LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2009 M. VASARIO 2 D. ĮSAKYMO Nr. 3D-52 „DĖL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS ANTROSIOS PRIORITETINĖS KRYPTIES „AKVAKULTŪRA, ŽVEJYBA VIDAUS VANDENYSE, ŽUVININKYSTĖS IR AKVAKULTŪROS PRODUKTŲ PERDIRBIMAS IR RINKODARA“ PRIEMONĖS „ŽVEJYBA VIDAUS VANDENYSE“ VEIKLOS SRITIES „VIDAUS VANDENŲ ŽVEJYBOS LAIVŲ MODERNIZAVIMAS“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. rugsėjo 16 d. Nr. 3D-674
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2009 m. vasario 2 d. įsakymą Nr. 3D-52 „Dėl Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos antrosios prioritetinės krypties „Akvakultūra, žvejyba vidaus vandenyse, žuvininkystės ir akvakultūros produktų perdirbimas ir rinkodara“ priemonės „Žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos srities „Vidaus vandenų žvejybos laivų modernizavimas“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 15-599):
1. Išdėstau preambulę taip:
„Vadovaudamasis 2006 m. liepos 27 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo (OL 2006 L 223, p. 1), 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 498/2007, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p. 1), Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. C/2007/6703, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 190 „Dėl institucijų, atsakingų už Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2007, Nr. 22-840; 2008 Nr. 143-5707) ir atsižvelgdamas į Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 3D-339 (Žin., 2007, Nr. 83-3404; 2009, Nr. 27-1060):“
2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos antrosios prioritetinės krypties „Akvakultūra, žvejyba vidaus vandenyse, žuvininkystės ir akvakultūros produktų perdirbimas ir rinkodara“ priemonės „Žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos srities „Vidaus vandenų žvejybos laivų modernizavimas“ įgyvendinimo taisyklėse:
2.2. Išdėstau 2 punktą taip:
„2. Taisyklės parengtos vadovaujantis 2006 m. liepos 27 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo (OL 2006 L 223, p. 1), 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 498/2007, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p. 1), Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. C/2007/6703, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 190 „Dėl institucijų, atsakingų už Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2007, Nr. 22-840; 2008, Nr. 143-5707), Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 3D-339 (Žin., 2007, Nr. 83-3404; 2009, Nr. 27-1060) (toliau – Veiksmų programos administravimo taisyklės).“
2.6. Išdėstau 13.6 punktą taip:
2.7. Išdėstau 13.12 punktą taip:
„13.12. pareiškėjas užtikrina tinkamą projekto finansavimo šaltinį – skolintas lėšas, paramos lėšas, iš veiklos gautinas lėšas, – kuris turi būti pagrįstas verslo plano finansinių ataskaitų duomenimis. Skolintos lėšos pagrindžiamos su paramos paraiška pateikiant dokumentus, įrodančius paskolos suteikimo galimybę. Iki pirmojo mokėjimo prašymo pateikimo pareiškėjas turi pateikti paskolos sutartį. Agentūra neatsako už kreditoriaus turimų lėšų patikimumą, realumą, prievolių vykdymą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat už kreditoriaus ir paskolos gavėjo įsipareigojimų nevykdymą.“
2.8. Išdėstau 15 punktą taip:
2.10. Išdėstau 17 punktą taip:
„17. Didžiausia galima paramos projektui skiriama suma vienam žvejybos laivui modernizuoti per visą 2007–2013 metų laikotarpį negali viršyti kompensacijos už žvejybos laivų perorientavimo į kitą nei žvejyba veiklą sumos, apskaičiuojamos:
I = (16028*GT + (6540*K1 + 25170*K2 + 13920*K3 + 2710*d* n1 + 6750*n2 + 951*n3 + 8180*n4 + 978*n5 + 1184*n6 + 352*n7 + 835*n8) / GT‘) * GT, kur
I – parama už žvejybos laivo modernizavimą, Lt;
GT –modernizuojamo laivo, bendrasis tonažas;
GT‘ – įmonės laivų, atitinkančių Taisyklių 14.4–14.9 punktuose nustatytus reikalavimus, bendrasis tonažas, GT;
K1 – įmonės turima karšių žvejybos kvota, t;
K2 – įmonės turima sterkų žvejybos kvota, t;
K3 – vidutinis 2006?2008 metais sužvejotų stintų per metus svoris, t;
d – vidutinis žvejybos traukiamuoju tinklu dienų skaičius 2006?2008 metais;
n1 – traukiamųjų tinklų skaičius, vnt.;
n2 – 40–45 mm statomųjų tinklaičių kiekis, vnt.;
n3 – 70 mm statomųjų tinklaičių kiekis, vnt.;
n4 – marinių gaudyklių kiekis, vnt.;
n5 – stambiaakių gaudyklių (vartų) skaičius, vnt.;
n6 – nėgių gaudyklių skaičius, vnt.;
n7 – stintų gaudyklių skaičius, vnt.;
n8, – pūgžlių ir dyglių gaudyklių skaičius, vnt.“
2.12. Išdėstau 20 punktą taip:
2.13. Išdėstau 22 punktą taip:
2.14. Išdėstau 23.4 punktą taip:
2.15. Išdėstau 27 punktą taip:
„27. Pirkimo ir (ar) importo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), kurį paramos gavėjas pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą (Žin., 2002, Nr. 35-1271) turi ar gali turėti galimybę įtraukti į PVM atskaitą (net jei tokio PVM paramos gavėjas į atskaitą neįtraukė), visais atvejais yra netinkamas finansuoti iš paramos lėšų. Pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) yra netinkamas finansuoti iš paramos lėšų, išskyrus tuos atvejus, kai pareiškėjas paramos lėšomis, pirkdamas prekes ir (arba) paslaugas, pirkimo ir (arba) importo PVM negalės įtraukti į PVM atskaitą, kurį pareiškėjas (paramos gavėjas) pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą (Žin., 2002, Nr. 35-1271) turi ar galėtų turėti galimybę įtraukti į PVM atskaitą (net jei tokio PVM pareiškėjas (paramos gavėjas) į atskaitą neįtraukė) visais atvejais yra netinkamas finansuoti iš paramos lėšų. Kai paramos gavėjas yra valstybės ar savivaldybės institucija ar įstaiga arba kitas viešasis juridinis asmuo, vykdantis valstybės ar savivaldybių veiklą, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo, pirkimo ir (arba) importo PVM yra netinkamas finansuoti iš paramos lėšų. Tokiu atveju pirkimo ir (arba) importo PVM nuo apmokestinamosios prekių ir (ar) paslaugų, už kurias mokama iš EŽF ir bendrojo finansavimo lėšų, vertės, kurios paramos gavėjas pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą neturi ar negalėtų turėti galimybės įtraukti PVM atskaitą, yra apmokamos iš šiam tikslui skirtų Žemės ūkio ministerijos bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų.“
2.16. Išdėstau 28 punktą taip:
2.17. Išdėstau 32 punktą taip:
„32. Kartu su paraiška turi būti pateikiami šie dokumentai:
32.1. dokumentai, patvirtinantys pareiškėjo galimybes apmokėti numatytą projekto išlaidų dalį (banko sąskaitos išrašas, paskolos sutartis, garantinis banko raštas ir kt.);
32.2. verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos priemones reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. 3D-204 (Žin., 2008, Nr. 45-1692), reikalavimus;
32.3. pareiškėjo kompetentingo organo pritarimo projekto sprendimas ar protokolo išrašas, patvirtintas pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens tuo atveju, jei įmonės nuosavybės teisės priklauso daugiau kaip vienam akcininkui (kai pareiškėjas – juridinis asmuo);
32.4. finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas, pelno (nuostolių) ataskaita, ataskaitinių metų pinigų srautų ataskaita (jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytus reikalavimus tvarko supaprastintą buhalterinę apskaitą, pateikia ataskaitinių metų pinigų srautų ataskaitą). Jei pareiškėjas pradėjo veiklą ataskaitiniais metais, pateikia ataskaitinių metų finansinės atskaitomybės dokumentus, jei paraiškos pateikimo metais – veiklos pradžios balansą;
32.5. pareiškėjo ar jo atstovo (kai pareiškėjas – juridinis asmuo) tapatybę patvirtinančio dokumento (paso ar asmens tapatybės kortelės) kopiją;
32.6. audito patvirtintos finansinės ataskaitos ir audito išvados už ataskaitinius finansinius metus, jeigu pareiškėjui pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus privalomas auditas;
32.7. įmonės ekonominę veiklą teisėtai pagrindžiantys dokumentai (pvz., verslo liudijimas ir pan.), jei pareiškėjas nėra juridinis asmuo;
32.9. komerciniai pasiūlymai konkrečioms investicijoms iš prekių tiekėjų, rangovų ar paslaugų teikėjų arba kiti dokumentai, pagrindžiantys numatytų projekto išlaidų vertę (jei pareiškėjas pirkimų procedūras numato vykdyti po projekto paraiškos pateikimo arba po paramos sutarties pasirašymo su Agentūra dienos);
32.10. dokumentai, patvirtinantys įvykdytus pirkimus ir patirtas bendrąsias išlaidas, jei pareiškėjas įvykdė pirkimus, susijusius su bendrosiomis išlaidomis, dar iki pateikdamas projekto paraišką;
32.11. dokumentai, patvirtinantys įvykdytus viešuosius pirkimus, jei pareiškėjas pradėjo vykdyti viešųjų pirkimų procedūras dar iki pateikdamas projekto paraišką;
32.12. laivo veterinarinis patvirtinimas, kuris suteikiamas Lietuvos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus įsakymu, laivui suteikiant veterinarinio patvirtinimo numerį;
32.13. Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos deklaracija apie įgyvendinamo projekto atitiktį gyvūnų gerovės, veterinarijos, higienos, maisto kokybės reikalavimams (nereikia, jei numatytos investicijos neturi įtakos minėtų reikalavimų laikymuisi);
32.15. laivo techninės apžiūros dokumentai, išduoti Valstybinės vidaus vandenų laivybos inspekcijos;
2.18. Išdėstau 33 punktą taip:
„33. Paraiška pildoma lietuvių kalba. Kita kalba užpildytos paraiškos nepriimamos (teikiant užsienio šalių tiekėjų komercinius pasiūlymus numatytų išlaidų vertei pagrįsti, turi būti pateiktas komercinio pasiūlymo vertimas į lietuvių kalbą). Paraiška turi būti tinkamai ir išsamiai užpildyta. Pareiškėjas arba jo atstovas (kai pareiškėjas – juridinis asmuo) privalo pasirašyti kiekvieną paraiškos originalo ir prie jos pridedamų dokumentų lapą.“
2.19. Išdėstau 38 punktą taip:
„38. Pareiškėjas gali pateikti tik vieną paraišką įgyvendinamo projekto laikotarpiui pagal Priemonės veiklos sritį „Vidaus vandenų žvejybos laivų modernizavimas“, kurioje gali prašyti paramos investicijoms daugiau nei vienam laivui modernizuoti. Pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui, pareiškėjas gali teikti kitą paraišką pagal priemonės veiklos sritį. Jei pirmoji paraiška nėra išregistruota, kitos to paties pareiškėjo pateiktos paraiškos atmetamos.“
2.20. Išdėstau 40 punktą taip:
„40.Turi būti pateikiamas vienas paramos paraiškos originalas ir elektroninis paramos paraiškos variantas, įrašytas į elektroninę laikmeną Word formatu, taip pat prie paramos paraiškos pridedamų dokumentų (originalų) komplektas. Jeigu pareiškėjas negali palikti dokumento originalo, jis turi pateikti originalą ir kopiją, kurios atitiktis originalui patikrinama pirminio tikrinimo metu ir grąžinama pareiškėjui. Paramos paraiška su priedais turi būti įsegta į segtuvą. Kiekvienas paramos paraiškos ir jos priedų lapas turi būti sunumeruotas. Pareiškėjo atstovas arba jo įgaliotas asmuo privalo pasirašyti kiekvieną paramos paraiškos lapą.“
2.21. Išdėstau 42 punktą taip:
2.22. Išdėstau 44 punktą taip:
„44. Pareiškėjas be paklausimo gali pateikti papildomą informaciją, lemiančią paraiškos vertinimą, jei dėl objektyvių priežasčių negalėjo jos pateikti kartu su paraiška (pvz.: pateikiami banko dokumentai, atlikta turto teisinė registracija, įvyko sandoris, kuris nenumatytas verslo plane, bet turi įtakos ūkio subjekto ekonominiam gyvybingumui, kiti dokumentai, turintys įtakos ekonominiam gyvybingumui ar tinkamumui gauti paramą, ir pan.). Negalima keisti paraiškoje numatytų investicijų ir didinti prašomos paramos sumos. Papildomi dokumentai gali būti pateikiami tik iki projekto tinkamumo vertinimo pabaigos. Pateikiant papildomus dokumentus būtina raštu nurodyti priežastis, lėmusias dokumentų nepateikimo faktą.“
2.23. Išdėstau 47 punktą taip:
„47. Tinkamumo skirti paramą vertinimo metu yra nustatoma, ar paraiška yra tinkama finansuoti, koks tinkamų finansuoti išlaidų dydis, didžiausias paramos dydis. Jeigu tinkamumo skirti paramą vertinimo metu nustatoma, kad trūksta duomenų, ir (ar) dokumentų tinkamoms finansuoti išlaidoms nustatyti, ar projekto atitikčiai tinkamumo kriterijams, Agentūra turi paprašyti pareiškėjo juos pateikti. Jei per Agentūros nustatytą terminą pareiškėjas nepateikia prašomos informacijos ir (ar) duomenų dėl paraiškos tinkamumo finansuoti arba jo pateikta informacija ir (ar) duomenys nepagrindžia paraiškos tinkamumo finansuoti, pareiškėjui siunčiamas antras paklausimas bei įspėjimas, kad per Agentūros nustatytą terminą nepateikus prašomos informacijos dėl išlaidų tinkamumo ir būtinumo arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų tinkamumo ir būtinumo, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti, paraiška bus atmetama. Jei per Agentūros nustatytą terminą nuo antrojo paklausimo išsiuntimo datos pareiškėjas nepateikia prašomos informacijos, paraiška atmetama. Informacijos duomenų pateikimo terminas gali būti pratęsiamas pareiškėjo prašymu, nurodžius tokio prašymo pagrindimo priežastis.“
2.27. Išdėstau 61 punktą taip:
„61. Projektams taikomi paramos lėšų išmokėjimo būdai – išlaidų kompensavimo ir sąskaitų apmokėjimo būdai:
61.1. išlaidų kompensavimo būdas taikomas, kai paramos gavėjas pradeda įgyvendinti projektą iš nuosavų lėšų ir paramos sutartyje nustatytu periodiškumu Agentūrai pateikia mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja projekto metu padarytas ir apmokėtas išlaidas, pridėdamas išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus;
61.2. sąskaitų apmokėjimo būdas gali būti taikomas projektams, kuriems įgyvendinti paramos gavėjas sudaro darbų, paslaugų teikimo arba prekių tiekimo sutartis su rangovais, paslaugų teikėjais ir prekių tiekėjais. Kai paramos gavėjas yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102), tai rangovai, paslaugų teikėjai ir prekių tiekėjai turi būti atrinkti vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu. Tuo atveju, kai paramos gavėjas nėra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, tai rangovai, paslaugų teikėjai arba prekių tiekėjai turi būti atrinkti vadovaujantis Projekto vykdytojo, pretenduojančio gauti paramą iš Europos žuvininkystės fondo pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos priemones, prekių, paslaugų ar darbų pirkimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 13 d. įsakymu Nr. 3D-304 (Žin., 2007, Nr. 69-2750).“
2.28. Išdėstau 62 punktą taip:
„62. Pagal projektą gali būti teikiami ne daugiau kaip 3 mokėjimo prašymai. Konkretus projekto mokėjimų prašymų skaičius ir mokėjimo prašymų pateikimo terminai nustatomi paramos sutartyje. Mokėjimo prašymų teikimo, tikrinimo ir išmokėjimo tvarka nurodyta Veiksmų programos administravimo taisyklėse.“
2.31. Išdėstau 66.1 punktą taip:
2.32. Išdėstau 68 punktą taip:
2.33. Išdėstau 70 punktą taip:
„70. Paramos gavėjas visų su paramos paraiška ir projekto įgyvendinimu susijusių dokumentų saugojimą privalo organizuoti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982), Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 88 (Žin., 2002, Nr. 5-211; 2005, Nr. 132-4773), ir užtikrinti šių dokumentų prieinamumą Europos Komisijos ir Europos Audito Rūmų įgaliotiems atstovams. Visi su Veiksmų programos įgyvendinimu ir atliktais patikrinimais susiję dokumentai turi būti saugomi ne trumpesnį kaip reglamento (EB) Nr. 1198/2006 87 straipsnyje nurodytą dokumentų saugojimo terminą.“
2.34. Papildau nauju 76.10 punktu:
2.35. Išdėstau 77 punktą taip:
„77. Paramos arba jos dalies grąžinimas taikomas, kai paramos gavėjas:
77.2. negrąžina Agentūrai klaidingai apskaičiuotos ir pervestos į atsiskaitomąją sąskaitą paramos sumos. Tuo atveju grąžinama klaidingai apskaičiuota ir pervesta į atsiskaitomąją sąskaitą paramos suma;
77.3. vykdydamas projektą, išlaidoms prašė paramą finansuoti iš kitų nacionalinių programų ir ES fondų;
77.5. nevykdo reguliarios projekto įgyvendinimo stebėsenos, kad užtikrintų projekto įgyvendinimą, kaip numatyta sutartyje;
77.6. prieštarauja, kad duomenys apie pateiktą paraišką, gaunamą paramą ir įgyvendinamą projektą viešinami vadovaujantis reglamento (EB) 498/2007 30 straipsnyje ir 31 straipsnio antrosios pastraipos d punkte pateiktais reikalavimais;
77.7. per 5 metų laikotarpį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos nutraukė modernizuojamo laivo žvejybos veiklą visam laikui ar perorientavo į kitą ne žvejybos veiklą;
77.8. perduoda ar kitaip perleidžia tretiesiems asmenims savo įsipareigojimus arba teises pagal paramos sutartį mažiausiai 5 (penkerius) metus nuo paramos sutarties pasirašymo dienos;
77.9. per 5 metų laikotarpį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos pardavė ar kitaip perleido paramos lėšomis finansuotą turtą;
77.10. nesudaro sąlygų ar neleidžia asmenims, turintiems teisę tai daryti, atlikti patikros vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinamas projektas ir (arba) kaip vykdoma veikla po paramos suteikimo;
2.36. Išdėstau 78 punktą taip:
„78. Pareiškėjai ir (arba) paramos gavėjai, nesutinkantys su Agentūros, Žuvininkystės departamento ir (arba) Ministerijos sprendimais, veiksmais arba neveikimu, susijusiais su paramos paraiškos vertinimu, atranka, mokėjimo prašymo administravimu ir (arba) projekto įgyvendinimu, gali juos apskųsti Veiksmų programos administravimo taisyklėse nustatyta tvarka.“
2.39. Išdėstau priedo XII skyriaus lentelę taip:
(Šioje lentelėje Pareiškėjas pasitikrina, ar Jo pateikiama paraiška yra visiškai sukomplektuota, ir pažymi (kryželiu), kuriuos dokumentus pateikia, nurodydamas pateikiamų dokumentų puslapių skaičių)
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Pažymėti X |
Puslapių skaičius |
1. |
Verslo planas. |
|
|_|_| |
2. |
Pareiškėjo kompetentingo organo pritarimo projektui sprendimas ar protokolo išrašas, patvirtintas pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, tuo atveju, jei įmonės nuosavybės teisės priklauso daugiau kaip vienam akcininkui(kai pareiškėjas – juridinis asmuo); |
|
|_|_| |
3. |
Finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas, pelno (nuostolių) ataskaita ir pinigų srautų ataskaita už ataskaitinius metus (jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytus reikalavimus tvarko supaprastintą buhalterinę apskaitą, pinigų srautų ataskaitą pateikia už ataskaitinius metus). Jei pareiškėjas pradėjo veiklą ataskaitiniais metais, pateikia finansinės atskaitomybės dokumentus už ataskaitinius metus, jei paraiškos pateikimo metais – veiklos pradžios balansą. |
|
|_|_| |
4. |
Dokumentai, patvirtinantys pareiškėjo galimybes apmokėti numatytą projekto išlaidų dalį (banko sąskaitos išrašas, paskolos sutartis, garantinis banko raštas ir kt.). |
|
|_|_| |
5. |
Pareiškėjo ar jo atstovo (kai pareiškėjas – juridinis asmuo) tapatybę patvirtinančio dokumento (pasas ar asmens tapatybės kortelė) kopija. |
|
|_|_| |
6. |
Audito patvirtinta ataskaitinių finansinių metų finansinė ataskaita ir audito išvados (jei pareiškėjui pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus privalomas auditas). |
|
|_|_| |
7. |
Įmonės ekonominę veiklą teisiškai pagrindžiantys dokumentai (pvz., verslo liudijimas ir pan.), jei pareiškėjas nėra juridinis asmuo. |
|
|_|_| |
8. |
PVM deklaracijos už ataskaitinius metus (jei pareiškėjas – PVM mokėtojas). |
|
|_|_| |
9. |
Komerciniai pasiūlymai konkrečioms investicijoms iš prekių tiekėjų, rangovų ar paslaugų teikėjų arba kiti dokumentai, pagrindžiantys numatytų projekto išlaidų vertę (jei pareiškėjas pirkimų procedūras numato vykdyti po projekto paraiškos pateikimo arba po paramos sutarties pasirašymo su Agentūra dienos). |
|
|_|_| |
10. |
Dokumentai, patvirtinantys įvykdytus pirkimus ir patirtas bendrąsias išlaidas (jei pareiškėjas įvykdė pirkimus dar iki pateikdamas paramos paraišką). |
|
|_|_| |
11. |
Dokumentai, patvirtinantys įvykdytus viešuosius pirkimus (jei pareiškėjas pradėjo vykdyti viešųjų pirkimų procedūras dar iki pateikdamas projekto paraišką). |
|
|
12. |
Laivo veterinarinis patvirtinimas, kuris suteikiamas Lietuvos Respublikos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus įsakymu, suteikiant veterinarinį patvirtinimą. |
|
|_|_| |
13. |
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos deklaracija apie įgyvendinamo projekto atitiktį gyvūnų gerovės, veterinarijos, higienos, maisto kokybės reikalavimams (nereikia, jei numatytos investicijos neturi įtakos minėtų reikalavimų laikymuisi). |
|
|_|_| |
14. |
Laivo bilietas, išduotas Valstybinės vidaus vandenų laivybos inspekcijos. |
|
|_|_| |
15. |
Laivo techninės apžiūros dokumentai, išduoti Valstybinės vidaus vandenų laivybos inspekcijos. |
|
|_|_| |
16. |
Žvejybos padalinių žvejybos žurnalas. |
|
|_|_| |
17. |
Regionų aplinkos apsaugos departamentų išduotas verslinės žvejybos leidimas. |
|
|_|_| |
18. |
Kiti dokumentai. |
|
|_|_| |
2.40. Išdėstau priedo XIII skyriaus 12 punktą taip:
„12. Esu informuotas ir sutinku, kad duomenys apie gaunamą (gautą) paramą būtų viešinami visuomenės informavimo tikslais, atsižvelgiant į 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamento (EB) 498/2007, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p. 1), 30 straipsnio ir 31 straipsnio antros pastraipos d punkto nuostatas, taip pat gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Bendrijos finansinius interesus Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.“