VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ VIEŠOJO PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMO REKOMENDACIJŲ PATVIRTINIMO
2009 m. gruodžio 31 d. Nr. 1S-132
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102; 2008, Nr. 81-3179) 8 straipsnio 2 dalies 4 punktu,
tvirtinu Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijas (pridedama).
PATVIRTINTA
Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos
Respublikos Vyriausybės direktoriaus
2009 m. gruodžio 31 d.
įsakymu Nr. 1S-132
Viešojo fiksuoto telefono RYŠIO PASLAUGŲ viešojo PIRKIMo dokumentų rengimo rekomendacijos
I. BENDROJI DALIS
1. Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijų (toliau vadinama – Rekomendacijos) tikslas – padėti perkančiosioms organizacijoms organizuoti ir vykdyti viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų viešuosius pirkimus (toliau – pirkimas), reglamentuojamus Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau vadinama – Viešųjų pirkimų įstatymas).
2. Rekomendacijų taikymas nėra privalomas, jos skirtos perkančiosios organizacijos sudarytos pirkimo komisijos nariams ir kitiems specialistams, rengiantiems viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo dokumentus. Jos turėtų būti naudingos ir tiekėjų specialistams, rengiantiems pasiūlymus.
3. Rekomendacijose vartojamos pagrindinės sąvokos atitinka Viešųjų pirkimų įstatyme ir Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme (Žin., 2004, Nr. 69-2382) nustatytas sąvokas.
4. Perkančioji organizacija, rengdama pirkimo dokumentus, gali vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau vadinama – Tarnyba) direktoriaus 2003 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1S-121 „Dėl standartinių pirkimo dokumentų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 12-367; 2009, Nr. 155-7012) patvirtintais standartiniais pirkimo dokumentais (aktualia redakcija).
5. Perkančioji organizacija, rengdama pirkimo dokumentus, turi:
5.1. laikytis Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnyje nustatytų pirkimų pagrindinių principų ir siekti nustatyto pirkimų tikslo;
5.3. pateikti pirkimo dokumentuose visą informaciją, nurodytą Viešųjų pirkimų įstatymo 24 straipsnio 2 dalyje, o supaprastintų pirkimų atveju – visą privalomą informaciją, nurodytą perkančiosios organizacijos pasitvirtintose supaprastintų pirkimų taisyklėse. Informacija turi būti pakankama tiekėjo pasiūlymui parengti.
6. Rekomendacijose pateikiami siūlymai, kaip tiksliau apibūdinti pirkimo objektą (parengti techninę specifikaciją), suformuluoti kvalifikacijos reikalavimus, nustatyti pasiūlymų vertinimo kriterijus ir sąlygas, viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarties (toliau – pirkimo sutartis) svarbiausias nuostatas. Rekomenduojama naudotis Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų pavyzdžiu (1 priedas), Techninės specifikacijos pavyzdžiu (2 priedas) ir Pasiūlymo dėl viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo formos pavyzdžiu (3 priedas).
II. REKOMENDACIJOS DĖL PIRKIMO OBJEKTO APIBŪDINIMO IR APMOKĖJIMO SĄLYGŲ
7. Rekomendacijų 2 priede pateikiamas Techninės specifikacijos pavyzdys, kuriuo rekomenduojama naudotis apibūdinant pirkimo objektą (rengiant techninę specifikaciją). Techninės specifikacijos pavyzdys yra pritaikytas tam atvejui, kai perkančioji organizacija viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo metu naudojasi šiomis paslaugomis bei turi elektroninių ryšių tinklą, kuris nėra teikiamas viešai, su telefono ryšio stotele (-ėmis) arba ketina tokį tinklą įsigyti.
8. Pirkimo objekto apibūdinimas turi užtikrinti sąžiningą konkurenciją ir nediskriminuoti tiekėjų, todėl perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose turi kuo tiksliau apibūdinti perkamas paslaugas. Pirkimo objekto apibūdinimas gali skirtis priklausomai nuo to, ar perkančioji organizacija naudojasi viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugomis, kokią turi elektroninių ryšių įrangą, ar perkamos tik viešojo fiksuoto ryšio paslaugos, ar perkamos ne tik viešojo fiksuoto ryšio paslaugos, bet ir telefono ryšio stotelė bei jos įrengimo paslaugos ir pan. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose gali nurodyti:
8.1. informaciją apie tai, kokios viešojo fiksuoto ryšio paslaugos privalo būti teikiamos (galimybė siųsti (gauti) skambučius į (iš) visus (-ų) viešojo telefono ryšio tinklus (-ų) Lietuvoje tiek fiksuoto, tiek judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus (-ų); galimybė siųsti (gauti) skambučius į (iš) užsienio telefono ryšio operatorių tinklus (-ų); galimybė siųsti (gauti) faksimiles; ar bus reikalinga įrengti perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklą, kuris nėra teikiamas viešai; galimybė blokuoti skambučius tam tikromis kryptimis (pavyzdžiui, padidinto tarifo numeriais, tarptautinius skambučius) ir kt.);
8.2. numatomą naudoti preliminarų naujų telefono ryšio numerių skaičių bei preliminarų būsimą faktinių paslaugų naudotojų skaičių. Jeigu perkamų telefono ryšio numerių skaičius atitinka faktinių paslaugų naudotojų skaičių, tai perkančioji organizacija nurodo tik telefono ryšio numerių skaičių. Būsimas faktinių paslaugų naudotojų skaičius atitinka telefono, fakso aparatų bei kitų atitinkamas funkcijas atliekančių įrenginių, kiekvienas iš kurių naudoja bent vieną telefono ryšio numerį bei yra prijungtas prie perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai (jeigu toks yra arba bus įrengtas) arba tiesiogiai prie viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklo, skaičių;
8.3. informaciją apie perkančiosios organizacijos poreikį palaikyti tam tikrą skaičių išorinių skambučių vienu metu (tuo atveju, kai perkančioji organizacija naudojasi arba ketina naudotis savo turimu elektroninių ryšių tinklu su telefono ryšio stotele);
8.4. kiek įmanoma tikslesnę informaciją apie perkančiosios organizacijos turimą elektroninių ryšių įrangą ir jos buvimo vietą įskaitant ir informaciją apie viešojo fiksuoto telefono ryšio galinius įrenginius ir jų buvimo vietą;
8.5. tais atvejais, kai perkančioji organizacija ketina pirkti elektroninių ryšių tinklą, kuris nebus teikiamas viešai, su telefono ryšio stotele ar kitą papildomą elektroninių ryšių įrangą, ar modernizuoti esamą, ši informacija (šių paslaugų, prekių kaina turi būti vertinama ir įtraukiama į bendrą pasiūlymo kainą);
8.6. jeigu reikia, informaciją apie specialius viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų saugumo reikalavimus. Tokia informacija yra pateikiama tais atvejais, kai perkančioji organizacija reikalauja užtikrinti griežtesnius saugumo reikalavimus, nei yra nustatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Rekomenduojama perkančiosioms organizacijoms pagrįsti minėtų reikalavimų poreikį bei apibrėžti pageidaujamą techninę schemą ar modelį.
9. Perkančioji organizacija turėtų nurodyti kiek įmanoma tikslesnį numatomų naudoti telefono ryšio numerių bei faktinių paslaugų naudotojų skaičių. Rekomenduojama nustatyti, kad perkančioji organizacija pirkimo sutarties galiojimo metu gali keisti (didinti arba mažinti) telefono ryšio numerių ir faktinių paslaugų naudotojų skaičių, taip pat rekomenduojama nurodyti šio skaičiaus keitimo ribas. Siūloma nustatyti, kad padidinus naudojamų telefono ryšio numerių skaičių bei naujai prijungtiems faktiniams paslaugų naudotojams taikomi pirkimo sutartyje ir pasiūlyme nurodyti įkainiai.
10. Jeigu perkančioji organizacija viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo metu naudojasi šiomis paslaugomis, tai rengdama pirkimo dokumentus, ji gali nustatyti, kad naudojami telefono ryšio numeriai turi išlikti nepakitę. Tokiu atveju esamų telefono ryšio numerių sąrašą iki pirkimo sutarties pasirašymo perkančioji organizacija turi pateikti tiekėjui, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, kaip pirkimo sutarties dalį (priedą).
11. Perkančiajai organizacijai rekomenduojama pirkimo dokumentuose ar sutarties projekte nustatyti kiek įmanoma detalesnes apmokėjimo už perkamas paslaugas sąlygas. Perkančioji organizacija taip pat gali nustatyti sąlygas dėl:
11.1. Paslaugos bendro minimalaus prakalbamo mėnesinio mokesčio, apimančio skambučius visomis kryptimis. Šis mokestis turėtų būti konkretus arba ne didesnis nei pirkimo dokumentuose nurodytas perkančiosios organizacijos, atitinkamai pagal Rekomendacijų 20 punktą. Siūloma nurodyti, kad tuo atveju, kai atitinkamas mokestis yra viršijamas, perkančioji organizacija už suteiktas paslaugas apmoka pirkimo sutartyje nurodytais įkainiais. Tuo atveju, jeigu neišnaudojamas bendras minimalus prakalbamas mėnesinis mokestis, perkančioji organizacija privalo jį sumokėti tiekėjui;
11.2. Šių paslaugų fiksuotų mokesčių:
11.2.1. Paslaugos fiksuoto (neprakalbamo) abonentinio mokesčio kiekvienam telefono ryšio numeriui. Šis mokestis nustatomas mokėtinu lėšų dydžiu, reikalingu palaikyti telefono ryšio numerį tiekėjo viešojo fiksuoto telefono ryšio tinkle ir perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinkle, kuris nėra teikiamas viešai;
11.2.2. Fiksuoto mėnesinio (neprakalbamo) abonentinio mokesčio už kiekvieną viešojo fiksuoto telefono ryšio faktinį paslaugų naudotoją, naudojantį bent vieną telefono ryšio numerį. Šis mokestis nustatomas mokėtinu lėšų dydžiu, reikalingu palaikyti užtikrinti galimybę naudotis kokybiškomis paslaugomis, įskaitant galimybę be papildomo užmokesčio gauti į tiekėjo elektroninių ryšių tinklą, kuris nėra teikiamas viešai, persiunčiamus skambučius;
11.3. Perkančiosios organizacijos turimo elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai, ir (ar) elektroninių ryšių įrangos aptarnavimo (priežiūros) paslaugų teikimo mokesčio (jeigu perkančioji organizacija perka minėtas paslaugas). Šio mokesčio dydį turėtų nurodyti tiekėjas. Siūloma nurodyti, kad skaičiuojant bendrą pasiūlymo bazinę mėnesinę kainą, šis mokestis dalijamas iš numatytos paslaugų teikimo trukmės, skaičiuojamos mėnesiais. Apskaičiuotas mėnesinis šio mokesčio dydis yra mokamas kas mėnesį lygiomis dalimis per visą paslaugų teikimo laikotarpį. Šis mokestis neapima perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai, elektroninių ryšių įrangos ar jos atskirų dalių taisymo, įsigijimo ir (ar) keitimo;
11.4. Paslaugų įdiegimo (įrengimo) mokesčio. Siūloma nurodyti, kad skaičiuojant bendrą pasiūlymo bazinę mėnesinę kainą šis mokestis dalijamas iš numatytos paslaugų teikimo trukmės, skaičiuojamos mėnesiais. Apskaičiuotas mėnesinis šio mokesčio dydis yra mokamas kas mėnesį lygiomis dalimis per visą paslaugų teikimo laikotarpį. Jeigu perkančioji organizacija kartu ketina įsigyti naują ar papildomą elektroninių ryšių įrangą arba modernizuoti esamą, ji nurodo, jog atitinkami tiekėjo kaštai įskaitomi į paslaugų įdiegimo (įrengimo) mokestį.
III. REKOMENDACIJOS DĖL REIKALAVIMŲ TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJAI NUSTATYMO
12. Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į pirkimo objekto vertę ir sudėtingumą, nustato minimalius tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus (Rekomendacijų 1 priedas). Šie reikalavimai turi būti konkretūs, aiškūs, jie negali dirbtinai riboti konkurencijos ir diskriminuoti tiekėjų.
13. Nustatydama tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, perkančioji organizacija gali vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2003 m. spalio 20 d. įsakymo Nr. 1S-100 „Dėl tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 103- 4623; 2009, Nr. 39-1505) aktualia redakcija.
14. Viešųjų pirkimų įstatymo 33 straipsnio 1 dalyje nurodytus kvalifikacijos reikalavimus perkančioji organizacija privalo nustatyti konkurso sąlygose visais atvejais, kai yra tikrinama tiekėjo kvalifikacija (1 priedo 1 punkte nurodyti kvalifikacijos reikalavimai). Rekomenduojama perkančiajai organizacijai visais atvejais tikrinti tiekėjų kvalifikaciją, nustatant reikalavimą verstis viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo veikla (1 priedo 6 punkte nurodytas reikalavimas). Kitų, šių Rekomendacijų 1 priede nurodytų, kvalifikacijos reikalavimų kiekvieno pirkimo atveju nustatyti neprivaloma.
15. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nurodyti, kad tiekėjas, įrašytas į oficialius patvirtintų tiekėjų sąrašus, turi teisę perkančiajai organizacijai pateikti Viešųjų pirkimų tarnybos pažymos dėl tiekėjo įrašymo į oficialius patvirtintų tiekėjų sąrašus kopiją, patvirtintą tiekėjo ar jo įgalioto atstovo. Tokiu atveju perkančioji organizacija turi nurodyti, kokių pirkimo dokumentuose nurodytų kvalifikacijos reikalavimų atitiktį patvirtina minėtos pažymos kopija.
16. Nerekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti tokių tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų, kaip reikalavimai turėti grynojo pelno (nuostolių) rodiklio teigiamą reikšmę per atitinkamą laikotarpį, taikyti kokybės vadybos priemones.
17. Nustatant minimalius tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus ūkio subjektų grupei, rekomenduojama nurodyti, kad Rekomendacijų 1 priedo 1, 2, 3, 4, 5 ir 7 punktuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus turi atitikti ir pateikti nurodytus dokumentus kiekvienas ūkio subjektų grupės narys atskirai, o Rekomendacijų 1 priedo 6, 8 ir 9 punktuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus turi atitikti ir pateikti nurodytus dokumentus bent vienas ūkio subjektų grupės narys arba visi ūkio subjektų grupės nariai kartu.
IV. REKOMENDACIJOS DĖL PASIŪLYMO RENGIMO REIKALAVIMŲ
18. Pirkimo dokumentuose perkančioji organizacija privalo nustatyti reikalavimus pasiūlymo rengimui. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti, kad tiekėjas gali pateikti tik vieną pasiūlymą.
19. Perkančioji organizacija turi nurodyti, kaip tiekėjas savo pasiūlyme turi apskaičiuoti ir išreikšti viešojo fiksuoto ryšio paslaugų kainą. Todėl pateikiamoje pasiūlymo formoje rekomenduojama nurodyti:
19.2. pokalbio kainos sudedamąsias dalis (rekomenduojama nurodyti, kad skambučio trukmės apmokestinimo tarifas nurodomas už vieną pokalbio minutę bei gali būti numatomas skambučio sujungimo mokestis);
19.3. preliminarų skambučių ir minučių skaičių į įvairius tinklus Lietuvoje pagal perkančiosios organizacijos poreikį per mėnesį (perkančioji organizacija skambučių ir minučių skaičių į kiekvieną tinklą turėtų nustatyti atsižvelgdama į objektyvius kriterijus, pavyzdžiui, į praeitų metų faktiškai prakalbėtų minučių skaičių, apskaičiuotą pagal pateiktas pokalbių išklotines);
19.4. preliminarų skambučių ir minučių skaičių į užsienio šalies operatorių tinklus pagal perkančiosios organizacijos poreikį per mėnesį (rekomenduojama nurodyti konkrečias valstybes, į kurias bus skambinama, taip pat, esant galimybei, nurodyti skambučius atskirai į fiksuoto telefono ryšio bei judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus);
19.5. preliminarų telefono ryšio numerių ir viešojo fiksuoto telefono ryšio faktinių paslaugų naudotojų skaičių;
20. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nurodo minimalaus prakalbamo mėnesinio mokesčio už teikiamas viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugas dydį (jeigu pasiūlymas vertinamas pagal mažiausios kainos kriterijų) ar ribas (jeigu pasiūlymas vertinamas pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo kriterijų).
21. Jeigu perkančioji organizacija ketina įsigyti ir kitas viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugas nei nurodyta šių Rekomendacijų 8 punkte ir šios paslaugos teikiamos už atskirus įkainius, jų kaina taip pat privalo būti vertinama. Tokiu atveju rekomenduojama papildyti šių Rekomendacijų 3 priede nurodytą kainos apskaičiavimo lentelę.
V. REKOMENDACIJOS DĖL PASIŪLYMŲ VERTINIMO ir PASIŪLYMŲ KAINOS APSKAIČIAVIMO
22. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose privalo nustatyti perkamų paslaugų vertinimo kriterijus ir vertinimo tvarką. Perkančioji organizacija gali vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2006 m. spalio 12 d. įsakymo Nr. 1S-53 „Dėl viešųjų pirkimų pasiūlymų vertinimo ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo arba mažiausios kainos vertinimo kriterijumi rekomendacijų“ (Žin., 2006, Nr. 113-4329; 2008, Nr. 150-6150) aktualia redakcija.
23. Pasiūlymus galima vertinti remiantis mažiausios kainos kriterijumi arba ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo kriterijumi. Šių Rekomendacijų priedai yra parengti tam atvejui, kai pasiūlymai vertinami mažiausios kainos kriterijumi.
24. Siekiant išvengti aritmetinių klaidų, kurių padaro tiekėjai, rengdami pasiūlymus, rekomenduojama bendras pasiūlymų kainas apskaičiuoti pačiai perkančiajai organizacijai, t. y. apskaičiuoti visų pokalbių mėnesinę bazinę kainą (BK) ir bendrą pasiūlymo kainą (BPK). Apskaičiuojant bendrą pasiūlymo kainą siūloma naudotis šiais pavyzdžiais:
1 pavyzdys
Bendra pasiūlymo mėnesinė bazinė kaina (BPK) yra bendra pasiūlymo kaina, pagal kurią nustatomas konkursą laimėjęs tiekėjas. Bendra pasiūlymo mėnesinė bazinė kaina (BPK) lygi visų pokalbių mėnesinės bazinės kainos (BK) ir visų papildomų mėnesinių mokesčių kainos (PMM) sumai:
BPK = BK + PMM
Visų pokalbių mėnesinė bazinė kaina (BK) lygi visų atitinkamų pokalbių krypčių per mėnesį perkamų minučių kainų (MK) sumai ir sujungimo mokesčio (SK) sumai su pridėtinės vertės mokesčiu (toliau vadinama – PVM):
BK = MK + SK
Pokalbių krypčių per mėnesį perkamų minučių kainų suma (MK) apskaičiuojama sudedant pokalbių minučių per mėnesį (MKi) kainas:
Pokalbių krypčių per mėnesį perkamų pokalbių sujungimų kainų suma (SK) apskaičiuojama sudedant pokalbių sujungimų per mėnesį (SKi) kainas:
Pokalbių minučių per mėnesį kaina (MKi) (pavyzdžiui, vietinių pokalbių minučių kaina ne piko metu skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą A) apskaičiuojama tiekėjo pasiūlyme pateiktą vieneto kainą (Ki) dauginant iš preliminaraus minučių skaičiaus per mėn. (Mi):
MKi = Ki * Mi
Pokalbių sujungimų per mėnesį (SKi) kaina (pavyzdžiui, pokalbio sujungimo kaina, skambinant ne piko metu į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą A) apskaičiuojama Tiekėjo pasiūlyme pateiktą vieneto kainą (Li) dauginant iš preliminaraus skambučių skaičiaus per mėn. (Si):
SKi = Li * Si
Visų papildomų mėnesinių mokesčių kaina (PMM) pateikiama Tiekėjo pasiūlyme (Pasiūlymo dėl viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo formos pavyzdžio (3 priedas) 2 lentelė).
2 pavyzdys
Visų pokalbių mėnesinė bazinė kaina (BK) lygi visų atitinkamų pokalbių krypčių per mėnesį perkamų minučių kainų sumai ir sujungimo mokesčio sumai su PVM. Apskaičiuojant visų pokalbių mėnesinę bazinę kainą (BK), rekomenduojama Perkančiajai organizacijai vadovautis žemiau pateikiama pavyzdine 1 lentele.
Atliekant minėtą skaičiavimą, į šios lentelės 5 (penktą) stulpelį iš tiekėjo pasiūlymo surašomos atitinkamos vieneto kainos (Lt, su PVM). Kainos apskaičiuojamos:
1) pokalbių minučių per mėnesį kaina (6 stulpelis) (Lt, su PVM) apskaičiuojama: skaičiuojamos eilutės (pavyzdžiui, 1.1 eilutė „vietinio pokalbio minutės kaina piko metu“) trečio stulpelio minučių skaičių per mėnesį padauginant iš tos pačios eilutės penktame stulpelyje nurodytos vieneto kainos (Lt, su PVM);
2) pokalbių sujungimų per mėnesį kaina (6 stulpelis) (Lt, su PVM) apskaičiuojama: skaičiuojamos eilutės (pavyzdžiui, 1.2 eilutė „vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu“) trečio stulpelio skambučių skaičių per mėn. padauginant iš tos pačios eilutės penktame stulpelyje nurodytos vieneto kainos (Lt, su PVM);
3) visų pokalbių mėnesinė bazinė kaina (BK) (Lt, su PVM) apskaičiuojama susumuojant 1 lentelės 6 stulpelio visų eilučių, kurios turi būti užpildytos atitinkamai pagal 2 stulpelį, kainas.
1 lentelė
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
Preliminarus skaičius (minučių/skambučių per mėn.) |
Mato vnt. |
Vieneto kaina, Lt (su PVM) |
Kaina su PVM (3 ir 5 stulpelių sandauga) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą A /nurodyti/*: |
||||
1.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
1.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
1.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
1.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
1.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
1.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
1.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
1.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
2. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą B /nurodyti/*: |
||||
2.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
2.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
2.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
2.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
|
2.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
2.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
2.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
2.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
3. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą C /nurodyti/*: |
||||
3.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
3.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
3.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
3.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
3.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
3.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
3.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
3.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
4. |
Paslaugos, skambinant į kitus viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklus /tiekėjas nurodo pokalbio į judriojo telefono ryšio tinklus minutės kainos aritmetinį vidurkį/: |
||||
4.1. |
Pokalbio kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
4.2. |
Pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
4.3. |
Pokalbio kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
4.4. |
Pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
5. |
Paslaugos, skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus /tiekėjas nurodo pokalbio į judriojo telefono ryšio tinklus minutės kainos aritmetinį vidurkį/: |
||||
5.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio operatorių tinklus |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
5.2. |
Sujungimo kaina skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio operatorių tinklus |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
6. |
Paslaugos, skambinant į užsienio šalies operatorių fiksuoto telefono ryšio tinklus: |
||||
6.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
6.2. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
6.3. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
6.4. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
6.5. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
6.6. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
7. |
Paslaugos, skambinant į užsienio šalies operatorių judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus: |
||||
7.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
7.2. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
7.3. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
7.4. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
7.5. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
|
7.6. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
|
Visų pokalbių mėnesinė bazinė kaina (BK), Lt su PVM: |
|
Bendra pasiūlymo mėnesinė bazinė kaina (BPK) yra bendra pasiūlymo kaina, pagal kurią nustatomas konkursą laimėjęs tiekėjas. Bendra pasiūlymo mėnesinė bazinė kaina (BPK) lygi visų pokalbių mėnesinės bazinės kainos (BK) ir visų papildomų mėnesinių mokesčių kainos (PMM) sumai Lt, su PVM:
VI. REKOMENDACIJOS DĖL PIRKIMO SUTARTIES NUOSTATŲ
25. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose turi pateikti numatomos sudaryti pirkimo sutarties projektą arba svarbiausias sąlygas. Nustatydama svarbiausias pirkimo sutarties sąlygas, perkančioji organizacija vadovaujasi Viešųjų pirkimų įstatymo 18 straipsnio 6 dalimi, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau vadinama – Civilinis kodeksas) bei Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1V-1160 (Žin., 2005, Nr. 152-5627), aktualia redakcija. Taip pat rekomenduojama naudotis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2007 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. 1S-76 „Dėl Prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų taikymo rekomendacijų ir prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 2-90) aktualia redakcija.
26. Nustatydama kainos ir kainodaros taisykles, perkančioji organizacija privalo vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2003 m. vasario 25 d. įsakymo Nr. 1S-21 „Dėl Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainodaros nustatymo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 22-944; 2006, Nr. 16-576; 2008, Nr. 9-334) aktualia redakcija. Rekomenduojama kainodaros taisyklėse nustatyti, kad taikomas fiksuotas įkainis, kuris nėra perskaičiuojamas dėl rinkos kainų pokyčio. Kainodaros taisyklėse turi būti numatytas kainos ar įkainių perskaičiavimas teisės aktais pakeitus taikomą pridėtinės vertės mokestį pirkimo sutartyje nurodytoms paslaugoms. Kainodaros taisyklėse taip pat turi būti nurodoma, ar pasikeitus kitiems mokesčiams sutarties kaina ar įkainiai bus perskaičiuojami. Jeigu pirkimo sutarties trukmė kartu su numatytu pirkimo sutarties pratęsimu yra ilgesnė kaip 1 metai, kaina ar įkainiai dėl pasikeitusių mokesčių turi būti perskaičiuojami, o jeigu trumpesnė – galima numatyti, kad neperskaičiuojami.
27. Perkančioji organizacija, reikalaudama pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo Civiliniame kodekse nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais, turėtų atsižvelgti į pirkimo sutarties trukmę bei pirkimo dokumentuose nustatytus tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus. Rekomenduojama pirkimo sutarties prievolių įvykdymo užtikrinimui reikalauti netesybų (pavyzdžiui, nustatyti baudą). Taip pat rekomenduojama pirkimo sutartyje nustatyti sutartinę atsakomybę, kuri turėtų būti lygiavertė abiem pirkimo sutarties šalims, už pirkimo sutartimi sulygtų prievolių nevykdymą ar netinkamą vykdymą (pavyzdžiui, nustatyti delspinigius).
28. Jeigu perkančioji organizacija ketina pirkimo sutartį pratęsti, ji apie tai turi nurodyti pirkimo dokumentuose (ši informacija pateikiama skelbime apie pirkimą), tačiau pirkimo sutarties trukmė kartu su jos pratęsimais negali būti ilgesnė nei 3 metai.
29. Kai pirkimo sutartyje numatomas preliminarus faktinių paslaugų naudotojų skaičius ir telefono ryšio numerių skaičius, perkančioji organizacija turi nustatyti, kad pirkimo sutarties vykdymo metu pasirašant susitarimus (pirkimo sutarties priedus) dėl naujų faktinių paslaugų naudotojų ar telefono ryšio numerių, šių susitarimų trukmė negali būti ilgesnė nei pirkimo sutarties trukmė.
30. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nurodo, kad pirkimo sutarties sąlygos šios pirkimo sutarties galiojimo metu negali būti keičiamos, išskyrus tokias pirkimo sutarties sąlygas, kurias pakeitus nebūtų pažeisti Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnyje nustatyti principai bei tikslas ir tokiems pirkimo sutarties sąlygų pakeitimams yra gautas Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas. Rekomenduojama pirkimo sutartyje aiškiai apibrėžti pirkimo sutarties sąlygas, kurias pirkimo sutarties galiojimo metu galima keisti, bei aplinkybes. Perkančioji organizacija, nustatydama pirkimo sutarties keitimo aplinkybes, reikalavimą pateikti atitinkamus, minėtas aplinkybes pagrindžiančius, dokumentus bei pirkimo sutarties pakeitimų inicijavimo, rengimo, įforminimo procedūras gali vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2009 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1S-43 (Žin., 2009, Nr. 54-2151) patvirtintų Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių sąlygų keitimo rekomendacijų aktualia redakcija.
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų
viešojo pirkimo dokumentų rengimo
rekomendacijų
1 priedas
(Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų pavyzdys)
BENDRIEJI TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS BEI EKONOMINĖS IR FINANSINĖS BŪKLĖS, TECHNINIO PAJĖGUMO IR PROFESINIO PAJĖGUMO REIKALAVIMAI
Eil. Nr. |
Kvalifikacijos reikalavimai |
Kvalifikacijos reikalavimus įrodantys dokumentai ir informacija |
1. |
Tiekėjas (fizinis asmuo) arba tiekėjo (juridinio asmens) vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis narys (nariai), turintis (turintys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ir buhalteris (buhalteriai) ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir pasirašyti tiekėjo apskaitos dokumentus, neturi teistumo (arba teistumas yra išnykęs ar panaikintas), dėl tiekėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, už kyšininkavimą, tarpininko kyšininkavimą, papirkimą, sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, nusikalstamu būdu gauto turto įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimą. Dėl tiekėjo iš kitos valstybės nėra priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už 2004 m. kovo 31 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2004/18/EB dėl viešojo darbų, prekių ir paslaugų pirkimo sutarčių sudarymo tvarkos derinimo 45 straipsnio 1 dalyje išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus. |
Išrašas iš teismo sprendimo arba Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos ar valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas (originalas arba tinkamai patvirtinta kopija* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau vadinama – CVP IS) priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/), išduotas ne anksčiau kaip /perkančioji organizacija nurodo datą arba dienų skaičių (pvz., 60 dienų) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos/. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas. |
2. |
Tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, su kreditoriais sudaręs taikos sutarties, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos arba jo padėtis pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar panaši. Jam nėra iškelta bankroto byla arba nėra vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, nėra siekiama priverstinio likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais arba jam nėra vykdomos analogiškos procedūros pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus. |
1) Valstybės įmonės Registrų centro arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas (originalas arba tinkamai patvirtinta kopija* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/), patvirtinantis, kad tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, jam nėra iškelta bankroto byla ar vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, nėra siekiama priverstinio likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais, arba išrašas iš teismo sprendimo /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/, išduotas ne anksčiau kaip /perkančioji organizacija nurodo datą arba dienų skaičių (pvz., 60 dienų) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos/. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas. 2) Tiekėjo deklaracija /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad šis dokumentas pateikiamas elektroninėje formoje/, patvirtinanti, kad tiekėjas nėra su kreditoriais sudaręs taikos sutarties, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos, arba atitinkamos užsienio šalies išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad tiekėjas nėra su kreditoriais sudaręs taikos sutarties, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos, nesiekia priverstinio likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais arba jo padėtis pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar panaši, arba priesaikos ar oficiali deklaracija, jei atitinkamoje šalyje neišduodamas minėtas dokumentas arba jis neapima visų keliamų klausimų. |
3. |
Tiekėjas (fizinis asmuo) neturi teistumo (arba teistumas yra išnykęs ar panaikintas), dėl tiekėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už nusikalstamas veikas nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, intelektinei ar pramoninei nuosavybei, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, išskyrus šio priedo 1 punkte išvardytas veikas. |
Išrašas iš teismo sprendimo arba Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos ar valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas (originalas arba tinkamai patvirtinta kopija* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/), išduotas ne anksčiau kaip /perkančioji organizacija nurodo datą arba dienų skaičių (pvz., 60 dienų) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos/. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas. |
4. |
Tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių mokėjimu. |
Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotas dokumentas arba valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas (originalas arba tinkamai patvirtinta kopija* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/), išduotas ne anksčiau kaip /perkančioji organizacija nurodo datą arba dienų skaičių (pvz., 30 dienų) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos/. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas. |
5. |
Tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu. |
Valstybinio socialinio draudimo įstaigos išduotas dokumentas arba valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas (originalas arba tinkamai patvirtinta kopija* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/), išduotas ne anksčiau kaip /perkančioji organizacija nurodo datą arba dienų skaičių (pvz., 30 dienų) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos/. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas. |
6. |
Tiekėjas verčiasi viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo veikla** ir yra įregistruotas Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyboje (toliau vadinama – Ryšių reguliavimo tarnyba). |
Ryšių reguliavimo tarnybos tinklalapyje viešai prieinama viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklo ir (arba) paslaugų teikėjų sąrašo informacija, patvirtinanti, kad tiekėjas teisės aktų nustatyta tvarka pateikė pranešimą Ryšių reguliavimo tarnybai apie elektroninių ryšių veiklos pradžią ir turi teisę verstis atitinkama veikla (http://www.rrt.lt/index.php?77510681).
Perkančioji organizacijai pasilieka sau teisę prašyti tiekėją pateikti Ryšių reguliavimo tarnybos išduotą standartinį patvirtinimą, kad tiekėjas teisės aktų nustatyta tvarka pateikė pranešimą Ryšių reguliavimo tarnybai apie elektroninių ryšių veiklos pradžią ir turi teisę verstis atitinkama veikla, ar tinkamai patvirtintą jo kopiją* /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/. |
7. |
Tiekėjas nėra padaręs rimto profesinio pažeidimo (konkurencijos, darbo, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkosaugos teisės aktų pažeidimo), už kurį tiekėjui (fiziniam asmeniui) yra paskirta administracinė nuobauda arba tiekėjui (juridiniam asmeniui) – ekonominė sankcija, nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vieni metai, o už Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 5 straipsnio pažeidimą tiekėjui, kuris yra juridinis asmuo, yra paskirta ekonominė sankcija, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip treji metai. |
Tiekėjo deklaracija /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad šis dokumentas pateikiamas elektroninėje formoje/. |
8. |
Tiekėjo vidutinė metinė bendroji apyvarta per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) ne mažiau kaip /perkančioji organizacija nurodo konkretų dydį. Rekomenduojama, kad nustatydama šio kriterijaus reikšmę perkančioji organizacija atsižvelgtų į numatomos sudaryti pirkimo sutarties trukmę/. |
Atitinkamų metų tiekėjo pelno (nuostolių) ataskaitų kopijos* arba šalies, kurioje registruotas tiekėjas, atitinkamų dokumentų kopijos /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/. |
9. |
Tiekėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs (ar sėkmingai vykdo) bent vieną viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutartį, kurios vertė (sėkmingai įvykdytos pirkimo sutarties dalies vertė) yra ne mažesnė kaip /perkančioji organizacija nurodo konkretų dydį/. |
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutarčių sąrašas, nurodant paslaugų bendras metines sumas, datas, paslaugų gavėjus. Kartu pateikiama (-os) pažyma (-os) iš užsakovų apie tinkamai įvykdytas (vykdomas) pirkimo sutartis, o nesant pažymos (-ų) – tiekėjo deklaracija /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama skaitmeninė dokumento kopija/. |
1) jeigu tiekėjas negali pateikti nurodytų dokumentų, nes atitinkamoje šalyje tokie dokumentai neišduodami arba toje šalyje išduodami dokumentai neapima visų keliamų klausimų, pateikiama priesaikos deklaracija arba oficiali tiekėjo deklaracija /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, tai nurodo, kad pateikiama atitinkamo dokumento skaitmeninė kopija/;
2) dokumentų kopijos yra tvirtinamos tiekėjo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodant žodžius „Kopija tikra“ ir pareigų pavadinimą, vardą (vardo raidę), pavardę, datą ir antspaudą (jei turi) /jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, šiame punkte turėtų įrašyti, kad pateikiant atitinkamų dokumentų skaitmenines kopijas ir pasiūlymą pasirašant saugiu elektroniniu parašu ar kiekvieną dokumentą pasirašant saugiu elektroniniu parašu (kaip nustato perkančioji organizacija) yra deklaruojama, kad kopijos yra tikros/. Perkančioji organizacija pasilieka sau teisę prašyti dokumentų originalų;
3) užsienio valstybių tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus įrodantys dokumentai legalizuojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 118-4477) ir 1961 m. spalio 5 d. Hagos konvencija dėl užsienio valstybėse išduotų dokumentų legalizavimo panaikinimo (Žin., 1997, Nr. 68-1699).
** Užsienio valstybių tiekėjams, norintiems pradėti verstis viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo veikla, nereikia gauti leidimo. Tačiau Ryšių reguliavimo tarnybai užsienio valstybių tiekėjai turi pateikti pranešimą raštu ar elektronine forma apie elektroninių ryšių veiklos pradžią, vadovaujantis Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. balandžio 18 d. įsakymo Nr. 1V-340 „Dėl bendrųjų vertimosi elektroninių ryšių veikla sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 49-1641) aktualia redakcija. Užsienio valstybių tiekėjai, išskyrus juridinius asmenis, užsiregistravusius valstybės įmonėje Registrų centre, taip pat privalo pateikti užsienio valstybės juridinių asmenų registravimo įstaigos išduoto ūkio subjekto įregistravimo pažymėjimo kopiją (tuo atveju, jei tiekėjas yra ūkio subjektų grupė, įregistravimo pažymėjimo kopiją turi pateikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys). Šie dokumentai ir jų kopijos turi būti tvirtinami ir teikiami vadovaujantis Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1V-292 „Dėl Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 73-2675) aktualia redakcija. Tinkamai užpildęs ir pateikęs reikalaujamus dokumentus, tiekėjas per 7 dienas nuo minėtų dokumentų gavimo Ryšių reguliavimo tarnyboje dienos įrašomas į elektroninių ryšių paslaugų ir tinklų tiekėjų sąrašą.
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų
viešojo pirkimo dokumentų rengimo
rekomendacijų
2 priedas
(Techninės specifikacijos pavyzdys)
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
PASTABA. Ši techninė specifikacija yra sąlyginė, skirta tam atvejui, kai perkančioji organizacija turi elektroninių ryšių tinklą, kuris nėra teikiamas viešai, su telefono ryšio stotele (- ėmis), arba ketina tokį tinklą įsigyti bei naudojasi viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugomis ir skelbia viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo konkursą.
ESAMOS PADĖTIES APRAŠYMAS
1 lentelė
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Informacija |
1. |
Faktiniai paslaugų naudotojai, prijungti prie perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai |
/ skaičių nurodo perkančioji organizacija/ |
2. |
Turimi telefono ryšio numeriai |
/skaičių nurodo perkančioji organizacija/ |
3. |
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo technologija |
/nurodo perkančioji organizacija/ |
4. |
Elektroninių ryšių įranga |
/perkančioji organizacija nurodo galinius įrenginius, jų modelius bei jų skaičių, technines charakteristikas ir, esant būtinybei, jų buvimo vietą, įskaitant informaciją apie turimas telefono ryšio stoteles, jų modelius, jose esančias visas jungtis, pažymint, kurios laisvos bei kurios bus laisvos iki tiekėjui pradedant teikti paslaugas, telefono ryšio stotelių skaičių, kitą turimą įrangą, jos modelius ir jungtis, o esant būtinybei – ir visos šios įrangos buvimo vietą/ |
INFORMACIJA APIE POKALBIUS IR SKAMBUČIUS
2 lentelė
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Pokalbių skaičius per mėnesį |
Pokalbių trukmė per mėnesį |
Pokalbių vidutinė trukmė |
1. |
Nacionaliniai pokalbiai |
|||
1.1. |
pokalbiai į viešojo fiksuoto telefono ryšio A /įrašyti tinklo pavadinimą/ tinklą |
|
|
|
1.2. |
pokalbiai į viešojo fiksuoto telefono ryšio B /įrašyti tinklo pavadinimą/ tinklą |
|
|
|
1.3. |
pokalbiai į viešojo fiksuoto telefono ryšio C /įrašyti tinklo pavadinimą/ tinklą |
|
|
|
1.4. |
pokalbiai į kitus viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklus /perkančioji organizacija pagal poreikį gali nurodyti daugiau viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklų, ypač operatorių, teikiančių didmenines skambučių persiuntimo (tranzito) paslaugas/ |
|
|
|
2. |
Pokalbiai į judriojo telefono ryšio tinklus Lietuvoje |
|||
2.1. |
Y1 /nurodyti/ judriojo telefono ryšio tinklą |
|
|
|
2.2. |
Y2 /nurodyti/ judriojo telefono ryšio tinklą |
|
|
|
2.3. |
Y3 /nurodyti/ judriojo telefono ryšio tinklą |
|
|
|
3. |
Pokalbiai perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinkle, kuris nėra teikiamas viešai |
|
|
|
4. |
Tarptautiniai pokalbiai: /perkančioji organizacija nurodo pagrindines šalis, į kurias pokalbių kainos turės būti nurodytos pasiūlyme, išskiriant judriuosius ir fiksuotuosius tinklus/ |
|
|
|
REIKALAVIMAI VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGAI
3 lentelė
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Minimalūs reikalavimai |
1. |
Paslaugos apimtis ir paslaugos teikimas |
Numatomas naudoti preliminarus naujų telefono ryšio numerių skaičius bei preliminarus būsimų faktinių paslaugų naudotojų skaičius. /Jeigu perkamų telefono ryšio numerių skaičius atitinka faktinių paslaugų naudotojų skaičių, tai perkančioji organizacija nurodo tik telefono ryšio numerių skaičių./ |
Siūlomos paslaugos turi suteikti galimybę perkančiajai organizacijai: 1) siųsti (gauti) skambučius į (iš) visus (-ų) viešojo telefono ryšio tinklus (-ų) Lietuvoje ir užsienyje; 2) naudotis faksimilių siuntimo (gavimo) paslauga. |
||
|
|
Tiekėjas turi pradėti teikti viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugas perkančiosios organizacijos darbo vietose ne vėliau kaip /perkančioji organizacija nurodo terminą/ nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos.
/Rekomenduojama nustatyti protingą laikotarpį, kad tiekėjas, kurio pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu, turėtų pakankamai laiko įrengti, jeigu reikia, reikalingą elektroninių ryšių tinklo dalį iki perkančiosios organizacijos pastato (-ų), įdiegti technines priemones ir (ar) atlikti numerių perkėlimą, būtinus pradėti teikti viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugas. Atsižvelgiant į šias aplinkybes, rekomenduojama atlikti viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimą mažiausiai prieš 6 mėnesius iki galiojančios pirkimo sutarties pasibaigimo./ |
|
|
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugos turi būti teikiamos /perkančioji organizacija nurodo pagal poreikį laiką, pavyzdžiui, darbo dienomis nuo 7 val. iki 19 val. arba nepertraukiamai (24 val. per parą)/. |
|
|
Tiekėjas turi teisę teikiant viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugas naudoti bet kokią paslaugos teikimo technologiją, jeigu teikiamų paslaugų kokybė nebus blogesnė nei privalomai taikoma universaliųjų viešojo telefono ryšio paslaugų teikimui fiksuotoje vietoje. |
|
|
Tiekėjas privalo užtikrinti galimybę palaikyti ne mažiau kaip /perkančioji organizacija nurodo kiekį/ išorinių skambučių vienu metu.
/Perkančioji organizacija gali nurodyti, kad tiekėjas privalo užtikrinti galimybę blokuoti išeinančius skambučius tam tikromis kryptimis. Tokiu atveju ji nurodo, kad konkretūs telefono ryšio numeriai ir blokuotinos skambučių kryptys bei telefono ryšio numerių sąrašas bus pateiktas tiekėjui, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, kaip neatsiejama pirkimo sutarties dalis – priedas. Pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu perkančioji organizacija pasilieka sau teisę tikslinti telefono ryšio numerių sąrašą bei kiekvienam iš jų blokuotinas skambučių kryptis./ |
|
|
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugos turi būti teikiamos šiuo adresu /perkančioji organizacija nurodo adresą/. |
2. |
Telefono ryšio numeriai ir faktiniai paslaugų naudotojai |
Naudojami telefono ryšio numeriai turi išlikti nepakitę. Esamų telefono ryšio numerių sąrašas bus pateiktas tiekėjui iki pirkimo sutarties pasirašymo, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, kaip neatsiejama pirkimo sutarties dalis – priedas. |
|
|
Pirkimo sutarties galiojimo metu perkančioji organizacija gali keisti (didinti arba mažinti) faktinių paslaugų naudotojų ir naudojamų telefono ryšio numerių skaičių. |
|
|
Pirkimo sutarties galiojimo metu naujiems telefono ryšio numeriams bei naujai prijungtiems faktiniams paslaugų naudotojams taikomi pirkimo sutartyje ir viešojo pirkimo pasiūlyme nurodyti įkainiai. |
|
|
Turi būti rodomas tikslus skambinančiojo telefono numeris skambinant iš perkančiosios organizacijos telefono ryšio numerių (kai skambučio gavėjo galinis įrenginys gali atlikti numerio rodymo funkciją).
/Perkančioji organizacija gali nustatyti, kad kai kurie jos naudojami telefono ryšio numeriai nebūtų rodomi. Tokiu atveju ji nurodo, kad telefono ryšio numerių, kurie neturi būti rodomi, sąrašas bus pateiktas tiekėjui, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, kaip neatsiejama pirkimo sutarties dalis – priedas. Pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu perkančioji organizacija pasilieka sau teisę tikslinti jos naudojamų telefono ryšio numerių, kurie neturi būti rodomi, sąrašą./ |
3. |
Gedimų šalinimas |
Tiekėjas privalo turėti /perkančioji organizacija nurodo savaitės dienas, valandas/ veikiančią pagalbos tarnybą, registruojančią gedimus bei teikiančią konsultacijas viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo klausimais. /Perkančioji organizacija turėtų prašyti tiekėjų nurodyti šios pagalbos tarnybos nemokamą telefono ryšio numerį arba kitus kontaktinius duomenis, pavyzdžiui, fakso numerį ar elektroninio pašto adresą./ |
|
|
Laikas nuo pranešimo apie gedimą priėmimo iki gedimo pašalinimo – ne ilgiau kaip /perkančioji organizacija nurodo konkretų skaičių/ darbo valandų. /Perkančioji organizacija nurodo, kas yra laikoma gedimu bei gali gedimus diferencijuoti pagal poveikį perkančiosios organizacijos galimybėms atlikti savo funkcijas. Atitinkamai gali būti diferencijuotas laikas, per kurį vieno ar kito pobūdžio gedimai turi būti šalinami./ |
4. |
Perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai ir (ar) elektroninių ryšių įrangos priežiūros paslaugų teikimas |
/Jeigu perkančioji organizacija reikalauja teikti jos turimo elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai, bei elektroninių ryšių įrangos priežiūros paslaugas (tuo atveju, kai perkančioji organizacija nėra sudariusi atskiros pirkimo sutarties aptarnavimo (priežiūros) paslaugų teikimui su kitu tiekėju), šiame punkte nurodoma:/ Tiekėjas teikia viso perkančiosios organizacijos turimo elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai, ir elektroninių ryšių įrangos aptarnavimo (priežiūros) paslaugas.
/Jeigu perkančioji organizacija nereikalauja teikti jos turimo (ketinamo įsigyti) elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai, bei elektroninių ryšių įrangos priežiūros paslaugų, šiame punkte nurodoma:/ Tiekėjas neatsako už paslaugų teikimo trikdžių šalinimą ar paslaugų kokybės suprastėjimą, atsiradusį dėl elektroninių ryšių įrangos, nurodytos techninės specifikacijos 1 lentelėje, gedimo. Tiekėjas neatsako už gedimų perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinkle, kuris nėra teikiamas viešai, šalinimą. |
5. |
Sąskaita už suteiktas paslaugas |
Sąskaita už suteiktas paslaugas pateikiama kas mėnesį perkančiajai organizacijai priimtinu formatu ir adresu /perkančioji organizacija nurodo formatą ir adresą/. |
|
|
/Jeigu perkančioji organizacija pageidauja kartu su sąskaita gauti ir detalią skambučių išklotinę, šiame punkte nurodoma:/ Kartu su sąskaita pateikiama detali skambučių išklotinė perkančiajai organizacijai priimtinu formatu ir nurodytu adresu /nurodyti formatą ir adresą/ nemokamai arba už sąnaudomis pagrįstą užmokestį. Jeigu tiekėjas teikia detalią skambučių išklotinę už sąnaudomis pagrįstą užmokestį, šis užmokestis turi būti nurodytas pasiūlyme, prie papildomų mėnesinių mokesčių ir įskaičiuotas į bendrą pasiūlymo kainą. |
Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų
viešojo pirkimo dokumentų rengimo
rekomendacijų
3 priedas
(Tiekėjo pasiūlymo dėl viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų pirkimo, kai pasiūlymai vertinami pagal mažiausios kainos vertinimo kriterijų, formos pavyzdys)
Herbas arba prekių ženklas
(Tiekėjo pavadinimas)
(Juridinio asmens teisinė forma, buveinė, kontaktinė informacija, registro, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie tiekėją, pavadinimas, juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas, jei juridinis asmuo yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas)
__________________________
(Adresatas (perkančioji organizacija))
PASIŪLYMAS
DĖL VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ PIRKIMO
____________ Nr.______
(Data)
_____________
(Sudarymo vieta)
Tiekėjo pavadinimas /Jeigu dalyvauja ūkio subjektų grupė, surašomi visi dalyvių pavadinimai/
|
|
Tiekėjo adresas /Jeigu dalyvauja ūkio subjektų grupė, surašomi visi dalyvių adresai/
|
|
Už pasiūlymą atsakingo asmens vardas, pavardė
|
|
Telefono numeris
|
|
Fakso numeris
|
|
El. pašto adresas
|
|
Šiuo pasiūlymu pažymime, kad sutinkame su visomis pirkimo sąlygomis, nustatytomis:
1) viešojo pirkimo skelbime, paskelbtame /perkančioji organizacija pateikia nuorodą į skelbimą, paskelbtą Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka/;
2) kituose pirkimo dokumentuose (jų paaiškinimuose, papildymuose).
Mes siūlome šias paslaugas:
1 lentelė
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
Preliminarus skaičius (minučių/skambučių per mėn.) |
Mato vnt. |
Vieneto kaina, Lt (su PVM) |
1. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą A /nurodyti/*: |
|||
1.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
1.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
1.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
1.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
1.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
1.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
1.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
1.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
2. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą B /nurodyti/*: |
|||
2.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
2.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
2.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
2.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
2.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
2.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
2.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
2.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
3. |
Paslaugos, skambinant į viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklą C /nurodyti/*: |
|||
3.1. |
Vietinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
3.2. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
3.3. |
Vietinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
3.4. |
Vietinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
3.5. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
3.6. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
3.7. |
Tarpmiestinio pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
3.8. |
Tarpmiestinio pokalbio sujungimo kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
4. |
Paslaugos, skambinant į kitus viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklus /tiekėjas nurodo pokalbio į judriojo telefono ryšio tinklus minutės kainos aritmetinį vidurkį/: |
|||
4.1. |
Pokalbio minutės kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
4.2. |
Pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
4.3. |
Pokalbio minutės kaina ne piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
4.4. |
Pokalbio sujungimo kaina piko metu |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1vnt. |
|
5. |
Paslaugos, skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus /tiekėjas nurodo pokalbio į judriojo telefono ryšio tinklus minutės kainos aritmetinį vidurkį/: |
|||
5.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio operatorių tinklus |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
5.2. |
Sujungimo kaina skambinant į judriojo (mobilaus) telefono ryšio operatorių tinklus |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
6. |
Paslaugos, skambinant į užsienio šalies operatorių fiksuoto telefono ryšio tinklus: |
|||
6.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
6.2. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
6.3. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
6.4. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
6.5. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
6.6. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
7. |
Paslaugos, skambinant į užsienio šalies operatorių judriojo (mobilaus) telefono ryšio tinklus: |
|||
7.1. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
7.2. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 1 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
7.3. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
7.4. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 2 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
7.5. |
Pokalbio minutės kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 min. |
|
7.6. |
Sujungimo kaina skambinant į šalį 3 (nurodo perkančioji organizacija) |
(nurodo perkančioji organizacija) |
1 vnt. |
|
* 1 lentelėje minimi A, B ir C viešojo fiksuoto telefono ryšio tinklų pavadinimai turi sutapti su šių Rekomendacijų 2 priedo 2 lentelėje („Informacija apie pokalbius ir skambučius“) atitinkamomis raidėmis pažymėtais pavadinimais.
1) Pokalbių minutėms ir/ar sujungimams, kurie nėra nurodyti pasiūlymo 1 lentelėje ir pasiūlyme nėra vertinami, taikomos tiekėjo viešai skelbiamos pokalbio minutės ir sujungimo (jeigu sujungimas apmokestinamas) kainos, galiojančios paslaugos suteikimo metu.
2) piko metas – laikas darbo dienomis nuo 8 iki 20 val., ne piko metas – laikas darbo dienomis nuo 20 val. iki 8 val., poilsio ir švenčių dienomis – visą parą.
Mūsų taikomi papildomi mokesčiai, kurie taikomi paslaugas teikiant 1 lentelėje nurodytomis kainomis:
2 lentelė
Eil. Nr. |
Su paslaugomis susiję mokesčiai |
Kiekis |
Bendras mokesčio dydis per mėnesį, Lt su PVM |
1. |
Paslaugos fiksuotas (neprakalbamas) abonentinis mėnesinis mokestis kiekvienam prie atitinkamo elektroninių ryšių tinklo prijungtam faktiniam paslaugų naudotojui |
Prie perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai prijungtų viešojo fiksuoto telefono ryšio faktinių paslaugų naudotojų skaičius: (nurodo perkančioji organizacija) |
|
2. |
Fiksuotas mėnesinis (neprakalbamas) abonentinis mokestis už kiekvieną naudojamą telefono ryšio numerį |
Telefono ryšio numerių skaičius: (nurodo perkančioji organizacija) |
|
3. |
Paslaugų įdiegimo (įrengimo) mokestis** |
1 vnt. |
|
4. |
Perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai ir (ar) elektroninių ryšių įrangos priežiūros paslaugų teikimo mokestis** /nurodoma, jei atitinkamas paslaugas ketinama pirkti/ |
1 vnt. |
|
Visų papildomų mėnesinių mokesčių kaina (PMM), Lt su PVM: |
|
**Paslaugų įdiegimo (įrengimo) ir perkančiosios organizacijos elektroninių ryšių tinklo, kuris nėra teikiamas viešai ir (ar) elektroninių ryšių įrangos priežiūros paslaugų teikimo mokesčiai, mokėtini kas mėnesį per visą numatomą paslaugų teikimo laikotarpį, nustatomi kiekvieną iš šių mokesčių padalinus iš paslaugų teikimo numatytos trukmės, skaičiuojamos mėnesiais.
*Pastaba. Jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, šis dokumentas teikiamas pasirašytas saugiu elektroniniu parašu. Tais atvejais, kai pirkimo dokumentuose nustatyta, kad visas pasiūlymas pasirašomas saugiu elektroniniu parašu, šio dokumento atskirai pasirašyti neprivaloma.