KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO, SAVIVALDYBĖS LYGMENS STEBĖSENOS RODIKLIŲ IR SAVIVALDYBĖS LYGMENS STEBĖSENOS RODIKLŲ APRAŠŲ PATVIRTINIMO

 

2022 m. balandžio 28 d. Nr. AD-1-492379-1

Kėdainiai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-757 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“ 20 ir 28 punktais, Būtinaisiais savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. V-2308 „Dėl Būtinųjų savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“, Savivaldybių švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-448 „Dėl Savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašų patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama).

2. T v i r t i n u Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą (pridedama).

3. T v i r t i n u Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių aprašą (pridedama).

4. Pripažįstu netekusiu galios Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. sausio 7 d. įsakymą Nr. AD-1-4 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo ir Kėdainių rajono savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo patvirtinimo“.

 

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Arūnas Kacevičius

 

 

 

PATVIRTINTA

Kėdainių rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. balandžio 28 d.

įsakymu Nr. AD-1-492

 

KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos tvarkos aprašas

 

I SKYRIUS

Bendrosios nuostatos

 

1Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – Savivaldybės švietimo stebėsena) yra švietimo stebėsenos subjektų vykdoma nuolatinė švietimo būklės ir kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas bei reikalingų duomenų rinkimas. Ji apima duomenų rinkimą apie švietimą: ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, suaugusiųjų mokymą ir neformalųjį vaikų švietimą.

2Kėdainių rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Kėdainių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektą, principus, stebėsenos organizavimą ir vykdymą, rodiklių atrankos kriterijus ir tvirtinimą, disponavimą stebėsenos informacija

3Savivaldybės švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas visiems švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, informuoti visuomenę apie švietimo būklę.

4Savivaldybės švietimo stebėsenos uždaviniai:

4.1. tirti savivaldybės švietimo valdymo subjektų informacijos apie švietimą poreikius;

4.2. rinkti, kaupti ir apdoroti duomenis apie savivaldybės švietimo sistemos būklę;

4.3. analizuoti ir vertinti savivaldybės švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;

4.4. prognozuoti savivaldybės švietimo sistemos kaitą;

4.5. teikti ir skelbti savivaldybės švietimo stebėsenos duomenis ir (ar) analitinę informaciją.

5Savivaldybės švietimo stebėsenos objektas – švietimo būklė.

6Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai – savivaldybės institucijos, vykdančios švietimo stebėseną.

6.1. Savivaldybės administracija;

6.2. mokyklos;

6.3. švietimo pagalbos įstaigos.

7Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:

7.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai ir švietimo pasekmės);

7.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);

7.3. švietimo valdymo lygmenų – savivaldybės ir mokyklos;

7.4. kitais teisės aktų nustatytais teminiais-analitiniais aspektais.

8Savivaldybės švietimo stebėsenos principai:

8.1. tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo būklei vertinti bei savivaldybės švietimo valdymo subjektų sprendimams priimti;

8.2. nešališkumas – savivaldybės švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių;

8.3. patikimumas – skelbiama tikrovę atitinkanti informacija;

8.4. konfidencialumas – skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus.

9Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu, Būtinaisiais savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliais, Savivaldybių švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašais ir kitais teisės aktais.

10.     Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše, Būtinaisiais savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliuose, Savivaldybių švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

švietimo Stebėsenos organizavimas ir vykdymas

 

11Savivaldybėje švietimo stebėsena organizuojama ir vykdoma savivaldybės ir mokyklos lygmenimis.

12Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo Savivaldybės administracijos Švietimo skyrius.

13Švietimo skyrius organizuoja ir vykdo šias veiklas:

13.1tiria informacijos, būtinųjų ir pasirenkamųjų rodiklių ir duomenų poreikius;

13.2sudaro, atnaujina ir šiame Apraše nustatytiems subjektams teikia būtinųjų ir pasirenkamųjų rodiklių sąrašus bei būtinųjų ir pasirenkamųjų rodiklių aprašus;

13.3vykdo duomenų rinkimą, kaupimą ir apdorojimą;

13.4paskelbia apibendrintą Savivaldybės švietimo stebėsenos informaciją visuomenei;

13.5teikia informaciją užsakovams ir (ar) skelbia naudotojams.

14Kasdienės veiklos produkto ir veiklos efektyvumo rodiklius renka patys Švietimo skyriaus specialistai, kuriems tų rodiklių reikia atsiskaitymui ar kitiems tikslams.

15Mokykla organizuoja ir vykdo mokyklos lygmens švietimo stebėseną.

16Mokykla švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą reglamentuoja mokyklos veiklos dokumentuose.

 

III SKYRIUS

švietimo Stebėsenos rodikliAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS

 

17Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos būtinieji ir pasirenkamieji rodikliai yra nuolatos stebimi rodikliai, glaustai atskleidžiantys savivaldybės švietimo sistemos būklę ir kaitą. Šių rodiklių sąrašą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

18Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių atrankos kriterijai:

18.1.  rodiklio aiškumas ir informatyvumas;

18.2.  validumas;

18.3.  rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, švietimo būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;

18.4.  . rodikliui skaičiuoti reikalingų duomenų prieinamumas ir patikimumas.

19Mokyklos lygmens stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro būtinieji ir pasirenkamieji rodikliai, parodantys švietimo būklę ir (ar) pokyčių mastą mokykloje. Jos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina mokyklos vadovas.

 

IV SKYRIUS

DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA

 

20Visais Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais savivaldybės lygmens duomenimis disponuoja Švietimo skyrius. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija (stebėsenos rodiklių reikšmės) skelbiama Savivaldybės internetinėje svetainėje www.kedainiai.lt.

21Savivaldybės administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus Savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp Savivaldybės administracijos ir duomenų gavėjo.

22Mokykla disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus mokyklos poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp mokyklos administracijos ar jos įgalioto asmens ir duomenų gavėjo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodikliams būtinus duomenis ir informaciją teikia neatlygintinai teisės aktų nustatyta tvarka.

24Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai naudojami Švietimo valdymo informacinės sistemos prieinami duomenys bei kitų institucijų – Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Nacionalinės švietimo agentūros ir kt. – viešai skelbiami duomenys.

25Švietimo stebėsenos organizavimo ir vykdymo savivaldybės švietimo įstaigose priežiūrą vykdo Savivaldybės administracijos Švietimo skyrius.

__________________________

 

 

 

PATVIRTINTA

Kėdainių rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. balandžio28 d.

įsakymu Nr. AD-1-492

 

KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos RODIKLIŲ SĄRAŠAS

 

1.    Švietimo kontekstas (parodo išorines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams):

1.1. gyventojų skaičiaus pokytis;

1.2. gimusiųjų skaičius.

2.    Indėlis į švietimą (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti):

2.1. švietimo įstaigų skaičius pagal tipus ir jų kaita per 5 metus;

2.2. bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;

2.3. bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis;

2.4. naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis;

2.5. naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis;

2.6. mokinių pasiskirstymas pagal ugdymo programas (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio) per 3 metus;

2.7. ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų dalis;

2.8. savivaldybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis;

2.9.    savivaldybės 3–5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės mokyklose, dalis;

2.10neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis;

2.11.  mokinių, dalyvavusių vaikų vasaros stovyklose, dalis;

2.12jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis;

2.13.  daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis;

2.14.  švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus;

2.15.  vieno mokinio išlaikymo kaina švietimo įstaigose.

3.  Švietimo procesas (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):

3.1. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis;

3.2. negalią turinčių mokinių dalis nuo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokykloje;

3.3. švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis;

3.4. vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;

3.5. mokytojų, dirbančių pilnu etatu bendrojo ugdymo mokyklose, dalis;

3.6. švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.

4.    Švietimo rezultatai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą):

4.1. Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) rezultatai;

4.2. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;

4.3. abiturientų, laikiusių valstybinius brandos egzaminus, rezultatų įvertinimas pagal pagrindinį ir aukštesnįjį lygius;

4.4. tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis;

4.5. abiturientų, įstojusių į universitetus ir kolegijas nuo bendro tais pačiais metais įgijusių vidurinį išsilavinimą abiturientų skaičiaus, dalis.

_________________________________

 

 

 

PATVIRTINTA

Kėdainių rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. balandžio 28 d.

įsakymu Nr. AD-1-492

 

Kėdainių RAJONO SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodiklių aprašaS

 

1.    Švietimo kontekstas (parodo išorines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams)

1.1. Gyventojų skaičiaus pokytis

 

1.

Apibrėžimas

Gyventojų skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti mokinių skaičių švietimo įstaigose, ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (proc.).

3.

Reikalingi duomenys

Gyventojų, kurie deklaravo gyvenamąją vietą Kėdainių rajono savivaldybėje, skaičius metų pradžioje.

4.

Duomenų šaltinis

VĮ Registrų centras.

5.

Rodiklio grupė

Švietimo kontekstas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Kasmet (sausio 1 d. duomenimis).

7.

Siekiamas rezultatas

Demografinė situacija iš dalies lemia švietimo tinklo nustatymo kriterijus ir ugdymo(si) organizavimą Kėdainių rajono savivaldybėje.

 

1.2. Gimusiųjų skaičius

 

1.

Apibrėžimas

Gimstamumo kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti mokinių skaičių švietimo įstaigose, ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Kėdainių rajono savivaldybėje deklaravusių gyvenamąją vietą Lietuvoje gimusiųjų skaičius ir užsienyje gimusių skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Civilinės metrikacijos ir archyvo skyrius.

5.

Rodiklio grupė

Švietimo kontekstas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Kasmet (sausio 1 d. duomenimis).

7.

Siekiamas rezultatas

Demografinė situacija iš dalies lemia švietimo tinklo nustatymo kriterijus ir ugdymo(si) organizavimą Kėdainių rajono savivaldybėje.

 

2.    Indėlis į švietimą (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti)

2.1. Švietimo įstaigų skaičius pagal tipus ir jų kaita per 5 metus

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo savivaldybės siekį užtikrinti bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, bendrojo ugdymo mokyklų ugdymo kokybę, prieinamumą ir veiksmingą išteklių naudojimą, iš dalies sudaro galimybę planuoti savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarką, turėti viziją.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo, ikimokyklinio ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo mokyklų skaičius mokslo metų pradžioje.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo ir mokslo institucijų registras (ŠMIR).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet mokslo metų pradžioje (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Užtikrinti optimalų mokyklų tinklą, darnią mokyklų sistemą, pagrįstą švietimo paslaugų kokybe.

 

2.2. Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis* [1]

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 bendrojo tipo klasių komplektų skaičius ir šių mokyklų 1–8 jungtinių bendrojo tipo klasių komplektų skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Sumažinti arba lygus nuliui.

 

2.3. Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrojo tipo klasių komplektų skaičius ir šių mokyklų bendrojo tipo klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Sumažinti.

 

2.4. Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius ir šiose mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

100 proc.

 

2.5. Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklose naujai komplektuojamų bendrojo tipo 1 klasių komplektų skaičius ir šiose mokyklose naujai komplektuojamų bendrojo tipo 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

100 proc.

 

2.6. Mokinių pasiskirstymas pagal ugdymo programas (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio) per 3 metus*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis reikalingas prognozuojant mokyklų tinklo savivaldybėje pokyčius, mokinių skaičių, ugdymo programų aprėptį.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės švietimo įstaigose besimokančių pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas mokinių skaičius mokslo metų pradžioje.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Informacija apie ugdytinius pagal ugdymo programas iš dalies lemia švietimo tinklo nustatymo kriterijus.

 

2.7. Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinama ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo aprėptis savivaldybėje ir institucinio ugdymo prieinamumas.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybės teritorijoje, skaičius ir šių vaikų, ugdomų švietimo įstaigose, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registruose ataskaitinėmis dienomis.

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

2.8. Savivaldybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis*

 

1...

Apibrėžimas

Rodikliu vertinama savivaldybės galimybė teikti institucinį ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

3–5 metų vaikų, kurie einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomi savivaldybės mokyklose, skaičius ir šių vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota kitoje savivaldybėje, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

2.9.    Savivaldybės 3–5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės mokyklose, dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinama savivaldybės galimybė teikti institucinį ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybėje, skaičius ir šių vaikų, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų kitos savivaldybės mokyklose, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Sumažinti.

 

2.10Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinama savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veikloje aprėptis, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų ir kitų švietimo teikėjų neformaliojo vaikų švietimo veiklų pasiūlos galimybės.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių (neskaičiuojami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikai), ataskaitinę dieną dalyvavusių neformaliojo vaikų švietimo veiklose mokykloje, neformaliojo vaikų švietimo mokyklose ir kitose neformaliojo vaikų švietimo veiklose už mokyklos ribų, skaičius.

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius ataskaitinę dieną.

Jei mokinys dalyvauja keliose NVŠ veiklose, jis skaičiuojamas vieną kartą.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

2.11.  Mokinių, dalyvavusių vaikų vasaros stovyklose, dalis

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinama savivaldybės priklausomybės (gyvenančių ir (ar) besimokančių savivaldybėje) bendrojo ugdymo mokinių (neskaičiuojami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikai) dalyvavimo vaikų vasaros stovyklose aprėptis, netiesiogiai – savivaldybės ir kitų savivaldybių švietimo teikėjų vaikų vasaros stovyklų pasiūlos galimybės.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės (gyvenančių ir (ar) besimokančių savivaldybėje) bendrojo ugdymo programų mokinių, per vasaros atostogas dalyvavusių vaikų vasaros stovyklose, skaičius.

Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius (be suaugusiųjų mokinių) ataskaitinę dieną.

Jeigu mokinys dalyvauja keliose vaikų vasaros stovyklose, jis skaičiuojamas atitinkamai kelis kartus.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo skyrius.

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet pasibaigus vaikų vasaros stovykloms (iki rugpjūčio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo skaičiavimo lentelėje Švietimo skyriaus nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 15 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

2.12Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinamas veiksmingos ir subalansuotos pedagoginio personalo politikos įgyvendinimas savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose, pritraukiant karjerą pradedančius ir išlaikant patirtį turinčius mokytojus, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų, kaip darbdavių, patrauklumas mokytojams.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Asmenų, jaunesnių nei 50 bei 50 metų ir vyresnio amžiaus, savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, užimančių mokytojų pareigas ir mokančių pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

2.13Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis rodo mokytojų kaitą, netiesiogiai – mokytojo profesijos prestižą.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, dirbančių visų pedagoginių darbuotojų skaičius ir tų pačių darbuotojų, kurių pedagoginio darbo stažas ataskaitinę dieną yra didesnis nei 2 metai, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Išlaikyti esamą lygį arba sumažinti.

 

2.14Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis signalizuoja apie lyderystės ir valdymo problemas švietimo įstaigose.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų skaičius ir tų pačių mokyklų, kuriose daugiau kaip 12 mėnesių nėra nuolatinio vadovo, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Sumažinti.

 

2.15Vieno mokinio išlaikymo kaina švietimo įstaigose

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokymo lėšų ir savivaldybės lėšų savarankiškoms funkcijoms atlikti naudojimą švietimo įstaigose.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (Eur).

3.

Reikalingi duomenys

Mokinių skaičius savivaldybės pavaldumo švietimo įstaigose rugsėjo 1 d. ir šioms įstaigoms biudžetiniams metams skirtų mokymo lėšų ir savivaldybės lėšų savarankiškoms funkcijoms atlikti suma.

4.

Duomenų šaltinis

Biudžeto ir finansų skyrius.

5.

Rodiklio grupė

Indėlis į švietimą.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Suvienodinti rezultatus pagal to paties tipo mokyklas.

 

3.  Švietimo procesas (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą)

3.1. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo įtraukiojo ugdymo aprėptį bendrojo ugdymo mokyklose.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Mokinių skaičius bendrojo ugdymo savivaldybės priklausomybės mokyklų bendrosiose klasėse einamųjų kalendorinių metų ataskaitinę dieną ir tų pačių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių), ugdomų integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse), skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Išlaikyti esamą lygį arba padidinti.

 

3.2. Negalią turinčių mokinių dalis nuo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokykloje*

 

1.

Apibrėžimas

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, kurie priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei, dalis tarp integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse) bendrojo ugdymo bendrosiose mokyklose ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) turinčių mokinių.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrosiose klasėse integruotai ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) mokinių, mokomų pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio lygmens programas, skaičius ir tų pačių mokinių, kurie ataskaitinę dieną buvo priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų integracija bendrojo ugdymo mokyklose.

 

3.3. Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo savivaldybės mokyklų pasirengimą suteikti švietimo pagalbą visiems mokiniams, kuriems tokia pagalba yra nustatyta.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, mokomų pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio lygmens programas, Savivaldybės priklausomybės mokyklų mokinių, ataskaitinę dieną mokomų pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio lygmens programas, kuriems švietimo pagalbos poreikis nustatytas, skaičius ir tų pačių mokinių kuriems suteikta švietimo pagalba, skaičius ataskaitinę dieną.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

3.4. Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo efektyvaus ugdymo organizavimo galimybę, mokyklų tinklo optimalumą. Sąlyginė mokytojo pareigybė – pareigybė apskaičiuota pagal Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nuostatas).

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Bendrojo ugdymo savivaldybės priklausomybės mokyklų mokinių, mokomų pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio lygmens programas, skaičius ir tų pačių mokyklų sąlyginių mokytojų pareigybių skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registruose ataskaitinėmis dienomis: Mokinių – rugsėjo 1 d., Pedagogų – spalio 1 d.

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

 

 

 

3.5.    Mokytojų, dirbančių pilnu etatu bendrojo ugdymo mokyklose, dalis

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo savivaldybės mokyklų pedagoginių darbuotojų skaičiaus mokykloje pagrįstumą, netiesiogiai – pedagogų mokykloje uždirbamo atlyginimo dydį.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės pavaldumo bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, skaičius ir tų pačių mokytojų turinčių 1 ir daugiau etato darbo krūvį, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre ataskaitinę dieną (spalio 1 d.).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

3.6.    Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių galimybę gauti kokybišką švietimo pagalbą.

2.

Matavimo vienetai

Skaičius (vnt.).

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, besimokančių ataskaitinę dieną pagal pradinį, pagrindinį ar vidurinį švietimo lygmenį, skaičius ir tų pačių mokyklų švietimo pagalbos specialistų etatinių vienetų skaičius ataskaitinę dieną.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo procesas.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registruose ataskaitinėmis dienomis: Mokinių – rugsėjo 1 d., Pedagogų – spalio 1 d.

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

4.    Švietimo rezultatai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą)

4.1. Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) rezultatai

 

1.

Apibrėžimas

Rodikliu vertinamas mokinių mokymosi sėkmingumas.

2.

Matavimo vienetai

Procentai, taškai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių surinktų taškų vidurkis.

Šalies bendrojo ugdymo mokyklų mokinių surinktų taškų vidurkis.

4.

Duomenų šaltinis

Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo rezultatai.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes Mokinių registre ataskaitinę dieną.

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

4.2. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokinių mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybę.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Bendras dalyko pagrindinio ugdymo programos dalykų pasiekimų patikrinime dalyvavusių savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius ir tų pačių mokinių, pagrindinio ugdymo programos dalykų pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį pasiekimų lygį pasiekusių (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų; nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) mokinių skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS), Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo rezultatai.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes Mokinių registre ataskaitinę dieną (oficialių pagrindinio ugdymo programos dalykų pasiekimų patikrinimo rezultatų paskelbimo dieną).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

4.3. Abiturientų, laikiusių valstybinius brandos egzaminus, rezultatų įvertinimas pagal pagrindinį ir aukštesnįjį lygius

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo mokinių mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybę.

2.

Matavimo vienetai

Vertinimo balai, procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų bendras egzaminą išlaikiusių skaičius, pasiekusių valstybinių brandos egzaminų pagrindinį pasiekimų lygį, skaičius ir pasiekusių valstybinių brandos egzaminų aukštesnįjį pasiekimų lygį, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo rezultatai.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes Mokinių registre ataskaitinę dieną (oficialių valstybinių brandos egzaminų rezultatų paskelbimo diena).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

4.4. Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis*

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo abiturientų mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – mokyklos darbo kokybę.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų, kurie einamaisiais mokslo metais baigė mokyklą ir laikė brandos egzaminus, skaičius ir tų pačių abiturientų, išlaikiusių tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo rezultatai.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio reikšmes Mokinių registre ataskaitinę dieną (oficialių valstybinių brandos egzaminų rezultatų paskelbimo diena).

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

4.5. Abiturientų, įstojusių į universitetus ir kolegijas nuo bendro tais pačiais metais įgijusių vidurinį išsilavinimą abiturientų skaičiaus, dalis

 

1.

Apibrėžimas

Rodiklis parodo abiturientų mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – mokyklos darbo kokybę.

2.

Matavimo vienetai

Procentai.

3.

Reikalingi duomenys

Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų, kurie einamaisiais mokslo metais įgijo vidurinį išsilavinimą, skaičius ir tų pačių abiturientų, įstojusių į Lietuvos aukštąsias mokyklas, skaičius.

4.

Duomenų šaltinis

Švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).

5.

Rodiklio grupė

Švietimo rezultatai.

6.

Skaičiavimo reguliarumas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet kalendorinių metų pabaigoje (iki gruodžio 31 d.) pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registruose ataskaitinėmis dienomis.

7.

Siekiamas rezultatas

Padidinti.

 

_________________________________

 

 

 

 



[1] Savivaldybės būtinieji stebėsenos rodikliai žymimi *