Suvestinė redakcija nuo 2024-09-03

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-12-05, i. k. 2017-19491

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. lapkričio 30 d. Nr. TS-289

Utena

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 ir 14 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 4 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, ir atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės 2017-2019 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. TS-1 Dėl Utenos rajono savivaldybės 2017-2019 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ (2017 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr. TS-145, 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-203 redakcijos), 10.1.1.11 priemonę „Socialinių paslaugų plėtra ir kokybės gerinimo programos įgyvendinimas“, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2Pripažinti netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 27 d. sprendimą Nr. TS-133 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja nuo 2018 m. sausio 1 d.

4.  Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Alvydas Katinas

 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės tarybos

2017 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr. TS-289

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS

IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų (toliau – projektai) reikalavimus pareiškėjams; projektų prioritetus; remiamas veiklas ir tikslines asmenų grupes; tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas; projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą; projektų finansavimo sutarties pasirašymą; projektų įgyvendinimo kontrolę, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.

2. Projektų finansavimo tikslas – gerinti asmenų su negalia, senyvo amžiaus asmenų socialinę integraciją, mažinti socialinę atskirtį, tolygiai plėtoti socialines paslaugas bendruomenėje bei skatinti Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą socialinių paslaugų plėtojimo, socialinių paslaugų kokybės gerinimo ir socialinės atskirties mažinimo srityje, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą sprendžiant socialinius klausimus, stiprinant tarpusavio pagalbą ir tenkinant visuomenės poreikius.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

3.  Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos (toliau – Programa) uždaviniai:

3.1. sudaryti teisines, finansines sąlygas vykdyti Savivaldybės politiką socialinių paslaugų srityje;

3.2. skatinti nevyriausybines organizacijas, asociacijas, labdaros ir paramos fondus, religines bendruomenes ir bendrijas, viešąsias įstaigas (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Savivaldybė), kurių buveinė teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registre užregistruota ir veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje, aktyviai dalyvauti projektinėje veikloje.

4.  Lėšos projektams finansuoti kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete kaip atskira Socialinės apsaugos plėtojimo programos priemonė.

5. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme ir kituose teisės aktuose vartojamos sąvokos.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

6. Projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos (kaip ji apibrėžta Nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, ir turėti Juridinių asmenų registre įregistravusi žymą, kad juridinis asmuo yra nevyriausybinė organizacija), asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos, viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Utenos rajono savivaldybė), kurių buveinė teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registre užregistruota, veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje ir paslaugas numatoma teikti Savivaldybės gyventojams (toliau – pareiškėjas).

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

7.  Projektų veiklos neturi dubliuoti teisės aktų nustatytų veiklų, finansuojamų iš valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.

8Programos lėšas pareiškėjas gali naudoti tik projekte numatytai veiklai finansuoti.

9.  Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:

9.1. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

9.2  yra nustatyti ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto finansuotų pareiškėjo projektų tikslinio lėšų panaudojimo ar buhalterinės apskaitos pažeidimai.

 

III SKYRIUS

FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS

 

10.     Finansuojama projektų veikla:

10.1 pagal Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, apibrėžtas teikiamas socialines paslaugas: informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas, transporto organizavimas, maitinimo organizavimas, socialinė globa (toliau – socialinės pasaugos);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

10.2.    socialinių paslaugų prieinamumo didinimas.

11.     Projektų tikslinės asmenų grupės:

11.1suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;

11.2.  senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos.

 

IV SKYRIUS

TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

12.     Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos: 

12.1tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;

12.2ilgalaikiam turtui įsigyti, skirtam tik socialinių paslaugų prieinamumui gerinti;

12.3 skirtos asmenų, kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti pareiškėjo), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-54, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03015

 

12.4realios ir patiriamos projekto įgyvendinimo metu.

13.     Netinkamos finansuoti išlaidos:

13.1nėra susijusios su finansuojama veikla;

13.2reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;

13.3baudos, delspinigiai;

13.4finansinių operacijų išlaidos, komisinis mokestis už valiutos keitimą, nuostoliai, atsiradę dėl užsienio valiutos keitimo, kitos finansinės išlaidos.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA

 

14.       Konkursą projektams atrinkti (toliau – Konkursas) skelbia Savivaldybės administracija Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt. Pranešime nurodoma:

14.1.    projektų priėmimo laikas ir vieta;

14.2.    projektų pateikimo būdas;

14.3.    adresas, kuriuo paraiškos turi būti pateiktos;

14.4.    kita svarbi informacija.

15Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 15 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės interneto svetainėje pranešimo paskelbimo dienos.

16Projekto paraiška rengiama užpildant projekto paraiškos formą (1 priedas).

17Pareiškėjas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.

18 Užregistruotų projektų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.

19Projekto paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, ir patvirtinta antspaudu, kai pareiga turėti antspaudą nustatyta pareiškėjo steigimo dokumentuose arba įstatymuose.

20.       Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:

20.1.    projektą vykdančios pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);

20.2. Neteko galios nuo 2021-11-27

Papunkčio naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

21Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.

22. Savivaldybės administracijai paraiška turi būti siunčiama paštu arba pristatoma adresu: Utenos rajono savivaldybės administracijos 103 kab., Utenio a. 4, LT- 28503 Utena, pateikiama elektroniniu būdu: el. p. info@utena.lt arba per administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalą www.epaslaugos.lt. Elektroniniu būdu teikiama paraiška ir pridedami dokumentai pateikiami visi kartu vienoje pdf rinkmenoje (faile). Paraiška turi būti pasirašyta saugiu elektroniniu parašu.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

23Kitais nei 22 punkte nurodytais būdais (faksu, elektroninius paštu ar kt.) gautos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.

24Pareiškėjas, rengdamas paraišką, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas dokumentų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Savivaldybės administracijos darbuotojai.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS

 

25Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).

26Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

27Komisiją sudaro ne mažiau kaip 4 nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.

28.  Komisijos nariai turi teisę:

28.1.    gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;

28.2.    pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl vertinimo rezultatų.

29.  Komisijos nariai privalo:

29.1.    pasirašyti pasižadėjimą dėl informacijos konfidencialumo užtikrinimo;

29.2.    dalyvauti Komisijos posėdžiuose;

29.3.    pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.

30Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.

31Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:

31.1.    projekto atitikimas prioritetams;

31.2.    sprendžiamų socialinių problemų aktualumas;

31.3.    projekto įgyvendinimo plano nuoseklumas;

31.4.    reikalingų lėšų pagrindimas;

31.5.    patirtis teikiant socialines paslaugas;

31.6.    laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas.

32.       Prioritetas teikiamas projektams:

32.1.  kurie skirti asmenų su negalia, kuriems Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymo nustatyta tvarka nustatytas sunkus ar vidutinis dalyvumo lygis, 0-40 procentų dalyvumo lygis arba didelis ar vidutinis specialiųjų poreikių lygis, poreikiams tenkinti;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

32.2.    kurie mažina asmenų su negalia, senyvo amžiaus žmonių socialinę atskirtį ir gerina jų gyvenimo kokybę;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

32.3.    kai vykdant jų veiklas dalyvauja savanoriai;

32.4.    kurie tolygiai plėtoja socialines paslaugas Savivaldybės kaimiškose seniūnijose.

33. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

331. Projektų paraiškos vertinamos dviem etapais:

331.1. administracinės atitikties vertinimas;

331.2. projekto tinkamumo finansuoti vertinimas

Papildyta punktu:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

332. Projektas nevertinamas ir nesvarstomas:

332.1. jei paraiška pateikta pasibaigus paraiškų priėmimo terminui ar nesilaikant nustatytos paraiškos formos ir pildymo tvarkos;

332.2. jei pareiškėjas laiku neatsiskaitė už praėjusiais kalendoriniais metais finansuotų projektų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka.

Papildyta punktu:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

333. Savivaldybės administracijos skyriaus, atsakingo už socialinių paslaugų ir kitos socialinės paramos organizavimą (toliau – Skyrius), atsakingas už projektų įgyvendinimą, specialistas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės paraiškos gavimo dienos vertina atitiktį administracinės atitikties reikalavimams (Aprašo 3 priedas). Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška netinkamai, nevisiškai užpildyta, trūksta papildomos informacijos, nepateikti privalomi dokumentai, pareiškėjas raštu informuojamas apie galimybę patikslinti informaciją bei pateikti trūkstamus dokumentus per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos raštiško pranešimo. Jei per nustatytą terminą trūkumai nepašalinami, paraiška toliau nevertinama.

Papildyta punktu:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

34. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

35. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

36. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

37. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

38. Neteko galios nuo 2021-11-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

39Finansavimui atrinktų projektų lėšų paskirstymą Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

40.  Paraiškos, kurios neatitinka šiame Apraše nurodytų reikalavimų arba pateiktos praleidus nustatytą paraiškų teikimo terminą, nesvarstomos.

41.  Komisija, nustačiusi, kad kai kurios paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui  gali siūlyti  mažesnę nei paraiškoje prašoma finansavimo sumą.

 

VII SKYRIUS

PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas

 

42Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie projekto finansavimą. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydama motyvus.

43Pareiškėjui pateikus patikslintą projektą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis) (4 priedas). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslinto projekto, su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.

44Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų lėšų paskirstymo.

45Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 45 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos priemonėms ar veikloms.

46 Savivaldybės biudžete skirus papildomų lėšų Programos įgyvendinimui arba pareiškėjui atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Savivaldybės administracijai nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų, Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus, kurių projektai dalinai finansuojami, apie galimybę gauti papildomų lėšų projektams įgyvendinti. Projekto vykdytojas gali teikti motyvuotą prašymą ir detalią projekto išlaidų sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydamas projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Papildomo finansavimo prašymus svarsto Komisija. Įvertinusi projekto vykdytojo prašomų lėšų poreikio pagrįstumą Komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

 

VIII SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS

 

47Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.

48Lėšos projektams įgyvendinti pervedamos po to, kai pasirašoma Sutartis su pareiškėjais (projekto vykdytoju).

49.  Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.

50 Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas.

51Projekto vykdytojas, laiku nepateikęs ataskaitų, per 15 kalendorinių dienų privalo grąžinti lėšas, skirtas iš Programos.

52Lėšų neskiriama, jeigu ankščiau projektams finansavimą gavęs pareiškėjas neatsiskaitė už skirtų lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį.

53Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

54Asmenys, pažeidę šį Aprašą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

55.  Programos lėšų naudojimo finansinė ir veiklos kontrolė atliekama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė

 

56Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.

57Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas.

58Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.

59Nustačius pažeidimus, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.

60Už projekto lėšų tikslingą panaudojimą ir projekto vykdymą atsako projekto vadovas.

61Jei patvirtinus finansuojamų projektų lėšų paskirstymą, projekto vadovas atsisako vykdyti projektą, jį gali vykdyti kitas projekto vykdytojo paskirtas asmuo.

62Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.

63Iškilę ginčai tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

X SKYRIUS

baigiamosios nuostatos

 

64Projektų paraiškos ir ataskaitos saugomos trejus metus teisės aktų nustatyta tvarka.

65Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

66.  Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas Savivaldybės biudžeto lėšomis.

67Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Utenos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

68.   Aprašas keičiamas arba panaikinamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

________________________

 

 

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Projekto paraiškos forma)

 

Utenos rajono savivaldybės administracijai

 

PROJEKTO PARAIŠKA

 

_________________________

(Data)

 

 

 

 

(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę)

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

1. PAREIŠKĖJO DUOMENYS

Juridinio asmens pavadinimas

 

Teisinis statusas

 

Kodas

 

Adresas, pašto indeksas

 

Telefono numeris

 

Elektroninio pašto adresas

 

Mokėjimo įstaigos pavadinimas, kodas, sąskaitos Nr.

 

Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė

 

Juridinio asmens interneto svetainė (jeigu ją turi)

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ

 

2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI

(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį - iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)

 

Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma Eur

2.1. Iš Utenos rajono savivaldybės administracijos prašomos lėšos

 

2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti):

 

 

 

 

 

2.3. Bendra projekto suma

 

 

3. KITOS PARAMOS FORMOS (pvz.: nurodomas indelis natūra: savanoriškas darbas, suteiktos patalpos ir kt.)

 

 

 

 

III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS

 

4. Projekto vadovas

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefono numeris

 

Elektroninio pašto adresas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

 

Atliekamos funkcijos projekte

 

5. Projekto finansininkas

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefono numeris

 

Elektroninio pašto adresas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

Atliekamos funkcijos projekte

 

6. Kiti vykdytojai

(Nurodoma jei projekte numatyti)

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefono numeris

 

Elektroninio pašto adresas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

Atliekamos funkcijos projekte

 

 

IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

7. PROJEKTO TIKSLAS

(Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir

glaustai suformuluotas)

 

8. PROJEKTO UŽDAVINIAI

(nurodyti, kaip numatoma įgyvendinti tikslą)

 

9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS

(iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei ar visuomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo eigoje numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją)

 

10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius)

 

11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS

(nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta (miestas, kaimas); ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau)

 

 

12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)

 

Eil.

Nr.

 

Veiklos pavadinimas

Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga)

Paslaugos periodiškumas

(kartai per savaitę, trukmė (val.)

Veiklų

įgyvendinimo vieta

20................ metai

I ketv.

II ketv.

III

ketv.

IV

ketv.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS

 

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis ir skaičiavimai

Prašoma suma iš savivaldybės

(eurais)

Išlaidų pagrindimas

(pagrįsti ir detalizuoti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos)

1.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydį)

2.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui 

3.

Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro, draudimo išlaidos)

4.

Prekės, priemonės, reikmenys (skirtos projekto vykdymui)

5.

Kitos pagrįstos išlaidos, susijusios su projekte numatomų veiklų vykdymu)

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5)

 

 

14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)

 

Eil. Nr.

Veiklos pavadinimas

Laukiami rezultatai

Iš viso paslaugas gaus asmenų:

Iš jų:

Vaikai

Suaugę asmenys

Pensinio amžiaus asmenys

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________

Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______

 

15. PROJEKTO VIEŠINIMO PRIEMONĖS (Nurodykite, kaip bus skleidžiama informacija apie projekto vykdymą)

 

Viešinimo priemonės pavadinimas

Kokia konkreti veikla bus viešinama

 

16. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

Tvirtinu:

1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

2. Pareiškėjas nėra pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos (ES) arba Lietuvos Respublikos valstybės ar kitų viešojo sektoriaus lėšų.

3. Projekto sąmatoje numatytos išlaidos nebuvo ir nebus finansuojamos ES investicijų, valstybės biudžeto, Utenos rajono savivaldybės biudžeto ar kitomis viešojo sektoriaus lėšomis.

4. Pareiškėjui nėra iškelta byla dėl bankroto, jis nėra reorganizuojamas, pertvarkomas ar likviduojamas.

5. Projektas nėra padalytas į mažesnius projektus (vykdomus to paties ar kito vykdytojo), kuriems įgyvendinti būtų prašoma Utenos rajono savivaldybės lėšų pagal kitas programas.

6. Teisės aktų nustatyta tvarka pateikti finansinių ataskaitų rinkinys ir veiklos ataskaita.

Man žinoma, kad, gavęs finansinę paramą, turėsiu informuoti Utenos rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, pateikti projekto ataskaitas ir paprašius, patvirtintas išlaidas pateisinančių dokumentų kopijas bei kitą aktualią informaciją.

Sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, prašoma finansavimo suma ir skirta/neskirta finansavimo suma) būtų skelbiama Utenos rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

17. PARAIŠKOS PRIEDAI

 

17.1. Projektą vykdančios pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.

 

 

Organizacijos vadovas/įgaliotas asmuo         ______________       _________________________                         (pareigos)                               (parašas)                   (vardas, pavardė)

 

 

A. V.                                                                         

(Jeigu pareiškėjas antspaudą privalo turėti)

 

________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

2 priedas. Neteko galios nuo 2021-11-27

Priedo naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

3 priedas. Neteko galios nuo 2021-11-27

Priedo naikinimas:

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

 

 

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

projekto VYKDYMO IR LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS

 

20 m.___________ d. Nr.

Utena

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija, atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens __________________________________(pareigos, vardas, pavardė), veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus ar suteiktą įgaliojimą, ir_______________________ (juridinio asmens pavadinimas), atstovaujami _______________________ (pareigos, vardas, pavardė), veikiančio (-ios) pagal ____________________________, (toliau – Vykdytojas) sudarė šią projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Šios Sutarties dalykas yra Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo 20___ metams projekto ________________(pavadinimas) vykdymas.

Projektas finansuojamas iš Socialinės apsaugos plėtojimo programos (kodas ___) _________ priemonės „_____________“.

Projekto veiklą vertinti pagal šį (-iuos) kriterijų (-us): ____________________________ .

 

II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 

2. Savivaldybės administracija įsipareigoja:

2.1. vadovaudamasi Savivaldybės administracijos direktoriaus 20_____ m. _______________ d. įsakymu Nr._____ „Dėl _____“, pervesti Vykdytojui ___________ Eur (suma žodžiais) iš savivaldybės biudžeto lėšų, Projektui vykdyti dalimis kas ketvirtį pagal Vykdytojo pateiktą paraišką (Sutarties 4 priedas).

2.2. teikti vykdytojui visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu, kad būtų tinkamai vykdomi vykdytojo pagal Sutartį prisiimti įsipareigojimai.

3. Savivaldybės administracija turi teisę:

3.1. tikrinti, ar finansavimą Projektui įgyvendinti gavęs Vykdytojas laikosi sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Projekto įgyvendinimo ir Vykdytojui pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;

3.2. kontroliuoti finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį;

3.2.1. skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:

3.2.1.1. yra pasiekti paraiškoje ir sutartyje nurodyti projekto rezultatai;

3.2.1.2. skirtos lėšos panaudotos tinkamoms projekto išlaidoms apmokėti.

3.3. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:

3.3.1. yra faktiškai patirtos ir apmokėtos projekto vykdymo laikotarpiu, t. y. nuo to ketvirčio, kada pasirašoma Sutartis, iki projekto įgyvendinimo pabaigos, numatytos sutartyje, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, o išlaidas pateisinančiuose ir apmokėjimą įrodančiuose dokumentuose nurodytas turinys leidžia identifikuoti išlaidų ir projekto sąsajas;

3.3.2. yra realios, atitinkančios rinkos kainas;

3.4. atsiradus pagrįstų įtarimų, kad Vykdytojas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti Vykdytoją ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju Savivaldybės administracija nustato Vykdytojui protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o Vykdytojas, pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti Savivaldybės administraciją, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. Jei Vykdytojas per nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja Savivaldybės administracijos, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, Savivaldybės administracija vienašališkai Sutartį nutraukia;

3.5. išieškoti iš Vykdytojo netinkamai panaudotas lėšas, įskaitant išlaidas, patirtas dėl Vykdytojo netinkamo Sutartyje nustatytų įsipareigojimų vykdymo.

4. Vykdytojas įsipareigoja:

4.1. pateikti lėšų naudojimo sąmatą (Sutarties 1 priedas) Savivaldybės administracijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo;

4.2. nurodytą projektą įvykdyti iki 20__ m. _______ 31 d.

4.3. teikti Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka nustatytos formos finansines ir veiklos ataskaitas:

4.3.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, užpildytą pagal Forma Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos);

4.3.2. veiklos vykdymo ir vertinimo ataskaitą, (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos) (Sutarties 2 priedas);

4.3.3. baigus vykdyti projektą per 10 kalendorinių dienų, Finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę (Sutarties 3 priedas) ir pareikalavus dokumentų, pagrindžiančių padarytas išlaidas, patvirtintas kopijas (sutartys ir priėmimo-perdavimo aktai, prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo-pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, darbo užmokesčio žiniaraščiai, kelionių dokumentai bei kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą);

4.4. grąžinti Savivaldybės administracijai visas per 20__ metus Projektui skirtas nepanaudotas lėšas ne vėliau kaip iki 20__ m. ___________ __ d.

4.5. viešai skelbti Utenos rajono visuomenei informaciją apie vykdomą projektą ir projekto finansuotoją – Utenos rajono savivaldybę. Projekto reklaminėje medžiagoje naudoti Savivaldybės ženklą.

4.6. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, darbus Savivaldybės biudžeto lėšomis bus laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatytos tvarkos. Atsiskaitymus vykdyti tik negrynaisiais pinigais vadovaujantis teisės aktų.

5. Vykdytojas turi teisę:

5.1. iš anksto raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visų su projekto įgyvendinimu (pvz., projekto veiklų vykdymo trukmės, laikotarpio pasikeitimą, išlaidų projekto vykdymui, negalėjimą pasiekti projekto uždavinių, tikslų ir (ar) laukiamų rezultatų ir kt.) susijusių pakeitimų esmę ir priežastis. Jokie su Savivaldybės administracija raštu nesuderinti projekto nukrypimai, keičiantys projekto apimtį, projekto išlaidas ar kitaip keičiantys projektą, nėra leidžiami;

5.2. Savivaldybės administracijai patenkinus Vykdytojo prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą ir (ar) projekto veiklas, ir (ar) jų vykdymo laikotarpį, ir (ar) trukmę, ir vietą, per 5 darbo dienas nuo prašymo patenkinimo dienos atitinkamai patikslinti Išlaidų sąmatą ir (ar) projekto veiklų įgyvendinimo planą. Vykdytojas gali teikti prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą tik dėl nepatirtų išlaidų, išskyrus atvejus, kai tinkamos finansuoti išlaidos sumažėjo. 

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

6. Savivaldybės administracija atsako už lėšų pervedimą nustatytu laiku.

7. Vykdytojas atsako už nurodytą tikslingą lėšų panaudojimą.

8. Vykdytojas privalo nedelsdamas raštu pranešti Savivaldybės administracijai, jei negali įvykdyti projekto arba jei projekto vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą.

9. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

10. Ginčai, kylantys iš Sutarties vykdymo, sprendžiami Šalių derybomis, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos teismuose.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS

 

11.     Jei Vykdytojas nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, Savivaldybės administracija turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs Vykdytoją apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.

12.     Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol Savivaldybės administracijai bus pateiktos Sutarties 4.3 punkte nurodytos ataskaitos, o nepanaudotas lėšų likutis pervestas į Sutartyje nurodytą sąskaitą.

13.     Projektui vykdyti skirtos lėšos negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.

14.     Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Savivaldybės administracijos iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus Vykdytoją apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.

15.     Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.

16.     Sutartis gali būti nutraukta Šalių tarpusavio susitarimu.

17.     Sutartis sudaryta dviem (2) egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.

18.     Sutarties priedai:

18.1 Lėšų naudojimo sąmatos forma (1priedas);

18.2Veiklos vykdymo ataskaitos forma (2 priedas);

18.3Finansinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinės forma (3 priedas);

18.4Paraiškos lėšų poreikiui forma (4 priedas).

 

V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI

 

Utenos rajono savivaldybės administracija

Adresas

Tel.

El. p.

Įstaigos kodas

Telefono numeris

Elektroninio pašto adresas

Mokėjimo įstaigos pavadinimas

Mokėjimo įstaigos kodas

sąskaitos numeris

Vykdytojo pavadinimas

Adresas

Tel.

El. p.

Įstaigos kodas

Telefono numeris

Elektroninio pašto adresas

Mokėjimo įstaigos pavadinimas

Mokėjimo įstaigos kodas

sąskaitos numeris

 

(pareigų pavadinimas)

 

(vardas, pavardė)

__________________________________

(parašas)

 

(pareigų pavadinimas)

 

(vardas, pavardė)

______________________________

(parašas)

A.V.

A.V.

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

Projekto vykdymo ir lėšų

naudojimo sutarties

1 priedas

 

 

 

(Vykdytojo pavadinimas)

 

 

LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA

 

(data ir numeris)

 

(sudarymo vieta)

 

 

 

Programa:

 

(Kodas)

 

Priemonė:

 

(Kodas)

 

Valstybės funkcija:

 

(Kodas)

Pagrindas:_______________________________________________________________________________________

(Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo Nr., data)

 

 

(Eur)

Išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio

Iš viso:

I ketv.

II ketv.

III ketv.

 

IV ketv.

kodas

pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso asignavimų:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos)                                           (Parašas)                (Vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos)                                   (Parašas)                (Vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

(Specialistas, atsakingas už sutarties (projekto) sudarymą)                  (Parašas)                                 (Vardas ir pavardė)

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

Projekto vykdymo ir lėšų

naudojimo sutarties

2 priedas

 

 

(Veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitos forma)

 

 

__________________________________________________________

(Vykdytojo pavadinimas)

 

20___ M. _____ KETVIRČIO VEIKLOS VYKDYMO IR VERTINIMO ATASKAITA

 

 

 

20_ m. ________ d. Nr. ____________

 

 

Eil.

Nr.

Veiklos srities pavadinimas

Pasiekti rezultatai

(nuo projekto vykdymo pradžios)

Lėšų panaudojimas

(eurais)

Iš viso paslaugas gavo asmenų

 

Iš jų:

Patvirtin-tas finansavi-mas

iš viso: (metams)

Faktinės išlaidos

(nuo metų pradžios)

vaikai

asmenys su negalia ir jų šeimos

senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos

1.

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) _________.

 

Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) ________ .

 

 

 

 

(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

 

Projekto vykdymo ir lėšų

naudojimo sutarties

3 priedas

 

FINANSINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ,

SUVESTINĖ

____________________

(data)

 

Eil.

Nr.

Išlaidų ekonominė klasifikacija

Ūkio subjektas, surašęs apskaitos 

dokumentą

Apskaitos dokumentas

Ūkinės operacijos

turinys

Apmokėta iš skirtų lėšų pagal dokumentą

straipsnis

pavadinimas

pavadinimas

kodas

pavadinimas

data

numeris 

Suma

(Eur, ct)

Pavedimo

numeris

data

Suma (Eur, ct.)

Iš viso

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.

__________________________                   ___________________                    _______________________

(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos)                                           (parašas)                                                 (vardas ir pavardė)

__________________________                  ______________________               _______________________

(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos)                                  (parašas)                                                 (vardas ir pavardė)

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

 

 

Projektų vykdymo ir lėšų

naudojimo sutarties

4 priedas

 

(Paraiškos lėšų poreikiui forma)

 

PARAIŠKA LĖŠŲ POREIKIUI

________________ Nr. ____

(data)

Pareiškėjo pavadinimas

Pareiškėjo kodas

Sąskaitos Nr.

Telefonas

Lėšų šaltinis

Lėšų poreikis ketvirčiui (eurai)

Savivaldybės biudžetas

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos))

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo forma)

 

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS

 

_______________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

_____________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

Administracinės atitikties reikalavimai

Taip /

Ne

Pastabos

1.  Paraiška pateikta iki paraiškų pateikimo termino pabaigos

2.  Paraiška pateikta vienu iš kvietime teikti paraiškas nurodytų būdų

3.  Užpildyta patvirtintos formos paraiška

4.  Užpildytos visos reikalingos paraiškos dalys

5.  Paraiška pasirašyta pareiškėjo ar jo įgalioto asmens

 

 

6.  Pareiškėjas atitinka kvietime teikti paraiškas nustatytus reikalavimus

 

 

7.  Pareiškėjas laiku atsiskaitė už praėjusiais kalendoriniais metais finansuotų projektų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka

 

 

8.  Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka yra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinį ir veiklos ataskaitą (pagal viešus Juridinių asmenų registro duomenis)

 

 

 

 

 

Paraišką įvertino ______________                                    ______________________

(parašas)                                                        (vardas, pavardė)

 

Papildyta priedu:

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-54, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03015

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 30 d. sprendimo Nr. TS-289 "Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-303, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24330

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 30 d. sprendimo Nr. TS-289 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-264, 2024-08-29, paskelbta TAR 2024-09-02, i. k. 2024-15379

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 30 d. sprendimo Nr. TS-289 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo