LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIO KOMISARO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIO KOMISARO 2005 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. 5-V-816 „DĖL IEŠKOMŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ REGISTRO ĮSTEIGIMO IR JO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. spalio 21 d. Nr. 5-V-761
Vilnius
P a k e i č i u Ieškomų transporto priemonių registro nuostatus, patvirtintus Lietuvos policijos generalinio komisaro 2005 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 5-V-816 „Dėl Ieškomų transporto priemonių registro įsteigimo ir jo nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 152-5632):
1. Išdėstau 11 punktą taip:
„11. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga:
11.1. privalo:
11.1.1. sudaryti registro duomenų teikimo sutartis, o registro duomenų teikimo automatiniu būdu sutartis sudaryti suderinusi su Informatikos ir ryšių departamentu;
11.1.2. organizuoti, įskaitant ir reikalingų programinių priemonių parengimą, registro sąveiką su kitomis informacinėmis sistemomis ir registrais;
11.1.3. koordinuoti registro tvarkymo įstaigų darbą, teisės aktų nustatyta tvarka ir pagal kompetenciją atlikti jų priežiūrą;
11.1.6. planuoti metinį ir perspektyvinį registro biudžetus, kontroliuoti, kaip šie biudžetai vykdomi;
11.1.8. rengti ir tvirtinti teisės aktus, susijusius su registro tvarkymu, registro duomenų sauga, ir kontroliuoti, kaip jų laikomasi;
11.1.9. pagal kompetenciją organizuoti ir koordinuoti registro tvarkymo įstaigų valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
11.1.10. nagrinėti registro tvarkymo įstaigų pasiūlymus dėl registro veiklos tobulinimo ir juos apibendrinti;
11.1.12. teikti duomenis duomenų gavėjams – centriniams valstybinio administravimo subjektams ir kitiems duomenų gavėjams, veikiantiems visoje valstybės teritorijoje, bei užsienio valstybėms;
11.2. turi teisę:
11.2.1. organizuoti registro kompiuterinės, programinės, komunikacinės įrangos įsigijimą, nustatyti šios įrangos priežiūros reikalavimus, spręsti registro modernizavimo ir plėtimo klausimus;
11.2.2. perduoti registro tvarkytojams atlikti dalį registro duomenų tvarkymo funkcijų, nesusijusių su sprendimo dėl objektų registravimo ir sprendimo dėl registro duomenų teikimo priėmimu;
2. Išdėstau 13 punktą taip:
„13. Informatikos ir ryšių departamentas:
13.1. privalo:
13.1.1. suteikti registrui tarnybinių stočių, kuriose veikia registro naudotojų administravimo, naudotojų atliktų duomenų tvarkymo veiksmų audito, registro sąsajų su kitais valstybės ar žinybiniais registrais ir informacinėmis sistemomis ir kita registro programinė įranga, duomenų kaupyklų ir Vidaus reikalų telekomunikacinio tinklo (toliau – VRTT) išteklius ir jų techninę priežiūrą;
13.1.2. užtikrinti registre tvarkomų ir VRTT perduodamų duomenų saugą, sąveiką su valstybės ar žinybiniais registrais ir informacinėmis sistemomis;
13.1.3. pagal kompetenciją užtikrinti tinkamą registro veikimą ir duomenų, gaunamų iš susijusių registrų, atnaujinimą;