VALSTYBINĖ KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJA
Nutarimas
DĖL VARTOTOJŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TAISYKLių
PATVIRTINIMO
2016 m. gegužės 13 d. Nr. O3-123
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 341 straipsnio 4 dalimi, taip pat atsižvelgdama į Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (toliau – Komisija) Teisės skyriaus 2016 m. gegužės 12 d. pažymą Nr. O5-110 „Dėl Vartotojų skundų nagrinėjimo taisyklių patvirtinimo“, Komisija n u t a r i a:
PATVIRTINTA
Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2016 m. gegužės 13 d. nutarimu Nr. O3-123
VARTOTOJŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vartotojų skundų nagrinėjimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja vartotojų skundų dėl energetikos įmonių atliekamo energijos tiekimo, skirstymo, perdavimo, laikymo ar neveikimo, dėl teisės energetikos įmonėms pasinaudoti tinklais ar (ir) sistemomis nesuteikimo ir kitų teisės aktuose nustatytų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi nagrinėjimą Valstybinėje kainų ir energetikos kontrolės komisijoje (toliau – Komisija).
2. Komisija, nagrinėdama skundus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos energetikos įstatymu, Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymu, Lietuvos Respublikos gamtinių dujų įstatymu, kitais įstatymais bei teisės aktais.
3. Nagrinėjant skundus, šių Taisyklių nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ar jų pagrindu priimti kiti teisės aktai.
4. Skundai dėl Komisijos veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galimai padaryto asmens, nurodyto skunde, teisių ar teisėtų interesų pažeidimo nagrinėjami Viešojo administravimo įstatymo trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka.
5. Vartotojų prašymai, nesusiję su teisių ar teisėtų interesų pažeidimu, prašant priimti administracinį sprendimą arba atlikti kitus teisės aktuose nustatytus veiksmus, nagrinėjami pagal Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“.
6. Vartotojų kreipimaisi į Komisiją dėl jų pažeistų teisių ar teisėtų interesų, susijusių su sutartiniais santykiais (prašymai nagrinėti ginčą), nagrinėjami remiantis Ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklėmis, patvirtintomis Komisijos 2016 m. vasario 25 d. nutarimu Nr. O3-56 „Dėl Ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklių patvirtinimo“.
7. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
7.2. skundas – pareiškėjo rašytinis kreipimasis į Komisiją, kuriame nurodoma, kad yra pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti;
II SKYRIUS
SKUNDŲ PATEIKIMAS, SKUNDO FORMOS IR TURINIO REIKALAVIMAI
9. Skundai Komisijai siunčiami paštu, elektroniniais ryšiais ar pateikiami asmeniškai. Elektroniniais ryšiais siunčiamas skundas turi būti patvirtintas elektroniniu parašu.
10. Skundų priėmimo vietos adresas ir telefonų numeriai bei elektroninio pašto adresai skelbiami Komisijos interneto svetainėje www.regula.lt. Skundai nurodytoje vietoje priimami darbo dienomis Komisijos darbo valandomis. Komisija interneto svetainėje taip pat skelbia apie papildomas skundų priėmimo valandas, kai galima kreiptis Komisijos ne darbo laiku.
12. Pareiškėjas, kreipdamasis į Komisiją, pateikia:
13. Komisijai pateiktame skunde (rekomenduojama skundo forma priede) turi būti nurodyta:
13.2. pareiškėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, taip pat atstovo, jei jis yra, vardas, pavardė, adresas ir duomenys ryšiui palaikyti (telefono numeris, el. paštas);
13.7. informacija, ar tų pačių šalių skundas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ar nebuvo išnagrinėtas Komisijoje ar kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje;
14. Skundas turi būti išsamus ir konkretus, teisių ar teisėtų interesų pažeidimas turi būti nurodytas glaustai ir aiškiai, tiksliai suformuluotas reikalavimas pagal Komisijai suteiktą kompetenciją.
15. Skundą pasirašo pareiškėjas ar jo atstovas. Tais atvejais, kai skundą pasirašo pareiškėjo atstovas, prie pareiškėjo atstovo paduodamo skundo turi būti pridėtas teisės aktų nustatyta tvarka įformintas įgaliojimas ar kitas dokumentas, patvirtinantis jo įgaliojimus.
16. Skundas turi būti surašytas valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą.
17. Pareiškėjas ir suinteresuoti asmenys, dalyvaujantys skundo nagrinėjime, pateikdami dokumentus Komisijai privalo nurodyti, kurie duomenys sudaro valstybės, tarnybos, komercinę, banko, profesinę ar kitą įstatymų saugomą paslaptį ir kurių duomenų konfidencialumas turi būti užtikrintas. Komisija gali nepripažinti jai pateiktos informacijos konfidencialia, jeigu įstatymas nustato, kad tokia informacija nėra laikoma konfidencialia.
18. Jeigu pateiktas skundas neatitinka Taisyklių 13–16 punktų reikalavimų arba Komisija mano, jog būtina patikslinti skundo esmę ar skundo reikalavimus, pateikti papildomus dokumentus ar duomenis, Komisija raštu informuoja pareiškėją apie šalintinus skundo trūkumus ir nustato ne trumpesnį kaip 7 kalendorinių dienų terminą jiems pašalinti.
III SKYRIUS
SKUNDO PRIĖMIMAS
20. Visi skundai, gauti paštu, elektroniniais ryšiais, pateikti asmeniškai ar persiųsti kitų institucijų, jų gavimo dieną priimami ir registruojami Komisijos dokumentų valdymo sistemoje, skundui suteikiamas numeris. Skundai, gauti nedarbo dienomis yra registruojami kitą (sekančią) darbo dieną.
21. Kai pareiškėjas skundą pateikia asmeniškai, jo skundo antrame egzemplioriuje (kopijoje) dedamas registracijos spaudas su priėmimo data ir registracijos numeriu.
22. Komisijos specialistai, gavę skundus elektroniniais ryšiais, nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, privalo skundus perduoti registruoti Komisijos Bendrajam informacijos centrui.
23. Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo pavedimu (rezoliucija) dokumentų valdymo sistemoje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo Komisijoje dienos priima sprendimą dėl skundo priėmimo ir nagrinėjimo. Tai laikoma skundo nagrinėjimo pradžia.
IV SKYRIUS
ATSISAKYMAS NAGRINĖTI SKUNDĄ
25. Komisija atsisako nagrinėti skundą, jeigu:
25.1. neturi įgaliojimų priimti sprendimą dėl skunde išdėstyto klausimo. Šiuo atveju Komisija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas perduoda pareiškėjo skundą kitam viešojo administravimo subjektui nagrinėti pagal kompetenciją ir apie tai raštu praneša pareiškėjui;
25.2. nuo skunde nurodytų pažeidimų paaiškėjimo dienos iki skundo padavimo dienos yra praėję daugiau kaip 6 mėnesiai;
26. Apie Komisijos sprendimą atsisakyti nagrinėti skundą pareiškėjui turi būti pranešta ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pareiškėjo skundo gavimo, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodyta jokių pareiškėjo kontaktinių duomenų. Komisijos sprendimą atsisakyti nagrinėti skundą priima ir pasirašo Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. Komisijos sprendimas atsisakyti nagrinėti skundą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo atsisakymo pagrindas.
V SKYRIUS
PASIRENGIMAS NAGRINĖTI SKUNDĄ
28. Dėl skundo, adresuoto keliems viešojo administravimo subjektams ir priklausančio kelių viešojo administravimo subjektų kompetencijai, skundo nagrinėjimo procedūrą pradeda ir skundo nagrinėjimą organizuoja pirmasis skunde nurodytas viešojo administravimo subjektas. Kiti skundo nagrinėjimo procedūroje dalyvaujantys viešojo administravimo subjektai privalo per 10 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos pateikti pagal kompetenciją savo pasiūlymus dėl skundo sprendimo administracinę procedūrą pradėjusiam viešojo administravimo subjektui.
29. Nagrinėjantis skundą Komisijos specialistas pats nusišalina nuo šio skundo nagrinėjimo (įteikdamas tarnybinį pranešimą tiesioginiam vadovui) arba turi būti nušalintas Komisijos pirmininko ar jo įgalioto asmens sprendimu, jeigu:
29.1. Komisijos specialistas yra pareiškėjo artimasis giminaitis (kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse), svainis ar sugyventinis, įstatymų nustatyta tvarka įregistravęs partnerystę;
VI SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMAS
33. Skundas turi būti išnagrinėtas ir sprendimas priimtas per 20 darbo dienų nuo skundo nagrinėjimo pradžios. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą skundo nagrinėjimas negali būti baigtas, Komisijos pirmininko ar jo įgalioto asmens sprendimu skundo nagrinėjimas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų, skaičiuojant nuo tos dienos, kada pasibaigė 20 darbo dienų terminas. Pareiškėjui apie skundo nagrinėjimo termino pratęsimą pranešama tokiu būdu, kokiu skundas gautas arba pareiškėjo skunde nurodytu būdu ir nurodomos pratęsimo priežastys.
34. Skundų nagrinėjimo kalba – valstybinė lietuvių kalba, kai pareiškėjas ar suinteresuoti asmenys, dalyvaujantys skundo nagrinėjime, nemoka ar nesupranta lietuvių kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai reikšti savo minčių, skundo nagrinėjimo procedūroje tikrinant faktinius duomenis vietoje ar apklausiant, kai siekiama išsiaiškinti klausimo esmę ir su juos susijusias aplinkybes, turi dalyvauti vertėjas. Vertėją pakviečia Komisija arba pareiškėjas savo iniciatyva.
35. Pareiškėjas turi teisę:
35.7. raštu atsisakyti skundo ir prašyti Komisijos skundo nagrinėjimą nutraukti. Rašytiniame prašyme turi būti nurodyta, kad pareiškėjui yra žinomos skundo atsisakymo pasekmės;
36. Pareiškėjas privalo:
36.3. raštu informuoti Komisiją apie savo adreso pasikeitimą skundo nagrinėjimo metu. Nesant informacijos apie pareiškėjo adreso pasikeitimą, sprendimas išnagrinėjus skundą siunčiamas paskutiniu Komisijai žinomu adresu arba oficialiai deklaruotu gyvenamosios vietos, buveinės adresu ir laikoma, kad sprendimas įteiktas tinkamai.
37. Komisija turi teisę:
37.2. sujungti kelių Komisijos žinioje esančių to paties pareiškėjo dėl to paties dalyko skundų nagrinėjimą, jeigu, Komisijos nuomone, skundų nagrinėjimą sujungus, jie bus išnagrinėti greičiau ir efektyviau;
37.3. gauti iš valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių, organizacijų ar kitų asmenų skundui nagrinėti reikalingą informaciją ar kitokią pagalbą;
37.4. prašyti pareiškėjo patikslinti skundo esmę ar reikalavimus, pateikti skunde išdėstytas aplinkybes patvirtinančius dokumentus (kopijas);
37.5. nagrinėjant skundą naudoti su nagrinėjimu susijusią kitais tikslais Komisijos gautą informaciją;
37.6. prieš priimant sprendimą paprašyti pateikti dokumentus ir paaiškinimus, apklausti pareiškėją, suinteresuotus asmenis, dalyvaujančius skundo nagrinėjime, siekiant išsiaiškinti skundo esmę ir su juo susijusias aplinkybes;
37.8. pagal Komisijos kompetenciją įpareigoti skundžiamą įmonę, dėl kurio veiksmų ar neveikimo yra pateiktas skundas, pašalinti pažeidimus, priežastis ir sąlygas, pažeidžiančius pareiškėjo teises ar teisėtus interesus;
38. Komisija privalo:
38.2. pareiškėjui atsakyti į visus skunde iškeltus klausimus; neatsakius nors į vieną iš keliamų klausimų, nurodyti priežastis, dėl kurių nebuvo galima priimti sprendimo tuo klausimu;
38.3. neatskleisti valstybės, tarnybos ir komercinių paslapčių, informacijos apie privatų asmens gyvenimą, taip pat bet kokios kitos informacijos, pripažintos konfidencialia;
39. Dokumentų ir informacijos, reikalingų skundo nagrinėjimui, reikalavimas iš pareiškėjo turi būti teisėtas ir motyvuotas. Komisija gali reikalauti tik tų dokumentų ir informacijos, kurių nėra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose, išskyrus atvejus, kai tokius dokumentus ir informaciją privaloma pateikti pagal įstatymus. Dokumentams ir informacijai pateikti turi būti nustatytas konkretus terminas. Pakartotinai reikalauti dokumentų ir informacijos iš pareiškėjo galima tik išimtiniais atvejais ir tinkamai motyvuojant šių dokumentų ir informacijos būtinumą.
40. Skundui nagrinėti reikalingą informaciją, kurią turi Komisija arba kuri yra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose, turi surinkti Komisija.
41. Komisija gali kreiptis į skundžiamą įmonę prašydama per nustatytą terminą pateikti paaiškinimus ar kitą susijusią informaciją dėl pareiškėjo skunde išdėstytų teisių ar teisėtų interesų pažeidimo ir nurodyto reikalavimo.
42. Jeigu pareiškėjas nusprendžia pakeisti savo kreipimosi dalyką (reikalavimą) arba pagrindą (aplinkybes, kuriomis grindžia savo reikalavimą), šių Taisyklių 33 punkte nustatytas terminas pradedamas skaičiuoti iš naujo nuo pakeisto skundo Komisijoje gavimo dienos.
43. Prireikus Komisija gali faktinius duomenis patikrinti vietoje. Pareiškėjui, skundžiamai įmonei ir suinteresuotiems asmenims, dalyvaujantiems skundo nagrinėjime, turi būti pranešta apie patikrinimo laiką, kad jie galėtų, jei pageidauja, dalyvauti tikrinant faktinius duomenis vietoje. Jeigu šio patikrinimo metu gali būti paskelbta informacija, kuri pagal įstatymus negali būti vieša, pareiškėjui ir suinteresuotiems asmenims, dalyvaujantiems skundo nagrinėjime, sudaroma galimybė susipažinti su faktinių duomenų patikrinimo vietoje rezultatais. Žodiniai paaiškinimai ir patikrinimo vietoje metu nustatyti faktiniai duomenys turi būti užfiksuoti patikrinimo akte ir šis aktas tikrintojų pasirašytas. Rašytiniai paaiškinimai pridedami prie patikrinimo akto.
VII SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMO SUSTABDYMAS
45. Komisija sustabdo skundo nagrinėjimą, jeigu:
46. Komisijos sprendimas sustabdyti skundo nagrinėjimą turi būti priimtas ir apie tai pranešta pareiškėjui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo sustabdyti skundo nagrinėjimą priėmimo. Komisijos sprendimą sustabdyti skundo nagrinėjimą priima ir pasirašo Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. Komisijos sprendimas sustabdyti skundo nagrinėjimą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo sustabdymo pagrindas.
47. Skundo nagrinėjimas atnaujinamas pašalinus ar išnykus aplinkybėms, dėl kurių jis buvo sustabdytas pareiškėjo pareiškimu arba Komisijos iniciatyva, taip pat jeigu per 10 darbo dienų nuo rašto apie skundo nagrinėjimo sustabdymą išsiuntimo dienos iš Taisyklių 45.2 papunktyje nurodytų asmenų negautas atsakymas dėl pasiūlymo dalyvauti administracinėje procedūroje. Atnaujintas skundo nagrinėjimas vyksta pagal bendruosius Taisyklėse nustatytus reikalavimus.
VIII SKYRIUS
SKUNDO NAGRINĖJIMO NUTRAUKIMAS
49. Komisija nutraukia skundo nagrinėjimą, jeigu:
49.3. pareiškėjas atsisako atvykti į apklausą (kai ji būtina), neteikia skundui nagrinėti reikalingų paaiškinimų, be kurių neįmanoma išnagrinėti skundo;
50. Komisijos sprendimas nutraukti skundo nagrinėjimą turi būti priimtas ir apie tai pranešta pareiškėjui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo nagrinėjimo nutraukimo dienos. Komisijos sprendimą nutraukti skundo nagrinėjimą priima ir pasirašo Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. Komisijos sprendimas nutraukti skundo nagrinėjimą turi būti motyvuotas, jame turi būti nurodytas skundo nagrinėjimo nutraukimo pagrindas.
IX SKYRIUS
SPRENDIMAS IŠNAGRINĖJUS SKUNDĄ
53. Komisija sprendimą priima atsižvelgdama į skundo nagrinėjimo metu nustatytas aplinkybes, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais ir teisės principais.
54. Išnagrinėjus skundą, sprendime turi būti nurodyta:
54.6. Komisijos sprendimas dėl Pareiškėjo skundo reikalavimo:
55. Sprendimą išnagrinėjus skundą pasirašo Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo, kuriam yra pavesta priimti sprendimą. Atsakymas, siunčiamas elektroniniu paštu, turi būti pasirašytas Komisijos pirmininko arba jo įgalioto asmens saugiu elektroniniu parašu.
56. Pareiškėjui apie priimtą Komisijos sprendimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo priėmimo pranešama raštu išsiunčiant sprendimą. Sprendimo kopija taip pat pateikiama skundžiamai įmonei bei kitiems suinteresuotiems asmenims, dalyvavusiems skundo nagrinėjime.
57. Apie skundo išnagrinėjimą ir priimtą sprendimą pareiškėjui turi būti pranešta tokiu būdu, kokiu skundas pateiktas, jeigu pareiškėjas nepageidauja atsakymą gauti kitu būdu.
58. Komisija, gavusi pareiškėjo ar suinteresuoto asmens, dalyvaujančio skundo nagrinėjime, motyvuotą pranešimą apie skaičiavimo, spausdinimo, faktinių duomenų neatitikimo ar kitas technines klaidas, imasi reikalingų priemonių klaidoms ištaisyti. Jeigu klaida gali turėti esminės įtakos sprendimo vykdymui, Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo sprendimu sustabdo sprendimo vykdymą iki klaidų ištaisymo. Klaidos turi būti ištaisytos sprendimo egzemplioriuje, kurį saugo Komisija, jame įrašant pakeitimus (taisymus) ir nurodant jų pagrindą – sprendimo, kuriuo ištaisytos klaidos, data ir numeris. Pareiškėjui per 3 darbo dienas įteikiamas sprendimas, kuriuo ištaisytos klaidos ir ištaisyto sprendimo egzemplioriaus, kuris saugomas Komisijoje, kopija.
X SKYRIUS
SPRENDIMO APSKUNDIMAS
59. Pareiškėjas turi teisę skųsti Komisijos priimtą sprendimą savo pasirinkimu administracinių ginčų komisijai arba Administraciniam teismui įstatymų nustatyta tvarka.
60. Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka skundas (prašymas) administracinių ginčų komisijai turi būti paduotas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo Komisijos sprendimo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos arba per du mėnesius nuo dienos, kai baigiasi reikalavimo įvykdymo terminas.
61. Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka skundas (prašymas) Administraciniam teismui paduodamas per vieną mėnesį nuo Komisijos sprendimo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos arba per du mėnesius nuo dienos, kai baigiasi įstatymo ar kito teisės akto nustatytas reikalavimo įvykdymo terminas.
Vartotojų skundų nagrinėjimo taisyklių priedas
(pareiškėjo/pareiškėjo įgalioto asmens vardas, pavardė/pavadinimas)
(pareiškėjo/pareiškėjo įgalioto asmens gyvenamoji vieta/buveinė)
(pareiškėjo telefonas/faksas/el. paštas)
VALSTYBINEI KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJAI
SKUNDAS
(data)
I. PAREIŠKĖJO DUOMENYS
1. Pavadinimas/ |
|
vardas, pavardė |
|
2. Adresas/ |
|
buveinė |
|
|
|
3. Telefonas |
|
4. Faksas |
|
5. El. paštas |
|
III. PAREIŠKĖJO TEISIŲ AR TEISĖTŲ INTERESŲ PAŽEIDIMAS
(tinkamą langelį pažymėkite kryželiu, pažymėkite vieną ar daugiau langelių, kurie, Jūsų nuomone, atitinka Jūsų skundo esmę)
dėl energetikos įmonių atliekamo energijos tiekimo, skirstymo, perdavimo, laikymo ar neveikimo;
dėl teisės pasinaudoti tinklais ar (ir) sistemomis nesuteikimo;
dėl kitų teisės aktuose nustatytų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi;
IV. SKUNDO NAGRINĖJIMUI SVARBI INFORMACIJA
1. Teisių ir teisėtų interesų pažeidimo paaiškėjimo diena (laikas) ..............................................
(nurodykite metus, mėnesį, dieną)
2. Ar tų pačių šalių skundas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ar nebuvo išnagrinėtas Komisijoje ar kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje? Taip Ne. Jeigu taip, nurodykite institucijos pavadinimą:
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
V. PAREIŠKĖJO TEISIŲ PAŽEIDIMO APLINKYBĖS
(nurodykite konkretų skundžiamos įmonės veiksmą ar neveikimą, išdėstykite skundo esmę)
Pažeidimo esmė: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
√ Prireikus galite naudoti atskirą popieriaus lapą, kuris turi būti Jūsų pasirašytas.
VI. PAREIŠKĖJO REIKALAVIMAI
(nurodykite reikalavimus, ko Jūs prašote Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos)
Prašau: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[1] Energetikos įmonė – asmuo, kuris verčiasi energetikos veikla (ekonominė veikla, apimanti energijos išteklių ar energijos žvalgymą, gavybą, perdirbimą, gamybą, laikymą, transportavimą, perdavimą, skirstymą, tiekimą, prekybą, rinkodarą ir (ar) energetikos objektų ir įrenginių eksploatavimą).