VISAGINO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2008 M. SAUSIO 22 D. ĮSAKYMO NR. ĮV-47 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO VISAGINO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. rugpjūčio 18 d. Nr. ĮV-689

Visaginas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779; 2008, Nr. 116-4422), ir Visagino savivaldybės tarybos 2010 m. vasario 18 d. sprendimu Nr. TS-49 „Dėl Visagino savivaldybės tarybos 2007 m. gegužės 17 d. sprendimo Nr. TS-11 „Dėl Visagino savivaldybės administracijos struktūros tvirtinimo“ pakeitimo“,

pakeičiu Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Visagino savivaldybės administracijoje taisykles, patvirtintas Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. ĮV-47:

1. Išdėstau 12 punktą taip:

12. Administracija užtikrina, kad asmenims prieinamoje vietoje, administracijos savivaldybės interneto tinklapyje www.visaginas.lt, vietinėje spaudoje būtų paskelbta šių Taisyklių IV skyriuje „Asmenų prašymų nagrinėjimas ir jų aptarnavimas taikant „vieno langelio“ principą“ nurodyto administracijos valstybės tarnautojo, atsakingo už asmenų aptarnavimą, pareigos, vardas ir pavardė, darbo laikas, telefono numeris, kita reikiama informacija.“

2. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Asmenų prašymai gali būti pateikiami žodžiu (telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į administraciją), raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į administraciją, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu būdu administracijos elektroninio pašto adresu.“

3. Išdėstau 15 punktą taip:

15. Žodinis prašymas gali būti išdėstomas administracijos valstybės tarnautojui, atsakingam už asmenų aptarnavimą, „vieno langelio“ asmenų aptarnavimo kabinete ar kitam administracijos darbuotojui, turinčiam įgaliojimus spręsti asmenims rūpimus klausimus telefonu arba aptarnauti asmenis.“

4. Išdėstau 22 punktą taip:

22. Paštu gauto nevalstybine kalba parašyto prašymo visą tekstą į lietuvių kalbą išverčia administracijos valstybės tarnautojas, kuriam į pareigybės aprašymą įrašyta ši funkcija.“

5. Išdėstau 26 punktą taip:

26. Rašytiniai prašymai, pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu, per pasiuntinį ar gauti „vieno langelio“ asmenų aptarnavimo kabinete, turi būti užregistruoti atitinkamame dokumentų registre pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, patvirtintas Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 88 (Žin., 2002, Nr. 5-211; 2005, Nr. 132-4773).“

6. Išdėstau 27 punktą taip:

27. Priėmus prašymą, asmens pageidavimu įteikiamas, o jeigu prašymas gautas paštu (arba elektroniniu būdu), asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo administracijoje asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas pateiktas elektroniniu būdu) išsiunčiamas prašymo gavimo faktą patvirtinantis dokumentas - registracijos kortelė ar spaudu pažymėta prašymo kopija, išskyrus atvejus, kai prašymas patenkinamas iš karto. Registracijos kortelėje ar spaude turi būti nurodytas administracijos, priėmusios prašymą, pavadinimas, prašymo priėmimo data ir registracijos numeris, valstybės tarnautojo, priėmusio prašymą, vardas, pavardė, pareigos, prireikus kita reikiama informacija.“

7. Išdėstau 37 punktą taip:

37. „Vieno langelio“ asmenų aptarnavimo funkcijas atlieka administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą.“

8. Išdėstau 38 punktą taip:

38. Administracijos valstybės tarnautojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą, atlieka šias funkcijas:“

9. Išdėstau 48 punktą taip:

48. Apklausą organizuoja administracijos valstybės tarnautojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą.“

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Alikas Milko