Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius
Įsakymas
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS NEKILNOJAMOJO KULTŪROS PAVELDO PAŽINIMO, SKLAIDOS IR ATGAIVINIMO PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2016 m. kovo 29 d. Nr. A-277
Joniškis
2 punktu,
t v i r t i n u Joniškio rajono savivaldybės nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo, sklaidos ir atgaivinimo projektų paraiškų vertinimo komisijos nuostatus (pridedama).
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka ir sąlygomis.
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. A-277
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS NEKILNOJAMOJO KULTŪROS PAVELDO PAŽINIMO, SKLAIDOS IR ATGAIVINIMO PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Joniškio rajono savivaldybės nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo, sklaidos ir atgaivinimo projektų paraiškų vertinimo komisijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Joniškio rajono savivaldybės nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo, sklaidos ir atgaivinimo programos projektų (toliau – Projektas) paraiškų (toliau – Paraiška) vertinimo komisijos (toliau – Komisija) uždavinius, funkcijas, teises, pareigas, kompetenciją, atsakomybę, sprendimų priėmimo bei jų įforminimo tvarką.
2. Komisiją sudaro Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos direktorius įsakymu. Komisija padeda administracijai įgyvendinti Joniškio rajono savivaldybės nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo, sklaidos ir atgaivinimo programą.
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymu, Nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo, sklaidos ir atgaivinimo projektų rėmimo Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašu, patvirtintu Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. T-20 (su pakeitimu, padarytu 2014 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr.T-256 (toliau – Aprašas), kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II SKYRIUS
KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
5. Komisijos uždavinys yra nagrinėti ir vertinti Aprašo nustatyta tvarka gautas Paraiškas bei teikti rekomendacijas savivaldybės administracijos direktoriui dėl Projektų finansavimo.
6. Vykdydama jai pavestą uždavinį, Komisija atlieka šias funkcijas:
6.1. svarsto ir vertina Paraiškas, kurios turi atitikti Apraše nustatytus reikalavimus, tikslus, uždavinius ir kriterijus;
7. Komisija gali vykdyti ir kitas funkcijas, susijusias su Komisijos tikslais ir uždaviniais, neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos teisės aktams.
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
9. Komisija turi teisę:
9.2. prašyti, kad Projektų pareiškėjai pateiktų trūkstamą su sprendimo priėmimu susijusią informaciją, paaiškintų Paraiškose ir kituose dokumentuose pateiktą informaciją, ar kviesti juos savo Paraiškas pristatyti Komisijai;
10. Komisijos pareigos:
10.1. laiku, visapusiškai, išsamiai, objektyviai ir pagal įstatymus išnagrinėti, svarstyti ir vertinti Paraiškas, kurios turi atitikti Apraše nustatytus reikalavimus, atsižvelgti į Projektų svarbą, vertinimo kriterijus, Aprašo tikslus ir uždavinius, gautą finansavimą iš kitų finansavimo šaltinių;
10.2. objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaujantis lygiateisiškumo principu atlikti savo pareigas ir būti nešališka;
11. Komisija privalo vykdyti šiuose Nuostatuose ir kituose teisės aktuose nustatytas Komisijos funkcijas ir pareigas.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS NARIŲ NUSIŠALINIMAS
13. Komisijos pirmininkui ir kitiems Komisijos nariams draudžiama dalyvauti nagrinėjant Paraišką ir priimti sprendimą, kuris sukelia viešųjų ir privačių interesų konfliktą.
14. Prieš pradedant nagrinėti gautas Paraiškas Komisijos pirmininkas ir kiti Komisijos nariai privalo informuoti Komisijos narius apie esamą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir nusišalinti nuo tolesnio nagrinėjimo.
V SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
16. Komisijos darbą organizuoja ir jam vadovauja Komisijos pirmininkas. Kai Komisijos pirmininko nėra ar jis negali eiti savo pareigų, Komisijos pirmininko pareigas laikinai eina ir posėdžiui vadovauja Komisijos pirmininko pavaduotojas.
18. Komisijos sekretorius – asmuo, atsakingas už paveldosaugos programos organizavimą, vykdymą ir įgyvendinimą savivaldybėje, kuris vykdo Apraše nurodytas funkcijas.
19. Pasibaigus paraiškų priėmimo laikui, kviečiami Komisijos posėdžiai gautiems Projektams ir jų Paraiškoms svarstyti, vertinti bei sprendimams dėl lėšų skyrimo priimti. Apie šaukiamą posėdį informuojami Komisijos nariai ir pareiškėjai.
21. Komisijos posėdžio metu rašomas protokolas, kuriame nurodoma posėdžio vieta ir data, komisijos sudėtis, posėdžio dalyviai, nagrinėto klausimo esmė, Komisijos narių pastabos ir siūlymai, priimtas sprendimas ir sprendimo motyvai. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas, ir sekretorius.
22. Protokolas turi būti parengtas ir pasirašytas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas pasibaigus posėdžiui, jeigu Komisija posėdžio metu nenusprendžia kitaip.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
24. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, projektai ir kita) saugomi savivaldybės administracijos archyve Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.