LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL MEDICINOS PRIETAISŲ STERILIZAVIMO IR DEZINFEKCIJOS PROCESO PRIEŽIŪROS SISTEMOS ĮDIEGIMO BEI SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ STERILIZACINIŲ MODERNIZAVIMO 2016–2025 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO KOORDINAVIMO TARYBOS SUDARYMO IR MEDICINOS PRIETAISŲ STERILIZAVIMO IR DEZINFEKCIJOS PROCESO PRIEŽIŪROS SISTEMOS ĮDIEGIMO BEI SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ STERILIZACINIŲ MODERNIZAVIMO 2016–2025 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO KOORDINAVIMO TARYBOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2015 m. rugpjūčio 11 d. Nr. V-935

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Medicinos prietaisų sterilizavimo ir dezinfekcijos proceso priežiūros sistemos įdiegimo bei sveikatos priežiūros įstaigų sterilizacinių modernizavimo 2016–2025 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. V-621 „Dėl Medicinos prietaisų sterilizavimo ir dezinfekcijos proceso priežiūros sistemos įdiegimo bei sveikatos priežiūros įstaigų sterilizacinių modernizavimo 2016–2025 metų programos patvirtinimo“ 49 punktą:

1. Sudarašios sudėties Medicinos prietaisų sterilizavimo ir dezinfekcijos proceso priežiūros sistemos įdiegimo bei sveikatos priežiūros įstaigų sterilizacinių modernizavimo 2016–2025 metų programos įgyvendinimo koordinavimo tarybą (toliau – Koordinavimo taryba):

Dalia Guobužienė – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patarėja (Koordinavimo tarybos pirmininkė);

Rosita Marija Balčienė – Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos direktoriaus pavaduotoja (Koordinavimo tarybos sekretorė);

Loreta Ašoklienė – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Visuomenės sveikatos priežiūros departamento Epidemiologinės priežiūros skyriaus vedėja;

Jolanta Iždonienė – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Sveikatos ekonomikos departamento direktorė;

Eduardas Pabarčius – VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės l. e. p. direktoriaus pavaduotojas medicinai;

Zdislavas Skvarciany – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Asmens sveikatos priežiūros departamento direktorius.

2. Pavedu:

2.1. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Visuomenės sveikatos priežiūros departamento Epidemiologinės priežiūros skyriui techniškai aptarnauti Koordinavimo tarybą;

2.2. įsakymo vykdymą kontroliuoti viceministrui pagal veiklos sritį.

3. Tvirtinu Koordinavimo tarybos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministrė                                                                               Rimantė Šalaševičiūtė

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos

apsaugos ministro

2015 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. V-935

 

 

MEDICINOS PRIETAISŲ STERILIZAVIMO IR DEZINFEKCIJOS PROCESO PRIEŽIŪROS SISTEMOS ĮDIEGIMO BEI SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ STERILIZACINIŲ MODERNIZAVIMO 2016–2025 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO KOORDINAVIMO TARYBOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Medicinos prietaisų sterilizavimo ir dezinfekcijos proceso priežiūros sistemos įdiegimo bei sveikatos priežiūros įstaigų sterilizacinių modernizavimo 2016–2025 metų programos įgyvendinimo koordinavimo tarybos (toliau – Koordinavimo taryba) darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Koordinavimo tarybos funkcijas, Koordinavimo tarybos narių teises ir pareigas, Koordinavimo tarybos darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką.

2. Koordinavimo taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko potvarkiais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – ministerija) nuostatais, kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.

3. Koordinavimo tarybos personalinė sudėtis tvirtinama Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.

4. Koordinavimo taryba sprendimus priima savarankiškai.

 

II SKYRIUS

KOORDINAVIMO TARYBOS FUNKCIJOS

 

5. Koordinavimo tarybos funkcijos:

5.1. koordinuoti Medicinos prietaisų sterilizavimo ir dezinfekcijos proceso priežiūros sistemos įdiegimo bei sveikatos priežiūros įstaigų sterilizacinių modernizavimo 2016–2025 metų programos (toliau – programa) tikslų, uždavinių ir priemonių įgyvendinimą;

5.2. vertinti programos tikslų, uždavinių ir priemonių rezultatų ir rodiklių pasiekimą;

5.3. teikti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui siūlymus dėl programos įgyvendinimo, tęstinumo ir kitais klausimais.

 

III SKYRIUS

KOORDINAVIMO TARYBOS NARIŲ PAREIGOS IR TEISĖS

 

6. Koordinavimo tarybos narių pareigos:

6.1. pagal kompetenciją teikti programos vykdytojams reikalingą informaciją teisės aktų nustatytais terminais;

6.2. kasmet (iki balandžio 1 d.) teikti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui ataskaitą bei pasiūlymus dėl programos priemonių įgyvendinimo;

6.3. laikytis skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų;

6.4. dalyvauti Koordinavimo tarybos posėdžiuose. Jei negali dalyvauti posėdyje, ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki posėdžio apie tai pranešti elektroniniu paštu Koordinavimo tarybos sekretoriui. Koordinavimo tarybos narys gali elektroniniu paštu pateikti savo poziciją dėl numatomo svarstyti klausimo;

6.5. iki Koordinavimo tarybos posėdžio pradžios susipažinti su Koordinavimo tarybos sekretoriaus pateikta medžiaga.

7. Koordinavimo tarybos nariai turi teisę:

7.1. teikti pasiūlymus dėl Koordinavimo tarybos posėdžio darbotvarkės;

7.2. pateikti elektroniniu paštu Koordinavimo tarybos pirmininkui motyvuotą pasiūlymą šaukti neplanuotą Koordinavimo tarybos posėdį arba inicijuoti skubaus klausimo svarstymą elektroniniu paštu, kartu pateikiant Koordinavimo tarybos sekretoriui dokumentus, reikalingus pasiūlytam klausimui svarstyti;

7.3. dėl reikiamos informacijos pateikimo ar jos pagrindimo, vertinimo kreiptis į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos struktūrinius padalinius ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžias įstaigas.

8. Koordinavimo tarybos pirmininkas:

8.1. vadovauja Koordinavimo tarybai ir organizuoja jos darbą;

8.2. šaukia Koordinavimo tarybos posėdžius.

 

IV SKYRIUS

KOORDINAVIMO TARYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Pagrindinė Koordinavimo tarybos veiklos forma yra posėdžiai, kuriems vadovauja Koordinavimo tarybos pirmininkas. Posėdžiai rengiami pagal poreikį. Koordinavimo tarybos pirmininko laikinai (dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų objektyvių priežasčių) nesant, jo funkcijas vykdo Koordinavimo tarybos pirmininko įgaliotas arba Koordinavimo tarybos narių bendru sutarimu posėdyje išrinktas kitas Koordinavimo tarybos narys.

10. Koordinavimo tarybos posėdis laikomas teisėtu, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė Koordinavimo tarybos narių.

11. Koordinavimo tarybos pirmininko sprendimu skubiems klausimams spręsti Koordinavimo tarybos posėdis gali būti vykdomas apklausos būdu – apklausiant visus Koordinavimo tarybos narius elektroniniu paštu arba organizuojamas neplanuotas posėdis.

12. Posėdis apklausos būdu organizuojamas tokia tvarka:

12.1. Koordinavimo tarybos sekretorius Koordinavimo tarybos nariams išsiunčia posėdžio medžiagą ir protokolo projektą ir paprašo jiems pritarti arba nepritarti (balsuoti už arba prieš);

12.2. Koordinavimo tarybos nariai elektroniniu paštu informuoja Koordinavimo tarybos sekretorių apie savo sprendimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo posėdžio medžiagos ir protokolo projekto išsiuntimo dienos. Koordinavimo tarybos nariai gali pateikti savo atskirąją nuomonę, kuri turi būti įtraukiama į protokolą arba pridedama prie jo;

12.3. balsavimas elektroniniu paštu yra teisėtas, jeigu elektroniniu paštu balsavo ne mažiau kaip pusė Koordinavimo tarybos narių.

13. Koordinavimo tarybos nariai gali elektroniniu paštu teikti Koordinavimo tarybos pirmininkui motyvuotą pasiūlymą šaukti neplanuotą posėdį. Koordinavimo tarybos pirmininkas, o jo nesant – Koordinavimo tarybos sekretorius sprendimą dėl pasiūlymo šaukti posėdį priima ne vėliau kaip per 2 darbo dienas. Apie priimtą sprendimą Koordinavimo tarybos sekretorius ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pasiūlymo gavimo informuoja visus Koordinavimo tarybos narius.

14. Klausimai į kito Koordinavimo tarybos posėdžio darbotvarkę įtraukiami Koordinavimo tarybos narių siūlymu, suderinus tai su Koordinavimo tarybos pirmininku.

15. Koordinavimo tarybos posėdžius ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas iki posėdžio dienos elektroniniu paštu, nurodant posėdžio datą, laiką, vietą, posėdžio darbotvarkę, Koordinavimo tarybos pirmininko vardu šaukia Koordinavimo tarybos sekretorius.

16. Koordinavimo tarybos posėdžiui reikalinga medžiaga Koordinavimo tarybos nariams ir kitiems į posėdžius kviečiamiems asmenims išsiunčiama elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio.

17. Prireikus Koordinavimo tarybos pirmininko sprendimu į Koordinavimo tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų institucijų atstovai ir kiti asmenys. Posėdžiuose dalyvaujantys asmenys turi teisę pasisakyti posėdyje svarstomais klausimais.

18. Koordinavimo tarybos pirmininkas, nariai, sekretorius, į posėdžius stebėtojų teisėmis kviečiami asmenys privalo užtikrinti posėdžiams pateiktų dokumentų (ataskaitų ir kt. dokumentų) konfidencialumą.

19. Koordinavimo tarybos sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, Koordinavimo tarybos nariams balsuojant. Balsuojant Koordinavimo tarybos nariai turi po vieną balsą. Balsuojama „už“ arba „prieš“. Sprendimas laikomas priimtu, jeigu jam pritarė ne mažiau kaip pusė Koordinavimo tarybos posėdyje dalyvavusių Koordinavimo tarybos narių. Jeigu Koordinavimo tarybos narys nesutinka su sprendimu, jis gali pateikti savo atskirąją nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į Koordinavimo tarybos posėdžio protokolą arba pridėta prie jo.

20. Koordinavimo tarybos posėdžiai protokoluojami.

21. Posėdžio protokole nurodoma:

21.1. posėdžio data;

21.2. posėdžio eilės numeris;

21.3. posėdžio dalyviai;

21.4. svarstyti klausimai;

21.5. balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai;

21.6. prie posėdžio protokolo gali būti pridedami posėdyje nagrinėti dokumentai, Koordinavimo tarybos narių atskirosios nuomonės.

22. Koordinavimo tarybos posėdžio protokolo projektas elektroniniu paštu išsiunčiamas Koordinavimo tarybos nariams derinti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Jei Koordinavimo tarybos narys nepateikia pastabų per 3 darbo dienas, laikoma, kad Koordinavimo tarybos narys pastabų neturi.

23. Koordinavimo tarybos posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius. Pasirašytas protokolas ir jo priedai siunčiami elektroniniu paštu Koordinavimo tarybos nariams, stebėtojų teisėmis dalyvavusiems asmenims.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Nesant Koordinavimo tarybos sekretoriaus, jo funkcijas vykdo Koordinavimo tarybos pirmininko paskirtas Koordinavimo tarybos narys.

25. Su Koordinavimo tarybos veikla susiję dokumentai Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka pagal kompetenciją saugomi Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje.

26. Koordinavimo tarybos nariai už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

27. Koordinavimo taryba yra atskaitinga Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui.

______________