LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL METODINIŲ REKOMENDACIJŲ „MOKINIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE“ PATVIRTINIMO
2007 m. sausio 30 d. Nr. ISAK-122
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. gruodžio 22 d. nutarimo Nr. 1332 „Dėl Bazinio moksleivio krepšelio 2007 metų koeficiento nustatymo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų finansavimo reformos priemonių įgyvendinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2006, Nr. 144-5476) 3.1 punktu:
1. Tvirtinu Metodines rekomendacijas „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“ (pridedama).
2. Rekomenduoju bendrojo lavinimo mokyklų steigėjams, tvirtinant mokyklų sąmatas, vadovautis Metodinėmis rekomendacijomis „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“.
3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. rugpjūčio 21 d. įsakymą Nr. 1469 „Dėl metodinių rekomendacijų“ (Žin., 2002, Nr. 90-3868).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2007 m. sausio 30 d. įsakymu
Nr. ISAK-122
METODINĖS REKOMENDACIJOS „MOKINIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE“
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Metodinės rekomendacijos „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“ (toliau vadinama – Metodinės rekomendacijos) skirtos lėšų, reikalingų specialiajai pedagoginei, psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedams apskaičiuoti už specialiųjų poreikių mokinių mokymą bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse, poreikiui nustatyti.
2. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymo bendrojo lavinimo mokyklose finansavimo tvarką reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853), Lietuvos Respublikos specialiojo ugdymo įstatymas (Žin., 1998, Nr. 115-3228), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimas Nr. 785 „Dėl bendrojo lavinimo mokyklų finansavimo reformos priemonių įgyvendinimo“ (Žin., 2001, Nr. 57-2040) ir šios Metodinės rekomendacijos.
3. Metodinėse rekomendacijose vartojamos sąvokos:
Specialiojo ugdymo lėšos – lėšos, skirtos specialiajai pedagoginei ir psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą.
Specialiųjų poreikių mokinys – mokinys, kurio galimybės mokytis ir dalyvauti visuomenės gyvenime yra ribotos dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų.
Kitos šiose Metodinėse rekomendacijose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarime Nr. 785.
5. Mokymo lėšos skiriamos švietimo ir mokslo ministro patvirtintam ugdymo planui įgyvendinti, mokytojų kvalifikacijai tobulinti, vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms įsigyti, mokyklos valdymui, mokyklos bibliotekai, specialiajai, specialiajai pedagoginei, socialinei pedagoginei ir psichologinei pagalbai.
6. Mokymo lėšos specialiųjų poreikių mokiniui, ugdomam bendrojo lavinimo mokyklos bendrojoje klasėje, apskaičiuojamos vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2002, Nr. 119-5339).
II. SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE, POREIKIO NUSTATYMAS
9. Mokinio sutrikimo grupė ir laipsnis bei specialiųjų ugdymosi poreikių grupė (nedideli specialieji ugdymosi poreikiai – I grupė (I-N), vidutiniai specialieji ugdymosi poreikiai – II grupė (II-V), dideli specialieji ugdymosi poreikiai – III grupė (III-D), labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai – IV grupė (IV-LD)) nustatoma vadovaujantis Specialiųjų poreikių asmenų sutrikimų ir jų laipsnių nustatymo ir specialiųjų poreikių asmenų priskyrimo specialiųjų ugdymosi poreikių grupei tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. 1329/368/98 (Žin., 2002, Nr. 84-3672). Jeigu mokinio specialiųjų ugdymo(si) poreikių grupę nustato mokyklos specialiojo ugdymo komisija, specialiųjų ugdymo(si) poreikių nustatymo protokolas, prieš skaičiuojant mokinio krepšelio lėšas, turi būti suderintas su pedagogine psichologine tarnyba.
10. Specialiojo ugdymo lėšos vienam mokiniui apskaičiuojamos taikant sutartinių specialiųjų poreikių mokinių skaičiavimo koeficientą.
11. Specialiojo ugdymo lėšų koeficientas mokinio krepšelyje yra diferencijuojamas pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes (I-N, II-V, III-D, IV-LD) ir vietovę, kurioje yra mokykla (miestas ar rajono centras ir gyvenvietė), bet nediferencijuojamas pagal mokyklų tipus (pradinė, pagrindinė, vidurinė), ugdymo koncentrus (1–4 klasės, 5–8 klasės, 9–10 klasės, 11–12 klasės).
12. Nustatant lėšų poreikį vieno specialiųjų poreikių mokinio ugdymui bendrojo lavinimo klasėje:
12.1. mokymo lėšos apskaičiuojamos vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika;
13. Apskaičiuojant lėšų poreikį mokyklai, kurios bendrojo lavinimo klasėse yra mokomi specialiųjų poreikių mokiniai:
13.2. specialiojo ugdymo lėšos apskaičiuojamos pagal specialiųjų poreikių mokinių skaičių atitinkamose grupėse (I-N, II-V, III-D, IV-LD);
14. Specialiojo ugdymo lėšos gali būti naudojamos specialiajai pedagoginei, psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą.
15. Jeigu, apskaičiavus specialiojo ugdymo lėšas, jų dar trūksta mokinių specialiesiems ugdymosi poreikiams patenkinti, mokyklos steigėjas šiam tikslui turi teisę papildyti mokyklos biudžetą iš perskirstomų ar nepanaudotų mokinio krepšelio lėšų arba skirti lėšų iš savo biudžeto teisės aktų nustatyta tvarka.
III. SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE, APSKAIČIAVIMAS
16. Moksleivio krepšelio koeficientai bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį: Kn spec = R * n, kur R – 8,77 pedagogo mėnesinio atlyginimo koeficiento vidurkis bazinėmis mėnesinėmis algomis apskaičiuojamas vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika, o n – pedagoginių normų skaičius.
17. Valstybiniam socialiniam draudimui skiriamas 31 proc. pedagoginės normos dydžio koeficientas Kn. lspec = (R*n*31)/100.
18. Maksimalus pamokų skaičius 1–12 klasėse – 305 valandos (91 (1–4 kl.) + 181 (5–10 kl.) + 66 (11–12 kl.). Vidutiniškai vienam vienos klasės mokiniui tenka 28,17 valandos, arba 1,56 pedagoginės normos (N1). Remiantis pedagoginės psichologinės tarnybos išvadomis, specialiųjų poreikių mokiniams mokymo turinys ir jo įgyvendinimas pritaikomas tokiu santykiu: visų mokomųjų dalykų – 1/3 mokinių, 3–4 dalykų – 1/3 mokinių, 1–2 dalykų – 1/3 mokinių. Todėl pamokų skaičių, kai mokytojams bus mokama tarifinio atlygio priedas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais, skaičiuosime taip: (28,17 + 4 + 2) / 3 = 11,39. Pedagoginių normų skaičius N1 = 0,63 = 11,39/18. Lėšų poreikio mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą apskaičiavimas pateikiamas 1 priede.
19. R – svertinis vidurkis, atsižvelgiant į savivaldybėse pateiktus duomenis, surinktus vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785, atlikus ekspertinius apskaičiavimus:
19.1. specialiųjų pedagogų R = (8,19 * 5 + 9,1 * 12 + 10,67 * 70 + 11,8 * 12 + 13,4 * 1) / 100 = 10,52;
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
24. Apskaičiuojant bendrą lėšų poreikį specialiųjų poreikių mokiniams, mokomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse:
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
1 priedas
LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ
LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
1 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Pedagoginių normų skaičius mokytojui, mokančiam specialiųjų poreikių mokinius N1 pagal bendrą ugdymo planą |
Koeficientas 1 mokiniui miestų mokyklose
Klspec. = R*N1*% 100 |
Mokytojų tarifinio atlygio priedas už specialiųjų poreikių mokinių mokymą
Procentais |
Koeficientas atlyginimams už specialiųjų poreikių mokinių mokymą, apskaičiuotas iš procentų Klspec. = R*N1*% 100 |
Koeficientas įnašams valstybiniam socialiniam draudimui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą Kl. l. spec. = R*N1*%*31 100 |
Iš viso Kl.1.1. spec. = Klspec.+ Kl. l. spec. |
Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
I-N |
0,63 |
0,1575 |
10 |
0,1381 |
0,0428 |
0,1809 |
250 |
II-V |
0,63 |
0,1575 |
10 |
0,1381 |
0,0428 |
0,1809 |
250 |
III-D |
0,63 |
0,1575 |
15 |
0,2072 |
0,0642 |
0,2714 |
375 |
IV-LD |
0,63 |
0,1575 |
15 |
0,2072 |
0,0642 |
0,2714 |
375 |
LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
2 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Pedagoginių normų skaičius mokytojui, mokančiam specialiųjų poreikių mokinius N1 pagal bendrą ugdymo planą |
Mokytojų tarifinio atlygio priedas už specialiųjų poreikių mokinių mokymą
Procentais |
Koeficientas atlyginimams už specialiųjų poreikių mokinių mokymą, apskaičiuotas iš procentų Klspec. = R*N1*% 100 |
Koeficientas įnašams valstybiniam socialiniam draudimui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą Kl. l. spec. = R*N1*%*31 100 |
Iš viso Kl.1.1. spec. = Klspec. + Kl. l. spec. |
Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I-N |
0,63 |
10 |
0,5525 |
0,1713 |
0,7238 |
999 |
II-V |
0,63 |
10 |
0,5525 |
0,1713 |
0,7238 |
999 |
III-D |
0,63 |
15 |
0,8288 |
0,2569 |
1,0857 |
1498 |
IV-LD |
0,63 |
15 |
0,8288 |
0,2569 |
1,0857 |
1498 |
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
2 priedas
PAPILDOMI SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO RODIKLIAI
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Specialiojo pedagogo pagalba mokiniui |
Papildomas 1 mokiniui per mėnesį K2spec. = Rsp*N2 |
Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui K2. lspec. = (R*sp*31)/100 |
Iš viso K2.1.1spec. = K2spec + K2. lspec |
Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui K2. l.. lspec.*115*12 |
|
valandų (pamokų) skaičius |
pedagoginių normų skaičius n = h/22 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I-N |
0,27 |
0,01227 |
0,1291 |
0,0400 |
0,1691 |
233 |
II-V |
1,22 |
0,05545 |
0,5834 |
0,1808 |
0,7642 |
1055 |
III-D |
1,63 |
0,07409 |
0,7794 |
0,2416 |
1,0211 |
1409 |
IV-LD |
3,67 |
0,16682 |
1,7549 |
0,5440 |
2,2990 |
3173 |
______________
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
3 priedas
PAPILDOMI PSICHOLOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO RODIKLIAI
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Psichologo paslauga mokiniui |
Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį K3spec = Rp*N3 |
Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui K3. lspcc. = (R*p*31)/100 |
Iš viso K3.1.1 spec. = K3spec + K3.1spec |
Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui K3. l. l. spec*115*12 |
|
valandų (pamokų) skaičius |
pedagoginių normų skaičius n = h/40 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I-N |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
II-V |
0,17 |
0,00425 |
0,0585 |
0,0181 |
0,0767 |
106 |
III-D |
0,33 |
0,00825 |
0,1136 |
0,0352 |
0,1488 |
205 |
IV-LD |
0,5 |
0,01250 |
0,1721 |
0,0534 |
0,2255 |
311 |
______________
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
4 priedas
SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA
SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
1 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Mokytojų tarifinio atlygio priedo koeficientas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais Klspec = |
Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį specialiajai pedagoginei pagalbai K2spec = |
Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį psichologinei pagalbai K3spec = |
Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui K4spec = (Klspec + K2spec + K3spec*31)/101 |
Iš viso papildomų koeficientų 1 mokiniui K5spec = (K1spec + K2spec + K3spec + K4spec) |
Lėšos litais metams 1 mokiniui K6spec*115*12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I-N |
0,1381 |
0,1291 |
- |
0,0828 |
0,3501 |
483 |
II-V |
0,1381 |
0,5834 |
0,0585 |
0,2418 |
1,0218 |
1410 |
III-D |
0,2072 |
0,7794 |
0,1136 |
0,3411 |
1,4413 |
1989 |
IV-LD |
0,2072 |
1,7549 |
0,1721 |
0,6616 |
2,7959 |
3858 |
SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
2 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Mokytojų tarifinio atlygio priedo koeficientas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais K1spec = |
Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį specialiajai pedagoginei pagalbai K2spec = |
Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį psichologinei pagalbai K3spec = |
Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui K4spec = (Klspec + K2spec+ K3spec*31)/101 |
Iš viso koeficientų K5spcc = (Klspec+ K2spec+ K3spec + K4spec) |
Lėšos litais metams K6spec*115*12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I-N |
0,5525 |
0,1291 |
- |
0,2113 |
0,8929 |
1232 |
II-V |
0,5525 |
0,5834 |
0,0585 |
0,3703 |
1,5647 |
2159 |
III-D |
0,8288 |
0,7794 |
0,1136 |
0,5338 |
2,2556 |
3113 |
IV-LD |
0,8288 |
1,7549 |
0,1721 |
0,8543 |
3,6101 |
4982 |
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
5 priedas
PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS
PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
1 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Iš viso koeficientų K5spec = (K1spec + K2spec+ K3spec+ K4spec) |
Specialiųjų poreikių mokinių sutartinių mokinių skaičiavimo koeficientai |
Specialiojo ugdymo lėšos (2007 m. bazinis moksleivio krepšelis 2333 Lt) |
1 |
2 |
3 |
4 |
I-N |
0,3501 |
0,2071 |
483 |
II-V |
1,0218 |
0,6045 |
1410 |
III-D |
1,4413 |
0,8527 |
1989 |
IV-LD |
2,7959 |
1,6541 |
3858 |
PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE
2 lentelė
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės |
Iš viso koeficientų K5spec = (K1spec + K2spec+ K3spec+ K4spec) |
Specialiųjų poreikių mokinių sutartinių mokinių skaičiavimo koeficientai |
Specialiojo ugdymo lėšos (2007 m. bazinis moksleivio krepšelis 2333 Lt) |
1 |
2 |
3 |
4 |
I-N |
0,8929 |
0,5283 |
1232 |
II-V |
1,5647 |
0,9257 |
2160 |
III-D |
2,2556 |
1,3344 |
3113 |
IV-LD |
3,6101 |
2,1358 |
4983 |
Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio
apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių
mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo
mokyklų bendrosiose klasėse“
6 priedas
MOKYMO IŠLAIDŲ APSKAIČIAVIMAS PAGAL MOKINIO KREPŠELĮ IR SUTARTINIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTUS
Lentelių pavyzdžiai
Bendrojo lavinimo mokykla |
Mokinių skaičius (įskaitant ir specialiųjų poreikių mokinius) |
|||||||
1–4 kl. |
5–8 kl. |
9–10 (1–2 gimn.) kl. |
11–12 (3–4 gimn.) kl. |
|||||
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų specialiųjų poreikių mokiniai (pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes) |
IŠ VISO LĖŠŲ |
||||
I-N |
II-V |
III-D |
IV-LD |
iš viso mokinių |
|
|
|
|
|
|
|
Bendrojo lavinimo mokykla |
Sutartinių mokinių skaičius (įskaitant ir specialiųjų poreikių mokinius) |
|||||||
1–4 kl. |
5–8 kl. |
9–10(1–2 gimn.) kl. |
11–12 (3–4 gimn.) kl. |
|||||
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
mokinių skaičius |
savarankiškai besimokančių mokinių skaičius |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų sutartiniai specialiųjų poreikių mokiniai (pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes) |
Iš viso sutartinių specialiųjų poreikių mokinių |
||||
I-N |
II-V |
III-D |
IV-LD |
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
______________