PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2012 m. spalio 5 d. A-926
Panevėžys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002-06-17 nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“ (Žin., 2002, Nr. 62-2511):
1. Tvirtinu Panevėžio rajono savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama);
2. Pripažįstu netekusiu galios Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2005 m. vasario 22 d. įsakymą Nr. A-108 „Dėl biudžeto lėšų naudojimo savivaldybės administracijos reprezentacinėms išlaidoms taisyklių patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2012-10-05 įsakymu Nr. A- 926
REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašas (toliau - aprašas) nustato Panevėžio rajono savivaldybės administracijos ir seniūnijų savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų reprezentacinėms išlaidoms, naudojimo ir reprezentacinių išlaidų nurašymo tvarką.
2. Reprezentacinės išlaidos yra sudėtinė savivaldybės biudžeto dalis. Reprezentacinėms išlaidoms skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų dydis negali viršyti 1 procento savivaldybės administracijoje ir 2 procentų seniūnijose atitinkamų metų asignavimų išlaidų, patvirtintų Savivaldybės valdymo programos sąmatose ir 09.05.01.03. Švietimo pagalba sąmatoje.
3. Lėšos reprezentacinėms išlaidoms planuojamos ir apskaitomos ekonominės klasifikacijos straipsnyje 2.2.1.1.1.30. Kitos paslaugos.
5. Už reprezentacinių išlaidų, skirtų atstovavimui užsienyje, naudojimą ir nurašymą yra atsakingi Investicijų ir užsienio ryšių skyrius, Švietimo, kultūros ir sporto skyrius, Ūkio tarnyba.
II. REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ, SKIRTŲ ATSTOVAVIMUI UŽSIENYJE, NAUDOJIMAS IR NURAŠYMAS
7. Reprezentacinėms išlaidoms, skirtoms atstovavimui užsienyje, priskiriama:
7.1. užsienio valstybių asmenų, delegacijų, svečių ir juos lydinčių asmenų priėmimo išlaidos (išlaidos transportui, nakvynei, maitinimui, vertėjams, gidams, gėlėms, suvenyrams, atminimo dovanoms, kitoms prekėms ir paslaugoms);
7.2. rengiamų oficialių priėmimų išlaidos (vaišių, pobūvių, banketų, kurie pagal protokolą rengiami įstaigos vadovo sprendimu kokio nors asmens, delegacijos ar svečių garbei, įstatymų nustatytų atmintinų dienų ir švenčių dienų, profesinių dienų progomis, o taip pat sutarčių pasirašymo, vizitų, įstaigos jubiliejų progomis, organizavimui (maisto produktų, alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų, kitų prekių ir paslaugų pirkimo išlaidos);
8. Priimant užsienio svečius ar vykstant į užsienio komandiruotes, kiekvienu atveju išleidžiamas Administracijos direktoriaus įsakymas dėl reprezentacinių lėšų skyrimo, kurį rengia Investicijų ir užsienio ryšių skyrius ar Švietimo, kultūros ir sporto skyrius. Administracijos direktoriaus įsakyme nurodoma:
9. Visais atvejais išlaidų sąmata derinama su Apskaitos skyriaus vedėju ir tvirtinama
Administracijos direktoriaus.
10. Reprezentacines priemones turi teisę gauti renginių organizatoriai, meras, mero pavaduotojas, savivaldybės administracijos vadovai.
11. Reprezentacines priemones išduoda materialiai atsakingi asmenys ir įrašo į Reprezentacinių priemonių išdavimo žurnalą (1 priedas). Materialiai atsakingam asmeniui, išduodančiam reprezentacines priemones, pateikiama Administracijos direktoriaus įsakymo dėl reprezentacinių lėšų skyrimo kopija.
14. Nurašymo aktus rengia materialiai atsakingi asmenys arba renginio organizatoriai ir pateikia Savivaldybės administracijos turto nurašymo komisijai.
III. REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ, SKIRTŲ ATSTOVAVIMUI ŠALIES VIDUJE,
NAUDOJIMAS IR NURAŠYMAS
16. Reprezentacinėms išlaidoms, skirtoms atstovauti šalies viduje, priskiriama:
16.1. rengiamų oficialių Lietuvos svečių priėmimų išlaidos (vaišių, pobūvių, banketų, kurie pagal protokolą rengiami įstaigos vadovo sprendimu kokio nors asmens, delegacijos, svečių garbei, įstatymais nustatytų atmintinų ir švenčių dienų, profesijų dienų, sutarčių pasirašymo, vizitų, valstybės arba įstaigos jubiliejų, valstybės, tarptautinių organizacijų, kitų apdovanojimų skyrimo tarnautojams ir darbuotojams progomis, organizavimo, maisto produktų, maitinimo paslaugų, alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų, kitų prekių ir paslaugų pirkimo išlaidos);
16.2. darbo susitikimų (maisto produktų, maitinimo paslaugų, nealkoholinių gėrimų, kitų prekių, skirtų savivaldybės atstovų susitikimams darbo klausimais aptarti, svarstyti, derinti su kitų įstaigų atstovais, tarybos, kolegijos, tarybos komitetų, įvairių komisijų posėdžiams ir pan., pirkimo išlaidos);
16.3. atminimo dovanų, suvenyrų, gėlių, sveikinimo raštų, atvirukų, nuotraukų (savivaldybės administracijos darbuotojų asmeninių, darbo jubiliejų, profesinių švenčių, kitų įstaigų, jų vadovų jubiliejų, valstybei nusipelniusių asmenų jubiliejų, įstatymais nustatytų atmintinų ir švenčių dienų ir kitų progų išlaidos);
17. Organizuojant renginį, kiekvienu atveju renginio organizatorius rengia Savivaldybės administracijoje Administracijos direktoriaus įsakymą, seniūnijose - Seniūno įsakymą dėl reprezentacinių lėšų skyrimo, kuriame nurodoma:
18. Savivaldybės administracijoje renginio sąmatą derina Apskaitos skyriaus vedėjas ir tvirtina Administracijos direktorius, seniūnijose sąmatą derina seniūnijų vyriausieji buhalteriai ir tvirtina Seniūnai.
20. Materialiai atsakingi asmenys reprezentacines priemones išduoda renginio organizatoriams ir įrašo į Reprezentacinių priemonių išdavimo žurnalą (1 priedas).
24. Parengtus nurašymo aktus materialiai atsakingi asmenys pateikia turto nurašymo komisijoms, sudarytoms Administracijos direktoriaus, seniūno įsakymais.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Reprezentacinės priemonės ir paslaugos perkamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatytomis procedūromis.
27. L užsienio specialistų, dirbančių Lietuvos Respublikoje pagal susitarimą, maitinimo ir nakvynės išlaidos;
28. Reprezentacinių išlaidų sąnaudos apskaitomos 8713201 Pagrindinės veiklos kitos sąnaudos analitinėje sąskaitoje 871320101 Reprezentacinių išlaidų sąnaudos.
29. Reprezentacinės išlaidos Savivaldybės administracijoje apmokamos iš savivaldybės administracijos asignavimų, Seniūnijose - iš seniūnijų asignavimų, skirtų reprezentacijai, pagal pateiktus išlaidas patvirtinančius dokumentus, kuriuos pasirašo atsakingi už šių lėšų naudojimą asmenys.
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2012 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. A-926
1 priedas
___________________________________
(įstaigos pavadinimas, kodas)
(data)
Materialiai atsakingas asmuo __________________________________
(vardas, pavardė)
Reprezentacinio renginio pavadinimas, data |
Priemonių pavadinimas |
Gavėjo vardas, pavardė |
Parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________________
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2012 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. A-926 2
priedas
________________________________________
(įstaigos pavadinimas, kodas)
TVIRTINU
____________________________
(įstaigos vadovas)
________________________
(vardas, pavardė, parašas)
_______________________________
(data)
Reprezentacinių sąnaudų nurašymo aktas Nr.
(sudarymo data)
Materialiai atsakingas asmuo __________________________________
Eil. Nr. |
Reprezentacinio renginio pavadinimas, data |
Svečių skaičius |
Įstaigos vadovų skaičius |
Dokumento data |
Dokumento numeris |
Išlaidų pavadinimas |
Kiekis |
Kaina Lt |
Suma Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisijos pirmininkas _____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Nariai _____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________ _______________ ____________________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Materialai atsakingas asmuo _____________________ _______________ ______________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Duomenis į apskaitą įtraukė _____________________ _______________ ______________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________________