A black and white logo  Description automatically generated

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2023 M. LIEPOS 21 D. ĮSAKYMO NR. A1-482 „DĖL BENDRADARBIAVIMO IR FINANSAVIMO, IŠDUODANT SOCIALINES AR KITAS JAI LYGIAVERTES KORTELES IR TEIKIANT SU JOMIS SUSIJUSIAS PASLAUGAS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS, ĮGYVENDINANT PROJEKTUS, FINANSUOJAMUS IŠ 2021–2027 METŲ MATERIALINIO NEPRITEKLIAUS MAŽINIMO PROGRAMOS LIETUVOJE LĖŠŲ, SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. gruodžio 6 d. Nr. A1-866

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Bendradarbiavimo ir finansavimo, išduodant socialines ar kitas jai lygiavertes korteles ir teikiant su jomis susijusias paslaugas labiausiai skurstantiems asmenims, įgyvendinant projektus, finansuojamus iš 2021–2027 metų materialinio nepritekliaus mažinimo programos Lietuvoje lėšų, sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-482 „Dėl Bendradarbiavimo ir finansavimo, išduodant socialines ar kitas jai lygiavertes korteles ir teikiant su jomis susijusias paslaugas labiausiai skurstantiems asmenims, įgyvendinant projektus, finansuojamus iš 2021–2027 metų materialinio nepritekliaus mažinimo programos Lietuvoje lėšų, sąlygų aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 8.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

8.11. Atsiskaityti projekto vykdytojui už suteiktas paslaugas už praėjusį mėnesį iki einamojo mėnesio 15 d. arba už praėjusį ketvirtį iki einamojo ketvirčio pirmojo mėnesio 15 d., pateikiant nustatytos formos Socialinių ar kitų lygiaverčių kortelių teikimo ataskaitą (1 priedas) (toliau – Paslaugų teikimo ataskaita) už atitinkamą ataskaitinį laikotarpį, joje nurodant (atitiktis, visiems šiame papunktyje nurodytiems reikalavimams, tikrinama pagal teikėjo pateiktą laisvos formos pažymą (raštą), kuria (kuriuo) patvirtinama, kad teikėjas gali iš jo turimos informacinės sistemos sugeneruoti informaciją, reikalaujamą šiame papunktyje):

8.11.1. kiek bendrai tonų produktų iš teikėjo įsigijo visi projekto dalyviai per ataskaitinį laikotarpį;

8.11.2. bendrą projekto dalyvių per ataskaitinį laikotarpį įsigytų produktų ir (ar) prekių vertę (eurais), iš jų:

8.11.2.1. bendrą įsigytų produktų vertę (eurais);

8.11.2.2. bendrą įsigytų prekių vertę (eurais).“

1.2. Papildau 8.111–8.115 papunkčiais:

8.111. Už kiekvieną ataskaitinį laikotarpį kartu su Paslaugų teikimo ataskaita yra teikiamas nustatytos formos Socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas (Paslaugų teikimo ataskaitos priedas) (toliau – Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas), jame nurodant unikalų kortelės, kuria buvo vykdoma (-os) pirkimo operacija (-os), numerį ir pirkimo operacijos (-ų) metu išleistą bendrą sumą (eurais).

8.112. Paslaugų teikimo ataskaita ir Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas projekto vykdytojui teikiami vienu iš šių projekto vykdytojo nurodytų būdų, išskyrus atvejus, kai Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenys teikiami per duomenų integraciją iš teikėjo informacinės sistemos į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS):

8.112.1. kaip teikėjo įgalioto atstovo pasirašytas popierinis dokumentas;

8.112.2. kaip teikėjo įgalioto atstovo kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytas elektroninis dokumentas.

8.113. Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenys (už praėjusį mėnesį iki einamojo mėnesio 15 d. arba už praėjusį ketvirtį iki einamojo ketvirčio pirmojo mėnesio 15 d.) teikėjo perduodami į SPIS per integraciją tarp teikėjo informacinės sistemos ir SPIS, vadovaujantis tarp teikėjo ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pasirašyta sutartimi dėl duomenų perdavimo į SPIS.

8.114. Jeigu teikėjas negali perduoti Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenų į SPIS (pavyzdžiui, jei SPIS funkcinės galimybės nepakankamos ar laikinai neužtikrinamos, teikėjas neturi techninių galimybių perduoti duomenų į SPIS), jis juos iki einamojo mėnesio 15 d. arba einamojo ketvirčio pirmojo mėnesio 15 d. pateikia projekto vykdytojui vienu iš Aprašo 8.112 papunktyje nurodytų būdų ir su projekto vykdytoju suderintu formatu. Tokiu atveju projekto vykdytojas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenų gavimo perduoda juos į SPIS, vadovaujantis tarp projekto vykdytojo ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pasirašyta sutartimi dėl duomenų perdavimo į SPIS.

8.115. Jeigu projekto vykdytojas negali per 5 (penkias) darbo dienas nuo Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenų gavimo perduoti jų į SPIS (pavyzdžiui, jei SPIS funkcinės galimybės nepakankamos ar laikinai neužtikrinamos), jis šiuos duomenis į SPIS perduoda, kai tik išnyksta priežastis (-ys), dėl kurios (-ių) jie negalėjo būti perduoti.“

1.3. Papildau 9.5 papunkčiu:

9.5. ant kortelės turi būti Europos Sąjungos logotipas su užrašu „Bendrai finansuoja Europos Sąjunga“, kuris negali būti naudojamas ant jokių kitų teikėjo kortelių (šis logotipas įvairiais formatais skelbiamas interneto svetainėje www.priimk.lt.).“

1.4. Pakeičiu 12.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.2. iš to paties teikėjo projekto dalyviai gali pirkti produktų ir (ar) prekių nuo n kalendorinių metų kovo 20 d. iki n + 1 kalendorinių metų kovo 14 d. 24.00 val.;“.

1.5. Pakeičiu 12.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.3. jeigu projekto dalyvis ir ateinančiais kalendoriniais metais turi teisę gauti MNM programos paramą, jis gali pasirinkti įsigyti produktus ir (ar) prekes pas tą patį teikėją (tokiu atveju kortelės galiojimas gali būti pratęstas neišduodant naujos kortelės) arba pasirinkti kitą teikėją;“.

1.6. Pakeičiu 12.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.9. turi būti galimybė formuoti duomenis Paslaugų teikimo ataskaitai ir Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimui;“.

1.7. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. Pildydamas prašymą, asmuo pasirenka vieną iš galimų teikėjų, kuris jam teiks paslaugas nuo pirmo lėšų pervedimo į jam išduotą kortelę iki n + 1 kalendorinių metų kovo 14 d. 24.00 val.“

1.8. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:

19. Jeigu kitais metais, pildydamas naują prašymą, projekto dalyvis pasirenka kitą teikėją, ankstesnio teikėjo išduotoje kortelėje nustatytas lėšų limitas bus aktyvus ir galės būti panaudotas projekto dalyvio, kaip numatyta Aprašo 12.2 papunktyje, o naujasis teikėjas pirmąjį lėšų limitą kortelėje nustatys nuo atitinkamų kalendorinių metų kovo 20 d. 00.00 val., jeigu asmuo projekto dalyviu taps nuo kalendorinių metų pradžios, kitu atveju – atitinkamai vėliau nuo asmens projekto dalyviu tapimo dienos.“

1.9. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Projekto vykdytojas iki kiekvienų kalendorinių metų vasario 1 d. arba kitais su teikėjais suderintais terminais pateikia teikėjams jų nurodytu elektroniniu paštu ar per specialiai tam tikslui naudojamą informacinę programą informaciją apie juos pasirinkusių projekto dalyvių bendrą skaičių pagal savivaldybes, kuriose yra projekto dalyvių faktinės gyvenamosios vietos, o iki kiekvienų kalendorinių metų gegužės, rugpjūčio ir lapkričio 1 d. arba kitais su teikėjais suderintais terminais – apie juos naujai pasirinkusių projekto dalyvių (t. y. tų, kurie įgijo teisę gauti MNM programos paramą metų eigoje) bendrą skaičių.“

1.10. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:

21. Teikėjai pristato reikiamą kortelių kiekį (kartu pateikdami informaciją apie prisijungimą prie mobiliųjų kortelių, jeigu tokios prisijungimo galimybės yra) projekto vykdytojo nurodytais kontaktiniais projektų partnerių adresais iki kiekvienų kalendorinių metų vasario, gegužės, rugpjūčio ir lapkričio 20 d. arba kitais su projekto vykdytoju suderintais terminais.“

1.11. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:

25. Kortelę projekto dalyviui išduoda projekto partneriai ir įveda kortelės unikalų numerį į SPIS, susiedami kortelės unikalų numerį su konkrečiu projekto dalyviu.“

1.12. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:

30. Jeigu Bendradarbiavimo sutartyje numatyta, kad teikėjui yra mokamas avansas, projekto vykdytojas iki kiekvienų kalendorinių metų kovo, birželio, rugsėjo ir gruodžio mėnesių 5 d. arba kitais su teikėjais suderintais terminais, pradedant 2024 m. kovo mėn., pagal teikėjo pateiktą avansinį mokėjimo prašymą (2 priedas) (perveda teikėjui atitinkamų metų atitinkamam ketvirčiui tenkančią juos pasirinkusiems projekto dalyviams priklausiančią bendrą MNM programos lėšų sumą, teikėjo nurodytu elektroniniu paštu ar per tam specialiai skirtą informacinę programą išsiųsdamas informaciją apie lėšų limitą, kuris turi būti nustatytas kiekvieno projekto dalyvio kortelėje). Jeigu teikėjui kompensuojamos patirtos nuosavos išlaidos, šio punkto pirmoje pastraipoje nustatytais terminais projekto vykdytojas išsiunčia teikėjui tik informaciją apie MNM programos lėšų limitą, kuris turi būti nustatytas kiekvieno projekto dalyvio kortelėje.“

1.13. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:

31. Iki kiekvienų kalendorinių metų kovo 20 d., birželio, rugsėjo ir gruodžio 15 d. teikėjas nustato lėšų limitus projekto dalyvių kortelėse. Oficialių švenčių ir ne darbo dienos (šeštadieniai ir sekmadieniai) įskaitomos į terminą. Jeigu paskutinė termino diena tenka ne darbo ar oficialios šventės dienai, termino pabaigos diena laikoma po jos einanti darbo diena.“

1.14. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Teikėjas su projekto vykdytoju suderintais terminais už vienus paslaugų teikimo metus gali pateikti ne daugiau kaip 4 (keturis) nustatytos formos avansinio mokėjimo prašymus (2 priedas) (toliau – Avansinio mokėjimo prašymas).“

1.15. Pakeičiu 38 punktą ir jį išdėstau taip:

38. Galima didžiausia avanso suma iš anksto suderinama su projekto vykdytoju prieš teikėjui pateikiant atitinkamų kalendorinių metų avanso užtikrinimo dokumentą – finansų įstaigos išduotą garantiją (toliau – garantija). Garantijoje nurodomas naudos gavėjas – projekto vykdytojas, garantijos suma ir galiojimo terminas, kuris negali būti trumpesnis nei n + 1 kalendorinių metų balandžio 10 d.“

1.16. Pakeičiu 40 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

40. Jeigu teikėjas projekto įgyvendinimo metu teikia Avansinio mokėjimo prašymą, jis turi pateikti projekto vykdytojui garantiją vienu iš šių būdų:“.

1.17. Pripažįstu netekusiu galios 41 punktą.

1.18. Pakeičiu 42 punktą ir jį išdėstau taip:

42. Taikant avansinį lėšų mokėjimo būdą, Paslaugų teikimo ataskaita ir Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas projekto vykdytojui kasmet yra teikiami už kiekvieną praėjusį mėnesį arba ketvirtį, išskyrus, teikiant pirmą Avansinio mokėjimo prašymą. Kartu su Paslaugų teikimo ataskaita pateikiami išlaidas pagrindžiantys dokumentai (pavyzdžiui, išrašai iš teikėjo informacinių sistemų dėl MNM programos lėšų panaudojimo projekto dalyvių socialinėse ar kitose lygiavertėse kortelėse, kiti dokumentai, pagrindžiantys patirtų projekto dalyvių išlaidų tinkamumą).“

1.19. Pakeičiu 43 punktą ir jį išdėstau taip:

43. Jeigu per visą paslaugų teikimo laikotarpį yra teikiamas tik vienas Avansinio mokėjimo prašymas, o vėliau yra kompensuojamos iš nuosavų lėšų teikėjo patirtos išlaidos, Paslaugų teikimo ataskaita ir Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas yra teikiami Aprašo 45 punkte nustatyta tvarka.“

1.20. Pakeičiu 45 punktą ir jį išdėstau taip:

45. Teikėjas turi teisę pateikti nustatytos formos prašymą kompensuoti išlaidas (3 priedas) (toliau – Prašymas kompensuoti išlaidas) tokiu pat periodiškumu, kaip teikiama Paslaugų teikimo ataskaita ir Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas pagal Bendradarbiavimo sutartį.“

1.20. Pakeičiu Aprašo 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2. Nustatau, kad šio įsakymo 1.3 papunktis įsigalioja 2025 m. sausio 1 d.

 

 

 

Laikinai einantis socialinės apsaugos

ir darbo ministro pareigas                                                                             Vytautas Šilinskas

 

Bendradarbiavimo ir finansavimo, išduodant

socialines ar kitas joms lygiavertes korteles ir

teikiant su jomis susijusias paslaugas labiausiai

skurstantiems asmenims, įgyvendinant

projektus, finansuojamus iš 2021–2027 metų

materialinio nepritekliaus mažinimo programos

Lietuvoje lėšų, sąlygų aprašo

1 priedas

 

 

(Socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos forma)

 

__________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

 

SOCIALINIŲ AR KITŲ JOMS LYGIAVERČIŲ KORTELIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO ATASKAITA

 

_____________ Nr. _______

(data)

 

1. Teikėjo, teikiančio socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių užsakymo, pagaminimo (sukūrimo), išdavimo (įdiegimo), administravimo, maisto produktų ir (ar) būtinojo vartojimo prekių (toliau kartu – produktai ir (ar) prekės) pardavimo paslaugas labiausiai skurstantiems asmenims (toliau – paslaugos), įgyvendinant projektą, finansuojamą iš 2021–2027 metų materialinio nepritekliaus mažinimo programos Lietuvoje, patvirtintos 2022 m. rugpjūčio 1 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu Nr. C(2022)5651, kuriuo patvirtinama Materialinio nepritekliaus mažinimo programa dėl paramos iš „Europos socialinio fondo +“ Sostinės bei Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionams Lietuvoje, siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo CCI 2021LT05SFPR001, lėšų, (toliau – projektas) (toliau – teikėjas) duomenys

Teikėjo pavadinimas

(Nurodomas teikėjo juridinio asmens, juridinio asmens filialo, atstovybės (toliau – juridinis asmuo) pavadinimas arba ūkinę veiklą vykdančio fizinio asmens (toliau – fizinis asmuo) vardas ir pavardė.

Pildoma didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis, kaip nurodyta Juridinių asmenų registre arba kaip įrašyta galiojančiame asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente).

Teikėjo kodas

(Nurodomas teikėjo juridinio asmens kodas, nurodytas Juridinių asmenų registre.

Lietuvos juridinių asmenų nurodomas 7 arba 9 simbolių kodas.

Užsienio juridinių asmenų nurodomas nuo 5 iki 15 simbolių kodas.

 

Jeigu teikėjas yra fizinis asmuo, nurodoma jo gimimo data formatu MMMM-MM-DD, simbolių skaičius – 8).

Tinkamą (-us) pažymėti Q:

Teikėjas yra fizinis asmuo

Teikėjas yra užsienio valstybės pilietis

Teikėjas yra juridinis asmuo

Teikėjas yra užsienyje registruotas juridinis asmuo

2. Bendradarbiavimo sutarties dėl maisto produktų ir (ar) būtinojo vartojimo prekių teikimo (toliau – bendradarbiavimo sutartis) duomenys

Bendradarbiavimo sutarties pavadinimas

(Nurodomas bendradarbiavimo sutarties pavadinimas)

Bendradarbiavimo sutarties Nr.

(Nurodomas bendradarbiavimo sutarties numeris)

3. Ataskaitinis laikotarpis, už kurį teikiama Socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių užsakymo, pagaminimo (sukūrimo), išdavimo (prisijungimo), administravimo, maisto produktų ir (ar) būtinojo vartojimo prekių pardavimo paslaugų labiausiai skurstantiems asmenims teikimo ataskaita (toliau – Paslaugų teikimo ataskaita)

(Nurodomos paslaugų teikimo laikotarpio pradžios ir pabaigos datos be tarpų formatu

MMMM-MM-DD–MMMM-MM-DD)

4. Paslaugų teikimo ataskaitos gavėjas

(Nurodomas projekto vykdytojo juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, elektroninio pašto adresas)

5. Suteiktų paslaugų duomenys:

Už ataskaitinį laikotarpį

5.1. Projekto dalyvių įsigytų maisto produktų kiekis (tonomis)

(Nurodoma skaičiais – du skaičiai po kablelio)

5.2. Lėšos, kurias išleido projekto dalyviai produktams ir (ar) prekėms įsigyti, įskaitant pridėtinės vertės mokestį (toliau – PVM) (eurais), iš jų:

(Nurodoma skaičiais euro centų tikslumu – du skaičiai po kablelio)

5.2.1. išleistos lėšos maisto produktams įsigyti, įskaitant PVM (eurais)

(Nurodoma skaičiais euro centų tikslumu – du skaičiai po kablelio)

5.2.2. išleistos lėšos būtinojo vartojimo prekėms įsigyti, įskaitant PVM (eurais)

(Nurodoma skaičiais euro centų tikslumu – du skaičiai po kablelio)

 

Patvirtiname, kad:

1. Paslaugų teikimo ataskaitoje nurodyti duomenys yra teisingi ir atitinka socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių aptarnavimo informacinės sistemos duomenis.

2. Socialinių ar kitų lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenys teikiami per integraciją iš teikėjo informacinės sistemos į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS) (tinkamą variantą pažymėti Q):

c Taip                      c Ne

3. Socialinių ar kitų lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo duomenys, per integraciją iš teikėjo informacinės sistemos grąžinti į SPIS, yra teisingi ir atitinka socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių aptarnavimo informacinės sistemos duomenis.

 

PRIDEDAMA (pildoma tiek eilučių, kiek reikia):

1. Socialinių ar kitų lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas (Paslaugų teikimo ataskaitos priedas), ____ lapai (-ų).

2. ______________________, ________ lapai (-ų).

 

Pastaba. Socialinių ar kitų lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimas teikiamas tik tuo atveju, jeigu teikėjas per integraciją iš teikėjo informacinės sistemos negrąžina į SPIS kortelėse panaudotų lėšų duomenų.

 

 

 

 

 

 

(Teikėjo vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

(Teikėjo vyr. finansininko (vyr. buhalterio) arba teikėjo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

________________

 

Bendradarbiavimo ir finansavimo, išduodant

socialines ar kitas joms lygiavertes korteles ir

teikiant su jomis susijusias paslaugas labiausiai

skurstantiems asmenims, įgyvendinant

projektus, finansuojamus iš 2021–2027 metų

materialinio nepritekliaus mažinimo programos

Lietuvoje lėšų, sąlygų aprašo 1 priedo

priedas

 

 

(Socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių paslaugų teikimo ataskaitos pagrindimo formos pavyzdys)

 

__________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

SOCIALINIŲ AR KITŲ JOMS LYGIAVERČIŲ KORTELIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO ATASKAITOS PAGRINDIMAS

 

_____________ Nr. _______

(data)

 

1.   Bendra informacija

Teikėjo pavadinimas

(Nurodomas teikėjo juridinio asmens, juridinio asmens filialo, atstovybės (toliau – juridinis asmuo) pavadinimas arba ūkinę veiklą vykdančio fizinio asmens (toliau – fizinis asmuo) vardas ir pavardė.

Pildoma didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis, kaip nurodyta Juridinių asmenų registre arba kaip įrašyta galiojančiame asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente).

Teikėjo kodas

(Nurodomas teikėjo juridinio asmens kodas, nurodytas Juridinių asmenų registre.

Lietuvos juridinių asmenų nurodomas 7 arba 9 simbolių kodas.

Užsienio juridinių asmenų nurodomas nuo 5 iki 15 simbolių kodas.

 

Jeigu teikėjas yra fizinis asmuo, nurodoma jo gimimo data formatu MMMM-MM-DD, simbolių skaičius – 8).

Tinkamą (-us) pažymėti Q:

Teikėjas yra fizinis asmuo

Teikėjas yra užsienio valstybės pilietis

Teikėjas yra juridinis asmuo

Teikėjas yra užsienyje registruotas juridinis asmuo

Ataskaitinis laikotarpis

(Nurodomas paslaugų teikimo laikotarpis be tarpų formatu MMMM-MM-DD – MMMM-MM-DD)

 

2.   Projekto dalyviams išduotų socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių (toliau – kortelė) informacija apie bendrai jose panaudotas lėšas per ataskaitinį laikotarpį (pildoma tiek eilučių, kiek reikia):

Eil. Nr.

Unikalus kortelės, kuria buvo vykdoma (-os) pirkimo operacija (-os), numeris

Pirkimo operacijos (-ų) metu išleista bendra suma (eurais)

1

2

3

1.

(Nurodomas kortelės numeris, kuris projekto partnerių Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje yra susietas su konkrečiu projekto dalyviu)

(Nurodoma skaičiais euro centų tikslumu – du skaičiai po kablelio)

2.

 

 

3.

 

 

 

Patvirtiname, kad Paslaugų teikimo ataskaitos pagrindime nurodyti duomenys yra teisingi ir atitinka socialinių ar kitų joms lygiaverčių kortelių aptarnavimo informacinės sistemos duomenis.

 

 

 

 

 

 

(Teikėjo vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

(Teikėjo vyr. finansininko (vyr. buhalterio) arba teikėjo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

_______________________