LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL SKUNDŲ NAGRINĖJIMO VALSTYBINĖJE ENERGETIKOS INSPEKCIJOJE
PRIE ENERGETIKOS MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2016 m. kovo 8 d. Nr. 1-83
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 341 straipsnio 4 dalimi, t v i r t i n u Skundų nagrinėjimo Valstybinėje energetikos inspekcijoje prie Energetikos ministerijos taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos energetikos ministro
2016 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. 1-83
SKUNDŲ NAGRINĖJIMO VALSTYBINĖJE ENERGETIKOS INSPEKCIJOJE
PRIE ENERGETIKOS MINISTERIJOS TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Skundų nagrinėjimo Valstybinėje energetikos inspekcijoje prie Energetikos ministerijos taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja skundų dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių techninės saugos, eksploatavimo, energijos kokybės reikalavimų, dėl prisijungimo prie energetikos objektų ar įrenginių, atsijungimo nuo jų techninių sąlygų ir kitų teisės aktuose nustatytų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi nagrinėjimą Valstybinėje energetikos inspekcijoje prie Energetikos ministerijos (toliau – VEI).
2. VEI valstybės tarnautojai, nagrinėdami skundus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos energetikos įstatymu, Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymu, Lietuvos Respublikos gamtinių dujų įstatymu, kitais energetikos sektoriaus teisės aktais bei pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, efektyvumo, tarnybinio bendradarbiavimo, subsidiarumo, „vieno langelio“, lygiateisiškumo, skaidrumo ir atsakomybės už priimtus sprendimus principais.
3. Nagrinėjant skundus, šių Taisyklių nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ar jų pagrindu priimti kiti teisės aktai. Tuo atveju, jeigu atsiranda prieštaravimas tarp šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų ar jų pagrindu priimtų kitų teisės aktų, taikomos Lietuvos Respublikos įstatymų ar jų pagrindu priimtų teisės aktų nuostatos.
4. Skundai dėl VEI veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galimai padaryto asmens, nurodyto skunde, teisių ar teisėtų interesų pažeidimo nagrinėjami Viešojo administravimo įstatymo trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka.
5. Asmenų prašymai, nesusiję su teisių ar teisėtų interesų pažeidimu, prašant priimti individualų administracinį aktą, išduoti dokumentą ar atlikti kitus administracinius veiksmus, nagrinėjami pagal Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22d. nutarimu Nr. 875.
6. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
6.2. skundas – pareiškėjo rašytinis kreipimasis į VEI, kuriame nurodoma, kad yra pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti;
6.4. skundžiamas asmuo – energetikos įmonė, vartotojas ar kitas subjektas, dėl kurio veiksmų ar neveikimo yra pateiktas skundas;
II SKYRIUS
SKUNDŲ PATEIKIMAS, SKUNDO FORMOS IR TURINIO REIKALAVIMAI
8. Skundai VEI siunčiami paštu, elektroniniais ryšiais ar pateikiami asmeniškai. Elektroniniais ryšiais siunčiamas skundas turi būti patvirtintas elektroniniu parašu.
9. Skundų priėmimo vietos adresas ir telefonų numeriai bei elektroninio pašto adresai skelbiami VEI interneto svetainėje www.vei.lt. Skundai nurodytoje vietoje priimami darbo dienomis VEI darbo valandomis. VEI taip pat skelbia apie papildomas skundų priėmimo valandas, kai galima kreiptis VEI ne darbo laiku.
11. Pareiškėjas, kreipdamasis į VEI, pateikia:
12. VEI pateiktame skunde (rekomenduojama skundo forma priede) turi būti nurodyta:
12.2. pareiškėjo vardas, pavardė (pavadinimas), gyvenamoji vieta (buveinė), taip pat atstovo, jei jis yra, vardas, pavardė, adresas ir duomenys ryšiui palaikyti (telefono numeris, el. paštas);
12.7. informacija, ar tų pačių šalių skundas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ar nebuvo išnagrinėtas VEI ar kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje;
13. Skundas turi būti išsamus ir konkretus, teisių ar teisėtų interesų pažeidimas turi būti nurodytas glaustai ir aiškiai, tiksliai suformuluotas reikalavimas pagal VEI suteiktą kompetenciją.
14. Skundą pasirašo pareiškėjas ar jo atstovas. Tais atvejais, kai skundą pasirašo pareiškėjo atstovas, prie pareiškėjo atstovo paduodamo skundo turi būti pridėtas teisės aktų nustatyta tvarka įformintas įgaliojimas ar kitas dokumentas, patvirtinantis jo įgaliojimus.
15. Skundas turi būti surašytas valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą, išskyrus atvejus, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais į VEI raštu kreipiasi užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija.
16. Pareiškėjas ir kiti suinteresuoti asmenys, pateikdami dokumentus VEI privalo nurodyti, kurie duomenys sudaro valstybės, tarnybos, komercinę, banko, profesinę ar kitą įstatymų saugomą paslaptį ir kurių duomenų konfidencialumas turi būti užtikrintas. VEI gali nepripažinti jai pateiktos informacijos konfidencialia, jeigu įstatymas nustato, kad tokia informacija nėra laikoma konfidencialia.
17. Jeigu pateiktas skundas neatitinka Taisyklių 12 - 15 punktų reikalavimų arba VEI mano, jog būtina patikslinti skundo esmę ar skundo reikalavimus, pateikti papildomus dokumentus ar duomenis, VEI raštu informuoja pareiškėją apie šalintinus skundo trūkumus ir nustato ne trumpesnį kaip 7 darbo dienų terminą jiems pašalinti.
III SKYRIUS
SKUNDO PRIĖMIMAS
19. Visi skundai, gauti paštu, elektroniniais ryšiais, pateikti asmeniškai ar persiųsti kitų institucijų, jų gavimo dieną priimami ir registruojami gautų skundų registre, skundui suteikiamas numeris: ant priimto skundo pirmo lapo dedamas registracijos spaudas, jame įrašoma priėmimo data ir registracijos numeris.
20. Pateikto skundo priėmimo faktas patvirtinamas raštu, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo skundo užregistravimo dienos siunčiant skundo priėmimo faktą patvirtinančią Pažymą apie priimtą skundą.
21. Pažymą apie priimtą skundą pareiškėjui išsiunčia VEI Bendrųjų reikalų skyriaus specialistas, atsakingas už skundo priėmimą.
22. Kai asmens skundas pateikiamas ar pavedamas nagrinėti VEI teritoriniam skyriui, Pažymą apie priimtą skundą pareiškėjui išsiunčia VEI teritorinio skyriaus specialistas, atsakingas už skundo priėmimą, pažymoje nurodydamas, kuriam VEI skyriui ir specialistui yra pavesta nagrinėti skundą.
23. Kai pareiškėjas skundą pateikia asmeniškai, jo skundo antrame egzemplioriuje (kopijoje) dedamas registracijos spaudas su priėmimo data ir registracijos numeriu.
24. VEI valstybės tarnautojai, gavę skundus elektroniniais ryšiais, nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, privalo skundus perduoti registruoti VEI ar VEI teritorinio skyriaus specialistui, atsakingam už skundo priėmimą.
IV SKYRIUS
ATSISAKYMAS NAGRINĖTI SKUNDĄ
26. VEI atsisako nagrinėti skundą jeigu:
26.1. neturi įgaliojimų priimti sprendimą dėl skunde išdėstyto klausimo. Šiuo atveju VEI ne vėliau kaip per 5 darbo dienas perduoda pareiškėjo skundą kitam viešojo administravimo subjektui nagrinėti pagal kompetenciją ir apie tai raštu praneša pareiškėjui;
26.2. skunde nenurodytas pareiškėjo vardas, pavardė ar pavadinimas, adresas arba skundas pareiškėjo nepasirašytas, parašytas neįskaitomai;
26.3. nuo skunde nurodytų pažeidimų paaiškėjimo dienos iki skundo padavimo dienos yra praėję daugiau kaip 6 mėnesiai;
27. Apie VEI sprendimą atsisakyti nagrinėti skundą pareiškėjui turi būti pranešta ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pareiškėjo skundo gavimo, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodyta jokių pareiškėjo kontaktinių duomenų. VEI sprendimą atsisakyti nagrinėti skundą priima ir pasirašo VEI viršininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. VEI sprendimas atsisakyti nagrinėti skundą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo atsisakymo pagrindas.
V SKYRIUS
PASIRENGIMAS NAGRINĖTI SKUNDĄ
29. Dėl skundo, adresuoto keliems viešojo administravimo subjektams ir priklausančio kelių viešojo administravimo subjektų kompetencijai, skundo nagrinėjimo procedūrą pradeda ir skundo nagrinėjimą organizuoja pirmasis skunde nurodytas viešojo administravimo subjektas. Kiti skundo nagrinėjimo procedūroje dalyvaujantys viešojo administravimo subjektai privalo per 10 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos pateikti pagal kompetenciją savo pasiūlymus dėl skundo sprendimo administracinę procedūrą pradėjusiam viešojo administravimo subjektui.
30. Draudžiama persiųsti ar perduoti skundą nagrinėti VEI skyriui ar teritoriniam skyriui arba perduoti nagrinėti VEI valstybės tarnautojui, kurių veiksmai yra skundžiami.
31. Nagrinėjantis skundą VEI valstybės tarnautojas pats nusišalina nuo šio skundo nagrinėjimo (įteikdamas tarnybinį pranešimą tiesioginiam vadovui) arba turi būti nušalintas VEI vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimu, jeigu:
31.1. VEI valstybės tarnautojas yra pareiškėjo artimasis giminaitis (kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse), svainis ar sugyventinis, įstatymų nustatyta tvarka įregistravęs partnerystę;
VI SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMAS
35. Skundas turi būti išnagrinėtas ir sprendimas priimtas per 20 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą skundo nagrinėjimas negali būti baigtas, VEI viršininko ar jo įgalioto asmens sprendimu skundo nagrinėjimas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų, skaičiuojant nuo tos dienos, kada pasibaigė 20 darbo dienų terminas. Pareiškėjui apie skundo nagrinėjimo termino pratęsimą pranešama tokiu būdu, kokiu skundas gautas arba pareiškėjo skunde nurodytu būdu ir nurodomos pratęsimo priežastys.
36. Skundų nagrinėjimo kalba – valstybinė lietuvių kalba, kai pareiškėjas ar kiti suinteresuoti asmenys nemoka ar nesupranta lietuvių kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai reikšti savo minčių, skundo nagrinėjimo procedūroje tikrinant faktinius duomenis vietoje ar apklausiant kai siekiama išsiaiškinti klausimo esmę ir su juos susijusias aplinkybes, turi dalyvauti vertėjas. Vertėją pakviečia VEI arba pareiškėjas savo iniciatyva.
37. Kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais į VEI raštu kreipiasi užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija ir pateikia nevalstybine kalba surašytą skundą, tokio skundo visą tekstą į lietuvių kalbą išsiverčia VEI, jei pagal kompetenciją priklauso jį nagrinėti. Gauto skundo vertimą VEI viršininko nurodymu organizuoja VEI Bendrųjų reikalų skyrius.
38. Pareiškėjas turi teisę:
38.7. raštu atsisakyti skundo ir prašyti VEI skundo nagrinėjimą nutraukti. Rašytiniame prašyme turi būti nurodyta, kad pareiškėjui yra žinomos skundo atsisakymo pasekmės;
39. Pareiškėjas privalo:
39.3. raštu informuoti VEI apie savo adreso pasikeitimą skundo nagrinėjimo metu. Nesant informacijos apie pareiškėjo adreso pasikeitimą, sprendimas išnagrinėjus skundą siunčiamas paskutiniu VEI žinomu adresu arba oficialiai deklaruotu gyvenamosios vietos, buveinės adresu ir laikoma, kad sprendimas įteiktas tinkamai.
40. VEI turi teisę:
40.2. sujungti kelių VEI žinioje esančių to paties pareiškėjo dėl to paties dalyko skundų nagrinėjimą, jeigu, VEI nuomone, skundų nagrinėjimą sujungus, jie bus išnagrinėti greičiau ir efektyviau;
40.3. gauti iš valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių, organizacijų ar kitų asmenų skundui nagrinėti reikalingą informaciją ar kitokią pagalbą;
40.4. prašyti pareiškėjo patikslinti skundo esmę ar reikalavimus, pateikti skunde išdėstytas aplinkybes patvirtinančius dokumentus (kopijas);
40.6. prieš priimant sprendimą paprašyti pateikti dokumentus ir paaiškinimus, apklausti pareiškėją, kitus suinteresuotus asmenis, siekiant išsiaiškinti skundo esmę ir su juo susijusias aplinkybes;
40.8. pagal VEI kompetenciją įpareigoti skundžiamą asmenį, dėl kurio veiksmų ar neveikimo yra pateiktas skundas, pašalinti pažeidimus, priežastis ir sąlygas, pažeidžiančius pareiškėjo teises ar teisėtus interesus;
41. VEI privalo:
41.2. pareiškėjui atsakyti į visus skunde iškeltus klausimus; neatsakius nors į vieną iš keliamų klausimų, nurodyti priežastis, dėl kurių nebuvo galima priimti sprendimo tuo klausimu;
41.3. neatskleisti valstybės, tarnybos ir komercinių paslapčių, informacijos apie privatų asmens gyvenimą, taip pat bet kokios kitos informacijos, pripažintos konfidencialia;
42. Dokumentų ir informacijos, reikalingų skundo nagrinėjimui, reikalavimas iš pareiškėjo turi būti teisėtas ir motyvuotas. VEI gali reikalauti tik tų dokumentų ir informacijos, kurių nėra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose, išskyrus atvejus, kai tokius dokumentus ir informaciją privaloma pateikti pagal įstatymus. Dokumentams ir informacijai pateikti turi būti nustatytas konkretus terminas. Pakartotinai reikalauti dokumentų ir informacijos iš pareiškėjo galima tik išimtiniais atvejais ir tinkamai motyvuojant šių dokumentų ir informacijos būtinumą.
43. Skundo nagrinėjimui reikalingą informaciją, kurią turi VEI arba kuri yra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose, turi surinkti VEI.
44. VEI gali kreiptis į asmenį, veikiantį energetikos srityje (energijos skirstymo operatorius, pastato šildymo ir karšto vandens sistemos prižiūrėtojas, daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojas ir kiti) prašydama per nustatytą terminą pateikti paaiškinimus ar kitą susijusią informaciją dėl pareiškėjo skunde išdėstytų teisių ar teisėtų interesų pažeidimo ir nurodyto reikalavimo.
45. Jeigu pareiškėjas nusprendžia pakeisti savo kreipimosi dalyką (reikalavimą) arba pagrindą (aplinkybes, kuriomis grindžia savo reikalavimą), šių Taisyklių 35 punkte nustatytas terminas pradedamas skaičiuoti iš naujo nuo pakeisto skundo VEI gavimo dienos.
46. Prireikus VEI gali faktinius duomenis patikrinti vietoje. Pareiškėjui ir suinteresuotiems asmenims turi būti pranešta apie patikrinimo laiką, kad jie galėtų, jei pageidauja, dalyvauti tikrinant faktinius duomenis vietoje. Jeigu šio patikrinimo metu gali būti paskelbta informacija, kuri pagal įstatymus negali būti vieša, pareiškėjui ir suinteresuotiems asmenims sudaroma galimybė susipažinti su faktinių duomenų patikrinimo vietoje rezultatais. Žodiniai paaiškinimai ir patikrinimo vietoje metu nustatyti faktiniai duomenys turi būti užfiksuoti patikrinimo akte ir šis aktas tikrintojų pasirašytas. Rašytiniai paaiškinimai pridedami prie patikrinimo akto.
VII SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMO SUSTABDYMAS
48. VEI sustabdo skundo nagrinėjimą jeigu:
49. VEI sprendimas sustabdyti skundo nagrinėjimą turi būti priimtas ir apie tai pranešta pareiškėjui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo sustabdyti skundo nagrinėjimą priėmimo. VEI sprendimą sustabdyti skundo nagrinėjimą priima ir pasirašo VEI viršininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. VEI sprendimas sustabdyti skundo nagrinėjimą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo sustabdymo pagrindas.
50. Skundo nagrinėjimas atnaujinamas pašalinus ar išnykus aplinkybėms, dėl kurių jis buvo sustabdytas pareiškėjo pareiškimu arba VEI iniciatyva, taip pat jeigu per 10 darbo dienų nuo rašto apie skundo nagrinėjimo sustabdymą išsiuntimo dienos iš 48.2 punkte nurodytų asmenų negautas atsakymas dėl pasiūlymo dalyvauti administracinėje procedūroje. Atnaujintas skundo nagrinėjimas vyksta pagal bendruosius Taisyklėse nustatytus reikalavimus.
VIII SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMO NUTRAUKIMAS
52. VEI nutraukia skundo nagrinėjimą jeigu:
52.3. pareiškėjas atsisako atvykti į apklausą (kai ji būtina), neteikia skundui nagrinėti reikalingų paaiškinimų, be kurių neįmanoma išnagrinėti skundo;
53. VEI sprendimas nutraukti skundo nagrinėjimą turi būti priimtas ir apie tai pranešta pareiškėjui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo nagrinėjimo nutraukimo dienos. VEI sprendimą nutraukti skundo nagrinėjimą priima ir pasirašo VEI viršininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. VEI sprendimas nutraukti skundo nagrinėjimą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo nutraukimo pagrindas.
IX SKYRIUS
SPRENDIMAS IŠNAGRINĖJUS SKUNDĄ
56. VEI sprendimą priima atsižvelgdama į skundo nagrinėjimo metu nustatytas aplinkybes, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais ir teisės principais.
57. Išnagrinėjus skundą, sprendime turi būti nurodyta:
58. Sprendimas rengiamas valstybine kalba, trimis egzemplioriais, vienas iš jų įteikiamas ar išsiunčiamas pareiškėjui, antras įteikiamas ar išsiunčiamas skundžiamam asmeniui, trečias lieka VEI ar VEI teritoriniame skyriuje ir saugomas teisės aktų nustatyta tvarka.
59. Sprendimą išnagrinėjus skundą pasirašo VEI viršininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu paštu, turi būti pasirašytas VEI vadovo arba jo įgalioto asmens saugiu elektroniniu parašu.
60. Pareiškėjui apie priimtą VEI sprendimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo priėmimo pranešama raštu išsiunčiant sprendimą. Sprendimo kopija taip pat pateikiama skundžiamam asmeniui bei kitiems suinteresuotiems asmenims, dalyvavusiems skundo nagrinėjime.
61. Apie skundo išnagrinėjimą ir priimtą sprendimą pareiškėjui turi būti pranešta tokiu būdu, kokiu skundas pateiktas, jeigu pareiškėjas nepageidauja atsakymą gauti kitu būdu.
62. Atsakymai į skundus pateikiami tokiu būdu, kokiu skundas gautas arba pareiškėjo skunde nurodytu būdu.
63. VEI, gavusi pareiškėjo ar kito suinteresuoto asmens motyvuotą pranešimą apie skaičiavimo, spausdinimo, faktinių duomenų neatitikimo ar kitas technines klaidas, imasi reikalingų priemonių klaidoms ištaisyti. Jeigu klaida gali turėti esminės įtakos sprendimo vykdymui, VEI viršininkas ar jo įgaliotas asmuo sprendimu sustabdo sprendimo vykdymą iki klaidų ištaisymo. Klaidos turi būti ištaisytos sprendimo egzemplioriuje, kurį saugo VEI, jame įrašant pakeitimus (taisymus) ir nurodant jų pagrindą – sprendimo, kuriuo ištaisytos klaidos, data ir numeris. Pareiškėjui per 3 darbo dienas įteikiamas sprendimas, kuriuo ištaisytos klaidos ir ištaisyto sprendimo egzemplioriaus, kuris saugomas VEI, kopija.
X SKYRIUS
SPRENDIMO APSKUNDIMAS
64. Pareiškėjas turi teisę skųsti VEI priimtą sprendimą savo pasirinkimu administracinių ginčų komisijai arba administraciniam teismui įstatymų nustatyta tvarka.
65. Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka skundas (prašymas) administracinių ginčų komisijai turi būti paduotas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo VEI sprendimo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos arba per du mėnesius nuo dienos, kai baigiasi reikalavimo įvykdymo terminas.
66. Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka skundas (prašymas) administraciniam teismui paduodamas per vieną mėnesį nuo VEI sprendimo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos arba per du mėnesius nuo dienos, kai baigiasi įstatymo ar kito teisės akto nustatytas reikalavimo įvykdymo terminas.
XI SKYRIUS
SKUNDŲ NAGRINĖJIMO KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ
67. Už VEI gautų skundų nagrinėjimo užduočių vykdymo kontrolę ir nustatytų terminų laikymąsi atsako VEI skyrių vedėjai.
68. Už pareiškėjų skundo nagrinėjimo kokybę, nustatytų terminų laikymąsi bei kitų Taisyklėse nustatytų pareigų vykdymą atsako VEI valstybės tarnautojai, nagrinėję skundą.
Skundų nagrinėjimo Valstybinėje energetikos
inspekcijoje prie Energetikos ministerijos taisyklių
1 priedas
(pareiškėjo / pareiškėjo įgalioto asmens vardas, pavardė / pavadinimas)
(pareiškėjo / pareiškėjo įgalioto asmens gyvenamoji vieta / buveinė)
(pareiškėjo telefonas / faksas / el. paštas)
Valstybinei energetikos inspekcijai
prie Energetikos ministerijos
PAREIŠKĖJO SKUNDAS
(data)
I. SKUNDŽIAMO ASMENS DUOMENYS
1. Pavadinimas / |
|
vardas, pavardė |
|
2. Adresas / |
|
buveinė |
|
|
|
3. Telefonas |
|
4. Faksas |
|
5. El. paštas |
|
II. PAREIŠKĖJO TEISIŲ AR TEISĖTŲ INTERESŲ PAŽEIDIMAS
(tinkamą langelį pažymėkite kryželiu, pažymėkite vieną ar daugiau langelių, kurie, Jūsų nuomone, atitinka Jūsų skundo esmę)
¨ dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių techninės saugos;
¨ dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių eksploatavimo;
¨ dėl energijos kokybės reikalavimų;
¨ dėl prisijungimo prie energetikos objektų ar įrenginių, atsijungimo nuo jų techninių sąlygų;
¨ dėl kitų teisės aktuose nustatytų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi.
III. SKUNDO NAGRINĖJIMUI SVARBI INFORMACIJA
1. Teisių ir teisėtų interesų pažeidimo paaiškėjimo diena (laikas) ........................................................
(nurodykite metus, mėnesį, dieną)
2. Ar tų pačių šalių skundas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ar nebuvo išnagrinėtas VEI ar kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje? Taip Ne. Jeigu taip, nurodykite institucijos pavadinimą:
3. Ar teismas nėra priėmęs sprendimo tuo pačiu klausimu? Ar yra įsigaliojęs teismo sprendimas tuo pačiu klausimu? Taip Ne. Jeigu taip, nurodykite teismo pavadinimą, teismo sprendimo datą ir numerį:
IV. PAREIŠKĖJO TEISIŲ PAŽEIDIMO APLINKYBĖS
(nurodykite konkretų skundžiamo asmens veiksmą ar neveikimą, išdėstykite skundo esmę)
Pažeidimo esmė: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ü Prireikus galite naudoti atskirą popieriaus lapą, kuris turi būti Jūsų pasirašytas.
V. PAREIŠKĖJO REIKALAVIMAI
(nurodykite reikalavimus, ko Jūs prašote Valstybinės energetikos inspekcijos)
Prašau: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
(pridėkite dokumentus (jų kopijas), įrodančius skunde nurodytas aplinkybes)
PRIDEDAMA: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareiškėjo / pareiškėjo įgalioto asmens parašas) |
|
(pareiškėjo / pareiškėjo įgalioto asmens vardas, pavardė) |