LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2021 M. BIRŽELIO 16 D. ĮSAKYMO NR. V-1126 „DĖL 2021–2022 IR 2022–2023 MOKSLO METŲ BENDRŲJŲ PROFESINIO MOKYMO PLANŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2022 m. kovo 21 d. Nr. V-411

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų bendruosius profesinio mokymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. V-1126 „Dėl 2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų bendrųjų profesinio mokymo planų patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu 24.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

24.4. individualaus mokymo plano, pavyzdžiui, pameistriams, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, mokiniams, kuriems Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 224 „Dėl laikinosios apsaugos Lietuvos Respublikoje užsieniečiams suteikimo“ yra suteikta laikinoji apsauga Lietuvos Respublikoje (toliau – mokinys, kuriam Lietuvos Respublikoje yra suteikta laikinoji apsauga), sudarymo nuostatos;“.

 

2. Pakeičiu 24.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

24.6. profesinio mokymo teikėjo taikomi mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo būdai, numatomo įvertinimų konvertavimo į pažymius pagal dešimtbalę vertinimo skalę laikas, jei vertinimui naudojama kita vertinimo sistema, numatomos anksčiau įgytų kompetencijų ir / ar mokymosi pasiekimų užskaitymo nuostatos;“.

 

3. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

 

27. Profesinio mokymo teikėjas individualų mokymo planą rengia mokiniui, kuris mokosi pameistrystės profesinio mokymo organizavimo forma, mokiniui, kuris turi specialiųjų ugdymosi poreikių, mokiniui, kuriam Lietuvos Respublikoje yra suteikta laikinoji apsauga.“

 

4. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:

 

49. Organizuodamas mokymą pavieniams mokiniams, priimamiems į laisvas vietas, mokiniams, kuriems Lietuvos Respublikoje yra suteikta laikinoji apsauga ir norintiems tęsti mokymąsi pagal konkrečią profesinio mokymo programą, ir įrašomiems į anksčiau sudarytas mokinių grupes, teikėjas sudaro individualius mokymo planus, sudaro sąlygas priimtam pavieniam mokiniui mokytis kartu su mokinių grupe ir taip pat sudaro galimybes jam lygiagrečiai pasiekti nustatytų mokymosi rezultatų tų modulių, kurių mokėsi mokinių grupė, iki jį priimant. Teikėjas skiria priimtam mokiniui mokymosi pagalbą jo mokymosi poreikiams, padidina savarankiškam mokinio darbui skiriamo laiko dalį ir nustato mokinio atsiskaitymo būdus ir terminus. Jei yra galimybė, teikėjas mokiniui sudaro sąlygas mokytis atitinkamų modulių su kitomis mokinių grupėmis. Mokiniams, kuriems Lietuvos Respublikoje yra suteikta laikinoji apsauga, sudaro sąlygas mokytis lietuvių kalbos, pagal galimybes ir poreikį suteikia švietimo pagalbą.“  

 

5. Papildau 50 punktu:

50. Asmens, kuriam Lietuvos Respublikoje yra suteikta laikinoji apsauga ir norinčio tęsti mokymąsi pagal konkrečią profesinio mokymo programą, anksčiau įgytos kompetencijos ir / ar mokymosi pasiekimai įvertinami pagal profesinio mokymo programos reikalavimus, užskaitomi ir sudaromos galimybės mokytis pagal asmens turimą lygį.“

 

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                  Jurgita Šiugždinienė