SPRENDIMAS
DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. balandžio 25 d. Nr. TS-88
Kazlų Rūda
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 18 straipsnio 1 punktu, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2018-02-14 sprendimu Nr. TS-16patvirtinto Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašo 43 punktu Kazlų Rūdos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1.Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašą (pridedama).
2.Pripažinti netekusiu galios Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2016-03-16 sprendimo Nr. TS V(11)-2544 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 1 punktą.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2018 m. balandžio 25 d. sprendimu
Nr. TS-88
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS
I.BENDROSIOS NUOSTATOS
1.Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašo (toliau tekste ─ Aprašas) tikslas – nustatyti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo iš savivaldybės biudžeto lėšų ir atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarką.
2.Lėšos (toliau tekste – finansinė parama) nevyriausybinių organizacijų veiklai remti yra numatomos kiekvienais metais savivaldybės biudžete.
3.Paraiškas finansinei paramai gauti gali teikti šios Kazlų Rūdos savivaldybėje įregistruotos ir savivaldybės gyventojų poreikius tenkinančios nevyriausybinės organizacijos:
3.2.viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių steigėjai yra valstybės arba savivaldybės institucijos);
II. FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO PRINCIPAI
4.Finansinė parama pagal šį Aprašą skiriama šioms veikloms:
4.4.socialinių paslaugų plėtojimo ir jų tęstinumo, žmonių su negalia užimtumo organizavimo bei tobulėjimo projektams;
4.7. juridiniam nevyriausybinių organizacijų registravimui kiekvienai naujai įsiregistravusiai organizacijai;
4.8.vietos plėtros strategijoms įgyvendinti ir projektams, kurie rengiami vietinei iniciatyvai skatinti bei viešiesiems interesams ir poreikiams tenkinti, dalinai finansuoti;
5.Finansinė parama neskiriama:
6.Didžiausia finansinės paramos suma projektui įgyvendinti:
8. Projektų vertinimo kriterijai:
III. PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
10.Paraiškos Savivaldybės finansinei paramai gauti pateikiamos savivaldybės administracijai išankstiniam suderinimui siekiant įvertinti projekto atitikimą Aprašui ir tikslingumą skirti finansinę paramą.
11.Siekiant užtikrinti projektų dalinio finansavimo poreikio atitikimą Savivaldybės biudžetui, projektai turi atitikti šias sąlygas:
11.1.jeigu projektu siekiama pritraukti ES struktūrinių fondų, Nacionalinės paramos ir kitų programų lėšas, projekto paraiškos kopija prieš jos pateikimą konkursui privalo būti pateikta Darbo grupei svarstyti. Kartu su projekto paraiška turi būti pateiktas projekto poreikio patvirtinimo dokumentų (pareiškėjo ir (ar) partnerių visuotinių narių susirinkimų protokolų (ar jų išrašų) ir susirinkimo dalyvių sąrašų) kopijos.
11.2.jeigu projektas bus įgyvendinamas ne pagal vietos plėtros strategijos priemones, tai nevyriausybinė organizacija kartu su paraiška Darbo grupei turi pateikti raštą, kad ji nesikreips dėl finansinės paramos tai pačiai projekto veiklai iš vietos plėtros strategijos priemonių.
12.Ekonominės plėtros skyrius paruošia ir pateikia Darbo grupei svarstyti nevyriausybinių organizacijų dokumentus paramai gauti bei teikia Tarybos sprendimų projektus dėl pritarimo projektų daliniam finansavimui iš savivaldybės biudžeto.
13.Prašymai Savivaldybės finansinei paramai gauti pagal Aprašo 4 punkte nurodytas veiklas pateikiami Ekonominės plėtros skyriui einamaisiais metais susidarius poreikiui.
14.Darbo grupė svarsto prašymus ir teikia siūlymus dėl finansinės paramos teikimo Savivaldybės administracijos direktoriui. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgęs į Darbo grupės pasiūlymą, priima sprendimą dėl finansinės paramos skyrimo.
15.Svarstydama prašymus Darbo grupė turi teisę reikalauti papildomos informacijos iš prašymus pateikusių nevyriausybinių organizacijų vadovų.
16.Už pateiktos informacijos teisingumą atsako ją pateikusios nevyriausybinės organizacijos vadovas ir su paraiškos dokumentais pateikia pareiškėjo deklaraciją.
IV. FINANSINĖS PARAMOS ĮFORMINIMAS
V. KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ
20.Išaiškėjus aplinkybėms, jog esama lėšų panaudojimų pažeidimų (faktinės išlaidos neatitinka sąmatose planuotoms, neteisingai ataskaitose teikiami duomenys, nesilaikoma teisės aktų reikalavimų, projektuose numatytų veiklų, nepasiekiamas planuotas rezultatas ir kitais atvejais), arba gavus (raštu, telefonu ar kitokiu būdu) pagrįstą informaciją apie tokius galimus pažeidimus, Administracijos direktorius inicijuoja papildomą iš finansinės paramos gavėjų gautų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą vietoje ir prireikus nustatomas terminas, per kurį finansinės paramos gavėjai privalo pašalinti nustatytus pažeidimus.
21.Finansinės paramos gavėjams per nustatytą terminą nepašalinus nustatytų pažeidimų, Darbo grupės siūlymu, Administracijos direktorius gali inicijuoti pasirašytos biudžeto lėšų naudojimo sutarties nutraukimą ir (arba) priimti sprendimą dėl finansinės paramos gavėjams pervestų lėšų arba jų dalies grąžinimo į savivaldybės biudžeto sąskaitą.
22.Nepanaudotos projekto lėšos turi būti grąžintos į projekto rėmimo sutartyje nurodytą biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip per dvi savaites po projekto įgyvendinimo pabaigos.
23.Paramos gavėjas, įgyvendinęs projektą arba panaudojęs lėšas pagal numatytą paskirtį, paruošia ir pateikia ataskaitas apie finansinės paramos panaudojimą Buhalterinės apskaitos skyriui pagal biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytas sąlygas.