PanevezioHerbas

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO Nevyriausybinių organizacijų projektų FINANSAVIMO iš savivaldybės biudžeto lėšų nuostatŲ, PATVIRTINTŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2012 M. VASARIO 23 D. SPRENDIMU NR. 1-51, PAKEITIMO

 

2016 m. lapkričio 24 d. Nr. 1-391

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatus, patvirtintus Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. 1-51, ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                  Rytis Mykolas Račkauskas


PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. 1-51

(Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. 1-391 redakcija)

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO Nevyriausybinių organizacijų projektų FINANSAVIMO iš savivaldybės biudžeto lėšų nuostatai

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja jaunimo ar su jaunimu dirbančių organizacijų, veikiančių Panevėžio mieste (toliau – jaunimo organizacija), finansavimo bendrąsias nuostatas, finansuotinas veiklas ir prioritetus, reikalavimus projektams, projektų, teikiamų finansavimui iš Savivaldybės biudžeto gauti, vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą, projektų atitikties reikalavimams vertinimą, projektų finansavimą, vykdymą ir kontrolę, projektų įgyvendinimo kriterijus ir baigiamąsias nuostatas.

2. Nuostatuose vartojamos sąvokos:

Jaunas žmogus – asmuo nuo 14 iki 29 metų.

Jaunimo organizacija – įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įregistruotas juridinis asmuo, kuriame ne mažiau kaip 2/3 narių yra jauni žmonės ir (ar) į kurį įeina ne mažiau kaip 2/3 asociacijų, kurių kiekvienos ne mažiau kaip 2/3 narių yra jauni žmonės.

Jaunimo projektas – tikslinė jaunų žmonių grupės ar jaunimo organizacijos veikla, turinti pasirengimo ir įgyvendinimo terminus, tikslus, finansavimo šaltinius, autorius ir vykdytojus.

Programa – ilgalaikis darbas, vienos ar kelių institucijų arba organizacijų veiksmų visuma, aprėpianti nuo kelių iki keliolikos atskirų projektų.

Projekto dalyviai – asmenys, kuriems skirtas projektas ir kurie jame dalyvauja (renginių dalyviai, paslaugų gavėjai ir pan.).

Projekto vykdytojai – asmenys, tiesiogiai ir nepertraukiamai prisidedantys prie projekto įgyvendinimo, turintys konkrečią atsakomybę už projekto ir (ar) tam tikrų jo dalių įgyvendinimą. Projekto vykdytojais nelaikomi asmenys, laikinai prisidedantys prie projekto įgyvendinimo savo žiniomis, įgūdžiais ar veikla (lektoriai, meno kolektyvai ir pan.). Projekto vykdytojais taip pat nelaikomi asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansine ir (ar) ūkine veikla (rėmėjai).

Su jaunimu dirbanti organizacija – viešasis juridinis asmuo, kurio vienas iš tikslų – į jaunimą orientuota ir jaunimo poreikius tenkinanti veikla.

3. Jaunimo organizacijų projektai finansuojami konkurso būdu. Konkursą organizuoja Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija. Konkursą koordinuoja Savivaldybės administracijos darbuotojas, kuruojantis jaunimo organizacijų veiklą. Informacija apie konkursą skelbiama iki kiekvienų metų sausio 31 d. Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt). Skelbime nurodomi projektų prioritetai, dokumentų priėmimo terminas (ne mažiau kaip 1 mėnuo nuo konkurso paskelbimo), laikas ir vieta, adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas pasiteirauti, paraiškos forma ir kita reikalinga informacija.

4. Galimi pareiškėjai – jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos, neformalios jaunimo grupės, kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatymas, paraiškos pateikimo dieną teisės aktų nustatyta tvarka registruotos ir numatančios veiklas, kurios skatina jaunimo organizacijų veiklą, bendradarbiavimą, jų profesionalumo ugdymą ir plėtrą, verslumą, laisvalaikio užimtumą, sveikos gyvensenos propagavimą, ugdo pilietiškumą, įtraukia socialiai pažeidžiamus, neįgalius jaunus žmones.

5. Projekto tikslas – stiprinti ir paremti aktyvias Panevėžio mieste veikiančias jaunimo organizacijas, skatinti jų veiklos tęstinumą, teikiant finansinę paramą padėti spręsti jaunimui aktualias problemas.

6. Projektų įgyvendinimo trukmė – nuo sutarties pasirašymo iki kalendorinių metų pabaigos.

 

II SKYRIUS

FINANSAVIMO PRIORITETAI IR SRITYS

 

7. Prioritetai vertinant ir skiriant lėšų projektams nustatomi kiekvienais metais iki gruodžio 31 d. Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo reikalų tarybai (toliau – Jaunimo reikalų taryba) priėmus sprendimą, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinami prioritetai, kurie:

7.1. skatina jaunimo organizacijų veiklą, bendradarbiavimą, jų profesionalumo ugdymą ir plėtrą (tai veiklos, kuriomis aktyviai vykdomos Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme numatytos jaunimo organizacijų funkcijos, kad jaunimo organizacijos instituciškai taptų stipresnės, jų veikla būtų kokybiškesnė, skaidresnė, projektų dalyviams būtų sudarytos sąlygos įgyti naudingos socialinės kompetencijos);

7.2. skatina jaunimo verslumą, iniciatyvas, kurias įgyvendinant yra ryškus jaunimo indėlis, jaunimo įtrauktis, aiškiai nurodyta skaitine išraiška (tai veiklos, kuriose dalyvaudamas jaunimas gali įgyti verslui tinkamų įgūdžių ir kurios skatina jaunimą įgyvendinti verslo idėjas);

7.3. plėtoja jaunimo iniciatyvą ir laisvalaikio užimtumą (tai veiklos, kuriomis skatinamas jaunimo aktyvumas, sudaromos palankios sąlygos atsirasti ir veikti įvairioms pozityvioms užimtumo iniciatyvoms);

7.4. skatina sveikos gyvensenos ugdymą (tai veiklos, kurios jaunimui priimtinais ir patraukliais metodais, būdais įtraukia kuo daugiau jaunų žmonių ir skatina domėjimąsi sveiku gyvenimo būdu);

7.5. skatina jaunimo įtrauktį (veiklos, į kurias priimtinais ir patraukliais metodais, būdais įsitraukia nesimokantys ir nedirbantys, mokymuose nedalyvaujantys, socialiai pažeidžiami, neįgalūs ar nusikalsti linkę jauni žmonės);

7.6. skatina ir ugdo pilietiškumą (tai veiklos, kuriomis priimtinais ir patraukliais metodais, būdais jaunimui sudaromos sąlygos dalyvauti demokratijos procesuose, pilietinėse akcijose, atstovauti ir reikšti nuomonę, vykdyti pilietines iniciatyvas, skatinti savanorystę, prisidėti prie visuomenės pilietinio aktyvumo didinimo);

7.7. skatina jaunimo organizacijų veiklų stiprinimą, kokybišką ir efektyvų darbą su esamais ir būsimais nariais, savanoriais, kelia jų kvalifikacijos ir motyvacijos lygį, ugdo sąmoningą asmenybę, sugebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti savo problemas ir aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime;

7.8. skatina jaunų žmonių socialinę kompetenciją, prisidėsiančią prie jų sėkmingos integracijos į visuomenę ir darbo rinką, skatina praktinį kompetencijos pritaikymą, jaunimo iniciatyvumą, saviraišką ir aktyvų dalyvavimą, mokymąsi iš patirties;

7.9. kuria pozityvų visuomenės požiūrį į jaunimo savanorišką darbą ir visuomeninę veiklą, gerina jaunimo organizacijų įvaizdį visuomenėje, įtraukia jaunus žmones, miesto bendruomenę, verslo, socialinius ir kitus partnerius į organizacijos veiklą;

7.10. skatina tarptautinę jaunimo organizacijų veiklą, tarptautinį bendradarbiavimą ir pritraukia kitų institucijų ir (ar) fondų lėšas į Panevėžio miestą.

8. Finansavimas neskiriamas:

8.1. įgyvendintiems projektams;

8.2. komercinei veiklai;

8.3. jaunimo organizacijų ūkinei veiklai ir darbuotojų atlyginimams;

8.4. ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti;

8.5. išvykoms, pažintinėms kelionėms organizuoti.

9. Konkursui negali būti teikiami projektai, kurie:

9.1. kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

9.2. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia nepagarbą Lietuvos valstybės, tautiniams ir religiniams simboliams, piliečių tautiniams ir religiniams jausmams;

9.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais yra susiję su smurto, prievartos, neapykantos, narkotikų ir kitų toksinių medžiagų populiarinimu;

9.4. bet kokiomis kitomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PARAIŠKAI

 

10. Paraiška finansuoti projektą teikiama pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintus prioritetus užpildžius nustatytą paraiškos formą (1 priedas).

11. Paraiškoje turi būti nurodoma:

11.1. informacija apie pareiškėją (projekto teikėją);

11.2. projekto aprašymas (pavadinimas, projektui įgyvendinti reikalinga suma ir iš Savivaldybės prašoma suma, įgyvendinimo laikotarpis, tikslas, uždaviniai, problemos iškėlimas ir pagrindimas, trumpas projekto aprašymas, projekto priemonių / veiklų įgyvendinimo planas, tikslinė projekto grupė ir dalyviai, laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą);

11.3. detali projekto įgyvendinimo sąmata;

11.4. papildoma informacija (pagrindinio projekto vykdytojo kvalifikacija, patirtis ir gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą, kita informacija, kuri atrodo aktuali pareiškėjui);

11.5. pridedami dokumentai.

 

IV SKYRIUS

PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA

 

12. Projektas aprašomas užpildant paraišką. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti jaunimo organizacijos vardu, nurodyta jo vardas ir pavardė, pareigos ir patvirtinta antspaudu, jei jaunimo organizacija antspaudą privalo turėti. 

13. Jaunimo organizacijos kartu su projekto paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

13.1. organizacijos vadovo parašu patvirtintą jaunimo organizacijos steigimo dokumento (nuostatų ar įstatų, steigimo sutarties ar registrų centro pažymėjimo / išrašo) kopiją;

13.2. jei jaunimo organizacijai atstovauja ne jos vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti jaunimo organizacijos vardu, originalą ar tinkamai patvirtintą jo kopiją;

13.3. asmens, turinčio teisę veikti jaunimo organizacijos vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 18 punkte;

13.4. kitus dokumentus, kuriuos jaunimo organizacija mano esant tikslinga pateikti.

14. Jaunimo organizacija privalo pateikti:

14.1 vieną spausdintą paraiškos egzempliorių, sunumeruotą, pasirašytą jaunimo organizacijos vadovo, projekto vadovo ir patvirtintą jaunimo organizacijos antspaudu (jei organizacija privalo jį turėti);

14.2 elektroninę paraiškos versiją *PDF formatu, pateikiant ją el. paštu Panevėžio miesto savivaldybės paskirtam asmeniui ne vėliau nei skelbime nurodytą galutinę projektų pateikimo dieną.

15. Paraiškos teikiamos Savivaldybės administracijos Vidaus administravimo skyriaus Dokumentų valdymo poskyrio interesantų aptarnavimo specialistui (adresu: Laisvės a. 20, įėjimas iš Vilniaus g. pusės). Paraiška ir papildomi dokumentai turi būti išspausdinti, tvarkingai susegti ar susiūti, puslapiai sunumeruoti, paskutinio lapo antroje pusėje nurodytas lapų skaičius žodžiais, pasirašyta jaunimo organizacijos vadovo. Visi dokumentai pateikiami užklijuotame voke su ant voko užrašytu konkurso dalyvio pavadinimu, adresu ir kontaktiniu telefono numeriu. Ant voko turi būti užrašyta „Paraiškų finansuoti jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektus vertinimo komisijai“.

16. Projektas turi būti pateiktas iki skelbime nurodytos galutinės projektų pateikimo datos. Jeigu projektas siunčiamas paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta data turi būti ne vėlesnė kaip Savivaldybės administracijos skelbime apie projektų pateikimą nurodyta galutinė projektų pateikimo data.

17. Vertinimui pasibaigus, projektas jaunimo organizacijai negrąžinamas. Projektai, kurie nebuvo atrinkti skirti finansavimą, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

18. Jaunimo organizacijos negali teikti paraiškų ir projektams negali būti skiriamas finansavimas, jei:

18.1. jaunimo organizacija yra likviduojama, sudaryta taikos sutartis su kreditoriais, sustabdyta ar apribota jaunimo organizacijos veikla;

18.2. jaunimo organizacija yra neįvykdžiusi mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

18.3. jaunimo organizacija projekte arba jo prieduose pateikė klaidingą arba melagingą informaciją;

18.4. jaunimo organizacija bandė gauti konfidencialią informaciją arba darė įtaką Komisijos nariams;

18.5. jaunimo organizacija neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų projektui įgyvendinti;

18.6. asmuo, turintis teisę veikti jaunimo organizacijos vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

18.7. jaunimo organizacija yra neatsiskaičiusi už ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą sutartyje ir teisės aktuose nustatyta tvarka arba gautas lėšas panaudojo ne pagal tikslinę paskirtį;

18.8. vyksta teisminiai ginčai tarp Savivaldybės administracijos ir jaunimo organizacijos dėl ankstesnių projektų įgyvendinimo.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

19. Projektus vertina Komisija, sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Vertinimo komisija sudaroma iš 7 asmenų, iš kurių 2 narius deleguoja Savivaldybės administracija, 1 atstovą deleguoja Savivaldybės tarybos komitetas, kuruojantis jaunimo organizacijų veiklą, 2 narius deleguoja Jaunimo reikalų taryba ir 2 narius – skėtinė jaunimo organizacija. Komisijos sekretoriaus funkcijas vykdo Savivaldybės administracijos darbuotojas, kuruojantis jaunimo organizacijų veiklą (neturintis balso teisės).

20. Komisijos darbo tikslas yra nagrinėti ir vertinti pateiktas paraiškas, teikti rekomendacines išvadas Savivaldybės administracijai dėl projektų finansavimo.

21. Komisija atlieka šias funkcijas:

21.1. vertina pateiktas paraiškas;

21.2. teikia išvadas dėl pateiktų paraiškų turinio ir sąmatos;

21.3. priima rekomendacinį sprendimą dėl lėšų skyrimo, kuris yra pateikiamas Savivaldybės administracijos direktoriui.

22. Pirmojo posėdžio metu Komisijos nariai iš visų narių išsirenka Komisijos pirmininką ir pirmininko pavaduotoją. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininko, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais. Komisijos nariai pasirašo konfidencialumo ir nešališkumo pasižadėjimus.

23. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti jaunimo organizacijų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.

24. Komisijos sekretorius:

24.1. praneša Komisijos nariams apie posėdį el. paštu ir žodžiu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio, kartu su pranešimu Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą;

24.2. priima ir registruoja paraiškas;

24.3. tvarko, sistemina ir teikia Komisijai informaciją apie gautas paraiškas;

24.4. vertina paraiškų atitiktį formaliesiems kriterijams;

24.5. protokoluoja posėdžius;

24.6. informuoja jaunimo organizacijas, pateikusias projektus, apie projektų vertinimo rezultatus ir priimtus sprendimus;

24.7. suderina tikslius veiklos planus ir sąmatas, jei projektui įgyvendinti skiriama dalis paraiškoje prašomų lėšų.

25. Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.

26. Komisijos narys (-iai) svarstant jo (jų) atstovaujamos jaunimo organizacijos projektą privalo nusišalinti nuo svarstymo. Jei Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

27. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko, o jo nesant – pirmininko pavaduotojo balsas. Komisijos sprendimas pranešamas Savivaldybės administracijos direktoriui.

28. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po Komisijos posėdžio.

29. Komisijos nariai turi teisę dėl projekto finansavimo prašyti pateikti papildomos informacijos, jei kyla neaiškumų, pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie posėdžio protokolo.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ ATITIKTIES REIKALAVIMAMS VERTINIMAS

 

30. Projektų paraiškų vertinimas susideda iš šių dalių:

30.1. formaliųjų kriterijų vertinimo;

30.2. programos turinio ir lėšų planavimo vertinimo.

31. Savivaldybės administracijos darbuotojas, atsakingas už konkurso organizavimą, patikrinęs paraišką su visais jos priedais, gali pareikalauti teikėjo pateikti papildomų dokumentų, patvirtinančių arba patikslinančių paraiškoje pateiktą informaciją.

32. Teikėjo ir paraiškos atitiktį formaliesiems kriterijams vertina Savivaldybės administracijos paskirtas darbuotojas, kuris užpildo paraiškos formaliųjų kriterijų įvertinimo formą (2 priedas).

33. Formaliuosius reikalavimus atitinkančios paraiškos ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo paraiškų pateikimo yra perduodamos vertinti Komisijai.

34. Paraiškų turinį ir lėšų planavimą vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija.

35. Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų skaičių ir apimtis, gali terminą pratęsti iki 30 darbo dienų.

36. Projektus vertina Komisijos nariai pagal nustatytus vertinimo kriterijus, atskirai pildydami nustatytos formos projekto vertinimo anketą (3 priedas). Maksimalus balų skaičius, kurį gali skirti vienas Komisijos narys, – 77 (be papildomų balų). Apskaičiuojamas Komisijos narių įvertinimo vidurkis. Galimybę gauti paramą turi projektai, kuriems skiriama ne mažiau kaip pusė maksimalaus balų skaičiaus Komisijos narių įvertinimo vidurkio. Jei projektai pagal turinį ir prioritetą įvertinami vienodai, pirmenybė teikiama socialiniams pilietiniams projektams.

37. Komisija turi teisę reikalauti papildomų dokumentų ar medžiagos.

38. Jaunimo organizacijos, kurių projektai buvo atmesti ar jiems neskirta lėšų, raštu informuojamos apie sprendimą, nurodoma atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis.

39. Priėmus sprendimą skirti finansavimą, tarp jaunimo organizacijos ir Savivaldybės administracijos ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo dienos, kai jaunimo organizacija buvo raštu informuota apie priimtą sprendimą skirti lėšų pateiktam projektui, pasirašoma Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis, kurios forma patvirtinta Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu.

40. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis pasirašoma dviem egzemplioriais, kurių vienas perduodamas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui, kitas –finansavimą gavusiai jaunimo organizacijai. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius arba kitas įgaliotas asmuo ir asmuo, turintis teisę veikti jaunimo organizacijos vardu.

41. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį projekte prašomų lėšų, prieš sudarant sutartį, Komisija raštu informuoja jaunimo organizaciją apie jai skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių / veiklų planą. Jaunimo organizacija patikslina sąmatą ir priemonių / veiklų planą, nurodo, kokia apimtimi bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydama privalomus atlikti darbus, surengti renginius, suteikti paslaugas ir kt. įgyvendinant projektą, patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir apie patikslinimus per 3 darbo dienas raštu praneša Komisijos sekretoriui.

42. Informacija apie pateiktus, atrinktus ir neatitikusius reikalavimų projektus ir finansavimo skyrimą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt) per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl lėšų skyrimo pasirašymo.

 

VII SKYRIUS

PROJEKTO FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

43. Projektams lėšos skiriamos iš Savivaldybės biudžeto. Projektui skiriama lėšų suma priklauso nuo surinktų balų skaičiaus, projekto darbų (veiklų) apimties ir yra ne didesnė nei 2000 Eur.

44. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos pagal projekto įgyvendinimo eigą ir planą, išlaidų pobūdį ir kiekį. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos nuo sutarties pasirašymo dienos iki sutartyje numatytos datos.

45. Jaunimo organizacija gautas Savivaldybės biudžeto lėšas privalo laikyti banko sąskaitoje, įvertindama Savivaldybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo ir saugojimo rizikos veiksnius, naudoti tik Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.

46. Įgyvendinant projektą, nukrypimai tarp sąmatoje numatytų išlaidų rūšių negalimi.

47. Įgyvendinant projektą:

47.1. jaunimo organizacijos indėlis į projektą turi būti ne mažesnis kaip 10 proc. bendrųjų projekto išlaidų;

47.2. jaunimo organizacijos administravimo išlaidos (patalpų nuomai, komunalinėms paslaugoms, ryšio paslaugoms) neturi viršyti 30 proc. viso projekto sąmatos sumos;

47.3. jaunimo organizacijos projektui reikalingos įrangos įsigijimo išlaidos neturi viršyti 300 Eur;

47.4. jaunimo organizacijos dalyvių maitinimo išlaidos neturi viršyti 10 proc. viso projekto sąmatos sumos.

48. Jaunimo organizacija, įgyvendinanti projektą, privalo:

48.1. Kiekvienam ketvirčiui pasibaigus iki ateinančio mėnesio 10 dienos pateikti Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. IK-465 (2014 m. lapkričio 28 d. įsakymo Nr. 1K-407 redakcija) patvirtintoje formoje Nr. 2 pateiktas Projekto išlaidų sąmatos vykdymo ketvirtines ataskaitas ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestines.

48.2. Iki einamųjų metų gruodžio 31 d. pateikti Savivaldybės administracijos specialistui, vykdančiam Projekto priežiūrą, detalią Projekto įvykdymo ataskaitą (3 ir 4 priedai), dalyvių sąrašus su parašais, atsiliepimų apie įgyvendintą Projektą spaudoje kopijas ir vaizdinę medžiagą, kitą prašomą informaciją, skirtą lėšų panaudojimo teisėtumui nustatyti.

49. Jaunimo organizacija turi grąžinti į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios buvo pervestos, tačiau nepanaudotos projektui įgyvendinti, panaudotos ne pagal paskirtį (Buhalterinės apskaitos skyrius nustatė esminių sutarties pažeidimų arba paaiškėjo, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija), ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nustačius faktą apie nepanaudotas projektui įgyvendinti arba panaudotas ne pagal paskirtį lėšas.

50. Jeigu gavus įgyvendinimo ataskaitą paaiškėja, kad jaunimo organizacija projektui įgyvendinti gautas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį ir jų negrąžino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka ir jaunimo organizacija 3 metus nuo ateinančių metų sausio 1 dienos praranda teisę dalyvauti projektų konkurse.

51. Komisija ir Buhalterinės apskaitos skyrius jaunimo organizacijoms teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projektų įgyvendinimu.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52. Jaunimo organizacijos turi viešinti projektus, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projektų tikslus, eigą ir rezultatus. Viešindamos projektus, jaunimo organizacijos turi nurodyti, kad Savivaldybė projektams skyrė lėšų iš Savivaldybės biudžeto. Įgyvendinusios projektus, jaunimo organizacijos turi parengti ir artimiausiame Jaunimo reikalų tarybos posėdyje pristatyti informaciją apie projekto įgyvendinimą, dalyvių skaičių, iškeltus tikslus, įgyvendintus uždavinius, pasiektus rezultatus ir kitus duomenis, susijusius su projektu.

53. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą jaunimo organizacijos atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

54. Sprendimas dėl lėšų skyrimo gali būti apskundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

55. Panevėžio miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba turi teisę atlikti lėšų panaudojimo teisėtumo auditą.

______________________________


Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų

1 priedas

 

 

PARAIŠKA DALYVAUTI PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSE

______________________

(data)

_________________________

(sudarymo vieta)

 

 

I. INFORMACIJA APIE PROJEKTO TEIKĖJĄ

 

1. Projekto teikėjo pavadinimas

 

 

2. Projekto teikėjo teisinis statusas

 

 

3. Projekto teikėjo duomenys

Juridinio asmens kodas

 

Būstinės adresas (su pašto kodu)

 

Telefonas

 

Faksas

 

Elektroninis paštas

 

Interneto svetainė

 

Banko duomenys (pavadinimas, kodas, atsiskaitomosios (biudžetinės) sąskaitos numeris)

 

Projekto vadovas (-ė)

(vardas ir pavardė, tel., el. paštas)

 

 

 

 

4. Prašoma suma

Eur

Procentai

Bendra projekto suma

 

100 %

Iš jų:

Iš Panevėžio miesto savivaldybės prašoma suma (Ne daugiau kaip 90 %)

 

 

Projektą vykdančios organizacijos šiam projektui skiriamos lėšos (2 % GPM, nario mokestis ir kt.)

 

 

Projekto partnerių ar rėmėjų lėšos

 

 

 

Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodykite)

 

 

 

5. Ar esate gavę finansavimą iš Jaunimo nevyriausybinių organizacijų programos (toliau – JP) per paskutinius 2 metus? (Pažymėkite X. Jei atsakėte „taip“, nurodykite sumą eurais ir procentais (procentai nuo bendros projekto vertės)

 

Metai

Taip

Ne

Eur

%

 

 

 

 

 

 

Ar pristatėte ataskaitą, jei esate gavę finansavimą iš JP?

(pažymėkite X)

Taip

 

Ne

 

Pastaba. Nepateikus gauto finansavimo ataskaitos, organizacijoms lėšos neskiriamos.

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

6. Projekto pavadinimas

 

7. Kurią jaunimo veiklos sritį atitinka šis projektas?

Pažymėkite (X)

7.1. Skatina jaunimo organizacijų veiklą, bendradarbiavimą ir jų profesionalumo ugdymą.

 

7.2. Skatina jaunimo verslumą, įgyvendina jaunimo iniciatyvas, kurias įgyvendinant yra ryškus jaunimo indėlis, jaunimo įtrauktis, aiškiai nurodyta skaitine išraiška.

 

7.3. Plėtoja jaunimo iniciatyvą ir laisvalaikio užimtumą.

 

7.4. Metinis programos prioritetas (įrašyti)

 

 

 

8. Projekto vykdytojai:

9. Projekto dalyviai:

Bendras projekto vykdytojų skaičius:

 

Bendras projekto dalyvių skaičius:

 

Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 metų skaičius

 

Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius*

 

10. Projekto tikslinė grupė:

 

 

*Pastaba. Pateikiant projekto ataskaitą turi būti pateikiami dalyvių sąrašai su parašais.

 

11. Problema ar situacijos analizė (glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią sieksite spręsti įgyvendindami projektą, kokia tai problema, kiek ir kaip ji aktuali bendruomenei ir kt., kokie pavojai, jūsų organizacijos vaidmuo, vizija ir pan.).

 

 

 

12. Projekto tikslas ir uždaviniai (turi būti aiškūs ir konkretūs, pasiekiami)

Pavyzdys:

1 Tikslas. Tikslui pasiekti iškelti uždaviniai:

1.1.    Uždavinys

1.2.   

 

 

 

 

 

13. Projekto veiklų aprašymas ir numatomi kokybiniai bei kiekybiniai rezultatai

Eil. Nr.

Programos uždavinys

Priemonės

Planuojami kokybiniai rezultatai

Planuojami kiekybiniai

rezultatai

Rodiklis* (veiklos kiekybinis įvertinimas)

Kiekybinė rodiklio išraiška

1.

Pavyzdys: 1 uždavinys

Pavyzdys. 1 uždavinio

1 veikla

Pavyzdys. 1 uždavinio  kokybinis rezultatas

Pavyzdys: veiklos dalyvių skaičius

Pavyzdys: 10

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

* Galimi rodikliai – savanorių skaičius, vadovų, konsultantų skaičius, išplėtotų idėjų skaičius, organizuotų veiklų, programų skaičius, įgyvendinančių organizacijų skaičius ir t. t.

 

14. Veiklų grafikas (veiklų pasiskirstymas per laikotarpį)

Veiklos pavadinimas

Laikas

 

 

 

15. Ar projektas yra tęstinis? (pažymėkite X)

Taip

 

Ne

 

Jei numatomas programos tęstinumas, parašykite kaip.

 

 

16. Projekto įgyvendinimo trukmė:

Projekto pradžia ir pabaiga: nuo ____________ iki ____________

 

17. Ar turite projekto partnerių? (pažymėkite tinkamą atsakymą X)

Taip

 

Ne

 

(Žemiau pateiktą lentelę reikia pildyti, jei atsakymas „taip“)

Eil. Nr.

Organizacijos ar institucijos pavadinimas

Būstinės adresas, kontaktai

Bendradarbiavimo statusas (sutartis, pokalbis ar kt.)

Glaustai aprašykite organizacijos vaidmenį projekte

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18. Ar projektas tarptautinis? (pažymėkite tinkamą atsakymą X)

Taip

 

Ne

 

(Žemiau pateiktą lentelę reikia pildyti, jei atsakymas „taip“)

Eil. Nr.

Organizacijos ar institucijos pavadinimas

Būstinės adresas, kontaktai

Bendradarbiavimo statusas (sutartis, pokalbis ar kt.)

Glaustai aprašykite organizacijos vaidmenį projekte

1.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19. Projekto pristatymo / viešinimo veikla

Veiklos aprašymas (pvz.: straipsniai, TV, siužetai, spaudos konferencijos, informacija internete ir kt.)

Įgyvendinimo laikotarpis

Atsakingas asmuo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. PROJEKTO BIUDŽETAS

 

Eil.

Nr.

Išlaidų paskirtis

Išlaidų paaiškinimas (nurodykite veiklos rūšį, kuriai skirtos išlaidos)

Išlaidų skaičiavimas1

 

Prašoma skirti lėšų suma iš Savivaldy-bės biudžeto

Eur

Kitų šaltinių skiriamų lėšų suma Eur

(nurodykite kiekvieną finansuotoją)

1.  

Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui, lektoriams, kitiems specialistams ir asmenims, vykdantiems projektą (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį).

 

 

 

 

2.

Patalpų nuoma ir išlaikymas (šildymas, elektros energija, vandentiekis, kanalizacija, apsauga ir pan.)

 

 

 

 

3.

Transporto nuoma ir išlaikymas (degalai, tepalai ir pan.), transporto bilietų apmokėjimas.

 

 

 

 

4.

Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma.

 

 

 

 

5.

Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinės, ūkinės paskirties prekės ir pan.) įsigijimas.

 

 

 

 

6.

Komandiruočių išlaidos

 

 

 

 

 

7.

Ryšių išlaidos (telefonas, faksas, paštas ir pan.)

 

 

 

 

8.

Renginio dalyvių apgyvendinimas

 

 

 

 

 

9.

Renginio dalyvių maitinimas

 

 

 

 

 

10.

Viešinimo išlaidos

 

 

 

 

11.

Kitos išlaidos

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________

1 Būtina detalizuoti, pvz., kiekis, padaugintas iš kainos.

 

IV. KITA INFORMACIJA

 

20. Su projekto paraiška teikiami dokumentai

Eil. Nr.

Dokumentų pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Projekto teikėjo registracijos pažymėjimo kopija su vadovo parašu (1 egz.)

 

2.

Bendradarbiavimo sutarties kopija, jei projektas vykdomas su parneriais (1 egz.)

 

3.

Patvirtintos dokumentų, įrodančių projekto papildomą finansavimą (jei yra papildomas finansavimas), kopijos (1 egz.)

 

4.

Atsiliepimai spaudoje apie projekto teikėjo įgyvendintus projektus (1 egz.)

 

5.

Kita (įrašykite)

 

 

Pastaba. Nepriimamos ranka užpildytos paraiškos.

 

 

 

 

 

 

(projekto teikėjo vadovas (-ė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

A. V.

 

 

 

 

 

 

 

 

(projekto vadovas (-ė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(projekto finansininkas (-ė)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 


 

Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų

2 priedas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO ORGANIZACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ

 

PARAIŠKOS FORMALIŲJŲ KRITERIJŲ VERTINIMO FORMA

 

 

 

(data)

 

Registracijos numeris

 

Teikėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Savivaldybės administracijos darbuotojas

 

 

1.  Privalomos sąlygos:

Taip

Ne

 

1.1.

 

Teikėjas yra Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka registruotas viešasis juridinis asmuo, kurio misija, tikslai ir (ar) veiklos skatina jaunimo, su jaunimu dirbančių organizacijų ar neformalių grupių veiklą, bendradarbiavimą, jų profesionalumo ugdymą bei plėtrą, verslumą, laisvalaikio užimtumą, sveikos gyvensenos propagavimą, ugdo pilietiškumą, įtraukia socialiai pažeidžiamus, neįgalius jaunus žmones.

 

 

 

1.2.

 

Paraiška pateikta iki nurodyto termino pabaigos.

 

 

 

1.3.

 

 

Teikėjas per pastaruosius 2 metus pateikė visas projektų finansavimo ataskaitas.

 

 

Bent vienos privalomos sąlygos neatitinkanti programa toliau nevertinama

 

2.   Dokumentų pateikimas:

Taip

Ne

2.1.

 

 

1 patvirtintas paraiškos

(Nuostatų 1 priedas) egzempliorius, pasirašytas:

teikėjo vadovo

 

 

projekto vadovo

 

 

asmens, atsakingo už finansinę veiklą

 

 

2.2.

Užpildyta paraiškos forma (Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų 1 priedas)

 

 

2.3.

Paraiška pateikta el. formatu.

 

 

2.4.

Pateikta teikėjo įstatų (nuostatų ar kt. registracijos dokumentų) kopija.

 

 

2.5.

Pridėti projekto vadovo ar pagrindinių vykdytojų gyvenimo aprašymai.

 

 

2.6.

Pridėti dokumentai (ar jų kopijos), įrodantys papildomą projekto finansavimą (jei yra papildomas finansavimas)

 

 

2.7.

Pridėtos bendradarbiavimo sutartys, jei projektas vykdomas su partneriais.

 

 

2.8.

Pateikta pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų 18 punkte.

 

 

2.9.

Visi pateikti dokumentai yra išspausdinti, lapai sunumeruoti, susegti į aplanką ar surišti, paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti teikėjo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodytas paraišką sudarančių lapų skaičius. Visi teikiami dokumentai sudėti į vieną voką, ant kurio užrašytas teikėjo ir konkurso pavadinimas.

 

 

 

 

Pastabos, komentarai

 

 

 

 

 

 

 

______________________ __________________ __________________

(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)

 


Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų

3 priedas

 

PANEVĖŽIO miesto savivaldybės JAUNIMO organizacijų projektų FINANSAVIMO iš savivaldybės biudžeto lėšų

 

PARAIŠKOS TURINIO IR LĖŠŲ PLANAVIMO vertinimo FORMA

 

 

Projekto teikėjo pavadinimas ______________________________________________________

________________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

I. Projekto vertinimas

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Vertinimas

1.

Projekto aktualumas (0–13 balų)

1.1.

Projekto atitiktis

Ar numatyta projekto veikla atitinka skelbiamo projektų finansavimo konkurso prioritetines veiklas?

TAIP NE

1 0

1.2.

Veiklos naudingumas

Ar numatoma projekto veikla yra naudinga, aktuali visuomenei? Ar pasiūlymas yra aktualus, atsižvelgiant į konkrečios tikslinės grupės poreikius? (0–4)

 

1.3.

Veiklos efektyvumas

Ar numatoma projekto veikla bus efektyvi ją įgyvendinant praktikoje? (0–4)

 

1.4.

Veiklos novatoriškumas

Ar projekto idėja, veikla ar metodai yra novatoriški? (0–4)

 

 

 

Bendra balų suma:

 

2.

Projekto adresatas (0–8 balai)

2.1.

Projekto dalyviai

Ar aiškiai numatyta, kokioms tikslinėms grupėms reikšmingas projekto įgyvendinimas? (0–4)

 

2.2.

Įtraukimas

Ar yra numatyti konkretūs veiksmai ir priemonės, įtraukiantys vietos gyventojus į projektą? (0–4)

 

 

 

Bendra balų suma:

 

3.

Turinys (0–16 balų)

3.1.

Tikslai

Ar projekto tikslai yra aiškūs ir konkretūs? (0–4)

 

3.2.

Uždaviniai

Ar projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti užsibrėžtų tikslų? (0–4)

 

3.3.

Laukiami rezultatai

Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projektine numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs? (0–4)

 

3.4.

Projekto veikla

Ar numatoma įgyvendinti veikla leis pasiekti tikslus ir numatomus rezultatus? (0–4)

 

 

 

Bendra balų suma:

 

4.

Organizavimas (0–20 balai)

4.1.

Organizacijos resursai

Ar organizacijos turimi žmogiškieji resursai yra pakankami planuojamam projektui įgyvendinti?

(0–4)

 

Ar organizacijos turimų žmonių kompetencija ir patirtis yra pakankama planuojamam projektui įgyvendinti? (0–4)

 

Ar organizacijos turimi materialiniai resursai yra pakankami planuojamam projektui įgyvendinti?

(0–4)

 

4.2.

Projekto veiklos planas

Ar siūlomas projekto veiklos laikas gerai suplanuotas? (0–4)

 

4.3.

Metodologija

Ar planuojami naudoti metodai geriausiai tinka projektui įgyvendinti? (0–4)

 

 

 

 

 

 

 

Bendra balų suma:

 

5.

Lėšų panaudojimo efektyvumas (0–20 balų)

5.1.

 

Realus lėšų poreikis

Ar yra pagrįstas prašomų lėšų reikalingumas? (0–4)

 

Ar išlaidos yra susijusios su projekte numatomomis veiklomis? (0–4)

 

5.2.

Lėšų panaudojimas

Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus naudojamos taupiai ir efektyviai? (0–4)

 

Ar projekto lėšos yra numatomos skirti tikslinei grupei? (0–4)

 

5.3.

Kiti finansavimo šaltiniai

Ar projektui įgyvendinti yra numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių? (0–4)

 

Bendra balų suma:

 

Iš viso (77 balai):

 

6.

Papildomi balai (0–9 balų)

6.1.

Tęstinis projektas (programa), gavęs finansavimą praeitais metais

Yra – 1 balas

 

6.2.

Veikia ne mažiau kaip 4 metus nuo įregistravimo įstatymų nustatyta tvarka

Yra – 1 balas

 

6.3.

Organizacija yra tarptautinių organizacijų (sudėtinių struktūrų) narė

Yra – 2 balai

 

6.4

Organizacija prisideda 50 % (ir daugiau) savomis ar rėmėjų lėšomis prie planuojamo projekto įgyvendinimo

Yra – 5 balai

 

Bendra balų suma:

 

Iš viso (86 balai):

 

 

II. Skiriamos lėšos

Komisijos nario pastabos (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)

 

 

 

 

 

Projektui siūloma suma        Eur

 

Komisijos narys                  _____________________                       _______________________

(vardas ir pavardė)                                                         (parašas)

______________________

(data)


Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų

4 priedas

 

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTO ĮGYVENDINIMO

ATASKAITA

 

(Užpildymo data)

 

Bendri duomenys apie projekto vykdytoją ir projektą

Organizacijos pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdymo vieta, vietos (adresas, telefonas)

 

Ataskaitos rengėjas (-a) (vardas ir pavardė, pareigos, tel., el. paštas)

 

 

1. Projekto tikslas ir uždaviniai

 

 

 

2. Projekto finansavimas

2.1. Projekto lėšos

Programos lėšos

Panevėžio miesto savivaldybės skirtos lėšos

Kitų finansavimo šaltinių lėšos

 

Iš viso

Eur

Eur

Eur

Gautos lėšos per laikotarpį, už kurį atsiskaitoma

 

 

 

Panaudotos lėšos per laikotarpį, už kurį atsiskaitoma

 

 

 

 

2.2. Iš kitų finansavimo šaltinių gautos ir panaudotos programos lėšos per laikotarpį, už kurį atsiskaitoma

Kiti finansavimo šaltiniai

Gautos ir panaudotos lėšos

Eur

1. Projekto vykdytojo lėšos

 

2. Privačių įmonių / bendrovių lėšos

 

3. Privačių asmenų parama

 

4. Nevyriausybinių organizacijų lėšos

 

5. ES lėšos

 

6. Kitų šalių fondų lėšos

 

7. Kitos (nurodykite)

 

7.1.

 

7.2.

 

 

3. Organizuotų skirtingų veiklų (skaičius) ___

 

3.1. Projekto kiekybinių ir kokybinių rezultatų vertinimas

Veiklos pavadinimas (pvz.: mokymai, seminarai, stovykla ir kt.)

Veiklos rūšių skaičius

Dalyvavusių asmenų skaičius

Dalyvavusių asmenų (14−29 m. amžiaus) skaičius

Veiklos aprašymas (glaustai), nurodant ir renginio vietą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso __

Iš viso __

Iš viso __

Iš viso*

*Nurodydami dalyvių skaičių iš viso, atkreipkite dėmesį, kad tas pats dalyvis galėjo dalyvauti keliuose renginiuose, todėl neskaičiuokite to paties dalyvio kelis kartus.

 

 

3.2. Į vykdomo projekto veiklą įtrauktų savanorių skaičius_______.

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai

Partnerio pavadinimas

Partnerio teisinė forma (VšĮ, biudžetinė įstaiga, UAB ir kt.)

Partnerystės statusas (nurodykite sutarties rūšį, numerį)

Partnerių vaidmuo projekte

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

5. Projekto vertinimas

Rodiklio pavadinimas

Rezultato išraiška

1. Projekto lėšų įsisavinimas (Ar panaudojote visas lėšas? Kiek procentų lėšų buvo panaudota? Kokios priežastys, jei panaudotos ne visos lėšos?)

 

2. Projekto kryptingumas, tendencijos

(Ar viskas vyko, taip kaip buvo suplanuota? Kas vyko kitaip? Kokios priežastys tai nulėmė? Kaip sprendėte?)

 

3. Dalyvių skaičiaus kitimas (Ar projekte dalyvavo planuotas skaičius dalyvių? Nuo ko tai priklausė? Kaip sprendėte dalyvių skaičiaus didėjimą / mažėjimą?)

 

4. Grįžtamasis ryšys iš dalyvių, visuomenės, spaudos (kokie atsiliepimai iš dalyvių? Kokios visuomenės, spaudos reakcijos?)

 

 

5. Rezultatų sėkmės / nesėkmės priežastys:

 

5.1. Laukti rezultatai

 

5.2. Pasiekti rezultatai

 

5.3. Įvertinkite procentais pasiektą rezultatą, kai lauktas rezultatas lygus 100 proc.

 

6. Kita

 

 

6. Visuomenės informavimas apie projektą:

 

 

 

 

* Pridėkite spaudos darbų pavyzdžius, kuriuose nurodytas programos pavadinimas ir finansavimo šaltinis. Esant galimybei pridėkite turimą rašytinę ir vaizdinę medžiagą, nuorodą į socialinių tinklų puslapius, nuotraukų galerijas apie projekto įgyvendinimą.

 

7. Išvados, pastabos, pasiūlymai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojas (-a)

(įstaigos ar organizacijos vadovas)

 

 

_________________

 

 

_______________

 

(parašas)

(vardas ir pavardė)

Projekto vadovas (-ė)

_________________

_______________

 

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

 


Panevėžio miesto savivaldybės jaunimo nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų nuostatų

5 priedas

 

PATIKSLINTO PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS ATASKAITA

 

201 m.______ ketvirtis

 

 

Eil.

Nr.

 

Išlaidų paskirtis

Išlaidų paaiškinimas (nurodykite veiklos rūšį, kuriai buvo naudojamos lėšos)

Išlaidų skaičiavimas1

 

Panaudota Savivaldybės biudžeto lėšų Eur

Panaudota kitų šaltinių skiriamų lėšų Eur (nurodykite kiekvieną finansuotoją)

1.

 

Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui, lektoriams, kitiems specialistams ir asmenims, vykdantiems projektą (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį)

 

 

 

 

 

2.

Patalpų nuoma ir išlaikymas (šildymas, elektros energija, vandentiekis, kanalizacija, apsauga ir pan.)

 

 

 

 

3.

Transporto nuoma ir išlaikymas (degalai, tepalai ir pan.), transporto bilietų apmokėjimas

 

 

 

 

4.

Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma

 

 

 

 

5.

Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinės, ūkinės paskirties prekės ir pan.) įsigijimas

 

 

 

 

6.

Lėšos komandiruotėms

 

 

 

 

7.

Ryšių išlaidos (telefonas, faksas, paštas ir pan.)

 

 

 

 

8.

Renginio dalyvių apgyvendinimas

 

 

 

 

9.

Renginio dalyvių maitinimas

 

 

 

 

10.

Viešinimo išlaidos

 

 

 

 

11.

Kitos išlaidos

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

1 Būtina detalizuoti, pvz., kiekis, padaugintas iš kainos.