LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS
MINISTRO 2006 M. GRUODŽIO 28 D. ĮSAKYMO NR. V-1128 „DĖL VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. gegužės 4 d. V-569
Vilnius
1.Pakeičiu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. gruodžio 28 d. įsakymą Nr. V-1128 „Dėl Vaistinių preparatų reklamos taisyklių patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymo 49 straipsnio 8 dalimi bei atsižvelgdamas į 2001 m. lapkričio 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2001/83/EB dėl Bendrijos kodekso, susijusio su žmonėms skirtais vaistais (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 27 tomas, p. 69), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2004 m. kovo 31 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2004/27/EB (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 34 tomas, p. 262), nuostatas:“.
1.2. Pakeičiu nurodytuoju įsakymu patvirtintas Vaistinių preparatų reklamos taisykles:
1.2.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Vaistinių preparatų reklamos taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato vaistinių preparatų reklamos gyventojams, sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistams, turintiems teisę skirti ar tiekti, parduoti / išduoti vaistinius preparatus (toliau – specialistai), tvarką, vaistinių preparatų neparduodamų pavyzdžių (toliau – neparduodami pavyzdžiai) žymėjimą, tiekimą, laikymą ir apskaitą, vaistinių preparatų reklamos davėjo, gamintojo, tarpininko, skleidėjo, vaistų reklamuotojo pareigas, vaistinių preparatų reklamos priežiūrą ir yra privalomos visiems reklaminės veiklos subjektams.“
1.2.2. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
2.1. Leidinys – spausdinta ar elektronine forma išleistas informacinis dokumentas, kuriam suteiktas tarptautinis dokumento standarto numeris (ISBN ar ISSN).
2.2. Primenamoji vaistinio preparato reklama – reklama, kuria siekiama priminti apie vaistinį preparatą.
2.3. Reklaminės veiklos subjektas – vaistinio preparato reklamos davėjas, gamintojas, tarpininkas ar skleidėjas.
1.2.3. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.4. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.5. Pakeičiu 153.2.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2.6. Pakeičiu 16.1.9 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2.7. Pakeičiu 34.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„34.6. saugoti visus skleidžiamos vaistinių preparatų reklamos pavyzdžius (tekstą, įrašą ir pan.) kartu su informacija, kam ši reklama buvo skirta (gyventojams ar specialistams), jos skleidimo būdus ir kada ji buvo paskleista pirmą kartą, ne trumpiau kaip 3 metus bei pateikti juos Tarnybai ar kitoms priežiūrą atliekančioms institucijoms pareikalavus;“.
1.2.8. Pakeičiu 352.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2.9. Pakeičiu 36.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2.10. Pakeičiu 36.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2.11. Pakeičiu VIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.12. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.13. Pakeičiu 40 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.2.14. Pakeičiu 1 priedo 14 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.15. Pakeičiu 2 priedo 4 pastraipą ir ją išdėstau taip:
Renginio organizatoriai |
Lietuvos Respublikoje – švietimo institucija, formaliojo švietimo institucija, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros ar farmacijos specialybės draugija kartu su formaliojo švietimo institucija, kitose valstybėse – tokią teisę turintys asmenys. |
Vaistinio preparato registruotojai (gamintojai) ar jų atstovai, vaistų reklamuotojai. |
1.2.16. Pakeičiu 2 priedo 5 pastraipą ir ją išdėstau taip:
Renginio pranešėjai |
Mokslininkai, mokslo įstaigų, įgaliotų institucijų, vaistinio preparato registruotojai (gamintojai) ar jų atstovai. |
Vaistinio preparato registruotojai (gamintojai) ar jų atstovai, vaistų reklamuotojai. |
2. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 1.2.4, 1.2.5, 1.2.6, 1.2.10, 1.2.15 ir 1.2.16 papunkčiai įsigalioja 2015 m. liepos 1 d.