KAUNO APYLINKĖS TEISMO
PIRMININKAS
ĮSAKYMAS
Dėl Kauno apylinkės teismo darbo reglamento patvirtinimo
2022 m. gruodžio 6 d. Nr. VE-336
Kaunas
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 103 straipsniu, Administravimo teismuose nuostatų, patvirtintų Teisėjų tarybos 2015 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 13-157-(7.1.2) (aktuali redakcija nuo 2020 m. vasario 4 d.), 5 punktu:
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Kauno apylinkės teismo darbo reglamentą, patvirtintą Kauno apylinkės teismo pirmininko 2020 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-207 su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.
4. Į p a r e i g o j u:
4.1. teismo administracijos sekretorių su šiuo įsakymu supažindinti visus Kauno apylinkės teismo teisėjus ir teismo darbuotojus per elektroninę supažindinimo su dokumentais sistemą, taip pat paskelbti jį teismo intraneto ir interneto svetainėse;
PATVIRTINTA
Kauno apylinkės teismo pirmininko
2022 m. gruodžio 6 d. įsakymu Nr. VE-336
KAUNO APYLINKĖS TEISMO DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kauno apylinkės teismo darbo reglamente (toliau – Reglamentas) nustatyta Kauno apylinkės teismo, sudaryto iš Kauno, Kaišiadorių, Kėdainių ir Jonavos rūmų (toliau – Teismas) darbo organizavimo ir valdymo tvarka.
2. Teismo veikla darbo organizavimo ir valdymo srityse grindžiama įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinės pagalbos, efektyvumo, subsidiarumo, vieno langelio, lygiateisiškumo, skaidrumo, atsakomybės už priimtus sprendimus, naujovių ir atvirumo permainoms bei kitais atsakingo valdymo principais.
4. Teismo veikla organizuojama vadovaujantis Teismo pirmininko (toliau – ir Pirmininkas), Teismo kanclerio (toliau – ir Kancleris) veiklos įsakymais, patvirtintais teismo strateginiais veiklos planais ir kitais planavimo dokumentais.
5. Susirinkimai:
5.1. Einamieji Teismo veiklos klausimai aptariami periodiškai organizuojamuose Teismo pasitarimuose, kuriuose dalyvauja Pirmininkas, jo pavaduotojai, Pirmininko patarėjas, Kancleris. Pasitarimuose Pirmininko nurodymu gali dalyvauti Teismo struktūrinių padalinių vadovai, kiti Pirmininko pakviesti Teismo valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, (toliau kartu – ir tarnautojai (darbuotojai) ir kiti asmenys.
5.2. Pagrindinių teisės aktų pakeitimai, teismo teisėjų ir aukštesnės instancijos teismų praktika materialinės ir proceso teisės klausimai, analizuojamos bylų nagrinėjimo kokybės, proceso operatyvumo užtikrinimo, procesinių terminų pažeidimų priežastys, Teisėjų etikos kodekso reikalavimų laikymosi, teismo darbo organizavimo bei kiti aktualūs teismo darbo kokybės klausimai aptariami periodiškai organizuojamuose civilines, baudžiamąsias, administracinių nusižengimų bylas nagrinėjančių bei ikiteisminio tyrimo teisėjo ir kitas operatyvias funkcijas atliekančių teisėjų susirinkimuose, kuriuos paprastai organizuoja Teismo pirmininko pavaduotojai pagal jiems pavestas vidinio administravimo veiklos sritis.
5.3. Teisėjų padėjėjų darbo organizavimo klausimai aptariami teisėjų padėjėjų koordinaciniuose susirinkimuose, kuriuos organizuoja teisėjų vyresnieji padėjėjai, susirinkimo darbotvarkę suderinę su Pirmininko patarėju likus ne mažiau kaip 3 (trims) darbo dienoms iki susirinkimo.
5.4. Raštinės skyriaus ir kitų struktūrinių padalinių darbo organizavimo klausimai aptariami Raštinės skyriaus ir kitų struktūrinių padalinių koordinaciniuose susirinkimuose, kuriuos atitinkamai organizuoja Raštinės skyriaus vedėjas, Raštinės skyriaus patarėjas ar teismo Raštinės skyriaus rūmų raštinės biuro vedėjas, struktūrinių padalinių vadovai;
5.5. Kauno apylinkės teisme vykstantys susirinkimai yra protokoluojami, daromas susirinkimo garso įrašas, susirinkimą vykdant nuotolinio ryšio priemonėmis – vaizdo-garso įrašas:
5.5.1 protokole nurodomi susirinkimo dalyviai, svarstyti klausimai, pasisakiusieji asmenys, priimti sprendimai;
5.5.2. protokolą parengia susirinkimo sekretorius ir pateikia susirinkimo primininkui pasirašyti ne vėliau kaip trečią po posėdžio darbo dieną. Susirinkimo protokolą pasirašo susirinkimui pirmininkavęs asmuo ir susirinkimo sekretorius;
6. Pirmininko ar Kanclerio pavestų užduočių vykdymo klausimais Kancleris, Pirmininko pavaduotojai, Pirmininko patarėjas, teisėjų vyresnieji padėjėjai ar Teismo struktūrinių padalinių vadovai gali organizuoti Teismo struktūrinių padalinių vadovų ir kitų tarnautojų (darbuotojų) pasitarimus.
7. Pirmininkas bent kartą per metus organizuoja Teismo personalo susirinkimą, kurio metu aptariami darbo rezultatai, planai, darbo organizavimo ir kiti klausimai.
8. Teismo struktūriniai padaliniai darbą organizuoja vadovaudamiesi Teismo nuostatais, šiuo Reglamentu, savo nuostatais ir kitais teisės aktais.
9. Vykdydami jiems priskirtas funkcijas, Teismo tarnautojai (darbuotojai) vadovaujasi organizacinės pagalbos, susijusios su teisėjų funkcijų įgyvendinimu, teisėjams teikimo prioritetu.
10. Pagrindiniai Teismo tarnautojų (darbuotojų), atsižvelgiant į jų einamas pareigas, uždaviniai:
10.1. padėti Pirmininkui, Pirmininko pavaduotojams ir teisėjams vykdyti jiems Lietuvos Respublikos Konstitucijos, įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas;
10.3. sudaryti Teismo teisėjams tinkamas materialines technines sąlygas vykdyti savo funkcijas, užtikrinti Teismui priklausančio ir jo valdomo turto eksploatavimą, priežiūrą, apsaugą ir tinkamą naudojimą;
II SKYRIUS
PAVEDIMAI
11. Pirmininkas arba jo pavedimu Pirmininko pavaduotojas užtikrina, kad Teisėjų tarybos ir kitų institucijų pavedimai būtų deramai ir laiku įvykdyti. Šių pavedimų vykdymą pagal nustatytą kompetenciją koordinuoja Kancleris arba Pirmininko patarėjas.
12. Pavedimai gali būti duodami Pirmininko, Kanclerio įsakymais, rezoliucijomis, Pirmininko pavaduotojų potvarkiais, rezoliucijomis, kitokia rašytine (pvz., elektroniniais laiškais) ar žodine forma.
13. Pavedimus duoti turi teisę:
13.2. Pirmininko pavaduotojai pagal jiems nustatytas vidinio administravimo veiklos sritis – savo padėjėjams, teisėjų padėjėjams, dirbantiems su atitinkamų kategorijų bylas nagrinėjančiais teisėjais, Raštinės skyriaus darbuotojams, dirbantiems su atitinkamų kategorijų bylomis;
13.4. Raštinės skyriaus vedėjas – raštinės skyriaus rūmų raštinės biuro vedėjams, raštinės skyriaus tarnautojams (darbuotojams);
14. Pirmininko pavedimų vykdymą pagal nustatytą kompetenciją kontroliuoja Pirmininko pavaduotojai, Pirmininko patarėjas ar Kancleris, Pirmininko pavaduotojų – jų padėjėjai, Kanclerio – Teismo administracijos padalinių vadovai pagal jų kompetencijos sritis.
15. Pavedimas, jei jį duodant nenurodomas konkretus terminas, turi būti įvykdytas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų. Skubūs pavedimai vykdomi nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas, jeigu nenustatytas kitoks terminas. Jei tuo pačiu metu reikia įvykdyti keletą pavedimų, pirmiausia vykdomas skubesnis, o jei jų prioritetas vienodas – tas pavedimas, kuris duotas Pirmininko.
16. Jei pavedimo neįmanoma įvykdyti per nustatytą terminą dėl objektyvių priežasčių, apie tai nedelsiant turi būti informuotas pavedimo davėjas ir motyvuotai paprašoma pratęsti pavedimo įvykdymo terminą.
17. Pavedimo vykdytojas, gavęs perduotą vykdyti dokumentą, išnagrinėja jo turinį ir sprendžia klausimą dėl dokumento, kuriuo bus įforminamas vykdomas pavedimas, formos ir, suderinęs su pavedimo davėju, pradeda vykdyti pavedimą.
18. Jei dėl objektyvių priežasčių (pavyzdžiui, atleidus tarnautoją (darbuotoją) iš pareigų) turi būti keičiamas pavedimą vykdantis tarnautojas (darbuotojas), jis nedelsdamas apie tai turi informuoti pavedimą davusį asmenį arba tiesioginį vadovą ir perduoti jam ir (ar) naujam pavedimo vykdytojui visą su pavedimo vykdymu susijusią informaciją ir dokumentus.
III SKYRIUS
NEPROCESINIŲ TEISMO DOKUMENTŲ VALDYMAS
PIRMASIS SKIRSNIS
BENDROSIOS NUOSTATOS
20. Teisme gauti ir Teismo rengiami neprocesiniai dokumentai (toliau – dokumentai) valdomi (registruojami, rengiami, tvarkomi, saugomi ir kt.) vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Rengimo taisyklės), Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Apskaitos taisyklės), Dokumentų saugojimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. V-157 „Dėl Dokumentų saugojimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų saugojimo taisyklės), Teismo dokumentacijos planu, šiuo Reglamentu ir kitais teisės aktais.
Dokumentai, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, registruojami ir saugomi vadovaujantis teisės aktais, kuriais reglamentuojama valstybės ir tarnybos paslapčių apsauga, Kauno apylinkės teismo įslaptintos informacijos administravimo ir išslaptinimo taisyklėmis.
21. Už neprocesinių dokumentų, įskaitant tuos, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, valdymo organizavimą ir kontrolę teisės aktuose nustatyta tvarka atsako Pirmininko įsakymais paskirti atsakingi teismo tarnautojai (darbuotojai).
ANTRASIS SKIRSNIS
GAUTŲ DOKUMENTŲ IR TEISMO DOKUMENTŲ REGISTRAVIMAS
23. Teisme gautus dokumentus jų gavimo dieną registruoja atsakingi Raštinės skyriaus ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuro darbuotojai. Teismui elektroniniu paštu pateiktų dokumentų gavimo teisme faktas, dokumentus pateikusiems asmenims patvirtinamas automatiniu elektroniniu laišku.
Gauti sveikinimai, kvietimai, reklaminiai lankstinukai, privataus pobūdžio laiškai, kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į apskaitą (pvz., prašymai, kurie pateikti elektroniniu paštu ir nepasirašyti elektroniniu parašu bei į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Teismo interesų, galima atsakyti nedelsiant), neregistruojami. Taip pat neregistruojami tiesiogiai į Teismo personalo elektroninį paštą ir bendrą Teismo elektroninį paštą gauti paklausimai, kuriais tik prašoma pateikti informaciją pagal savo kompetenciją, ar informacinio pobūdžio laiškai.
24. Faksimilinio ryšio ar kitokiais telekomunikacijų įrenginiais gautos dokumentų kopijos ar dokumentų skaitmeninės kopijos registruojamos, jei galima įskaityti dokumento turinį ir parašą bei identifikuoti pasirašiusį asmenį. Jei vėliau gaunamas dokumento skaitmeninės kopijos originalas, jis registruojamas ta pačia data ir numeriu.
Elektroniniai dokumentai registruojami bendra tvarka, jei galima atpažinti elektroninio dokumento formatą, nustatyti atitiktį elektroninio dokumento specifikacijai, peržiūrėti dokumento turinį, patikrinti kvalifikuotą elektroninį parašą ir dokumentą valdyti Teismo naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis.
25. Raštinės skyriuje ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biure visi gauti vokai atplėšiami, išskyrus vokus su užrašu „asmeniškai“ (jie perduodami adresatui neatplėšti). Jei dokumentą, gautą voke su užrašu „asmeniškai“, adresatas nusprendžia užregistruoti, jį kartu su voku grąžina Raštinės skyriui ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biurui. Vokai paliekami prie dokumentų.
26. Raštinės skyriuje ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biure patikrinama, ar gauti dokumentai atsiųsti pagal nurodytą adresą, ar vokuose arba elektroniniame laiške yra visi dokumente nurodyti priedai. Jei tam tikrų dokumentų trūksta, apie tai Raštinės skyrius ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuras informuoja siuntėją žodžiu ar raštu bei užpildo nerastų dokumentų aktą.
Jei kartu su dokumentu (prašymu, pareiškimu) pateikiamas asmens dokumentas (gimimo liudijimas, mokslo baigimo pažymėjimas ar kita), šis asmens dokumentas, padarius jo kopiją, grąžinamas jį pateikusiam asmeniui, jei kituose teisės aktuose nenustatyta kitaip.
27. Kai Teismo adresu gaunamas laiškas, adresuotas ne Teismui, Raštinės skyrius ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuras neatplėštą laišką persiunčia reikiamu adresu. Kai Teisme gaunami elektroniniu paštu atsiųsti dokumentai, adresuoti ne Teismui, apie tai informuojamas laiško siuntėjas ir laiškas persiunčiamas tikrajam adresatui.
28. Kai dokumentus, adresuotus Teismui, tiesiogiai gauna Teismo teisėjai, tarnautojai (darbuotojai), jie privalo nedelsdami pateikti juos užregistruoti Raštinės skyriui ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biurui.
TREČIASIS SKIRSNIS
GAUTŲ DOKUMENTŲ PERDAVIMAS
30. Užregistruotus dokumentus Raštinės skyrius ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuras nedelsdamas perduoda (fiziškai ar 29 punkte numatyta tvarka) pagal kompetenciją Pirmininkui ar Kancleriui susipažinti ir spręsti klausimą dėl jų perdavimo toliau susipažinti ar vykdyti.
31. Pirmininkas ar Kancleris pagal pavaldumą įsakymu ar rezoliucija, užrašoma ant dokumento, perduoda dokumentą susipažinti (jei dokumentas yra informacinio pobūdžio) arba vykdyti 13 punkte nustatyta tvarka.
32. Gavęs Pirmininko, Kanclerio perduotą dokumentą, Pirmininko pavaduotojas, Kancleris, Teismo struktūrinio padalinio vadovas ar kitas tarnautojas (darbuotojas):
32.1. susipažįsta su dokumento turiniu ir suformuluoja rezoliuciją, kuria patvirtinamas susipažinimo faktas arba pagal kompetenciją pateikiama nuomonė, pasiūlymas ir pan.;
KETVIRTASIS SKIRSNIS
TEISMO DOKUMENTŲ RENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR REGISTRAVIMAS
33. Teismo rengiami dokumentai:
33.1. siunčiami dokumentai – raštai, paraiškos, pažymos ar kt., kuriuose nurodyti Teismo duomenys, t. y. parengti oficialiame rašto blanke, pasirašyti teisę turinčio asmens ir turintys adresatą bei registracijos numerį;
33.2. teisės aktai – Pirmininko ir Kanclerio įsakymai, Pirmininko pavaduotojų potvarkiai ir kiti vidaus teisės aktai;
331. Teisės aktų, numatytų Reglamento 33.2 punkte, kai jie susiję su Lietuvos Respublikos korupcijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje nurodytomis sritimis, projektai pateikiami antikorupcinį teisės akto projektą atliekančiam vertintojui - subjektui, atsakingam už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą. Vertintojui negali būti pavedama atlikti jo rengto teisės akto projekto antikorupcinį vertinimą. Tokiu atveju vertintojas parenkamas Teismo pirmininko sprendimu.
34. Rengiami dokumentai turi būti parašyti taisyklinga lietuvių kalba, surinkti kompiuteriu ir parengti pagal Rengimo taisykles.
Oficialūs elektroniniai dokumentai sudaromi pagal Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0, patvirtintos Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2009 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-60 „Dėl Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 patvirtinimo“, reikalavimus arba rengiami ir pasirašomi kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.
Atitiktį šiems reikalavimams pagal kompetenciją užtikrina dokumento rengėjas ir darbuotojai, su kuriais dokumentas turi būti suderintas. Dokumentų rengėjai taip pat yra asmeniškai atsakingi už parengtuose dokumentuose nurodytų duomenų tikslumą, teisingumą ir teisėtumą bei technines klaidas.
35. Pirmininko ir Kanclerio įsakymų, Pirmininko pavaduotojų potvarkių teismo veiklos ar atitinkamai darbo organizavimo klausimais (toliau – Aktai) projektuose turi būti nurodyta:
35.3. asmuo, kuriam pavedama Akto ar atskiro jo punkto vykdymo kontrolė, jei ji būtina, ir kiekvienu atveju paskirtas atsakingas asmuo;
36. Aktų, jų priedų ar Aktais tvirtinamų dokumentų bei kitų dokumentų projektai su jų rengimo medžiaga rengėjo teikiami derinti, vizuoti Reglamento III skyriaus penktajame skirsnyje nustatyta tvarka ir pasirašyti.
37. Jei derinant Akto projektą pateikta pasiūlymų jį keisti ar papildyti, rengėjas taiso ir nustatyta tvarka iš naujo derina projektą.
38. Parengtus dokumentus turi teisę pasirašyti:
38.2. Pirmininko pavaduotojai, Kancleris – pavestus parengti ir atsakyti siunčiamus dokumentus ir kitus, pagal kompetenciją, parengtus dokumentus, teisės aktus;
39. Pasirašyti Aktai ir kiti dokumentai negali būti taisomi, išskyrus po jų pasirašymo pastebėtas korektūros, rašybos ir gramatikos klaidas, nekeičiančias dokumentų turinio ir prasmės.
40. Pasirašytus Aktus, siunčiamus dokumentus registruoja, priskiria byloms ir tvarko Raštinės skyriaus ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuro atsakingi tarnautojai (darbuotojai). Kitus Teisme parengtus dokumentus registruoja, priskiria byloms ir tvarko pagal dokumentacijos planą atsakingų Teismo struktūrinių padalinių tarnautojai (darbuotojai).
41. Administracijos sekretorė, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną organizuoja atsakingų asmenų supažindinimą su Aktais, jei juose nėra pavedama to daryti kitam asmeniui.
41.1. Su Aktu pasirašytinai susipažįstantis asmuo, susipažinimo faktą patvirtina dokumento gavimo žyma, kurią sudaro susipažįstančiojo asmens pareigos, vardas, pavardė, data, parašas.
PENKTASIS SKIRSNIS
AKTŲ VIZAVIMAS
42. Aktų projektai, jei vizuojantys asmenys nėra jų rengėjai, turi būti vizuoti:
42.1. asignavimų valdymo ir finansų klausimais – Kanclerio ir Finansų skyriaus vedėjo, o jų nesant - juos pavaduojančių ir/ar jų funkcijas atliekančių asmenų;
42.2. turto valdymo ir viešųjų pirkimų klausimais – Kanclerio, Ūkio skyriaus vedėjo, Informacinių technologijų skyriaus vedėjo ir vyriausiojo specialisto (viešiesiems pirkimams);
42.3. personalo klausimais – Kanclerio ir vyriausiojo specialisto (darbui su personalu) atitinkamuose rūmuose;
42.5. atskirų kategorijų bylas nagrinėjančių teisėjų veiklos ir darbo organizavimo klausimais – Pirmininko pavaduotojų, pagal jiems pavestą vidinio administravimo veiklos sritį;
42.6. viešųjų ryšių klausimais – Pirmininko padėjėjo ryšiams su visuomene (toliau - Atstovas spaudai);
43. Aktų projektai 42 punkte numatyta tvarka vizuojami gavimo dieną, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną. Aktų, kuriais tvirtinami norminiai teisės aktai, projektai gali būti derinami ne ilgiau kaip 2 (dvi) darbo dienas. Vizuojami ne tik Aktų, bet ir jų priedų ar jais tvirtinamų dokumentų projektai.
44. Visos vizos rašomos tame pačiame projekto egzemplioriuje. Asmenys, vizuojantys Aktų projektus, o jei jų nėra – juos pavaduojantys ar jų funkcijas atliekantys asmenys turi parašyti (uždėti spaudą), nurodyti savo pareigų pavadinimą, vardą, pavardę, vizavimo datą ir pasirašyti. Kai dokumentas siunčiamas suinteresuotiems asmenims elektroniniu paštu, faksu ar skelbiamas Teisės aktų registre, vizos rašomos dokumento pirmo lapo antroje pusėje.
45. Asmuo, vizuojantis Akto projektą, patvirtina, kad jis susipažino su projektu, jam pritaria ir prisiima atsakomybę pagal kompetenciją ir/ar priskirtą veiklos sritį. Jei vizuotojas nepritaria parengtam projektui, jis turi teisę nurodyti pastabas arba atsisakyti vizuoti projektą ir išdėstyti nepritarimo priežastis (atsižvelgdamas į jų apimtį) vizuojamame projekte arba atskirame dokumente.
ŠEŠTASIS SKIRSNIS
DOKUMENTŲ SIUNTIMAS
46. Dokumentų išsiuntimą vykdo Raštinės skyrius ar raštinės skyriaus rūmų raštinės biuras, kuris tikrina, ar siunčiami dokumentai tinkamai įforminti. Dokumentų išsiuntimą vykdyti gali ir kiti tarnautojai (darbuotojai), tačiau tik gavę teismo pirmininko žodinį ar rašytinį pavedimą.
48. Dokumentai siunčiami paštu, elektroniniu paštu, faksu arba kitomis ryšio priemonėmis. Siuntimo būdas priklauso nuo konkretaus atvejo. Tais atvejais, kai adresatui nebus siunčiamas dokumento originalas (siunčiama elektroniniu paštu, faksu ar kt.), jame turi būti nurodyta, kad „Originalas nebus siunčiamas“. Tokiu atveju dokumento originalas pridedamas pagal Teismo dokumentacijos planą.
Teismo dokumentai, kuriuose yra privačios informacijos, asmenims turi būti siunčiami tik saugiais apsikeitimo informacija kanalais: per E. pristatymo sistemą, elektroniniu paštu siunčiant slaptažodžiu apsaugotus dokumentus ir kita (su adresatu iš anksto aptarta komunikavimo priemone (pvz. SMS žinute) pateikti adresatui slaptažodį arba siunčiant registruotąja pašto siunta.
49. Dokumentų kopijas turi teisę tvirtinti ir pasirašyti juos rengę tarnautojai (darbuotojai) ir Raštinės skyriaus vedėjas, atitinkamo raštinės skyriaus rūmų raštinės biuro vedėjas ar kitas įgaliotas Raštinės skyriaus tarnautojas (darbuotojas).
SEPTINTASIS SKIRSNIS
ARCHYVO TVARKYMAS
51. Teismo archyvas (toliau – Archyvas) yra Kauno apylinkės teismo struktūrinis padalinys, kurį sudaro darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis: archyvo vedėjas, vyriausias specialistas (archyvaras), vyresnieji specialistai (archyvarai) ir specialistai (archyvarai). Skyriaus darbuotojai savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymais, Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymais, Teisėjų tarybos nutarimais, Teismo pirmininko ir Teismo kanclerio įsakymais, archyvo nuostatais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą, naudojimą, rengimą, įforminimą, apskaitą, išsaugojimą ir apsaugojimą nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo ar sunaikinimo.
52. Archyve saugomos, naudojamos, naikinamos, perduodamos saugoti valstybiniam archyvui bylos, suformuotos pagal suderintą su Kauno regioniniu valstybės archyvu dokumentacijos planą ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Teismo dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašą teisės aktuose nustatyta tvarka rengia Raštinės skyriaus vedėjas.
53.Teismo struktūriniuose padaliniuose sudaromų bylų tvarkymą ir saugojimą ir perdavimą Archyvui, užtikrina padalinio valstybės tarnautojai (darbuotojai), atsakingi už tų bylų sudarymą pagal Teismo dokumentacijos planą.
54. Popierinių dokumentų bylos pradedamos tvarkyti praėjus vieniems metams nuo jų užbaigimo ir ne vėliau kaip iki gruodžio 31 dienos perduodamos vyriausiajam specialistui (archyvarui), kuris tikrina dokumentų įforminimo ir bylų suformavimo teisingumą, užtikrina tinkamą archyvinių dokumentų naudojimą. Bylos/dokumentai perduodamos į Archyvą teisės aktų nustatytas terminais, surašant perdavimo – priėmimo aktą.
55. Teismo struktūrinių padalinių Archyvui perduotos ilgai ir nuolat saugomos bylos įrašomos į bylų apyrašų tęsinius pagal sudarytą bylų apyrašų sąrašą. Sąrašą teisės aktuose nustatyta tvarka rengia Archyvo vedėjas.
56. Atrinktos naikinti trumpai saugomos bylos teisės aktuose numatyta tvarka įrašomos į dokumentų naikinimo aktus. Dokumentų naikinimo aktai teikiami derinti Kauno regioniniam valstybės archyvui.
57. Pasibaigus nustatytam trumpai ir ilgai saugomų bylų terminui, įrašomos į dokumentų naikinimo aktus ir dokumentai sunaikinami neatpažįstamai teisės aktų nustatyta tvarka. Nuolat saugomos bylos nustatytais terminais perduodamos tolimesniam saugojimui Kauno regioniniam valstybės archyvui Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ IR PAREIŠKIMŲ NAGRINĖJIMAS, INTERESANTŲ PRIĖMIMAS
58. Asmenų prašymai, skundai ir pareiškimai Teisme nagrinėjami vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, ir Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Kauno apylinkės teisme taisyklėmis.
59. Asmenų skundai ir pareiškimai Teisme nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme arba Administravimo teismuose nuostatuose, patvirtintuose Teisėjų tarybos 2015 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 13P-157-(7.1.2) „Dėl Administravimo teismuose nuostatų patvirtinimo“, nustatytą administracinę procedūrą.
60. Asmenų skundai ir pareiškimai registruojami Kauno apylinkės teismo atitinkamuose dokumentų registruose, numatytuose Teismo dokumentacijos plane.
V SKYRIUS
VISUOMENĖS, VIEŠOSIOS INFORMACIJOS RENGĖJŲ INFORMAVIMAS IR INFORMACIJOS TEIKIMAS PAGAL JŲ PAKLAUSIMUS
62. Visuomenės, viešosios informacijos rengėjų informavimu apie Teismo veiklą ir palankios viešosios nuomonės apie Teismą, teismų veiklą formavimu rūpinasi Atstovas spaudai.
63. Informacija visuomenės informavimo priemonėms ir visuomenei teikiama remiantis Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatyme, Informacijos apie teismų veiklą ir bylas teikimo viešosios informacijos rengėjams taisyklėse, patvirtintose Teisėjų tarybos 2014 m. kovo 28 d. nutarimu Nr. 13P-51-(7.1.2) „Dėl Informacijos apie teismų veiklą ir bylas teikimo viešosios informacijos rengėjams taisyklių patvirtinimo“, ir kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.
64. Už informacijos, skelbiamos Teismo interneto svetainėje, socialinėje paskyroje, jei tokia yra, tvarkymą, aktualumą ir atitiktį teisės aktų reikalavimams atsako asmenys, nurodyti Kauno apylinkės teismo interneto ir intraneto svetainių administravimo tvarkos aprašo priede. Informacijos Kauno apylinkės teismo interneto svetainėje stebėseną ir atitikimą teisės aktų reikalavimams vykdo Atstovas spaudai.
VI SKYRIUS
TARPINSTITUCINIAI IR TARPTAUTINIAI RYŠIAI
65. Teismas palaiko dalykinius ryšius su kitomis Lietuvos Respublikos ir kitų valstybių institucijomis, teismais, taip pat mokslo ir studijų įstaigomis.
66. Pagrindinius ryšių palaikymo principus, kryptis ir būdus nustato bei parenka Pirmininkas, jis pasirašo bendradarbiavimo sutartis. Vystyti teisinį bendradarbiavimą su kitomis Lietuvos Respublikos ir kitų valstybių institucijomis, teismais, taip pat mokslo ir studijų įstaigomis Pirmininkui padeda Kancleris.
VII SKYRIUS
TEISĖJŲ, TARNAUTOJŲ (DARBUOTOJŲ) MOKYMAS
67. Teisėjų, Teismo tarnautojų (darbuotojų) mokymas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teismų įstatyme (toliau – Teismų įstatymas), Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme (toliau – Tarnybos įstatymas), Teisėjų tarybos nutarimuose, Kauno apylinkės teismo teisėjų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, kvalifikacijos kėlimo organizavimo tvarkoje ir kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.
68. Už teisėjų, Teismo tarnautojų (darbuotojų) mokymo organizavimą yra atsakingas teismo administracijos sekretorius. Jie aiškinasi teisėjų, valstybės tarnautojų (darbuotojų) mokymosi poreikius ir prioritetus, sudaro pretendentų į mokymus sąrašus, nustatyta tvarka priima suderintus prašymus dėl registracijos į mokymus, atlieka kitas su tuo susijusias funkcijas.
VIII SKYRIUS
ATOSTOGŲ SUTEIKIMO TVARKA
70. Kasmetinės, nemokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti ir kt. teisėjams, tarnautojams (darbuotojams), priklausomai nuo jų einamų pareigų, suteikiamos teisės aktuose nustatyta tvarka.
71. Kasmetinės atostogos teisėjams, tarnautojams (darbuotojams) suteikiamos pagal prašymus suderintus Kauno apylinkės teismo Vidaus tvarkos taisyklėse nustatyta tvarka, išskyrus laikotarpį nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 30 d. Minėtam laikotarpiui sudaromi atostogų grafikai (eilės), kurie prireikus gali būti tikslinami. Teisėjų atostogų suteikimo grafikus (eiles) nustato Pirmininko pavaduotojai, tvirtina Pirmininkas. Teisėjų padėjėjų, Teismo administracijos padalinių tarnautojų (darbuotojų) ir kitų pavaldžių tarnautojų (darbuotojų) atostogų suteikimo grafikus (eiles) atitinkamai nustato teisėjų vyresnieji padėjėjai ir Kancleris, atsižvelgiant į sklandų ir nepertraukiamą teismo darbo užtikrinimą, o tvirtina Kancleris.
72. Teismo tarnautojų (darbuotojų) prašymus leisti atostogų vizuoja jų tiesioginiai vadovai, o teisėjų padėjėjų – ir teisėjai, su kuriais jie dirba bei teisėjų vyresnieji padėjėjai. Teisėjų prašymus leisti atostogų vizuoja Pirmininko pavaduotojai pagal jiems priskirtą vidinio administravimo veiklos sritį, o jiems nesant - Pirmininkas.
Kanclerio ir Teismo struktūrinių padalinių vadovų prašymuose leisti atostogų turi būti nurodoma, kuris Teismo tarnautojas (darbuotojas), jei pavadavimas nėra numatytas konkretaus tarnautojo (darbuotojo) pareigybės aprašyme, juos pavaduoja jų atostogų laikotarpiu. Pirmininkui ar Kancleriui vizavus tokį prašymą, vyriausiasis specialistas (darbui su personalu) įsakymo dėl atostogų suteikimo projekte įrašo, jei tai būtina, kuriam iš Teismo tarnautojų (darbuotojų) pavedama laikinai atlikti Kanclerio ar Teismo struktūrinio padalinio vadovo funkcijas.
73. Pirmininko pavaduotojai užtikrina, kad teisėjų atostogų, komandiruočių ir kitais jų nebuvimo darbe atvejais būtų paskirti kiti teisėjai, atliekantys skubius procesinius veiksmus teisėjų, darbe nesančių dėl minėtų priežasčių, bylose.
74. Pirmininko pavaduotojai arba jų pavedimu – teisėjų vyresnieji padėjėjai užtikrina, kad teisėjų padėjėjų atostogų, komandiruočių ir kitais jų nebuvimo darbe atvejais būtų paskirti kiti teisėjų padėjėjai, pavaduojantys teisėjų padėjėjus darbe nesančius dėl minėtų priežasčių.
75. Teismo struktūrinių padalinių vadovai užtikrina, kad Teismo tarnautojų (darbuotojų) atostogų, komandiruočių ir kitais jų nebuvimo tarnyboje (darbe) atvejais būtų paskirti kiti Teismo tarnautojai (darbuotojai), turintys tokius pat įgaliojimus (vykdantys tokias pačias funkcijas).
76. Atostogos nesilaikant Pirmininko ar Kanclerio įsakymu patvirtintų atostogų grafikų (eilių) suteikiamos tik esant raštiškam Teismo tarnautojo (darbuotojo) tiesioginio vadovo arba Pirmininko pavaduotojo, jei atostogų prašo leisti teisėjas, sutikimui, išskyrus tikslines atostogas.
77. Teisėjams atostogos suteikiamos Pirmininko įsakymu. Teismo tarnautojams (darbuotojams) atostogos suteikiamos Kanclerio įsakymu. Įsakymų dėl atostogų suteikimo ir šių įsakymų pakeitimo projektus rengia ir teikia Pirmininkui ar Kancleriui pasirašyti vyriausiasis specialistas (darbui su personalu).
IX SKYRIUS
TEISMO VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ (DARBUOTOJŲ) DARBO UŽMOKESTIS, SKATINIMAS IR ATSAKOMYBĖ
79. Teismo tarnautojams (darbuotojams) darbo užmokestis, kompensacijos, priedai ir priemokos apskaičiuojami ir mokami, jie skatinami teisės aktuose, kuriais reglamentuojami valstybės tarnybos ir (ar) darbo teisiniai santykiai, nustatyta tvarka. Darbo užmokesčio išmokėjimo tvarką reglamentuoja Kauno apylinkės teismo Darbo apmokėjimo sistemos aprašas. Kauno apylinkės teismo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo organizavimą jiems negalint eiti pavestų pareigų dėl pateisinamų priežasčių (nedarbingumo ir tikslinių atostogų laikotarpiu ar esant laikinai neužimtai pareigybei) ir priemokų, premijų, vienkartinių piniginių išmokų, materialinių pašalpų skyrimo ir mokėjimo, taip pat kompensavimo už budėjimą poilsio ir švenčių dienomis pagrindus, tvarką ir sąlygas reglamentuoja Kauno apylinkės teismo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo organizavimo jiems negalint eiti pavestų pareigų dėl pateisinamų priežasčių ir priemokų, premijų, piniginių išmokų, materialinių pašalpų mokėjimo ir kompensavimo už budėjimą poilsio ir švenčių dienomis aprašas.
80. Teisėjams gali būti taikoma drausminė atsakomybė Lietuvos Respublikos teismų įstatyme nustatyta tvarka. Teismo tarnautojams už tarnybinius nusižengimus gali būti taikoma tarnybinė atsakomybė, o už Teismui padarytą materialinę žalą – materialinė atsakomybė Tarnybos įstatyme nustatyta tvarka. Teismo darbuotojams už darbo pareigų pažeidimus gali būti taikoma atsakomybė, o už Teismui padarytą materialinę žalą – materialinė atsakomybė teisės aktuose, kuriais reglamentuojami darbo santykiai, nustatyta tvarka.
X SKYRIUS
ORGANIZACINIŲ – ADMINISTRACINIŲ PRIEMONIŲ UŽTIKRINIMAS PERKELIANT, PRIIMANT IR ATLEIDŽIANT TARNAUTOJUS (DARBUOTOJUS)
82. Kancleris, Ūkio ir Informacinių technologijų skyrių darbuotojai užtikrina, kad naujų tarnautojų (darbuotojų) darbo vietos būtų paruoštos pirmą jų darbo dieną ir jie būtų aprūpinti būtinomis darbo priemonėmis. Jei darbo vietai, skirtai naujai priimtam tarnautojui (darbuotojui), paruošti trukdo atleisto iš pareigų ar perkelto į kitas pareigas kitoje institucijoje Teismo tarnautojo (darbuotojo) veiksmai neatlaisvinant darbo vietos Ūkio ir Informacinių technologijų skyrių darbuotojai, gavę Kanclerio leidimą, turi teisę atlaisvinti darbo vietą ir pašalinti iš jos buvusio Teismo tarnautojo (darbuotojo) daiktus – juos surinkti ir saugoti Ūkio skyriuje.
83. Vyriausiasis specialistas (darbui su personalu) informuoja elektroniniu paštu Kanclerį, Atstovą spaudai, Informacinių technologijų skyriaus darbuotojus, Ūkio skyriaus vedėją apie naujus teisėjus, tarnautojus (darbuotojus), jų perkėlimą, atleidimą ne vėliau kaip kitą darbo dieną po informacijos apie jų priėmimo, perkėlimo, atleidimo datą gavimo dienos.
84. Naujų teisėjų integravimu į teismo kolektyvą rūpinasi Pirmininko paskirti kuratoriai. Naujų teisėjų padėjėjų integravimu į teismo kolektyvą rūpinasi Pirmininko pavaduotojų, su Pirmininko pritarimu, paskirti kuratoriai. Naujų tarnautojų (darbuotojų) integravimu į teismo kolektyvą rūpinasi Kanclerio paskirti kuratoriai.
85. Teisėjai ir naujai priimti tarnautojai (darbuotojai) ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas nuo jų priėmimo dienos turi būti supažindinti su visais jų veiklai reikšmingais teisės aktais. Tą pagal kompetenciją užtikrina:
85.1. teismo administracijos sekretoriaus – su Teismo nuostatais, struktūra, šiuo Reglamentu, Teismo vidaus tvarkos taisyklėmis, struktūrinio padalinio, kuriame tarnautojas (darbuotojas) dirba, nuostatais, pareigybės aprašymu, su tarnautojo (darbuotojo) funkcijomis tiesiogiai susijusiais Pirmininko, Kanclerio įsakymais ir kitais teisės aktais, reikalingais tarnautojo (darbuotojo) funkcijoms vykdyti;
85.2. Ūkio skyriaus vedėjas ar jo pavedimu kvalifikuotas ūkio skyriaus darbuotojas atitinkamuose teismo rūmuose – su įvadinėmis darbo vietoje darbų saugos, sveikatos ir gaisrinės saugos instrukcijomis;
86. Naujo darbuotojo supažindinimas su teisės aktais vykdomas darbuotojui pasirašant įvadinio supažindinimo lapą (1 priedas).
87. Kancleris ir struktūrinių padalinių vadovai organizuoja naujų tarnautojų (darbuotojų) mokymą dirbti su LITEKO ir kitomis vidaus informacinėmis sistemomis pirmą jų darbo Teisme savaitę bei užtikrina, kad naujam tarnautojui (darbuotojui) per įmanomą trumpiausią laiką būtų suteiktos prieigos prie jo darbo funkcijoms atlikti reikalingų informacinių sistemų, registrų ir kitų duomenų bazių.
88. Vyriausiasis specialistas (darbui su personalu) užtikrina, kad naujam Teismo tarnautojui (darbuotojui) ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas nuo jo darbo pradžios būtų išduota Teismo tarnautojo (darbuotojo) identifikacinė kortelė ir Valstybės tarnautojo pažymėjimo išdavimo tvarkos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2002 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 338 „Dėl Valstybės tarnautojo pažymėjimo formos ir Valstybės tarnautojo pažymėjimo išdavimo tvarkos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka rūpinasi valstybės tarnautojo pažymėjimo išdavimu.
89. Atleidžiami iš pareigų arba perkeliami į kitas pareigas kitoje institucijoje Teismo tarnautojai (darbuotojai) privalo savo darbo vietą atlaisvinti ne vėliau kaip paskutinę darbo dieną ir perduoti:
89.1. nebaigtus vykdyti pavedimus ir su jais susijusius dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas, taip pat medžiagą tiesioginiam savo vadovui arba Pirmininko, Kanclerio pavedimu – kitam tarnautojui (darbuotojui). Teisėjai – Pirmininko pavaduotojams pagal priskirtą vidinio administravimo veiklos sritį. Teisėjo padėjėjai teisėjų vyresniesiems padėjėjams, o jiems nesant - teismo pirmininko patarėjui, privalo perduoti pranešimą apie tinkamai nuasmenintus teisėjo, kuriam buvo priskirtas teisėjo padėjėjas, galutinius teismo procesinius sprendimus bei išrašą iš LITEKO, patvirtinantį aplinkybę, jog teisėjo padėjėjas tinkamai nuasmenino visus galutinius teismo procesinius sprendimus taip, kaip tai numatyta Teisėjų tarybos 2015 m. lapkričio 27 d. nutarimu Nr. 13P-146-(7.1.2) patvirtintoje Teismų procesinių sprendimų bei teisėjų drausmės bylose priimtų sprendimų viešo skelbimo tvarkoje.
89.2. įėjimo į Teismą identifikacinį elektroninį raktą, prisijungimo prie informacinių sistemų ir registrų duomenis, kompiuterinę įrangą, antspaudus ir spaudus, kabineto raktus, kitą už Teismo lėšas įgytą turtą – Ūkio skyriaus vedėjui ar atitinkamų rūmų kvalifikuotam ūkio skyriaus darbuotojui bei Informacinių technologijų skyriaus vedėjui;
89.3. knygas, įgytas už Teismo lėšas, – sandėlininkui, o jo nesant – Kanclerio nurodytam darbuotojui;
90. Informacinių technologijų skyriaus vedėjas ar jo pavedimu Informacinių technologijų skyriaus vyresnysis specialistas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas, jei tam nėra teisinių ar kitų objektyvių kliūčių, po Teismo tarnautojo (darbuotojo) atleidimo iš pareigų ar perkėlimo į kitas pareigas kitoje institucijoje panaikina tarnautojo (darbuotojo) prieigą prie Teismo kompiuterinės įrangos ir informacinių sistemų bei registrų, sunaikina tarnautojo (darbuotojo) tarnybiniame kompiuteryje buvusią informaciją.
91. Atleidžiamam ar perkeliamam į kitas pareigas kitoje institucijoje Teismo tarnautojui (darbuotojui) vyriausiasis specialistas (darbui su personalu) įteikia:
91.1. atsiskaitymo lapą (2 priedas), kuriame 89 punkte nurodyti asmenys patvirtina tarnautojo (darbuotojo) atsiskaitymo su Teismu, darbų perdavimo faktą. Atsiskaitymo lapą (2 priedas) pasirašo ir patvirtina tarnautojo (darbuotojo) atsiskaitymo su Teismu, darbų perdavimo faktą: Kancleris ir Finansų skyriaus vedėjas. Užpildytas atsiskaitymo lapas pateikiamas vyriausiajam specialistui (darbui su personalu) saugoti atleisto teisėjo ar tarnautojo (darbuotojo) asmens byloje;
91.2. anoniminės apklausos anketą (3 priedas), kurią užpildo atleidžiamas ar perkeliamas į kitas pareigas kitoje institucijoje Teismo tarnautojas (darbuotojas). Užpildyta anoniminės apklausos anketa pateikiama vyriausiajam specialistui (darbui su personalu) ir perduodama saugoti byloje, numatytoje Teismo dokumentacijos plane.
92. Kanclerio atleidimo ar perkėlimo į kitas pareigas kitoje institucijoje atveju, atsiskaitymo lapą (2 priedas), užpildytą 91 punkte numatyta tvarka, pasirašo ir patvirtina Kanclerio atsiskaitymo su Teismu, darbų perdavimo faktą: Pirmininkas ir Finansų skyriaus vedėjas.
93. Finansų skyriaus vedėjo atleidimo ar perkėlimo į kitas pareigas kitoje institucijoje atveju, atsiskaitymo lapą (2 priedas), užpildytą 91 punkte numatyta tvarka, pasirašo ir patvirtina Finansų skyriaus vedėjo atsiskaitymo su Teismu, darbų perdavimo faktą: Pirmininkas ir Kancleris.
XI SKYRIUS
ANTSPAUDO NAUDOJIMAS
96. Teismo antspaudą saugo ir už jo naudojimą atsako Teismo kancleris ar jo įgaliotas Teismo tarnautojas (darbuotojas).
XII SKYRIUS
TEISMO FINANSAVIMAS IR MATERIALINIS TECHNINIS APRŪPINIMAS
99. Teismo materialiniu techniniu aprūpinimu rūpinasi ir jį organizuoja Kancleris, o jam pagalbą teikia Finansų skyrius.
Kauno apylinkės teismo
darbo reglamento
1 priedas
KAUNO APYLINKĖS TEISMAS
ĮVADINIO SUPAŽINDINIMO LAPAS
20____ m. _________ ___ d. Nr. _____
Kaunas
Priimamas į pareigas asmuo _____________________________________________________________________
(pareigos, vardas, pavardė)
Įvadinio supažindinimo tema |
Parašas |
Pastabos |
Pareigybės aprašymas |
||
Skyriaus nuostatai |
|
|
Teismo darbo reglamentas, teismo nuostatai |
||
Vidaus tvarkos taisyklės |
||
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Kauno apylinkės teisme taisyklės |
||
Darbų saugos, sveikatos ir gaisrinės saugos instrukcijos |
||
Asmens duomenų teismuose tvarkymo taisyklės |
||
Kauno apylinkės teismo nuotolinio darbo tvarkos aprašas |
||
Duomenų iš viešųjų registrų gavimo ir duomenų apie teismo procesinius sprendimus teikimo viešiesiems registrams ir informacinėms sistemoms tvarka |
||
Kauno apylinkės teismo teisėjų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, kvalifikacijos kėlimo ir organizavimo tvarka |
||
Darbo su teismų informacine sistema LITEKO tvarkos aprašas |
||
Bylų paskirstymo teisėjams Kauno apylinkės teisme taisyklės |
||
Kauno apylinkės teismo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis priemokų, premijų, vienkartinių piniginių išmokų, materialinių pašalpų mokėjimo bei kompensavimo už budėjimą poilsio ir švenčių dienomis aprašas |
||
Kauno apylinkės teismo Kauno rūmų transporto priemonių stovėjimo aikštelės naudojimo ir specialiųjų leidimų Teismo darbuotojams statyti transporto priemones suteikimo ir naudojimo tvarkos aprašas |
||
Kauno apylinkės teismo antikorupcinio elgesio kodeksas |
||
Antikorupcinės programos įgyvendinimo Kauno apylinkės teisme priemonių planas |
|
|
Kovos su korupcija atmintinė valstybės tarnautojams |
|
|
Skaidrumo atmintinė darbuotojams |
|
|
Kauno apylinkės teismo pirmininko 2018 m. spalio 5 d. įsakymas Nr. V-218 „Dėl neviešų duomenų tvarkymo Lietuvos teismų informacinėje sistemoje“ |
|
|
Kauno apylinkės teismo darbo apmokėjimo sistemos aprašas |
|
|
Patvirtinu, kad su nurodytais vidaus teisės aktais buvau supažindintas ir savo teises bei pareigas supratau.
Patvirtinu, kad Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme nustatytos pareigos deklaruoti privačius interesus bei nusišalinti ir numatyti atstovavimo bei kiti ribojimai man buvo išaiškinti ir aš juos supratau.
_______________ _____________________ __________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Kauno apylinkės teismo
darbo reglamento
2 priedas
KAUNO APYLINKĖS TEISMAS
ATSISKAITYMO LAPAS
20____ m. _________ ___ d. Nr. _____
Kaunas
Atleidžiamas / perkeliamas asmuo ____________________________________________________________________________
(pareigos, vardas, pavardė)
Numatoma atleidimo / perkėlimo data ________________________________________________________
(data)
PERDUODAMAS TURTAS
Perduodamas turtas |
Atsakingas darbuotojas (pareigos, vardas, pavardė) |
Parašas |
Pastabos |
Kompiuterių ir kita įranga |
|
||
Patalpų, seifų raktai, magnetinės kortelės |
|||
Knygos, kita literatūra |
|||
Antspaudai, spaudai |
|||
Valstybės tarnautojo pažymėjimas / darbuotojo pažymėjimas / identifikacinė kortelė |
|||
Kitas turtas, įgytas už valstybės biudžeto lėšas |
|
|
|
Nebaigti pavedimai ir su jais susiję dokumentai |
Patvirtinu, kad nurodytas darbuotojas skolinių įsipareigojimų teismui neturi. / Darbuotojas su teismu neatsiskaitė už ______________________________________________ ir yra skolingas _________________________________________
Finansų skyriaus vedėjas/ ______________ __________________
Teismo pirmininkas (parašas) (vardas, pavardė)
Kancleris/ ______________ __________________
Teismo pirmininkas (parašas) (vardas, pavardė)
Patvirtinu, kad Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme nustatyti apribojimai pasibaigus tarnybai man buvo išaiškinti ir aš juos supratau.
_______________ _____________________ __________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Kauno apylinkės teismo
darbo reglamento
3 priedas
ANONIMINĖS APKLAUSOS ANKETA
Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą nustatyti, kokie veiksniai siejasi su darbuotojų pasitenkinimu darbu. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums įvertinti ir išanalizuoti darbo santykių nutraukimo priežastis ir imtis priemonių jas pašalinti.
Ties kiekvienu teiginiu prašome pažymėti (apibraukti) Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantą.
|
Visiškai nesutinku |
Nesutinku |
Nei sutinku, nei nesutinku |
Sutinku |
Visiškai sutinku |
Pradėjus dirbti teisme Jums tinkamai buvo suteikta informacija ir apmokymas, reikalingas darbui
|
1 |
2
|
3
|
4 |
5 |
Darbas atitiko Jūsų lūkesčius ir ambicijas
|
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Jautėte, kad Jūsų pastangos yra vertinamos
|
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Teisme matėte daug asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybių |
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūs patenkintas savo santykiais su kolegomis |
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Savo darbe jautėtės saugus
|
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Komunikavimas (su darbu susijusios informacijos perteikimas) organizacijoje – veiksmingas (efektyvus) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų darbo krūvis buvo optimalus
|
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Jautėte, kad už savo darbą esate įvertintas deramai |
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų tiesioginis vadovas skyrė pakankamai dėmesio Jūsų darbo organizavimui |
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Įstaigos tikslai atitiko Jūsų lūkesčius |
1
|
2 |
3 |
4 |
5 |
Dėl kokios priežasties nusprendėte nutraukti darbo/tarnybos santykius?
Kokie pokyčiai teisme pakeistų Jūsų sprendimą nutraukti darbo/tarnybos santykius ir būtų pagrindas apsispręsti tęsti darbo/tarnybos santykius?
DĖKOJAME UŽ JŪSŲ LAIKĄ IR ATSAKYMUS!