LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ARCHITEKTŲ PROFESINIO ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2007 m. lapkričio 20 d. Nr. D1-615
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617) 36 straipsnio 6 dalimi, Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymo (Žin., 2006, Nr. 134-5063) 11 straipsnio 1 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimo Nr. 890 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymą“ (Žin., 2007, Nr. 95-3817) 1.1 punktu,
2. Laikau netekusiais galios:
2.1. aplinkos ministro 2005 m. liepos 11 d. įsakymą Nr. D1-340 „Dėl Architektų atestavimo komisijos sudarymo“ (Žin., 2005, Nr. 93-3465);
2.2. aplinkos ministro 2005 m. liepos 11 d. įsakymą Nr. D1-342 „Dėl Architektų atestavimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 93-3467).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2007 m. lapkričio 20 d. įsakymu Nr. D1-615
ARCHITEKTŲ PROFESINIO ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Architektų profesinio atestavimo komisijos sudarymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato architektų profesinio atestavimo nuolatinės komisijos (toliau – Komisija) sudarymo tvarką.
2. Komisijos sudėtis tvirtinama aplinkos ministro įsakymu, kuris skelbiamas leidinyje „Valstybės žinios“.
3. Komisiją sudaro ne daugiau kaip 7 nariai (įskaitant Komisijos pirmininką):
4. Komisijos sekretoriumi (toliau – Sekretorius) skiriamas Rūmų atstovas, kuris nėra Komisijos narys ir neturi balsavimo teisės, tačiau atsako už Komisijos darbo dokumentacijos tvarkymą.
5. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo, Lietuvos Respublikos statybos, Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymais, Architektų atestavimo, atestatų galiojimo sustabdymo arba jų panaikinimo tvarkos aprašu ir kitais teisės aktais.
II. KOMISIJOS FUNKCIJOS
7. Komisija sudaroma šioms funkcijoms vykdyti:
7.2. priimti sprendimus dėl Architekto kvalifikacijos atestatų (toliau – Atestatas) išdavimo ar neišdavimo;
III. KOMISIJOS DARBO TVARKA
10. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o, kai jo nėra, – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
12. Komisijos pirmininkas:
13. Komisija priima sprendimus dalyvaujančių posėdyje jos narių balsų dauguma atviru balsavimu. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamas Komisijos pirmininko balsas.
14. Komisijos posėdžio metu protokoluojama. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir Sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo registravimo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, Komisijos posėdžio metu pasisakę bei klausimus pateikę asmenys, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.
15. Sekretorius atsako už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tvarkymą ir tolesnį jų saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Komisijos narys, negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai raštu pranešti Komisijos pirmininkui. Komisijos narys, be pateisinamos priežasties neatvykęs į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, praranda teisę dalyvauti Komisijos darbe. Komisijos pirmininkas protokoliniu sprendimu jį nušalina ir apie tai raštu informuoja aplinkos ministrą, kuris sprendžia klausimą dėl komisijos sudėties.