UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo ir atrankos komisijos sudarymo ir nuostatų tvirtinimo

 

2017 m. gegužės 15 d. Nr. AĮ-499

Utena

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 27 d. sprendimu Nr. TS-133 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo “, 26 punktu:

1Sudarau Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo ir atrankos ir komisiją:

2.  Komisijos pirmininkė – Zita Ringelevičienė, Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja

3.  Komisijos pirmininkės pavaduotoja – Inga Šakalienė, Utenos rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus vedėja

4.  Komisijos sekretorė – Rolanda Kubickienė, Utenos rajono savivaldybės administracijos Utenos miesto seniūnijos vyr. specialistė

5.  Komisijos narė – Regina Skomskienė, Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus vyr. specialistė

6.  Komisijos narys – Egidijus Šinkūnas, Utenos rajono savivaldybės administracijos Utenos miesto seniūnijos Vyturių seniūnaitijos seniūnaitis.

7Tvirtinu Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo komisijos nuostatus (pridedama).

8Nurodau, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka

9Nurodau, kad šis įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                       Jonas Slapšinskas


 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2017 m. gegužės 15 d.

įsakymu Nr. AĮ-499

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo ir atrankos komisijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – komisija) sudarymą, darbo organizavimą, projektų vertinimą, sprendimų priėmimą ir kitas komisijos darbą reguliuojančias nuostatas.

2.       Komisija savo veikloje vadovaujasi Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 27 d. sprendimu Nr. TS-133 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo “, ir šiais nuostatais.

3.       Komisijos sudarymo tikslas – įvertinti savivaldybės administracijai finansavimui gauti pateiktus socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektus (toliau – projektai) ir parengti teikimą dėl projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo.

4.       Komisija sudaroma vieniems metams iš ne mažiau kaip trijų specialistų.

5.       Komisiją sudaro savivaldybės administracijos direktorius.

6.       Komisijos nariai, vertindami projektus ir rengdami projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą, laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

7.       Komisijos uždavinys – atrinkti savivaldybės administracijai finansavimui gauti pateiktus projektus.

8.       Komisijos funkcijos yra šios:

8.1. vertinti savivaldybės administracijai finansavimui gauti pateiktus projektus;

8.2. svarstyti savivaldybės administracijos darbuotojų apibendrintus projektų vertinimo rezultatus;

8.3. parengti teikimą dėl projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS

 

9. Komisijos nariai turi teisę:

9.1. gauti informaciją apie komisijos posėdžius ir savivaldybės administracijos darbuotojų apibendrintus projektų vertinimo rezultatus bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;

9.2. susipažinti su svarstyti pateiktais projektais, jų vertinimo dokumentais. Komisijos narys, norėdamas gauti papildomos informacijos apie konkretų projektą, žodžiu, elektroniniu paštu ar raštu kreipiasi į savivaldybės administraciją su prašymu;

9.3. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl vertinimo rezultatų.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

10. Pagrindinė komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra uždari.

11. Komisijos darbui vadovauja pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

12. Komisijos pirmininkas organizuoja komisijos darbą, pirmininkauja posėdžiams, pasirašo posėdžių protokolus.

13. Komisijos pirmininkas:

13.1. rengia posėdžių darbotvarkę ir posėdžių protokolus;

13.2. ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki komisijos posėdžio pradžios raštu informuoja komisijos narius apie posėdžio datą, laiką, vietą;

13.3. supažindina komisijos narius su pagrindinėmis projektų vertinimo procedūromis;

13.4. pateikia atsakymus į komisijos narių klausimus, susijusius su projektų vertinimu;

13.5. renka komisijos narių projektų vertinimo anketas ir kitą informaciją, kurios reikia teikimui dėl lėšų paskirstymo parengti;

13.6. apibendrina projektų vertinimo rezultatus;

13.7. pateikia kitą reikalingą su svarstomų projektų rezultatais ir projektais susijusią informaciją. Prireikus ar komisijos narių prašymu per posėdį pateikia svarstomų projektų, jų priedų kopijas;

13.8. atsako už komisijos dokumentų tvarkymą, saugo komisijai pateiktus dokumentus ir komisijos posėdžių protokolų originalus per visą komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius ar baigus veiklą, su jos veikla susijusius dokumentus perduoda savivaldybės administracijai, kuri juos saugo savo archyve.

14. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

15. Visi klausimai posėdyje aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.

16. Pradėdami darbą komisijoje, dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo, objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo, komisijos nariai privalo pasirašyti projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (1 priedas).

17. Komisijos narys negali turėti privačių interesų, tiesiogiai susijusių su pareiškėju, kurio projektas yra svarstomas. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininko reikalavimu turi nusišalinti nuo šios procedūros. Į komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą. Nusišalinus komisijos pirmininkui, komisijos pirmininko pareigas toliau eina komisijos pirmininko pavaduotojas.

18. Už konfidencialios informacijos atskleidimą, savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą komisijos nariai atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ VERTINIMAS

 

19. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.

20. Prieš pradedant projektų vertinimą, Komisijos primininkas supažindina komisijos narius su projektų paraiškomis, komisijos sudarymo ir darbo organizavimo tvarka, projekto vertinimo anketa, vertinimo kriterijais, aptariami projektų vertinimo anketų pateikimo terminai, išdalijamos projektų paraiškos.

21. Komisijos narys privalo atsisakyti vertinti jam pateiktą projektą, jei paaiškėja, kad jis:

21.1. yra projektą pateikęs viešasis juridinis asmuo (toliau – organizacija);

21.2. dalyvauja projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje;

21.3. yra įtrauktas į vertinamo projekto vykdymo procesą;

21.4. gali nesuderinti viešųjų ir privačių interesų, gali būti šališkas.

22. Įvertinęs paskirtą projektą, komisijos narys užpildo socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projekto vertinimo anketą (2 priedas) (toliau – vertinimo anketa).

23. Projektas vertinamas pagal atskirus vertinimo kriterijus balais. Projektas galutinai įvertinamas, susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 80 balų.

24. Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:

24.1. nuo 40 iki 80 balų – projektas finansuojamas;

24.2. mažiau nei 40 balų – projektas atmestinas.

25. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.

26. Jei dalis projekto išlaidų yra nepagrįstos, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti arba išlaidos priskiriamos prie netinkamų finansuoti, komisijos nariai gali siūlyti sumažinti projekto išlaidas, išbraukdami netinkamas ar nepagrįstas išlaidas arba sumažindami prašomų išlaidų sumą.

27. Baigę vertinimą, komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia Komisijos pirmininkui ir jos toliau saugomos paraiškos byloje.

28. Surinkę ne mažiau kaip trijų komisijos narių išvadas, Komisijos pirmininkas sudaro projektų vertinimo suvestines, kuriose apskaičiuoja kiekvieno projekto vidutinį balą, apibendrina projektų vertinimo rezultatus ir pateikia juos svarstyti komisijai.

 

VI SKYRIUS

KOMISIJOS SPRENDIMAI

 

29. Komisija sprendimus dėl projektų finansavimo priima posėdžiuose, rengiamuose šiuose Nuostatuose nustatyta tvarka.

30. Komisijos sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsuodami komisijos nariai turi po vieną balsą. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo paprastoji komisijos narių dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra komisijos pirmininko (komisijos pirmininko pavaduotojo balsas, jei komisijos pirmininkas nusišalinęs ar balsavime nedalyvauja). Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.

31. Komisija, apsvarsčiusi projektų vertinimo rezultatus, komisijos narių siūlymus ir išvadas bei kitą informaciją, susijusią su pateiktais atrinkti projektais, privalo parengti teikimą dėl projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo, siūlydama savivaldybės administracijai:

31.1. skirti tam tikro dydžio finansavimą projektui įgyvendinti;

31.2. skirti tam tikro dydžio dalinį finansavimą atskiroms projektui įgyvendinti;

31.3. neskirti finansavimo projektui įgyvendinti, atmetimo motyvus nurodydama komisijos posėdžio protokole.

32. Komisija, rengdama teikimą dėl finansavimo skyrimo projektams:

32.1. vadovaujasi apibendrintais projektų vertinimo rezultatais ir kita su projektų vertinimu susijusia dokumentacija;

32.2. atsižvelgia į komisijos narių siūlymus ir argumentus;

32.3. pagal projekto įvertinimo balą sprendžia apie projekto finansavimą:

32.3.1. projektas surinko daugiau negu 40 balų – projektas finansuojamas;

32.3.2. projektas surinko mažiau negu 40 balų – projektas atmestinas;

32.4. užtikrina, kad nebūtų finansuojami atitinkamoje teritorijoje sudubliuoti du ar daugiau analogiškų projektų, todėl gali neatsižvelgti į projekto surinktą vidutinį balą ir priimti sprendimą teikti kitokias rekomendacijas dėl konkretaus projekto finansavimo, palyginti su projektą vertinusių komisijos narių išvadomis ir siūlymais. Tokiu atveju pirmumas teikiamas geriausiai įvertintam projektui – dėl projekto rėmimo komisija sprendžia bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant, kaip nustatyta šiuose nuostatuose.

33. Komisija teikimą dėl lėšų paskirstymo teikia tvirtinti savivaldybės administracijos direktoriui.

 

VII SKYRIUS

KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS

 

34. Komisijos sprendimai įforminami komisijos posėdžio protokolu, kuriame nurodoma:

34.1. posėdžio data ir vieta;

34.2. posėdyje dalyvavę komisijos nariai;

34.3. posėdžio metu svarstyti projektai;

34.4. pateikti argumentai, paaiškinimai, priimti sprendimai;

34.5. kita, komisijos nuomone, svarbi posėdžio informacija.

35. Prie protokolo pridedamas projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektas.

36. Posėdžio sekretorius parengia komisijos posėdžio protokolą, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir posėdžio sekretorius.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose nuostatuose, sprendžia komisijos pirmininkas.

38. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

 

_______________________


 

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo komisijos nuostatų

1 priedas

 

 

(Projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimo ir nešališkumo deklaracijos forma)

 

________________________ savivaldybės administracija

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

 

PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS NARIO

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS IR NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš, _______________________________, vertindamas (-a) socialinių paslaugų plėtros ir

(vardas ir pavardė)

kokybės gerinimo projektus:

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektus;

1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų duomenys ir turinys;

2.2. projektų vertinimo išvados;

2.3. projektų vertinimo rezultatų duomenys;

2.4. kita informacija, susijusi su projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

 

_______________________                                         _________________________________

(parašas)                                                                                                          (vardas ir pavardė)


 

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų vertinimo komisijos nuostatų

2 priedas

 

_________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo PROJEKTO VERTINIMO ANKETA

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Ar projektas atitinka prioritetus

(projektas vertinamas pagal

Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 27 d. sprendimu Nr. TS-133 „Dėl Utenos rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo “ 11 punkte nustatytus projektų prioritetus)

15

- atitinka visus prioritetus

15

- atitinka 3–4 prioritetus

9–12

- atitinka 1–2 prioritetus

3–6

- neatitinka

0

2.

Sprendžiamos socialinės problemos

(aiškiai įvardintos, aktualios bendruomenei ir turi poveikį neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų ir jų šeimos narių gyvenimo kokybei)

15

- aiškiai įvardintos, aktualios ir turi poveikį

13–15

- iš dalies įvardintos ir aktualios, iš dalies turi poveikį

7–12

- aktualumas ir naudingumas abejotinas

1–6

- neaktualios

0

3.

Projekto įgyvendinimas

(nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas)

15

- nuoseklus ir išsamus

13–15

- nuoseklus, tačiau trūksta detalumo

7–12

- trūksta nuoseklumo ir detalumo

1–6

- nedetalus ir nenuoseklus

0

4.

Reikalingų lėšų pagrindimas

(projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas)

15

- pagrįstos, realiai suplanuotos, pateikti apskaičiavimai

13–15

- iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnių apskaičiavimų

7–12

- prastai planuojamos, pateiktos be detalių apskaičiavimų

1–6

- nepagrįstos

0

5.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.)

10

- ilgalaikis ir žymus

8–10

- trumpalaikis ar nelabai žymus

4–7

- abejotinas

1–3

- jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei

0

6.

Patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti

(turima patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.)

10

- turi pakankamai

8–10

- turi pakankamai, tačiau trūksta išsamesnio aprašymo

4–7

- turi nepakankamai

1–3

- neturi

0

Bendra balų suma

80

 

Projekto privalumai

 

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

 

 

Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti

 

 

 

Komisijos nario išvada

(projektą finansuoti, nefinansuoti)

 

Projekto įvertinimas

Nuo 40 iki 80 balų – projektas finansuojamas, mažiau nei 40 balų – projektas atmestinas.

 

Komisijos narys

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_______________

(data)