ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2018 M. SPALIO 25 D. SPRENDIMO NR. 1-213 „DĖL ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKYMO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ DALINIO PAKEITIMO
2020 m. rugsėjo 29 d. Nr. 1-195
Širvintos
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 933 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimo Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“,
Širvintų rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Iš dalies pakeisti Širvintų rajono savivaldybės mokymo lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą (toliau – tvarkos aprašas), patvirtintą Širvintų rajono savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 25 d. sprendimo Nr. 1-213 „Dėl Širvintų rajono savivaldybės mokymo lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktu:
2. Pakeisti tvarkos aprašo 5 punktą ir jį išdėstyti taip:
„5. Tvarkos aprašo 4.2, 4.3, 4.5 ir 4.7 papunkčiuose nurodytoms ugdymo reikmėms tenkinti paskirstoma ne mažiau kaip 100 procentų lėšų, apskaičiuotų pagal Aprašo 1 priede nurodytus atitinkamų ugdymo reikmių koeficientus ir faktinį mokinių skaičių. Tvarkos aprašo 4.1 papunktyje nurodytoms ugdymo reikmėms tenkinti lėšos skiriamos pagal poreikį, o mokyklų vadovų ir jų pavaduotojų ugdymui pareiginės algos kintamajai daliai – pagal finansines galimybes. Tvarkos aprašo 4.4 papunktyje nurodytoms ugdymo reikmėms tenkinti lėšos skiriamos pagal poreikį. Nesant galimybių prieš tvirtinant atitinkamų metų Savivaldybės biudžetą išsiaiškinti faktinio lėšų poreikio konkrečioms tvarkos aprašo 4.4 ir 4.6 papunkčiuose nurodytoms reikmėms, asignavimų valdytoja yra Savivaldybės administracija. O paaiškėjus faktiniam lėšų poreikiui, lėšos paskirstomos patikslinant Savivaldybės biudžetą konkrečioms mokykloms.“
3. Pakeisti tvarkos aprašo 6.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„6.6. mokykloms – pedagoginių darbuotojų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų skirtumams mokyklose išlyginti, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei diegti, finansuoti užsienio kalbų mokymąsi laikinosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosiuose ugdymo planuose, finansuoti priemonėms, skirtoms mokinių iš nepalankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos mokymosi skirtumams sumažinti. Mokymo lėšos skiriamos mokymo lėšų trūkumui padengti. Mokyklos, kurioms nepakanka lėšų ugdymo planui (ugdomai veiklai) įgyvendinti ir (ar) lėšų daliai ugdymo proceso organizavimo ir valdymo 1 pareigybei finansuoti, švietimo pagalbai vykdyti, Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyriui pateikia motyvuotą prašymą, kuriame detalizuoja šiame punkte nurodytų ugdymo reikmių trūkstamų lėšų poreikį. Kartu su prašymu pateikia pedagoginių darbuotojų tarifikacijų sąrašą pagal rugsėjo 1 d. arba sausio 1 d. duomenis, kuriame darbo užmokestis pedagogams būtų apskaičiuotas nustatytais pastoviosios dalies koeficientais (įskaitant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų padidinimą dėl veiklos sudėtingumo). Nesant lėšų poreikio, mokymo lėšos paskirstomos proporcingai kiekvienai mokyklai pagal joms skirtas lėšas ugdymo planui įgyvendinti.“
4. Papildyti tvarkos aprašą 6.7 papunkčiu ir jį išdėstyti taip:
„6.7. mokykloms, vykdančioms bendrojo ugdymo programas, – skaitmeninio ugdymo plėtrai. Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris lėšas paskirsto proporcingai mokykloms, vykdančioms bendrojo ugdymo programas, pagal Aprašo 1 priede nurodytus atitinkamų ugdymo reikmių koeficientus ir faktinį mokinių skaičių, kurie mokosi pagal bendrojo ugdymo programas. Lėšos naudojamos pagal švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus atitinkantiems skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms ir informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti, taip pat mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti pagal skaitmeninio raštingumo programas, atitinkančias švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus. Informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti gali būti skiriama ne daugiau kaip 30 procentų šių lėšų.“
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.