PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ
2012 m. lapkričio 14 d. Nr. A1-1153
Palanga
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Valstybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 (Žin., 2012, Nr. 98-5004), 28 punktu:
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2007 m. kovo 26 d. įsakymą Nr. (4.1)-A1-187 „Dėl Palangos miesto savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių“.
PATVIRTINTA
Palangos miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2012 m. lapkričio 14 d. įsakymo
Nr. A1-1153
1 punktu
PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIAI
1. Palangos miesto savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas sudarytas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1200 „Dėl valstybės (strateginių) švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“.
2. Į Palangos miesto savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą įtraukti Palangos miesto savivaldybei aktualūs švietimo rodikliai.
3. Palangos miesto savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai suskirstyti grupėmis pagal tai, kurį švietimo sistemos komponentą apibūdina: švietimo kontekstą, aprūpinimą ir organizavimą, personalą, mokinius, dalyvavimą švietime, mokymo ir mokymosi procesus, mokymosi rezultatus, švietimo pasekmes ar švietimo sistemos stebėjimą (metarodikliai).
4. Švietimo konteksto rodikliai (parodo išorines ir vidines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams):
4.1. švietimo aplinka:
4.1.2. 0–6, 7–14 ir 15–19 metų vaikų ir jaunimo skaičius bei dalis (%) lyginant su bendru Palangos gyventojų skaičiumi;
5. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti):
5.1. besimokančiųjų charakteristikos:
5.2. personalo charakteristika:
5.2.4. pedagoginio personalo, kuris dalyvavo tarptautinėse mainų programose per praėjusius 5 metus, dalis (%);
5.3. materialieji ir finansiniai ištekliai:
5.3.2. mokyklos ūkiui steigėjo skirtų lėšų suma (tūkst. Lt) ir suma, tenkanti vienam mokiniui pagal švietimo įstaigas;
5.3.5. švietimo įstaigų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir technikos kabinetus, dalis (%);
6. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):
6.1. Mokymas ir mokymasis:
6.2. ugdymo procesų organizavimas ir valdymas:
7. Švietimo rezultatų rodikliai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą):
7.1. švietimo rezultatas:
7.1.2. pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių dalis (%), lyginant su bendru besimokančiųjų 10 klasėje mokinių skaičiumi;
7.1.3. vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių dalis (%), lyginant su bendru besimokančiųjų 12 klasėje mokinių skaičiumi;
7.2. švietimo pasekmės:
7.2.1. baigusiųjų ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalis (%);
8. Švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo atnaujinimą inicijuoja, stebėseną kasmet iki metų pabaigos organizuoja ir vykdo Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyrius.