asmuo, turi teisę teikti tik vienas juridinis asmuo.

8. Projektams, gavusiems dalinį finansavimą iš Lietuvos kultūros tarybos rėmimo ir kitų valstybės fondų, skiriamas ne mažiau kaip 30 procentų prisidėjimas iš savivaldybės biudžeto Kultūros ir meno programos, neviršijant einamaisiais metais Savivaldybės prisidėjimui numatytos sumos projektams kofinansuoti.

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

9. Kvietimas ir visa informacija dėl projektų kofinansavimo kitiems metams kasmet skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt) Kultūros ir meno skyriaus iniciatyva.

10.   Pareiškėjas Kultūros ir meno skyriui turi pateikti vieną tinkamai lietuvių kalba užpildytą paraišką dėl kultūros ir meno projektų kofinansavimo (1 priedas). Visi pateikti dokumentai turi būti A4 formato. Paraiška turi būti pasirašyta juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens, projekto vadovo, juridinio asmens vyriausiojo buhalterio (finansininko).

11. Prie paraiškos pridedama:

11.1. projekto išlaidų sąmata;

11.2. laisvos formos projekto vadovo gyvenimo ir veiklos aprašymas;

11.3. registravimo pažymėjimo kopija, išduota Juridinių asmenų registro;

11.4. numatomų dalyvių ir (ar) partnerių sutikimų dalyvauti projekte kopijos;

11.5. neteko galios nuo 2022-09-01;

11.6. kiti dokumentai (jų kopijos), kurie, pareiškėjo nuomone, gali būti svarbūs vertinant paraišką.

12. Pareiškėjas, kuris teikia paraišką dėl projekto finansavimo Lietuvos kultūros tarybos rėmimo ir kitiems valstybės fondams ir siekia gauti Savivaldybės garantinį raštą dėl šio projekto kofinansavimo, turi pateikti paraišką Savivaldybės administracijai iki kvietime nurodytos datos.

13.   Paraiškos teikiamos užklijuotame voke (pakete), ant kurio turi būti nurodyta: „PARAIŠKA DĖL KULTŪROS IR MENO PROJEKTŲ KOFINANSAVIMO“, projekto pavadinimas, projekto pareiškėjo pavadinimas, adresas ir telefono numeris.

14.   Iki kvietime nurodyto termino pabaigos paraiškos gali būti pateikiamos tiesiogiai Savivaldybės priimamajame ar naudojantis pašto ar pasiuntinių teikiamomis paslaugomis (paraiška laikoma pateikta laiku, jei ant voko nurodyta pašto antspaudo data ar paraiškos įteikimo pasiuntiniui data yra ne vėlesnė nei paskutinė paraiškų pateikimo diena).

15.   Pareiškėjas turi teisę paraišką atsiimti bet kuriuo metu iki projekto kofinansavimo sutarties sudarymo.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMO DĖL KOFINANSAVIMO PRIĖMIMAS

 

16.   Pateiktų paraiškų vertinimą sudaro trys etapai:

16.1. administracinės atitikties vertinimas;

16.2. projektų atranka komisijoje;

16.3. atrinktų projektų, kuriems skiriamas kofinansavimas, sąrašo tvirtinimas.

17.   Administracinės atitikties vertinimą atlieka Kultūros ir meno skyriaus darbuotojai. Vertinimo metu:

17.1. susisteminamos registruotos paraiškos;

17.2. nustatoma, ar paraiška pateikta laikantis šiuose Nuostatuose, finansavimo sąlygose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų pagal Dokumentų tinkamumo ir atitikties reikalavimų formą (2 priedas).

18.   Projektų atranka komisijoje nevykdoma, administracinės atitikties vertinimo metu nustačius, kad:

18.1.    nepateiktas aiškus, detalus ir subalansuotas biudžetas;

18.2.    netinkamai užpildytos paraiškos (projektai pateikti ne pagal paraiškos formą, taip pat elektroniniu paštu ar faksu atsiųstos, ranka rašytos paraiškos ir pan.);

18.3.    dokumentai pristatyti nesilaikant nustatytų terminų;

18.4.    sutartis su projekto vykdytoju anksčiau buvo nutraukta dėl netinkamo sutarties vykdymo.

19.   Jei vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Nuostatų, finansavimo sąlygų, kvietime nustatytų administracinių reikalavimų ir šį trūkumą galima pašalinti, Kultūros ir meno skyriaus darbuotojas paraiškoje nurodytu projekto vykdytojo elektroninio pašto adresu apie tai 1 kartą informuoja pareiškėją, nustatydamas ne trumpesnį nei 5 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti.

20. Pateikti svarstyti dokumentai pareiškėjams negrąžinami.

21.   Kultūros ir meno skyrius ne vėliau nei per 5 darbo dienas raštu informuoja pareiškėjus, jei jų projekto administracinės atitikties vertinimas yra neigiamas.

22.   Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama vertinti komisijai.

23.   Projektai vertinami pagal vertinimo prioritetus ir kriterijus, nurodytus Kultūros ir meno projektų vertinimo pagal kriterijus formoje (3 priedas).

24.   Kultūros ir meno projektų kofinansavimo prioritetai:

24.1.    projektai, skatinantys kelių meno sričių bendradarbiavimą;

24.2.    projektai, išryškinantys miesto istoriją, tradicijas ir žymius miesto žmones;

24.3.    projektai, skatinantys kūrybines inovacijas;

24.4.    kiti prioritetai, pritarus Panevėžio miesto savivaldybės kultūros ir meno tarybai, kasmet Savivaldybės skelbiami vietinėje spaudoje, interneto svetainėje (www.panevezys.lt) ir nurodomi kvietime.

25.   Kultūros ir meno projektų kofinansavimo vertinimo kriterijai:

25.1. projekto atitiktis prioritetams (30-20-15-0);

25.2. projekto idėjos aktualumas, pagrįstumas ir inovatyvumas (20-15-10-5-0);

25.3.    projekto svarba kultūros ar meno srities raidai miesto kontekste (20-15-10-5-0 balai);

25.4. projekto planuojamų veiklų ir rezultatų viešinimas ir sklaida (10-5-3-0);

25.5. projekto veiklų prieinamumo didinimas ir Panevėžio miesto gyventojų įtrauktis (10-5-3-0);

25.6.    projekto sąmatos pagrįstumas ir tikslingumas (5-3-0 balai);

25.7.    projekto vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlis (5-3-0 balai).

26.   Konkursinis balas nustatomas komisijos posėdžio metu, konkursinis balas negali būti mažesnis nei 55 balai.

27.   Komisija, įvertinusi projektus dėl kofinansavimo, surašo posėdžio protokolą ir parengia Paraiškų dėl kultūros ir meno projektų kofinansavimo vertinimo suvestinę (4 priedas), kuri yra posėdžio protokolo dalis. Kultūros ir meno skyrius, atsižvelgdamas į komisijos posėdžio protokolo nutarimą, rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą. Iki spalio 5 d. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinamas projektų, kuriems skiriamas kofinansavimas iš savivaldybės biudžeto, sąrašas.

28.   Atrinktiems projektams, kuriems skiriamas kofinansavimas, bus išduotas garantinis raštas, užtikrinantis Savivaldybės prisidėjimą, gavus finansavimą iš Lietuvos kultūros tarybos kultūros rėmimo ir kitų valstybės fondų.

29.   Savivaldybės biudžeto lėšos projektams kofinansuoti paskaičiuojamos ir skiriamos, atsižvelgiant į Lietuvos kultūros tarybos sprendimu patvirtintus Lietuvos kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų programų sąrašus.

30.   Lėšos projektams kofinansuoti skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

V SKYRIUS

SUTARTIES SUDARYMAS

 

31.   Su pareiškėju, kurio įgyvendinamam projektui skirtas kofinansavimas, Savivaldybės administracija sudaro projekto kofinansavimo sutartį. Sutarties forma tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Sutartyje turi būti nurodyta: projekto pavadinimas, projekto įgyvendinimo laikotarpis, projektui skirtų lėšų suma, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė už sutarties, šių Nuostatų ir kitų teisės aktų reikalavimų nesilaikymą, atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarka, sutarties galiojimo, pakeitimo ir nutraukimo, ginčų sprendimo sąlygos ir tvarka, kitos nuostatos, padedančios užtikrinti projekto vykdymo ir skirtų lėšų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą. Sutarties sudėtinė dalis yra projekto išlaidų sąmata.

32.   Prieš pasirašant sutartį, pareiškėjas pateikia Kultūros ir meno skyriui Patikslintą projekto išlaidų sąmatos formą (5 priedas).

33.   Sutartis įsigalioja nuo tos dienos, kai ją pasirašo abi sutarties šalys, ir galioja, kol šalys įvykdo visus joje numatytus įsipareigojimus, arba sutartis yra nutraukiama.

 

VI SKYRIUS

SUTARTIES VYKDYMO PRIEŽIŪRA

 

34.   Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad projektui įgyvendinti skirtos lėšos būtų panaudotos pagal sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį.

35.   Skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:

35.1. yra pasiekti paraiškoje nurodyti projekto tikslai ir uždaviniai;

35.2. skirtos lėšos panaudotos tinkamoms išlaidoms apmokėti.

36.   Nustačius, kad projekto vykdytojas neįvykdė Nuostatų 34 punkte nustatyto įsipareigojimo, Savivaldybės administracija vienašališkai nutraukia su projekto vykdytoju sudarytą sutartį ir nustato terminą, per kurį Savivaldybei turi būti grąžintos visos projektui įgyvendinti skirtos lėšos.

37.   Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:

37.1.    yra faktiškai patirtos ir apmokėtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus;

37.2.    yra proporcingos ir būtinos projektui įgyvendinti, numatytos projekto įgyvendinimo sutartyje, naudojamos tik projekto tikslams ir rezultatams pasiekti, atitinka skaidraus finansų valdymo, sąnaudų pagrįstumo ir efektyvumo principus;

37.3.    pagal savo paskirtį atitinka sąmatoje (prie sutarties) nurodytas išlaidas;

37.4.    yra realios, atitinkančios rinkos kainas;

37.5.    yra patirtos laikantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) nuostatų, jeigu projekto vykdytojas pagal VPĮ nuostatas yra perkančioji organizacija.

38. Lėšos gali būti skiriamos tik šioms projektui vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:

38.1.    administravimo išlaidoms (komunalinėms paslaugoms, ryšių paslaugoms, kanceliarinėms prekėms ir kt.). Jų dydis išlaidų sąmatoje negali būti didesnis nei 10 proc. lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti;

38.2.    viešinimo ir sklaidos išlaidoms (plakatams, bukletams, skrajutėms, skelbimams spaudoje, videoreklamoms ir kt.);

38.3.    apmokėjimo pagal autorines sutartis išlaidoms (honorarams, atlyginimams pagal autorines sutartis; pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis ir kt.);

38.4. paslaugų pirkimo išlaidoms (patalpų, techninės įrangos, transporto nuomos, leidybos, apgyvendinimo, maitinimo ir kitoms atlygintinoms paslaugoms);

38.5.    ūkinėms, techninėms išlaidoms (prekėms, kurui ir kt.);

38.6.    kitoms išlaidoms.

39. Projekto sąmatoje negali būti nenumatytų išlaidų.

40. Negali būti finansuojamos projekto išlaidos:

40.1.    skirtos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti;

40.2.    skirtos patalpoms remontuoti, rekonstrukcijai ir statybai;

40.3.    skirtos maisto prekėms ir gėrimams;

40.4.    tiesiogiai nesusijusios su projekto vykdymu.

41.       Projekto vykdytojas gali ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki sutartyje nustatyto projekto įgyvendinimo termino pabaigos Savivaldybei pateikti argumentuotą prašymą dėl:

41.1.    projekto pavadinimo keitimo, kai nesikeičia projekto paraiškoje pateikti ir (ar) sutartyje nurodyti projekto tikslai ir uždaviniai (turinys);

41.2.    projekto įgyvendinimo laikotarpio keitimo, kai prašoma projekto įgyvendinimo laikotarpį pratęsti, bet ne ilgiau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos;

41.3.    sąmatos keitimo, kai projekto įgyvendinimo metu faktinių išlaidų pokytis pagal atskiras sąmatos eilutes yra daugiau nei 10 procentų;

41.4.    sąmatos keitimo, kai keičiasi sąmatos straipsniuose nurodytų išlaidų paskirtis.

42.   Sprendimą dėl Nuostatų 41.1–41.4 papunkčiuose nurodytų prašymų priima Savivaldybės administracijos direktorius per 5 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.

43.   Praleidus Nuostatų 41 punkte nustatytą terminą, prašymai yra atmetami, nebent projekto vykdytojas nurodo svarbias priežastis, dėl kurių šis terminas buvo praleistas, ir Savivaldybės administracijos direktorius nusprendžia jį atnaujinti.

44.   Nepatenkinus ar atmetus prašymą, teiktą Nuostatų 41 punkte nustatyta tvarka, projekto vykdytojas turi laikytis sutartyje nustatytų sąlygų.

45.   Sutarties galiojimo metu projekto vykdytojas neturi teisės perleisti jokių savo teisių ir pareigų, kylančių iš sutarties, tretiesiems asmenims.

46.   Projekto vykdytojui, atsisakius vykdyti projektą ir grąžinus lėšas, Savivaldybės administracija gali tokias lėšas panaudoti Kultūros ir meno programos priemonėms vykdyti.

47.   Savivaldybės administracija turi teisę tikrinti, ar programos lėšos naudojamos pagal pateiktas paraiškas.

 

VII SKYRIUS

ATSISKAITYMO UŽ SKIRTAS LĖŠAS TVARKA

 

48.   Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų Kultūros ir meno skyriui pateikia:

48.1.    Kultūros ir meno projekto įvykdymo rezultatų ataskaitą (6 priedas), ataskaitoje įvertinama atlikta veikla, jos rezultatas, projekto tobulinimo ir tęstinumo galimybės;

48.2.    Kultūros ir meno projekto faktinių išlaidų sąmatą (7 priedas).

49.   Projekto vykdytojas projekto vykdymo laikotarpiu, pasibaigus ketvirčiui, per 5 kalendorines dienas ir įgyvendinus projektą ne vėliau kaip per 20 darbo dienų Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui pateikia:

49.1.    biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (Forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (aktuali redakcija);

49.2.    buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę.

50.   Išlaidas pateisinantys dokumentai yra prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, kelionių dokumentai, sutartys ir darbų priėmimo–perdavimo aktai, kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą.

51.   Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai yra bankinius pavedimus patvirtinantys dokumentai, kasos išlaidų orderiai ir kiti dokumentai, įrodantys, kad mokėjimas buvo atliktas pagal išlaidas pateisinančius dokumentus.

52.   Projekto vykdytojas, neįgyvendinęs projekto arba iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos nepanaudojęs visų projektui skirtų lėšų, privalo jas grąžinti į savivaldybės biudžeto sąskaitą kuo greičiau, bet ne vėliau nei iki ateinančių metų sausio 5 dienos.

53.   Nustačius, kad projekto vykdytojas nepagrįstai gavo lėšų ar netinkamai jas panaudojo, projekto vykdytojas privalo jas grąžinti į savivaldybės biudžeto sąskaitą ir praranda teisę vienerius metus teikti paraiškas ir gauti savivaldybės biudžeto lėšų iš Kultūros ir meno programos.

54.   Negrąžinus lėšų per nustatytą terminą, jos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

55.   Projektų dokumentai Savivaldybės archyve saugomi teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.

56.   Pareiškėjų ir projektų vykdytojų skundai teikiami ir nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

______________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1-488, 2024-11-28, paskelbta TAR 2024-11-29, i. k. 2024-20832

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Panevėžio miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-300, 2022-08-31, paskelbta TAR 2022-08-31, i. k. 2022-18026

Dėl Savivaldybės tarybos 2020 m. rugpjūčio 27 d. sprendimo Nr. 1-229 „Dėl Panevėžio miesto kultūros ir meno projektų kofinansavimo nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Panevėžio miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-488, 2024-11-28, paskelbta TAR 2024-11-29, i. k. 2024-20832

Dėl Savivaldybės tarybos 2020 m. rugpjūčio 27 d. sprendimo Nr. 1-229 „Dėl Panevėžio miesto kultūros ir meno projektų kofinansavimo nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo