PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL VAIKŲ IR JAUNIMO MENINIO UGDYMO PROGRAMOS FINANSAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2008 m. balandžio 17 d. Nr. 1-16-39

Panevėžys

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :

Patvirtinti Panevėžio miesto savivaldybės vaikų ir jaunimo meninio ugdymo programos finansavimo nuostatus (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                          Vitas Matuzas

 

 

 


PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2008 m. balandžio 17 d. sprendimu Nr. 1-16-39

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS VAIKŲ IR JAUNIMO MENINIO UGDYMO PROGRAMOS FINANSAVIMO NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vaikų ir jaunimo meninio ugdymo programos finansavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų Vaikų ir jaunimo meninio ugdymo programai vykdyti, skyrimą ir atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarką.

2. Lėšos Vaikų ir jaunimo meninio ugdymo programai vykdyti numatomos kiekvienais metais Panevėžio miesto savivaldybės biudžete.

3. Nuostatuose vartojamos sąvokos:

Vaikų ir jaunimo tautinio meno kolektyvas – 6-19 metų vaikų ir/ar jaunuolių grupė, ugdanti meninius ir kūrybinius sugebėjimus tautinio meno srityje (folkloro kolektyvai, liaudiškų šokių, liaudiškos muzikos kolektyvai ir pan.).

Projektas – dokumentas, nustatantis projekto tikslus, uždavinius, priemones uždaviniams įgyvendinti, nurodantis numatomus rezultatus, lėšų poreikį ir jų panaudojimą.

4. Programos lėšos skiriamos Nuostatuose numatytais atvejais projektams finansuoti ir Programos koordinavimo darbo grupės, sudarytos Savivaldybės mero potvarkiu (toliau – Darbo grupė), patvirtintoms priemonėms įgyvendinti.

5. Projektų finansavimo paraiškas gali pateikti juridiniai (pelno nesiekiantys) asmenys, registruoti ir veikiantys Panevėžio mieste, ugdantys vaikų ir jaunimo meno suvokimą, dalyvaujantys mėgėjiškoje meninėje kūrybinėje veikloje.

 

II. PROJEKTŲ KRYPTYS

 

6. Projektai skirstomi į atskiras grupes:

6.1. I grupė – vaikų ir jaunimo tautinio meno kolektyvų veiklos projektai (programos);

6.2. II grupė – vaikų ir jaunimo meno projektai (vaikų ir jaunimo veikla, susijusi su muzika, teatru, daile, amatais, kūryba, saviraiška, tautiniu ir šiuolaikiniu menu).

 

 

III. PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRIORITETAI IR VERTINIMO KRITERIJAI

 

7. Prioritetas vertinant ir skiriant lėšų teikiamas tiems projektams ir veikloms, kurie:

7.1. skatina vaikus ir jaunimą dalyvauti meninės veiklos užsiėmimuose, koncertinėje veikloje, konkursuose, vietinės bendruomenės kultūriniame gyvenime, populiarina tautinį meną, gerina jaunimo meninės veiklos kokybę;

7.2. numato konkretų rezultatą (produktą), kuris turėtų išliekamąją vertę ir būtų pristatytas visuomenei;

7.3. sujungia kelis kolektyvus/įstaigas/vaikų ir jaunuolių grupes ir/arba integruoja kelias meno rūšis;

7.4. yra reikšmingi konkrečiai įstaigai/bendruomenei, gali įnešti svarų indėlį į įstaigos/miesto kultūrą ir meną;

7.5. yra novatoriški, originalūs;

7.6. yra tradiciniai arba gali tokie tapti (numatomas tęstinumas).

8. Projektų vertinimo kriterijai:

8.1. projektų atitiktis prioritetams;

8.2. projekte dalyvaujančių vaikų ir jaunuolių skaičius;

8.3. teisingas ir išsamus paraiškos užpildymas;

8.4. projekto autorių vadovaujamų meno kolektyvų, ansamblių, studijų meninis lygis, laimėjimai, aktyvumas miesto kultūrinėje veikloje.

9. Pirmumas teikiamas neformaliojo ugdymo įstaigų darbuotojų, vaikų ir jaunimo tautinio meno kolektyvų vadovų parengtiems projektams.

 

IV. PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

10. Paraiškų formą ir kitus dokumentus, kuriuos reikia pateikti prie paraiškos, teikimo laiką nustato ir vietinėje spaudoje bei Savivaldybės internetiniame puslapyje skelbia Darbo grupė.

11. Projektų paraiškos priimamos užpildytos Darbo grupės patvirtintoje formoje, pasirašytos įstaigos (organizacijos) vadovo, projekto vadovo ir patvirtintos organizacijos antspaudu.

12. Pateikiamos projektų paraiškos su priedais turi būti tvarkingai surištos, puslapiai sunumeruoti, išvardyti pateikiami priedai. Visi dokumentai turi būti sudėti į voką. Vokas turi būti antspauduotas.

13. Už projekte pateiktų duomenų teisingumą atsako projekto vadovas.

14. Projektų paraiškas pareiškėjai pateikia Savivaldybės administracijos Kanceliarijai, kuri jas registruoja.

15. Konkursui pateikti dokumentai pareiškėjams negrąžinami.

 

V. PARAIŠKŲ VERTINIMO IR TVIRTINIMO TVARKA

 

16. Darbo grupė atrenka projektus, nustato konkrečią pinigų sumą kiekvienam projektui, įvertina ir tvirtina Švietimo skyriaus (programos koordinatoriaus) pateiktas priemones, numato lėšų joms įgyvendinti.

17. Darbo grupė tvirtina projektų:

17.1. Darbo grupės darbo reglamentą;

17.2. finansavimo paraiškų formas;

17.3. projektų finansavimo sutarčių formas;

17.4. projektų įvykdymo ataskaitų formas

18. Darbo grupė projektus vertina pagal šiuose Nuostatuose apibrėžtus kriterijus.

19. Darbo grupės sprendimai skirti lėšų yra rekomendacinio pobūdžio.

20. Darbo grupė sprendžia dėl rezervo sumos. Darbo grupė paskirsto rezervo lėšas pagal pateiktus pareiškėjų prašymu21. Atrinktų projektų sąrašą ir skiriamas lėšas įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

22. Atrinkti finansuoti projektai skelbiami Savivaldybės internetiniame puslapyje adresu www.panevezys.lt, pareiškėjai apie tai informuojami raštu per 15 dienų nuo sprendimo priėmimo.

23. Paraiška nevertinama, nesvarstoma ir atmetama, jei:

23.1. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris negali dalyvauti konkurse;

23.2. paraiška pateikta ne laiku ar nesilaikant nustatytos formos ir pildymo tvarkos;

23.3. projektas neatitinka šių Nuostatų reikalavimų projektams, projekto vykdytojams ar dalyviams, kitų šių Nuostatų reikalavimų;

23.4. pateikti ne visi prašomi dokumentai;

23.5. nepateiktas aiškus, detalus biudžetas.

 

VI. LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

24. Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus finansavimo lėšų paskirstymą, abiejų grupių projektų vykdytojai su Savivaldybės administracijos direktoriumi sudaro projektų finansavimo sutartį, kurioje numatoma veiklos kontrolė, vykdytojų įsipareigojimai, lėšų dydis, finansavimo teikimo terminai, lėšų naudojimo, atskaitomybės ir atsakomybės sąlygos.

25. Pareiškėjai, gavę lėšų projektui ar veiklai finansuoti, per sutartyje nurodytą terminą turi atsiskaityti Savivaldybės administracijos Finansų tarnybai už gautų lėšų panaudojimą ir pateikti biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo apyskaitą, o Darbo grupei pateikti detalią projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje būtų įvertinta atlikta veikla, jos rezultatai, projekto tęstinumo galimybės.

26. Jei buvo skirtas tik dalinis finansavimas, t. y. Savivaldybės skirta suma yra mažesnė, nei pareiškėjas nurodė paraiškoje, projekto vykdytojas prieš pasirašydamas sutartį turi teisę keisti savo projektinės veiklos apimčių įsipareigojimus, bet negali keisti paraiškoje aprašytos veiklos turinio ir tikslų. Tokiu atveju sutartis pasirašoma tik pateikus patikslintą projekto išlaidų sąmatą, kuri yra neatskiriama sutarties dalis.

27. Dėl kiekvieno finansuojamo projekto sudaroma atskira sutartis.

28. Savivaldybės skiriamos lėšos turi būti naudojamos pagal sutartyje nurodytą sąmatą ir tik sutartyje nurodytai veiklai. Visi sutartyje nurodytos veiklos pakeitimai turi būti patvirtinti Darbo grupės.

29. Organizacija negali biudžeto lėšų naudoti patalpų remontui, rekonstrukcijai ir statybai.

30. Paraišką pateikusios ir finansavimą gavusios įstaigos (organizacijos) vadovas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracijos direktoriumi ir gavęs finansavimą, atsako už projekto įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

31. Jei projekto autorius negali įgyvendinti projekto arba iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos nepanaudoja visų projektui skirtų lėšų, iki ateinančių metų sausio 5 dienos privalo jas grąžinti į Savivaldybės biudžeto sąskaitą.

32. Projekto vykdytojai turi supažindinti visuomenę su finansuojamais projektais žiniasklaidos priemonėse, leidiniuose, susitikimuose su visuomene, spaudos konferencijose ir kt., pristatyti miesto Savivaldybę, kaip projektą finansavusią instituciją.

33. Projektų vadovai, laiku nepateikę Darbo grupei ataskaitų, kitais metais praranda teisę teikti projektų paraiškas ir gauti finansavimą.

34. Prireikus Darbo grupė turi teisę paprašyti projekto vykdytojo pateikti dalyvių sąrašus ir kitą papildomą informaciją apie projektą.

35. Darbo grupė kontroliuoja projektų priemonių vykdymą.

36. Kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________