Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktorius
Įsakymas
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo
2017 m. vasario 3 d. Nr. DV-93
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi ir Viešųjų pirkimų gairių perkančiosios organizacijos vadovui, patvirtintų Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1S-204 „Dėl Viešųjų pirkimų gairių perkančiosios organizacijos vadovui patvirtinimo“, 6.1 papunkčiu,
tvirtinu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2017 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. DV-93
PaSVALIO rajono savivaldybės administracijos VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Perkančiosios organizacijos vykdomų viešųjų pirkimų (toliau – Pirkimai) organizavimo ir vidaus kontrolės sistemą, užtikrinančią vykdomų Pirkimų teisėtumą, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų laikymąsi, strateginių ir kitų Perkančiosios organizacijos veiklos planų įgyvendinimą, sutartinių įsipareigojimų tretiesiems asmenims laikymąsi.
2. Planuodama ir atlikdama Pirkimus, vykdydama Pirkimo sutartis ir nustatydama Pirkimų kontrolės priemones, Perkančioji organizacija vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), jo įgyvendinamaisiais teisės aktais, kitais įstatymais, Perkančiosios organizacijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklėmis (toliau – Taisyklės) ir Viešųjų pirkimų komisijų, sudarytų Perkančiojoje organizacijoje atliekamiems viešiesiems pirkimams vykdyti, darbo reglamentu (toliau – Komisijų darbo reglamentas).
3. Organizuojant ir kontroliuojant Pirkimus Perkančiojoje organizacijoje, turi būti racionaliai naudojamos Perkančiosios organizacijos lėšos ir valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį (toliau – Darbuotojai), darbo laikas, laikomasi konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų.
4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Pirkimų planavimas – procesas, kurio metu nustatomas Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų poreikis, apskaičiuojamos numatomos Pirkimų vertės, Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtinus prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planą (toliau – Pirkimų planas), Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) teisės aktų nustatyta tvarka paskelbiama planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė.
4.2. Pirkimų iniciatorius – Perkančiosios organizacijos struktūrinio ir struktūrinio-teritorinio (filialo) padalinio vadovas arba jį pavaduojantis asmuo, atskiro projekto koordinatorius, atsakingas už projektui įgyvendinti reikalingų Pirkimų planavimą bei konkrečių Pirkimų ir vidaus sandorių, numatytų Pirkimų plane, inicijavimą.
4.3. Pirkimų organizatorius – Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu paskirtas Darbuotojas, kuris, Perkančiosios organizacijos Taisyklėse nustatyta tvarka, organizuoja ir vykdo supaprastintus Pirkimus, kuriems vykdyti nesudaroma Viešojo pirkimo komisija.
4.4. Pirkimų organizavimas – Perkančiosios organizacijos direktoriaus veiksmai, kuriant sistemą, apimančią atsakingų asmenų paskyrimą, jų funkcijų, teisių, pareigų ir atsakomybės nustatymą, kuria siekiama tinkamo Pirkimų ir Pirkimų sutarčių vykdymo, racionaliai naudojant tam skirtas lėšas ir žmogiškuosius išteklius.
4.5. Prekių, paslaugų ir darbų poreikio sąrašas (toliau – Poreikio sąrašas) – Pirkimų iniciatoriaus parengta, susisteminta informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, įskaitant ir Vidaus sandorius (Tvarkos aprašo 1 priedas).
4.6. Pirkimų planas – Perkančiosios organizacijos parengtas ir patvirtintas, einamaisiais biudžetiniais metais numatomų pirkti visų Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų prekių, paslaugų ir darbų Pirkimų sąrašas (Tvarkos aprašo 2 priedas).
4.7. Prevencinę pirkimų kontrolę atliekantis asmuo (toliau – Prevencinę kontrolę atliekantis asmuo) – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjas arba jį pavaduojantis asmuo, vykdantis išankstinę Pirkimo proceso procedūros stebėseną, patikrinimą ir suderinimą.
4.8. Prevencinis patikrinimas – Prevencinę Pirkimų kontrolę atliekančio asmens vykdomi išankstiniai veiksmai, kuriais siekiama išvengti galimų Pirkimus reglamentuojančių teisės aktų ir Perkančiosios organizacijos vidaus dokumentų, susijusių su Pirkimais, pažeidimų tiek visame Pirkimų procese, tiek atskiruose jų etapuose.
5. Kitos, Tvarkos apraše vartojamos sąvokos, yra apibrėžtos Viešųjų pirkimų įstatyme, Taisyklėse ir kituose Pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.
II. SKYRIUS
PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ IR VIDAUS KONTROLĖS ORGANIZAVIMAS IR JUOSE DALYVAUJANTYS ASMENYS
7. Perkančiosios organizacijos Strateginio planavimo ir investicijų skyrius yra atsakingas už Pirkimų organizavimą ir organizavimo priežiūrą, t. y. už Pirkimų organizavimo tvarkos nuo Pirkimų planavimo iki Pirkimų sutarties sudarymo Perkančiojoje organizacijoje, Perkančiosios organizacijos vidaus dokumentų, susijusių su Pirkimais, parengimą, derinimą ir paskelbimą, taip pat kitų Perkančiosios organizacijos dokumentų, privalomų skelbti Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka, paskelbimo priežiūrą.
8. Už Pirkimų organizavimą ir Pirkimų organizavimo priežiūrą atsakingo Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus funkcijos:
8.1. rengti Perkančiosios organizacijos einamųjų biudžetinių metų Pirkimų planą ir, esant poreikiui, einamaisiais biudžetiniais metais tikslinti Perkančiosios organizacijos Pirkimų planą;
8.2. pagal Perkančiosios organizacijos direktoriaus patvirtintą Pirkimų planą Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – CVP IS) priemonėmis rengti Perkančiosios organizacijos suvestinę ir skelbti ją CVP IS bei Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje;
8.4. remiantis bendro Perkančiosios organizacijos Pirkimų žurnalo duomenimis, CVP IS pildyti Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnio 4 dalyje nurodytų visų per kalendorinius metus atliktų Pirkimų, kai pagal preliminariąsias pirkimų sutartis sudaromos pagrindinės sutartys, ir visų per kalendorinius metus atliktų mažos vertės Pirkimų ataskaitą, pateikiant duomenis apie visus per kalendorinius metus sudarytus vidaus sandorius, teikti ją Viešųjų pirkimų tarnybai (atspausdintas šios ataskaitos egzempliorius turi būti patvirtintas Perkančiosios organizacijos direktoriaus parašu) ir skelbti Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje;
8.7. tikrinti Perkančiosios organizacijos vidaus dokumentų, susijusių su Pirkimais, tarp jų Taisyklių ir Tvarkos aprašo, atitiktį galiojantiems teisės aktams ir, esant poreikiui, rengti jų pakeitimus, Perkančiosios organizacijos direktoriaus nustatyta tvarka juos derinti ir teikti tvirtinti Perkančiosios organizacijos direktoriui, o Perkančiosios organizacijos direktoriaus patvirtintas Taisykles ir jų pakeitimus skelbti Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 2 dalyje nustatyta tvarka;
8.8. vykdyti kitų Perkančiosios organizacijos Pirkimų dokumentų (Suvestinės, Pirkimų skelbimų, ataskaitų ir kt.), privalomų skelbti Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka, paskelbimo priežiūrą;
8.9. analizuoti Darbuotojų, dalyvaujančių Pirkimų proceso etapuose, poreikį ir teikti
siūlymus Perkančiosios organizacijos direktoriui dėl Perkančiosios organizacijos Pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės sistemoje dalyvaujančių asmenų;
9. Pirkimų iniciatoriaus funkcijos:
9.1. ne vėliau kaip iki einamųjų metų sausio 20 d. parengti Poreikio sąrašą, o jį patikslinus – nedelsiant, raštu ir elektroniniu paštu pateikti Strateginio planavimo ir investicijų skyriui;
9.2. kiekvieno inicijuoto Pirkimo procedūroms atlikti pildyti Viešojo pirkimo paraišką (toliau – Paraiška) (Tvarkos aprašo 3 priedas);
9.3. koordinuoti dėl inicijuotų Pirkimų, Perkančiosios organizacijos sudarytose Pirkimo sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą, prižiūrėti pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymąsi bei prekių, paslaugų ir darbų atitiktį Pirkimo sutartyse numatytiems reikalavimams, stebėti Pirkimo sutarčių galiojimo terminus;
9.4. raštu arba elektroniniu paštu teikti siūlymus Strateginio planavimo ir investicijų skyriui dėl inicijuotų Pirkimų sudarytų sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo ar Pirkimų sutartyse numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo kontrahentui;
10. Perkančiosios organizacijos direktorius turi teisę priimti sprendimą pavesti supaprastintų Pirkimų procedūras vykdyti pirkimo organizatoriui, Taisyklėse ir Tvarkos apraše nustatytais atvejais ir tvarka;
11. Perkančiosios organizacijos direktorius Pirkimams organizuoti ir atlikti privalo (supaprastintų Pirkimų atveju – gali) sudaryti Viešojo pirkimo komisiją (toliau – Komisija), nustatyti jai užduotis ir suteikti visus įgaliojimus toms užduotims atlikti. Komisijos funkcijos nustatytos Komisijos darbo reglamente. Už Komisijos veiksmus yra atsakingas Perkančiosios organizacijos direktorius.
12. Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu paskirtos Pretenzijas nagrinėjančios komisijos (arba Pretenzijas nagrinėjančio asmens), funkcijos:
12.1. nedelsiant, raštu arba elektroniniu paštu, informuoti Komisiją ar Pirkimo organizatorių, priklausomai nuo to, kas vykdo Pirkimo procedūras, ir Prevencinę kontrolę atliekantį asmenį apie gautą nagrinėti pretenziją;
13. Prevencinę kontrolę atliekančio asmens funkcijos:
13.4. atsižvelgdamas į rizikos veiksnių ir Perkančiosios organizacijos vykdomų Pirkimų rezultatus, gali prevenciniam patikrinimui pasirinkti rizikingiausius Pirkimus arba atskirus jų etapus, prieš tai informavęs Komisiją arba Pirkimo organizatorių;
14. CVP IS administratoriaus funkcijas atlieka Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, kuris atsakingas už duomenų apie Perkančiąją organizaciją aktualumą bei teisingumą ir administruoja Perkančiosios organizacijos darbuotojams suteiktas naudojimosi CVP IS administratorių teises. CVP IS registruotų naudotojų, turinčių prieigą prie CVP IS, sąrašus ir naudotojų įgaliojimų ribas CVP IS administratorius peržiūri ir prireikus koreguoja ne rečiau kaip kartą per metus.
15. Už Pirkimų vykdymą naudojantis Viešosios įstaigos CPO LT, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas (toliau – CPO) elektroniniu katalogu, atsakingas Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, kuris, ne rečiau kaip kartą metuose, peržiūri įgaliotų Darbuotojų, kuriems suteikti prisijungimo duomenys prie CPO elektroninio katalogo, sąrašus ir prireikus juos koreguoja.
III. SKYRIUS
PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS PROCEDŪROS
I. Skirsnis
Pirkimų planavimo etapas
17. Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų pirkti prekių, paslaugų ar darbų poreikį formuoja Pirkimų iniciatoriai.
18. Kiekvienas Pirkimų iniciatorius ne vėliau kaip iki einamųjų metų sausio 20 d. parengia Poreikio sąrašą pagal Tvarkos aprašo 1 priedą, jį raštu ir elektroniniu paštu pateikia Strateginio planavimo ir investicijų skyriui;
19. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, gavęs iš Pirkimų iniciatorių Poreikio sąrašus, juos patikrina ir pradeda rengti Perkančiosios organizacijos Pirkimų planą (pagal Tvarkos aprašo 2 priedą) bei informaciją apie numatomus sudaryti Vidaus sandorius (jeigu tokie yra):
19.1. Pirkimų iniciatorių pateiktoje informacijoje nurodytiems darbams, prekėms ir paslaugoms priskiria Bendrajame viešųjų pirkimų žodyne, patvirtintame Europos Parlamento ir Tarybos 2002 m. lapkričio 5 d. reglamentu (EB) Nr. 2195/2002 dėl bendro viešųjų pirkimų žodyno (OL 2002 m. specialusis leidimas, 6 skyrius, 5 tomas, p. 3) (su paskutiniais pakeitimais, padarytais Komisijos 2007 m. lapkričio 28 d. reglamento (EB) Nr. 213/2008, iš dalies keičiančio Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2195/2002 dėl bendro viešųjų pirkimų žodyno (CVP) ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyvas 2004/17/EB ir 2004/18/EB dėl viešųjų pirkimų tvarkos, kad CPV būtų atnaujintas (OL 2008 L 74, p. 1) (toliau – BVPŽ), nurodytus kodus, o paslaugoms papildomai priskiria Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlyje nurodytas paslaugų kategorijas;
19.2. vadovaudamasis Viešųjų pirkimų įstatymo 9 straipsniu ir Numatomo viešojo pirkimo vertės nustatymo metodikos, patvirtintos Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. vasario 26 d. įsakymu Nr. 1S-26 „Dėl Numatomo viešojo pirkimo vertės skaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nuostatomis apskaičiuoja numatomų Pirkimų vertes;
20. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius parengia Pirkimų planą ir teikia jį derinti Prevencinę kontrolę atliekančiam asmeniui.
21. Pritarus prevencinę kontrolę atliekančiam asmeniui, Pirkimų planas teikiamas tvirtinti Perkančiosios organizacijos direktoriui.
22. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, gavęs Perkančiosios organizacijos direktoriaus patvirtintą Pirkimų planą, rengia suvestinę. Suvestinę, ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų kovo 15 d., o patikslinus – nedelsdamas, skelbia Viešųjų pirkimų įstatymo 7 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka negalioja nuo 2016 m. sausio 7 d. CVP IS ir Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje;
23. Patvirtintas Pirkimų planas per dokumentų valdymo sistemą teikiamas Pirkimų iniciatoriams susipažinti. Pirkimų iniciatoriai ne rečiau kaip kas ketvirtį peržiūri patvirtintą Pirkimų planą ir įvertina jame pateiktos informacijos aktualumą.
24. Atsiradus poreikiui einamaisiais biudžetiniais metais tikslinti Pirkimų planą, Pirkimų iniciatorius nedelsiant raštu ir elektroniniu paštu pateikia Strateginio planavimo ir investicijų skyriui atnaujintą Poreikio sąrašą.
25. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, rengdamas Pirkimų plano pakeitimą, turi atlikti veiksmus, numatytus Tvarkos aprašo 20–22 punktuose.
26. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius, gavęs Perkančiosios organizacijos direktoriaus patvirtintą Pirkimų plano redakciją, nedelsdamas patikslina paskelbtą Perkančiosios organizacijos suvestinę ir ją paskelbia Viešųjų pirkimų įstatymo 7 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka CVP IS ir Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje.
II. SKIRSNIS
Pirkimo iniciavimo ir pasirengimo jam etapas
28. Pirkimų iniciatorius kiekvieno inicijuojamo Pirkimo procedūroms atlikti pildo Paraišką (Paraiška neprivaloma kai Pirkimo vertė yra mažesnė kaip 50,00 Eurų su PVM) pagal Tvarkos aprašo 3 priedą, kurioje turi nurodyti pagrindines Pirkimo sąlygas ir informaciją:
28.2. informaciją, ar Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis; jei taip – nurodo projektą(-us) ir/arba programą(-as);
28.3. Pirkimo objekto kiekį ar apimtis, atsižvelgiant į visą Pirkimo sutarties trukmę su visais galimais pratęsimais;
28.4. maksimalią planuojamos sudaryti Pirkimo sutarties vertę eurais be pridėtinės vertės mokesčio ir su pridėtinės vertės mokesčiu;
28.10. siūlymus dėl pasiūlymų vertinimo kriterijų. Kai siūloma vertinti pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo kriterijų – ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus ir jų parametrus;
28.11. siūlymus pirkti iš Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio 1 dalyje nurodytų įstaigų ar įmonių (jeigu taikoma);
28.12. ar ketinamoms įsigyti prekėms, paslaugoms ar darbams taikytini aplinkos
apsaugos kriterijai ir energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai;
28.13. apie galimybę prekes, paslaugas ir darbus įsigyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu. Jeigu siūlo atlikti Pirkimą nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu (jeigu Perkančioji organizacija pagal teisės aktus privalo užtikrinti, kad prekių, paslaugų ir darbų pirkimai būtų vykdomi naudojantis CPO elektroniniu katalogu, kai jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali jų atlikti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama lėšas) pateikti argumentuotą motyvaciją;
28.14. jeigu Paraiška pateikiama dėl Pirkimo, apie kurį nebus paskelbta, – siūlomų kviesti tiekėjų sąrašą;
29. Užpildyta, Perkančiosios organizacijos Apskaitos skyriaus vedėjo vizuota Paraiška teikiama Prevencinę kontrolę atliekančiam asmeniui.
30. Pritarus Prevencinę kontrolę atliekančiam asmeniui, Paraiška teikiama tvirtinti Perkančiosios organizacijos direktoriui.
31. Pirkimo iniciatorius Strateginio planavimo ir investicijų skyriui perduoda Perkančiosios organizacijos direktoriaus patvirtiną Paraišką ir Pirkimo techninės specifikacijos projektą (popierinėje ir skaitmeninėje laikmenoje).
32. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius rengia Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymą dėl vieno iš Perkančiosios organizacijos vadovo sprendimo:
32.1. suformuoti Komisiją ir pavesti jai atlikti Pirkimo procedūras pagal Perkančiosios organizacijos direktoriaus nustatytas užduotis ir suteiktus įgaliojimus;
33. Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 16 straipsniu Pirkimus vykdo Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu sudaryta Komisija. Komisiją turi sudaryti ne mažiau kaip 3 fiziniai asmenys. Pirkimus vykdo Komisija arba Pirkimo organizatorius.
34. Pirkimus vykdo Komisija, kai:
35. Perkančiosios organizacijos direktorius turi teisę priimti sprendimą pavesti Pirkimą vykdyti Pirkimo organizatoriui arba Komisijai neatsižvelgdamas į Tvarkos aprašo 34.1 ir 34.2 punktuose nustatytas aplinkybes.
36. Tuo pačiu metu atliekamiems keliems Pirkimams gali būti sudarytos kelios Komisijos arba paskirti keli Pirkimo organizatoriai.
38. Prieš pradėdami Pirkimą Komisijos nariai ir Pirkimo organizatorius turi pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (Tvarkos aprašo 5 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (Tvarkos aprašo 6 priedas). Taip pat šie asmenys turi susipažinti su Etiško elgesio viešuosiuose pirkimuose mokomąja priemone, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. 1S-135 „Dėl Etiško elgesio viešuosiuose pirkimuose mokomosios priemonės patvirtinimo“.
39. Komisija arba Pirkimo organizatorius Pirkimų iniciatoriaus parengtą Pirkimo techninės specifikacijos projektą (išskyrus mažos vertės pirkimą) nedelsiant paskelbia CVP IS ir Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje Informacijos apie planuojamus vykdyti Pirkimus skelbimo CVP IS tvarkos apraše nustatyta tvarka.
40. Raštu gautas tiekėjų pastabas, pasiūlymus dėl Pirkimų iniciatoriaus parengto Pirkimo techninės specifikacijos projekto Komisija arba Pirkimo organizatorius perduoda (popieriuje ir/arba skaitmeninėje laikmenoje) Pirkimų iniciatoriui, kuris nagrinėja pateiktas tiekėjų pastabas, pasiūlymus dėl Pirkimo techninės specifikacijos projekto, įvertina pateiktų pastabų, pasiūlymų svarbą.
41. Atsižvelgiant į tiekėjų pateiktas pastabas, pasiūlymus, sprendimą dėl Pirkimo techninės specifikacijos projekto koregavimo priima Pirkimo iniciatorius. Pirkimų iniciatorius apie priimtą sprendimą turi nedelsdamas raštu informuoti Pirkimo Komisiją arba Pirkimo organizatorių, priklausomai nuo to, kas vykdo Pirkimo procedūras.
42. Kai Pirkimo techninės specifikacijos projektas keičiamas iš esmės ir pakeitimai gali turėti įtakos tiekėjų suinteresuotumui, Komisija arba Pirkimo iniciatorius Pirkimo techninės specifikacijos projektą skelbia CVP IS ir Perkančiosios organizacijos interneto tinklalapyje iš naujo Informacijos apie planuojamus vykdyti Pirkimus skelbimo CVP IS tvarkos apraše nustatyta tvarka.
III. SKIRSNIS
Pirkimo vykdymo etapas
43. Komisija dirba pagal Perkančiosios organizacijos direktoriaus raštu nustatytas užduotis ir jai suteiktus įgaliojimus, pagal Komisijų darbo reglamentą vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu, supaprastintų Pirkimų atveju – Taisyklėmis.
45. Perkančiosios organizacijos direktoriui priėmus sprendimą Pirkimo procedūras pavesti atlikti Pirkimo organizatoriui, Pirkimo organizatorius Pirkimus atlieka Perkančiosios organizacijos Taisyklėse numatytais būdais ir tvarka.
46. Pirkimo rezultatus Pirkimo organizatorius įformina Tiekėjų apklausos pažymoje, kurią, suderinęs su Pirkimo iniciatoriumi ir Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, teikia Perkančiosios organizacijos direktoriui tvirtinti.
47. Kiekvieną atliktą Pirkimą Komisija arba Pirkimų organizatorius, priklausomai nuo to, kas vykdė Pirkimo procedūras, registruoja Pirkimų žurnale.
48. Pirkimų žurnalą Komisija arba Pirkimų organizatorius, priklausomai nuo to, kas vykdė Pirkimo procedūras, raštu ir elektroniniu paštu perduoda Strateginio planavimo ir investicijų skyriui, ne vėliau kaip iki ataskaitinių metų gruodžio 31 d.
49. Įvykdžius Pirkimą, Komisija arba Pirkimo organizatorius perduoda visus su Pirkimu susijusius dokumentus Strateginio planavimo ir investicijų skyriui, kuris yra atsakingas už visų su Pirkimais susijusių dokumentų saugojimą, mokėjimo dokumentų originalus – Perkančiosios organizacijos Apskaitos skyriui, Pirkimo sutarčių originalus - Perkančiosios organizacijos Bendrajam skyriui, Pirkimo sutarčių įvykdymo užtikrinimus – Perkančiosios organizacijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriui. Pirkimų dokumentai, nepaisant jų pateikimo būdo, formos ir laikmenos, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka, tačiau ne mažiau kaip 10 metų nuo Pirkimo pabaigos.
IV. SKIRSNIS
Pirkimo sutarties sudarymo etapas
50. Pirkimo sutarties, suderintos su Pirkimo iniciatoriumi ir kitu skyriaus atsakingu asmeniu, Juridinio ir personalo skyriaus vedėju, Apskaitos skyriaus vedėju ir Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, du egzempliorius pateikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti.
51. Jeigu Perkančioji organizacija ketina sudaryti Vidaus sandorį Pirkimų iniciatorius:
51.1. parengia prašymą Viešųjų pirkimų tarnybai pagal Viešųjų pirkimų tarnybos nustatytą tvarką dėl sutikimo pradėti Pirkimą ir sudaryti Vidaus sandorį;
51.2. suderintą su Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Apskaitos skyriaus vedėju ir Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu prašymą teikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti;
51.3. gavęs Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą dėl Pirkimo vykdymo siekiant sudaryti Vidaus sandorį, parengia Pirkimo sutartį, suderina ją su Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Apskaitos skyriaus vedėju, Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu ir pateikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti;
V. SKIRSNIS
Pirkimo sutarties vykdymo etapas
52. Perkančiosios organizacijos ir tiekėjo įsipareigojimų vykdymo, pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymąsi, taip pat prekių, paslaugų ir darbų atitikties Pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams stebėseną atlieka Pirkimo iniciatorius.
53. Pirkimų iniciatorius, pastebėjęs Pirkimo sutarties vykdymo trūkumus ar esant kitoms svarbioms aplinkybėms, suderinęs su Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, gali raštu kreiptis į Perkančiosios organizacijos direktorių, siūlydamas taikyti kontrahentui Pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdą(-us), taip pat inicijuoti Pirkimo sutarties nutraukimą joje nustatytais pagrindais.
54. Pirkimų iniciatorius turi nuolat stebėti jo inicijuotų Pirkimų sudarytų Pirkimo sutarčių galiojimo terminus ir informuoti Strateginio planavimo ir investicijų skyrių apie sutarties pabaigą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Pirkimo sutarties pabaigą patvirtinančių dokumentų pasirašymo dienos pagal Tvarkos aprašo 4 priedą.
55. Jeigu Pirkimo sutartyje nenumatyta pasirinkimo galimybė dėl jos pratęsimo, o prekių tiekimas, paslaugų teikimas arba darbų atlikimas yra būtinas Perkančiosios organizacijos funkcijoms atlikti, Pirkimų iniciatorius privalo numatyti jų pirkimą ateinančiais biudžetiniais metais arba patikslinti Poreikio sąrašą ir numatyti naują Pirkimą einamaisiais biudžetiniais metais.
56. Jeigu Pirkimo sutartyje numatyta pasirinkimo galimybė dėl jos pratęsimo, Pirkimų iniciatorius, atsižvelgęs į Pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų laikymąsi, įvertina Pirkimo sutarties pratęsimo tikslingumą, informuoja Strateginio planavimo ir investicijų skyrių, kuris parengia susitarimą dėl Pirkimo sutarties pratęsimo, suderina jį su Perkančiosios organizacijos Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus vedėju, Pirkimo iniciatoriumi, Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu ir teikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti.
57. Perkančiosios organizacijos direktorius, priėmęs sprendimą pratęsti Pirkimo sutartį, pasirašo susitarimą dėl Pirkimo sutarties pratęsimo. Perkančiosios organizacijos direktorius a gali priimti sprendimą nepratęsti Pirkimo sutarties ir pavesti Pirkimo iniciatoriui inicijuoti naują Pirkimą.
58. Jeigu Perkančiajai organizacijai nėra naudinga pratęsti galiojančią Pirkimo sutartį, Pirkimų iniciatorius numato naują prekių, paslaugų ar darbų pirkimą ateinančiais biudžetiniais metais arba patikslina Poreikio sąrašą ir numatyto naują Pirkimą einamaisiais biudžetiniais metais.
59. Visais atvejais, kai vykdant sudarytą Pirkimo sutartį atsiranda poreikis keisti tam tikras Pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, Pirkimo sutarties pakeitimą inicijuoja Pirkimų iniciatorius, kuriam priskirta Pirkimo sutarties (sutartinių įsipareigojimų) vykdymo priežiūra.
60. Inicijuodamas Pirkimo sutarties sąlygų keitimą, Pirkimų iniciatorius turi nustatyti, ar Pirkimo sutarties sąlygų keitimo pasirinkimo galimybė buvo numatyta Pirkimo sutartyje ir apie tai informuoti Strateginio planavimo ir investicijų skyrių.
61. Pirkimų iniciatoriui nustačius, kad numatomų keisti nustatytų Pirkimo sutarties sąlygų keitimo pasirinkimo galimybė buvo numatyta Pirkimo sutartyje, Strateginio planavimo ir investicijų skyrius įvertina:
61.2. ar nebus pažeisti Viešųjų pirkimų pagrindiniai principai bei tikslai. Jeigu, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 18 straipsnio 8 dalimi bei Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1S- 43 „Dėl viešojo pirkimo – pardavimo sutarčių sąlygų keitimo rekomendacijų patvirtinimo“ patvirtintomis Viešojo pirkimo – pardavimo sutarčių sąlygų keitimo rekomendacijomis, Pirkimo sutarties sąlygų keitimui nėra reikalingas Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas, Strateginio planavimo ir investicijų skyrius:
61.2.2. suderina jį su Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Pirkimo iniciatoriumi ir Pirkimų kontrolę atliekančiu asmeniu;
62. Pirkimų iniciatoriui nustačius, kad numatomų keisti nustatytų Pirkimo sutarties sąlygų keitimo pasirinkimo galimybė nebuvo numatyta Pirkimo sutartyje, pakeitus Pirkimo sutarties sąlygas nebus keičiamos esminės Pirkimo sutarties sąlygos, nebus pažeisti viešųjų pirkimų pagrindiniai principai bei tikslai ir, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 18 straipsnio 8 dalimi bei Sutarčių sąlygų keitimo rekomendacijomis, Pirkimo sutarties sąlygų keitimui yra būtinas Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas, Strateginio planavimo ir investicijų skyrius:
62.2. suderina jį su Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Pirkimo iniciatoriumi ir Pirkimų kontrole atliekančiu asmeniu;
62.3. parengia kreipimąsi į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl sutikimo dėl Pirkimo sutarties sąlygų pakeitimo Perkančiųjų organizacijų prašymų dėl Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimų, numatytų Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 7 straipsnio 4 dalyje, 18 straipsnio 8 dalyje bei 94 straipsnio 3 dalyje, pateikimo ir nagrinėjimo taisyklėse, patvirtintose Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. 1S-90 „Dėl Perkančiųjų organizacijų prašymų pateikimo ir nagrinėjimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka;
62.4. gavęs Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą dėl Pirkimo sutarties sąlygų keitimo, Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą ir du Pirkimo sutarties sąlygų pakeitimo egzempliorius (vienas iš jų turi būti suderintas su Perkančiosios organizacijos Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Pirkimo iniciatoriumi ir Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu) pateikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti;
62.5. Viešųjų pirkimų tarnybai neleidus keisti Pirkimo sutarties sąlygų, Pirkimo iniciatorius raštu kreipiasi į Perkančiosios organizacijos direktorių, siūlydamas taikyti kontrahentui Pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdą (-us), jei tam yra teisinis pagrindas, ir/arba inicijuoti Pirkimo sutarties nutraukimą joje nustatytais pagrindais.
63. Jei nėra būtinas Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas, Strateginio planavimo ir investicijų skyrius:
63.2. suderina jį su Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Pirkimo iniciatoriumi ir Pirkimų kontrolę atliekančiu asmeniu;
63.3. du Pirkimo sutarties egzempliorius (vienas iš jų turi būti suderintas su Buhalteriu, Teisininku Apskaitos skyriaus vedėju, Juridinio ir personalo skyriaus specialistu, Pirkimo iniciatoriumi ir Prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu) pateikia Perkančiosios organizacijos direktoriui pasirašyti.
64. Prekių, paslaugų ar darbų priėmimo–perdavimo aktą pasirašo Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymo, paslaugų ar darbų priėmimo komisija.
65. Jei Pirkimo sutartyje numatyta pasirašyti priėmimo–perdavimo aktą, Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymo, paslaugų ar darbų priėmimo komisija privalo įsitikinti, kad Pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka Pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, nepažeisti prievolių užtikrinimo terminai, kitos Pirkimo sutartyje nustatytos sąlygos ir prievolės yra įvykdytos tinkamai.
66. Jei Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymo, paslaugų ar darbų priėmimo komisija neturi pretenzijų dėl jai pristatytų prekių, suteiktų paslaugų ar atliktų darbų, pasirašomas priėmimo-perdavimo aktas.
67. Jei Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymo, paslaugų ar darbų priėmimo komisija nustato, kad Pirkimo objektas ar jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai neatitinka Pirkimo sutartyje nustatytų sąlygų, priėmimo–perdavimo akto nepasirašo ir raštu reikalauja iš tiekėjo tinkamo prievolių įvykdymo.
68. Tiekėjui neįvykdžius Pirkimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų, Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymą, paslaugų ar darbų priėmimo komisija raštu teikia siūlymą Perkančiosios organizacijos direktoriui dėl Pirkimo sutarties nutraukimo ar joje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo tiekėjui.
69. Jei Pirkimo iniciatorius arba prekių pristatymo, paslaugų ar darbų priėmimo komisija nustato, kad Pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka Pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, tačiau pažeisti prievolių užtikrinimo terminai ar kitos Pirkimo sutartyje nustatytos neesminės sąlygos ir prievolės yra įvykdytos netinkamai, priėmimo–perdavimo akte nurodo nustatytus trūkumus, jį pasirašo ir teikia siūlymą Perkančiosios organizacijos direktoriui dėl Pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo tiekėjui.
IV. RIZIKOS VERTINIMAS
70. Pirkimų vidaus kontrolės procedūrų nustatymas, jų apimtys tiesiogiai priklauso nuo galimos rizikos ir jos reikšmingumo. Prevencinę kontrolę atliekantis asmuo atlieka Perkančiosios organizacijos vykdomų Pirkimų rizikos analizę, apimančią rizikos nustatymą ir vertinimą.
71. Prevencinę kontrolę atliekantis asmuo Pirkimų rizikingumą įvertina nuolat analizuodamas:
71.1. informaciją apie numatomus vykdyti Pirkimus, pateiktą Pirkimų plane ar Pirkimų plano pakeitimuose;
72. Pirkimų procese galimi rizikos veiksniai:
72.7. Perkančiosios organizacijos darbuotojų specialių žinių stoka, netinkamai parengti Pirkimo dokumentai;
72.9. neišsamus Pirkimų organizavimo ir kontrolės tvarkos Perkančiojoje organizacijoje reglamentavimas;
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
74. Visi su Pirkimų organizavimu, vykdymu ir vidaus kontrole susiję dokumentai saugomi kartu su Pirkimų procedūrų dokumentais Viešųjų pirkimų įstatymo 21 straipsnyje nustatyta tvarka.
Priedai:
1. Prekių, paslaugų ir darbų poreikio sąrašo pavyzdinė forma.
2. Viešųjų pirkimų plano pavyzdinė forma.
3. Viešojo pirkimo paraiškos pavyzdinė forma.
4. Įvykdytos ar nutrauktos sutarties ataskaitos pavyzdinė forma.
5. Nešališkumo deklaracijos pavyzdinė forma.
6. Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma.
__________________________
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
(Prekių, paslaugų ir darbų poreikio sąrašo pavyzdinė forma)
PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
__________________________________________
(Perkančiosios organizacijos struktūrinio padalinio pavadinimas)
20.... BIUDŽETINIAIS METAIS REIKALINGŲ PIRKTI
PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ SĄRAŠAS
20..... m. ______ d. Nr. ______
_______________
(Vietovės pavadinimas)
Eil. Nr. |
Prekės, paslaugos ar darbo pavadinimas |
Prekės, paslaugos ar darbo trumpas apibūdinimas |
Preliminari prekės, paslaugos ar darbo numatomos sudaryti pirkimo sutarties apimtis, atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus (Eur, be PVM) |
Finansavimo šaltinis
|
Programa, priemonė (pagal patvirtintą strateginį veiklos planą) |
Numatoma pirkimo pradžia (ketvirtis arba tiksli data) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (mėnesiais arba dienomis) arba pabaigos data, atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus |
Pastabos*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* - jei bus sudaroma vienkartinė pirkimo sutartis įrašyti „Bus sudaryta vienkartinė pirkimo sutartis“;
- jei pirkimas bus atliekamas nuolat (per 12 mėnesių bus atliekami keli pirkimai) įrašyti „Pirkimas bus atliekamas reguliariai“;
- kita.
Sąrašą parengė:
(Pareigos) |
|
(Parašas) |
|
(Vardas ir pavardė) |
Suderinta: _____________________
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
(Viešųjų pirkimų plano pavyzdinės formos)
20.... BIUDŽETINIAIS METAIS PLANUOJAMŲ ATLIKTI PREKIŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS
1 lentelė
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto pavadinimas |
BVPŽ kodas
|
Pirkimo būdas |
Numatoma apimtis (eurais) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (mėnesiais arba dienomis) arba pabaigos data |
Už pirkimo iniciavimą atsakingas Administracijos struktūrinis padalinys (asmuo) |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20...... BIUDŽETINIAIS METAIS PLANUOJAMŲ ATLIKTI PASLAUGŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS
2 lentelė
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto pavadinimas |
Kategorija |
BVPŽ kodas
|
Pirkimo būdas |
Numatoma apimtis (eurais) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (mėnesiais arba dienomis) arba pabaigos data |
Už pirkimo iniciavimą atsakingas Administracijos struktūrinis padalinys (asmuo) |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.... BIUDŽETINIAIS METAIS PLANUOJAMŲ ATLIKTI DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS
3 lentelė
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto pavadinimas |
BVPŽ kodas
|
Pirkimo būdas |
Numatoma apimtis (eurais) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (mėnesiais arba dienomis) arba pabaigos data |
Už pirkimo iniciavimą atsakingas Administracijos struktūrinis padalinys (asmuo) |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
(Viešojo pirkimo paraiškos pavyzdinė forma)
___________________________________________________________________________
(Pirkimo iniciatoriaus pareigos, vardas, pavardė)
TVIRTINU
_________________________
(Perkančiosios organizacijos vadovas)
__________________________
(parašas)
__________________________
(vardas ir pavardė)
__________________________
(data)
Viešojo pirkimo PARAIŠKA
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vieta)
1. Pirkimo objekto pavadinimas:
|
2. Pirkimo objekto aprašymas (ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės, kokybės reikalavimai, techniniai parametrai ir/arba atskiru dokumentu pridedami techninių specifikacijų projektai, brėžiniai, planai ir pan.):
|
3. Ar Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis? Jeigu taip – nurodyti projektą(-us) ir/arba programą(-as):
|
4. Pirkimo objekto kiekis ar apimtys, atsižvelgiant į visą Pirkimo sutarties trukmę su visais galimais pratęsimais:
|
5. Maksimali planuojamos sudaryti sutarties vertė (su sutarties pratęsimais): Eur su PVM: Eur be PVM: |
6. Numatoma Pirkimo sutarties trukmė be pratęsimų (nurodyti trukmę dienomis/mėnesiais/metais ir/arba numatomą sutarties pradžios ir/ar pabaigos datą):
|
7. Pirkimo sutarties pratęsimo galimybės (nurodyti pratęsimo trukmę (dienomis, mėnesiais, metais):
|
8. Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai (nurodyti terminus dienomis/ mėnesiais/metais arba konkrečias datas):
|
9. Kitos Pirkimo sutarties sąlygos (arba siūlomas pirkimo sutarties projektas) :
|
10. Siūlomi minimalūs tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai٭:
|
11. Siūloma tiekėjų pasiūlymus vertinti (reikiamą pažymėti)٭: mažiausios kainos kriterijumi ekonominio naudingumo vertinimo kriterijumi |
12. Ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų pasirinkimo atveju nurodyti kriterijus٭:
|
13. Ar siūloma pirkti iš Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio 1 dalyje nurodytų įstaigų ar įmonių (neįgaliųjų socialinių įmonių, socialinių įmonių, įmonių, kuriose dirba daugiau kaip 50 procentų nuteistųjų, įmonių, kurių dalyviai yra sveikatos priežiūros įstaigos ir kuriose darbo terapijos pagrindais dirba ne mažiau kaip 50 procentų pacientų)٭ : taip ne Jeigu taip, siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas٭: |
14. Ar siūloma Pirkimui taikyti Aplinkos apsaugos kriterijus٭: taip ne Jeigu taip, nurodyti kriterijus٭: |
15. Ar siūloma Pirkimui taikyti energijos vartojimo efektyvumo reikalavimus٭: taip ne Jeigu taip, nurodyti reikalavimus٭:
|
16. Jeigu siūloma atlikti Pirkimą nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu, kai Perkančioji organizacija pagal teisės aktus privalo užtikrinti, kad prekių, paslaugų ir darbų pirkimai būtų vykdomi naudojantis CPO elektroniniu katalogu, kai jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali jų atlikti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama lėšas, pateikti argumentuotą motyvaciją٭:
|
17. Jeigu apie Pirkimą nebus skelbiama, siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas:
|
18. Planuojama Pirkimo pradžia (nurodyti mėnesį arba ketvirtį):
|
19. Pirkimo objekto finansavimo šaltinis (savivaldybės, vyriausybės, ES programos ar pan.):
|
20. Kita, Pirkimui atlikti reikalinga informacija:
|
٭ pildyti neprivaloma
PRIDEDAMA: (nurodyti dokumento pavadinimą, lapų skaičių).
(pirkimo iniciatoriaus pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Pirkimo iniciatorius
SUSIPAŽINAU |
|
SUDERINTA |
|
|
|
(Buhalterio pareigos) |
|
(Prevencinę pirkimų kontrolę atliekančio asmens pareigos) |
|
|
|
(parašas) |
|
(parašas) |
|
|
|
(vardas ir pavardė) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
(data) |
|
(data) |
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
4 priedas
(Įvykdytos ar nutrauktos sutarties ataskaitos pavyzdinė forma)
ĮVYKDYTOS AR NUTRAUKTOS SUTARTIES ATasKAITA
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vieta)
1. PIRKIMO DUOMENYS: |
|||
1.1. Pirkimo pavadinimas |
|
||
2. TIEKĖJO DUOMENYS: |
|||
2.1. Pavadinimas |
|
||
2.2. Juridinio (fizinio) asmens kodas |
|
||
3. SUTARTIES DUOMENYS: |
|||
3.1. Pirkimo sutarties sudarymo data |
|
||
3.2. Pirkimo sutarties įsigaliojimo data |
|
||
3.3. Pirkimo sutarties numeris |
|
||
3.4. Pirkimo sutarties dalykas |
|
||
3.5. Numatoma Pirkimo sutarties vertė (Eur su PVM) |
|
||
3.6. Numatomas Pirkimo sutarties galiojimo terminas |
|
||
3.7. Pirkimo sutarties rezultatai: |
|||
3.7.1. Pirkimo sutarties pabaiga (tinkamą pažymėti): |
|||
3.7.1.1. pirkimo sutartis įvykdyta |
□ |
||
3.7.1.2. pirkimo sutartis pripažinta negaliojančia |
□ |
||
3.7.1.3. pirkimo sutartis nutraukta |
□ |
||
3.7.1.4. kiti pagrindai |
□ |
||
3.7.2. Pirkimo sutarties pabaigos data |
|
||
3.7.3. Faktinė Pirkimo sutarties vertė (Eur su PVM) |
|
||
3.7.4. Pritaikytos prievolių užtikrinimo priemonės |
|
||
4. KITA INFORMACIJA |
|
||
(pirkimo iniciatoriaus pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Pirkimo iniciatorius
SUDERINTA |
|
(Prevencinę pirkimų kontrolę atliekančio asmens pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
(data) |
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
5 priedas
(Nešališkumo deklaracijos formos pavyzdys)
Pasvalio rajono savivaldybės administracija
(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
_____________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA
201... m. ....................... d. Nr. ....
Pasvalys
(vietovės pavadinimas)
Būdamas___________________________________________,
(pareigų pavadinimas)
pasižadu:
1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų tiekėjų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti ______________________________________________________,
pareigas.
(pareigų pavadinimas)
2. Paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:
2.1. pirkimo procedūrose kaip tiekėjas dalyvauja asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo;
2.2. aš arba asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais:
2.2.1. esu (yra) pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys,
2.2.2. turiu(-i) pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame,
2.2.3. gaunu(-a) iš pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens bet kokios rūšies pajamų;
2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų, nedelsdamas raštu pranešti apie tai mane _________________________________, paskyrusios perkančiosios organizacijos vadovui ir nusišalinti.
Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra: sutuoktinis, seneliai, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), jų sutuoktiniai, vaikaičiai, broliai, seserys ir jų vaikai, taip pat sutuoktinio tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.
____________________ ______________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų
organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo
6 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo formos pavyzdys)
_____________ Pasvalio rajono savivaldybės administracija____________
(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
_______________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
201..... m. ...................... d.
Pasvalys
(vietovės pavadinimas)
Būdamas _________________________________________________,
(pareigų pavadinimas)
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su pirkimu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant ______________________________ pareigas; (pareigų pavadinimas)
1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.
2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas pirkimo komisijos ar perkančiosios organizacijos vadovui. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
3.2. visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;
3.3. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.
4. Esu įspėtas, kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti perkančiajai organizacijai ir tiekėjams padarytus nuostolius.
___________________ ____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)\