PANEVĖŽIO APYGARDOS ADMINISTRACINIO TEISMO PIRMININKAS
Į S A K Y M A S
DĖL TVARKOS APRAŠO PAKEITIMO IR DOKUMENTO FORMOS PATVIRTINIMO
2015 m. spalio 12 d. Nr. V- 58
Panevėžys
Atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimą Nr. 913 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo‘‘:
1. P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų, pareiškimų bei skundų nagrinėjimo Panevėžio apygardos administraciniame teisme tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio apygardos administracinio teismo pirmininko 2014 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. V-60:
1.1. išdėstau 18 punktą taip:
„ 18. Asmenų prašymai raštu turi būti:
18.1. parašyti valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą;
1.2. išdėstau 25 punktą taip:
„ 25. Priėmus prašymą, asmens pageidavimu įteikiama, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo Teisme asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčiama Aprašo priede nustatytos formos pažyma apie priimtus dokumentus.‘‘;
1.3. išdėstau 40 punktą taip:
„40. Į asmenų prašymus atsakoma valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas prašymas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. Prireikus į prašymą gali būti atsakoma ne valstybine kalba, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais prašymą pateikia užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija. Atsakymas, siunčiamas elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašytas Teismo pirmininko arba jo įgalioto Teismo darbuotojo saugiu elektroniniu parašu, išskyrus atvejus, kai atsakoma į tokius asmenų prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti nedelsiant.‘‘;
1.4. . išdėstau VI skyrių taip:
„VI. ASMENŲ APTARNAVIMAS ŽODŽIU ELEKTRONINIAIS RYŠIAIS
46. Teisme už pirminį asmenų aptarnavimą elektroniniais ryšiais atsakinga Teismo raštinė. Teismo darbuotojų, aptarnaujančių asmenis žodžiu elektroniniais ryšiais, uždavinys – suteikti asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu. Teismo darbuotojas turi trumpai ir suprantamai:
46.2. paaiškinti galimus dokumentų pateikimo būdus ir tai, kokius dokumentus reikėtų pateikti, kad prašymas būtų išnagrinėtas;
46.3. nurodyti instituciją (jos adresą ir elektroninių ryšių kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu prašymą gavusi institucija nekompetentinga nagrinėti jo prašymą;
47. Jeigu elektroniniais ryšiais žodžiu aptarnaujamas asmuo įžeidinėja jį aptarnaujantį Teismo darbuotoją, jam grasina arba asmens elgesys kelia pagrįstų įtarimų, kad asmuo yra apsvaigęs nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar kitų svaigiųjų medžiagų ir dėl to asmens neįmanoma tinkamai aptarnauti, Teismo darbuotojas įspėja tokį asmenį, kad pokalbis gali būti nutrauktas, ir prireikus nutraukia pokalbį.
48. Aptarnaudamas asmenį elektroniniais ryšiais žodžiu, Teismo darbuotojas turi laikytis reikalavimų:
48.4. pasistengti iš karto atsakyti į klausimus, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, nurodyti, kada bus asmeniui atsakyta, arba pasiūlyti perduoti atsakymą kita ryšio priemone;
2. T v i r t i n u Prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formą (pridedama).
3. Į s a k a u šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre ir Panevėžio apygardos administracinio teismo internetinėje svetainėje.
PATVIRTINTA
Panevėžio apygardos administracinio teismo pirmininko
2015 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. V-58
(Prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento forma)
PANEVĖŽIO APYGARDOS ADMINISTRACINIS TEISMAS
Biudžetinė įstaiga, Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys, telefonas (8 45) 583 150,
faksas (8 45) 584 720, elektroninis paštas panevezio.administracinis@teismas.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188734685
_____________________________________________________________________________________________
_____________________________________________
(pareiškėjo vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris
_____________________________________________
arba pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris*)
PAŽYMA APIE PRIIMTUS dokumentus
_____________ Nr. ___________
(data)
Jūsų prašymas / skundas / kitas kreipimasis dėl ________________________________________
(trumpas turinio apibūdinimas)
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
________________________________________ gautas ____________ Nr. _______________.
(data) (registracijos numeris)
Dokumentus priėmė
_______________________ ______________ _______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________
(telefono numeris)
––––––––––––––––––––