PANEVĖŽIO APYGARDOS ADMINISTRACINIO TEISMO PIRMININKAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL TVARKOS APRAŠO PAKEITIMO IR DOKUMENTO FORMOS PATVIRTINIMO

 

2015 m. spalio 12 d. Nr. V- 58

Panevėžys

 

 

Atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimą Nr. 913 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo‘‘:

1. P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų, pareiškimų bei skundų nagrinėjimo Panevėžio apygardos administraciniame teisme tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio apygardos administracinio teismo pirmininko 2014 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. V-60:

1.1. išdėstau 18 punktą taip:

18. Asmenų prašymai raštu turi būti:

18.1. parašyti valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą;

18.2. parašyti įskaitomai.

Asmenų prašymuose raštu turi būti nurodytas asmens vardas ir pavardė arba pavadinimas ir adresas arba kiti kontaktiniai duomenys, pagal kuriuos asmuo pageidauja gauti atsakymą.‘‘;

1.2. išdėstau 25 punktą taip:

„ 25. Priėmus prašymą, asmens pageidavimu įteikiama, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo Teisme asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčiama Aprašo priede nustatytos formos pažyma apie priimtus dokumentus.‘‘;

1.3. išdėstau 40 punktą taip:

„40. Į asmenų prašymus atsakoma valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas prašymas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. Prireikus į prašymą gali būti atsakoma ne valstybine kalba, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais prašymą pateikia užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija. Atsakymas, siunčiamas elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašytas Teismo pirmininko arba jo įgalioto Teismo darbuotojo saugiu elektroniniu parašu, išskyrus atvejus, kai atsakoma į tokius asmenų prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti nedelsiant.‘‘;

1.4. . išdėstau VI skyrių taip:

„VI. ASMENŲ APTARNAVIMAS ŽODŽIU ELEKTRONINIAIS RYŠIAIS

46. Teisme už pirminį asmenų aptarnavimą elektroniniais ryšiais atsakinga Teismo raštinė. Teismo darbuotojų, aptarnaujančių asmenis žodžiu elektroniniais ryšiais, uždavinys  – suteikti asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu. Teismo darbuotojas turi trumpai ir suprantamai:

46.1. paaiškinti, ar Teismas kompetentingas nagrinėti prašymą asmeniui rūpimu klausimu;

46.2. paaiškinti galimus dokumentų pateikimo būdus ir tai, kokius dokumentus reikėtų pateikti, kad prašymas būtų išnagrinėtas;

46.3. nurodyti instituciją (jos adresą ir elektroninių ryšių kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu prašymą gavusi institucija nekompetentinga nagrinėti jo prašymą;

46.4. pateikti kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja Teismas ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka.

47. Jeigu elektroniniais ryšiais žodžiu aptarnaujamas asmuo įžeidinėja jį aptarnaujantį Teismo darbuotoją, jam grasina arba asmens elgesys kelia pagrįstų įtarimų, kad asmuo yra apsvaigęs nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar kitų svaigiųjų medžiagų ir dėl to asmens neįmanoma tinkamai aptarnauti, Teismo darbuotojas įspėja tokį asmenį, kad pokalbis gali būti nutrauktas, ir prireikus nutraukia pokalbį.

48. Aptarnaudamas asmenį elektroniniais ryšiais žodžiu, Teismo darbuotojas turi laikytis reikalavimų:

48.1. prisistatyti asmeniui, pasakyti institucijos pavadinimą ir pavardę;

48.2. išklausyti, prireikus paprašyti plačiau paaiškinti prašymą;

48.3. aiškiai ir tiksliai atsakyti į klausimus;

48.4. pasistengti iš karto atsakyti į klausimus, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, nurodyti, kada bus asmeniui atsakyta, arba pasiūlyti perduoti atsakymą kita ryšio priemone;

48.5. ramiai kalbėtis, mandagiai atsisveikinti.‘‘.

2. T v i r t i n u Prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formą (pridedama).

3. Į s a k a u šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre ir Panevėžio apygardos administracinio teismo internetinėje svetainėje.

 

 

 

Teismo pirmininkė                                                                                             Irena Varžinskienė

 


 

PATVIRTINTA

Panevėžio apygardos administracinio teismo pirmininko

2015 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. V-58

 

 

 

(Prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento forma)

 

 

 

 

 

 

PANEVĖŽIO APYGARDOS ADMINISTRACINIS TEISMAS

 

Biudžetinė įstaiga, Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys, telefonas (8 45) 583 150,

faksas (8 45) 584 720, elektroninis paštas panevezio.administracinis@teismas.lt 

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188734685

_____________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________

 

 

(pareiškėjo vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris

 

 

_____________________________________________

 

 

arba pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris*)

 

 

 

 

 

 

 

PAŽYMA APIE PRIIMTUS dokumentus

 

 

 

 

 

 

 

_____________ Nr. ___________

 

 

(data)

 

 

 

 

 

 

Jūsų prašymas / skundas / kitas kreipimasis dėl ________________________________________

 

 

 

(trumpas turinio apibūdinimas)

 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

________________________________________  gautas ____________ Nr. _______________.

 

 

 

(data)                      (registracijos numeris)

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumentus priėmė

 

 

 

 

 

 

 

_______________________                  ______________                _______________________

 

(pareigų pavadinimas)                                                  (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

 

 

 

________________

 

 

 

(telefono numeris)

 

 

 

––––––––––––––––––––

 



* Jeigu pareiškėjas duomenis nurodo.