UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO
2021 m. balandžio 21 d. Nr. AĮ-446
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:
1. Tvirtinu Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. gruodžio 31 d. įsakymą Nr. AĮ-1236 „Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo” su visais pakeitimais ir papildymais.
4. Nurodau, kad šis įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
PATVIRTINTA
Utenos rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2021 m. balandžio 21 d. įsakymu
Nr. AĮ-446
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) kaip Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų (toliau - Pirkimai) planavimo, inicijavimo, organizavimo ir kontrolės tvarką, šiame procese dalyvaujančių Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę.
2. Viešųjų pirkimų atlikimo tvarką Perkančiojoje organizacijoje reglamentuoja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (toliau – Įstatymas), kiti su viešaisiais pirkimais susiję teisės aktai ir šis Aprašas.
3. Apraše vartojamos sąvokos yra apibrėžtos Įstatyme ir kituose teisės aktuose, išskyrus atvejus, kai šiame Tvarkos apraše yra apibrėžta kitaip.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Galutiniai pirkimo dokumentai - Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys bei nustatyta tvarka suderinti pirkimo dokumentai, kuriuos tvirtina viešojo pirkimo komisija arba pirkimų organizatorius.
4.3. Mažos vertės pirkimo pažyma – dokumentas, mažos vertės pirkimo atvejais pildomas pirkimo organizatoriaus, pagrindžiantis jo priimtų sprendimų atitiktį Įstatymo ir kitų viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams.
4.4. Paraiška – užduotis viešajam pirkimui (toliau – Paraiška) – pirkimų iniciatoriaus parengtas pirkimų inicijavimui bei vykdymui skirtas dokumentas, pirkimų valdymo modulyje (VIPIS) teikiamas Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui, tvirtinamas Perkančiosios organizacijos vadovo.
4.5. Pirkimų iniciatorius – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, tiesiogiai pavaldus Perkančiosios organizacijos vadovui; struktūrinio padalinio vadovas ar seniūnijos seniūnas (jiems negalint eiti pareigų – juos pavaduojantys asmenys) atliekamų tarnybinių funkcijų ribose nurodantis poreikį pagal prioritetus, dėl reikalingų prekių, paslaugų arba darbų įsigijimo, parengiantis jų techninę specifikaciją bei nurodantis esmines sutarties sąlygas.
4.6. Pirkimų organizatorius – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas darbuotojas, kuris Perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma viešojo pirkimo komisija. Pirkimų organizatoriai gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmenys.
4.7. Pirkimų valdymo modulis (toliau – VIPIS) – Perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų informacinė sistema VIPIS.
4.8. Pirminiai pirkimo dokumentai - Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys pirkimo iniciavimui skirti dokumentai/duomenys, kuriuos pirkimų iniciatorius pateikia Viešųjų pirkimų skyriui Apraše nustatyta tvarka ir terminais.
4.9. Planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikis – Pirkimų iniciatoriaus parengta, susisteminta už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui teikiama informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, įskaitant ir vidaus sandorius.
4.10. Prevencinę pirkimų ir pirkimo sutarčių vykdymo kontrolę atliekantis asmuo – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, nustatyta tvarka vykdantis viešojo pirkimo proceso procedūros stebėseną, patikrinimą ir suderinimą.
4.11. Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realių bei potencialių prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą, tiekėjus, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan. rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti.
4.12. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, atsakingas už biudžetiniais metais numatomų pirkti Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų darbų, prekių ir paslaugų plano sudarymą ir jo paskelbimą.
4.13. Sutarties administratorius - Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, tiesiogiai pavaldus Perkančiosios organizacijos vadovui; struktūrinio padalinio vadovas ar seniūnijos seniūnas (jiems negalint eiti pareigų – juos pavaduojantys asmenys), kontroliuojantis už sutarties vykdymą atsakingų asmenų funkcijų vykdymą, atsakingas už atsiskaitymo dokumentų per informacinę sistemą „E-sąskaita” gavimą, administruojamų prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių tinkamą įvykdymą, su sutarčių vykdymu susijusios informacijos, įskaitant siūlymus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo – pardavimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo, teisinių pasekmių tiekėjui, nevykdančiam ar netinkamai vykdančiam pirkimo sutartyje nustatytus įsipareigojimus, pateikimo Perkančiosios organizacijos vadovui.
5. Visi šio Aprašo nustatyta tvarka teikiami ir/ar rengiami dokumentai tvirtinami, derinami ir pasirašomi VIPIS arba esant poreikiui Kontora.
II SKYRIUS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS
7. Perkančiosios organizacijos viešieji pirkimai vykdomi pagal Perkančiosios organizacijos vadovo patvirtintą Paraišką ir patvirtintą, Įstatymo nustatyta tvarka paskelbtą metinį pirkimų planą (aktualią redakciją) (toliau – Planas), kuris sudaromas finansiniams metams ne vėliau kaip iki sausio 15 d.
8. Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų pirkti prekių, paslaugų ar darbų poreikį formuoja pirkimų iniciatoriai. Prieš planuodami pirkimui skirtinas lėšas, pirkimų iniciatoriai turi atlikti išsamų rinkos tyrimą numatomai pirkimo vertei apskaičiuoti. Kiekvienas pirkimų iniciatorius kiekvienų biudžetinių metų pabaigoje, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d., Kontoroje (pagal 2 priede nustatytą formą) ir VIPIS Perkančiosios organizacijos vadovui pateikia planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikį ateinantiems biudžetiniams metams. Perkančiosios organizacijos vadovas gautus poreikius nukreipia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui.
9. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, gavęs iš Perkančiosios organizacijos vadovo planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikius, rengia pirkimų plano projektą ir informaciją apie numatomus sudaryti vidaus bei komercinius sandorius. Planas rengiamas pagal pridedamą formą (1 priedas).
10. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, parengęs pirkimų plano projektą, suderina jį su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Finansų skyriaus vedėju.
11. Suderinus su Aprašo 10 p. nustatytais asmenimis, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų vasario 15 d., einamųjų metų plano projektas teikiamas Perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti. Planą Perkančiosios organizacijos vadovas paprastai tvirtina iki einamųjų finansinių metų kovo 1 d., bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų Utenos rajono savivaldybės tarybai patvirtinus einamųjų finansinių metų Utenos rajono savivaldybės biudžetą.
12. Planas gali būti tikslinamas vadovaujantis skirtais asignavimais biudžete. Tuo atveju pirkimų iniciatorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po biudžeto patvirtinimo Perkančiosios organizacijos vadovui Kontoroje (pagal 2 priede nustatytą formą) ir VIPIS pateikia patikslintus pirkimų poreikius einamiesiems finansiniams metams. Perkančiosios organizacijos vadovas gautus poreikius nukreipia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo parengęs patikslintą Plano projektą, suderina jį su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Finansų skyriaus vedėju. Suderinus su minėtais asmenimis, patikslinto Plano projektas teikiamas Perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti.
13. Planas gali būti tikslinamas Aprašo 12 p. nustatyta tvarka ir kitais, Apraše nenumatytais atvejais, ne dažniau kaip vieną kartą per mėnesį.
14. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo kiekvienais metais, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, o patikslinus einamųjų metų Planą - nedelsiant po patikslinimo, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ir Perkančiosios organizacijos interneto svetainėje skelbia tais metais planuojamų atlikti viešųjų pirkimų suvestinę. Viešųjų pirkimų suvestinė skelbiama Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.
III SKYRIUS
PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ
INICIJAVIMAS
16. Pirkimų iniciatoriai Apraše nustatytais terminais Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui pateikia pirkimo procedūroms atlikti būtinus duomenis bei pirminius pirkimo dokumentus, kuriuos sudaro:
17. Pirminiai pirkimo dokumentai Aprašo nustatyta tvarka turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:
17.1. 60 kalendorines dienas iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas tarptautinės vertės pirkimas;
17.2. 45 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas supaprastintas pirkimas;
17.3. 20 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas mažos vertės pirkimas
17.4. 15 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad pirkimas bus atliekamas per centrinę perkančiąją organizaciją (CPO).
18. Pirkimo iniciatorius atsako už pateikiamų pirkimo procedūroms atlikti būtinų duomenų bei pirminių pirkimo dokumentų teisingumą, aktualumą bei užtikrina jų teisėtumą, siūlomo atlikti pirkimo inicijavimą laiku, pirkimo tikslingumą, pirkimo sutartimi prisiimamų finansinių įsipareigojimų įgyvendinimą, Perkančiosios organizacijos poreikius atitinkantį pirkimo objekto apibūdinimą, techninės specifikacijos (perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybių apibūdinimas) atitiktį įstatymams ir teisės aktams, susijusiems su pirkimo objektu, už su pirkimo specifika susijusių tiekėjo kvalifikacijos kriterijų, reikalavimų nurodymą. Visais atvejais techninės specifikacijos turi būti parengtos taip, kad būtų užtikrinama konkurencija bei nediskriminuojami tiekėjai.
19. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas pirkimų iniciatorių pateiktus pirminius pirkimo dokumentus nukreipia Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui ar pirkimų organizatoriui, kuris rengs galutinius pirkimo dokumentus.
20. Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, per 10 darbo dienų nuo pavedimo vykdyti viešąjį pirkimą gavimo dienos, patikrina pirkimų iniciatoriaus pateiktus pirminius pirkimo dokumentus. Nustatęs, kad pirminiai pirkimo dokumentai pateikti ne Aprašo 17 punkte nustatyta tvarka arba pirminiuose pirkimo dokumentuose nurodyta neišsami informacija/duomenys apie pirkimo objektą, turi teisę juos atmesti. Pirkimų iniciatoriai savo kompetencijos ribose privalo suteikti visą pirkimo dokumentams parengti reikalingą informaciją.
21. Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, pagal gautus pirminius dokumentus parengia viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą, kurį suderina su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, pirkimo iniciatoriumi, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyr. specialistu, atsakingu už bendrinės lietuvių kalbos normų laikymąsi .Minėti asmenys siūlomo viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą suderina ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos.
22. Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, atsižvelgdamas į viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą derinančių asmenų pastabas, iki planuojamo pirkimo procedūros pradžios, numatytos Aprašo 17 p., parengia galutinį viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą.
IV SKYRIUS
PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ
ORGANIZAVIMAS IR ATLIKIMAS
23. Perkančiosios organizacijos viešiesiems pirkimams organizuoti ir atlikti Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu:
23.2. paskiriami Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (pirkimų organizatoriai), organizuoti ir atlikti supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus (kai konkrečių prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 15 000 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), o konkrečių darbų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 30 000 Eur be PVM.
24. Perkančiosios organizacijos vadovas atskiru įsakymu gali pavesti pirkimą atlikti Komisijai ar pirkimų organizatoriui, neatsižvelgdamas į Aprašo 23.2. papunktyje numatytas vertes ir aplinkybes.
25. Komisija ir pirkimų organizatorius atlieka pirkimą pagal Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo pavedimą.
26. Komisija darbą organizuoja vadovaudamasi Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.
27. Visa su pirkimo procedūromis susijusi informacija tiekėjams ir kitiems su pirkimo procedūromis susijusiems asmenims yra siunčiama (pateikiama) Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo vardu pirkimų organizatoriaus ar Komisijos priimtų sprendimų pagrindu.
28. Atsakymai Viešųjų pirkimų tarnybai bei kitoms pirkimus kontroliuojančioms institucijoms į gautus raštus siunčiami Perkančiosios organizacijos vadovo vardu, kiti susirašinėjimai siunčiami Viešųjų pirkimų skyriaus vardu.
29. Galutinius pirkimo dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistai ar pirkimų organizatoriai rengia pagal pirkimų iniciatoriaus parengtus ir Viešųjų pirkimų skyriui pateiktus pirminius pirkimo dokumentus, vadovaudamiesi Įstatymo, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Aprašo nuostatomis.
30. Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti pirkimo organizatoriui, dokumentų projektas derinamas su pirkimo iniciatoriumi. Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti Komisijai, dokumentų projektas taip pat derinamas ir su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, atsižvelgdamas į pirkimo sudėtingumą ir/ar svarbą, gali pavesti ir pirkimo organizatoriui galutinių pirkimo dokumentų projektą suderinti su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Minėti asmenys per 3 darbo dienas pateikia atsakingam Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui arba pirkimo organizatoriui savo atsiliepimus, pastabas ar komentarus, o jeigu jų neturi, suderina pateiktą galutinių pirkimo dokumentų projektą.
31. Galutinius pirkimo dokumentus tvirtina Komisija. Pirkimų organizatorių parengtus galutinius pirkimo dokumentus derina pirkimų iniciatorius ir tvirtina Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas.
32. Komisija ir pirkimų organizatoriai Pirkimų procedūras atlieka Įstatyme, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše, patvirtintame Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, šiame Apraše bei pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS
33. Atlikus pirkimo procedūras ir priėmus sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys, o mažos vertės pirkimų atveju, kai pirkimo sutartis sudaroma raštu - pirkimų organizatorius, parengia numatomą pasirašyti viešojo pirkimo sutarties projektą pagal pirkimo dokumentuose pateiktą sutarties sąlygų projektą.
34. Parengtą galutinį pirkimo sutarties projektą Komisijos sekretorius ar kitas paskirtas Viešojo pirkimo komisijos narys arba pirkimo organizatorius elektroniniu paštu išsiunčia viešojo pirkimo laimėtojui derinti bei pasirašyti.
35. Viešojo pirkimo laimėtojas, pasirašęs du viešojo pirkimo sutarties originalius egzempliorius, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo viešojo pirkimo sutarties suderinimo su Komisijos sekretoriumi ar kitu paskirtu Viešojo pirkimo komisijos nariu arba pirkimo organizatoriumi dienos, išsiunčia juos perkančiajai organizacijai paštu ar kitomis priemonėmis. Esant objektyvioms aplinkybėms, Komisija arba pirkimo organizatorius gali nustatyti ir kitą sutarties pasirašymo būdą bei terminą. Per nustatytą terminą nepateikus pasirašytų minėtų dokumentų, laikoma, kad pirkimo laimėtojas atsisakė sudaryti sutartį.
36. Gavus viešojo pirkimo sutarties originalus, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys ar pirkimų organizatorius juos suderina bei teikia juos Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui derinti.
37. Suderinta Komisijos sekretoriaus arba kito paskirto Komisijos nario ar pirkimų organizatoriaus bei Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo viešojo pirkimo sutartis teikiama Perkančiosios organizacijos vadovui pasirašyti.
38. Pasirašytas, antspaudais patvirtintas bei užregistruotas vienas sutarties egzempliorius ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo užregistravimo dienos išsiunčiamas viešojo pirkimo laimėtojui paštu ar kitomis priemonėmis.
VI SKYRIUS
PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS
41. Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys ar pirkimų organizatorius, atlikęs pirkimą, per 20 darbo dienų pateikia visus su pirkimu susijusius duomenis ir/ar dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui, kuris viešuosius pirkimus registruoja Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų žurnale (3 priedas).
VII SKYRIUS
ATASKAITŲ APIE VIEŠUOSIUS PIRKIMUS, SKELBIMŲ APIE PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMĄ TEIKIMAS, LAIMĖJUSIŲ DALYVIŲ PASIŪLYMŲ IR PIRKIMO SUTARČIŲ BEI JŲ PAKEITIMŲ VIEŠINIMAS
43. Paskirtas Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas arba pirkimų organizatorius teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais rengia ir Viešųjų pirkimų tarnybai teikia:
44. Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas asmuo teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais viešina laimėjusių dalyvių pasiūlymus, sudarytas viešojo pirkimo-pardavimo sutartis bei preliminarias sutartis (toliau - pirkimo sutartis) ir pirkimo sutarčių sąlygų pakeitimus (išskyrus atvejus, kai pirkimo sutartis ar sutarties sąlygų pakeitimai yra sudaromi žodžiu ar pasiūlymas pateikiamas žodžiu).
_________________________
Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
1 priedas
/įrašyti metus/ M. UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUMATOMŲ VYKDYTI PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS
Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
2 priedas
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS skyrius/seniūnija PLANUOJAMŲ VYKDYTI VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SĄRŠAS