PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. VASARIO 21 D. ĮSAKYMO NR. A-131(4.1E) „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO, JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR INFORMACIJOS TEIKIMO PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. rugsėjo 21 d. Nr. A-862

Panevėžys

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

p a k e i č i u  Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos teikimo Panevėžio miesto savivaldybėje tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. vasario 21 d. įsakymu Nr. A-131(4.1E) „Dėl Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos teikimo Panevėžio miesto savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“, taip:

1.    Pakeičiu 3, 4 punktus ir juos išdėstau taip:

3. Asmenys Savivaldybėje aptarnaujami vieno langelio principu Savivaldybės priimamajame (toliau – Priimamasis) pagal Panevėžio miesto savivaldybės administracijos klientų aptarnavimo standartą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. vasario 9 d. įsakymu Nr. A-140 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės administracijos klientų aptarnavimo standarto patvirtinimo“. Savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt skelbiama informacija pagal atskiras veiklos sritis, nurodoma asmenų aptarnavimo padalinių buvimo vieta, darbo laikas, darbuotojų, atsakingų už asmenų aptarnavimą, kontaktai.

4. Priimamasis dirba be pietų pertraukos, ketvirtadieniais nuo 7 iki 18 val. (nustatytos 2 papildomos prašymų ir skundų priėmimo valandos per savaitę: po 1 val. prieš ir po Priimamojo darbo dienos laiko). Darbas teisės aktų nustatyta tvarka Priimamajame organizuojamas taip, kad asmenys būtų aptarnaujami, prašymai, skundai ir kiti dokumentai priimami visą darbo dienos laiką.“.

2.    Pakeičiu 84 punktą ir jį išdėstau taip:

84. Komunikacijos skyrius apklausas vykdo kasmet nuo spalio 1 d. iki lapkričio 30 d. Apklausos duomenys ir kita informacija naudojami asmenų aptarnavimo kokybei gerinti.“.

 

Administracijos direktorius                                                                                          Tomas Jukna