JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2024 m. lapkričio 28 d. Nr. T2-325
Jurbarkas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Socialinių paslaugų įstatymo 37 straipsnio 2 dalimi, Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. A1-397 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“, Socialinių paslaugų katalogo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, 9.6 punktu Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašą (pridedamas).
2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2002 m. rugpjūčio 29 d. sprendimą Nr. 441 „Dėl talonų naudotis dušo paslaugomis išdavimo tvarkos patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2024 m. lapkričio 28 d. sprendimu Nr. T2-325
ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja dušo ir (ar) skalbimo paslaugų skyrimo procedūrą, asmenų, galinčių gauti šias paslaugas, kategorijas, paslaugų finansavimo tvarką, gyventojų mokėjimą už šias paslaugas.
2. Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos teikiamos asmenims, kurių vieno šeimos nario vidutinės mėnesio pajamos yra iki 2 (dviejų) Valstybės remiamų pajamų (toliau – VRP) dydžio ir kurie gyvena būstuose be patogumų ir neturi finansinių bei techninių galimybių savo namuose naudotis vonia, dušu ir (ar) skalbykle.
3. Dušo paslaugos teikiamos VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ (toliau – Įstaiga) Nakvynės namuose.
5. Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos – tai pagalba asmenims (šeimoms), kurie dėl nepakankamų pajamų negali pasirūpinti savo higiena (dušo ir (ar) skalbimo paslaugų organizavimas ir kt.).
II SKYRIUS
ASMENŲ, KURIE GALI KREIPTIS DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ, KATEGORIJOS
7. Asmenų, kurie gali kreiptis dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugų, kategorijos:
III SKYRIUS
KREIPIMASIS DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
8. Dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugų asmuo (šeimos narys) (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas, aprūpintojas (toliau – Asmuo) kreipiasi į Įstaigą.
9. Asmuo, kuris kreipiasi dėl dušo paslaugų, privalo pateikti šiuos dokumentus:
9.3. pajamas įrodančius dokumentus (jei nėra galimybės informacijos gauti iš turimos duomenų bazės). Asmenims (šeimoms), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nustatyta tvarka gaunantiems socialinę pašalpą, pajamų pateikti nereikia.
10. Duomenis apie pajamas, gaunamas iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, apie išmokas, gaunamas iš Savivaldybės Socialinės paramos skyriaus, bei asmens deklaruotą gyvenamąją vietą Įstaigos atsakingas darbuotojas gauna iš turimos duomenų bazės.
11. Prašymus dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugų priimantis darbuotojas, jeigu būtina užtikrinti viešąjį interesą, gali pareikalauti ir kitų papildomų šio Aprašo 9 punkte nenurodytų dokumentų.
13. Asmenims, nurodytiems šio Aprašo 7.7 papunktyje, dokumentų, nurodytų šio Aprašo 9 punkte, pateikti nereikia.
15. Asmuo, pasikeitus jo deklaruotai (gyvenamajai) vietai ar pajamoms, per mėnesį laiko nuo šių faktų paaiškėjimo privalo apie tai pranešti Įstaigos atsakingam darbuotojui. Paaiškėjus šiems faktams, dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugų asmuo turi pateikti naują prašymą.
IV SKYRIUS
ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMAS
17. Aprašo II skyriuje įvardijamiems gavėjams sprendimas dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugų nepriimamas.
18. Asmeniui (šeimai), kuris kreipiasi dėl dušo ir (ar) skalbimo paslaugos, išrašomi talonai apsilankyti Įstaigoje (2 ir 3 priedai).
19. Per mėnesį vienam asmeniui (šeimos nariui) gali būti išduodami:
20. Talonai yra numeruojami eilės tvarka, įrašomas asmens vardas ir pavardė. Taloną pasirašo Įstaigos atsakingas asmuo, išdavęs taloną.
21. Talonų išdavimas yra registruojamas talonų išdavimo registracijos žurnale (Aprašo 4 ir 5 priedai), kuriame nurodomas asmens vardas ir pavardė, adresas, talonų numeriai, išduotų talonų skaičius ir pasirašo pats talono gavėjas.
23. Talonai yra renkami Įstaigoje. Pasibaigus einamajam mėnesiui, Įstaigos paskirtas darbuotojas informaciją apie asmenis, kuriems buvo išduoti talonai, kuriems buvo suteiktos dušo ir (ar) skalbimo paslaugos, suveda į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).
V SKYRIUS
MOKĖJIMAS UŽ ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGAS
25. Asmeniui (šeimai), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nustatyta tvarka gaunančiam (-iai) socialinę pašalpą, arba asmeniui (šeimai), kurio (-ios) pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mažesnės už VRP dvigubą dydį, dušo ir (ar) skalbimo paslaugos teikiamos nemokamai.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
27. Aprašo įgyvendinimą kontroliuoja Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų
skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos
aprašo 1 priedas
(prašymo gauti dušo ir (ar) skalbimo paslaugas forma)
ASMENS, KURIS KREIPIASI DĖL PASLAUGŲ: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Telefonas |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Telefonas |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“
direktoriui
PRAŠYMAS
GAUTI DUŠO IR (AR) skalbimo PASLAUGAS
20 __ m. _____________________ d.
Jurbarkas
Prašau skirti man (mano šeimai) _______________________________ (dušo ir (ar), skalbimo – reikalinga įrašyti) paslaugas.
Mano šeimos sudėtis:
Eil. Nr. |
Pavardė, vardas |
Giminystės ryšys |
Gimimo metai |
Darbovietė, mokykla, darželis ar kt. |
Pajamų šaltinis |
Suma, Eur/mėn. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pristatyti dokumentai |
Trūkstami dokumentai |
Pristatytų trūkstamų dokumentų data |
Darbuotojo parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ŽINAU IR SUTINKU,
kad socialinių paslaugų teikimo tikslais apie mane ir mano šeimos narius bus renkama informacija iš kitų institucijų bei duomenys apie skirtas ir teikiamas socialines paslaugas man (mano šeimai) gali būti teikiami kitoms institucijoms.
Pasikeitus gyvenamajai vietai ar pajamoms, ĮSIPAREIGOJU apie tai pranešti socialinio darbo organizatoriui seniūnijoje.
Žinau, kad pirties (dušo) ir (ar) skalbimo paslaugos bus paskirtos tik pristačius visus reikalingus dokumentus.
__________________ __________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Dokumentus priėmiau_____________________________________ ____________________________
(pareigos, vardas, pavardė) (data)
Informacinį lapelį gavau __________________ _________________________
(parašas) (pavardė, vardas)
INFORMACINIS LAPELIS KLIENTUI:
Pasikeitus gyvenamajai vietai ar pajamoms, ĮSIPAREIGOJU apie tai pranešti socialinio darbo organizatoriui seniūnijoje.
Žinau, kad pirties (dušo) ir (ar) skalbimo paslaugos bus paskirtos tik pristačius visus reikalingus dokumentus.
Trūkstami dokumentai:
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
Pristatyti iki ___________________________
(data)
Prašymas priimtas ____________________________ __________________
(pareigos, vardas, pavardė) (data)
_________________________
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų
skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos
aprašo
2 priedas
(vienkartinio talono nemokamoms dušo paslaugoms gauti forma)
Vienkartinis talonas nemokamoms dušo paslaugoms gauti
20.....m............mėn. Nr.......................... ............................................................................... (Asmens vardas, pavardė) ................................................................................. ................................................................................ (Asmens išdavusio taloną vardas, pavardė)
..................................... (parašas) A. V. |
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų
skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos
aprašo
3 priedas
(vienkartinio talono nemokamoms skalbimo paslaugoms gauti forma)
Vienkartinis talonas nemokamoms skalbimo paslaugoms gauti
20.....m............mėn. Nr.......................... ................................................................................ (Asmens vardas, pavardė) ................................................................................ ................................................................................. (Asmens išdavusio taloną vardas, pavardė)
..................................... (parašas) A. V.
|
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų
skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos
aprašo
4 priedas
(nemokamai išduotų skalbimo talonų registro forma)
Nemokamai išduotų skalbimo talonų registras
20... m.
________________________ mėn.
Eil. Nr. |
Data |
Vardas, pavardė |
Adresas |
Gavėjų tikslinė grupė |
Parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|