PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2014 m. sausio 30 d. Nr. T2-2
Palanga
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804) 67 straipsnio 1 ir 2 dalimis, Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo (Žin., 2013, Nr. 140-7044) 3 ir 4 straipsniais, Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134; 2013, Nr. 94-4699) 1 punktu, 9 punktu, Palangos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Palangos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gegužės 31 d. sprendimo Nr. T2-165 „Dėl Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą;
PATVIRTINTA
Palangos miesto savivaldybės tarybos
2014 m. sausio 30 d. sprendimo Nr. T2-2
1 punktu
PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Palangos miesto savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašas (toliau tekste – Aprašas) reglamentuoja mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo principus ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, bendrąjį ugdymą teikiančiose mokyklose ar įstaigose, taip pat pedagoginės psichologinės pagalbos ir neformaliojo vaikų švietimo mokykloms taikymą.
2. Mokinio krepšelio lėšas sudaro dvi dalys:
2.1. 94 procentus mokinio krepšelio lėšų proporcingai paskirsto švietimo įstaigoms Palangos miesto savivaldybės taryba;
3. Skiriant mokinio krepšelio lėšas švietimo įstaigoms siekiama:
II. 94 PROCENTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS IR
NAUDOJIMAS
4. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika (toliau tekste – Metodika), apskaičiuojamas kiekvienos švietimo įstaigos sutartinių mokinių skaičius.
5. Skaičiuojant mokinio krepšelio lėšas ateinantiems biudžetiniams metams, mokinių skaičius fiksuojamas pagal ugdymo įstaigų einamųjų metų rugsėjo 1 d. Mokinių duomenų registro duomenis.
6. Vienam sutartiniam mokiniui pagal Metodiką skiriama vienoda lėšų suma –mokinio krepšelio dydis, kuris nustatomas kiekvienais metais vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu.
7. Savivaldybės švietimo įstaigoms biudžetiniams metams lėšos skiriamos pagal apskaičiuotą jų sutartinių mokinių skaičių padaugintą iš mokinio krepšelio dydžio.
8. Palangos sanatorinei mokyklai (kurioje mokomi mokiniai, atvykę trumpai gydytis į sanatoriją) biudžetiniams metams lėšos apskaičiuojamos pagal vidutinį metinį mokinių (gydomų) skaičių. Vidutinis metinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus praėjusių mokslo metų kiekvieno mėnesio vidutinį mokinių skaičių ir šią sumą padalijus iš to laikotarpio mėnesių, kuriais buvo mokinių, skaičiaus. Vidutinis mėnesinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus kiekvieną dieną buvusius mokinius ir šį bendrą skaičių padalijus iš mėnesio dienų, kuriais buvo mokinių, skaičiaus. Į mokinių skaičių įskaičiuojami tik tie mokiniai, kurie buvo mokomi. Vidutinis mokinių skaičius, gautas 1-4, 5-8, 9-10 ir 11-12 klasių grupėse, kiekvienoje grupėje apvalinamas iki sveiko skaičiaus.
9. Dėl pasikeitusių sutartinių mokinių skaičiaus einamųjų metų rugsėjo 1 dieną švietimo ir mokslo ministro įsakymu specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti, tarp miesto švietimo įstaigų perskirstoma pagal rugsėjo 1 dienos duomenis.
10. Mokyklos skirtas mokinio krepšelio lėšas naudoja šioms mokymo reikmėms tenkinti:
10.1 darbo užmokesčiui pagal ugdymo planą (ir apmokėti už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo valandas, finansuojamas iš mokinio krepšelio lėšų), mokyklos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti, mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti, taip pat darbo užmokesčiui ir paslaugoms, susijusioms su psichologine, specialiąja pedagogine, specialiąja ir socialine pedagogine pagalba; ne mažiau kaip 3 procentai šių lėšų turi būti skiriama psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai ir socialinei pedagoginei pagalbai organizuoti ir paslaugoms apmokėti; iš šiame punkte nurodytų mokinio krepšelio lėšų gali būti mokama už darbą pedagoginiams darbuotojams, nurodytiems Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąraše, patvirtintame švietimo ir mokslo ministro 2003 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. ĮSAK-1407 (Žin., 2003, Nr. 97-4367), išskyrus užmokestį už darbą, kai mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu teikiamos papildomos paslaugos (pailgintos dienos grupės, popamokinė mokinių priežiūra, klubai, būreliai, stovyklos, ekskursijos ir kita), taip pat už darbą mokyklos bibliotekos darbuotojams, gestų kalbos vertėjams, mokytojų padėjėjams ir darbuotojams, kurių funkcijoms priskiriamas mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas;
10.2. vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintu Bendrojo ugdymo dalyvių vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašu;
10.3. mokinių pažintinei veiklai ir profesiniam orientavimui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinių pažintinei veiklai skirtų lėšų naudojimo metodinėmis rekomendacijomis ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinių profesiniam konsultavimui skirtų lėšų naudojimo metodinėmis rekomendacijomis:
10.3.1. šios lėšos naudojamos sumokėti:
10.3.1.1. už mokinių dalyvavimą kitų švietimo paslaugų teikėjų organizuojamose pažintinėse edukacinėse programose ir projektuose;
10.3.1.8. mokinių kelionėms į renginius (seminarus, konferencijas, profesinių ir aukštųjų mokyklų muges, parodas ir kt.);
10.3.2. šių lėšų negalima naudoti:
11. Šios tvarkos 10.2 punkte nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti mokyklos turi skirti ne mažiau kaip 80 procentų, o 10.3-10.5 punktuose nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti – ne mažiau kaip 40 procentų pagal mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo metodiką atitinkamoms mokymo reikmėms nurodytų rekomenduojamų mokinio krepšelio lėšų sumų.
III. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERSKIRSTYMAS
12. Savivaldybės tarybos sprendimu tarp Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų dėl pasikeitusio mokinių skaičiaus pagal einamųjų metų rugsėjo 1 d. mokinių duomenų registrą mokinio krepšelio lėšos perskirstomos nuo rugsėjo 1 d. iki einamųjų metų pabaigos (jeigu tokia galimybė numatyta atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme):
12.1. kiekvienai mokyklai skiriama mokinio krepšelio lėšų suma, apskaičiuota pagal sutartinių mokinių skaičių einamųjų metų rugsėjo 1 dieną. Šios lėšos paskirstomos ir naudojamos laikantis Aprašo II skyriaus nuostatų;
12.2. mokinio krepšelio lėšų suma, gauta iš bendros perskirstomos sumos atėmus sumas, perskirstomas pagal Aprašo 12.1 punktą, mokykloms paskirstoma proporcingai joms iki perskirstymo nustatytoms metinėms mokinio krepšelio lėšų sumoms. Šias lėšas mokyklos skiria darbuotojams, kuriems už darbą apmokama iš mokinio krepšelio lėšų, darbo užmokesčiui, išeitinėms išmokoms ir kitoms su darbo santykiais susijusioms išmokoms bei kompensacijoms mokėti.
IV. 6 PROCENTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS IR
NAUDOJIMAS
13. 6 procentai mokinio krepšelio lėšų paskirstomi taip:
13.4. profesinės linkmės moduliams neformaliojo švietimo mokyklose finansuoti. Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu skirtos lėšos naudojamos neformaliojo vaikų švietimo mokyklų, įgyvendinančių pradinio ir pagrindinio muzikavimo programas, gabių ir itin gabių muzikai mokinių skirtai programai įgyvendinti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintu Profesinės linkmės muzikinio ugdymo modulio aprašu;
13.5. neformaliajam švietimui, papildančiam bendrąsias pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas skiriama ne mažiau kaip 50 procentų apskaičiuotų lėšų pagal mokymo reikmių koeficientus ir mokinio krepšelio lėšų sumas, nurodytas Metodikoje. Lėšos paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Neformaliojo vaikų švietimo įstaigos lėšas naudoja neformaliojo vaikų švietimo programoms, mokinių užimtumo socializacijos bei prevencijos veiklos programoms įgyvendinti;
13.6. švietimo įstaigoms – pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti;
13.7. finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių ir kitų) mokymuisi mobiliosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose. Lėšos mokykloms skiriamos pagal poreikį, o paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
14. Pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti skiriama ne mažiau kaip 80 procentų apskaičiuotų lėšų pagal mokymo reikmių koeficientus ir mokinio krepšelio lėšų sumas, nurodytas Metodikoje.
15. Palangos švietimo pagalbos tarnyba gautas mokinio krepšelio lėšas naudoja darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms.
16. Brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti lėšų skiriama pagal poreikį. Lėšos paskirstomos pasibaigus brandos egzaminų pagrindinei ir pakartotinei sesijai, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos. Lėšos mokykloms paskirstomos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
17. Bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui didinti skiriamos nustatytos mokinio krepšelio lėšos mokykloms, kurioms trūksta lėšų darbo užmokesčiui ir įmokoms socialiniam draudimui. Lėšų trūkumas – tai skirtumas tarp faktiško lėšų poreikio ir pagal Metodiką apskaičiuotos lėšų sumos. Lėšos paskirstomos proporcingai kiekvienai mokyklai mokinio krepšelio lėšų trūkumui padengti, įgyvendinant bendruosius ugdymo planus ar vykdomas programas.
18. Trūkstant mokinio krepšelio lėšų bendrojo ugdymo mokyklų pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti lėšos neskiriamos.
19. Neformaliojo vaikų švietimo įstaigos iki spalio 10 d. pateikia Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui mokyklą lankančių mokinių sąrašus, suderintus su bendrojo ugdymo mokyklų vadovais, fiksuojant einamųjų metų spalio 1 d. datą. Pavyzdinė duomenų lentelės forma pateikiama šio aprašo 1 priede:
19.1. neformaliojo vaikų švietimo įstaigos iki kiekvieno mėnesio 5 dienos pateikia Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui informaciją apie į mokyklą atvykusius ir išvykusius vaikus. Pavyzdinė duomenų lentelės forma pateikiama šio aprašo 2 priede;
19.2. kasmet iki spalio 10 d. Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui pateikia į neformaliojo švietimo įstaigą priimtų mokinių sąrašus pagal klases (grupes, būrelius), patvirtintus įstaigos vadovo įsakymu;
20. Įstaigos, vykdančios neformalųjį vaikų švietimą, gautas lėšas naudoja pedagoginių ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms.
21. Apmokėjimo už pagrindinės sesijos valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, lietuvių kalbos (gimtosios) valstybinių brandos egzaminų teksto rašymo dalies ir mokyklinių brandos egzaminų kandidatų darbų vertinimą, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimo tvarkos aprašą įsakymu tvirtina Palangos miesto savivaldybės administracijos direktorius. Aprašą rengia Švietimo skyrius vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintais Rekomendaciniais įkainiais.
22. Profesinės linkmės moduliams lėšų skiriama pagal poreikį. Neformaliojo švietimo įstaigos iki einamųjų metų spalio 15 d. pateikia Švietimo skyriui duomenis apie mokykloje įgyvendinamą profesinės linkmės ugdymo modulį. Lėšos neformaliojo švietimo įstaigoms skiriamos Švietimo skyriaus teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
23. Nepanaudotos lėšos, skirtos profesinės linkmės moduliams neformaliojo švietimo mokyklose ir neformaliam švietimui, papildančiam bendrąsias pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas finansuoti, brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti, pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti perskirstomos teisės aktų nustatyta tvarka.
V. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERDAVIMAS
24. Mokiniui, perėjus iš vienos Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos į kitą, mokinio krepšelio lėšos neperskirstomos.
25. Mokinio krepšelio lėšos perskirstomos už mokinį, perėjusį į kitos savivaldybės arba valstybės biudžeto asignavimų valdytojo (toliau tekste – kitas švietimo teikėjas) finansuojamą mokyklą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintomis Mokinio krepšelio lėšų perskirstymo už mokinį, perėjusį į kito subjekto finansuojamą mokyklą, metodinėmis rekomendacijomis.
26. Mokinio krepšelio lėšos Tarybos sprendimu perskirstomos pagal mokinio krepšelio lėšų perskirstymo tarpusavio suderinimo aktą (toliau tekste – Suderinimo aktas), kurio pavyzdinė forma pateikiama šio aprašo 3 priede.
27. Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos Savivaldybės administracijos Švietimo skyriui už praėjusį mėnesį, iki kito mėnesio 5 d., pateikia atvykusių ir išvykusių į kitų subjektų finansuojamas mokyklas mokinių sąrašus, kuriuose nurodo mokinio vardą, pavardę, atvykimo bei išvykimo datą, klasę ir mokyklos pavadinimą, iš kurios mokinys atvyko arba į kurią mokinys išvyko.
28. Mokinio krepšelio lėšų perskirstymas, kai mokiniai atvyksta iš kitų subjektų finansuojamų mokyklų:
28.1. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus atsakingi specialistai suderina atvykusių mokytis į Palangos miesto savivaldybės mokyklas mokinių sąrašus su kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų, iš kurių mokyklų atvyko mokiniai, atsakingais darbuotojais, užpildo patvirtinto Suderinimo akto atitinkamas grafas, įrašydami mokinio vardą ir pavardę, mokyklą, iš kurios išvyko, klasę, mokyklą, į kurią atvyko, klasę, atvykimo datą, atlieka skaičiavimus ir užpildo šias grafas: mėnesiai ir perduodamų lėšų suma. Aktai tarp savivaldybių derinami švietimo ir mokslo ministro įsakymu nustatytais terminais;
29. Mokinio krepšelio lėšų perskirstymas, kai mokiniai išvyksta į kitų subjektų finansuojamas mokyklas:
29.1. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus atsakingi specialistai pagal Mokinių duomenų registrą patikslina duomenis apie išvykusius iš mokyklų mokinius (esant netikslumų derina duomenis su kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų atsakingais darbuotojais), patikrina skaičiavimus bei pateikia akto 2 egzempliorius pasirašyti Švietimo skyriaus vedėjui. Vieną akto egzempliorių kartu su Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens pasirašytu lydimuoju raštu grąžina subjektui, į kurio finansuojamą mokyklą mokinys išvyko;
29.2. Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus specialistai apibendrina visų aktų duomenis, sudaro suvestines ir kartu su suderintų gautų (grąžintų) iš kitų savivaldybių Suderinimo akto kopijomis pateikia Savivaldybės administracijos Biudžeto skyriui dėl švietimo įstaigoms numatytų mokinio krepšelio lėšų tikslinimo ir lėšų perdavimo kitoms savivaldybėms, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos (vienų mokslo metų pabaiga) ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos (kiti mokslo metai);
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
30. Mokinio krepšelio lėšos naudojamos vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymą ir vykdymą, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro tvirtinamas lėšų naudojimo atitinkamoms mokymo reikmėms tenkinti rekomendacijas, šį Aprašą ir pagal asignavimų valdytojo patvirtintas išlaidų sąmatas.
31. Iš mokinio krepšelio lėšų gali būti mokamos teisės aktų nustatytos privalomos su pedagoginių ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbo santykiais susijusios valstybinio socialinio draudimo, sveikatos draudimo įmokos ir išmokos šiems darbuotojams.
32. Gautos iš kitų savivaldybių ar kitų švietimo teikėjų mokinio krepšelio lėšos už atvykusius mokinius gali būti naudojamos atsiskaityti su kitomis savivaldybėmis ar kitais švietimo teikėjais už išvykusius iš Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų mokinius pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintas metodines rekomendacijas.
33. Nepanaudotas per metus lėšas mokinio krepšeliui finansuoti Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigos grąžina į Savivaldybės biudžeto sąskaitą iki einamųjų metų gruodžio 31 d., Savivaldybės administracijos Biudžeto skyrius grąžina Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijai iki kitų metų sausio 10 d.
34. Už mokinio krepšelio lėšų naudojimą pagal paskirtį atsako Palangos miesto savivaldybės švietimo įstaigų vadovai (asignavimų valdytojai).
35. Už Aprašo įgyvendinimą ir kontrolę atsakingas Palangos miesto savivaldybės administracijos direktorius.
Palangos miesto savivaldybės
mokinio krepšelio lėšų paskirstymo
ir naudojimo tvarkos aprašo
1 priedas
____________________________________________
(neformaliojo švietimo įstaigos pavadinimas)
DUOMENYS APIE MOKINIUS, PASIRINKUSIUS NEFORMALIOJO
ŠVIETIMO ĮSTAIGĄ
Eil. Nr. |
Bendrojo lavinimo mokykla, iš kurios atvyko |
Mokinio vardas, pavardė |
Atvykimo data |
Išvykimo data |
Mėnesių skaičius |
Perduodamų lėšų suma, Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
___________________ ___________________ ______________________
(įstaigos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
_________________________________ ____________________ ______________________________
(ataskaitą sudariusio asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
SUDERINTA
_________________________________ ____________________ _______________________________
(asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Palangos miesto savivaldybės
mokinio krepšelio lėšų paskirstymo
ir naudojimo tvarkos aprašo
2 priedas
NEFORMALIOJO UGDYMO ĮSTAIGŲ
DUOMENYS APIE ATVYKUSIUS IR IŠVYKUSIUS MOKINIUS
Eil. Nr. |
Mokinio vardas, pavardė |
Informacija apie išvykimą
|
Informacija apie atvykimą |
||||
Klasės (grupės, būrelio), iš kurios mokinys išvyko, pavadinimas |
Mokinio išvykimo data |
Bendrojo ugdymo mokyklos, kurioje mokinys mokosi, pavadinimas ir adresas |
Klasės (grupės, būrelio), į kurią mokinys atvyko, pavadinimas |
Mokinio atvykimo data |
Bendrojo ugdymo mokyklos, kurioje mokinys mokosi, pavadinimas ir adresas |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________________________________ __________________ ____________________
(Mokyklos vadovo, vardas, pavardė) (parašas) (data)
Palangos miesto savivaldybės
mokinio krepšelio lėšų
paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo
3 priedas
MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PERSKIRSTYMO TARPUSAVIO SUDERINIMO AKTAS
Eil. Nr. |
Mokinio vardas, pavardė |
Informacija apie išvykimą |
Informacija apie atvykimą |
Mėnesių, už kuriuos skaičiuojama perduodamų lėšų suma, skaičius |
Perduodamų lėšų suma, tūkst. Lt |
|||
mokyklos, iš kurios išvyko mokinys, pavadinimas ir adresas |
klasė, kurioje mokinys mokėsi |
mokyklos, į kurią atvyko mokinys, pavadinimas ir adresas |
klasė, į kurią atvyko mokinys |
mokinio atvykimo data |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
SUDERINTA
_______________________________________________________ ________________ _________________
(subjekto pavadinimas, įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė) (parašas) (data)
SUDERINTA
_______________________________________________________ ________________ __________________
(subjekto pavadinimas, įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė) (parašas) (data)