visagino savivaldybės taryba

 

sprendimas

DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS ĮMOKOS UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ DYDŽIO NUSTATYMO METODIKOS IR ĮMOKOS DYDŽIŲ PATVIRTINIMO

 

2016 m. gruodžio 27 d. Nr. TS-228

Visaginas

 

 

Visagino savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu ir 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo 302 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. liepos 24 d. nutarimo Nr. 711 „Dėl Vietinės rinkliavos ar kitos įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo taisyklių patvirtinimo“
2.1 papunkčiu
ir atsižvelgdama į UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ parengtą Visagino savivaldybės dvinarės įmokos už komunalinių atliekų surinkimą ir jų tvarkymą studiją,
n u s p r e n d ž i a:

1.      Patvirtinti pridedamus:

1.1.   Visagino savivaldybės įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo metodiką;

1.2.   Visagino savivaldybės komunalinių atliekų susikaupimo normas;

1.3.   Visagino savivaldybės įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžius.

2.      Pripažinti netekusiais galios Visagino savivaldybės tarybos sprendimus:

2.1.   2012 m. birželio 26 d. sprendimą Nr. TS-123 „Dėl Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo įkainio (tarifo) nustatymo metodikos patvirtinimo“;

2.2.   2012 m. lapkričio 8 d. sprendimą Nr. TS-16 „Dėl Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo įkainio (tarifo) nustatymo metodikos, patvirtintos Visagino savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. TS-123 „Dėl Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo įkainio (tarifo) nustatymo metodikos patvirtinimo“, pakeitimo“;

2.3.   2013 m. gruodžio 19 d. sprendimą Nr. TS-171 „Dėl Visagino savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. TS-123 „Dėl Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo įkainio (tarifo) nustatymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“;

2.4.   2014 m. rugsėjo 25 d. sprendimą Nr. TS-128 „Dėl Visagino savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. TS-123 „Dėl Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo įkainio (tarifo) nustatymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“.

3.    Nustatyti, kad sprendimas įsigalioja nuo 2017 m. sausio 1 d.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotoja                                                                      Tamara Gaivoronskaja


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2016 m. gruodžio 27 d. sprendimu Nr. TS-228

 

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS ĮMOKOS

UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ

IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ DYDŽIO NUSTATYMO METODIKA

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo metodika (toliau – metodika) parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymu (toliau – Atliekų tvarkymo įstatymas), rinkliavos ar kitos įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. liepos 24 d. nutarimu Nr. 711, kitais teisės aktais ir rekomendacijomis.

1.       Metodikoje vartojamos sąvokos apibrėžtos Atliekų tvarkymo įstatyme.

2.       Ši metodika yra skirta Visagino savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo sistemos būtinųjų sąnaudų ir pajamų apskaičiavimo principams ir metodams nustatyti. Pagal metodikos nuostatas apskaičiavus komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo sistemos bendrąsias sąnaudas, apskaičiuojamas įmokos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą dydis.

3.       Įmokas privalo mokėti nekilnojamojo turto objektų savininkai arba nekilnojamojo turto objekto savininko atstovai pagal įstatymą, arba nekilnojamojo turto objekto savininko įgalioti asmenys, arba daugiabučio namo savininkų bendrija, individualių gyvenamųjų namų savininkų bendrija, garažų savininkų bendrija, sodininkų bendrija ar kita bendrija, arba bendrojo naudojimo objektų administratorius, arba asmenys, sudariusieji jungtinės veiklos sutartis bendrosios dalinės nuosavybės teisei įgyvendinti (toliau – įgalioti asmenys).

4.       Įmokos, kurią moka nekilnojamojo turto objekto savininkas arba įgalioti asmenys – atliekų turėtojai, dydis yra toks, kad iš nekilnojamojo turto objekto savininkų arba įgaliotų asmenų surinktomis lėšomis būtų apmokėtos visos būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos.

5.       Savivaldybės taryba patvirtina įmokos dydį, apskaičiuotą pagal šią metodiką.

6.       Atsižvelgiant į tai, kad faktinės sąnaudos paaiškėja tik pasibaigus kalendoriniams metams, o pajamas faktinėms sąnaudoms apmokėti būtina užtikrinti veiklos pradžioje, ir siekiant užtikrinti, kad komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudos būtų apmokėtos laiku, būtinųjų sąnaudų dydis apskaičiuojamas iš anksto, iki kiekvienų kalendorinių metų pabaigos kitiems kalendoriniams metams: jeigu apskaičiuojant einamųjų kalendorinių metų būtinąsias sąnaudas tų kalendorinių metų pabaigoje paaiškėja, kad iš anksto apskaičiuotos būtinosios sąnaudos skiriasi nuo faktinių tų kalendorinių metų sąnaudų (faktinės sąnaudos didesnės arba mažesnės už apskaičiuotas iš anksto sąnaudas), skirtumas išlyginamas apskaičiuojant kitų kalendorinių metų būtinąsias sąnaudas.

7.       Perskaičiavus būtinąsias su komunalinių atliekų tvarkymu susijusias sąnaudas, naujas įmokos dydis tvirtinamas, jeigu perskaičiuotos būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos skiriasi nuo praėjusių metų būtinųjų su komunalinių atliekų tvarkymu susijusių sąnaudų arba metinis vartojimo kainų indeksas yra didesnis negu 1,1.

II SKYRIUS

BŪTINŲJŲ SU KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TVARKYMU SUSIJUSIŲ SĄNAUDŲ SKAIČIAVIMAS

 

8.       Būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos – tiesiogiai su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios pagrįstos sąnaudos, reikalingos komunalinių atliekų tvarkymo paslaugai suteikti, ilgalaikiam komunalinėms atliekoms tvarkyti skirtos infrastruktūros eksploatavimui, jos atnaujinimui užtikrinti ir sudaryti nekilnojamojo turto objekto savininkams arba įgaliotiems asmenims priimtinas sąlygas dalyvauti tvarkant komunalines atliekas, taip pat mažinti aplinkos taršą.

9.       Būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos apskaičiuojamos kaip atskirų komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo veiklų bendrųjų sąnaudų suma.

10.     Būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos apima šias komunalinių atliekų tvarkymo veiklos sąnaudas:

10.1.  mišrių (po pirminio rūšiavimo likusių) komunalinių atliekų surinkimo ir vežimo, įskaitant perkrovimo įrenginių eksploatavimą, sąnaudos;

10.2mišrių (po pirminio rūšiavimo likusių) komunalinių atliekų apdorojimo ir šalinimo sąnaudos, įskaitant mokestį už aplinkos teršimą sąvartyne šalinamomis komunalinėmis atliekomis, sąvartynų eksploatavimo sąnaudos, įskaitant atidėjinius sąvartynui uždaryti, rekultivuoti ir prižiūrėti po uždarymo;

10.3į mišrias komunalines atliekas patekusių antrinių žaliavų atskyrimo nuo mišrių komunalinių atliekų ir kitos tvarkymo sąnaudos, išskyrus tas sąnaudas, kurias teisės aktų nustatyta tvarka apmoka gamintojai ir importuotojai;

10.4didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelių eksploatavimo sąnaudos, išskyrus tas sąnaudas, kurias teisės aktų nustatyta tvarka privalo apmokėti gamintojai ir importuotojai;

10.5į komunalines atliekas patekusių pavojingų buitinių (buityje susidarančių) atliekų, didelių gabaritų atliekų, buityje susidarančių elektros ir elektroninės įrangos atliekų surinkimo apvažiavimo būdu ir tvarkymo sąnaudos, išskyrus tas atliekų tvarkymo sąnaudas, kurias teisės aktų nustatyta tvarka privalo apmokėti gamintojai ir importuotojai;

10.6biologiškai skaidžių atliekų rūšiuojamojo surinkimo ir (ar) tvarkymo sąnaudos;

10.7.  kompostavimo aikštelių eksploatavimo sąnaudos;

10.8.  kitų komunalinių atliekų (maisto atliekų, tekstilės atliekų ir kitų) rūšiuojamojo surinkimo ir (ar) tvarkymo sąnaudos;

10.9.  netinkamų eksploatuoti uždarytų sąvartynų priežiūros po uždarymo sąnaudos;

10.10.                     komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros atnaujinimo sąnaudos;

10.11.                     visuomenės švietimo ir informavimo komunalinių atliekų tvarkymo klausimais sąnaudos, išskyrus tas visuomenės švietimo ir informavimo sąnaudas, kurias apmoka gamintojai ir importuotojai Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo ir Lietuvos Respublikos pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo įstatymo nustatyta tvarka.

11.     Skaičiuojant būtinąsias su komunalinių atliekų tvarkymu susijusias sąnaudas, vadovaujamasi šiais dokumentais ir duomenimis:

11.1.  regioniniu ir (ar) savivaldybės atliekų tvarkymo planu;

11.2praėjusių kalendorinių metų faktinėmis komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudomis;

11.3galiojančiose atliekų tvarkymo paslaugų ir (ar) darbų atlikimo sutartyse nustatytomis kainomis;

11.4.  mišrių komunalinių ir kitų atskirai surenkamų atliekų susikaupimo normomis.

12.     Būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos nustatomos pagal formulę:

 

BS = åPS p + åKS p, kur:

 

BS – būtinosios su komunalinių atliekų tvarkymu susijusios sąnaudos;

PS – atskiros komunalinių atliekų tvarkymo veiklos pastoviosios sąnaudos;

KS – atskiros komunalinių atliekų tvarkymo veiklos kintamosios sąnaudos;

p – atskira nekilnojamojo turto kategorija.

13.     Pastoviosios komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudos – nuo komunalinių atliekų kiekio nepriklausančios komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudos (atliekų tvarkymo infrastruktūros objektų (atliekų sąvartyno, atliekų apdorojimo įrenginių, didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelių ir panašiai) nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos, bendrosios veiklos ir administracinės sąnaudos).

14.     Apskaičiavus kiekvienos komunalinių atliekų tvarkymo veiklos pastoviąsias sąnaudas, nustatomos bendrosios pastoviosios sąnaudos, lygios visų komunalinių atliekų tvarkymo veiklų pastoviųjų sąnaudų sumai.

15.     Kintamosios komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudos – su komunalinių atliekų kiekiu susijusios komunalinių atliekų tvarkymo sąnaudos (kintamosios atitinkamos komunalinių atliekų tvarkymo veiklos materialinės ir joms prilygintos sąnaudos: kurui ir tepalams, sunaudotos žaliavos ir medžiagos, atsarginės dalys, inventorius ir kitos sąnaudos; kintamosios sąnaudos komunalinių atliekų tvarkymo paslaugoms pirkti).

16.     Apskaičiavus kiekvienos komunalinių atliekų tvarkymo veiklos kintamąsias sąnaudas, nustatomos bendrosios kintamosios sąnaudos, kurios lygios visų komunalinių atliekų tvarkymo veiklų kintamųjų sąnaudų sumai.

 

III SKYRIUS

ĮMOKOS DYDŽIO SKAIČIAVIMAS

 

17.     Nustatant įmokos dydį, kiekvienai nekilnojamojo turto objektų kategorijai atskirai įvertinamas galintis susidaryti komunalinių atliekų kiekis.

18.     Pagal nustatytas komunalinių atliekų susikaupimo normas kiekvienai nekilnojamojo turto objektų kategorijai nustatoma minimali komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos apimtis.

19.     Taikoma įmoka, susidedanti iš pastoviosios ir kintamosios dedamųjų. Bendrasis įmokos dydis apskaičiuojamas pagal formulę:

 

VĮp = PDp + KDp, kur:

 

VĮp – įmokos dydis konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkams arba įgaliotiems asmenims;

PDp – pastovioji įmokos dedamoji konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkams arba įgaliotiems asmenims;

KDp – kintamoji įmokos dedamoji konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkams arba įgaliotiems asmenims;

p – atskira nekilnojamojo turto kategorija.

20.     Pastovioji įmokos dedamoji nustatoma tokia, kad padengtų pastoviąsias su komunalinių atliekų tvarkymu susijusias sąnaudas.

21.     Pastoviąją įmokos dalį moka visi nekilnojamojo turto objektų savininkai arba įgalioti asmenys.

22.     Pastovioji įmokos dedamoji nustatoma nekilnojamojo turto objekto kategorijai pagal nekilnojamojo turto paskirtį ir plotą.

23.     Pastovioji įmokos dedamoji nustatoma pagal formulę:

 

PDp =

BPS

x

BAKp

, kur:

BAK

BPp

 

PDp – pastovioji įmokos dedamoji konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkams arba įgaliotiems asmenims;

BPS – bendrosios pastoviosios sąnaudos;

BAK – bendras galintis susidaryti komunalinių atliekų kiekis;

BAKp – konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektuose galintis susidaryti bendras komunalinių atliekų kiekis;

BPp – konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objekto kategorijos bendras nekilnojamojo turto plotas;

p – atskira nekilnojamojo turto kategorija, pagal nekilnojamojo turto kategorijas, kurioms skaičiuojama diferencijuota pastovioji įmokos dedamoji.

24.     Kintamoji įmokos dedamoji nustatoma tokia, kad padengtų kintamąsias su komunalinių atliekų tvarkymu susijusias sąnaudas.

25.     Kintamąją įmokos dalį moka nekilnojamojo turto objektų savininkai arba įgalioti asmenys, kuriems teikiama komunalinių atliekų paėmimo ir tvarkymo paslauga.

26.     Kintamosios įmokos dedamosios nemoka:

26.1 nekilnojamojo turto objektų savininkai arba įgalioti asmenys, deklaravę, kad tam tikru laikotarpiu (ne trumpesnis kaip vienas metų ketvirtis ir ne ilgesnis kaip vieni metai) nebus naudojamasi nekilnojamojo turto objektu ir iš šio objekto tuo laikotarpiu komunalinės atliekos nebus imamos;

26.2.  mokslo paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkai arba įgalioti asmenys mokinių vasaros atostogų metu. Atliekų tvarkytojui pateikiamas įmokos mokėtojo prašymas ir dokumentai, pagrindžiantys mokinių vasaros atostogų laiką.

27.     Asmenys, siekiantys, kad jiems savivaldybės teritorijoje nuosavybės teise priklausantys nekilnojamojo turto objektai būtų tam tikram laikui atleisti nuo kintamos įmokos dalies mokėjimo, atliekų tvarkytojui turi pateikti:

27.1prašymą atleisti nuo kintamosios įmokos dalies (priedas);

27.2prašymo formoje prašomą papildomą informaciją apie nekilnojamojo turto elektros apskaitos prietaisų rodmenis, pristatant iš elektros tiekėjo pažymą, arba dokumentus, pagrindžiančius mokinių vasaros atostogų laiką.

28.     Nekilnojamojo turto objektų savininkas arba įgaliotas asmuo Atliekų tvarkytojo sprendimu atleidžiamas nuo kintamosios įmokos dalies mokėjimo, pateikus 28 punkte reikalaujamą informaciją, ją patikrinus ir nekilnojamojo turto savininkui ar įgaliotam asmeniui sumokėjus pastoviąją įmokos dalį už numatytą turto nenaudojimo laikotarpį, jei elektros skaitiklio rodmuo neviršija 100 KWh per metus.

29.     Kintamoji įmokos dedamoji nustatoma pagal atiduodamų mišrių komunalinių atliekų svorio (kiekio) normą (remiantis nustatyta atliekų susikaupimo norma).

30.     Kintamoji įmokos dedamoji nustatoma pagal formulę:

 

KDp =

BKS

x

SNp

, kur:

BAK

 

KDp – kintamoji įmokos dedamoji konkrečios paskirties nekilnojamojo turto objektų savininkams arba įgaliotiems asmenims;

BKS – bendrosios kintamosios sąnaudos;

BAK – bendras galintis susidaryti komunalinių atliekų kiekis;

SN – konkretaus nekilnojamojo turto objekto kategorijos atiduodamų mišrių komunalinių atliekų svorio (kiekio) norma;

p – atskira nekilnojamojo turto kategorija, pagal nekilnojamojo turto kategorijas, kurioms skaičiuojama diferencijuota kintamoji įmokos dedamoji.

_____________________________


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2016 m. gruodžio 27 d. sprendimu Nr. TS-228

 

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SUSIKAUPIMO NORMOS

 

 

Nr.

Nekilnojamojo turto objektai

Kriterijus

Metinė atliekų susikaupimo norma, t

1.

Gyvenamosios paskirties objektai

Plotas, m2

0,00553

2.

Viešbučių paskirties objektai

Plotas, m2

0,00175

3.

Administracinės paskirties objektai

Plotas, m2

0,00117

4.

Prekybos paskirties objektai

Plotas, m2

0,00913

5.

Paslaugų paskirties objektai

Plotas, m2

0,00344

6.

Maitinimo paskirties objektai

Plotas, m2

0,00122

7.

Transporto, garažų paskirties objektai (juridiniams asmenims)

Plotas, m2

0,00027

8.

Gamybos, pramonės paskirties objektai

Plotas, m2

0,00134

9.

Sandėliavimo paskirties objektai

Plotas, m2

0,00025

10.

Kultūros paskirties objektai

Plotas, m2

0,00060

11.

Mokslo paskirties objektai

Plotas, m2

0,00077

12.

Gydymo paskirties objektai

Plotas, m2

0,00305

13.

Poilsio paskirties objektai

Plotas, m2

0,00261

14.

Sporto paskirties objektai

Plotas, m2

0,00075

15.

Religinės paskirties objektai

Plotas, m2

0,00023

16.

Specialiosios paskirties objektai

Plotas, m2

0,00060

17.

Sodų paskirties objektai

Objektų skaičius

0,04251

18.

Garažų paskirties objektai

Objektų skaičius

0,04263

19.

Kiti objektai

Plotas, m2

0,00034

20.

VĮ Ignalinos atominė elektrinė

Plotas, m2

0,00037

_____________________________


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2016 m. gruodžio 27 d. sprendimu Nr. TS-228

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS ĮMOKOS

UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ

IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ DYDŽIAI

 

 

Eil. Nr.

Nekilnojamojo turto objektai

Įmokos

kriterijus

Metinė įmokos pastovioji dalis,

Eur (be PVM)

Metinė įmokos kintamoji dalis,

Eur (be PVM)

Metinė įmoka (be PVM)

1.

Gyvenamosios paskirties objektai: daugiabučiai namai, kuriuose įrengtos šiukšlių išmetimo šachtos

Plotas, m2

0,76

0,32

1,08

2.

Gyvenamosios paskirties objektai: daugiabučiai namai, kuriuose neįrengtos šiukšlių išmetimo šachtos

Plotas, m2

0,54

0,32

0,86

3.

Gyvenamosios paskirties objektai: individualūs namai

Plotas*, m2

(iki 100 m2)

0,54

0,32

0,86

4.

Viešbučių paskirties objektai

Plotas, m2

0,19

0,10

0,29

5.

Administracinės paskirties objektai

Plotas, m2

0,13

0,07

0,20

6.

Prekybos paskirties objektai

Plotas, m2

1,02

0,53

1,55

7.

Paslaugų paskirties objektai

Plotas, m2

0,38

0,20

0,58

8.

Maitinimo paskirties objektai

Plotas, m2

0,14

0,07

0,21

9.

Transporto, garažų paskirties objektai (juridiniams asmenims)

Plotas, m2

0,03

0,02

0,05

10.

Gamybos, pramonės paskirties objektai

Plotas, m2

0,15

0,08

0,23

11.

Sandėliavimo paskirties objektai

Plotas, m2

0,03

0,01

0,04

12.

Kultūros paskirties objektai

Plotas, m2

0,07

0,04

0,11

13.

Mokslo paskirties objektai

Plotas, m2

0,09

0,04

0,13

14.

Gydymo paskirties objektai

Plotas, m2

0,34

0,18

0,52

15.

Poilsio paskirties objektai

Plotas, m2

0,29

0,15

0,44

16.

Sporto paskirties objektai

Plotas, m2

0,08

0,04

0,12

17.

Religinės paskirties objektai

Plotas, m2

0,03

0,01

0,04

18.

Specialiosios paskirties objektai

Plotas, m2

0,07

0,04

0,11

19.

Sodų paskirties objektai

Objektų skaičius

4,73

2,48

7,21

20.

Garažų paskirties objektai

Objektų skaičius

4,74

2,49

7,23

21.

Kiti objektai

Plotas, m2

0,04

0,02

0,06

22.

VĮ Ignalinos atominė elektrinė

Plotas, m2

0,04

0,02

0,06

*Pastaba: Jeigu gyvenamosios paskirties objekto (individualaus namo) plotas viršija 100 m2, įmoka skaičiuojama kaip 100 m2 ploto gyvenamosios paskirties objektui (individualiam namui).

_____________________________

Visagino savivaldybės įmokos už komunalinių

 

atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų

 

tvarkymą dydžio nustatymo metodikos priedas

 

_______________________________________________________

(patalpų adresas, patalpų savininko (valdytojo) vardas, pavardė)

 

_______________________________________________________

(adresas korespondencijai, telefono Nr., elektroninio pašto adresas)

 

 

Visagino savivaldybės įmokos atliekų tvarkytojui

 

PRAŠYMAS

Atleisti nuo kintamosIOS įmokos dalies mokėjimo

 

20___ m. ________________ mėn. ___ d.

 

 

Informuoju, kad man nuosavybės teise priklausančiu nekilnojamojo turto objektu, esančiu adresu ____________________________________________________________________, bendras plotas - ___________ m2, Nekilnojamojo turto registro išraše pateiktas pastato unikalus Nr. ________________, laikotarpiu nuo 20___ m. ________________ mėn. ___ d. iki
20___ m. ________________ mėn. ___ d. nebus naudojamasi ir iš šio objekto tuo laikotarpiu komunalinių atliekų išvežimas neturi būti vykdomas. Prašau nurodytam laikotarpiui atleisti mane nuo kintamosios įmokos dalies mokėjimo už įvardintą nekilnojamojo turto objektą.

 

Pateikiu turto nenaudojimą įrodančius dokumentus ir duomenis:

 

 

PRIDEDAMA: Elektros apskaitos prietaisų rodmenys – pažyma iš elektros tiekėjo arba dokumentai, pagrindžiantys mokinių vasaros atostogų laiką.

 

Įsipareigoju, likus 10 (dešimt) kalendorinių dienų iki atleidimo nuo kintamosios įmokos dalies laikotarpiui, pateikti elektros apskaitos prietaisų rodmenis (pažymą iš elektros tiekėjo) arba dokumentus, pagrindžiančius mokinių vasaros atostogų laiką. Esu informuotas, kad, laiku nepateikus pažymos, būsiu apmokestintas įmokos kintamosios dalies mokesčiu.

 

Esu informuotas, kad atliekų tvarkytojas turi teisę patikrinti prašyme pateiktų duomenų teisingumą.

Patvirtinu, jog prašyme nurodytoms aplinkybėms pasikeitus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų, raštu pranešiu apie pasikeitimus.

 

 

 

(Atlie turėtojo vardas pavardė, parašas)