PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

                                                                                     

ĮSAKYMAS

 

DĖL NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMO KOKYBĖS STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. balandžio 4 d. Nr. A-138

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. T-7 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo tvirtinimo“,

t v i r t i n u Neformaliojo vaikų švietimo programų įgyvendinimo kokybės stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                 Eugenijus Lunskis

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2018 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. A-138

 

NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMO KOKYBĖS STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Neformaliojo vaikų švietimo (toliau – NVŠ) programų (toliau – NVŠ programos) įgyvendinimo kokybės stebėsenos (toliau – stebėsena) tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) parengtas įgyvendinant Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. T-7„Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2017 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T-32 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, 2018 m. sausio 18 d. sprendimu Nr. T-11 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ reikalavimus.

2. Stebėsenos objektas – NVŠ programų, kurioms skirtos tikslinės lėšos, įgyvendinimas Panevėžio rajone.

3. Stebėseną vykdo Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistai. 

4. Tvarkos aprašas nustato stebėsenos paskirtį, uždavinius, vykdymo būdus, stebėseną vykdančių atsakingų darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę.

 

ii. STEBĖSENOS PASKIRTIS IR UŽDAVINIAI

 

5. Stebėsenos paskirtis – atlikti NVŠ programų stebėseną ir (į)vertinti jų įgyvendinimo kokybę, siekiant gerinti NVŠ teikėjų (toliau – Teikėjai) ugdymo paslaugas.

6. Stebėsenos uždaviniai:

6.1. stebėti, analizuoti ir vertinti su NVŠ programų įgyvendinimu susijusius duomenis, NVŠ programų įgyvendinimą ir jų atitiktį akredituotai NVŠ programai ir kitiems NVŠ švietimą reglamentuojantiems dokumentams;

6.2. teikti metodinę ir informacinę švietimo pagalbą Teikėjams;

6.3. teikti suinteresuotoms šalims apibendrintą informaciją apie NVŠ programų įgyvendinimo kokybę.

 

III. STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

 

7. NVŠ programų stebėsenos organizavimas:

7.1. pagal grafiką arba atsitiktinai pasirinkus;

7.2. gavus neigiamus atsiliepimus apie Teikėją ar NVŠ programą.

8. NVŠ programų stebėsena gali būti vykdoma:

8.1. stebint ir vertinant NVŠ programos įgyvendinimą, ugdymo procesą, ugdytojų darbą;

8.2. analizuojant ir vertinant Teikėjo pateiktų su NVŠ programos įgyvendinimu susijusių dokumentų duomenis;

8.3. renkant ir vertinant mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) atsiliepimus apie NVŠ programos įgyvendinimo kokybę;

8.4. stebint įgyvendinamos NVŠ programos organizavimo informaciją (viešinamą informaciją interneto erdvėje apie programos eigą, programos įgyvendinimo pasiektus rezultatus ir kt.).

9. NVŠ programų stebėsenos (NVŠ užsiėmimų lankymo ir patikros) rezultatai fiksuojami  (priedas).

10. Apie stebėsenos metu nustatytus grubius pažeidimus atsakingi darbuotojai informuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytą NVŠ programų vertinimo komisiją, turinčią teisę siūlyti Savivaldybės administracijos direktoriui panaikinti NVŠ programų akreditaciją.

11. Teikėjo stebėsenos rezultatai gali būti pateikti Neformaliojo vaikų švietimo programų vertinimo komisijai Teikėjui pateikus NVŠ programą akreditacijai. 

12. Iš gyventojų gauti skundai dėl NVŠ programų įgyvendinimo nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV. STEBĖTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

13. NVŠ programų stebėtojai, vykdydami savo funkcijas, turi teisę:

13.1. pagal savo kompetenciją konsultuoti NVŠ programą įgyvendinančius asmenis;

13.2. lankytis NVŠ programos įgyvendinimo vietose, stebėti ugdymo procesą;

13.3. daryti išvadas, teikti rekomendacijas;

13.4. siūlyti Teikėjams galimus probleminių klausimų sprendimų būdus.

14. NVŠ programų stebėtojai, vykdydami savo funkcijas:

14.1. turi vadovautis etiškumo, teisingumo ir geranoriškumo principais;

14.2. iškilus sudėtingai situacijai, tirti ją atsakingai, renkant informaciją iš kelių patikimų šaltinių;

14.3. stebėseną vykdyti netrikdant Teikėjų tiesioginio darbo arba NVŠ užsiėmimo proceso;

14.4. neviešinti stebėsenos metu gautos informacijos tiek, kiek to nereikalauja situacijos sprendimas;

14.5. stebėseną vykdyti siekiant kiek įmanoma tobulinti Teikėjų įgyvendinamų NVŠ programų kokybę.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas ir papildomas Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

_____________________________

 

Neformaliojo vaikų švietimo programų

įgyvendinimo kokybės stebėsenos

tvarkos aprašo

priedas

 

(NVŠ programų stebėsenos (NVŠ užsiėmimų lankymo ir patikros) forma)

 

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

ŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUS

 

2018 m......................................d. Nr.

 

 

 

 

1. Teikėjo pavadinimas (užsiėmimo vadovo vardas, pavardė)

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

2. Programos pavadinimas (kodas)

 

_______________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

3. Programos užsiėmimo adresas

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

4. Pateiktas užsiėmimo laikas (užsiėmimo laikas)

 

____________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

5. Atitikimas saugiai ir sveikai aplinkai

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Ugdymo priemonės ________________________________________________________________________________

 

 

 

7. Ugdytinių amžius

 

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

8. Grupių skaičius (vaikų skaičius grupėje)

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

9. Ugdymo turinys (tema, veiklos apibūdinimas, metodai, ugdomos kompetencijos)

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

10. Programos užsiėmimų vadovo išsilavinimo atitikimas

 

________________________________________________________________________________

 

11. Sutartys su tėvais (globėjais, rūpintojais)

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

12. Vaikų sveikatos pažymos

 

________________________________________________________________________________

 

13. Žurnalo pildymas

 

________________________________________________________________________________

 

14. Pastabos

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

Vyr. specialistai

 

 

 

Užsiėmimų vadovas