Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius
Įsakymas
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ SOCIALINIŲ INOVACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2023 m. birželio 28 d. Nr. A-519
Joniškis
Vadovaudamasis Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2022 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T-110 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 13 punktu,
tvirtinu Joniškio rajono savivaldybės bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų vertinimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. A-519
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ SOCIALINIŲ INOVACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato komisijos funkcijas, teises ir pareigas, darbo organizavimą, kitus su Komisijos darbu susijusius klausimus.
2. Komisija savo darbe vadovaujasi Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašu, patvirtintu Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2022 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T-110 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), ir šiuo Reglamentu.
4. Komisijos nariai, pradėdami darbą Komisijoje (arba pasikeitus Komisijos nariui), pasirašo Joniškio rajono savivaldybės bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų (toliau – Paraiška) vertinimo komisijos nario nešališkumo deklaraciją (priedas).
5. Komisijos veiklą techniškai aptarnauja Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS
7. Komisija vykdo šias funkcijas:
8. Komisijos narys, vykdydamas jam pavestas funkcijas, turi teisę:
8.1. teisės aktų, reguliuojančių informacijos ir dokumentų tvarkymą, nustatyta tvarka gauti reikalingą informaciją ir dokumentų, reikalingų atlikti Paraiškos vertinimą, kopijas;
9. Komisijos narys privalo:
9.1. dalyvauti posėdyje ir susipažinti su pateikta informacija ir dokumentais, reikalingais Paraiškai vertinti;
9.3. nusišalinti prieš pradėdamas darbą Komisijoje, jei atstovauja kuriai nors įstaigai ar organizacijai, pateikusiai Paraišką, ar yra viešųjų ir privačių interesų konfliktas. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo vertinimas laikomas negaliojančiu;
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
11. Komisija sudaroma iš penkių narių, jos sudėtis tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas specialistas, kuris nėra Komisijos narys.
13. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas. Nedalyvaujant Komisijos pirmininkui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Savo nuomonę svarstomais klausimais Komisijos narys gali pareikšti raštu iš anksto.
14. Komisijos pirmininkas:
15. Komisijos sekretorius:
15.2. apie planuojamus rengti posėdžius visiems Komisijos nariams praneša raštu arba elektroniniu būdu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas;
16. Komisijos sprendimai priimami paprastąja balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
17. Paraiškas vertina kiekvienas Komisijos narys, atskirai pildydamas nustatytos formos Programos vertinimo anketą, kurios forma patvirtinta Aprašo 3 priedu, vadovaudamasis IV skyriaus reikalavimais.
18. Komisija, atsižvelgdama į Paraiškų vertinimo rezultatus, priima sprendimą siūlyti Savivaldybės administracijos direktoriui skirti lėšų iš Savivaldybės biudžeto.
19. Komisijos posėdžio eigai fiksuoti daromas garso įrašas ir rašomas posėdžio protokolas arba daromas tik garso įrašas. Sprendimą dėl posėdžių eigos fiksavimo būdo priima Komisija. Priėmus sprendimą Komisijos posėdį fiksuoti tik posėdžio garso įrašu, surašoma informacinė pažyma, kurioje nurodomas Komisijos pavadinimas, Komisijos posėdžio data, vieta, Komisijos posėdžio pradžios ir pabaigos laikas, Komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys, Komisijos posėdžio metu svarstyti klausimai ir priimti sprendimai, kita Komisijos posėdžio pirmininko nuožiūra aktuali informacija. Jei Komisijos posėdžio protokolas nerašomas, garso įrašas laikomas Komisijos posėdžio protokolu. Komisijos posėdžio protokolas ar informacinė pažyma surašoma ir pasirašoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos posėdžio protokolą ar informacinę pažymą, kuriuos rengia Komisijos sekretorius, pasirašo Komisijos pirmininkas (jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas) ir Komisijos sekretorius.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
21. Komisijos veiklos procedūrinius klausimus, kurie nenumatyti Reglamente, siūlo spręsti Komisijos pirmininkas.
22. Komisijos Reglamento kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.
23. Komisijos nariai, pažeidę teisės aktų, reglamentuojančių Komisijos darbą, reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
24. Informaciją apie Komisijos darbą, sprendimus žiniasklaidai teikia Komisijos pirmininkas, jam nesant, Komisijos pirmininko pavaduotojas.
25. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo, kitų teisės aktų nustatyta tvarka.