LIETUVOS MOKSLO TARYBOS
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS MOKSLO TARYBOS 2010 m. SPALIO 25 d. NUTARIMO
Nr. vii-50 „Dėl mokslinių tyrimų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo PATvirtinimo“ PAKEITIMO
2012 m. spalio 1 d. Nr. VII-114
Vilnius
1. Pakeisti Mokslininkų grupių projektų finansavimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas), patvirtintą Lietuvos mokslo tarybos 2011 m. rugsėjo 19 d. nutarimu Nr. VII–77 „Dėl Lietuvos mokslo tarybos 2010 m. spalio 25 d. nutarimo Nr. VII-50 „Dėl mokslinių tyrimų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2011, Nr. 117-5532) ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).
2. Nustatyti, kad iki pirmu punktu patvirtinto Aprašo įsigaliojimo pradėtiems vykdyti mokslininkų grupių projektams Aprašas galioja tiek, kiek tai neprieštarauja iki jo įsigaliojimo patvirtintų projektų finansavimo sutarčių nuostatoms.
PATVIRTINTA
Lietuvos mokslo tarybos
2012 m. spalio 1 d. nutarimu Nr. VII-114
MOKSLININKŲ GRUPIŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Mokslininkų grupių projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Lietuvos mokslo tarybos (toliau – Taryba) administruojamų valstybės biudžeto lėšų skyrimo atlikti mokslinius tyrimus pagal mokslininkų pasiūlytas temas ir šių tyrimų finansavimo tvarką.
3. Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. mokslininkų grupės projektas (toliau – projektas) – projekto vykdytojų grupės (arba vieno mokslininko) vykdomas mokslo projektas projekto vykdytojų tyrėjų pasiūlyta tema;
3.2. mokslo projektas – visuma mokslinių tyrimų ir organizacinių veiksmų, kuriuos per numatytą laiką projekto vykdytojų grupė (arba vienas mokslininkas) atlieka užsibrėžtiems moksliniams uždaviniams išspręsti;
3.3. paraiška finansuoti mokslininkų grupės projektą (toliau – paraiška) – trijų dalių (prašymo, projekto aprašo ir vykdančiosios institucijos rašto) dokumentas, kurį Tarybai teikia projekto vadovas ir kiti projekto vykdytojai tyrėjai (kartu su vykdančiąja institucija), siekdami gauti finansavimą jų pasiūlytos temos moksliniams tyrimams;
3.4. projekto partneris – viešas arba privatus juridinis asmuo, kartu su vykdančiąja institucija sudarantis projekto vykdytojams sąlygas projektui įgyvendinti;
3.5. projekto vadovas – mokslininkas, kartu su kitais vykdytojais tyrėjais įgyvendinantis projektą ir vadovaujantis jo įgyvendinimui, arba mokslininkas, vienas pats įgyvendinantis projektą;
3.7. projekto vykdytojas tyrėjas – tyrėjas, vykdantis projektą ir tokiu būdu iš esmės dalyvaujantis įgyvendinant jo tikslus; projekto vykdytoju tyrėju laikomas ir projekto vadovas;
3.8 projekto vykdytojas (ne tyrėjas) – asmuo, atliekantis jam paskirtą darbą projekto tikslams pasiekti ir taip prisidedantis prie projekto įgyvendinimo;
Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme vartojamas sąvokas.
4. Konkursą laimėjusiems projektams įgyvendinti apmokamos:
II. BENDRIEJI REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS IR PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS
5. Paraišką gali teikti projekto vykdytojai kartu su vykdančiąja institucija (ir projekto partneriu (-iais), jei tai būtina projekto vykdymui).
6. Tyrėjas gali teikti tik vieną to paties kvietimo paraišką (kaip projekto vadovas ar kitas vykdytojas), jei kvietime nenurodyta kitaip.
8. Teikiant paraišką gali būti numatomos šios tiesioginių išlaidų rūšys:
9. Kiekvieno projekto vykdytojo tyrėjo (įskaitant ir projekto vadovą) darbo apimtis projekte turi būti ne mažesnė kaip 20 valandų, padaugintų iš projekto trukmės mėnesiais kiekvienais kalendoriniais projekto įgyvendinimo metais.
10. Tyrėjas gali būti ne daugiau kaip trijų Tarybos finansuojamų projektų vykdytoju, iš kurių vienam gali vadovauti. Įskaitomos šios Tarybos remiamos veiklos kryptys:
10.3. 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimo priemonė „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija) “,
11. Projekto vadovas ir kiti vykdytojai su vykdančiąja institucija arba projekto partneriu (-iais) privalo sudaryti projekto įgyvendinimo darbo sutartis numatytam darbo laikotarpiui. Projekto įgyvendinimo darbo sutartys sudaromos tik su projekto vykdytojais. Vykdančioji institucija privalo užtikrinti, kad projekto vykdytojai būtų įdarbinti tik į tas pareigybes, kurių minimalius kvalifikacinius reikalavimus (Žin., 2011, Nr. 60-2882) jie atitinka. Sutartyse projekto vykdytojams nustatytas darbo užmokestis turi būti apskaičiuotas neviršijant Tarybos nutarimu patvirtinto didžiausio leistino pareigybės valandinio atlygio (Žin., 2012, Nr. 117-5942).
12. Projekto vykdytojai pagrindinius projekto rezultatus turi pasiekti patys. Projekto vykdytojai iš projekto lėšų negali gauti išmokų pagal autorines arba paslaugų sutartis. Leidžiama pirkti paslaugas ir (arba) sudaryti autorines sutartis tik pagalbiniams (nepagrindiniams) projekte numatytiems darbams atlikti.
13. Ilgalaikį materialųjį, taip pat nematerialųjį turtą iš projekto lėšų įsigyti gali tik Lietuvos valstybinė mokslo ir studijų institucija. Šis turtas įtraukiamas į institucijos turto apskaitą.
III. PARAIŠKŲ KONKURSAS
I. KVIETIMŲ TEIKTI PARAIŠKAS SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS
16. Kvietime nurodomos paraiškų teikimo bendrosios nuostatos ir specialieji konkretaus konkurso reikalavimai. Taip pat nurodomas paraiškų priėmimo terminas, vieta, už priėmimą atsakingi Tarybos Mokslo fondo (toliau – Mokslo fondas) darbuotojai ir kita informacija.
17. Kvietimo tekstas svarstomas jungtiniame Humanitarinių ir socialinių mokslų komiteto ir Gamtos ir technikos mokslų komiteto posėdyje.
18. Kvietimą teikti paraiškas Tarybos svetainėje www.lmt.lt (toliau – svetainė) skelbia Mokslo fondas.
19. Norintieji dalyvauti konkurse užpildo paraišką Tarybos elektroninėje sistemoje, kurios adresas nurodomas kvietime. Paraišką sudaro:
20. Paraiška pradedama rengti elektroninėje sistemoje užpildant projekto aprašo formą (1 priedas). Spausdintos projekto aprašo kopijos Tarybai teikti nereikia.
II. PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
22. Pasibaigus paraiškų priėmimo terminui, atliekama jų administracinė patikra ir ekspertinis vertinimas.
23. Administracinę patikrą vykdo Mokslo fondas. Jos metu tikrinama kiekvienos konkursui pateiktos paraiškos atitiktis Apraše ir kvietime nurodytiems reikalavimams. Nustačius neesminių neatitikčių, projekto vadovui suteikiama galimybė juos pašalinti per dvi darbo dienas nuo pranešimo išsiuntimo paraiškoje nurodytu projekto vadovo elektroniniu paštu dienos. Projekto pagrindimo, jo veiklų apibūdinimo, išlaidų sąmatos taisyti neleidžiama. Administracinės patikros rezultatai įforminami Tarybos pirmininko patvirtintos formos administracinės patikros pažymoje. Administracinės patikros rezultatai, konkursui pateiktų paraiškų ir paraiškų, atitikusių administracinės patikros reikalavimus, sąrašai (juose nurodoma paraiškos registracijos numeris, vykdančioji institucija, projektui prašomos lėšos) skelbiami svetainėje.
24. Paraiškos, atitikusios administracinės patikros reikalavimus, teikiamos ekspertiniam vertinimui. Likusios paraiškos toliau nevertinamos.
25. Ekspertinį paraiškų vertinimą atlieka ekspertų grupės, kurios sudaromos ir savo darbą organizuoja pagal Tarybos patvirtintą „Mokslo projektų ir jų ataskaitų ekspertinio vertinimo tvarkos aprašą“.
26. Ekspertinis vertinimas laikomas baigtu, kai visos paraiškos suskirstytos į finansuotinas ir nefinansuotinas, finansuotinos paraiškos išdėstytos pirmumo tvarka, nurodžius kiekvieno projekto įgyvendinimui skirtinas lėšas. Siūlymą dėl šių lėšų kasmetinio išdėstymo, atsižvelgęs į ekspertų grupės pastabas, pateikia Mokslo fondas.
27. Humanitarinių ir socialinių mokslų komitetas arba Gamtos ir technikos mokslų komitetas (toliau – Komitetas) pagal jų kompetencijai priklausančias mokslo sritis gali paskirti kelioms ekspertų grupėms sudaryti bendrą finansuotinų paraiškų eilę.
28. Komitetas, vadovaudamasis ekspertų grupių sudarytais finansuotinų paraiškų sąrašais ir atsižvelgdamas į turimas lėšas, parengia siūlymą dėl finansuojamų projektų, nurodydamas kiekvieno projekto įgyvendinimui pamečiui skiriamas lėšas. Kartu gali būti parengiamas siūlymas ir dėl galimų finansuoti projektų (toliau – rezerviniai projektai).
29. Tarybos pirmininkas, vadovaudamasis Komiteto siūlymu, tvirtina finansuojamų projektų sąrašą ir, jei reikia, rezervinių projektų sąrašą. Prieš tvirtindamas finansuojamų projektų sąrašą, Tarybos pirmininkas išimtiniais atvejais gali jį grąžinti Komitetui persvarstyti dėl atskiriems projektams įgyvendinti siūlomų skirti lėšų.
30. Į rezervinių projektų sąrašą įrašyti projektai gali būti finansuojami atsiradus galimybei. Finansuoti projektus iš rezervinių projektų sąrašo Tarybos pirmininkui pasiūlo Komitetas, nurodydamas kiekvieno projekto įgyvendinimui pamečiui skiriamas lėšas.
31. Rezervinių projektų sąrašas galioja iki kito kvietimo teikti projektus, bet ne ilgiau kaip iki kalendorinių metų, nuo kurių pradedamas projektų finansavimas, pabaigos. Įtraukimas į rezervinių projektų sąrašą neapriboja jų vykdytojų galimybių dalyvauti kituose Tarybos skelbiamuose konkursuose.
32. Svetainėje skelbiamas finansuojamų projektų (nurodant paraiškos registracijos numerį, projekto vadovą, vykdančiąją instituciją, projekto pavadinimą, projekto vykdymui skirtas lėšas (pamečiui)) ir rezervinių projektų (nurodant paraiškos registracijos numerį, vykdančiąją instituciją, projektui prašomas lėšas) sąrašas.
IV. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMAS
I. SUTARTIES PASIRAŠYMAS
33. Tarybos pirmininkas kiekvieno kvietimo finansuojamų projektų sąrašą tvirtina, jei Apeliacijų dėl mokslo (sklaidos) projektų ar ataskaitų įvertinimo teikimo ir nagrinėjimo tvarkos apraše (toliau – Apeliacijų aprašas) nustatytais terminais nebuvo gauta apeliacijos (-ų) dėl paraiškos vertinimo.
34. Jei Apeliacijų apraše nustatytais terminais buvo gauta (-os) apeliacija (-os) ir Tarybos valdyba priima sprendimą ją (jas) tenkinti, atitinkamas Komitetas persvarsto savo siūlymą dėl atitinkamo kvietimo finansuojamų projektų.
35. Tarybos pirmininkui patvirtinus finansuojamų projektų sąrašą, dėl kiekvieno į jį įtraukto projekto įgyvendinimo pasirašoma trišalė Tarybos pirmininko patvirtintos formos projekto finansavimo sutartis (toliau – sutartis). Sutarties šalys yra Taryba, vykdančioji institucija ir projekto vadovas.
36. Mokslo fondas konkursą laimėjusio projekto vadovui elektroniniu paštu išsiunčia pranešimą apie ketinimą pasirašyti sutartį ir pradinius duomenis jos projektui rengti. Jei Komitetas ekspertų grupės ar savo iniciatyva nurodė keisti projekto išlaidų sąmatą (projekto aprašo IV skyrius), projekto vadovo prašoma ne ilgiau kaip per penkias darbo dienas ją patikslinti elektroninėje sistemoje ir apie tai informuoti Mokslo fondą. Patikslintą projekto išlaidų sąmatą patikrina vertinusios paraišką ekspertų grupės vadovas arba ekspertas pranešėjas (jei paskirtas) kartu su Mokslo fondo darbuotoju. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija, prieš pasirašydami sutartį, gali derinti su Taryba pasiūlytus projekto išlaidų sąmatos keitimus; projekto įgyvendinimui skirtos lėšos ir šių lėšų išdėstymas pamečiui nekeičiami.
37. Parengtą sutarties projektą Mokslo fondas projekto vadovui išsiunčia elektroniniu paštu. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija turi pasirašyti sutartį ne ilgiau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties projekto išsiuntimo dienos. Jei projekto vadovas ir vykdančioji institucija dėl objektyvių priežasčių negali pasirašyti sutarties nustatytais terminais, iki nustatyto sutarties pasirašymo termino pabaigos, pateikia Tarybai motyvuotą prašymą nustatyti kitą sutarties pasirašymo terminą. Nepasirašius sutarties per nustatytą terminą ir nesikreipus dėl kito sutarties pasirašymo termino nustatymo laikoma, kad kitos šalys atsisakė pasirašyti sutartį.
38. Vykdančiosios institucijos ir projekto vadovai pasirašo tris išspausdintos sutarties egzempliorius (prie kiekvieno iš jų pridedami parengti ir pasirašyti sutarties priedai) ir pateikia Mokslo fondui. Mokslo fondas patvirtina sutarties priedą – projekto sąmatą – ir pasirašo sutartį. Po vieną sutarties su priedais egzempliorių grąžinama vykdančiajai institucijai ir projekto vadovui.
II. ĮGYVENDINIMO MOKSLINĖ PRIEŽIŪRA
39. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija Tarybai teikia projekto mokslines (tarpinę ir baigiamąją) ataskaitas.
40. Mokslinė tarpinė ataskaita teikiama projekto įgyvendinimo laikotarpio viduryje, ne vėliau kaip kito ketvirčio pirmojo mėnesio 8-ą dieną. Tarpinė ataskaita neteikiama, jei projektas įgyvendinamas trumpiau nei 18 mėnesių. Mokslinė baigiamoji ataskaita teikiama ne vėliau kaip 8-ą dieną po projekto pabaigos.
41. Mokslinė ataskaita Tarybai teikiama sutartyje nurodytais terminais užpildant 2 priedo formą elektroninėje sistemoje. Kartu teikiamas vykdančiosios institucijos parengtas raštas apie pateiktą ataskaitą pagal Tarybos pirmininko patvirtintą formą. Jis nuskenavus įkeliamas į elektroninę sistemą. Spausdintos vykdančiosios institucijos rašto kopijos Tarybai teikti nereikia.
42. Mokslines ataskaitas vertina ekspertų grupė arba pavienis (-iai) ekspertas (-ai). Ekspertų grupės (pavienio (-ių) eksperto (-ų)) darbas organizuojamas pagal Tarybos patvirtintą „Mokslo projektų ir jų ataskaitų ekspertinio vertinimo tvarkos aprašą“. Kartu įvertinamas ir projektų lėšų panaudojimo tinkamumas bei pagrįstumas.
43. Sprendimą dėl projektų mokslinių ataskaitų priima Komitetas, vadovaudamasis ekspertų grupės ar pavienio (-ių) eksperto (-ų) išvadomis.
44. Esant būtinybei, Komitetas gali kviesti projekto vadovą pristatyti mokslinę ataskaitą ar pateikti paaiškinimų dėl jos.
45. Taryba, atsižvelgusi į projekto tarpinės mokslinės ataskaitos įvertinimą, gali sumažinti projekto įgyvendinimui skirtas lėšas.
46. Projekto įgyvendinimo mokslinė priežiūra taip pat gali būti vykdoma per patikras projekto įgyvendinimo vietoje. Tokiu atveju patikrą, Tarybos pirmininkui paskyrus, atlieka Tarybos atstovas ekspertas; patikra vykdoma 56–58 punktuose aprašyta tvarka.
47. Įvertinus mokslines ataskaitas, svetainėje skelbiami sprendimai dėl projektų (nurodant sutarties numerį, projekto vadovą, vykdančiąją instituciją, projekto pavadinimą, projekto vykdymui skirtas lėšas iš viso ir ataskaitiniais metais).
III. ĮGYVENDINIMO FINANSINĖ PRIEŽIŪRA
49. Projekto įgyvendinimui skirtos lėšos naudojamos pagal Mokslo fondo direktoriaus kasmet tvirtinamą projekto išlaidų sąmatą, kurioje nurodytos tiesioginės ir netiesioginės projekto įgyvendinimui skirtos lėšos pagal išlaidų rūšis ir grupes.
50. Vykdančioji institucija ir projekto vadovas Tarybai teikia projekto finansines (ketvirtines ir metines) ataskaitas.
51. Finansinės ataskaitos – ketvirtinės ir metinė lėšų panaudojimo ataskaitos – teikiamos pagal Tarybos pirmininko patvirtintas formas sutartyje nurodytais terminais.
52. Projekto finansines ataskaitas vertina Mokslo fondas. Jei įvertinus ketvirtinę ar metinę ataskaitą nustatoma, kad projektas įgyvendinamas ne pagal patvirtintą projekto išlaidų sąmatą, Taryba neinformuota apie padarytus pakeitimus arba negautas leidimas tokiam keitimui, Taryba gali vienašališkai nutraukti sutartį, o projekto vadovą ir vykdančiąją instituciją įrašyti į 72 ar 77 punktuose nurodytus sąrašus.
53. Kiekvieną ketvirtį lėšos pervedamos tik teigiamai įvertinus ankstesnio ketvirčio finansinę ataskaitą. Taryba, atsižvelgusi į projekto finansinės ataskaitos – ketvirtinės ar metinės – įvertinimą, gali sumažinti projekto įgyvendinimui skirtas lėšas.
54. Už laiku negrąžintas nepanaudotas projekto įgyvendinimui skirtas lėšas arba pavėluotai įteiktas lėšų panaudojimo ataskaitas Taryba turi teisę:
54.1. pareikalauti vykdančiosios institucijos sumokėti po 5 procentus metinių palūkanų (delspinigių) už kiekvieną pavėluotą grąžinti nepanaudotas lėšas dieną;
54.2. sumažinti po 3 procentus antrųjų (arba vėlesniųjų) projekto vykdymo metų netiesiogines projekto vykdymui skirtas lėšas už kiekvieną pavėluotą dieną įteikti ketvirtinę lėšų panaudojimo ataskaitą;
55. Vykdančioji institucija visų tais metais Tarybos finansuotų mokslo ir sklaidos projektų netiesiogines išlaidas turi naudoti laikydamasi Tarybos pirmininko nustatyto netiesioginių išlaidų santykio tarp išlaidų grupių. Nesilaikant šio reikalavimo, Taryba turi teisę nutraukti visas su ta vykdančiąja institucija sudarytas sutartis.
56. Taryba gali vykdyti patikras projekto įgyvendinimo vietose siekdama įsitikinti, ar laikomasi Tarybos patvirtintų aprašų bei kitų teisės aktų, nustatyti, ar vykdančioji institucija ir projekto vadovas vykdo sutartinius įsipareigojimus bei racionaliai naudoja lėšas, ar su projekto įgyvendinimu susijusi informacija atitinka Tarybai pateiktąją.
57. Patikros organizuojamos ir vykdomos vadovaujantis Tarybos pirmininko patvirtintu Patikrų, atliekamų mokslo projektų įgyvendinimo vietoje, tvarkos aprašu. Patikros vykdomos pagal Tarybos pirmininko patvirtintą Patikrų kalendorinį planą. Apie patikrą projekto vadovas ir vykdančioji institucija informuojami raštu ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki patikros.
IV. NUMATYTO ĮGYVENDINIMO KEITIMAS
59. Projekto įgyvendinimo metu projekto vadovui ir vykdančiajai institucijai gali atsirasti poreikis keisti:
60. Projekto išlaidų sąmata gali būti keičiama arba tik informavus Tarybą (61 punktas), arba gavus Tarybos leidimą (62–64 punktai). Antruoju būdu keisti projekto išlaidų sąmatą galima ne dažniau kaip vieną kartą per ketvirtį. Dėl leidimo keisti projekto išlaidų sąmatą būtina kreiptis likus ne mažiau kaip 10 kalendorinių dienų iki ketvirčio pabaigos. Draudžiama:
61. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija informuoja Tarybą jos pirmininko nustatytos formos raštu ne vėliau kaip iki einamojo ketvirčio pabaigos, jei per kalendorinius metus keičiama ne daugiau kaip 10 proc. nuo patvirtintoje metinėje projekto išlaidų sąmatoje numatytų tiesioginių išlaidų (neįskaitant išlaidų ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti).
62. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija kreipiasi į Tarybą prašydama leidimo keisti projekto išlaidų sąmatą jos pirmininko nustatytos formos raštu ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų iki numatomų pokyčių, jei:
63. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija, prieš teikdami einamųjų (antrųjų ir vėlesniųjų) metų projekto išlaidų sąmatą, gali teikti Tarybai prašymą jos pirmininko nustatytos formos raštu ją pakeisti (palyginus su projekto išlaidų sąmata paraiškoje). Tokį prašymą galima teikti tik esant teigiamam projekto metinės finansinės ataskaitos įvertinimui.
64. Sprendimą dėl leidimo keisti projekto išlaidų sąmatą priima Mokslo fondo direktorius. Kilus klausimų dėl siūlomų pakeitimų esminės įtakos sėkmingam projekto įgyvendinimui, kreipiamasi į Komiteto pirmininką, kuris sprendimą pasiūlo pats arba šį klausimą teikia svarstyti Komitetui.
65. Projekto vykdytojai gali būti keičiami arba tik informavus Tarybą (66 punktas), arba gavus Tarybos leidimą (67 ir 68 punktai).
66. Projekto vadovas informuoja Tarybą jos pirmininko nustatytos formos raštu dėl projekto vykdytojo ne mokslininko pakeitimo ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų.
67. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija kreipiasi į Tarybą jos pirmininko nustatytos formos raštu ir su jame nurodytais priedais ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų, jei dėl svarbių priežasčių (pvz., ligos, ilgalaikės stažuotės, nėštumo ir gimdymo atostogų, motinystės (tėvystės) atostogų) norima pakeisti projekto vadovą ar kitą projekto vykdytoją mokslininką. Siūlomas kandidatas turi būti lygiavertės kvalifikacijos. Padidėjęs projekto vykdytojo darbo krūvis mokslo ir studijų institucijoje ar prisiimti įsipareigojimai kitame projekte nelaikomi svarbia priežastimi nevykdyti sutartinių įsipareigojimų.
68. Sprendimą (68.2–68.4 punktuose nurodytais atvejais – motyvuotą) dėl projekto vadovo ar kito vykdytojo mokslininko keitimo priima Komitetas. Galimas vienas iš šių sprendimų:
69. Projekte numatytos veiklos ar kita, neišvardyta 59.1 ir 59.2 punktuose (pvz., projekto kalendoriniame plane numatytų darbų, projekto vykdytojams nustatytų funkcijų perskirstymo, komandiruotės ar jos vietos, datos keitimo, kitų, nei numatyta paraiškoje, prekių, paslaugų ar ilgalaikio materialiojo bei nematerialiojo turto pirkimo) veikla gali būti keičiama tik gavus Tarybos leidimą. Ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų iki numatomų keitimų Tarybai pateikiamas laisvos formos prašymas ant institucijos blanko, kurį pasirašo vykdančiosios institucijos vadovas. Prašyme turi būti aiškiai išdėstytos tokio keitimo priežastys ir aplinkybės, taip pat pateikiama kita informacija, galinti turėti įtakos sprendimo priėmimui. Sprendimą dėl nurodytų keitimų priima Mokslo fondo direktorius. Kilus klausimų dėl siūlomų pakeitimų esminės įtakos sėkmingam projekto įgyvendinimui, kreipiamasi į Komiteto pirmininką, kuris sprendimą pasiūlo pats arba šį klausimą teikia svarstyti Komitetui.
70. Jei projekto vykdytojų, projekto veiklų ir kiti keitimai lemia projekto išlaidų sąmatos keitimus, išskyrus 61 punkte nurodytą atvejį, Tarybai teikiamas ir jos pirmininko nustatytos formos prašymas keisti projekto išlaidų sąmatą (62 punktas).
V. SUTARTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI
72. Sutartinių įsipareigojimų vykdymas pagal anksčiau su Taryba pasirašytas sutartis yra prioritetinis. Teikiant paraišką reikia įvertinti savo užimtumą mokslo ir studijų institucijoje ir (ar) projektuose, nepriklausomai nuo jų finansavimo šaltinių.
73. Taryba sudaro ir viešai paskelbia „Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą“.
74. Į 73 punkte nurodytą sąrašą įrašomas projekto vykdytojas tyrėjas, jei Taryba pripažino, kad jis pažeidė Tarybos patvirtintus mokslinės veiklos etikos principus.
75. Į 73 punkte nurodytą sąrašą Komiteto nutarimu įrašomas projekto vadovas, jei:
76. Asmenų, įrašytų į „Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą“ 74 punkte nurodytu atveju, paraiškos (kaip projekto vadovo ar kito vykdytojo tyrėjo) pagal visas Tarybos remiamas veiklos kryptis penkerius metus nuo įrašymo į minėtą sąrašą datos nesvarstomos.
77. Asmenų, įrašytų į „Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą“ 75 punkte nurodytais atvejais, paraiškos kaip projekto vadovo pagal visas Tarybos remiamas veiklos kryptis trejus metus nuo įrašymo į minėtą sąrašą datos nesvarstomos.
78. Taryba sudaro ir viešai paskelbia Institucijų, nevykdančių Lietuvos mokslo tarybai duotų įsipareigojimų, sąrašą.
79. Į 78 punkte nurodytą sąrašą Komiteto nutarimu įrašoma vykdančioji institucija, jei:
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
80. Taryba sutartyje nurodytais terminais išnagrinėja vykdančiosios institucijos ir projekto vadovo siūlymus dėl projekto vykdymo eigos, jo sustabdymo ar nutraukimo, taip pat apeliacijas dėl Tarybos nutarimų nutraukti projekto įgyvendinimą ar keisti finansavimą.
81. Vykdančioji institucija, vadovaudamasi Mokslo ir studijų įstatymo (Žin., 2009, Nr. 54-2140) 45 straipsniu viešai skelbia projektų mokslinių tyrimų rezultatus, kiek tai neprieštarauja intelektinės nuosavybės ir komercinių ar valstybės paslapčių apsaugą reglamentuojantiems teisės aktams.
82. Projekto vadovas ir vykdančioji institucija įsipareigoja, institucijos nustatyta tvarka ir sąlygomis užtikrinti tinkamą projekto įgyvendinimo metu gautų duomenų išsaugojimą ir panaudojimą, o po trejų metų nuo projekto pabaigos – sudaryti prieigos prie jų galimybę.
83. Taryba po trejų metų nuo kiekvieno iš jos finansuotų projektų pabaigos įsipareigoja sudaryti prieigos prie kiekvieno projekto baigiamosios ataskaitos galimybę.
84. Autorių teisės ir gretutinės teisės, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ir tarptautinėse sutartyse, priklauso projekto vykdytojams tyrėjams.
Mokslininkų grupių projektų
finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Mokslininkų grupės projekto aprašo forma)
MOKSLININKŲ GRUPĖS PROJEKTO APRAŠAS
Gauta Lietuvos mokslo taryboje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(Data, laikas – pildo Taryba)
Paraiškos registracijos Nr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(Pildo Taryba)
I. PAGRINDINIAI Duomenys apie Projektą
Mokslo sritis |
(Pasirenkama mokslo sritis (-ys)) |
|
Mokslo kryptis |
(Pasirenkama mokslo kryptis (-ys)) |
|
Mokslo šaka |
(Pasirenkama mokslo šaka (-os)) |
|
Pavadinimas |
lietuvių kalba |
(Ne daugiau kaip 100 spaudos ženklų) |
anglų kalba |
(Ne daugiau kaip 100 spaudos ženklų) |
|
Akronimas |
(Vienas žodis) |
|
Reikšminiai žodžiai |
|
|
Vykdančioji institucija |
pavadinimas |
|
adresas |
|
|
telefonas |
|
|
el. paštas |
|
|
kodas |
|
|
sąskaitos Nr. |
|
|
Projekto partneris (-iai) |
pavadinimas |
|
adresas |
|
|
telefonas |
|
|
el. paštas |
|
|
kodas |
|
|
Vykdytojų skaičius |
... |
|
Vykdytojų tyrėjų skaičius |
... |
|
Biudžetas |
201... metais |
... tūkst. Lt |
|
201... metais |
... tūkst. Lt |
|
201... metais |
... tūkst. Lt |
|
201... metais |
... tūkst. Lt |
|
Iš viso: |
... tūkst. Lt |
Pradžia |
201... m. ... mėn. ... d. |
|
Pabaiga |
201... m. ... mėn. ... d. |
|
Anotacija lietuvių kalba |
|
|
(Ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų) |
||
Anotacija anglų kalba |
|
|
(Ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų) |
II. ProjektO vykdyTOJAI
I. PROJEKTO VYKDYTOJAI TYRĖJAI
Eil. Nr. |
Pareigybė projekte (Pasirenkama) |
Mokslo laipsnis |
Vardas, pavardė |
Telefonas, el. paštas |
Darbovietės ir pareigos jose |
Projekto vadovas |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
Kiti projekto vykdytojai tyrėjai |
|||||
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
II. PROJEKTO VYKDYTOJAI (NE TYRĖJAI)
Eil. Nr. |
Pareigybė projekte (Įrašoma) |
Vardas, pavardė (Jei vykdytojas žinomas) |
Darbovietės ir pareigos jose (Jei vykdytojas žinomas) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
... |
|
|
|
III. PROJEKTO PAGRINDIMAS IR VEIKLŲ APIBŪDINIMAS
1. Tikslas ir uždaviniai |
Ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų |
2. Sprendžiamų uždavinių aktualumas, naujumas ir laukiamų rezultatų perspektyvumas |
Ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų |
3. Projekto tematika tyrimų būklė Lietuvoje ir užsienyje |
Nurodyti, kas Lietuvoje ir užsienyje atlieka panašius mokslinius tyrimus ir kuo šiame projekte planuojami tyrimai skirsis nuo panašių (įgyvendintų arba šiuo metu atliekamų projekto vykdytojų ar kitų mokslininkų) tyrimų; ką nauja norima sužinoti ar nustatyti atliekant siūlomus tyrimus (ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų) |
4. Projekto turinys ir darbo planas |
Aprašyti metodus, numatomą darbų seką, sudaryti projekto vykdymo kalendorinį planą (nurodant kiekvieno projekto vykdytojo numatomus atlikti pagrindinius darbus ir jų apimtis), nurodyti turimą ir planuojamą įsigyti įrangą (ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų) |
5. Laukiami mokslinių tyrimų rezultatai, planuojama pateikti produkcija (nurodyti, kokių rezultatų laukiama projekto vykdymo metu ir baigus projektą, kokią dar mokslinę ir (ar) kitokią produkciją, be privalomų tarpinės ir baigiamosios ataskaitų, ketinama pateikti kartu su tarpine ir baigiamąja ataskaitomis, kaip rezultatus numatoma pateikti bei viešinti): |
201... m. ... ... d. tarpinėje ataskaitoje bus pateikti šie mokslinių tyrimų ir sklaidos rezultatai: (pasirinkti iš sąrašo) |
201... m. ... ... d. baigiamojoje ataskaitoje bus pateikti šie mokslinių tyrimų ir sklaidos rezultatai: (pasirinkti iš sąrašo) |
6. Projekto partnerių indėlis į projektą |
Pagrįsti partnerių reikalingumą vykdant projektą, atskleisti jų kompetenciją projekto tematika (ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų); jei projekto partnerių nėra, – nepildoma |
7. Projekto vadovo ir kitų vykdytojų mokslinė kompetencija projekto tematika |
Ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų
|
8. Projekto vadovo ir kitų vykdytojų patirtis atliekant mokslinius tyrimus |
Išvardyti visus projekto vykdytojų tyrėjų per pastaruosius penkerius metus įvykdytus ar šiuo metu vykdomus mokslinių tyrimų projektus, nurodant projektų ar temų pavadinimus, vykdymo terminus, finansavimo šaltinius, sąmatines vertes; būtina paaiškinti, kuo šiame projekte numatyti darbai skiriasi nuo įvykdytų arba vykdomų |
9. Kiti duomenys, susiję su projekto vykdymu |
9.1. Pranešimas dėl pirminių empirinių duomenų gavimo |
Nurodyti, ar projekto vykdymo metu bus gauta pirminių empirinių duomenų (nurodyti TAIP arba NE) |
9.2. Įgaliotos institucijos leidimo atlikti mokslinius tyrimus reikalingumas |
Nurodyti, ar atliekant projekte nurodytus tyrimus yra reikalingas vienos ar kelių įgaliotų institucijų (Bioetikos komiteto, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos, Aplinkos apsaugos agentūros ir kt.) leidimas (nurodyti TAIP arba NE; jei TAIP, tai V skyriuje kaip priedą pridėti leidimo kopiją arba projekto išlaidų sąmatoje numatyti lėšas jam gauti) |
10. Papildoma informacija |
Jei reikia, nurodyti kitą, su projektu susijusią informaciją (ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų) |
IV. PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Lėšos (tūkst. Lt) projekto vykdymo metais |
||||
201... |
201... |
201... |
201... |
Iš viso |
||
1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
2. |
Socialinio draudimo ir kitos įmokos |
|
|
|
|
|
3. |
Išlaidos paslaugoms1 |
|
|
|
|
|
4. |
Išlaidos autoriniams darbams |
|
|
|
|
|
5. |
Išlaidos prekėms |
|
|
|
|
|
6. |
Išlaidos komandiruotėms |
|
|
|
|
|
7. |
Išlaidos ilgalaikiam turtui įsigyti |
|
|
|
|
|
8. |
Netiesioginės išlaidos2 |
|
|
|
|
|
9. |
Papildomos netiesioginės išlaidos mokslinei įrangai eksploatuoti |
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
_______________________
1 Išskyrus autorinius darbus.
2 Institucijų išlaidos projektui vykdyti – iki 30 proc. lėšų, nurodytų 1–4 eilutėse.
V. PRIEDAI
1. Darbo užmokesčio pagrindimas, ... lapų;
2. Išlaidų paslaugoms pagrindimas, ... lapų;
3. Išlaidų autoriniams darbams pagrindimas, ... lapų;
4. Išlaidų prekėms pagrindimas, ... lapų;
5. Išlaidų komandiruotėms pagrindimas, ... lapų;
6. Išlaidų ilgalaikiam turtui įsigyti pagrindimas, ... lapų;
7. Papildomų netiesioginių išlaidų mokslinei įrangai eksploatuoti pagrindimas, ... lapų;
8. Projekto vykdytojų tyrėjų gyvenimo aprašymai (CV), ... lapų;
9. Projekto vykdytojų tyrėjų ne daugiau kaip penkių svarbiausių kiekvieno iš jų mokslinių publikacijų nuo 2001 metų (įskaitytinai) sąrašas, ... lapų;
10. Projekto partnerių bendradarbiavimo sutartis, ... lapų;
11. Kiti priedai, ... lapų.
Projekto vadovas |
............. (Parašas) |
................... (Vardas, pavardė) |
_________________
Mokslininkų grupių projektų
finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Mokslininkų grupės projekto ataskaitos forma)
Gauta Lietuvos mokslo taryboje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(Data, laikas – pildo Taryba)
Ataskaitos registracijos Nr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(Pildo Taryba)
...................................................................
(Vykdančiosios institucijos pavadinimas)
Mokslininkų grupės projekto, kurį pagal sutartį Nr. ... finansavo Lietuvos mokslo taryba,
......................................................................................................................................................
(Projekto pavadinimas, akronimas didžiosiomis raidėmis)
............................... ATASKAITA
(Ataskaitos tipas – tarpinė ar baigiamoji)
Projekto vadovas ........................
(Vardas, pavardė)
.......................................................
(Ataskaitos rengimo vieta, rengimo metai)
DUOMENYS APIE PROJEKTĄ
Paraiškos registracijos Nr. |
|
Projekto finansavimo sutarties Nr. |
|
Projekto finansavimo sutarties pasirašymo data |
|
Projekto trukmė |
201... m. ... mėn. ... d. – 201... m. ... mėn. ... d. |
Skirta lėšų iš viso 201...–201... metais |
... tūkst. Lt |
Skirta lėšų 201... metais |
... tūkst. Lt |
Skirta lėšų 201... metais |
... tūkst. Lt |
Skirta lėšų 201... metais |
... tūkst. Lt |
Skirta lėšų 201... metais |
... tūkst. Lt |
DUOMENYS APIE 201...–201... m. PROJEKTO PARTNERIUS IR VYKDYTOJUS
VYKDANČIOJI INSTITUCIJA IR PARTNERIAI
Eil. Nr. |
Institucijos pavadinimas, jos santrumpa |
Vykdančioji institucija |
|
1. |
|
Partneris (-iai) |
|
2. |
|
3. |
|
... |
|
vykdyTOJAI
Eil. Nr. |
Mokslo laipsnis |
Vardas, pavardė |
Darbovietės pavadinimo santrumpa |
Projekte atlikti tyrimai |
Projekto vadovas |
||||
1. |
|
|
|
|
Kiti projekto vykdytojai tyrėjai |
||||
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
SANTRUMPOS IR SUTARTINIAI ŽENKLAI
Santrumpa ar sutartinis ženklas |
Paaiškinimas |
|
|
|
|
PAGRINDINIŲ REZULTATŲ SANTRAUKA (LIETUVIŲ KALBA)
Glaustai pateikiami pagrindiniai projekto rezultatai lietuvių kalba (ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų).
PAGRINDINIŲ REZULTATŲ SANTRAUKA (ANGLŲ KALBA)
Nurodomas projekto pavadinimas ir glaustai pateikiami pagrindiniai projekto rezultatai anglų kalba (ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų).
TURINYS
ĮVADAS.......................................................................................................................................
DĖSTOMOJI ATASKAITOS DALIS........................................................................................
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS ........................................................................................
paskelbtų mokslinių publikacijų sąrašas.......................................................
NAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS................................................................................
PRIEDAI......................................................................................................................................
I. PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201…–201... METAIS..........................
II. PROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201...–201... METAIS.....................
III. 201...–201... M. PASKELBTŲ AR PARENGTŲ SPAUDAI MOKSLINIŲ PUBLIKACIJŲ KOPIJOS......................................................................................................................................................
IV. KITI PRIEDAI......................................................................................................................
ĮVADAS
Glaustai pristatomas projekto tikslas, objektas ir nurodomi uždaviniai, kuriuos buvo siekiama išspręsti (tarpinėje ataskaitoje – per ataskaitinį laikotarpį, baigiamojoje – per visą projekto vykdymo laikotarpį; ne daugiau kaip 2000 spaudos ženklų).
DĖSTOMOJI ATASKAITOS DALIS
Išdėstoma tyrimų metodika, įvertinamas jos patikimumas ir tikslumas, išvardijami pagal paraiškoje pateiktą kalendorinį darbų planą numatyti atlikti darbai, nurodoma, kurie darbai atlikti, kurie ne; dėl neatliktų darbų paaiškinama, kodėl vėluojama juos atlikti, o jei ataskaita baigiamoji, kodėl jie neatlikti. Pateikiami svarbiausi projekto rezultatai (palyginti su kitų tyrėjų rezultatais), nurodoma jų reikšmė. Jei gauti rezultatai išdėstyti ataskaitos prieduose pateikiamų mokslinių publikacijų kopijose, priimtų ar parengtų spaudai straipsnių, monografijų ir kt. kopijose, ataskaitoje jie tik cituojami, t. y. pažymimi nuorodose ar išnašose (jei ataskaita tarpinė, ne daugiau kaip 40 000 spaudos ženklų, jei baigiamoji, apimtis neribojama). Šioje ataskaitos dalyje turi būti pateikta tik ta informacija, kurią galima skelbti viešai.
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
Pateikiamos išvados ir rekomendcijos, nors jos ir yra išdėstytos ataskaitos prieduose (ne daugiau kaip 4000 spaudos ženklų)
paskelbtų mokslinių publikacijų sąrašas
Pateikiamas per projekto ataskaitinį laikotarpį ar per visą projekto vykdymo laikotarpį paskelbtų mokslinių publikacijų (įskaitant monografijas ir kt.) bibliografiniai aprašai su atvirosios prieigos (jei tokia yra) nuoroda.
LITERATŪROS SĄRAŠAS
PRIEDAI
I. PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201…–201... METAIS
II. PROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201...–201... METAIS
III. 201...–201... M. PASKELBTŲ AR PARENGTŲ SPAUDAI MOKSLINIŲ PUBLIKACIJŲ KOPIJOS (pridedamos paskelbtų ar priimtų spaudai mokslinių publikacijų kopijos, taip pat parengtų spaudai rankraščių kopijos; jei publikacijose nėra pažymėta, kad tyrimą finansavo Lietuvos mokslo taryba ir nurodytas sutarties Nr., tokios publikacijos nelaikomos projekto rezultatu ir jų pridėti nereikia)
IV. KITI PRIEDAI (čia taip pat pridedami Lietuvos mokslo tarybos leidimai koreguoti projekto kalendorinį darbų planą, sąmatą, keisti vykdytojus ir kt.)
Lietuvos mokslo taryba, vykdydama Mokslininkų grupių projektų finansavimo tvarkos aprašo 83 punkte nurodytą įpareigojimą („...po trejų metų nuo kiekvieno iš jos finansuotų projektų pabaigos, įsipareigoja sudaryti prieigos prie kiekvieno projekto baigiamosios ataskaitos galimybę ...“), viešai skelbs baigiamąją ataskaitą kartu su I ir II priedais. Kita informacija, saugant autorių ir gretutines teises, viešai skelbiama nebus.
_________________
Mokslininkų grupių projektų
finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Mokslininkų grupės projekto ataskaitos priedo „I. Projekto išlaidų sąmatos vykdymas 201…–201... metais“ forma)
I. PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201…–201... METAIS
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Lėšos (tūkst. Lt) projekto vykdymo metais |
||||
Projekte numatyta 201... metais |
Panaudota 201... metais1 |
Projekte numatyta 201... metais |
Panaudota 201... metais1 |
Iš viso panaudota projektui vykdyti 201...–201... metais |
||
1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
2. |
Socialinio draudimo ir kitos įmokos |
|
|
|
|
|
3. |
Išlaidos paslaugoms |
|
|
|
|
|
4. |
Išlaidos autoriniams darbams |
|
|
|
|
|
5. |
Išlaidos prekėms |
|
|
|
|
|
6. |
Išlaidos komandiruotėms |
|
|
|
|
|
7. |
Išlaidos ilgalaikiam turtui įsigyti |
|
|
|
|
|
8. |
Netiesioginės išlaidos |
|
|
|
|
|
9. |
Papildomos netiesioginės išlaidos mokslinei įrangai eksploatuoti |
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
_____________________
1 Jei lėšos panaudotos ne taip, kaip numatyta projekto išlaidų sąmatoje, prieduose pateikiami laisvos formos išsamūs paaiškinimai ir Lietuvos mokslo tarybos leidimai koreguoti projekto išlaidų sąmatą.
_________________
Mokslininkų grupių projektų
finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Mokslininkų grupės projekto ataskaitos priedo „II. Projekto mokslinių tyrimų rezultatai 201...–201... metais“ forma)
II. PROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201…–201... METAIS
Kodas |
Mokslinių tyrimų rezultatai1 |
Skaičius2 |
|
Humanitarinių ir socialinių mokslų projektams |
|
HS1. |
Mokslo monografijos, mokslo studijos, teoriniai, sintetiniai mokslo darbai |
|
HS2. |
Mokslo straipsniai, knygų skyriai, publikuoti recenzuojamuose leidiniuose |
|
HS3. |
Kiti mokslo straipsniai, mokslo knygų skyriai ir panašios mokslo publikacijos mokslo, kultūros ir profesiniuose periodiniuose, tęstiniuose ir vienkartiniuose leidiniuose |
|
HS4. |
Šaltinių publikacijos, žodynai, žinynai, enciklopedijos, biografijos, bibliografijos, studijų vadovai |
|
HS5. |
Kitos akademinės publikacijos (pranešimai, tezės) ir kiti projekto rezultatai |
|
HS6. |
Sudarytieji mokslo darbai, socialinės ir kultūrinės plėtros darbai |
|
|
Fizinių, biomedicinos, technologijos, žemės ūkio mokslų projektams |
|
GT1. |
Tarptautiniu mastu pripažintų mokslo leidyklų išleistos monografijos ir knygų skyriai |
|
GT2a |
Mokslo straipsniai Lietuvoje leidžiamuose periodiniuose mokslo leidiniuose, turinčiuose cituojamumo rodiklį (Impact Factor) Thomson Reuters Web of Knowledge duomenų bazėje |
|
GT2b |
Mokslo straipsniai užsienyje leidžiamuose periodiniuose mokslo leidiniuose, turinčiuose cituojamumo rodiklį (Impact Factor) Thomson Reuters Web of Knowledge duomenų bazėje |
|
GT3. |
Europos patentų biure (EPO), JAV patentų ir prekių ženklų biure (USPTO) ar Japonijos patentų biure (JPO) išduoti patentai, kurių savininkai yra Lietuvos fiziniai ar juridiniai asmenys |
|
GT4. |
Europos specializuotuose centruose tarptautinę ekspertizę praėjusios augalų veislės (pateikiami Reports on Technical Examination of the DUS Testing) |
|
GT5. |
Pagal tarptautiniu mastu pripažintą tvarką įregistruotos gyvūnų veislės |
|
GT6. |
Naujos technologijos3 |
|
GT7. |
Nauji gaminiai4 |
|
GT8. |
Patentai Lietuvoje5 |
|
GT9. |
Veislės ir mikroorganizmų kamienai, įregistruoti Lietuvoje6 |
|
________________
1 Pildomos eilutės, susijusios su konkrečiu projektu; parengtos spaudai būsimos publikacijos įskaitomos; pateikiami tik tie rezultatai, kuriuose yra nuoroda į finansavimo šaltinį – Lietuvos mokslo tarybą – bei nurodytas sutarties numeris;
2 Nurodyti duomenys laisva forma paaiškinami ir išvardijami prieduose;
3 Technologijos, turinčios įdiegimo aktą ar išbandytos gamyboje (aktą pridėti) ir aprašytos ataskaitoje;
4 Gaminiai ar programinė įranga, patvirtinti pažyma apie jų naudojimą ar įdiegimą;
5 Patentai, patentinės paraiškos, turinčios registracijos pažymą (pridėti);
6 Veislės, mikroorganizmų kamienai, turintys registracijos pažymą (pridėti).
Projekto vadovas ...........................
(Vardas, pavardė)
_________________