Visagino savivaldybės taryba
sprendimas
Dėl LĖŠŲ PINIGINEI SOCIALINEI PARAMAI NUSTATYMO
VISAGINO SAVIVALDYBĖJE METODIKOS PATVIRTINIMO
2014 m. birželio 26 d. Nr. TS-96
Visaginas
Visagino savivaldybės taryba vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 17 ir 38 punktais, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 30 straipsnio 1 dalies 1 punktu, nusprendžia:
Patvirtinti Lėšų piniginei socialinei paramai nustatymo Visagino savivaldybėje metodiką (pridedama).
PATVIRTINTA
Visagino savivaldybės tarybos
2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. TS- 96
LĖŠŲ PINIGINEI SOCIALINEI PARAMAI NUSTATYMO VISAGINO SAVIVALDYBĖJE METODIKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lėšų piniginei socialinei paramai nustatymo Visagino savivaldybėje metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja Visagino savivaldybės (toliau – savivaldybė) biudžeto lėšų poreikio socialinei pašalpai mokėti ir jai administruoti apskaičiavimą, socialinei pašalpai nepanaudotų lėšų paskirstymą bei valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams lėšų poreikio būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijoms (toliau – Kompensacijos) mokėti bei kreditui, paimtam daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms apmokėti už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, apskaičiavimą.
2. Ši Metodika parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu.
3. Šioje Metodikoje vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme.
4. Valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams lėšų poreikis Kompensacijoms mokėti bei kreditui, paimtam daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms apmokėti už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, apskaičiuojamas vadovaujantis Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. A1-193 „Dėl Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“.
7. Lėšas socialinei pašalpai sudaro:
II. LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMAS
9. Lėšų poreikis socialinei pašalpai mokėti apskaičiuojamas naudojant bazinį lėšų dydį ir atsižvelgiant į išlaidas šiai pašalpai mokėti lemiančius veiksnius.
10. Bazinis lėšų dydis socialinei pašalpai mokėti – vidutinis metinis išlaidų socialinei pašalpai dydis per paskutinius 3 metus iki einamųjų biudžetinių metų, kuriais atliekami skaičiavimai, analizuojant socialinės pašalpos dydžio kitimą kas mėnesį.
11. Bazinis lėšų dydis tikslinamas atsižvelgiant į socialinės pašalpos gavėjų skaičių ir išlaidas socialinei pašalpai mokėti lemiančius veiksnius:
11.1. bendrai gyvenančių asmenų ir vienų gyvenančių asmenų, gaunančių socialinę pašalpą, skaičiaus dinamiką;
III. DUOMENŲ TEIKIMAS
IV. NEPANAUDOTŲ LĖŠŲ SKIRSTYMO TVARKA
16. Nepanaudotos savivaldybės biudžeto lėšos socialinei pašalpai mokėti gali būti skiriamos šioms socialinėms sritims finansuoti:
16.1. savivaldybės socialines paslaugas teikiančių biudžetinių įstaigų materialinei bazei ir teikiamų socialinių paslaugų kokybei gerinti, socialinių paslaugų plėtrai;
16.2. savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus specialistams ir biudžetinių socialines paslaugas teikiančių įstaigų socialiniams darbuotojams skatinti, darbo užmokesčiui ir kvalifikacijai kelti;
16.3. kitoms savivaldybės tarybos numatytoms reikmėms finansuoti:
16.3.2. savivaldybės viešųjų sveikatos priežiūros įstaigų materialinei bazei gerinti, specialistams į savivaldybę pritraukti;
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Savivaldybės administracija kas pusmetį parengia ir pateikia merui ataskaitą apie panaudotas socialinei pašalpai mokėti skirtas lėšas.