LIETUVOS RESPUBLIKOS
VADOVYBĖS APSAUGOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VADOVYBĖS APSAUGOS TARNYBOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2022 m. gruodžio 22 d. Nr. V-1068
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 665 „Dėl Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos nuostatų patvirtinimo“:
2. Įpareigoju Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos administracijos padalinių vadovus su šiuo įsakymu supažindinti visus pavaldžius darbuotojus.
3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos direktoriaus 2020 m. liepos 16 d. įsakymą Nr. V-267 „Dėl Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos darbo reglamento patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
vadovybės apsaugos tarnybos direktoriaus
2022 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. V-1068
LIETUVOS RESPUBLIKOS VADOVYBĖS APSAUGOS TARNYBOS
DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) darbo tvarką.
2. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais ir Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Tarnybos nuostatais, Tarnybos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.
3. Tarnyba savo veiklą grindžia įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytais principais.
II SKYRIUS
tarnybos darbo organizavimas
5. Tarnybai vadovauja Tarnybos direktorius, kuris koordinuoja ir kontroliuoja Tarnybos administracijos padalinių veiklą, atsako už Tarnybos tikslų pasiekimą, funkcijų vykdymą ir darbo organizavimą.
6. Tarnybos direktorius koordinuoja ir kontroliuoja Tarnybos ir jos administracijos padalinių veiklą pats arba per pavaduotojus. Tarnybos direktoriaus pavaduotojai, įgalioti Tarnybos direktoriaus, pagal savo kompetenciją duoda pavedimus ir kontroliuoja, kaip jie vykdomi.
7. Tarnybos administracijos padaliniams pagal kuravimo sritį vadovauja Tarnybos direktoriaus pavaduotojai, kurie yra tiesiogiai pavaldūs ir atskaitingi Tarnybos direktoriui.
8. Tarnybos direktoriaus pavaduotojai pagal kuravimo sritį atsako už Tarnybos administracijos padalinių veiklą.
10. Padaliniams vadovauja viršininkai arba vedėjai (toliau – padalinių vadovai), kurie gali turėti pavaduotoją (-us). Padalinio vadovo nesant, jo funkcijas atlieka pavaduotojas arba darbuotojas, kuriam tokios funkcijos nustatytos pareigybės aprašyme, arba Tarnybos direktoriaus paskirtas darbuotojas.
11. Padaliniai užtikrina Tarnybai nustatytų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, organizuoja Tarnybos direktoriaus sprendimų vykdymą bei jų kontrolę.
12. Padalinių vadovai asmeniškai atsako už padaliniams pavestų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą, darbo organizavimą, darbo drausmę, Tarnybos darbuotojų teisės pažeidimų prevenciją, taip pat už Tarnybos direktoriaus ir Tarnybos direktoriaus pavaduotojų rezoliucijų ir žodinių pavedimų vykdymą.
13. Padalinių vadovai turi užtikrinti, kad priimti nauji Tarnybos darbuotojai būtų supažindinti su Tarnybos ir jos padalinių nuostatais, šiuo Reglamentu, priimto Tarnybos darbuotojo pareigybės aprašymu, taip pat su kitais teisės aktais, kuriais privalo vadovautis savo veikloje.
14. Tarnybos einamieji veiklos klausimai aptariami pasitarimuose, kuriuose dalyvauja Tarnybos direktorius, pavaduotojai ir padalinių vadovai. Šiuose pasitarimuose Tarnybos direktoriaus nurodymu gali dalyvauti ir kiti Tarnybos darbuotojai.
III SKYRIUS
DOKUMENTŲ RENGIMAS, vizavimas ir PASIRAŠYMAS
16. Tarnybos direktorius pagal kompetenciją pasirašo:
16.1. parengtus dokumentus, siunčiamus valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims, kitų valstybių institucijoms ir įstaigoms ar jų vadovams, atsakymus į Lietuvos Respublikos Seimo narių paklausimus, kitus jam priskirtus pasirašyti dokumentus;
17. Tarnybos direktoriui pasirašyti dokumentai gali būti pateikti tik tuomet, kai jie yra vizuoti rengėjo, rengėjo padalinio vadovo, Tarnybos direktoriaus pavaduotojų. Tarnybos direktoriui pateikiant pasirašyti įslaptintus dokumentus, kartu turi būti pateikiamas ir tiesioginio dokumento rengėjo, rengėjo padalinio vadovo ir Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, kuruojančio atitinkamą padalinį, vizuotas dokumento egzempliorius.
18. Su Tarnybos Korupcijos prevencijos ir vidaus tyrimų skyriumi turi būti suderinti šie Tarnybos direktoriui teikiami pasirašyti ar tvirtinti dokumentai:
18.3. tarnybinių patikrinimų išvados dėl tarnybinių nusižengimų, už kuriuos siūloma skirti tarnybinę nuobaudą;
18.5. tarnybinių patikrinimų išvados, kuriose konstatuojama, kad pareigūnas savo poelgiu pažemino pareigūno vardą;
19. Jei Tarnybos direktoriaus pasirašomas ar tvirtinamas dokumentas rengiamas Tarnybos Dokumentų valdymo sistemoje (toliau – Dokumentų valdymo sistema), visos vizavimo, derinimo ir pasirašymo procedūros atliekamos Dokumentų valdymo sistemos teikiamomis priemonėmis.
20. Tarnybos Administravimo valdybos Bendrųjų reikalų skyrius (toliau – Bendrųjų reikalų skyrius) atsako už tai, kad visi per Dokumentų valdymo sistemą Tarnybos direktoriui pateikiami dokumentai turėtų pagal šį Reglamentą privalomas derinimo ir vizavimo žymas, leidžiančias identifikuoti tai atlikusius Tarnybos darbuotojus.
21. Pasirašyti ir tvirtinti per Dokumentų valdymo sistemą gauti dokumentai (išskyrus trumpai saugomus ir neperduodamus kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims veiklos dokumentus) Tarnybos direktoriaus pasirašomi saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, jeigu teisės aktai nenumato kitaip.
22. Tarnybos direktoriaus pirmasis pavaduotojas, Tarnybos direktoriui pavedus ir (ar) jo laikinai nesant, nepaskirtas atlikti Tarnybos direktoriaus funkcijų, jo nesant – direktoriaus pavaduotojas, pagal kompetenciją pasirašo:
22.1. Tarnybos dokumentų blanke įformintus siunčiamus dokumentus dėl saugomų asmenų išvykų ir (ar) vizitų bei renginių prie Tarnybos saugomų objektų;
23. Tarnybos Administravimo valdybos Finansų skyriaus (toliau – Finansų skyrius) vedėjas pagal kompetenciją pasirašo:
23.2. pranešimus Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai (toliau – VSDFV) dėl pašalpos skyrimo, apie apdraustuosius už ataskaitinį laikotarpį bei apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo pabaigą. įgaliojus Tarnybos direktoriui pranešimus VSDFV gali pasirašyti ir kitas Finansų skyriaus darbuotojas;
24. Tarnybos Kriminalinės žvalgybos valdybos viršininkas pagal kompetenciją pasirašo Kriminalinės žvalgybos valdybos blanke įformintus siunčiamus dokumentus kriminalinės žvalgybos klausimais.
25. Tarnybos Vidaus audito skyriaus vedėjas pagal kompetenciją pasirašo Tarnybos Vidaus audito skyriaus blanke įformintus siunčiamus dokumentus vidaus audito klausimais.
26. Tarnybos Administravimo valdybos Personalo skyriaus (toliau – Personalo skyrius) vedėjas pagal kompetenciją pasirašo:
26.2. Personalo skyriaus blanke įformintus siunčiamus dokumentus dėl Tarnybos darbuotojų charakteristikų, pažymas dėl tarnybos (darbo);
IV skyrius
TARNYBOS DOKUMENTŲ VALDYMO YPATUMAI
28. Bendrųjų reikalų skyrius organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja dokumentų valdymo reikalavimų įgyvendinimą Tarnybos padaliniuose. Už dokumentų rengimą, tvarkymą, saugojimą bei užduočių vykdymo kontrolę Tarnybos padaliniuose atsakingi jų vadovai bei paskirti už dokumentų tvarkymą atsakingi padalinių darbuotojai. Padaliniai rengia, įformina, tvarko dokumentus, sudaro ir saugo bylas iki atidavimo saugoti archyve. Dokumentai, parengti nesilaikant dokumentų rengimo taisyklių reikalavimų, grąžinami rengėjams.
29. Tarnybos veiklos dokumentai tvarkomi, įtraukiami į apskaitą ir saugomi teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, nustatyta tvarka.
30. Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslaptį sudarantys dokumentai gaunami, registruojami, rengiami, įforminami, siunčiami, naudojami, dauginami, naikinami bei saugomi laikantis Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo, Įslaptintos informacijos administravimo ir išslaptinimo tvarkos aprašo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintų dokumentų valdymo ir įslaptintos informacijos apsaugos, reikalavimų.
31. Dokumentus, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, teisės aktų nustatyta tvarka tvarko ir į apskaitą įtraukia už įslaptintos informacijos administravimą atsakingi Tarnybos darbuotojai, paskirti Tarnybos direktoriaus įsakymu ir turintys leidimą dirbti su įslaptinta informacija.
32. Tarnybos sudarytus dokumentus registruoja Bendrųjų reikalų skyrius Dokumentų valdymo sistemoje. Kriminalinės žvalgybos valdyba registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus kriminalinės žvalgybos klausimais. Vidaus audito skyrius registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus audito klausimais.
33. Europos Sąjungos Tarybos Generalinio sekretoriato elektroniniu paštu atsiųsti Europos sąjungos (toliau – ES) dokumentai (anglų, prancūzų, lietuvių kalbomis) registruojami Lietuvos narystės ES informacinėje sistemoje (toliau – LINESIS). Šiuos dokumentus registruoja Bendrųjų reikalų skyrius. Gautus Europos Sąjungos Tarybos Generalinio sekretoriato ES dokumentus Dokumentų valdymo sistemoje registruoja Bendrųjų reikalų skyrius.
34. Sutartys gali būti pasirašomos elektroniniu parašu. Tokiu atveju šalys sutartį pasirašo saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu.
35. Gautų dokumentų vertimus į lietuvių kalbą ir siunčiamų – į užsienio kalbas organizuoja pavedimo vykdytojas arba jo pavedimu per Dokumentų valdymo sistemą Bendrųjų reikalų skyrius.
36. Prašymus dėl išduodamų pažymų, dokumentų kopijų išdavimo nustatyta tvarka registruoja ir minėtus dokumentus išduoda Bendrųjų reikalų skyrius.
37. Tarnybos direktoriaus pasirašyti įstaigos teisės aktai (įsakymai veiklos klausimais ir jais tvirtinami nuostatai, tvarkos aprašai, taisyklės, programos ir kt., kurie yra atskirai įforminama teisės akto dalis, įsakymai personalo, atostogų ir komandiruočių klausimais) Dokumentų valdymo sistemoje registruojami jų pasirašymo ar tvirtinimo dieną ir perduodami padaliniams pagal rengėjo nurodytą suinteresuotų asmenų sąrašą.
38. Pasirašytų individualių įsakymų personalo klausimais kopijas nustatyta tvarka į asmens bylas deda Personalo skyriaus darbuotojas.
39. Rengėjo pasirašyti tarnybiniai pranešimai registruojami Dokumentų valdymo sistemoje. Juos vizuoja padalinio vadovas, jo nesant – padalinio vadovo pavaduotojas ar kitas Tarnybos direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas. Užregistruoti ir vizuoti tarnybiniai pranešimai, prašymai pateikiami Tarnybos direktoriui arba jo pavaduotojui pagal kuruojamą veiklos sritį. Tarnybos direktorius arba jo pavaduotojas rašo užduotį, nurodydamas vykdytojus ir iškeltos problemos sprendimo būdą.
40. Padalinių darbo ir budėjimo grafikai, pasirašyti atitinkamo padalinio vadovo bei vizuoti kuruojančio Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, pateikiami tvirtinti Tarnybos direktoriui. Padalinio darbo grafiko rengėjas privalo Dokumentų valdymo sistemoje prie suinteresuotų asmenų nurodyti Pajėgų valdymo valdybos J1 skyrių. Supažindinimas su patvirtintais darbo ir budėjimo grafikais atliekamas Dokumentų valdymo sistemos teikiamomis priemonėmis.
V skyrius
DARBO LAIKAS
41. Tarnyboje pirmadienį–ketvirtadienį dirbama nuo 8 valandos iki 17 valandos, o penktadienį – nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių. Pertrauka pailsėti ir pavalgyti – nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda. Tarnyboje gali būti nustatytas atskiras darbuotojo darbo laiko grafikas, įforminamas Tarnybos direktoriaus įsakymu.
42. Dirbantiems pamainomis pareigūnams darbo laikas nustatomas pagal iš anksto patvirtintus darbo grafikus, kurie sudaromi Tarnybos Informacinėje sistemoje (toliau – VAIS).
43. Tarnybos direktorius įsakymu skiria Tarnybos darbuotoją, atsakingą už atitinkamo padalinio darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą.
44. Tarnyboje darbo laiko apskaita tvarkoma VAIS, vadovaujantis Darbo ir poilsio laiko apskaitos tvarkos aprašo, patvirtinto Tarnybos direktoriaus įsakymu, nustatyta tvarka ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo laiko apskaitą.
45. Tarnybos darbuotojas privalo nedelsdamas informuoti Tarnybos budėtoją apie neatvykimą į tarnybą (darbą) ir šio neatvykimo priežastį.
vi skyrius
KOMISIJŲ, DARBO GRUPIŲ SUDARYMAS IR JŲ VEIKLA
47. Vykdant Lietuvos Respublikos įstatymų ir Vyriausybės nutarimų nuostatas, direktoriaus įsakymu sudaromos nuolatinės ar laikinosios komisijos, darbo grupės.
51. Didelės apimties ir (ar) sudėtingiems teisės aktams parengti Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaroma darbo grupė iš darbo grupės vadovo, jo pavaduotojo (-ų), narių ir, jei reikia, sekretoriaus.
52. Tarnyboje komisijos, darbo grupės gali būti sudarytos iš Tarnybos darbuotojų bei kitų valstybės ir savivaldybės institucijų bei įstaigų, taip pat mokslo institucijų atstovų. Tokio pobūdžio komisijos ar darbo grupės sudėtis gali būti tvirtinama Tarnybos direktoriaus įsakymu, minėtų institucijų bei įstaigų vadovams sutikus.
ViI SKYRIUS
PAVEDIMAI, JŲ VYKDYMAS IR VYKDYMO KONTROLĖ
53. Pavedimai darbuotojams gali būti duodami Tarnybos direktoriaus įsakymais, užduotimis Dokumentų valdymo sistemoje, Tarnybos direktoriaus pavaduotojų ar padalinių vadovų užduotimis Dokumentų valdymo sistemoje, kitokia rašytine ar žodine forma.
54. Tarnybos direktorius duoda pavedimus Tarnybos direktoriaus pavaduotojams, Tarnybos padalinių vadovams ir Tarnybos darbuotojams. Tarnybos direktoriaus pirmasis pavaduotojas duoda pavedimus visiems Tarnybos padaliniams. Tarnybos direktoriaus pavaduotojas pavedimus duoda pagal jam Tarnybos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Padalinių vadovai duoda pavedimus jiems pavaldiems Tarnybos darbuotojams.
55. Pavedimų vykdymą organizuoja Tarnybos direktoriaus pavaduotojai pagal Tarnybos direktoriaus nustatytas kuravimo sritis.
56. Dokumentus su Tarnybos direktoriaus užduotimis Bendrųjų reikalų skyrius perduoda Tarnybos direktoriaus pavaduotojams, padalinių vadovams, darbuotojams.
57. Jei pavedimas duotas keliems vykdytojams, pagrindinis vykdytojas (jis pavedime nurodomas pirmasis) privalo organizuoti šio pavedimo vykdymą. Už pavedimo įvykdymą nustatytu laiku yra atsakingi visi vykdytojai. Jeigu rašytinis pavedimas teikiamas vykdytojams elektronine forma, pavedimas pateikiamas visiems vykdytojams. Tokiu atveju elektroninio dokumento užduotyje aiškiai nurodomas už tokio pavedimo vykdymą atsakingas vykdytojas.
58. Pavedimai (išskyrus pavedimus parengti atitinkamą teisės akto projektą) turi būti įvykdomi per 10 darbo dienų nuo jų gavimo Tarnyboje, jeigu nenurodytas konkretus įvykdymo laikas. Pavedimai parengti atitinkamo teisės akto projektą turi būti įvykdyti per 4 mėnesius nuo jų gavimo Tarnyboje dienos, jeigu pavedime, įstatyme ar kitame teisės akte, kurio pagrindu duodamas pavedimas, nenurodyta kitaip.
59. Pavedimų dėl kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų Tarnybai pateiktų derinti teisės aktų projektų įvykdymo terminai nustatomi vadovaujantis Vyriausybės darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ (toliau – Vyriausybės darbo reglamentas), nustatytais terminais.
61. Atskirų dokumentų kategorijų bendrieji dokumentų užduočių įvykdymo terminai nustatomi teisės aktų bei šio Reglamento 1 priede nustatyta tvarka. Individualus dokumentų užduočių įvykdymo terminas nurodomas dokumento tekste arba rezoliucijoje.
62. Jeigu įvykdyti pavedimo per nustatytą terminą negalima dėl objektyvių priežasčių, nedelsiant apie tai turi būti pranešta pavedimą davusiam asmeniui.
63. Tarnybos direktoriaus nustatytas terminas parengti teisės akto projektą gali būti pratęstas tik tuo atveju, kai vykdytojas Tarnybos direktoriui pateikia motyvuotą prašymą ar Tarnybos direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą, jei terminas buvo nustatytas įsakymu.
VIiI SKYRIUS
TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS
65. Tarnyboje rengiami Vyriausybės nutarimų, Tarnybos direktoriaus įsakymų bei kitų teisės aktų projektai (toliau – teisės aktų projektai).
66. Rengiami teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo, Vyriausybės darbo reglamento, Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų, kitų teisės aktų nuostatas.
IX skyrius
TEISĖS AKTŲ LEIDYBOS INICIATYVA
68. Pasiūlymus dėl teisės aktų projektų bei galiojančių teisės aktų tobulinimo Tarnybos direktoriui teikia Tarnybos direktoriaus pavaduotojai ir padalinių vadovai pagal savo kompetenciją.
69. Tarnybos padaliniai, pagal savo kompetenciją negalėdami išspręsti su jų veikla susijusių klausimų, gali teikti atitinkamus teisės aktų projektus Tarnybos direktoriui, kai šiuos projektus vizuoja atitinkamą sritį kuruojantis Tarnybos direktoriaus pavaduotojas.
70. Tarnybos padaliniai, siūlydami rengti teisės akto projektą, kuriame numatoma iš esmės keisti arba nustatyti teisinių santykių reguliavimą, Tarnybos direktoriui parengia tarnybinį pranešimą, kuriame išdėsto teisės akte sprendžiamos problemos esmę, teisės akto tikslus ir uždavinius, laukiamus teigiamus rezultatus bei siūlymus dėl darbo grupės sudarymo.
X SKYRIUS
TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ SVARSTYMAS IR DERINIMAS
71. Teisės aktų projektai rengėjų turi būti suderinti su padaliniais, su kurių kompetencija jie yra susiję:
71.1. Finansų skyriumi – teisės aktų projektai, kurie susiję su piniginiais ištekliais, darbo užmokesčio mokėjimu, apskaita ir finansavimu;
71.3. duomenų apsaugos pareigūnu – teisės aktų projektai, reglamentuojantys asmens duomenų tvarkymą;
72. Padaliniai savo išvadas dėl pateiktų derinti projektų pateikia per 5 darbo dienas nuo teisės akto projekto gavimo padalinyje dienos, jeigu nenurodyta kitaip.
73. Norminio pobūdžio teisės aktų projektai (priedai, jeigu jie yra), suderinti su padaliniais, pateikiami derinti Korupcijos prevencijos ir vidaus tyrimų skyriui, kuris įvertina, ar teisės akto projektas neprieštarauja galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams, Vyriausybės nutarimams ir kitiems teisės aktams ir ar atitinka juridinės technikos reikalavimus. Norminio pobūdžio teisės aktą privalo vizuoti projekto rengėjas ar jį rengusios darbo grupės vadovas, projektą rengusio padalinio vadovas, atitinkamą sritį kuruojantis Tarnybos direktoriaus pavaduotojas ir Korupcijos prevencijos ir vidaus tyrimų skyrius.
74. Prieš pateikiant Tarnybos pirmajam direktoriui vizuoti, norminio pobūdžio teisės aktų projektus vizuoja kalbos tvarkytojas, patvirtindamas atitiktį valstybinės kalbos vartojimą reglamentuojančių teisės aktų nuostatoms.
75. Teisės akto projekto derinimo faktas patvirtinamas Tarnybos darbuotojo, su kuriuo šis projektas turi būti suderintas, viza. Jei teisės aktų projektai rengiami Dokumentų valdymo sistemoje, visi teisės akto projekto derinimo faktai patvirtinami Dokumentų valdymo sistemos priemonėmis. Vizuodamas projektą, Tarnybos darbuotojas patvirtina, kad jis yra susipažinęs su teisės akto projektu, jam pritaria ir prisiima atsakomybę pagal savo kompetenciją.
76. Jeigu Tarnybos darbuotojas nepritaria pateiktam dokumento projektui, jis vizuoja su pastaba, o prireikus savo pastabas bei pasiūlymus išdėsto atskirame rašte. Jeigu Tarnybos darbuotojas nepritaria derinamam teisės akto projektui, jis, naudodamasis Dokumentų valdymo sistemos priemonėmis, atmeta derinamą teisės akto projektą, pateikdamas atmetimo priežastis, arba vizuoja su pastaba. Jeigu dėl pateikto teisės akto projekto pateikiama pastabų, į kurias rengėjai neatsižvelgia, iškilusiems prieštaravimams pašalinti Tarnybos direktorius arba Tarnybos direktoriaus pavaduotojas, kuruojantis teisės akto projektą rengusį padalinį, gali organizuoti pasitarimą.
XI SKYRIUS
KITŲ INSTITUCIJŲ PATEIKTŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ DERINIMAS
77. Pateiktus Tarnybai derinti kitų institucijų teisės aktų projektus Tarnybos direktorius vizuoja tik tada, kai dėl šių teisės aktų projektų teikę pastabas ir pasiūlymus padaliniai juos patikrina ir vizuoja šių teisės aktų projektų kopijas. Jeigu dėl pateikto vizuoti teisės akto projekto Tarnybos direktorius turi pastabų ar pasiūlymų, jis jį vizuoja su pastaba, kuri išdėstoma atskirame lape.
78. Popierine ar elektronine forma gautą derinti teisės akto projektą Bendrųjų reikalų skyrius perkelia į Dokumentų valdymo sistemą, užregistruoja ir nukreipia Tarnybos direktoriui užduočiai paskirti.
79. Kai gaunamas derinti elektroninėmis priemonėmis parengtas teisės akto projektas, jis registruojamas ir nukreipiamas vykdytojui, o atsakymas dėl tokio teisės akto projekto rengiamas ir perduodamas elektroninėmis priemonėmis šio Reglamento XII skyriuje nustatyta tvarka, išskyrus atvejus, kai derinti teisės aktą pateikusi įstaiga rašte paprašo atsakymą pateikti kitokiomis priemonėmis.
80. Kai gaunamas vizuoti elektroninėmis priemonėmis parengtas teisės akto projektas, jis registruojamas ir nukreipiamas vykdytojui, o tokio teisės akto projekto viza rengiama elektroninėmis priemonėmis šio reglamento XII skyriuje nustatyta tvarka, išskyrus atvejus, kai derinti teisės aktą pateikusi institucija rašte paprašo vizuoti teisės akto projektą ir jį pateikti kitokiomis priemonėmis.
xiI SKYRIUS
TARNYBOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMŲ RENGIMAS, VIZAVIMAS, DERINIMAS, TEIKIMAS IR SKELBIMAS
82. Tarnybos direktorius leidžia įsakymus dėl:
82.3. Tarnybos darbuotojų (išskyrus Tarnybos direktoriaus pavaduotojus) priėmimo į tarnybą (darbą) ir atleidimo iš tarnybos (darbo);
84. Tarnybos direktoriaus įsakymai pasirašomi saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, jeigu teisės aktai nenumato kitaip. Kiti Tarnybos darbuotojai elektroninius dokumentus pasirašo arba vizuoja (derina) pažangiuoju parašu, naudodamiesi Dokumentų valdymo sistemos teikiamomis priemonėmis, kurios užtikrina pasirašančio arba vizuojančio (derinančio) asmens tapatybės indentifikavimą.
85. Saugus elektroninis parašas, sukurtas saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintas galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, kuriuo Tarnybos darbuotojas pasirašo pasirašomus ar vizuojamus (derinamus) elektroninius dokumentus, turi tokią pat teisinę galią kaip ir darbuotojo parašas rašytiniuose dokumentuose.
86. Bendrųjų reikalų skyrius tikrina, ar Tarnybos direktoriaus pasirašytas įsakymas Dokumentų valdymo sistemoje buvo nusiųstas susipažinti suinteresuotiems Tarnybos darbuotojams. Personalo skyrius atsakingas už supažindinimą su savo padalinio parengtais įsakymais. Tarnybos darbuotojai su direktoriaus įsakymu privalo susipažinti per 7 darbo dienas.
87. Tarnybos direktoriaus įsakymų projektai, susiję su padalinių veiklos sritimis, rengėjų turi būti suderinti su suinteresuotais padaliniais Reglamento nustatyta tvarka. Teikiami Tarnybos direktoriui pasirašyti įsakymai ir jais tvirtinami dokumentai turi būti vizuoti rengėjo ir jo padalinio vadovo, suinteresuotų padalinių vadovų, Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, pagal kuravimo sritį:
87.1. įsakymus veiklos klausimais, personalo klausimais, atostogų klausimais ir komandiruočių klausimais, prieš pasirašant direktoriui, vizuoja atitinkamo padalinio vadovas. Įsakymus veiklos klausimais vizuoja ir rengėjas;
88. Tarnybos direktoriaus įsakymai ir įsakymais patvirtinti kiti teisės aktai, kuriuose nustatomos, keičiamos ar pripažįstamos netekusiomis galios teisės normos, registruojami ir skelbiami Teisės aktų registre (toliau – TAR), Tarnybos interneto svetainėje, Tarnybos Intranete (VAIS) bei įsigalioja kitą dieną po jų paskelbimo, jeigu pačiuose teisės aktuose nenustatoma vėlesnė jų įsigaliojimo diena. Šie įsakymai registruojami ir skelbiami TAR Teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2013 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. 400-ĮVK-369 „Dėl teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
89. Tarnybos direktoriaus įsakymai, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, TAR, Tarnybos interneto svetainėje ir VAIS neskelbiami. Šie teisės aktai rengiami, įforminami, registruojami, tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Įslaptintos informacijos administravimo ir išslaptinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 820 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo įgyvendinimo“ (toliau – Įslaptintos informacijos administravimo tvarkos aprašas), reikalavimais.
90. Kai Tarnybos direktoriaus įsakymai turi būti registruojami ir skelbiami TAR, rengėjas privalo tai nurodyti Tarnybos direktoriaus įsakymo Dokumentų valdymo sistemos kortelėje. Tarnybos direktoriaus įsakymus TAR registruoja Bendrųjų reikalų skyrius. TAR užregistruoto įsakymo datą ir numerį Bendrųjų reikalų skyrius įrašo Dokumentų valdymo sistemos kortelės pastabų skiltyje.
XIII SKYRIUS
ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ, PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMAS
91. Tarnyboje asmenys aptarnaujami, jų prašymai, skundai, pranešimai nagrinėjami Viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
92. Dokumentų valdymo sistemoje registruojami ir nagrinėjami tokie rašytiniai prašymai ar skundai, kurie tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine kalba, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė ir adresas arba kiti kontaktiniai duomenys, pagal kuriuos jis pageidautų gauti atsakymą. Asmenų prašymus, skundus, pranešimus priima ir registruoja Bendrųjų reikalų skyrius. Neįskaitomi, nesuprantamai išdėstyti pageidavimai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį.
93. Paprastai nenagrinėjami prašymai ar skundai, kuriuose nenurodytas pareiškėjo vardas ir pavardė, nenurodytas adresas arba pareiškėjo nepasirašyti, išskyrus atvejus, kai siekiant, kad nenukentėtų pareiškėjo ar valstybės interesai, atitinkamą sprendimą dėl nagrinėjimo priima Tarnybos direktorius, atsižvelgdamas į prašymo ar skundo turinį.
95. Jeigu Tarnyba nėra įgaliota spręsti prašyme išdėstytų klausimų, prašymas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jo gavimo Tarnyboje datos persiunčiamas kompetentingai institucijai ir apie tai pranešama pareiškėjui. Kai prašymą turi nagrinėti teismas, jis grąžinamas pareiškėjui ir pateikiama visa reikalinga informacija.
96. Pareiškėjui elektroniniu paštu kreipiantis į Tarnybą su prašymu, sudarytu elektroninių duomenų pavidalu, jis turi būti pasirašytas pareiškėjo arba jo įgalioto asmens (atstovo) elektroniniu parašu, kuris patvirtintas sertifikatu, suteikiančiu galimybę identifikuoti pareiškėją. Atsakymai į tokį prašymą pareiškėjui pateikiami elektroniniu paštu, o pareiškėjo pageidavimu – siunčiami paštu prašyme nurodytu adresu arba įteikiami asmeniškai. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu paštu, turi būti pasirašytas Tarnybos direktoriaus arba jo įgalioto Tarnybos darbuotojo saugiu elektroniniu parašu.
97. Pareiškėjo arba jo atstovo elektroninių duomenų pavidalu sudarytas ir elektroniniu būdu pateiktas elektroniniu parašu pasirašytas prašymas registruojamas, tvarkomas ir įtraukiamas į apskaitą vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“. Gavus neatpažįstamo formato elektroninį dokumentą ar elektroninį dokumentą, kurio neįmanoma atidaryti ir apdoroti Tarnybos elektroninių dokumentų valdymo sistemos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, apie tai pranešama pareiškėjui. Už Tarnybos elektroninių dokumentų registravimą atsakingas Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojas dėl to kreipiasi į pareiškėją, jei iš pateiktos informacijos yra galimybė nustatyti jo kontaktinius duomenis.
98. Elektroninių duomenų pavidalu sudarytas prašymas turi būti parengtas pagal patvirtintą Tarnybos interneto svetainėje pateiktą elektroninę prašymo formą ir joje nurodytus reikalavimus.
99. Elektroninių duomenų pavidalu teikiamas prašymas turi būti sudarytas naudojantis vienu iš duomenų formatų, apibrėžtų Rekomendacijose dėl atvirųjų elektroninių dokumentų standartų naudojimo teikiant viešąsias paslaugas gyventojams, valstybės institucijoms ir įstaigoms elektroninėmis priemonėmis keičiantis informacija, patvirtintose Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2006 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. T-17 „Dėl rekomendacijų dėl atvirųjų elektroninių dokumentų standartų naudojimo teikiant viešąsias paslaugas gyventojams, valstybės institucijoms ir įstaigoms elektroninėmis priemonėmis keičiantis informacija patvirtinimo“.
XIV SKYRIUS
VISUOMENĖS INFORMAVIMAS IR INFORMACIJOS TEIKIMAS PAGAL VISUOMENĖS PAKLAUSIMUS
100. Visuomenės informavimu apie Tarnybos veiklą ir palankios viešosios nuomonės apie Tarnybą formavimu rūpinasi Tarnybos direktorius ir jo pavaduotojai.
101. Su žiniasklaidos atstovais bendrauja Tarnybos direktorius, jo nesant – pavaduojantis Tarnybos direktoriaus pavaduotojas ar kitas įgaliotas Tarnybos darbuotojas. Išplatinti pranešimai ir kita informacija žiniasklaidai ir visuomenei privalo atitikti oficialią Tarnybos poziciją.
XV SKYRIUS
KOMANDIRUOTĖS
103. Tarnybos darbuotojų išvykimas į komandiruotes šalies teritorijoje ir į užsienį organizuojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl dienpinigių ir kitų tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo“ bei Tarnybos komandiruočių tvarkos aprašo, patvirtinto Tarnybos direktoriaus įsakymu, nustatyta tvarka.
104. Įsakymus dėl komandiruočių rengia Bendrųjų reikalų skyrius arba Artimos apsaugos valdybos administratorius ir pasirašo Tarnybos direktorius.
XVI SKYRIUS
ATOSTOGŲ SUTEIKIMO TVARKA
106. Kasmetinės, nemokamos, papildomos mokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti Tarnybos pareigūnams suteikiamos Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos įstatymo nustatyta tvarka.
107. Kasmetinės, nemokamos, papildomos mokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti bei atostogos dėl karjeros valstybės tarnautojo perkėlimo į kitas pareigas Tarnybos karjeros valstybės tarnautojams suteikiamos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Kitos tikslinės atostogos Tarnybos karjeros valstybės tarnautojams suteikiamos Darbo kodekso nustatyta tvarka.
108. Kasmetinės, nemokamos ir tikslinės atostogos Tarnybos darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį, suteikiamos Darbo kodekso nustatyta tvarka.
110. Tarnybos pareigūnų, dirbančių pamainomis, kasmetinių atostogų grafikus ateinantiems metams sudaro padalinio vadovas ir iki einamųjų metų gruodžio 15 dienos teikia tvirtinti Tarnybos direktoriui. Pamainomis dirbantiems Tarnybos pareigūnams atostogos suteikiamos savaitėmis: viena iš dalių turi būti ne trumpesnė kaip dvi savaitės, o likusios dalys suteikiamos ne trumpiau kaip po savaitę.
Atostogos turi būti suplanuotos užtikrinant tolygų jų paskirstymą per visus metus, kad visada būtų išlaikytas reikiamas darbuotojų skaičius pavestoms funkcijoms atlikti tiek konkrečioje pamainoje, tiek ir visame padalinyje, kartu įvertinant ir neatvykimų į tarnybą dėl kitų priežasčių riziką (nedarbingumas, tėvystės atostogos, vaiko slauga ir kt.).
111. Padaliniuose, kur darbas organizuojamas ne pamainomis, kasmetinių atostogų grafikus ateinantiems metams sudaro padalinio vadovas ir iki balandžio 1 d. teikia tvirtinti Tarnybos direktoriui. Šiuose padaliniuose darbuotojų atostogos planuojamos tokiu būdu, kad būtų užtikrintas darbų perimamumas, o pradėti darbai tęsiami nepertraukiamai. To paties padalinio vadovas ir jo pavaduotojai vienu metu atostogų neišleidžiami.
112. Tarnybos darbuotojai, dėl svarbių priežasčių negalintys grafike nurodytu laiku išeiti atostogų arba pageidaujantys pasinaudoti dalimi atostogų, turi Tarnybos direktoriui pateikti prašymą Dokumentų valdymo sistemoje, kuriame nurodo pageidaujamą atostogų datą.
113. Tarnybos darbuotojams pageidaujant kasmetines atostogas panaudoti dalimis, suteikiamų kasmetinių atostogų viena iš dalių negali būti trumpesnė nei dešimt darbo dienų.
XVII SKYRIUS
TARNYBOS DARBUOTOJŲ APDOVANOJIMAS,
SKATINIMAS IR PAŠALPOS
115. Tarnybos darbuotojai apdovanojami, skatinami arba jiems gali būti suteikiama vienkartinė materialinė pašalpa, vadovaujantis Vadovybės apsaugos įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Tarnybos Garbės ženklo nuostatais, patvirtintais Tarnybos direktoriaus įsakymu, bei kitais teisės aktais.
XVIII SKYRIUS
DRAUSMINĖS IR TARNYBINĖS NUOBAUDOS
117. Tarnybos darbuotojai už tarnybinius nusižengimus gali būti traukiami tarnybinėn atsakomybėn, o už Tarnybai padarytą materialinę žalą – materialinėn atsakomybėn Valstybės tarnybos įstatymo, Vadovybės apsaugos įstatymo nustatyta tvarka bei darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
XIX SKYRIUS
REIKALŲ PERDAVIMAS KEIČIANTIS tarnybos VADOVAMS BEI
KITIEMS TARNYBOS DARBUOTOJAMS
119. Keičiantis Tarnybos direktoriui, buvęs Tarnybos direktorius turi perduoti reikalus jo pareigas laikinai einančiam Vadovybės apsaugos įstatyme nustatyta tvarka Tarnybos direktoriaus pavaduotojui.
120. Keičiantis Tarnybos direktoriaus pavaduotojui, jei nėra paskirto naujo Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, reikalai perduodami pagal Tarnybos direktoriaus nustatytos formos reikalų perdavimo aktą (3 priedas) Tarnybos direktoriaus įgaliotam pareigūnui.
121. Tarnybos darbuotojai, ilgam išvykstantys iš savo darbo vietos (komandiruotė, atostogos ar kt.), privalo Dokumentų valdymo sistemos teikiamomis administravimo priemonėmis nurodyti juos pavaduojančius asmenis ir paskirstyti jų neįvykdytas užduotis kitiems vykdytojams.
122. Atleidžiami iš tarnybos (darbo), išeinantys vaiko priežiūros atostogų, perkeliami į kitas pareigas, Tarnybos darbuotojai privalo teisės aktų nustatyta tvarka perduoti reikalus (nebaigtus vykdyti dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus), taip pat turimus dokumentus ir bylas, informacinę bei norminę medžiagą, knygas, įgytas už Tarnybos lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą, kuris buvo jam perduotas tarnybinėms (darbo) pareigoms vykdyti, padalinio vadovui. Padalinio vadovas paskiria Tarnybos darbuotoją, atsakingą (-us) už perduotų reikalų tvarkymą.
123. Atleidimo iš tarnybos (darbo) įsakymą Personalo skyrius siunčia Dokumentų valdymo sistemos priemonėmis susipažinti Elektroninio saugumo valdybos E2 skyriaus darbuotojams, atsakingiems už Dokumentų valdymo sistemos administravimą.
124. Atleidžiamam iš tarnybos (darbo) ir, jeigu reikia, perkeliamam į kitas pareigas Tarnybos darbuotojui Personalo skyrius parengia atsiskaitymo lapelį ir inicijuoja jo derinimo procesą (2 priedas).
125. Atsiskaitymas su Tarnyba laikomas baigtu, kai atleidžiamas ar perkeliamas į kitas pareigas Tarnybos darbuotojas iki įsakyme nurodytos atleidimo ar perkėlimo datos visiškai atsiskaito su tiesioginiu vadovu, Bendrųjų reikalų skyriumi (perduoda turimus įslaptintus dokumentus ir bylas, grąžina spaudus, antspaudus), Tarnybos Administravimo valdybos Logistikos skyriumi (atsiskaito už visas vertybes), Personalo skyriumi (grąžina tarnybinius pažymėjimus) ir Finansų skyriumi (padengia įsiskolinimus).
126. Perkeliamų ar atleidžiamų Tarnybos darbuotojų atsiskaitymo lapeliai registruojami Dokumentų valdymo sistemoje ir saugomi teisės aktų nustatytą saugojimo terminą.
127. Atleidžiamas iš pareigų Tarnybos darbuotojas arba perkeliamas į kitas pareigas Tarnybos darbuotojas privalo perduoti elektroninio parašo formavimo įrangą, jei jam tokia buvo suteikta, Tarnybos direktoriaus paskirtam asmeniui.
xx SKYRIUS
ANTSPAUDO NAUDOJIMAS
Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos
darbo reglamento
1 priedas
DOKUMENTŲ UŽDUOČIŲ ĮVYKDYMO TERMINŲ ATMINTINĖ
Pavadinimas |
Užduoties įvykdymo terminas, jeigu nenurodytas konkretus įvykdymo terminas |
Pavedimai, išdėstyti bet kuriame dokumente (Vyriausybės nutarimas, Ministro Pirmininko potvarkis/rezoliucija, Vyriausybės kanclerio rezoliucija ar kt.), išskyrus pavedimus parengti teisės akto projektą; - pavedimai parengti teisės akto projektą |
per 10 darbo dienų nuo jų gavimo.
Per 4 mėnesius nuo jų gavimo, jeigu pavedime, įstatyme ar kitame teisės akte, kurio pagrindu duodamas pavedimas, nenurodyta konkretus įvykdymo laikas. |
Pavedimai, susiję su Seimo komitetų, komisijų, frakcijų rekomendacijomis ar pasiūlymais |
15 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. |
Pavedimai, susiję su Seimo narių rašytiniais klausimais ir paklausimais |
per 10 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. |
Pavedimai, susiję su Seimo narių kreipimusi, taip pat jų persiųstais rinkėjų pasiūlymais, pareiškimais ir skundais |
per 20 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. |
Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijos ir kitų įstaigų, darbo grupių parengti įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir norminių ministro įsakymų projektai |
Per 5 darbo dienas, o kai pateikiami didelės apimties (10 ar daugiau puslapių) ar sudėtingi įstatymų projektai (numatantys naują teisinį reguliavimą ar iš esmės jį keičiantys) – per 7 darbo dienas. |
Vadovybės pavedimai, kai rezoliucijoje nenurodytas konkretus įvykdymo terminas ir užrašyta „Skubiai“ |
Neatidėliotinai, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. |
Asmenų prašymai, skundai, pranešimai |
Per 20 darbo dienų nuo gavimo dienos. Jeigu Tarnyba neįgaliota spręsti tokių klausimų – per 5 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo raštas persiunčiamas kompetentingai institucijai, kartu pranešant apie tai asmeniui ir paaiškinant persiuntimo priežastis. Jeigu klausimai priskiriami kelių institucijų kompetencijai, nagrinėjimą organizuoja ir į jį atsako prašymą gavusi institucija. Kitos institucijos per 10 darbo dienų nuo užregistravimo atsako prašymą persiuntusiai institucijai. |
_________________________
Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos
darbo reglamento
2 priedas
(Atsiskaitymo lapelio formos pavyzdys)
LIETUVOS RESPUBLIKOS VADOVYBĖS APSAUGOS TARNYBOS ATSISKAITYMO LAPELIS
____________Nr._______
(data)
Vilnius
(vardas, pavardė, padalinys, pareigos, atleidimo (perkėlimo) data, pagrindas, |
|||
įsakymo data, Nr.) |
|||
Eil. Nr. |
Padalinio pavadinimas |
Parašas, data, pastabos |
Vardas, pavardė, pareigos |
1. |
Tiesioginis vadovas |
|
|
2. |
Bendrųjų reikalų skyrius |
|
|
3. |
Personalo skyrius |
|
|
4. |
Logistikos skyrius |
|
|
5. |
Finansų skyrius* |
|
|
PASTABA. *Finansų skyriui pateikiamas atsiskaitymo lapelis užpildžius 1–4 eilutes.
|
|
|
|
|
(atsiskaitymo lapelį išdavusio darbuotojo pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Lietuvos Respublikos vadovybės apsaugos tarnybos
darbo reglamento
3 priedas
(Reikalų perdavimo akto formos pavyzdys)
___________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
TVIRTINU
_____________________
(pareigų pavadinimas)
_____________________
(parašas)
_____________________
(vardas ir pavardė)
REIKALŲ PERDAVIMO AKTAS
________ Nr. ______
(data)
_______________
(sudarymo vieta)
Vadovaujantis_________________________________________________________
(dokumento data, numeris, pavadinimas)
______________________________ perduoda, o ____________________________ priima šiuos
(vardas ir pavardė) (vardas ir pavardė)
darbus ir dokumentus:
1. (nurodomi perduodami dokumentai arba dokumentų bylos, nebaigti teisės aktų projektai, pavedimai ir pan.)
2.
Perdavė
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Priėmė
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
______________________