JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL jonavos rajono savivaldybės VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. vasario 2 d. Nr. 1TS-12
Jonava
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 18 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 41 straipsniu, 63 straipsnio 5 punktu, Jonavos rajono savivaldybės taryba nusprendžia :
1. Patvirtinti Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Jonavos rajono savivaldybės tarybos 2014 m. sausio 30 d. sprendimo Nr. 1TS – 7 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą.
Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, Kaunas) arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose teismo rūmuose (Šiaulių rūmai, Dvaro g. 80, Šiauliai; Panevėžio rūmai, Respublikos g. 62, Panevėžys; Klaipėdos rūmai, Galinio Pylimo g. 9, Klaipėda; Kauno rūmai, A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas).
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės tarybos
2023 m. vasario 2 d. sprendimu
Nr. 1TS-12
JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos (toliau – Specialioji programa) tvarkos aprašas reglamentuoja Specialiosios programos įgyvendinimo ir finansavimo iš Jonavos rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarką.
II SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PAJAMŲ IR IŠLAIDŲ PLANAVIMAS
3. Specialiosios programos pajamų šaltiniai yra:
3.2. 20 procentų Jonavos rajono savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo Specialiosios programos lėšų, išskyrus medžioklės plotų naudotojų mokesčiai, mokami įstatymų nustatytomis proporcijomis ir tvarka už medžiojamųjų gyvūnų išteklių naudojimą;
4. Specialiosios programos lėšos kaupiamos atskiroje Jonavos rajono savivaldybės biudžeto lėšų sąskaitoje. Specialiosios programos lėšos, nepanaudotos einamaisiais biudžetiniais metais, lieka Specialiosios programos sąskaitoje ir naudojamos pagal tų metų tarybos sprendimą.
5. Iš Specialiosios programos lėšų finansuojama:
5.9. sveikatai žalingos elgsenos prevencija (rūkymo, alkoholio ir kitų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija ir kt.);
III SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS SUDARYMAS
6. Specialioji programa rengiama atsižvelgiant į Lietuvos sveikatos programoje numatytas sveikatinimo veiklos kryptis, Nacionalinės sveikatos tarybos, Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijas, Savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitos rezultatus ir kitus teisės aktus.
7. Specialiosios programos priemonių prioritetus ir finansuojamas veiklas, atitinkančias šio aprašo 5 p., nustato Bendruomenės sveikatos taryba, veikianti pagal Jonavos rajono savivaldybės tarybos patvirtintus Jonavos rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba) nuostatus.
8. Siūlymus dėl finansuojamų veiklų įtraukimo į programą fiksuojamas Bendruomenės sveikatos tarybos posėdžio protokole.
9. Specialioji programa tvirtinama pirmajame einamųjų metų Jonavos rajono savivaldybės tarybos posėdyje ir galioja iki einamųjų metų gruodžio 31 d.
IV SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS VYKDYMAS
11. Specialiosios programos asignavimų valdytojas yra Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktorius.
12. Specialiosios programos pajamų ir išlaidų apskaitą tvarko Jonavos rajono savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterijos skyrius.
13. Specialiosios programos lėšos apskaitomos atskiroje Jonavos rajono savivaldybės administracijos sąskaitoje.
14. Specialiosios programos pajamų ir išlaidų planą bei plano įvykdymo ataskaitą kiekvienais metais rengia ir teikia tvirtinti Jonavos rajono savivaldybės tarybai Jonavos rajono savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas (savivaldybės gydytojas) suderinęs su Jonavos rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba.
V SKYRIUS
SUTARTIES SUDARYMAS
16. Tarp Savivaldybės administracijos ir Specialiosios programos priemonės vykdytojo (jei jis nėra Savivaldybės administracija) sudaroma Lėšų naudojimo Sutartis (priedas Nr. 1).
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
19. Biudžetiniais metais pervestos į Jonavos rajono Savivaldybės administracijos sąskaitą, bet nepanaudotos Specialiosios programos lėšos, iki einamųjų metų gruodžio 31 d. paliekamos sąskaitoje ir ateinančiais biudžetiniais metais naudojamos Specialiajai programai vykdyti, neviršijant Jonavos rajono savivaldybės tarybos patvirtintų asignavimų.
20. Jonavos rajono savivaldybė ataskaitą, o prireikus – ir papildomą informaciją apie Specialiosios programos priemonių vykdymą teikia Sveikatos apsaugos ministerijai ataskaitoje apie savivaldybės vykdomas visuomenės sveikatos priežiūros funkcijas Vyriausybės nustatyta tvarka.
Jonavos rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos rėmimo
specialiosios programos įgyvendinimo
tvarkos aprašo
priedas
LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
202 m. d. Nr.
Jonava
I SKYRIUS
SUTARTIES ŠALYS
Jonavos rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas188769070, adresas Žeimių g. 13 Jonava, atstovaujama direktoriaus Valdo Majausko, veikiančio pagal Jonavos rajono savivaldybės administracijos nuostatus (toliau – Lėšų davėjas) ir ĮSTAIGA, juridinio asmens kodas ........., adresas .................., atstovaujamas............, veikiančios pagal ....................(toliau – Lėšų gavėjas), vykdydami X priemonę (es), sudarė Lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis). Kartu Jonavos rajono savivaldybės administracija ir X vadinamos Šalimis, o kiekviena atskirai – Šalimi.
II SKYRIUS
SUTARTIES OBJEKTAS
1. Lėšų davėjas skiria lėšas iš Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos specialiosios programos priemonėms (toliau – VSRSP) X, o Lėšų gavėjas įsipareigoja lėšas naudoti šioje Sutartyje, Lietuvos Respublikos įstatymuose bei kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.
III SKYRIUS
ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
4. Lėšų davėjas:
4.1. įsipareigoja pervesti Lėšų gavėjui sutarties 2 punkte numatytas sumas pagal patvirtintas programų sąmatas (forma B-1) priedas Nr. 1.
5. Lėšų gavėjas:
5.2. įsipareigoja gautas lėšas panaudoti tik pagal tikslinę paskirtį, nurodytą Sutarties 1. punkte, ir už kiekvieną ketvirtį iki sekančio mėnesio 5 darbo dienos atsiskaityti už biudžeto lėšų panaudojimą, pateikiant biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą f. Nr. 2 (1 priedas) ir veiklos ataskaitą bei mokėjimus pagrindžiantys dokumentai (pateikiama kiekvienos priemonės atskirai), (2 priedas);
5.5. įsipareigoja nepanaudotas lėšas grąžinti į Jonavos rajono savivaldybės administracijos sąskaitą iki ......, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
5.6. paaiškėjus, kad lėšų poreikis nereikalingas, nedelsiant gražinti lėšas į Jonavos rajono savivaldybės administracijos sąskaitą;
IV SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
8. Lėšų gavėjas įstatymų nustatyta tvarka atsako už gautų lėšų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.
V SKYRIUS
KONFIDENCIALUMAS
10. Konfidencialia informacija pagal šią Sutartį laikoma:10.1. bet kokiu būdu išreikšta informacija (raštu ar elektronine forma), kuri gaunama vykdant šia Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus ir kuri yra susijusi su Šalių atliekamomis funkcijomis;10.2. asmens duomenys, elektroniniai dokumentai (duomenų bazės, duomenų failai ir kt.), Sistemų dokumentai, archyvuota informacija ar kiti dokumentai,
paruošti Sutarties šalies ar jos darbuotojų, kuriuose yra Sutarties 6.1. dalyje paminėtos informacijos, ar kurie yra parengti remiantis aukščiau minėta informacija;
11. Šalys įsipareigoja:
11.2. neskleisti, negarsinti ir neperduoti tretiesiems asmenims bei nenaudoti trečiųjų fizinių ar juridinių asmenų interesams konfidencialios informacijos, kuri bet kokia forma sutartinių įsipareigojimų tikslais buvo gauta iš kitų Šalių, Sutarties galiojimo laikotarpiu ir po Sutarties įvykdymo ar jos nutraukimo be išankstinio rašytinio kitų Šalių sutikimo, jeigu Lietuvos Respublikos įstatymai bei kiti teisės aktai nenustato kitaip, ir informuoti kitas Šalis apie reikalavimą įstatymų nustatyta tvarka atskleisti konfidencialią informaciją;11.3. užtikrinti konfidencialios informacijos apsaugą, t. y. užkirsti galimybę tretiesiems asmenims sužinoti tokią informaciją;11.4. visais atvejais pranešti kitoms Šalims apie nesankcionuotą konfidencialios informacijos atskleidimą, informacijos saugumo įvykius ir silpnąsias vietas, taip pat nedelsiant informuoti kitas Sutarties šalis apie aukščiau nurodytų nesklandumų pašalinimą.
12. Pasibaigus Sutarties galiojimui / nutraukus Sutartį, Šalys nedelsiant privalo:
12.1. grąžinti konfidencialią informaciją kitoms Šalims arba sunaikinti pateiktą konfidencialią informaciją;
12.2. įpareigoti asmenis, kuriems konfidenciali informacija buvo atskleista, sunaikinti ar galutinai ištrinti visas elektronines bylas, pastabas ir kitus dokumentus, kuriuose yra konfidencialios informacijos ar kurie yra parengti remiantis konfidencialia informacija;
12.4. Šalys turi teisę atskleisti konfidencialią informaciją ar jos dalis tik tiems savo darbuotojams, kurie yra susipažinę su konfidencialios informacijos reikalavimais, nustatytais šioje Sutartyje ir teisės aktuose, kurie susiję su duomenų apsauga. Konfidencialios informacijos atskleidimas šioje dalyje nurodytiems asmenims vykdomas pateikiant jiems informaciją pasirašytinai.
VI SKYRIUS
ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
13.Vykdydamos Sutartį Šalys įsipareigoja asmens duomenų tvarkymą vykdyti teisėtai – laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą.
14. Šalių atstovų, darbuotojų ar kitų fizinių asmenų, pasitelktų Sutarčiai vykdyti duomenų tvarkymo teisėtumas grindžiamas būtinybe įvykdyti Sutartį arba būtinybe pasinaudoti iš Sutarties kylančiomis teisėmis.
15. Šalys asmens duomenis saugo ne ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas. Asmens duomenys turi būti saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga Šalių teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.
16. Gali būti tvarkomi šie Šalių vadovų, kitų darbuotojų, atsakingų asmenų ar atstovų, atstovaujančių Šalims, duomenys (I) vardas, pavardė; (II) kontaktiniai duomenys (darbo telefono numeris, darbo elektroninis paštas, darbovietės adresas; (III) užimamos pareigos; (IV) įgaliojimų (atstovavimo) duomenys, įskaitant atstovų asmens kodus, adresus; (V) Šalių vardu ir interesais vykdomas susirašinėjimas, ar kiti duomenys suformuojami Sutarties vykdymo metu.
17. Tvarkomus duomenis gali gauti: (I) Šalių darbuotojai, atsakingi už Šalių tarpusavio bendradarbiavimą ir ryšių palaikymą, taip pat vykdantys buhalterinės apskaitos, informacinių sistemų priežiūros, verslo rodiklių analitikos ir verslo planavimo funkcijas; (II) informacinių sistemų, kurias Šalys naudoja tarpusavio santykių valdymui, teikėjai ir prižiūrėtojai; (III) mokesčių inspekcija; (IV) bankai; (V) Šalių pasitelkiami kiti asmenys, susiję su Sutarties vykdymu.
18. Jei Šalys ketina pasinaudoti kitų tolesnių duomenų tvarkytojų paslaugomis, Šalys perduos kitai Šaliai informaciją apie tolesnį duomenų tvarkytoją. Tokiu atveju, Šalys privalo užtikrinti, kad tolesnis duomenų tvarkytojas vykdys bent tuos pačius įsipareigojimus ir įgaliojimus, kuriuos ši Sutartis nustato. Taip pat Šalys supranta, kad jos pačios atsakys už tolesnių duomenų tvarkytojų veiksmus ir neveikimą.
19. Šalys įsipareigoja tinkamai informuoti visus fizinius asmenis (darbuotojus, įgaliotinius, valdymo organų narius, savo subtiekėju darbuotojus ir kitus atstovus), kurie bus pasitelkti Sutarčiai su Šalimis vykdyti, apie tai, kad jų asmens duomenys bus arba gali būti perduoti Šalims ir bus arba gali būti Šalių tvarkomi Sutarties vykdymo tikslais; kur ir kiek laiko asmens duomenys bus saugomi, ir kas turės galimybę su jais susipažinti. Šalys pažymi, kad fiziniai asmenys, kurie yra pasitelkti Sutarčiai su Šalimis vykdyti ir išvardinti Sutartyje, yra supažindinti su Sutartyje pateiktais jų asmeniniais duomenimis, ir Šalies nustatyta tvarka tam davė savo sutikimą.
VII SKYRIUS
SUTARTIES GALIOJIMAS IR KITOS SĄLYGOS
21. Priemonių veikla vertinama pagal šį (-iuos) kriterijus (-jų):
22. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visų įsipareigojimų įvykdymo ar sutarties nutraukimo.
23. Šios Sutarties sąlygos privalomos Sutarties Šalims. Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos šios Sutarties dalys.
24. Sutartis gali būti nutraukiama vienašališkai, pranešus kitai šaliai prieš 10 kalendorinių dienų. Sutartis gali būti nutraukiama ir kitais Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais pagrindais.
25. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
VIII SKYRIUS
PRIEDAI
28. Sutarties priedas Nr. 2 veiklos ataskaita bei mokėjimus pagrindžiantys dokumentai (pateikiama kiekvienos priemonės atskirai);
IX SKYRIUS
ŠALIŲ REKVIZITAI
Jonavos rajono savivaldybės administracijos X Įstaigos direktoriaus
direktoriaus
Parašas: Parašas:
A. V. A. V