LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 10 PRIORITETO „VISUOMENĖS POREIKIUS ATITINKANTIS IR PAŽANGUS VIEŠASIS VALDYMAS“ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. gegužės 8 d. Nr. 1V-388
Vilnius
Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, 6.2.5 papunkčiu,
t v i r t i n u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro
2015 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. 1V-388
2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 10 PRIORITETO „VISUOMENĖS POREIKIUS ATITINKANTIS IR PAŽANGUS VIEŠASIS VALDYMAS“ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės projektų, kuriuos numatoma įgyvendinti pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2014 m. rugsėjo8 d. sprendimu Nr. C(2014)6397(toliau – Veiksmų programa), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Ministerija) administruojamo 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“(toliau – 10 prioritetas) įgyvendinimo priemones, (toliau – valstybės projektai) atrankos, siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašų sudarymo ir keitimo tvarką.
2. Apraše vartojamos sąvokos atitinka 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“ (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklės), 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKA IR SIŪLOMŲ FINANSUOTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS
3. Valstybės projektus Ministerija planuoja atsižvelgdama į Veiksmų programos 10 prioriteto uždavinius, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1326 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (toliau – Veiksmų programos priedas), Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. kovo 6 d. įsakymu Nr. 1V-164 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – priemonių įgyvendinimo planas), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, strateginio planavimo dokumentų bei kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatas.
4. Valstybės projektai planuojami sudarant ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministrui patvirtinant siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą. Siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas sudaromas pagal Iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės ar regiono projektų sąrašo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1K-199 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių įgyvendinimo“.
5. Kvietimai teikti projektinį pasiūlymą pagal Aprašo 1 priede nustatytą projektinio pasiūlymo formą galimiems pareiškėjams, nustatytiems atitinkamos Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonės (toliau – įgyvendinimo priemonė) projektų finansavimo sąlygų apraše, raštu siunčiami atsižvelgiant į priemonių įgyvendinimo planą, strateginio planavimo dokumentus, atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše numatytą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo (-ų) sudarymo terminą, priemonių įgyvendinimo plane numatytą skirti priemonei arba atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytą skirti finansavimą ir Veiksmų programos stebėsenos komiteto patvirtintus atitinkamos įgyvendinimo priemonės specialiuosius projektų atrankos kriterijus. Kvietimai teikti projektinius pasiūlymus taip pat gali būti siunčiami pareiškėjams, nustatytiems atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše, papildomai, jeigu:
5.1. pagal kvietimą teikti projektinį pasiūlymą nėra paskirstomos priemonių įgyvendinimo plane numatytos skirti priemonei arba atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytos skirti finansavimo lėšos;
5.2. valstybės projektams, esantiems siūlomų finansuoti valstybės projektų sąraše, neskiriamas finansavimas arba nepasirašoma iš ES struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutartis;
6. Kvietime teikti projektinį pasiūlymą turi būti nurodyta:
6.1. Veiksmų programos 10 prioriteto konkretaus uždavinio ir įgyvendinimo priemonės, pagal kurią siūloma teikti projektinį pasiūlymą, pavadinimai;
6.2. institucija, kuriai turi būti pateiktas projektinis pasiūlymas, jos adresas ir kontaktinio asmens vardas, pavardė, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriais galima gauti papildomą informaciją;
6.3. projektinio pasiūlymo galutinis pateikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 20 darbo dienų nuo dienos, kada pareiškėjas gauna kvietimą teikti projektinį pasiūlymą;
6.4. projektų finansavimo sąlygų aprašas, kuriuo vadovaujantis turi būti rengiamas projektinis pasiūlymas;
7. Tuo atveju, kai pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą, jis iki šio termino pabaigos raštu kreipiasi į Ministeriją nurodydamas priežastis, dėl kurių negali laiku pateikti projektinio pasiūlymo, ir datą, kada galėtų pateikti projektinį pasiūlymą.
8. Ministerija, gavusi 7 punkte nurodytą informaciją, įvertina priežastis, dėl kurių pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per nustatytą terminą, ir datą, kada pareiškėjas galėtų pateikti projektinį pasiūlymą, ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo 7 punkte nurodytos informacijos Ministerijoje gavimo dienos:
8.1. tuo atveju, kai pritaria projektinio pasiūlymo pateikimo termino pratęsimui, priima sprendimą pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą iki pareiškėjo nurodytos datos arba iki kitos, savo siūlomos datos ir raštu informuoja pareiškėją apie naują projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, o jeigu siūlomas kitas terminas, paaiškina kito, nei pareiškėjas buvo nurodęs, projektinio pasiūlymo pateikimo termino nustatymo priežastis;
9. Ministerija, gavusi pareiškėjo pateiktą projektinį pasiūlymą, ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo projektinio pasiūlymo gavimo Ministerijoje dienos turi įvertinti, ar valstybės projektas:
9.3. yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programos 10 prioriteto ir strateginio planavimo dokumentuose nustatytiems tikslams ir valstybės projekto tikslams įgyvendinti; šis vertinimo aspektas netaikomas, kai tokios išimtys nustatytos Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodikoje, kuri skelbiama ES struktūrinių fondų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt (toliau – Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika);
9.4. atitinka (ar atitiks suėjus paraiškos pateikimo terminui) valstybės projektų parengtumo sąlygas, nustatytas konkrečios įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše (jei tokios sąlygos nustatytos);
10. Projektinius pasiūlymus vertina Ministerijos Regioninės politikos departamento Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos skyriaus ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – atsakingi darbuotojai).
11. Atsakingi darbuotojai, atliekantys projektinių pasiūlymų vertinimą, atsižvelgdami į projektinių pasiūlymų specifiką, gautų projektinių pasiūlymų vertinimui gali pasitelkti Ministerijos Viešojo valdymo politikos departamento ir (ar) Elektroninės valdžios politikos skyriaus valstybės tarnautojus ar darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, bei kitus specialistus, ekspertus. Tais atvejais, kai projektinius pasiūlymus teikia Ministerija, juos vertina atsakingi darbuotojai, kurie atsižvelgdami į Ministerijos pateikto projektinio pasiūlymo specifiką gali pasitelkti kitus specialistus ar ekspertus.
12. Tuo atveju, jei projektiniam pasiūlymui vertinti trūksta informacijos ir duomenų ar projektiniame pasiūlyme yra netikslumų, atsakingi darbuotojai turi teisę raštu ar elektroniniu paštu projektiniame pasiūlyme nurodyto kontaktinio asmens paprašyti paaiškinti, papildyti ar patikslinti projektiniame pasiūlyme pateiktą informaciją ir nustatyti terminą prašomai informacijai pateikti, kuris negali būti ilgesnis kaip 5 darbo dienos.
13. Jei vertinant projektinį pasiūlymą turi būti atliekamas valstybės projekto vertinimas 9.3 papunktyje nurodytu aspektu ir (arba) prašoma pareiškėjo pateikti papildomą informaciją, kaip tai numatyta Aprašo 12 punkte, vertinimo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų nuo Aprašo 9 punkte nustatyto projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos. Apie projektinio pasiūlymo vertinimo termino pratęsimą atsakingi darbuotojai turi raštu ar elektroniniu paštu informuoti projektiniame pasiūlyme nurodytą kontaktinį asmenį ir nurodyti termino pratęsimo priežastis.
14. Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas neatitinka bent vieno Aprašo 9.1–9.4 papunkčiuose nustatyto reikalavimo, Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriaus patvirtinta pagal Aprašo 2 priedą parengta Projektinio pasiūlymo vertinimo išvada (toliau – Išvada dėl projektinio pasiūlymo), kurioje nurodoma, kad valstybės projektas negali būti įtrauktas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.
15. Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo atitikties vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas atitinka visus Aprašo 9.1–9.4 papunkčiuose nustatytus reikalavimus, parengiama projektinio pasiūlymo aprašymo santrauka, kurioje nurodoma: įgyvendinimo priemonė, pagal kurią teikiamas projektinis pasiūlymas, pareiškėjas, valstybės projekto pavadinimas, tikslas, uždavinys (-iai), veiklos, preliminari valstybės projekto išlaidų suma, planuojami pasiekti priemonės įgyvendinimo stebėsenos ir fiziniai veiklų įgyvendinimo rodikliai.
16. Projektinio pasiūlymo aprašymo santrauka raštu ar elektroniniu paštu pateikiama Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. 1V-881 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ uždavinių koordinavimo grupių sudarymo“ sudarytai atitinkamai koordinavimo grupei (toliau – koordinavimo grupė) pagal kompetenciją, nustatant ne trumpesnį nei 3 darbo dienų terminą raštu ar elektroniniu paštu pateikti savo išvadą dėl valstybės projekto atitikties Aprašo 9.5 papunktyje nustatytam reikalavimui.
17. Atsakingi darbuotojai, gavę koordinavimo grupės išvadą dėl valstybės projekto atitikties 9.5 papunktyje nustatytam reikalavimui:
17.1. užbaigia projektinio pasiūlymo vertinimą ir parengia bei pateikia Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriui tvirtinti Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodo, kad valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą;
18. Jeigu koordinavimo grupė atsakingiems darbuotojams pateikė išvadą, kad valstybės projektas neatitinka Aprašo 9.5 papunktyje nustatyto reikalavimo:
18.1. atsakingi darbuotojai parengia Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodo, kad valstybės projektas negali būti įtrauktas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą;
18.2. Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodoma, kad valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, tvirtina Ministerijos Regioninės politikos departamento direktorius ir ji ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.
19. Jeigu visiems strateginio planavimo dokumente (-uose) numatytiems projektams finansuoti neužtenka lėšų, į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą jie įtraukiami šiuose dokumentuose nustatyta prioritetine tvarka. Valstybės projektas, kuris atitinka visus Aprašo 9 punkte nustatytus reikalavimus ir dėl kurio patvirtinta Aprašo 17.2 papunktyje nurodyta išvada, tačiau kuriam finansuoti pagal atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašą numatytos lėšų sumos nepakanka, vidaus reikalų ministro įsakymu gali būti įtrauktas į rezervinių projektų sąrašą, jeigu pagal atitinkamos priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatas numatoma sudaryti rezervinių projektų sąrašą.
20. Atsakingi darbuotojai, atsižvelgdami į Aprašo 17.2 papunktyje nurodytą išvadą, parengia siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo ir (arba), kai taikoma – rezervinių projektų sąrašo projektą ir teikia juos tvirtinti vidaus reikalų ministrui.
21. Patvirtinus siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, Ministerija, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka, apie tai informuoja įgyvendinančiąją instituciją ir atlieka kitus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriuje nustatytus veiksmus.
III SKYRIUS
SIŪLOMŲ FINANSUOTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ KEITIMAS
23. Patvirtintas siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas, kai:
23.1. pasikeičia Veiksmų programa, Veiksmų programos priedas, priemonių įgyvendinimo planas, strateginio planavimo dokumentų tikslai, uždaviniai ir (arba) jų įgyvendinimo priemonės;
24. Esant bent vienai iš 23 punkte numatytų aplinkybių, patvirtintas siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas:
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Visi dokumentai ir (arba) jų kopijos, susiję su valstybės projektų sąrašų atranka, siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašų sudarymu ar jų pakeitimais, saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“.
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo
1 priedas
(Projektinio pasiūlymo forma)
__________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
PROJEKTINIS PASIŪLYMAS
_____________ Nr. ___________
(data)
1. Preliminarus valstybės projekto pavadinimas |
Rekomenduojama valstybės projekto pavadinimą pasirinkti trumpą ir aiškų, nusakantį valstybės projekto idėją. Pavadinime neturėtų būti rašomi įstaigų ar organizacijų pavadinimai.
(Galimas simbolių skaičius – 150) |
2. Pareiškėjo duomenys
2.1. Pareiškėjo rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
|
2.2. Pareiškėjo kontaktiniai duomenys |
Adresas |
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
|
2.3. Valstybės projekto vadovas / Atsakingas asmuo |
Vardas ir pavardė |
|
Pareigos |
|
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
|
2.4. Kontaktinis asmuo |
Vardas ir pavardė |
|
Pareigos |
|
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
3. Duomenys apie valstybės projekto partnerį
3.1. Ar valstybės projektas turi |
□ taip □ ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma) |
3.2. Partnerio Nr. (...) rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
4. Valstybės projekto aprašymas (santrauka)
4.1. Trumpas valstybės projekto esmės aprašymas |
(Nurodyti, kokia problema sprendžiama, kokios priežastys sąlygoja valstybės projekto įgyvendinimą, nurodyti valstybės projekto tikslą ir aprašyti, kaip jis susijęs su konkretaus uždavinio, pagal kurį teikiamas projektinis pasiūlymas, tikslu, trumpai aprašyti, kokios valstybės projekto veiklos bus įgyvendinamos ir kaip jos susijusios su projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytomis veiklomis, pateikti kitą svarbią informaciją (galimas simbolių skaičius – 1000) |
4.2. Valstybės projekto atitiktis Veiksmų programos 10 prioriteto konkrečiam uždaviniui ir siekiamam rezultatui, priemonei ir projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytiems strateginio planavimo dokumentams |
|
4.3. Valstybės projekto parengtumas ir atitiktis valstybės projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms projektų finansavimo sąlygų apraše |
(Jei projektų finansavimo sąlygų apraše numatyti valstybės projektų parengtumo reikalavimai, nurodyti, kaip valstybės projektas juos atitinka. Taip pat nurodyti kitus iki projektinio pasiūlymo pateikimo atliktus parengiamuosius valstybės projekto darbus bei darbus, kurie bus atlikti iki valstybės projekto paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai (galimas simbolių skaičius – 600) |
4.4. Valstybės projekto sankirtos su kitais Veiksmų programos prioritetais |
(Nurodoma, ar valstybės projekto veiklos, tikslai ar uždaviniai susiję su kitais Veiksmų programos prioritetais, taip pat nurodoma, ar valstybės projektas nėra finansuojamas (ar nėra planuojamas finansuoti) iš kitų Veiksmų programos prioritetų, ES struktūrinių fondų, kitos ES finansinės paramos ar kitos tarptautinės paramos, ar iš valstybės biudžeto programų lėšų. Jei taip – pagrindžiama, kaip bus užtikrinta dvigubo finansavimo rizikos prevencija (galimas simbolių skaičius – 400) |
5. Valstybės projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os), fiziniai rodikliai
Valstybės projekto tikslas:
(Nurodomas valstybės projekto tikslas. Galimas simbolių skaičius – 300. Nurodyti privaloma.) |
|||
Valstybės projekto uždaviniai |
Planuojamos projekto veiklos pavadinimas |
Planuojamos projekto veiklos aprašymas |
Fiziniai rodikliai |
Detalizuojamas valstybės projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje. Tikslui pasiekti negali būti numatomi daugiau kaip trys uždaviniai. Galimas simbolių skaičius – 450. Nurodyti privaloma. |
Nurodomos valstybės projekto veiklos. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.
Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.
Prie vieno valstybės projekto uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas valstybės projekto veiklas, bet ne daugiau kaip penkias. |
Aprašoma kiekviena valstybės projekto veikla, ją pagrindžiant ir nurodant atitiktį bent vienai veiklai, nurodytai konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše. Galimas simbolių skaičius – 10 000. |
Nurodomi fizinių rodiklių pavadinimai, siektinos reikšmės ir mato vienetai. Vienai veiklai nurodomas vienas rodiklis. Galimas simbolių skaičius – 220. |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
(...) |
|
|
|
6. Stebėsenos rodikliai
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio matavimo vnt. |
Planuojama rodiklio reikšmė |
Produkto rodikliai |
||
Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos produkto rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą |
Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: asmenų, institucijų, projektų skaičius ir pan. |
Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė. |
Rezultato rodikliai |
||
Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą.
|
Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz., procentas (proc.).
|
Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė. |
Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus simbolių skaičius – 1000.
7. Preliminarus valstybės projekto biudžetas
Išlaidų kategorijos Nr. |
Išlaidų kategorijos pavadinimas |
Planuojama valstybės projekto išlaidų suma, Eur |
Planuojamų išlaidų pagrindimas (apskaičiavimas), jų priskyrimas valstybės projekto veikloms, nurodytoms 4 projektinio pasiūlymo dalyje |
7.1. |
Žemė |
|
|
7.2. |
Nekilnojamasis turtas |
|
|
7.3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
|
|
7.4. |
Įranga, įrenginiai ir kt. turtas |
|
|
7.5. |
Valstybės projekto vykdymas |
|
|
7.6. |
Informavimas apie valstybės projektą |
|
|
7.7. |
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą |
|
|
Iš viso: |
|
|
8. Valstybės projekto išlaidų finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma, Eur |
8.1. Prašomos skirti lėšos |
Nurodoma prašoma skirti valstybės projekto finansavimo lėšų suma. Nurodyti privaloma. |
8.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos |
Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.1. Viešosios lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybės biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių (8.2.1.1 p.+8.2.1.2 p.+8.2.1.3 p.). Nurodyti privaloma. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybės biudžeto lėšos. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.2. Privačios lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių (8.2.2.1 p. + 8.2.2.2 p.). Kai taikoma, nurodyti privaloma. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.2.1. Nuosavos lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“. |
8.3. Iš viso |
Nurodoma bendra projekto išlaidų suma (8.1 p. +8.2 p.). 8.1 ir 8.2 punktų suma turi sutapti su bendra išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Preliminarus valstybės projekto biudžetas“. Nurodyti privaloma. |
9. Valstybės projekto įgyvendinimo laikotarpis ir paraiškos rengimas
9.1. Paraiškos finansuoti valstybės projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (metai, mėnuo, diena) |
|
9.2. Preliminari valstybės projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais |
|
10. Projektinio pasiūlymo priedai
Eil. Nr. |
Priedo pavadinimas |
Priedo lapų skaičius |
1. |
Pateikiami priedai, nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše, ir (arba) kiti dokumentai, pagrindžiantys projektiniame pasiūlyme nurodytą informaciją. |
|
(...) |
|
|
11. Pareiškėjo patvirtinimas
Patvirtinu, kad šioje formoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
___________________ |
___________________ |
___________________ |
(atsakingo asmens pareigos) |
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
A. V.
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo
2 priedas
(Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo vertinimo išvados forma)
LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJA REGIONINĖS POLITIKOS DEPARTAMENTAS |
|
PROJEKTINIO PASIŪLYMO DĖL VALSTYBĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO VERTINIMO IŠVADA
_____________
(data)
1. Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo duomenys:
1.1. Preliminarus valstybės projekto pavadinimas
|
|
1.2. Pareiškėjo pavadinimas
|
|
1.3. Preliminari valstybės projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma (Eur) |
|
1.4. Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonės pavadinimas ir numeris |
|
1.5. Projektinio pasiūlymo gavimo data ir registravimo numeris |
|
2. Projektinio pasiūlymo įvertinimas
Nr. |
Vertinimo aspektas |
Taip / Ne / Netaikoma |
Pastabos / paaiškinimai (Nurodomas pasirinkto įvertinimo „Taip / Ne / Netaikoma“ pagrindimas, taip pat dokumentai, kurie buvo peržiūrėti siekiant įvertinti konkretų vertinimo aspektą) |
2.1. |
Valstybės projekto tikslai ir uždaviniai atitinka bent vieną Veiksmų programos 10 prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą. |
|
|
2.2. |
Valstybės projektas atitinka įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyto (-ų) strateginio planavimo dokumento (-ų) nuostatas. |
|
|
2.3. |
Valstybės projekto parengtumas atitinka įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus arba gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui. |
|
(Jei valstybės projekto parengtumas neatitinka nurodyto reikalavimo, bet gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui, papildomai nurodoma, kokia sąlyga turi būti nurodyta valstybės projektų sąraše, jei valstybės projektą rekomenduojama įtraukti į sąrašą) |
2.4. |
Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais: (Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika. Šis vertinimo aspektas netaikomas techninės paramos projektams, taip pat valstybės projektams, kai tokios išimtys nustatytos Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodikoje.) |
|
|
2.4.1. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos; |
|
|
|
2.4.2. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis; |
|
|
|
2.4.3. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma; |
|
|
|
2.4.4. optimali valstybės projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, naudos ir sąnaudų santykio) reikšmes; |
|
|
|
2.4.5. pasirinktai valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų. |
|
|
|
2.5. |
Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu. (Šis vertinimo aspektas taikomas valstybės projektams, kuriems netaikomas 2.4 papunktyje nurodytas vertinimo aspektas. Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika. Šis vertinimo aspektas netaikomas techninės paramos projektams, taip pat projektams, kai tokios išimtys nustatytos Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodikoje.) |
|
|
2.6. |
Valstybės projektas nėra finansuojamas ir (ar) neplanuojama jo finansuoti iš kitų Veiksmų programos prioritetų, kitų ES struktūrinių fondų, kitos ES finansinės paramos ar kitos tarptautinės paramos, ar iš valstybės biudžeto programų lėšų |
|
|
2.7. |
Pateikti visi projektinio pasiūlymo priedai, nurodyti valstybės projektų finansavimo sąlygų apraše. |
|
|
3. Išvada dėl projektinio pasiūlymo atitikties 2 punkte nurodytiems reikalavimams
Projektinis pasiūlymas atitinka visus 2 punkte nustatytus reikalavimus ir valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.
Projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno iš 2 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. ____________ (nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka), ir valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.
_______________________________________ ____________________
(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė) (parašas)
________________________________________ ____________________
(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė) (parašas)
4. Išvados tvirtinimas
Valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą
Valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.
Vidaus reikalų ministerijos
Regioninės politikos departamento direktorius
___________________________ ____________________
(vardas, pavardė) (parašas)