IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ, SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ (VALDYTOJŲ), KURIŲ VEIKLĄ PLANUOJAMA TIKRINTI, ATRANKOS KRITERIJŲ IR RIZIKOS VEIKSNIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. birželio 4 d. Nr. VT-358
Ignalina
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-71 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5 punktu:
1. Tvirtinu Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų, savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašą (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organas, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo, vykdomosios institucijos paskirtas bendrojo naudojimo objektų administratorius (valdytojas), atrenkamas planiniam valdytojų veiklos patikrinimui, turi atitikti bent vieną iš šio įsakymo 1 punktu patvirtintame sąraše nurodytų atrankos kriterijų ar rizikos veiksnių.
3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. birželio 8 d. įsakymą Nr. V2-370 „Dėl kriterijų, kuriais vadovaujantis sudaromas planuojamų tikrinti daugiabučių namų valdytojų sąrašas, patikrinimų tvarkos ir trukmės nustatymo‟
PATVIRTINTA
Ignalinos rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. birželio 4 d.
įsakymu Nr. VT-358
BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ, SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ (VALDYTOJŲ), KURIŲ VEIKLĄ PLANUOJAMA TIKRINTI, ATRANKOS KRITERIJŲ IR RIZIKOS VEIKSNIŲ SĄRAŠAS
1. Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organo, jungtinės veiklos sutartimi įgalioto asmens, Ignalinos rajono savivaldybės vykdomosios institucijos paskirto bendrojo naudojimo objektų administratoriaus (toliau – valdytojas) veikla nebuvo tikrinta per paskutinius 5 kalendorinius metus.
3. Praėjusiais ar einamaisiais metais buvo gauti 3 ir daugiau argumentuotų skundų, pretenzijų ar pranešimų dėl valdytojo galimai netinkamai atliekamų funkcijų, vykdant bendrojo naudojimo objektų administravimo veiklą konkrečiame daugiabučiame name.
4. Ankstesnių patikrinimų metu nustatyti veiklos trūkumai nebuvo pašalinti per vienerius metus nuo valdytojo veiklos patikrinimo akto surašymo dienos.
5. Valdytojas buvo įrašytas į praėjusių kalendorinių metų valdytojų veiklos patikrinimų planą, tačiau, planuotas valdytojo veiklos patikrinimas nebuvo atliktas.