LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2008 M. RUGSĖJO 25 D. ĮSAKYMO Nr. 1K-297 „DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS, EKONOMIKOS AUGIMO, SANGLAUDOS SKATINIMO, TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMŲ PRIEDUOSE NUMATYTOMS VEIKSMŲ PROGRAMŲ ADMINISTRAVIMO PRIEMONĖMS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. vasario 1 d. Nr. 1K-024

Vilnius

 

1. Pakeičiu Projektų finansavimo sąlygų aprašą Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms veiksmų programų administravimo priemonėms, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugsėjo 25 d. įsakymu Nr. 1K-297 „Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms veiksmų programų administravimo priemonėms patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 112-4281):

1.1. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir panaikinančiu reglamentą (EB) Nr. 1783/1999 (OL 2006 L 210, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. gegužės 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 397/2009 (OL 2009 L 126, p. 3), 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. balandžio 7 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 284/2009 (OL 2009 L 94, p.10), (toliau – Reglamentas Nr. 1083/2006), 2006 m. gruodžio 8 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1828/2006, nustatančiu Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo ir Europos Parlamento bei Tarybos reglamento (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L 371, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. rugsėjo 1 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 846/2009 (OL 2009 L 250, p. 1), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės), Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), Veiksmų programų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1225 (Žin., 2008, Nr. 137-5429), Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 780 (Žin., 2008, Nr. 90-3606), Metodiniais nurodymais dėl projektų finansavimo sąlygų aprašo ir Metodiniais nurodymais vertintojams dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams vertinimo (toliau – Metodiniai nurodymai dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams), patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861).“;

1.2. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Pagal šį Aprašą planuojama iš viso skirti 644 835 068 litus techninės paramos:

7.1. 56 146 611 litų iš Žmogiškųjų išteklių veiksmų programos priede VP1-5.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;

7.2. 123 816 842 litus iš Ekonomikos augimo veiksmų programos priede VP2-6.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;

7.3. 123 816 842 litus iš Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priede VP3-4.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;

7.4. 341 054 773 litus iš Techninės paramos veiksmų programos priede VP4-1.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos administravimo sistemos sukūrimas ir efektyvus jos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurių 85 procentai, arba 289 896 557 litai, yra ES fondų lėšos, 15 procentų, arba 51 158 216 litų, – bendrojo finansavimo lėšos.“;

1.3. Išdėstau 9 punktą taip:

9. Jei CPVA yra techninės paramos gavėja, šiame Apraše nurodytas CPVA funkcijas, susijusias su veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos priėmimu ir vertinimu, projektų finansavimo ir administravimo sutarčių bei papildomų susitarimų prie projektų finansavimo ir administravimo sutarčių parengimu ir suderinimu su techninės paramos gavėja, galutinių projektų įgyvendinimo ataskaitų priėmimu ir tikrinimu, mokėjimo prašymų ir juose nurodytų išlaidų tinkamumo finansuoti iš techninės paramos patvirtinimu, atlieka Finansų ministerija. Jeigu CPVA yra techninės paramos gavėja, ji turi užtikrinti, kad nepriklausomas auditorius patikrintų jos parengtus mokėjimo prašymus ir įgyvendinant veiklas padarytų išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus, nustatytų, ar mokėjimo prašyme nurodytos išlaidos yra tinkamos finansuoti iš techninės paramos, ir pateiktų išvadą dėl mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumo finansuoti iš techninės paramos. CPVA nepriklausomo auditoriaus pateiktą išvadą dėl mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumo finansuoti iš techninės paramos kartu su elektronine mokėjimo prašymo versija Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklių 33 punkte nustatytu periodiškumu pateikia Finansų ministerijai.

CPVA privalo su Finansų ministerija suderinti viešojo pirkimo dokumentus, skirtus šio punkto pirmoje pastraipoje nurodytoms nepriklausomo auditoriaus paslaugoms įsigyti.“;

1.4. Išdėstau 11 punktą taip:

11. Visa galimam techninės paramos gavėjui žinotina informacija apie veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškoms rengti aktualius dokumentus skelbiama interneto svetainėse www.esparama.lt ir www.cpva.lt.“;

1.5. Išdėstau 12 punktą taip:

12. Galimi techninės paramos gavėjai:

12.1. techninę paramą veiksmų programų administravimui pagal VP1-5.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ gali gauti ministerijos, pagal kompetenciją atsakingos už bendrai finansuojamus iš Europos Sąjungos fondų lėšų ūkio sektorius, įgyvendinančiosios institucijos, administruojančios Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą, nustatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1139 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas“ ir visuotinės dotacijos valdytojai, atrinkti vadovaujantis Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. spalio 13 d. įsakymu Nr. 1K-349 (Žin., 2008, Nr. 132-5093), nustatyta tvarka;

12.2. techninę paramą veiksmų programų administravimui pagal VP2-6.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ gali gauti ministerijos ir (ar) kitos valstybės institucijos, pagal kompetenciją atsakingos už bendrai finansuojamus iš Europos Sąjungos fondų lėšų ūkio sektorius, įgyvendinančiosios institucijos, administruojančios Ekonomikos augimo veiksmų programą, nustatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1139, ir visuotinės dotacijos valdytojai, atrinkti vadovaujantis Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka;

12.3. techninę paramą veiksmų programų administravimui pagal VP3-4.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ gali gauti ministerijos, pagal kompetenciją atsakingos už bendrai finansuojamus iš Europos Sąjungos fondų lėšų ūkio sektorius, įgyvendinančiosios institucijos, administruojančios Sanglaudos skatinimo veiksmų programą, nustatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1139, ir visuotinės dotacijos valdytojai, atrinkti vadovaujantis Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka;

12.4. techninę paramą veiksmų programų administravimui pagal VP4-1.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos administravimo sistemos sukūrimas ir efektyvus jos funkcionavimas“ gali gauti:

12.4.1. koordinuojančioji, vadovaujančioji, tvirtinančioji ir mokėjimus atliekančioji institucijos, Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos, nustatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1139;

12.4.2. ministerijos, pagal kompetenciją atsakingos už bendrai finansuojamus iš Europos Sąjungos fondų lėšų ūkio sektorius, ir įgyvendinančiosios institucijos, administruojančios daugiau nei vieną veiksmų programą, nustatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1139;

12.4.3. Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė, kuriai Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. liepos 1 d. nutarimu Nr. IX-1667 „Dėl pavedimo Lietuvos Respublikos valstybės kontrolei atlikti Lietuvos Respublikos gaunamos Europos Sąjungos struktūrinės paramos auditus“ (Žin., 2003, Nr. 70-3171; 2007, Nr. 108-4402) pavesta atlikti audito institucijos funkcijas.“;

1.6. Išdėstau 18 punktą taip:

18. Veiksmų programų administravimui, finansuojamam iš Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos ir (arba) Techninės paramos veiksmų programos, bus taikomas kryžminio finansavimo būdas, leidžiantis per visą 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo periodą neviršijant 10 procentų Bendrijos lėšų limito Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioritetui „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ ir Techninės paramos veiksmų programos prioritetui „Techninė parama Europos Sąjungos struktūrinės paramos, gaunamos pagal Konvergencijos tikslą, administravimui“ bei neviršijant 50 procentų 2007 ir 2008 metais visos techninės paramos gavėjui iš Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos ir (arba) Techninės paramos veiksmų programos skirtos techninės paramos veiksmų programų administravimui, finansuoti veiksmus, patenkančius į kito fondo paramos taikymo sritį su sąlyga, kad jie būtini veiksmui tinkamai įgyvendinti ir yra tiesiogiai su juo susiję. 2009 metais ir kiekvienais paskesniais metais Finansų ministerija, įvertinusi techninės paramos gavėjų ir naujų galimų techninės paramos gavėjų pateiktą kryžminio finansavimo būdu skiriamos techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikį ir laikydamasi Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių priedo „Iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų finansavimo kategorijų aprašas“ 4 punkto nuostatų, kiekvienam konkrečiam techninės paramos gavėjui ir naujam galimam techninės paramos gavėjui nustatys maksimalų kryžminio finansavimo būdu skiriamos techninės paramos veiksmų programų administravimui dydį.“;

1.7. Išdėstau 21 punktą taip:

21. Veiksmų programų administravimo išlaidų kategorijos numatytos Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių priedo „Iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų finansavimo kategorijų aprašas“ 6 punkte, išskyrus viešinimo ir informavimo išlaidas, vertinimo išlaidas.“;

1.8. Išdėstau 24 punktą taip:

24. Galimi techninės paramos gavėjai veiksmų programų administravimo finansavimo paraišką teikia vieną kartą visam 2007–2013 metų programavimo laikotarpiui.“;

1.9. Išdėstau 26 punktą taip:

26. Kiekvienam galimam techninės paramos gavėjui 2008 metais reikiamas parengti veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškų skaičius ir galima skirti techninės paramos veiksmų programų administravimui suma nurodomi Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu patvirtintose 2008 metų maksimaliose techninės paramos Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų administravimui sumose, taikomose rengiant ir teikiant veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškas (toliau – 2008 metų maksimalios techninės paramos sumos, taikomos rengiant ir teikiant paraiškas), ir preliminariose 2008 metų lėšų Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo, Techninės paramos veiksmų programų administravimui priskyrimo prie veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos proporcijose (toliau – preliminarios 2008 metų lėšų veiksmų programų administravimui priskyrimo proporcijos):“;

1.10. Papildau šiuo 261 punktu:

261. Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka 2010 m. ir kiekvienais paskesniais metais atsiradus naujam galimam techninės paramos gavėjui, jam reikiamą parengti veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškų skaičių ir galimą skirti techninės paramos veiksmų programų administravimui sumą nurodo Finansų ministerija nustatydama maksimalias techninės paramos veiksmų programų administravimui sumas, galimas skirti 3 metams, maksimalų kryžminio finansavimo būdu skiriamos 3 metams techninės paramos veiksmų programų administravimui dydį ir preliminarias kitų metų lėšų veiksmų programų administravimui priskyrimo prie veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos proporcijas, apie kurias naują techninės paramos gavėją informuoja Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.“;

1.11. Išdėstau 35 punktą taip:

35. Galimas techninės paramos gavėjas turi pateikti CPVA vieną veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos originalą, ant kurio turi būti nurodyta „ORIGINALAS“, vieną kopiją, ant kurios turi būti nurodyta „KOPIJA“, ir elektroninę užpildytos veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos formos kompiuterinėje laikmenoje versiją. Veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos originalo, kopijos ir elektroninio veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos variantų turinys turi būti identiški. Nustačius neatitikimų tarp originalo, kopijos ir elektroninio veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos varianto turinio, vadovaujamasi veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos popierinio varianto originale nurodyta informacija.“;

1.12. Išdėstau 38 punktą taip:

38. CPVA, veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškos vertinimo metu nustačiusi, kad nepakanka informacijos veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškai įvertinti arba pateikta netiksli informacija, galimam techninės paramos gavėjui siunčia raštą ir nurodo terminą, per kurį galimas techninės paramos gavėjas turi pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškoje pateiktą informaciją. Raštas taip pat siunčiamas tiesiogiai veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškoje nurodytam asmeniui ryšiams elektroniniu paštu ir faksu. Tais atvejais, kai CPVA galimo techninės paramos gavėjo prašo pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškoje pateiktą informaciją, Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytas veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškų įvertinimo terminas gali būti pratęsiamas tiek, kiek laiko reikia papildomiems dokumentams pateikti, veiksmų programų administravimo finansavimo paraiškoje pateiktai informacijai papildyti ar patikslinti, tačiau ne ilgiau kaip 15 darbo dienų.“;

1.13. Išdėstau 42 punktą taip:

42. Sprendimas dėl veiksmų programų administravimo finansavimo priimamas Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.“;

1.14. Išdėstau 43 punktą taip:

43. Finansų ministerija apie Aprašo 42 punkte nurodytą sprendimą dėl veiksmų programų administravimo finansavimo informuoja CPVA Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytais terminais.“;

1.15. Pripažįstu netekusiu galios 44 punktą;

1.16. Išdėstau 48 punktą taip:

48. Techninės paramos gavėjams pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programas techninė parama veiksmų programų administravimui skiriama iš Europos Sąjungos fondų lėšų. Techninės paramos gavėjams pagal Techninės paramos veiksmų programą techninė parama veiksmų programų administravimui skiriama iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų atitinkamai išlaikant 85 ir 15 procentų santykį tarp Europos Sąjungos fondų lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų. Veiksmų programų administravimo finansavimas gali sudaryti iki 100 procentų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.“;

1.17. Išdėstau 49 punktą taip:

49. Techninės paramos gavėjai, Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka pateikdami Finansų ministerijai asignavimų valdytojo patvirtintas programų, kuriose planuojama techninė parama, sąmatas, kartu pateikia informaciją apie einamaisiais metais planuojamus atlikti iš techninės paramos finansuojamus viešuosius pirkimus pagal Aprašo 4 priede nustatytą formą.“;

1.18. 3 priede:

1.18.1. Išdėstau 1.2.3 punktą taip:

1.2.3. Projektas atitinka veiksmų programos (-ų) prioriteto (-ų) įgyvendinimo priemonės (-ių) aprašyme (-uose) ir Projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus, susijusius su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas, kitas veiksmų programas, kitus veiksmų programos (-ų) prioritetus atskyrimu („demarkacinius reikalavimus“).“;

1.18.2. Išdėstau 1.2.3 punkto stulpelį „Paaiškinimai“ taip:

„Būtina įsitikinti, ar tenkinami visi reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas, kitas veiksmų programas, kitus veiksmų programos (-ų) prioritetus atskyrimu, nurodyti veiksmų programoje, veiksmų programos (-ų) prioriteto (-ų) įgyvendinimo priemonės (-ių) aprašyme (-uose) ir Projektų finansavimo sąlygų apraše.“;

1.18.3. Išdėstau 4.1 punkto stulpelį „Paaiškinimai“ taip:

„Būtina įsitikinti, ar projekto įgyvendinimas neturi neigiamos įtakos darnaus vystymosi principo įgyvendinimui. Su paraiška dėl projekto finansavimo techninės paramos veiksmų programų administravimui lėšomis pateiktos Pareiškėjo deklaracijos pasirašymas yra pakankamas pagrindas papildomai nevertinti šio kriterijaus vertinimo metu.“;

1.18.4. Išdėstau 5.1 punkto stulpelį „Paaiškinimai“ taip:

„Būtina įsitikinti, ar projekto įgyvendinimas neturi neigiamos įtakos lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui. Su paraiška dėl projekto finansavimo techninės paramos veiksmų programų administravimui lėšomis pateiktos Pareiškėjo deklaracijos pasirašymas yra pakankamas pagrindas papildomai nevertinti šio kriterijaus vertinimo metu.“;

1.18.5. Išdėstau 7.1.3 punkto stulpelį „Paaiškinimai“ taip:

„Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas (partneriai) atitinka 7.1.3 punkte nustatytus reikalavimus. Jei pareiškėjas (partneriai) yra biudžetinės įstaigos, jos atitinka 7.1.3.1 ir 7.1.3.2 punktuose išdėstytus reikalavimus, tokiu atveju įrodymo dokumentai gali būti neteikiami ir netikrinami.“;

1.19. Išdėstau 4 priedą nauja redakcija (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 1.3 punkte nurodytas įpareigojimas CPVA, kada ji yra techninės paramos gavėja, pateikti Finansų ministerijai nepriklausomo auditoriaus išvadą, taikomas CPVA, kada ji yra techninės paramos gavėja, patirtoms išlaidoms nuo 2010 m. vasario 1 dienos.

 

 

 

ŪKIO MINISTRAS,

PAVADUOJANTIS FINANSŲ MINISTRĄ                                          DAINIUS KREIVYS

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų

išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos

skatinimo, Techninės paramos veiksmų programų

prieduose numatytoms veiksmų programų

administravimo priemonėms

4 priedas

(Lietuvos Respublikos finansų ministro

2010 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. 1K-024 redakcija)

 

(Informacijos apie einamaisiais metais planuojamus atlikti iš techninės paramos finansuojamus viešuosius pirkimus forma)

 

_________________________

(Techninės paramos gavėjo pavadinimas)

 

INFORMACIJA APIE EINAMAISIAIS METAIS PLANUOJAMUS ATLIKTI IŠ TECHNINĖS PARAMOS FINANSUOJAMUS VIEŠUOSIUS PIRKIMUS

 

_____________________

(data)

 

Nr.

Planuojamų įsigyti prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas

Laikotarpis, kuriuo planuojama įsigyti prekes, paslaugas ar darbus (mėnesiais)*

Planuojamo pirkimo vertė (litais su PVM)

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Nurodomi planuojamų įsigyti einamaisiais metais prekių, paslaugų ar darbų pavadinimai (pvz., ekspertų paslaugų pirkimas, kvalifikacijos kėlimas, kompiuterių pirkimas, baldų pirkimas, kanceliarinių prekių pirkimas ir pan.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nurodoma planuojamo pirkimo vertė (litais su PVM) ar jos dalis, kuri einamaisiais metais bus finansuojama ES 2007–2013 m. techninės paramos lėšomis.

Nurodoma, kuriam laikotarpiui planuojama sudaryti sutartį. Pateikiama informacija apie tai ar visa pirkimo vertė, ar tik jos dalis bus finansuojama ES 2007–2013 m. techninės paramos lėšomis.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Pažymimas laikotarpis nuo planuojamos sudaryti sutarties iki jos įgyvendinimo pabaigos einamaisiais metais. Jei sutartį planuojama įgyvendinti ir kitais metais, laikotarpio pabaiga pažymima gruodžio mėn.

 

__________________

(Techninės paramos gavėjo atsakingo asmens pareigos)

_______________

(parašas)

________________

(vardas, pavardė)

 

_________________