LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BALANDŽIO 11 D. ĮSAKYMO NR. V-516 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-02 „VYKDYTI EDTECH SKAITMENINĘ ŠVIETIMO TRANSFORMACIJĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. gruodžio 9 d. Nr. V-1397
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 95 ir 139 punktais bei 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais,
pakeičiu 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-02 „Vykdyti EdTech skaitmeninę švietimo transformaciją“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-516 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-02 „Vykdyti EdTech skaitmeninę švietimo transformaciją“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veik-los (po-vei-klės, pro-jekto) tipas |
Gali-mi parei-škėjai |
Pro-jek-tų At-ran-kos bū-das |
Vals-tybei svar-bus ar (ir) Minis-tro Pirmi-ninko stra-tegi-nių proje-ktų port-felio proje-ktas (įrašo-mas požy-mis: VS, MPP) |
Pri-side-dama prie HP (Taip / Ne) |
Vals-tybės pagal-ba (Taip / Ne) |
Fi-nan-sa-vi-mo for-ma |
Finansavimo suma(tūkst. eurų) |
Finan-savi-mo šalti-nis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siek-tina galu-tinė rodik-lio reikš-mė |
Įgy-vendi-nimo pra-džia (metai, ketv.) |
Admi-nis-truo-jančioji institu-cija |
Daly-vau-janti institu-cija |
1. Reikiamų teisės aktų ir metodinės medžiagos švietimo skaitmeninei transformaci-jai vykdyti parengimas ir tvirtinimas |
R |
- |
- |
VS, MPP |
Taip |
Ne |
- |
- |
- |
Parengti ir patvirtinti teisės aktai ar jų pakeitimai, reglamentuo-jantys švietimo skaitmeninę kryptį, skaitmeninių išteklių naudojimą, R |
- |
2021 m. IV ketv. |
CPVA |
|
2. Technolo-ginių spren-dimų ir įgūdžių sistemos švietimo transformaci-jai vykdyti kūrimas |
I, K |
Na-cio-nalinė švie-timo agen-tūra
|
P |
VS, MPP |
Taip |
Ne |
D |
29 800
4 830 |
Eko-nomi-kos gaivi-nimo ir atspa-rumo didi-nimo prie-monė
PVM |
16–74 metų amžiaus asmenų, kurie naudojasi internetu, dalis (proc.), R
Mokymui skirtų kompiuterių, tenkančių 100-ui mokinių, skaičius, R
Mokymosi turinio, susieto su skaitmeni-niais objek-tais, atitin-kančiais atnaujintų bendrųjų programų reikalavimus, dalis (proc.), R |
95
50
40
|
2021 m. IV ketv. |
CPVA |
EIMIN |
2.1. Naujau-sių edukaci-nių techno-logijų švieti-mo sektoriuje diegimas, sudarant sąlygas skaitmeni-nėms švie-timo inovaci-joms kurtis ir išbandyti (EdTech inovacijų kūrimo ir išbandymo platforma) ir stiprinant pedagogų skaitmenines kompetenci-jas |
I, K |
Na-cio-nalinė švie-timo agen-tūra
|
P |
VS, MPP |
Taip |
Ne |
D |
9 800
630 |
Eko-nomi-kos gaivi-nimo ir atspa-rumo didi-nimo prie-monė
PVM |
Pedagogų, įgijusių IT mokytojo kvalifikaciją arba IT magistro laipsnį, skaičius, P
Mokytojų, baigusių skaitmeni-nėms kompe-tencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius, P
Aukštųjų mokyklų dėstytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius, P |
500
2 200
800 |
2022 m. I ketv.
2022 m. I ketv.
2022 m. II ketv. |
CPVA |
|
2.2. Techno-loginių spren-dimų, reikia-mų skaitme-ninių moky-mo, studijų išteklių švietimo įstaigose sukūrimas (skaitmeninis turinys), siekiant įgalinti personalizuo-tą nuotolinį mokymą ne tik pandemi-jos sąlygomis |
I |
Na-cio-nalinė švie-timo agen-tūra
|
P
|
VS, MPP |
Taip |
Ne |
D |
20 000
4 200 |
Eko-nomi-kos gaivi-nimo ir atspa-rumo didi-nimo prie-monė
PVM |
Pradėtos taikyti skaitmeninės mokymo (si) priemonės, skaičius, P
|
1 704
|
2022m. I ketv.
|
CPVA |
EIMIN“ |
2. Pakeičiu 2 priedą:
2.1. Pakeičiu 2.11.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.11.1. Naujausių edukacinių technologijų švietimo sektoriuje diegimas, sudarant sąlygas skaitmeninėms švietimo inovacijoms kurtis ir išbandyti (EdTech inovacijų kūrimo ir išbandymo platforma) ir stiprinant pedagogų skaitmenines kompetencijas. Veiklai įgyvendinti skiriama iki 9 800 000,00 Eur (devynių milijonų aštuonių šimtų tūkstančių eurų, 00 ct) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų ir iki 630 000,00 Eur (šešių šimtų trisdešimt tūkstančių eurų, 00 ct) PVM. Įgyvendinant šią veiklą gali būti numatyta: pedagogų skaitmeninių kompetencijų sistemos sukūrimas; skaitmeninių kompetencijų mokymai; informatikos mokslų magistro kvalifikacinio laipsnio įgijimas; papildomos dalykinės kompetencijos įgijimas; stažuotės; švietimo ekspertų, technologijų ir verslo konsultacijų paslaugos; švietimo inovatorių (pedagogai, dėstytojai, švietimo ekspertai ir kiti švietimo bendruomenės nariai) tinklo sukūrimas, renginiai, komunikacinės veiklos).“
2.2. Pakeičiu 2.11.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.11.2. Technologinių sprendimų, reikiamų skaitmeninių mokymo, studijų išteklių švietimo įstaigose sukūrimas (skaitmeninis turinys), siekiant įgalinti personalizuotą nuotolinį mokymą ne tik pandemijos sąlygomis. Veiklai įgyvendinti skiriama iki 20 000 000,00 Eur (dvidešimt milijonų eurų, 00 ct) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų ir iki 4 200 000 Eur (keturių milijonų dviejų šimtų tūkstančių eurų, 00 ct) PVM. Įgyvendinant šią veiklą gali būti numatyta: sukurti, išbandyti ir įdiegti nuotolinio / mišraus ugdymo prototipą; suskaitmeninti studijų dalykus, modulius, užduotis lietuvių ir anglų kalbomis; įsigyti hibridiniam mokymui skirtą įrangą, kurios reikia aprūpinant klases, auditorijas; išteklių bazės ir skaitmeninių mokymo priemonių kūrimas.“