PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. gegužės 28 d. Nr. AV-368

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 4 ir 5 punktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“:

1. T v i r t i n u Pakruojo rajono savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. kovo 20 d. įsakymą Nr. A 205 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos buhalterinės apskaitos tvarkų patvirtinimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ilona Gelažnikienė

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. AV-368

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų reprezentacinėms išlaidoms, naudojimo ir nurašymo tvarką Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijoje.

2. Reprezentacinės išlaidos yra sudėtinė savivaldybės biudžeto dalis. Reprezentacinėms išlaidoms skiriamos biudžeto lėšos negali viršyti 1 procento išlaidų, patvirtintų Savivaldybės administracijai atitinkamų metų išlaidų sąmatose (išskyrus Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos gaunamos finansinės paramos, bendrojo finansavimo, specialiųjų programų sąmatas).

3. Reprezentacinės išlaidos – atstovavimo šalies viduje ir užsienyje išlaidos.

4. Už Savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų naudojimą ir nurašymą yra atsakingi:

4.1. kai priėmimas vyksta arba išlaidos patiriamos Savivaldybės vadovų (mero, mero pavaduotojo, administracijos direktoriaus ar administracijos direktoriaus pavaduotojo) lygiu – Savivaldybės administracijos Turto ir ūkio skyriaus Ūkio poskyrio vedėjas, jo nesant – šio skyriaus vyriausiasis specialistas;

4.2. kai priėmimas vyksta arba išlaidos patiriamos Savivaldybės administracijos struktūriniame padalinyje – struktūrinio padalinio vadovas;

4.3. kai priėmimas vyksta arba išlaidos patiriamos pagal finansuojamą projektą – to projekto koordinatorius.

5. Reprezentacinės išlaidos vienos dienos maitinimui vienam asmeniui negali viršyti 1 (vienos) bazinės socialinės išmokos.

 

II SKYRIUS

REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NAUDOJIMAS IR NURAŠYMAS

 

6. Reprezentacinėms išlaidoms priskiriama:

6.1. užsienio valstybių asmenų, delegacijų, svečių ir juos lydinčių asmenų priėmimo išlaidos (išlaidos transportui, nakvynei, maitinimui, nealkoholiniams ir alkoholiniams gėrimams, vertėjams, gidams, gėlėms, suvenyrams, atminimo dovanoms, kitoms prekėms ir paslaugoms);

6.2. rengiamų oficialių priėmimų išlaidos (vaišių, pobūvių, banketų, kurie rengiami Savivaldybės mero, mero pavaduotojo, administracijos direktoriaus, administracijos direktoriaus pavaduotojo arba jų įgalioto asmens sprendimu kokio nors asmens, delegacijos, svečių garbei, taip pat įstatymų nustatytų atmintinų dienų ir švenčių, profesijų dienų, sutarčių pasirašymo, vizitų, valstybės arba įstaigos jubiliejų, valstybės, tarptautinių organizacijų, kitų apdovanojimų skyrimo įstaigos darbuotojams, miesto įstaigų, organizacijų, įmonių vadovams ir darbuotojams progomis, maisto produktų, alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų, kitų prekių ir paslaugų pirkimo išlaidos); 6.3. darbo susitikimų išlaidos (maisto produktų, nealkoholinių ir alkoholinių gėrimų, kitų prekių, skirtų Savivaldybės vadovų susitikimams darbo klausimams aptarti, svarstyti, derinti su kitų įstaigų, įmonių, organizacijų atstovais, pirkimo išlaidos);

6.4. išlaidos atminimo dovanoms, suvenyrams, gėlėms, sveikinimo raštams, atvirukams, kitų apdovanojimų skyrimo darbuotojams įstatymų nustatytų atmintinų ir švenčių dienų, profesijų dienų progomis;

6.5. išlaidos vizitinėms kortelėms;

6.6. išlaidos, susijusios su dalyvavimu mokinių olimpiadose, kultūros, sporto ir kituose visuomeniniuose renginiuose (transporto išlaidoms, dovanėlėms švenčių proga ikimokyklinių, mokymo, sveikatos apsaugos, vaikų, senelių, neįgaliųjų globos įstaigų auklėtiniams ir globotiniams, socialiai remtinoms šeimoms, taip pat išlaidos suvenyrams, dovanoms, gėlėms, pagal varžybų ir konkursų sąlygas numatytiems prizams, su dalyvavimu minėtuose renginiuose susijusiems mokesčiams, įstaigos atributika pažymėtoms prekėms);

6.7. atminimo dovanos Savivaldybės darbuotojams ir Savivaldybės tarybos nariams jubiliejų proga ir išeinant iš darbo (atminimo dovanos kaina ne didesnė kaip 2 (dvi) bazinės socialinės išmokos) bei gėlės administracijos darbuotojams ir Savivaldybės tarybos nariams gimtadienio proga.

6.8. kitų prekių ir paslaugų pirkimo išlaidos, skirtos šio Aprašo 6 punkte išvardintoms reikmėms.

7. Lydinčių asmenų ir vertėjų išlaidos apmokamos ta pačia tvarka kaip svečių, jos priskiriamos reprezentacinėms išlaidoms. Lydinčių asmenų negali būti daugiau nei svečių.

8. Reprezentacinėms išlaidoms nepriskiriama:

8.1. Savivaldybės švenčių, konkursų, sporto varžybų, parodų, mugių, festivalių, koncertų, kitų renginių rengimo išlaidos, kai minėti renginiai rengiami iš specialiai išvardytiems renginiams rengti numatytų lėšų (vykdomų projektų ir kitų lėšų);

8.2. išlaidos, susijusios su užuojautos pareiškimu dėl Pakruojo kraštui nusipelniusio asmens, institucijos, įstaigos, įmonės ar organizacijos vadovo, Savivaldybės tarybos nario ar jų šeimos nario, artimo giminaičio mirties (užuojautos, gėlės, vainikai ir kt.).

9. Organizuojant šio Aprašo 6.1 ir 6.2 papunkčiuose nurodytus renginius, Savivaldybės administracijos Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus vedėjas, o jo nesant – jį pavaduojantis asmuo ar kitas už renginio organizavimą Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas, sudaro Reprezentacinių išlaidų sąmatą, kurioje nurodoma:

9.1. renginio pavadinimas, jo tikslas;

9.2. renginio data ir vieta;

9.3. prognozuojamas renginio dalyvių skaičius;

9.4. prognozuojamos renginio išlaidos.

10. Reprezentacinių išlaidų sąmatą derina Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjas arba jį pavaduojantis asmuo, tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo. Renginių organizavimo metu, nepatvirtinus naujos išlaidų sąmatos, negali būti viršyta bendra sąmatoje nurodyta išlaidų suma.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Reprezentacinės priemonės perkamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu.

12. Reprezentacinės išlaidos apmokamos pagal pateiktus faktines išlaidas patvirtinančius finansinius dokumentus, kuriuos pasirašo atsakingi už šių lėšų naudojimą asmenys, iš patvirtintų Savivaldybės administracijai asignavimų, skirtų reprezentacijai ir įvaizdžiui, išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio „Reprezentacinės išlaidos“, kodas 2.2.1.1.1.22.

13. Reprezentacinės išlaidos nurašomos:

13.1. už suteiktas paslaugas – iškart jas suteikus pagal Reprezentacinių išlaidų nurašymo aktą (1 priedas);

13.2. įsigijus prekes – mėnesiui pasibaigus pagal Reprezentacijai sunaudotų atsargų nurašymo aktą (2 priedas).

14. Nurašymo aktus surašo ir pasirašo šio Aprašo 4 punkte nurodyti atsakingi asmenys, pasirašo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

15. Nurašymo aktai pateikiami Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui kartu su faktines išlaidas patvirtinančiais finansiniais dokumentais (sąskaitomis faktūromis ir kitais dokumentais), reprezentacinių išlaidų sąmatomis ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 dienos.

16. Reprezentacinių išlaidų apskaitos kontrolę vykdo Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Centralizuotas vidaus audito skyrius.

 

___________________________

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos

reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

TVIRTINU                                                                                                                                                                                                           

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

                      (vardas , pavardė)

 

                             (data)

_______________________________________

                       ( įstaigos pavadinimas)

__________________________________________________________

                                   (padalinio pavadinimas)

REPREZENTACIJAI SUNAUDOTŲ ATSARGŲ NURAŠYMO AKTAS

_______m. _______________d. Nr.____

Pakruojis

Komisija:_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

patvirtinta________________________________________________________________________________________________________

(Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo data, Nr., pavadinimas)

nurašo per _______m. ______________________ mėn. sunaudotas reprezentacijai atsargas:

Eil. Nr.

Atsargų pavadinimas

Pardavėjo pavadinimas, sąskaitos faktūros data, Nr.

Matavimo vnt.

Kiekis

Vnt. kaina

Suma

Pastabos (renginio pavadinimas, kam įteikta, įteikimo data, kita informacija)

Koresponduojanti sąskaita

Debetas

Kreditas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

x

x

x

Komisija: _______________________________________________________________________________________

(pareigos, parašas, vardas, pavardė)

                       __________________________________________________________________________________________________________________________________

(pareigos, parašas, vardas, pavardė)

                          __________________________________________________________________________________________________________________________________

(pareigos, parašas, vardas, pavardė)

Už ūkinę operaciją atsakingas asmuo ____________________________________________________

                                                                                                                    (pareigos, parašas, vardas, pavardė)

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

TVIRTINU                                                                                                                                                                                                           

 

(pareigų pavadinimas)

 

 

(parašas)

 

                      (vardas pavardė)

 

                             (data)

 _______________________________________

                       (įĮstaigos pavadinimas)

 

__________________________________________________________

                                   (padalinio pavadinimas)

REPREZENTACINIŲ IŠLAIDŲ NURAŠYMO AKTAS

 

                                      ______m. _______________ mėn. __ d. Nr.___

                                                                      Pakruojis

 

Komisja:

 

 

                                                                     (pareigos, vardas, pavardė)

 

                                                                                                                                                               ,

 

patvirtinta

 

 

                                                                                              (Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo data, Nr., pavadinimas)

 

                                                                                                                                                               ,

 

nurašo ___________Eur (____________________________________________________) išlaidas

                                                                                                                             (suma žodžiais)

 

Pagal_______m.___________________d. sąskaitą faktūrą Nr.___________________________ __,                                                           

 

gautą iš ,

(maitinimo įstaigos pavadinimas)

 

 

(renginio pavadinimas, kita informacija)

 

 

 

Komisijos nariai:

 

 

 

(parašas , vardas, pavardė)

 

 

 

(parašas , vardas, pavardė)

                                                              

 

 

Už ūkinę operaciją atsakingas asmuo

(parašas , vardas, pavardė)

 

 

 

(parašas , vardas, pavardė)